Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Ντροπη
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130460 Τραγούδια, 269384 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ντροπη
 καλημερα φιλοι μου καλοι..........
 
χρηστος καραμανος
21-06-2009 @ 20:00
Βρυχάται το λιοντάρι μας, ωσάν μεγάλος λέων,
και είναι ο εκπρόσωπος, τώρα αυτός των νέων,
τάβαλε με εμένανε, χωρίς καν να ρωτήσει,
έμαθε πως την μάνα του, εγώ τούχω γαμήσει.
-
Λέων που να το ήξερα, πως ήσουνα παιδί της,
όταν αυτή γονατιστή, μούδινε το φιλί της,
πάντως συγγνώμη σου ζητώ ,δεν θα το ξανακάνω,
και σου υπόσχομαι μικρέ, θα την πασάρω σε άλλον.

ΜΙΚΡΕ ΛΕΟΝΤΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ!!!

ντροπη χρηστο καραμανε.....υπαρχουν 39000 μελη.....ενας βρεθηκε και σ εβρισε
και μπορουσες να κανεις το ιδιο με της χειροτερες λεξεις του λεξικου......
οχι ομως για την μανα του ρε καραμανε που οχι μονο γραφεις οτι την γαμας
αλλα οτι θα την κανεις και πασα σε αλλους......οχι ειναι ντροπη σου!!!!!

ευχαριστω.....


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 54
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
kgnisios
22-06-2009 @ 02:51
καλημερα Δημητρη

το παιρνω πισω και συγνωμη, επειδη δεν γνωριζα
akolouthos
22-06-2009 @ 02:48
Kosta ,kala leei o Dimitris,einai ...................vary ayto!!!
υπατία
22-06-2009 @ 03:02
τς τς τς!! ναι βρε παιδί μου
κομμουνιστής και να γαμάει τη μάνα..
για τις άλλες γυναίκες βέβαια, δεν τρέχει κάτι, που δεν τους άφησε τρύπα για τρύπα
και όλοι εκθείαζαν
αλλά και τη μάνα.. ::whist.::
JINO.X
22-06-2009 @ 03:05
...υπατία μου, τα πάντα όλα!!!....ταπεινά.... ::theos.::
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
22-06-2009 @ 03:19
Το προβλημα παραεχει γινει εντονο παιδια,
με το μολυβι μερικοι εχουν γαμησει τα παντα
για χιουμορ η στη πραγματικοτητα .
Υπαρχουν νομιζω αλλες σελιδες,ειδικες,που μπορουν
να αφηγηθουν τις ιστοριες η τις φαντασιωσεις τους
φραγκοσυριανος
22-06-2009 @ 04:05
Λέων που να το ήξερα, πως ήσουνα παιδί της,
όταν αυτή γονατιστή, μούδινε το φιλί της,
πάντως συγγνώμη σου ζητώ ,δεν θα το ξανακάνω,
και σου υπόσχομαι μικρέ, θα την πασάρω σε άλλον.

::up.:: ::theos.:: ::up.::
yiannistellidis
22-06-2009 @ 04:15
re paidia ......re paidia.............ax re paidia......... ::whist.:: ::sad.::
fatsoula!!
22-06-2009 @ 04:37
Μιτσεφ εχεις απολυτο δικιο.Μερικοι το εχουν παραχεσει εδω μεσα... ::mad.::
Πολυ σε παω που τα λες ετσι σταρατα και διχως φοβο!!Μπραβο ρε παιδι! ::up.::
petrwnas
22-06-2009 @ 04:39
παιδια και εγω δεν συμφωνω για τα βρυσιδια καλυτερα ενα προσωπικο μηνυμα και τελειωνει μην συνεχεισετε σε αυτο το τεμπο ειναι ντροπη για όλους μας!! τιποτα αλλο προσωπικα λεω να ζητηθούν συγνωμες απο καθε μερια!!!! δεν αρχισε καλα η βδομαδα ισως αυριο να είναι καλυτερα!!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
Nikos Krideras
22-06-2009 @ 04:53
Νομίζω πώς ό Καραμάνος είναι σέ θέση νά επανωρθώσει
άλλωστε άυτό είναι καί τό χάρισμα τών αριστερών
Εκείνο πού θέλω νά σάς πώ είναι πώς αυτή τή σελίδα τήν επισκεύτονται παιδιά καί θά θελα γιά χάρη τους
νά τήν κρατήσουμε όπως τής αρμόζει

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !
Αγνή
22-06-2009 @ 05:01
Διάβασέ το και εδώ
Χρήστο, άλλο το χιούμορ εντός των δημιουργιών και άλλο στη ζωή.
Επειδή ως μάνα αισθάνθηκα πολύ περίεργα με την απάντηση που
έγραψες στο παιδί, σε κάνω ΠΑΣΑ σήμερα, από όλες μου τις μελλοντικές
δημιουργίες.
είδες τι καλή που είμαι; δεν χρειάστηκε καν να γονατίσεις πρώτα
peiraiotissa
22-06-2009 @ 05:26
Ρε παιδιά...ξεφύγαμε τελείως!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::mad.::
Απόλυτο δίκιο Μήτσε...την μάνα του καθενός- επ΄ουδενί-δεν πρέπει να πιάνουμε στο στόμα μας!
Ελπίζω ο Χρήστος να ζητήσει συγγνώμη...μια λέξη είναι με μεγάλο νόημα όμως !!!!!!!!!!!!
Simos_Vassilis
22-06-2009 @ 06:48
Ψυχραιμίαααααα!
ΑΝΤΗΣ
22-06-2009 @ 08:00
ευχομαι
νασαι
παντα καλα
φιλε μου
ολα τα αλλα
ειναι
λεπτομερειες
niotis@yahoo.gr
22-06-2009 @ 08:38
η μανα ειναι οτι πιο ιερο πηστευο οτι ηταν μια αντηδραση στιγμης
εκανες καλα Δημητρη που το εκανες θεμα
καλο σου απογευμα

::no.:: ::no.:: ::no.::
boofox
22-06-2009 @ 08:54
pwpw!!! m exei faei i douleia kai xanw episodia mou fenetai! ti egine re paidia?
::huh.::
daponte
22-06-2009 @ 09:09
Πραγματικά , τη μάνα πρέπει να την κρατάμε μακριά από τις προσωπικές μας αντιπαραθέσεις. Χάρη σ' αυτήν υπάρχουμε και είναι η πρώτη αγάπη της ζωής μας.
the same
22-06-2009 @ 09:16
παιδιά ξεφύγαμε λίγο !!αν και νομίζω ότι ο Δημήτρης έχει δίκιο !!

πάντως άλλος ο λόγος που μπαίνουμε σε αυτό το site ..

συμπάθεια !! the same ...grafei sxolia gia solanum logo texnikon problimaton
heardline
22-06-2009 @ 09:40
Κάνω κι' εγώ μια παρέμβαση εδώ. Η καλύτερη λύση είναι να μη συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις, σίγουρα. Ο χρήστος Καραμάνος είναι όσο τον ξέρω εγώ, τόσο καιρό, από τα καλά παιδιά. Προφανώς από κάποιο εκνευρισμό, σε συνδυασμό με το χαρακτήρα του (εκρηκτικός, επιθετικός κ.λ.π., )που δεν γνωρίζουμε, μπορεί να φέρθηκε έτσι άσχημα. Από την άλλη βέβαια, με αυτά που γράφουμε δίνουμε δικαίωμα σχολίων, άνετα και ελεύθερα από τον καθένα και δικαιωματικότατα μάλιστα. Συνεπώς ο ΜΙΤΣΕΦ έχει δικαίωμα σχολίων, έκανε μάλιστα αρνητικό μα ευγενές και επιπέδου σχόλιο, του βγάζω το καπέλο, δεν δύναμαι να μην εκφραστώ, ποτε δε μου άρεσε κάτι τέτοιο, για να τα έχω καλά με όλους, συνηθίζεται αυτό και το αναφέρω ξεκάθαρα και ειλικρινά. Πιστεύω ότι το σχόλιο είναι επιβεβλημένο, είναι αριστοκρατία στη συμπεριφορά του ο ΜΙΤΣΕΦ, θα του πω εύγε και τον συνδράμω. Τον αγαπώ τον Καραμάνο, ειλικρινά, μα και θα του πω ότι πρέπει να αυτοσυγκρατείται, ακόμη και σε ύβρεις ετέρων μη συμπεριφερομένων ορθώς. Τονίζω και υπενθυμίζω δε ότι υπάρχει και το προσωπικό μήνυμα. Ο κος Καραμάνος πιστεύω ότι θα φερθεί ως αρμόζει σε έναν αγωνιστή, θα το πάρει πίσω, από τα μάτια μας να χαθεί, σταναχωρεί αυτή η γραφή, είναι αλήθεια. Έχει το επίπεδο και το ανάστημα και πιστεύω ότι θα πρυτανέψει η λογική και η ποιότητα, ο καθένας μας το οφείλει αυτό, ακόμη και για τους άλλους που το ζητούν, εμάς δηλαδή.

Χρήστο Καραμάνε ξέρεις ότι σε εκτιμώ και σε θέλω στο ύψος σου, να το θυμάσαι αυτό,

φιλικά, Γιάννης Λύρας (το heardline είναι ψεύτικο)
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
22-06-2009 @ 09:48
η συγνωμη ειναι δειγμα δυναμης και οχι αδυναμιας...........
και εγω ζηταω συγνωμη..........
idroxoos
22-06-2009 @ 10:23
ρε μάγκες αν είνα έτσι ....συγγνώμη κι εγώ.....

μια συγγνώμη ειναι αυτή πές την κι ας ΄πεσει χάμω...... ::wink.::

πάντως ο Μήτσος έχει δίκιο..και μπράβο του ...!!!! ::up.:: ::up.::
mytilinia
22-06-2009 @ 10:24
βλέποντας αυτό να εξελίσσεται θέλησα να παραμείνω ουδέτερη.Ωστόσο θα πω την ταπεινή μου γνώμη.Θεωρώ ότι έχει γίνει μια κακή παρεξήγηση...Ο LION έβρισε τον Καραμάνο γιατί θεώρησε βιωματικά τα σεξουαλικά ποιηματα του....Απ όσο γνωρίζω ο Καραμάνος γράφει σατυρικά απλώς κι όχι βιωματικά...άρα είναι λάθος ο χαρακτηρισμός ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ Γ....ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ.....Ομως θεωρώ απαράδεκτο την απάντηση του Καραμάνου....για το τι κανει στη μάνα του LION....Πιστέυω ότι ήταν μια αυθόρμητη αντίδραση στον χαρακτηρίσμό μαλάκας....δεν παίρνω το μερος κανενος...θεωρώ οτι ο καθένας έχει μια δικαιολογία για την πράξη του....Είναι άσχημο να γίνονται τέτοια εδώ μεσα...γιατί αυτή την παρέα την θεωρώ αληθινά όμορφη....Πιστεύω κακώς καναμε τοση κουβέντα...και οτιδηποτε παραπέρα πρέπει να λυθεί με προσωπικά μηνυματα....Ειμαι σίγουρη οτι ο καραμάνος μετάνιωσε για το ποιημα αντίδρασης....και ο ΛΙΟΝ επίσης.....Αιτία για όλα αυτά είναι οτι θεωρούμε βιωματικά το τι γράφει ο καθενας.....ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΔΥΟ! δεν θέλω καποιος να ταχθει υπερ η κατα μου...απλά εκφέρω την ταπεινή μου γνωμη...σε μια προσπαθεια να είμαι δικαιη.Οσο για τον μιτσεφ...σωστά ως τριτος σχολιασε...γιατί άσχημες προσβλητικές λέξεις για την μανα κανεις δεν δεχεται!!!!!
adespotoi
22-06-2009 @ 11:05
άμα εσύ σέβεσαι τη μάνα σου, τα υπόλοιπα περριτεύουν.............
όχι πως δεν στεναχωριέσαι αλλά φέρεσαι αντρίκια, πιστεύω να
γίνετε να λυθεί η παρεξήγηση και να μη ξανασυμβεί.
Μαρία Χ.
22-06-2009 @ 11:39
Με μία φράση θα το πω
Κι αν ίσως παρεξηγηθώ
Να μην με συγχωράτε
Ποίηση γράφουμε εδώ
Κάνουμε πέρα το " εγώ "
Κι όλοι οι καλοί χωράτε !...

Μα χωρατά δεν θ' ανεχθώ
Για πήδημα με αδελφό
Όσο πεζό και νά 'ναι !
Χρήστο μου θέλω να σε δω
Σαν ποιητή ξεχωριστό
Με θέμα : " Δεν γαμάμε ! "...

Καλοπροαίρετα και με αγάπη περισσή ! ::love.:: ::hug.:: ::kiss.::
Μαρία Χ.
22-06-2009 @ 11:50
Ο Χρήστος θέλω να πιστεύω - χωρίς να είμαι βέβαιη - πως γράφει σατυρίζοντας καθημερινές συγκεκαλυμμένες πτυχές πολλών "οικογενειών"...
Το γεγονός του ότι δεν το δήλωσε εξ' αρχής.. τον τοποθετεί αυτόματα στην θέση των κατηγορουμένων ?!!!
Έξω από τα κάγκελα μας συνάντησε πάντως προχθές ! ::laugh.:: ::rock.:: ::up.::
Μαρία Χ.
22-06-2009 @ 11:59
Η αλήθεια είναι πως αηδίασα αρχικά με τα λεγόμενά του για τις αιμομικτικές περιγραφόμενες περιπτύξεις του.. και μόνον σαν περιγραφή ψυχοπαθολογικών περιπτώσεων σχέσεων τις δέχομαι...
Μαρία Χ.
22-06-2009 @ 11:57
Οφείλει να τοποθετηθεί όμως ο Χρήστος επί του θέματος.. γιατί .."ποιητική αδεία".. συντελούνται τα μεγαλύτερα εγκλήματα !...
υπατία
22-06-2009 @ 12:14
ρε πάτε καλά όλοι σας ή δουλευόμαστε εδώ μέσα;;
να υπενθυμίσω άραγε στα αγαπητά στιχομέλη ότι κανείς δε γεννιέται μάνα;;
ότι οι μάνες μας πριν γίνουν μάνες μας ήταν οι ωραιότατες κυρίες που ξεφτιλίζονται καθημερινά από τις εκλεκτές δημιουργίες κάποιων
και όλοι κάνετε γαργάρα;;
ότι με πρόσχημα το χιούμορ τάχα μου, αναρτώνται ομοιοκαταληξίες προσβλητικές για το μισό πληθυσμό του σάιτ;;
και σας πιάνει ο πόνος ξαφνικά για τη μάνα;;
ε, τι να πω, μπορεί να σκέφτεστε μήπως περιλάβει και τη δικιά σας ο ποιητής
με συγχωρείτε αλλά εγώ τα θεωρώ υποκρισίες αυτά
ΜΙΤΣΕΦ
22-06-2009 @ 12:27
καλα εσενα αμα στην βρισουν μη σε πιασει πονος.......
Γιώργος Θαλάσσης
22-06-2009 @ 12:33
Μαρια Χ. αυτα που γραφεις στο δευτερο σχολιο σου περι
...ψυχοπαθων περιπτωσεων ... να υποθεσω οτι εχεις καποια
ειδικοτητα για να μιλας διαφορετικα θα σε πω ρατσιστρια
για μια ομαδα ανθρωπων με καποια ασθενεια και ειδικα αυτο το καιρο που γινεται παγκοσμια μια προσπαθεια εναντια στο στιγμα των ψυχικων ασθενειων
λιγη ενημερωση και περισσοτερη ευαισθησια καλο κανει
**Ηώς**
22-06-2009 @ 12:40
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
CHЯISTOS P
22-06-2009 @ 12:46
http://api.ning.com/files/wYeWAqArygZTzurrZvP6bf5XeE-wDrWZhNI*kbVI7yQ-EM-vsdm7fixIvJLwrMEAZfPHz5-gkJ20RtoUIjz0ZDAkoeNJXFrz/20090621023258.JPG

Η φωτογραφία και η παρεξήγηση είχαν λίγες ώρες διαφορά... Γι αυτό πιστεύω πως ήταν μια κακιά στιγμή με μια λάθος εκτίμηση, στη οποία όλοι μπορούμε να περιέλθουμε...
Helene52
22-06-2009 @ 14:00
Καλησπέρα Δημήτρη
Σ αυτά που γράφεις συμφωνώ ... όλοι μας θέλουμε οι άλλοι να δείχνουν σεβασμό προς την μητέρα μας ,,
Νομίζω , τώρα που μπήκα στην επίμαχη δημιουργια και διάβασα τα σχολια .οφείλω και εγώ μια συγνώμη που δεν τα πρόσεξα γιατί διαφορετικά ίσως θα σχολίαζα εκεί ... πάντως νομίζω ότι και οι δυο εσφαλαν ,,,
Εσύ όμως ...έχεις δίκιο και μπράβο
::up.:: ::up.:: ::hug.::
αισχυ(λος)
22-06-2009 @ 14:06
μπραβο φιλε Δημητρη!!!!!
lion1973
22-06-2009 @ 14:13
mytilinia δεν ξερω τι λες!!!! δλδ επειδη οπως λεει και αν ισχυει
δεν εχει αδελφο μπορει να λεει οτι γαμαει την νυφη του;;;
δλδ αν δεν ειχε μανα;;;;;;;; νομιζω οτι μερικα πραγματα απλα δεν
λεγονται!!!! οσο για αυτα που ειπα για το συγγεκριμενο ατομο
ειναι αυτα που πιστευω!!!! οποιος μπερδευει το χιουμορ και την σατηρα με την παραταιταμενη μαλακια τοτε τι ειναι;;;,
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-06-2009 @ 14:34
εσύ προσωπικά γιατί θίχτηκες;

νύφη του δεν είσα,αδερφός του δεν είσαι οπότε;
ΜΙΤΣΕΦ
22-06-2009 @ 14:35
μπουρμπουρ......ποιον ρωτας?
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-06-2009 @ 14:44
τον 1973.Εσένα Μιτσεφ πότε σου έβρισε την μάνα προσωπικά;

αισχυ(λος)
22-06-2009 @ 14:54
δλδ ρε μπουρπορ τι μας λες;;;; οτι πρεπει να περνεις θεση
μονο οταν σου βριζει την μανα;;;
Celestia
22-06-2009 @ 15:22
Ο Καραμανος που ειναι;
Γιατι δεν μιλα;
Ερημην θα τον καταδικασετε;
Τουλαχιστον αφειστε τον να ζητησει συγγνωμη, γιατι οφειλει να ζητησει συγγνωμη.

Φιλακια Δημητρη1
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-06-2009 @ 15:50
Μόνο όταν σε βρίζουν προσωπικά.Όλα τα άλλα είναι για τις εντυπώσεις στον εικονικό κόσμο που αφομοιώνει πλήρως απ'οτι φαίνεται.

Η ιερότητα της μάνας και η θέση της στην κατάταξη της βρισιάς και τα λοιπά είναι κουραφέξαλα
καθώς όταν βρίζεις κάποιον εξ αποστάσεως και τον λες καραμαλάκα με υβριστικό τόνο ανώνυμα και μέσα από το ίντερνετ είναι από μόνο του ντροπή που μόνο την ίδια ηλίθια αντίδραση μπορεί να φέρει.

στο φυσικό χώρο αν κάποιος με έλεγε καραμαλάκα δεν θα του έβριζα την μάνα,θα του έσπαγα τα μούτρα

αυτααααααα(και είστε και μεγάλοι και σε ηλικία)
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-06-2009 @ 15:58
δεν έχω πειράξει κουνούπι στην ζωή μου.Για έμφαση το γράφω και να αποδώσω νόημα

εντάξει ψέμματα κουνούπι έχω επειράξει
αυταααααααααα

Αγνή
22-06-2009 @ 16:20
συγχαρητήρια μπουρμπουρ, ο φασισμός του ίντερνετ και της απόστασης
συνδυασμένος με τις φασιστικές σου εξελικτικές θεωρίες σε δημοσιογραφίστικες
παρόλες ανευθυνότητας και ισοπέδωσης.
υπάρχουν παιδιά που διαβάζουν, νέοι που διψάνε γιά αξίες και πέφτουν σε κάτι
καρααδιάφορους μπουρμπουλίθρες που τους λένε, την μάνα σου έβρισε;;; δε
βαριέσαι. σωστός μπουρμπουρ, ναι στον σεξισμό, ένας συμπαθέστατος φασισμός
είναι κι αυτός...και διαδίδεται υπέροχα με το διαδίκτυο...


εμένα αυτό που με τρομάζει, είναι που ο κόσμος ζητά μιά συγγνώμη από τον Χρήστο
γιά να ησυχάσει την συνείδησή του, μα το γεγονός πως ο Χρήστος και ο κάθε Χρήστος
μιλάει γιά μιά γυναίκα /μάνα σαν να 'ναι ένα σιχαμερό σκεύος, τόσο αυτονόητα, αυτό
δεν ενοχλεί κανέναν...έβαλε και ο άλλος Χρήστος την φωτογραφία γιά να μας πείσει
πως δεν είναι θέμα, Μίτσεφ και Χρήστος θα τα βρούνε, λες και αυτό μας έκαιγε εδώ μέσα.
ΜΙΤΣΕΦ
22-06-2009 @ 16:09
κανεις πολυ μεγαλο λαθος μπουρμπουρ....εχω πολλα επιχειρηματα να σου θεσω αλλα δεν θα το κανω εγω προσωπικα γιατι θα σε στεναχωρισω και δεν θα το ηθελα.....τωρα αν ειμαστε μεγαλοι οι μικροι δεν εχει καμια σημασια.....μπορει ενας 50 χρονων να ανοιξει το στομα του και να πει 5 μαλακιες και να σε βαλει κατω ενα παιδακι 15 χρονων και να σου φυγει το κεφαλι......γι αυτο αστο δεν στεκει αυτο που λες....
CHЯISTOS P
22-06-2009 @ 23:33
Οι αξίες του καθενός ΔΕΝ πρέπει να θίγονται από τους τρίτους.. είτε θρησκεία, είτε οικογένεια είτε υπόληψη... Στα πλαίσια του "χιούμορ", που ο καθένας προφανώς το αντιλαμβάνεται διαφορετικά, γίνονται οι παρεξηγήσεις.. Εκεί όταν υπάρχει κακοπροαίρεση, οφείλει να καταδικάζεται, όταν υπάρχει αναγνώριση σφάλματος οφείλει να συγχωρείται, και όταν υπάρχει κεκτημένη αφέλεια ωφείλει αγνοείται...
Αγνή, σαφώς και υπάρχει θέμα, αλλά εδώ μέχρι τώρα μίλησε μόνο η μία πλευρά.
JINO.X
22-06-2009 @ 23:49
...δηλαδή, για να καταλάβω....αν εγώ πω πως οι αξίες μου (ή η αισθητική μου) θίγονται από την τάδε ή τη δείνα ανάρτηση νομιμοποιούμαι να ζητήσω απ' το δημιουργό να την κατεβάσει ή να απολογηθεί;;... μήπως λέμε μπαρμπούτσαλα;;...λέω γω τώρα....
CHЯISTOS P
23-06-2009 @ 00:44
Ναι jino, αν θιγόμουν προσωπικά και αναίτια, εγώ ή η οικογένειά μου ή οι ηθικές μου αξίες, αυτό θα έκανα, πού είναι το παράξενο ;...
Κάρολος Μπωντλαίρ
23-06-2009 @ 00:54
Νομίζω και οι μανάδες έχουν δικαίωμα στο sex. Πάντα όμως των άλλων, όχι οι δικές μας. ::laugh.::
Μίτσεφ σε συγχαίρω για την αγνότητα σου. Lion1973 εντάξει. Καραμάνε ξετρύπωσε από την μονιά σου και ζήτα μια συγγνώμη. Αγνή, χρηστοήθεια,εύγε.Χρηστόπιε , ρίξε και άλλες φωτό. Να βλέπουνε φάτσες και να εντρέπονται να βρίσουν. Λοιπέ λαέ, για σένα τώρα νοιάσου,νοιάσου και γυμνάσου.
Αγνή
23-06-2009 @ 01:33
Μπωντλαίρ, άλλος ένας παπαδοκλώνος; άσε κάτω το όνομα βλαμμένε.

Μέλη, γιά τις δημιουργίες του Χρήστου γίνεται η συζήτηση; στον Μεσαίωνα είστε;
Λογοκρισία στίχων ξεκινήσατε;;;;;;;

γιά τους σχολιασμούς γίνεται το θέμα, και Χρήστο να περιμένω από τον Χρήστο
να πεί τι; πως επάνω στην έξαψή του έβγαλε έναν σεξιστικό οχετό; και τι έγινε;
πόση υποκρισία σας δέρνει!
δεν με ενδιαφέρει ούτε η μία ούτε η άλλη πλευρά προσωπικά, ούτε η κατάταξη
των ύβρεων σε καλές κακές και πιό κακές, με ενδιαφέρει να μη προσβάλλομαι
σαν ΆΝΘΡΩΠΟΣ διαβάζοντας. Σα ΓΥΝΑΙΚΑ που έχει την τιμή να είναι και ΜΑΝΑ.
Κάρολος Μπωντλαίρ
23-06-2009 @ 01:34
Καλά, ότι νά'ναι μιλάμε!
Εντάξει, Αγνή. Και συ έχεις δικαίωμα στο sex. Ηρέμησε.::rock.::
Αγνή
23-06-2009 @ 01:43
και τον παπά αυτό τον απασχολούσε, χαχαχαχαχα
Κάρολος Μπωντλαίρ
23-06-2009 @ 01:48
Οk.
suaddo
23-06-2009 @ 02:59
παιδια ανεβασα κατι για τον Καραμανο....οχι δεν τον βριζω!!(θα θελατε ε?)κατι για να εκτονωθει το πραγμα..ψυχραιμια παιδια!!!
::smile.::
eisai_enas_ap_mas
25-06-2009 @ 13:22
ρε παιδια...τον Καραμάνο τον ρωτήσατε?
για ποιον λόγο ρωτάτε συγνώμη απο εκείνον?
πάμε καλά?γιατί το κάνουμε θέμα?αφήστε τους να το λύσουν μόνοι τους το θέμα...ΕΛΕΟΣ..

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο