Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
131205 Τραγούδια, 269570 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Αποκαλύπτω
 
[align=center][B][I]Καλοκαίρι και καύσωνας.
Τα ωράρια στη δουλειά εξαντλητικά λόγω αδειών και η άδεια αργεί ακόμα πολύ.
Μένουν κάποια βραδάκια στη βεράντα με παγωμένη μπύρα,πάντα pils ,ποτέ lager γιατί φουσκώνει.
Παγωμένη μπύρα και συζητήσεις.
Βαρύ το θέμα γιά καλοκαίρι.
Τα καλοκαίρια όλα πρέπει να είναι light.
Ρούχα,φαγητά,σκέψεις...
Μα οι συζητήσεις μας δυστυχώς δε γίνεται να είναι.
Γιατί ξέρουμε.
Όλα αυτά τα χρόνια-10 περίπου-στην αρχή έτσι γιατί είχε ενδιαφέρον,αρχίσαμε να ψάχνουμε και να
αναρωτιώμαστε.
Μετά,μυημένοι πιά,ξέραμε.
Και έτσι άρχισαν να ανοίγουν μπροστά μας,χωρίς καν να προσπαθούμε,κανάλια ροής.
Οι πληροφορίες από διαφορετικές πηγές διασταυρώνοταν και επαληθεύοταν με αυτό το τρόπο.
Το κακό στην όλη υπόθεση είναι οι αρμοδιότητες.
Ένας αρχαιολόγος ποτέ δε συνεργάζεται με ένα γεωλόγο και ένα χημικό και ένα φυσικό πάνω σε
ένα συγκεκριμένο θέμα.
Έτσι είναι πολύ δύσκολο να δέσει μία παράξενη υπόθεση.
Χωρίς λοιπόν να είμαστε ειδικοί επιστήμονες μαζεύαμε πληροφορίες από διαφορετικές πηγές.
Αναλύσαμε πολλά παράξενα έτσι.
Καταλήξαμε σε συμπεράσματα.
Μετά τα είδαμε δημοσιευμένα και αναρτημένα σε σελίδες στο ίντερνετ.
Ήταν μία επιβεβαίωση.
Υπάρχουν πολλοί από εσάς σίγουρα που ξέρουν την ετοιμολογική σημασία της λέξης μύθος.
Αν όχι ψάξτε γιά αυτή,θα εκπλαγείται.
Πραγματικά γεγονότα με αλληγορική σημασία κρύβονται στους μύθους.
Τώρα που το θυμήθηκα η μπύρα είναι lager,μη τη πίνετε,θα κάνετε κοιλίτσα.
Μύθος λοιπόν,μία ιστορία συγκαλημένη ώστε να φτάσει σε αυτούς που πρέπει
και όλοι οι υπόλοιποι να την περάσουν σα παραμυθάκι.
Πάντα το εκάστοτε σύστημα είχε τους τρόπους του.

Μία επισήμανση ακόμα γιά τις προφητείες.
Ο προφήτης αποκαλύπτει αυτά που γνωρίζει.
Πως τα ξέρει?
Μα έχουν σχεδιαστεί γιά να γίνουν.
Εγώ θα κάνω μία προφητεία.
Θα προφητεύσω (δείτε το ρήμα λίγο,όπως το έγραψα) ότι το ντέρμπυ
Ολυμπιακός Παναθηναικός θα λήξει 10-0(και λίγα λέω).
Και γίνεται έτσι.
Έχω υπερφυσικές δυνάμεις?
Όχι!!!
Δύο τρόποι υπάρχουν μόνο να το ξέρω.
Ή μεταφέρθηκα στο μέλλον και το είδα ή.....
άκουσα το Μαρινάκη που το έστηνε με τον Κωνσταντόπουλο οπότε γνώριζα το Σχέδιο.
Αυτά γιά τις προφητείες και τους προφήτες και να τους .....πιστεύετε.
Στη παρέα μας γενικά δε μιλάμε σε άλλους γιά αυτά.
Το σύστημα έχει προβλέψει τις αυτοάμυνές του.
Θα μας χαρακτηρίσουν τρελούς και γραφικούς όπως το Λιακόπουλο και το Χαρδαβέλα.
Θα μας εξοντώσουν(μεγάλη η χάρη μας) όπως τον Σνάιντερ.
Κανένας δε πρέπει να πιστέψει.
Κράτα τα κρυφά κρυμμένα είναι το δόγμα τους.
Σας αποκαλύπτω με λίγα λόγια μερικά μυστικά.
Και μη με πιστεύετε.
Μόνο,ψάξτε το λίγο μόνοι σας(καλό είναι το youtube) και σκεπτείτε.

Προετοιμάζεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Ναι,υπάρχουν εξωγήινοι και δουλεύουν σε αυτό.
Ναι,έχουμε πάρει τεχνολογία από αυτούς.
Οι άνθρωποι θα χρησιμοποιηθούν σα σκλάβοι εργάτες.
Από μία παγκόσμια διακυβέρνηση αρείων ανθρώπων σε συνεργασία με εξωγήινες φυλές.
Από τις 13 φυλές που ξέρουμε τη παρουσία τους,οι δύο είναι υπέρ της ανθρωπότητας και ενάντια στις
υπόλοιπες 11.
Πρόγονοι των Ελλήνων από αστερισμό των Πλειάδων και από.....Έκπληξη!!!
Ίσως αυτός είναι και ο λόγος που όλοι τα έχουν βάλει με τη χώρα μας,ξέρουν ότι τρέχει μέσα μας
το Ιχώρ,ότι στο D.N.A μας είναι κοιμισμένο το γονίδιο έψιλον και όταν αφυπνισθεί(ενεργοποιηθεί)
κανένας Έλληνας δε θα γίνει υποχείριο της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Αν τελικά πιστεύετε ότι σας λέω μ----ιες,γιατί δε ρίχνεται μία ματιά στο ίντερνετ
γιά το πλανήτη που πλησιάζει και μετρώντας τη πυκνότητα του,διαπίστωσαν ότι είναι κούφιος
(αστρικό σκάφος).
Ή ρίξτε μία ματιά γιά τους 300 νέους δορυφόρους που παρατηρούν,έτσι ξαφνικά, τα τηλεσκόπια γύρω από το Δία.
Διαβάστε τους στίχους της Μυθωδίας και τη βιογραφία του Παπαθανασίου.

Βαριές σκέψεις γιά καλοκαίρι,σίγουρα,μα στη βεράντα πριν λίγες ημέρες,έτσι στο χαλαρό με μπύρα,
ένας άνθρωπος σε όλη αυτή τη πορεία μου που και ήξερε και είχε δεί.
Και τα στοιχεία αυτή τη φορά πραγματικά.
Ένα μικρό κομμάτι μαύρο μέταλλο που έσκιζε το τσιμέντο όπως ένα μαχαίρι το τυρί.
Και η ιστορία γιά το πως σκοτώθηκε ο πατέρας του στο Κολοράντο,τι ήταν και που δούλευε.

Θα ακόυσετε στη τηλεόραση σίγουρα γιά τη Παγκοσμιοποίηση.
Και τη Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Και ίσως ψάχνοντας μπορέσετε να βρείτε πληροφορίες και να δείτε και εσείς.
Καλό μπανάκι.




 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 18
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Σε κάθε στίχο μου υπάρχει ένας ψύλλος
 
karpox
18-07-2010 @ 06:33
και για οποιον αναρωτιεται ....εγω το βαλα στα αγαπημενα ::smile.::
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
18-07-2010 @ 07:39
Είσαι απίστευτη!!!
stixoplektis
18-07-2010 @ 08:41
Έχω υπερφυσικές δυνάμεις?
Όχι!!!
Δύο τρόποι υπάρχουν μόνο να το ξέρω.
Ή μεταφέρθηκα στο μέλλον και το είδα ή.....
άκουσα το Μαρινάκη που το έστηνε με τον Κωνσταντόπουλο οπότε γνώριζα το Σχέδιο.

ΓΙΑΝΝΗ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟ !!!
agrafos
18-07-2010 @ 10:26
ο μυθος (οχι η μπυρα) οτι μας την πεφτουν ολοι
γιατι ειμαστε ελληναραδες για την γλωσσα την θρησκεια
το dna τον πολιτισμο τα παντα ρε παιδι μου κατερευσε μετα
το πεσιμο των 'οικων' σε αγγλια πορτογαλια ισπανια
και οπου την επεσε τελος παντων το δντ
οσο για το ιχωρ...για .την μπυρα ελεγαν μεγαλε...
αρα μη φοβασαι τιποτε οσο κοιμαται μεσα σου....

ειχε....ανουνακια σημερα στην παραλια;;;;;



arpistre
18-07-2010 @ 16:15
Γιάννη Κ, δεν πρόκειται ακριβώς για μυστικά
το θέμα με τη μύηση είναι αρχαίο, τη γνώση είχαν τα ιερατεία και την μετέδιδαν
το βιβλίο "η 3η εναλλακτική λύση" έχει πολλά χρόνια που εκδόθηκε
και η θεωρία των Ε και τα σκάφη του Δία που θα έρθουν από την Ανδρομέδα να δώσουν την αίσια έκβαση, την άκουσα πριν δυόμιση δεκαετίες, όταν το 'φαινόμενο λιακόπουλου" όχι μόνο δεν υπήρχε, αλλά δεν ήταν ούτε καν ενδεχόμενο
το σημαντικό για μένα είναι το κόλλημα με τους ελληναράδες ή έλληνες
κακό κόλλημα, μοιάζει με τον περιούσιο λαό, με την άρεια φυλή κλπ
πιστεύω ότι είναι παραμύθα
έστω, είχαμε επιστήμη
έστω, είχαμε τέχνη
έστω, είχαμε προηγμένη τεχνολογία
έστω γαμούσαμε και δέρναμε
βάλε τώρα με το νού σου τις επιμειξίες
απ' τη μια, το γονίδιο του Αλέξανδρου έφτασε μέχρι την Κομμαγηνή
απ' την άλλη, στον Ελλαδικό χώρο πέρασε και στάθηκε πληθώρα "σπόρων"
ποιοί είναι ακριβώς οι Έλληνες (με κεφαλαίο);;
εκαίνοι που υποδουλώθηκαν επί 400 χρόνια;;
αυτοί που δεν υποφέρουν ζυγό, αλλά σκύβουν μονίμως το κεφάλι;;
αυτοί που είναι έτοιμοι να σε δώσουν, έτσι για πλάκα, για να τους πάρει η κάμερα στο δελτίο των 8;;
δεν έχω την παραμικρή πρόθεση να θίξω προσωπικά κανένα, και πολύ περισσότερο εσένα που φιλοξενείς το σχόλιό μου
νομίζω όμως, πάντοτε εκείνοι που υπεραμύνονται μιας οποιαδήποτε "καθαρότητας", είναι τα τσόλια, στην τελική..

η μπύρα.. τραβιέται η άτιμη ::smile.::
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
18-07-2010 @ 19:36
Η εναλλακτική λύση 3 ήταν το πρώτο .....μπεστ σέλλερ και πολλοί
ξεκίνησαν με αυτό.
Η θεωρία των Ε δημιουργήθηκε από πράκτορα της ΚΥΠ προσπαθώντας να ανακαλύψουν μία ελληνική οργάνωση αφύπνισης του έθνους.
Μπορεί να έγιναν προσμίξεις αλλά το γονίδιο έψιλον μεταδίδεται ακριβώς όπως άλλα στοιχεία του ντι εν ει και δεν εκφυλίζεται.
Παραμένει ανενεργό όμως και υπάρχουν αρκετές θεωρίες γιά το πότε θα ενεργοποιηθεί.
Δεν έχει να κάνει με καθαρότητα και άρεια φυλή και άλλες εθνικιστικές κορόνες.
Ας πούμε πως θα είναι εκείνο το στοιχείο που στα δύσκολα χρόνια
θα μας προσφέρει προστασία.
Ποιοί είναι οι Έλληνες ή ποιοί θα έπρεπε να είναι είναι μεγάλο θέμα.
Υ.Γ.Αν δεν υπήρχαν τα 400 χρόνια σκλαβιάς δε θα υπήρχε και η διασπορά του ελληνικού στοιχείου σε όλο το κόσμο
ΚατεριναΘεωνα
18-07-2010 @ 22:21
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΜΠΥΡΑ ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΟΙ
ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ 13 ΦΥΛΕΣ ΕΓΩ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΤΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ.ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ arpistre ΘΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΛΙΓΑ
ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΤΙ Ο ΝΟΣΤΡΑΔΑΜΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟ
ΒΛΕΨΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΘΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ
ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ ΕΖΗΣΕ
ΠΡΙΝ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΠ ΤΟΝ ΚΟΛΟΜΒΟ(λάθος
μου το 1502 γεννηθηκε)AP TON KΟΛΟΜΒΟ ΕΙΠΑ???ΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΑΤΡΑΝΤΑΝΤΑΧΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΝ 8ΜΕ 9 ΑΙΩΝΑ Μ.Χ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΒΙΝΚΙΝΓΚΣ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ
ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ.ΠΟΙΟΙ ΒΙΚΙΝΓΚΣ ΜΩΡΕ???ΟΙ ..............
ΟΙ ΑΡΑΟΥΚΑΝΟΙ 6_7 Π.Χ ΑΙΩΝΑΣ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΡΑΟΥΚΑΝΟΙ?
(κειμενγράφε Γιάννη,αποκλείεται να μην τους ξέρεις)..............................


Η δημιουργία για τους Αραουκανούς

Ποιοί είναι οι Αραουκανοί

Η προέλευσή τους

Ο ρόλος του Μαντείου των Δελφών

Το Αραουκανικό Ημερολόγιο

Το κράτος τους

Το αριθμητικό τους σύστημα

Η Προμ-ηθεϊκή Σημειογραφία

Η Αραουκανική Γλώσσα

Πώς η Αραουκανική Φυλή διατήρησε την γνώση της Ελληνικής Καταγωγής της

ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ
ΚΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΠΟΛΥ
ΠΡΙΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ............

- Ο ποιητής Πάμπλο Νερούδα είναι Αραουκανός;

Ναι. Γεννήθηκε στα όρια του αρχαίου κράτους των Αραουκάνων (Γιεκμόντσε), μεταξύ των ποταμών Μάουλε και Βίο-Βίο. Ο Νερούδα είχε συνείδηση της καταγωγής του γι' αυτό κάνει αναφορά στους ήρωες της Αραουκανίας και έγραψε στο "Κάντο Χενεράλ" αυτό που και εσείς αναφέρετε: "...οι Αραουκανοί προγονοί μου" και "Το ελληνικό αίμα κατεβαίνει μέχρι τις θάλασσες της Χιλής..."

ΝΕΡΟΥΝΤΑ!!!!arpistre ΝΕΡΟΥΝΤΑ!!!!!!!!





agrafos
18-07-2010 @ 22:54
ηταν ενα λογοπαιγνιο για τον υποτιθεμενο πλανητη Νιμπιρου
και τους υποτιθεμενους κατοικους του Ανουνακι
που αναφερονται σε ενα αρχαιο μυθο της Μεσσοποταμιας
και που οπου να ναι φτανουν.....

αν ελεγα για...μουνακια θα το ελεγα
suaddo
19-07-2010 @ 09:47
Αυτα ομως δεν τα αποκαλυψες...

ποτε θα φανερωθει η φωτεινη αδελφοτητα?
ποια τα γεγονοτα πριν το αραντις?
ποτε θα ερθει ο κλωνος?
ποτε και ποιος παρεδωσε το σπαθι στον Ταμουραμαρο?
τι εγινε στην πολη Χασμα του Περου?
τι εγινε στο Αρτεζον Ραχου?
ποια η Βιβλος των Μπακομεχ?
που βρισκεται η βαση 211?
ποια η οργανωση Ζαμορα?
ποιος ο κωδικας του κοσμου των ονειρων?
ποιος ειναι ο υπερβατικος κοσμος?
τι ελεγε ο Πλατωνας για την κοιλη γη?
ποια τα επτα επιπεδα της Δημιουργιας?
ποιος ειναι ο "μη ων"?
γιατι οι Γερμανοι εχασαν και τους δυο πολεμους?
τι θα γινει αν λιωσουν οι παγοι της Ανταρκτικης?
ποτε θα γινουν ολοι οι ανθρωποι αδελφια?
ποιος ο κωδικας του σπαθιου?
τι θα λενε ολοι στον Πολεμαρχο οταν τον αντικρυζουν?
γιατι παρελειψες αυτες τις 20 ερωτησεις?

Ρε μπας κι εισαι του συστηματος???
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ΑΝΤΕ ΜΩΡΗ ΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΩΣΤΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arpistre
19-07-2010 @ 20:24
εγώ νομίζω ότι πρόκειται για θεωρίες που η αξιοπιστία τους ελέγχεται
αληθοφανείς όμως, αν τις δεις από συγκεκριμένη οπτική
το ερώτημα είναι ποιόν αφορούν..
δες το κάπως έτσι:
υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που έχει ένα κοιμισμένο γονίδιο, ενώ κάποιοι άλλοι δεν το έχουν;;
το έχω και εγώ;; επειδή ζω εδώ;;
μήπως το έχει κάποιος που ζει στη Χιλή, ενώ εγώ όχι επειδή ας πούμε δεν είμαι απόγονος των θεών;;
όχι, όχι, σίγουρα το έχω και εγώ, το νιώθω
αυτό μου κάνει καλό, ιδίως όταν διανύω μια εποχή ηθικής εξαθλίωσης, χρειάζομαι κάτι να κρατιέμαι
ένα λαμπρό παρελθόν είνια τονωτικό, αυτό έκαναν και τα ομηρικά έπη άλλωστε, συζητούσαν για τα ανδραγαθήματα και τις αρετές του παρελθόντος και ο κόσμος ευχαριστιόταν
εδώ όμως μιλάμε και για κάτι άλλο, για κάτι που κάποια στιγμή θα μας σώσει, ένα γονίδιο που είναι η ελπίδα της επιβίωσής μας

Γιάννη Κ. αν είνια κάπως έτσι, καταλαβαίνεις πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;;
ακουμπάμε το ρατσισμό τώρα
και όσο επαναπαυόμαστε στις δυνάμεις του ιχώρα μας, τα πράγματα τρέχουν και μας στενεύουν
το να πιστεύεις ότι γνωρίζεις την Αλήθεια, κάνει τα διαδραματιζόμενα να φαντάζουν ασήμαντα, γιατί είναι μικρότερης εμβέλειας σε σχέση με την Αλήθεια..

και πραγματικά στις θεωρίες αυτές, βρίσκω τον πυρήνα της ίδιας φιλοσοφίας με τον περιούσιο λαό και την άρεια φυλή

Κατερίνα Θεωνά, με κολακεύεις που σχολίασες για μένα, αλλά έχω την εντύπωση ότι βρίσκεσαι λίγο εκτός θέματος
επί τη ευκαιρία, δεν ξέρω αν τρέχει κάτι με το pc σου,
πάντως στο διαδικτυακό "σαβουάρ βιβρ" η χρήση κεραλαίων γραμμάτων σε όλο το σχόλιο, θεωρείται πράξη επίθεσης, γιατί δίνει την εντύπωση ότι ο σχολιαστής φωνασκεί
υπάρχουν και κάποια σάιτ, που θέτουν ως κανόνα να γράφουν τα μέλη ότι θέλουν, με πεζά γράμματα..

μερσί ξανά για τη φιλοξενία
::smile.::
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
20-07-2010 @ 12:58
Γίνεται όλο και πιό ενδιαφέρον τελικά.
Αrpiste μη λες ευχαριστώ.Στα ποστ μου λέει ελεύθερα τη γνώμη του
όποιος θέλει.
Ξέρω ότι αυτά που αποκαλύπτω προκαλούν αντιδράσεις.
Είναι δύσκολο να τα δεχτεί κάποιος όταν από τη παιδική ηλικία έχει δεχτεί τόσο μεγάλη πλύση εγκεφάλου.
Αδιανόητο.
Αυτό που μάλλον δε ξέρεις είναι ότι σύμφωνα με έρευνα ενός πανεπιστημίου της Ιταλίας (δυστυχώς δε θυμάμαι ποιό) βρέθηκε ότι οι Έλληνες είναι αυτοί που συγκεντρώνουν ένα ποσοστό γύρω στο ογδόντα τοις εκατότου ότι έιναι γνήσιοι απόγονοιων προγόνων τους
σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ.
Όσο γιά το γονίδιο έψιλον δεν είναι ένας μύθος αλλά έχει βρεθεί και έχει διαπιστωθεί ότι έιναι ανενεργό.
Μου λες ότι μετά από τόσες προσμίξεις πως είναι δυνατόν?
Γεννετιστές του Χάρβαρντ έβγαλαν το συμπέρασμα ότι μεταδίδεται από τον άντρα και μόνο.
Να σου πω την αλήθεια και εμένα μου προκαλεί απορία γιατί σύμφωνα με ιστορικούς κατά τη διακυβέρνηση του Κωνστάντιου στο Βυζάντιο,μόνο ένα εκατομύριο Έλληνες είχαν καταφέρει να επιβιώσουν μετά τους φοβερούς διωγμούς.
Ποιούς διωγμούς?Αυτούς που έκαναν εναντίον των Ελλήνων οι Βυζαντινοί χριστιανοί γιά να εξοντώσουν τους ειδωλολάτρες.
Γιατί δε τα ξέρεις αυτά?
Γιατί η ιστορία που δε μας συμφέρει δε διδάσκεται.
Έμαθες ποτέ γιά τις φρικαλεότητες των ελλήνων στρατιωτών στο πρώτο παγκόσμιο πόλεμο στη γραμμή Εσκί Σεχίρ-Κιουτάχεια?
Βιασμούς,πυρπολήσεις χωριών,εκτελέσεις άοπλων?
Σου είπε ποτέ κανείς ότι αυτό ήταν που έκανε τον Ατατούρκ να αντιδράσει όπως αντέδρασε?
Όχι υποθέτω.
Ότι δε μας συμφέρει δε διδάσκεται.
Γιατί ΄να είσαι δεκτική λοιπόν σε αυτά που γράφω,όχι μόνο εσύ και συγνώμη που χρησιμοποιώ εσένα ,όταν δεν έχουν περάσει στο υποσυνείδητό σου.
Εδώ θα μου επιτρέψει η Δέσποινα(karpox) να χρησιμοποιήσω μία έκφρασή της που με εντυπωσίασε.
ΚΡΑΤΑΩ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ.
Αυτό ήθελα μόνο.
Όσο γιά το ρατσισμό του γονιδιώματος είναι τόσο ρατσισμός όσο και ο ρατσισμός των ξανθών φυλών εναντίων των σκούρων.
Κανείς δε μιλάει από εμάς γιά μία άρεια φυλή αλλά γιά μία φυλή που έχει διαφορετική προέλευση από τις υπόλοιπες.
Και επιτέλους ρε παιδιά,ας σταματήσουμε να μιλάμε γιά τους προγόνους μας εννοώντας το Χρυσό Αιώνα και τους φιλόσοφους.
Δύο και τρείς χιλιετηρίδες πρίν.Αυτοί δεν είχαν προγόνους?
Τι πολιτισμό είχαν?
Μήπως ήταν ανώτερος από το σημερινό?
Τι υπήρχε πριν το κατακλυσμό?
Πως καταστράφηκε?
Γιατί?
arpistre
21-07-2010 @ 05:02
ρε Γιάννη, σε παρακαλώ δηλαδή, προσπάθησε να καταλάβεις τι λέω, άκου λίγο..
κοίτα τώρα τι κάνεις, διαφωνώ μαζί σου και με αναλύεις ψυχολογικά, με αποκαλείς ιστορικά παραπλανημένη και "αμύητη"
ε δεν γίνεται συζήτηση έτσι..
πάμε από την αρχή
ναι, οι έλληνες εξοντώθηκαν από τους χριστιανούς, υπάρχει και η φρικιαστική παραίνεση του Παύλου στην προς Εφεσίους επιστολή
ναι, η διδασκόμενη ιστορία δεν έχει σχέση με αυτά που πραγματικά συνέβησαν, πρόσφατο παράδειγμα ότι "οι ΄Ελληνες συνωστίστηκαν στο λιμάνι της Σμύρνης"

ο μύθος του Τάλω
και το ιερό κλαδί της ελιάς μέσα στην Αργώ, απ' όπου οι ναύτες ήταν σε ονλάιν σύνδεση με τους θεούς
είναι αυτά που μου ήρθαν αυτόματα στο νου υπέρ της υπόθεσης ότι υπήρχε προγμένη τεχνολογία και ανώτερος πολιτισμός, αυτό το δέχομαι από το πρώτο κιόλας σχόλιό μου
και ξαναρωτάω
είτε έχουμε μέσα μας αστρόσκονη, είτε ραδιενεργό ιχώρα
σε τι σε εξυπηρετούν αυτές οι παπαριές;;
αφού καλύπτουν μόνο το πεδίο της υπόθεσης
έτσι κάνουν όλοι, επιλέγουν τη θεωρία που τους γοητεύει και προσηλώνονται θρησκευτικά σ' αυτήν
ωστόσο παράλληλα παγκοσμιοποιούμαστε, ευτελιζόμαστε, γινόμαστε όχλος και αναλώσιμοι
και αρκούμαστε να νομίζουμε ότι παίζεται κάτι άλλο και κάποιοι θα μας σώσουν
νομίζω ότι ο πόλεμος είναι εδώ, στην καθημερινότητα και μας θέλει ενεργούς και δυναμικούς
για τα άλλα δεν ψήνομαι
πείσε με
suaddo
23-07-2010 @ 07:43
εμενα δεν θα μου απαντησεις???? γμτ! ::mad.::
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
23-07-2010 @ 10:51
Σε εσένα Πετράκη θα απαντήσω ότι σε βρίσκω πολύ.....διαβασμένο.
Στη Μαρία,συμφωνώ,δε χρειάζεται να σε πείσω,όντως ο πόλεμος είναι εδώ,στη καθημερινότητα,αλλά να ξέρουμε τι πολεμάμε και τι μας ετοιμάζουν.
Αυτός είναι ο σκοπός της ...αποκάλυψης.
Το κόλπο με το παραπέτασμα καπνού να μη περάσει.
Σε τι εξυπηρετούν?Σε τι εξυπηρετεί η γνώση?
arpistre
25-07-2010 @ 06:16
επανέρχομαι γιατί μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η συζήτηση, όταν γίνει βαρετό, το κόβουμε..
άσχετο, το τραγούδι του καρπού και της Μητσούλας είναι άπαιχτο
λοιπόν, θα επιμείνω ότι εδώ δεν πρόκειται για γνώση, αλλά για υποκειμενική ερμηνεία
ήδη δεχτήκαμε παραπάνω ότι αυτό που ονομάζουμε Ιστορία, υπόκειται σε παραποιήσεις
αυτά που τοποθετούνται στην περιοχή του μύθου, είναι ανοιχτά σε διάφορες ερμηνείες, αλλά τίποτα δεν είναι αξίωμα
δυστυχώς δεν έχω μελετήσει τις μυθολογίες άλλων πολιτισμών, ώστε να παρέθετα στοιχεία αντίστοιχα με του δικού μας, ο κατακλυσμός πάντως απαντάται και σε άλλες μυθολογίες
είναι σα να σου έλεγα πχ, ότι τότε που μαζεύτηκαν ο χριστός και ένα τσούρμο, και είχαν πέντε ψάρια και δυό ψωμιά, στην πραγματικότητα έκαναν πλιάτσικο στα γύρω χωριά και έτσι χόρτασαν όλοι
αφού λοιπόν δεν είμαστε βέβαιοι για το τι πραγματικά συνέβη, αλλά μόνο υποθέσεις κάνουμε, το ερώτημα είναι τι εξυπηρετεί η εκάστοτε θεωρία..
αυτή που λες λοιπόν, έχει στοιχεία ρατσισμού, που ευθύνεται για τα μεγαλύτερα εγκλήματα στην ανθρωπότητα
έχει στοιχεία πλαστής "υπερηφάνειας", αφού δεν μας κάνει υπερήφανους για ότι πράττουμε με την ευθύνη μας, αλλά για ένα τυχαίο γεγονός, όπως είναι ένα γονίδιο
είναι πονηρή θεωρία, γιατί ονομάζει το γονίδιο κοιμισμένο, άρα δικαιολογεί κατά κάποιον τρόπο τις δικές μας ενέργειες ή παραλείψεις
να υπενθυμίσω ότι ο εθνικισμός παίρνει απάνω του όταν οι πολίτες αισθάνονται ταπεινωμένοι, όπως εμείς τώρα, βλέπε συνθήκες ανόδου του Χίτλερ στη Γερμανία..

στα δικά μας τώρα, βάλε με αντιμέτωπη με ένα νεαρό μπατσόνι, που μπήκε στη σχολή "για να έχει μια δουλειά", και μου πετάει χημικά και δέρνει τον κόσμο
και πες μου ότι σαν άντρας είναι φορέας του σωτήριου γονιδίου
ή πες μου για το κάθε πρόβατο που εξαντλεί την επανάστασή του καπνίζοντας εκεί που "δεν επιτρέπεται"
αλλά ανέχεται να τον ανασκολοπίζουν τα οινονομικά μέτρα, ασφαλιστικό κλπ
όλοι αυτοί θα αισθάνονται δικαιωμένοι με τη θεωρία σου, Γιάννη..
αλήθεια, ποιος την ξέθαψε πάλι;;

σ' αυτό που θα συμφωνήσω μαζί σου, είναι το σύνθημά σου:
"το κόλπο με το προπέτασμα καπνού να μην περάσει"
αλλά από την ανάποδη..
::smile.::
karpox
25-07-2010 @ 08:10
Βασικα καλησπερα σας
Το χα πει παλιοτερα σε καποιο σχολιο
ας το ξαναπω
στα 16 αρχισα να βλεπω τα σχοινια που μας κινουσαν σαν μαριονετες
στα 26 θυμωνα και εξαγριωνομουν
στα 37 τωρα πια μου γινει εμμονη σε καθε μου κινηση να κοιταω ψηλα να δω τι και αν κατι κραταει τα χερια μου
Μια βολτα τουτη η ζωη λοιπον
και αν συναντιομαστε που και που και ανταλλασουμε λιχουδιες αληθειας μεταξυ μας καλο μας κανει
ετσι ισως να προχωραμε και ισως και αυτο να ναι η συζητηση....
.η συν-ζητηση οπως ειχε πει και ενας φιλος

Γιατι η αληθεια ....τελευταια πιστευω οτι θα μου φανερωθει την στιγμη που θα κλεισω τα ματια μου
μεχρι τοτε θα την κυνηγω και αυτη θα μου κρυβεται...
.Και εδω κολλαει το οτι προσπαθω να εχω τα αυτια μου ανοιχτα
(αν και απο το αριστερο δεν ακουω και πολυ καλα μεταξυ μας αυτο ε;;)
Η λογικη μου μεχρι τωρα εχει τραυματιστει απειρες φορες....
απο γεγονοτα και ανθρωπους απο το μεγαλειο
του παραλογου που καθε μερα παρακολουθω......
Αν μου ελεγες χρονια πριν για κατι που δεν μπορουσα να το εξηγησω λογικα ,τρομοκρατημενη θα αλλαζα συζητηση
ισως και παρεες.Τελευταια ομως θελω να ξερω τα παντα ολα δυνατα σεναρια χωρις αναγκαστικα να δεχομαι ως αληθινο
κανενα απλα...θελω να ξερω βιτσιο ; μπορει .....
Αυτο που συμβαινει σε αυτον τον τοπο την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη για μενα ειναι αδιανοητο...και ανεξηγητο και περιμενω να δω μεχρι που θα φτασει...και τι θα γινει...
Στο δημοτικο στα κατηχητικα που με ετρεχε η μανα μου οταν μας ελεγαν για τα τσιπακια μου ακουγοταν κατι πολυ μακρινο
και ελπιζα οτι δεν θα τα προλαβω εγω....Μετα το Τruemanshow ηρθαν οι καμερες,μετα την πτωση του κουμμουνισμου η τρομοκρατια
μετα τις καρτες και τα δανεια οι πτωχευσεις ,τωρα ειμαστε σε καθεστως κατοχης αλλα κανεις δεν φαινεται να νοιαζεται.....
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΡΕ!!!!
Οταν ο Λιακοπουλος ελεγε πεντε χρονια πριν οτι μας ψεκαζουν το χρησιμοποιουσα χαριτολογοντας οταν δεν ημουνα καλα
και τωρα τι το λενε ολοι;;;Και τι μανια τωρα τελευταια και τουτη με τους βρυκολακες;;; πρεπει εγω τωρα να υποψιαστω
κατι;;; Αν υπαρχει λοιπον αυτος ο αθεατος κοσμος και γω πρεπει να περασω τις πυλες του ανεξηγητου σιγουρα επιβαλλεται
να σηκωθω απο καναπεδες καρεκλες κρεβατια ..και οχι γιατι μου το λεει ο Δημοσθενης (αλλο λαμογιο και αυτο και το λεω
απο προσωπικη πειρα αυτο Σαλονικη βρισκομαι και ξερω).Οταν εφυγε ο Αλεξης γινοταν πολεμος,οταν αφεθηκε ελευθερος ο να μην τον πω
γιατι δεν βγηκαν τα παιδια στους δρομους ,τωρα γιατι δεν βγαινουν τα παιδια να τα σπασουν ολα αφου μονο εκει ποναμε
στην υλη μας ...τοσο υποκινουμενα ολα πια;;;;;;Οχτω χρονια τωρα χωρισμενη δουλευα δεκαπεντε ωρες την ημερα για τα δυο μου παιδια
να μην τους λειψει τιποτα...και τους ελλειπα εγω! και τωρα δυο μηνες ανεργη θυμα της κρισης.....ειμαστε ολη την ημερα
μαζι ,παμε σινεμα θαλασσα και κανουμε πραγματα μαζι ....και νιωθω ελευθερη καταναλωνω τα αναγκαια και αναζηταω τα ωφελιμα
και αργοτερα λεω να ψαξω και για δουλεια....για σιγουρια για ασφαλεια............
Και δεν τα στελνω κατηχητικο,οχι γιατι στραβωσα με τον θεουλη ουτως η αλλως και αυτος οπως η πολιτικη ,
η αληθεια η δικαιοσυνη η αγαπη ο ερωτας η φιλια εχει ξεχειλωσει στα μετρα του καθενος και οπως μας βολευει...
Ψαχνω και τους λεω τι βρηκα ,πιστευα οτι το σημαντικοτερο ηταν να τους δωσεις την αληθεια σου ,τωρα πια που δεν εχω
τους μαθαινω να ψαχνουν και αυτα και να μην κατεβαζουν τιποτα αμασητο ...Παλι πολλα ειπα και δεν ξερω να τα πω και με ιστορικα γεγονοτα
ειναι καθαρα η δικη μου υποκειμενικη θεση και αντιληψη γιατι το τι ......... αντικειμενικα συμβαινει ειναι προς αναζητηση.

Παρατηρητης λοιπον με υπομονη επιμονη πειθαρχια και ελεγχομενη τρελα,αδυσωπητα και χωρις οικτο την στιγμη του χρονισμου......

και οπως συνηθιζω να λεω .....σαν την υγεια δεν υπαρχει και αντε αλλο κακο να μην μας βρει!!!

και ενα ασματακι κερασμα

http://www.youtube.com/watch?v=H5vQN41F23s&feature=PlayList&p=AA6FD2BF80F75510&playnext_from=PL&index=10
karpox
25-07-2010 @ 08:19
το ελλειπα ......με ενα λ σορρυ ενεκα η Σαλονικη βλεπετε ...
::blush.::
ΓΙΑΝΝΗΣ Κ
25-07-2010 @ 09:44
Δε χρειάζοταν να γράψει τόσα η Δέσποινα γιά να πω ότι θαυμάζω τη στάση ζωής της.Το καταλάβαινα από όσα έγραφε εδώ.
Θέλω να ξέρω......
Είναι η δύναμη που έχουμε,αυτό που πρέπει να απαιτούμε,αυτό που πρέπει να φωνάξουμε γιά να μη γίνονται πράγματα πίσω από τη πλάτη μας.
Θέλω να ξέρω.
http://www.youtube.com/watch?v=6s-i-v69YRE&feature=PlayList&p=B1F13224668796E2&playnext=1&index=1
Τον παραπάνω σύνδεσμο γιά τον Αλήτη της Δέσποινας τον έβαλα γιά το στίχο που λέει :στης ζωής το πήγαινε-έλα να μη τρώς τη καραμέλα.
Λοιπόν Μαρία εγώ επειδή έχω διαβάσει και άλλες μυθολογίες σου λέω ότι έτσι βρήκα ένα καλό τρόπο να διασταυρώσω τα γεγονότα.
Η ιστορία παραποιείται αλλά η μυθολογία μεταφέρεται αυτούσια μέσα
στους αιώνες.
Και αν η θεωρία εξυπηρετεί κάτι.....ξέρεις δε ξεκίνησαν οι αποκαλύψεις από τις ημέρες ταπείνωσης,απλά το διαδίκτυο συνέβαλε πολύ τώρα τελευταία.
Περισσότρο να βρεθούμε και λιγότερο να αποκαλύψουμε.
Το ...κοιμισμένο γονίδιο δεν είναι άλλοθι γιά αδράνεια αλλά πραγματικά κοιμισμένο λόγω πλανητικών μεταβολών και παραμέτρων όπως μαγνητικά πεδία και πολλά άλλα .
Επιστήμονες μετά από έρευνες λένε ότι θα επανέλθει μία τέτοια πλανητική κατάσταση που θα εν εργοποιήσει πάλι το γονίδιο έψιλον.
Δεν είναι ένα γονίδιο που θα μπορού να έχει καμμία σχέση με ρατσισμό γιατί το χαρακτηρίζουν το γονίδιο της συνειδητότητας και της διευρυμένης αντίληψης.
Δε θα τρώμε δηλαδή τη καραμέλα,όπως δε τη φάγαμε για τα εμβόλια της γρίπης.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο