Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
131573 Τραγούδια, 269642 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Προσοχή... "κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας
 Αξίζει να το διαβάσετε...
 
Re: Καλησπέρα..., από antique1333

Αρχικό μήνυμα:
antique1333 Καλησπέρα...
το παραπάνω που έχετε αναρτήσει είναι δική μου δημιουργία...
γνωρίζεται τις συνέπειες της πράξης σας...
και το πως ονομάζεται...
Αν δεν το γνωρίζεται...
"Κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας"...
Παρακαλώ όπως κατεβάσετε άμεσα την ανάρτηση που δεν σας ανήκει...
Κι ελπίζω να μην το επαναλάβετε...
διότι τότε λόγο "κατοχύρωσης" θα υποστείτε τις συνέπειες του νόμου...

Στέλιος Κ.



agapite mou file den exo vali kamia ipografi edo mesa
ime xronia edo mesa ke malista ime epitimo melos logotexnon den provalo to piima me tin ipografi mou oute ida kanenan apo aftous pou grafoun ta tou vivliou mou na ptoounte ke den me enoxli katholou, omos den ine logos na kanete etsi den to tiposa oute diekdikisa kapio metalio i pnevmatiko dikeoma tha prepi oti grafete an sas pirazi pou to mirazete kosmos sto diadiktio giati ke emena mou to xarisane den to vrika apo monos mou den ime toso ftoxos stin empnefsi ke sto logo oste na danizome stixous edo nomiza pos grafoume oti mas aresi oti diavazoume i oti mas xarisoun an den prospatho na dikiologiso kati apla thelo na gnorizete pos apla mou aresi kati pou theoro kalo na to dimosiefso afto den simeni pos to kano diko mou apla mirazome tin omorfia tou.giati an oli i sofi ke i logii ekrivan ta graftatous tha imaste poli ftoxi stis gnosis simera.parola afta tha afereso afto to piima an pali sas aresi kapio apo ta dika mou parakalo diadostenta me endiaferi i anagnosi tous an ke den ime aftos to xanaleo pou vrike to piimasa mou to egrapsan ke mou to xarisan tha mporousa na ixa vali to onoma tou anthropou mou mou to estile tote den xero apo pion tha zitousate to logo. na iste kala gia tin paratirisi ke tis apiles kali sinexia file mou ...


19-10-2011 @ 00:52

stixoi.info v2.44 © 2002-2011 galanta Χρήση πόρων: 1%

Υ.Γ.Πρέπει να ελέγχουμε όσο μπορούμε τις γραφές μας,τι σχολιάζουμε...
Αντικρίστε το θράσος στην δόξα του...
Υπάρχει και συνέχεια...

Στέλιος Κ.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 27
      Στα αγαπημένα: 2
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Οταν πλησιάσεις πρόσεξε σε παρακαλώ μην σκοτεινιάσεις την ψυχή μου,αλλιώς φύγε αθόρυβα όπως ήλθες...
 
horseman
19-10-2011 @ 21:13
Δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει συνταξιδιώτες...
διαβάστε την απάντηση...
Τα σχόλια στην κρίση σας...
Στέλιος Κ.
monajia
19-10-2011 @ 21:28
KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΕΛΙΟ.... Η ΚΛΟΠΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ,,,..
horseman
19-10-2011 @ 21:29
ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ...
horseman
19-10-2011 @ 21:30
Το ανύπαρκτο ήθος και οι αξίες με λύπη μου δεν τιμωρούνται...
Trelenaki
19-10-2011 @ 21:32
Το να γράφουμε ότι μας αρέσει πες στον κο/στην κα antique1333 δεν είναι παράνομο...αρκεί να μην δημοσιεύεται με το όνομά μας και να έχει σημείωση ¨από την δημιουργία του/της..." αν όχι την ρητή άδειά του δημιουργού!
καζανάκι
19-10-2011 @ 21:32
Ντροπή ........μόνο ΄την περιφρόνηση μας αξίζει........Στέλιο μην πτοείσαι.....
Trelenaki
19-10-2011 @ 21:36
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ....Στέλιο...θέλει και δωρεάν διαδφήμιση των ποιημάτων του....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ
elsa98
19-10-2011 @ 21:39
Το ανύπαρκτο ήθος και οι αξίες με λύπη μου δεν τιμωρούνται

και δυστυχώς κανείς δεν υπολογίζει τα στίγματα ψυχής
τι να πω ........ απίστευτο ......
horseman
19-10-2011 @ 21:39
Trelenaki, καζανάκι φυσικά δεν υπήρχε η υπογραφή μου στις αναρτήσεις τις οποίες αναγκάστηκε να κατεβάσει δυστυχώς με τα σχόλια που δεν του ανήκαν...
Η αναρτήσεις του μέλους antique1333 που δεν γνωρίζω αν βρίσκεται ακόμη στους στίχους...
υπάρχουν αυτούσιες φυσικά με μεταγενέστερες ημερομηνίες από τις δικές μου αναρτήσεις
horseman
19-10-2011 @ 21:43
είναι απίστευτος μολύνοντας την γραφή και μην τιμώντας την γλώσσα μας με την απάντηση και το είδος της γραφής που διαβάσατε...
Ναι θα κάνουμε και μια καμπάνια να βγάλει και βιβλίο...
ΛΥΔΙΑ_Θ
19-10-2011 @ 21:43
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ........ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ...........
ΜΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ...
ΨΥΧΗ ΜΟΥ
ΕΣΥ.....
Lady Dragon
19-10-2011 @ 21:47
...το να αναρτεις κατι που σου αρεσει δεν ειναι εγκληματικο απο τη στιγμη που δεν το οικιοποιεισαι...γνωμη μου
Trelenaki
19-10-2011 @ 21:59
Μα άμα δεν λες σε ποιον ανήκει δεν είναι σαν να λες ότι είναι δικό σου!? Κι εγώ θα μπορούσα να κάνω ένα copy paste ένα ποίημά του Στέλιου και να δημοσιευτεί στην σελίδα, αλλά στην σελίδα με τις σημερινές δημιουργίες θα έλεγε το όνομά μου δίπλα...Όσοι με διαβάζανε θα λέγανε "ωραίο αυτό που έγραψες" ή "βλακείες έγραψες"...το θέμα είναι ότι θα φαινότανε σαν να το έγραψα εγώ...εκτός αν έλεγα..."Δανεισμένο από τον horseman (Στελιος Κ.)
Lady Dragon
19-10-2011 @ 22:05
σαφεστατα trelenaki αν ξεχασεις να γραψεις οτι δεν ειναι δικο σου λογικο να παρεξηγηθεις...αυτο ναι θελει προσοχη...αλλα να μην θαβεται καποιος ετσι αλαδωτα ειναι λαθος
margokap
19-10-2011 @ 22:05
... ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ......τελικά......???
... ΝΤΡΟΠΗ
... ΑΝΗΘΙΚΟ
... ΘΡΑΣΟΣ... συνηθίζεται τέτοιου είδους άνθρωποι-χαρακτήρες να είναι θρασείς... και τους πρέπει ο ανάλογος χειρισμός......
elsa98
19-10-2011 @ 22:14
Δεν ειναι και τόσο απλό να ξεχάσεις τον Δημιουργό όταν αναρτεις δικό του ποίημα ...
και δεν ειναι μόνο εκει το θέμα ...
αυτό που εμενα προσωπικά με σοκάρει περσσότερο
ειναι η απάντηση που δόθηκε
οι λέξεις σεβασμός και αξιοπρέπεια παντελώς άγνωστες
καζανάκι
19-10-2011 @ 22:20
Απορώ γιατί δεν γράφεις Ελληνικά. διαβαζοντας τις φτηνές δικαιολογίες σου με μεγάλη προσπάθεια κατάλαβα ότι κάποιος άλλος σου το έστειλε στο χάρισε και συ το δημοσίευσες.Πες λοιπόν ποιος είναι αυτός για να φύγει η ρετσινιά από σένα. Μήπως εκτός του ότι κλέβεις δημιουργίες άλλων ψεύδεσαι ......
margokap
19-10-2011 @ 22:28
... συμφωνώ απολύτως με ''καζανάκι''
... Στέλιο Κ μας άνοιξες τα μάτια.......
antique1333
19-10-2011 @ 23:09
kathome ke diavazo ta sxolia sas den exo kati na po oute tha doso sinexia ime xronia edo mesa i ipefthini mporoun na tsekaroun ta grafta mou pote ma pote den xriastike na danisto kapio stixo pisteva pos i anthropi pou grafoun piisi ine anthropi esthantiki evgeniki se ola den vlepo kati tetio edo mesa viastikate poli na me krinete lipame gia ton filo pe to piima tou omos otan kati sto stelnoun ke niothis omorfa amesos pai to mialo sou pos aftos pou sou to stelni to exi grapsi kiolas telos panton makrigoro den ipegrapsa to piima ke to evgala molis o filos mou ipe pos ine diko tou xafniastika ke fisika eniosa asxima omos afto pou eprepe na kano to ekana to evgala den xero tialo zitai o filos na me rezilepsi isos oxi den ime apo aftous pou tha niosoun ntropi tha ime edo sinexizontas otan exo xrono na vazo stixous me tous filous mou .kalo vradi
antique1333
19-10-2011 @ 23:09
kathome ke diavazo ta sxolia sas den exo kati na po oute tha doso sinexia ime xronia edo mesa i ipefthini mporoun na tsekaroun ta grafta mou pote ma pote den xriastike na danisto kapio stixo pisteva pos i anthropi pou grafoun piisi ine anthropi esthantiki evgeniki se ola den vlepo kati tetio edo mesa viastikate poli na me krinete lipame gia ton filo pe to piima tou omos otan kati sto stelnoun ke niothis omorfa amesos pai to mialo sou pos aftos pou sou to stelni to exi grapsi kiolas telos panton makrigoro den ipegrapsa to piima ke to evgala molis o filos mou ipe pos ine diko tou xafniastika ke fisika eniosa asxima omos afto pou eprepe na kano to ekana to evgala den xero tialo zitai o filos na me rezilepsi isos oxi den ime apo aftous pou tha niosoun ntropi tha ime edo sinexizontas otan exo xrono na vazo stixous me tous filous mou .kalo vradi
ΛΥΔΙΑ_Θ
19-10-2011 @ 23:13
Η ΘΡΑΣΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΖΕΝΙΘ......
antique1333
19-10-2011 @ 23:20
mporite na geliopiite tous stixous mou opos xekinisate idi na to kanete ke na me apokalite opos thelete lipame poli giafto pou ginete. naste kala.... ::up.::
antique1333
20-10-2011 @ 15:39
efxaristo poli osous epikinonisan mazi mou katalavan ke zitisan signomi ...sigoura mia viastiki krisi ine sixna adiki.

efxaristo na iste kala...
Σουλσ
20-10-2011 @ 17:10
Εχω να πω ..
1ο . Ανθρωπος των γραμμάτων , και δεν γραφετε καν ελληνικά ...τι να πω αυτό και μόνο τα λεει όλα ...
2ο. και δεν σκεφτήκατε οτι πρέπει να βάλετε το όνομα του δημιουργού ...
με θυμώσατε ... κ. antique1333 επίτιμο μέλος λογοτεχνών
margokap
20-10-2011 @ 17:21
... συμφωνώ και με το παραπάνω σχόλιο...
... και σύν των άλλων ''κακουργημάτων'' παίζει με τη συναισθηματική- και όχι μόνο- νοημοσύνη όλων μας...
φλοισβος
20-10-2011 @ 17:47
Στέλιο, πολύ καλά έκανες και άνοιξες βήμα για αυτό το θέμα.... Υπάρχουν άνθρωποι εδώ που έχουν χρησιμοποιήσει στίχους - ποίηματα τρίτων και έχουν δημιουργήσει υπέροχα βίντεο αναφέροντας το όνομα του δημιουργού τους...και για αυτό που κάνουν τους εκτιμώ αφάνταστα... Αντιθέτως, μου φαίνεται τουλάχιστον γελοίο να ανεβάζεις την έμπνευση κάποιου άλλου και να "ξεχνάς" να αναφέρεις ποιος είναι...
Αν κάτι τέτοιο συμβεί μια φορά και υπάρξει δημόσια τοποθέτηση πως ήταν λάθος αυτό που συνέβει, πάει κι έρχεται... Αν όμως συμβαίνει επανειλημμένα τότε υπάρχει πρόθεση...
Trelenaki
21-10-2011 @ 21:06
Το να χρησιμοποιεί τις λέξεις εκλεπτυσμένα καθώς και εκφράσεις ευγένειας δεν μου λένε κάτι. Ένας άνθρωπος που άθελά του έστω κάνει ένα λάθος, πρώτον το παραδέχεται και στο πνεύμα της συζήτησης δέχεται και αυτά που του λένε. Δεν αποκλείω να του το έστειλε όντως η φίλη του που όπως λέει αλλού αντιμετωπίζει προβλήματα, εκ πείρας όμως γνωρίζω ότι οι συναισθηματισμοί χρησιμοποιούνται πολλές φορές για να εξαπατήσουν. Υπάρχουν κι άλλα άτομα εδώ που αν και δεν οικειοποιούνται δημιουργίες άλλων, παρουσιάζουν ψευδείς πληροφορίες και τους εαυτούς τους ως θύματα....αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση...

Αν όντως η δημιουργία αυτή είναι δώρο της φίλης του όπως λέει γιατί δεν λέει το όνομά της; Αν ο Στέλιος είχε δώσει το ποίημά του σε άλλο μέλος (το οποίο με την σειρά του το έδωσε σε εκείνον) δεν θα το θυμόταν; Βλέπει λοιπόν ο φίλος γιατί υπάρχει τόση αμφισβήτηση.

Για μένα το κορυφαίο όλων είναι ο αποκλεισμός όσων σχολιάσαμε το γεγονός...Συγνώμη αλλά μου θυμίζει 5χρονο και μάλιστα ξέρω ήδη ένα τέτοιο άτομο εδώ μέσα...δεν αποκλείεται να είναι το ίδιο...

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο