Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Γιαννης Σκαρίμπας
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130598 Τραγούδια, 269420 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Γιαννης Σκαρίμπας
 



Γιαννης Σκαριμπας



Ο κατά μόνο, το γένος και το θρήσκευμά του διαφέρων

είναι ένας άγιος,μπρος στον κατά μόνο το “κατεστημένο” του διαφέροντα.

Οι Τούρκοι δεν ήσαν οι χειρότεροι…Ο ελληνικός λαός

δε θάκανε την επανάσταση για ν’αποκαταστήσει και πο-

λιτικά τους κοτζαμπάσηδες.Οι λέγοντες ότι η Επανάστα-

ση ήταν μόνον Εθνική,ή είναι αδιάβαστοι,ή δε μας λένε

την αλήθεια.Σκοτώνοντας τους Τούρκους ήξερε ότι σκο-

τώνει το σύμμαχο των κοτζαμπάσηδων.Χωρίς τον

αφανισμό πρώτα αφτουνού,δεν μπόραε να ξεπάτωνε τους

άλλους.Το ότι σ’αυτό η Επανάσταση γελάστηκε,δεν πάει-

ναπεί διόλου ότι τους εφείσθη.Θα τους πέρναε εν στόματι

μαχαίρας,Το ότι νόμισε ότι για τούτο είχε καιρό,αυτό την

έφαγε…Η Επανάσταση απότυχε…





 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 30
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Φιλοσοφικά,Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

πανω στα ιχνη...... του καιρου
 
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
25-03-2010 @ 02:06
http://www.youtube.com/watch?v=rnQgvBdFfEE
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
25-03-2010 @ 02:10
http://www.youtube.com/watch?v=SxIRQ1SkjjU
La Petite
25-03-2010 @ 02:11
Μα και γι' αυτό οδηγηθήκαμε στον εμφύλιο αμέσως μετά!! ::down.::
χρηστος καραμανος
25-03-2010 @ 02:43
Το ότι νόμισε ότι για τούτο είχε καιρό,αυτό την

έφαγε…Η Επανάσταση απότυχε…


ΑΡΕΣΕΙΣ!!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
CHЯISTOS P
25-03-2010 @ 02:47
Μπαρμπα-Γιάννη χρυσόστομε !
Ανατολικός
25-03-2010 @ 02:49
πράγματι , η κοινωνική διάσταση της επανάστασης αποσιωπείται ... δολίως ...
elpidakwstopoulou
25-03-2010 @ 03:10
Νικόλα καλημέρα ...υπάρχουν στιγμές που η μάθηση της ιστορίας εξαρτάται από τις πολιτικές πεποιθήσεις του ιστορικού συγγραφέα ..έτσι κάποιες φορές η ιστορία παραποιειται...
υπέροχος ο Σκαρίμπας σ ευχαριστούμε !!!!! ::up.::
sofianaxos
25-03-2010 @ 03:33
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
sofiagera
25-03-2010 @ 03:34
EΠΙΚΑΙΡΟ ΤΟ 21 ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ!!!!!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
Αλντεμπαράν
25-03-2010 @ 03:53
Διαφωνώ με τις χρωματισμένες απολυτότητες. Η επανάσταση δεν ήταν ούτε αυστηρά εθνική(τουλάχιστον με την έννοια πού δίνεται στους γελοίους πανηγυρικούς) ούτε αυστηρά κοινωνικη. Την επανάσταση προετοίμασαν κάποιοι τρελοί ρομαντικοί φιλικοί, κάποιοι Ρηγάδες,κλέφτες και τρελοκαλόγεροι και ο καθένας έπειτα ακολούθησε για τους δικούς του λόγους. Είτε εθνικούς, είτε από ρεβανσισμό, είτε από δίψα και φιλότιμο για ανεξαρτησία,είτε για να μην υστερήσει και να λάβει αξιώματα, είτε από ιδεαλισμό, είτε από γνήσιο φλογερό πατριωτισμό, είτε(αλλοίμονο) για να μην έχει την τύχη του σφαχτού. Και αυτό το τελευταίο αφορά κυρίως τους δειλούς και μάλιστα αυτούς πού δεν έβρισκαν "ώριμη" την κατάσταση για να έχουν την βολή τους. Άλλωστε ας μην ξεχνάμε και μερικούς "κοτζαμπάσηδες" που τα χάσαν όλα ή τα έδωσαν όλα χωρίς ανταλλάγματα και μερικούς "επαναστάτες" πού πρωθυπούργευσαν είτε από θρόνο , είτε από το παρασκήνιο. Γι'αυτό πουθενά δεν υπάρχει απολυτότητα. Άλλωστε οι θεωρητικοί προπάτορες του συμπαθούς Καραμάνου, έπλεκαν αργότερα ύμνους για τους καημενους τους οθωμανούς και τους κακούς δολερούς έλληνες του 21.Κατασκευασμένα όλα!
::devil.::
agrafos
25-03-2010 @ 04:16
κι εγω πλεκω υμνους
για τις 30.οοο αμαχους γυναικοπαιδα στην πλειοψηφια τους
που σφαχτηκαν στην Τριπολη απο τους ελληνες
και δεν ντρεπομαι και καθολου

ισα ισα...καμαρωνω
που μπορω και το κανω








Αλντεμπαράν
25-03-2010 @ 04:29
Αυτό θα είχε αξία μόνο αν έπλεκες ύμνους παράλληλα για τα χιλιάδες θύματα των 400 χρόνων σκλαβιάς,ατίμωσης και ευνουχισμού και για τους καμένους,σφαγμένους και βιασμένους της Κάσου και της Χίου. Άλλωστε να μην είμαστε απόλυτοι. Να! Για παράδειγμα οι αλβανοί. Λέγεται πως ο Διάκος όταν τον πήγαιναν για παλούκωμα γύρισε και τους είπε" "Μπέσα ρε παιδιά. Σφάχτε με για να μην με ατιμάσουν οι ανατολίτες". Γιατι άραγε; Και ο Ρήγας μιλησε για επανάσταση από ρωμηούς, τούρκους,λαζούς, μαλτέζους, αρβανίτες κλπ Και αυτό μας λέει κάτι...
agrafos
25-03-2010 @ 05:22
θα φτιαξω σεμεδακι αποψε!!!!!!

παντελη....
επειδη αφηνεις παντα...αιωρουμενες δηθεν παραλειψεις σου
και προσβολες
και λεγοντας παντα κατι πιο λιγο απο την Αληθεια
με κανεις και απορω για την παρτη σου.

στο πρωτο σχολιο σου
δεν διευκρινιζεις οπως οφειλες
οτι οι..θεωρητικοι προπατορες του συμπαθους φιλου
μιλουσαν για αμαχους γυναικοπαιδα

και στο δευτερο
δεν διευκρινιζεις οπως οφειλες
οτι δεν με ξερεις καλυτερα απο μενα
στα θεματα που ανεφερες (σκλαβια ατιμωση νεκροι)
αν πλεκω με υμνους και για αυτα το...σεμεδακι μου

τα αυτονοητα παραλειπονται βεβαιως
ομως εσυ τα παραλειπεις για να χωρεσει η λασπη σου
αν και εγω ειμαι ..ο οικοδομος


εκτος κι αν γουσταρεις την...μαιευτικη μεθοδο
και θελεις δηλωση εθνικοφροσυνης
απο μενα με πλαγιους τροπους

το μονο που μου αρεσε
σημερα στα σχολια σου
ηταν οτι διευκρινησες την διαφορα του ιδεαλιστη
με αυτη του γνησιου φλογερου πατριωτη οπως ειπες

την δικη μου με την δικη σου δηλαδη

πως το ειπε ο Διακος;;;;;;;;
λιγη μπεσα ορε φρατε(αδερφος στα βλαχικα
που ξεχασες απο τον θουριο)
λιγη μπεσα







ΥΓΡΟ ΠΥΡ
25-03-2010 @ 05:22
ΣΚΟΥΦΕ Σ`ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΛΝΤΕΜΠΑΡΑΝ ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Αλντεμπαράν
25-03-2010 @ 05:27
εγω δήλωση εθνικοφροσύνης;;;
πρώτον : δηλωση!!!
και δευτερον : εθνικοφροσύνης!!!


άγραφε δεν θελω να συνεχίσω, συγγνώμη αν σε λύπησα και ξέχασε το...


καλό πάσχα σε όλους

agrafos
25-03-2010 @ 05:39
εγινε παντελη...
γαλάζια πεταλούδα
25-03-2010 @ 06:30
::yes.::στη μέση η αλήθεια ::yes.::
με Αλντεμπαράν ::up.::
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
25-03-2010 @ 07:11
για να παραφρασω και εγω τον πατριωτη μου τον Σολωμο

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ

ΕΝΑ ΣΚΗΠΤΡΟ Η ΔΟΛΕΡΗ

ΚΑΘΕΝΟΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΕΙ

ΠΑΡΤΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ

και του χρονου συνελληνες......!!!!!!!!!!!!!!!!!!

malkon64
25-03-2010 @ 07:37
::1255.::::1255.::::1255.::
Δέσποινα1971
25-03-2010 @ 07:48
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
μηχανοδηγος
25-03-2010
http://www.youtube.com/watch?v=kB_fHd8lFB8
ΚατεριναΘεωνα
25-03-2010 @ 08:58
::up.:: ::yes.::
Ιχνηλάτης
25-03-2010 @ 09:08
Με το πρώτο σχόλιο του Αλντεμπαράν
και το πρώτο του Αγραφου
συντάσομαι άπόλυτα!
Η επανάσταση ξέσπασε πατώντας πάνω στην σαπίλα του
Οθωμανικού κράτους
και στην άναρχη δομή του ανύπαρκτου έθνους των Γραικών.
Ο καθένας απο την πλευρά του είδε
είτε τα συμφεροντά του, ειτε την σκλαβιά του, είτε τον ρομαντισμό του, είτε τον ρεμβανσισμό του.
Η Ελλάδα ήρθε πολύ αργότερα!
Helene52
25-03-2010 @ 12:11
::theos.:: ::up.:: ::theos.::
Ανατολικός
25-03-2010 @ 13:45
αν υπάρχει μια αλήθεια στην ιστορία , είναι ότι ποτέ μία ενέργεια ή γεγονός δεν είναι απόρροια μόνο ενός λόγου / αιτίας / δράσης ...

συμφωνώ με Ιχνηλάτη , για τα πρώτα σχόλια ... πράγματι όμως ενοχλεί η επιλεκτική μας λύπηση για μόνο κάποια θύματα ...
montekristo
25-03-2010 @ 13:47
και τα δυο ήταν ρε Παντελή
και ταξική και εθνικη,
δεν μας είπες όμως για την εκκλησία
είχε βολευτεί με τον τούρκικο ζυγό ή όχι?
αν ναι το έκανε γιατί υστερούσε σε πατριωτισμό ή γιατί υπερτερούσε σε ταξική συνείδηση?
και γιατί μαθαίνουν τα παιδιά στα σχολεία ότι ο ο παλαιών πατρων γερμανός ευλόγησε την επανάσταση?
**Ηώς**
25-03-2010 @ 13:53
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΊΖΕΙ ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ;;;;;;;;;;;;;;

Όπως και να έχει...αναρωτιέμαι.....πως θα είμασταν σήμερα χωρίς εκείνη την επανάσταση..... ::yes.:: ::theos.::
Αλντεμπαράν
25-03-2010 @ 14:40
εμείς ετσι μαθαιναμε στο σχολείο Κώστα. Tωρα αιφνιδια επεσε η καψουλα απο τον Αρη με τα ατρανταχτα ενοχοποιητικα στοιχεία και αλλάξανε όλα;;; Μονο αυτό θα έπρεπε να μας βαζει σε διαδικασια σκεψης. Δεν την θελουν την Εκκλησία. Αυτό είναι. Η επειδή οι δεσποταδες εν Ελλάδι τα κανανε τα τελευταια 50 χρονια οπως τα κανανε ή επειδή καποιοι θελουν να μας κανουν να ξεχασουμε βασικα συστατικα στοιχεία του πολιτισμού μας, οπως η θρησκεια και η εκκλησια. ξαναγραφοντας την ιστορια, όπως βολευει.

Για το clue κανε την ιδια ερωτηση σε Τούρκους και δες τί θα απαντησουν οι δημοκρατες και τί οι "πατριωτες" για τους γιουναν παπάδες.

Τώρα τί θες να παραθέτω ντοκουμεντα για τις θυσίες και το ρολο της εκκλησιας σαν τους βλακες της ΤV;

Μπορώ. Αλλά δεν θέλω...
Στο τελος δεν χρειαζονται. Ας διαβασουμε δημοτική-λαϊκή ποιηση και ας δουμε τα περι 1821 εργα των συγχρονων της επαναστασης ζωγραφων , για να δουμε ποια στοιχεία δεσποζουν...

Αμα θες ξερεις που θα με βρεις... Περνα καποια στιγμη να τα πουμε σχετικα, τετ α τετ...

Και παλι καλο πασχα σε ολους...
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
25-03-2010 @ 14:44
διαβαζοντας τα σχολια μου ηρθε αυτο

Αφου φυγαμε

απο τον παραδεισο των ηχων

βρεθηκαμε στη ζουγκλα των λεξεων

τα υπολοιπα ηταν ευκολα

η σχετικοτητα των λεξεων

φανταζει σαν απολυτη αληθεια.


ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..........................
heardline
25-03-2010 @ 14:49
Διίστανται οι απόψεις Νικόλα, σε όλα τα επίπεδα της καθημερινότητας, ακόμα και σε μια επανάσταση. Παντού ξεφυτρώνει η αντίθεση, όπου υπάρχει ο άνθρωπος και πάντα υπάρχει και μια μικρή σύνθεση, έστω και ελλειπής. Ίδιον της ζωής, ας μη τρωγόμαστε, αυτό δε θα αλλάξει ποτέ, όπως ποτέ δε θα υπάρξει, παρά μόνο στα χαρτιά, η δημοκρατία. Ας δούμε την κατάντια της Ελλάδας σήμερα και ας δούμε την επανάσταση και ποιοι την πληρώνουν, αλήθεια ποίοι ??? Πάλι το έθνος δεν κινδυνεύει ??? Που πέφτουν οι οβίδες και σκοτώνουν ??? στον άμαχο πληθυσμό βέβαια, που δεν ξέρει να κρύβεται στην κομπίνα και στα παραθύρια των νόμων. Δεν θυμίζει έναν εμφύλιο, λίγο-πολύ αυτό που συμβαίνει, με τους παρατρεχάμενους οφιτσιόζους και όλους τους συνειρμούς ???

Καλό βράδυ Νικόλα, με τις ωραίες φωτιές του Σκαρίμπα !!!!!!!!!!

::up.:: ::yes.:: ::yes.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο