Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: σύρμααααααααααα
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130598 Τραγούδια, 269424 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 σύρμααααααααααα
 ΣΥΡΜΑ ΠΑΝΩ...ΣΥΡΜΑ ΚΑΤΩ....ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΜΑΝΤΑΤΟ
 
Κάποιοι από εσάς θα το διάβασαν στο διαδiκτυοκαι πιθανώτατα θα είδαν και τις φωτογραφίες
Μιλάω για τον τεράστιο ποντικό που βγήκε στις Τουρκικές όχθες του Εβρου κοντά στην Ανδρι
ανούπολη,το μήκος του ξεπερνούσε τα ογδόντα εκατοστά και ζύγιζε 6 κιλά,το ίδιο βάρος εχει
και ο γάτος μου ο σάκης,που είναι και μεγαλόσωμος και παχύσαρκος.Τον ποντικό τον σκοτω
σαν τα σκυλιά με το φόβο ότι θα επιτεθεί,στο κοπάδι που προστάτευαν.Και δεν αποκλείεται....
όπως καταλαβαίνετε ο ποντικός να ήταν λαθρομετανάστης από την Ελλάδα η την Βουλγαρία
Φαντάζεστε όμως να ήταν Τουρκικός,να εχει αποκτήσει ήδη πολλούς γιγαντιαίους απογόνους
και να αποφασισει όλο το σοι να μεταναστεύσει στη χώρα μας?Θά έχουμε βάλει το σύρμα θα
μου πείτε,ποιό σύρμα απ το ποτάμι θα έλθουν κολυμπώντας.
Σύρμα λοιπόν,και τι σύρμα?αγκαθωτό παρακαλώ,περιπου 3 μετρα θα είναι το ύψος του και θα
καλύπτει μεθόριο 12 χιλιομέτρων,δε λέω για τα πτηνά που πετάνε χαμηλά καλό θα είναι δεν...
φεύγουν τα κοκορια να βρουν τουρκάλες κότες,και ίσως να προφυλλάσονται οι καλιέργειες α
πό τις κουρούνες και τις καλιακούδες.Αισθανόμαστε και λιγάκι υπρήφανοι γιατι συρματόπλε-
γμα υπάρχει και στα σύνορα ΗΠΑ....Μεξικού,τώρα αν θα είμαστε εμεις οι Αμερικάνοι και οι Του
ρκοί οι Μεξικανοί η το αντιθετό κανείς δεν το ξέρει....θα δείξει,ααα συρματόπλεγμα φτιάχνουν ...
και οι Ισραηλινοί στη λωρίδα της Γάζας,είδατε κόντευε να το ξεχάσω.
Εν έτει λοιπόν 2011,προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την λαθρομεταναστεύση με συρματοπλε
γματα,σιγα σιγα θα ισως να πάμε και μερικούς αιώνες πίσω,επανερχόμενοι στο καθεστως των
εντοιχισμένων πόλεων,κάποια ασφάλεια όσο να πείς θα την έχουν αν βάλουν και διόδια στις ει
σόδους,το βγάλαμε το χρέος.Οπότε δεν μας μένει από το να προσευχηθούμε το σύρμα να είναι
εγχωριας παραγωγής,έτσι ώστε να μην χρειαστούμε κι άλλο δάνειο για την αγορά του.




 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 20
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
φραγκοσυριανος
04-01-2011 @ 16:40
Εν έτει λοιπόν 2011,προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την λαθρομεταναστεύση με συρματοπλε
γματα,σιγα σιγα θα ισως να πάμε και μερικούς αιώνες πίσω,επανερχόμενοι στο καθεστως των
εντοιχισμένων πόλεων,κάποια ασφάλεια όσο να πείς θα την έχουν αν βάλουν και διόδια στις ει
σόδους,το βγάλαμε το χρέος.Οπότε δεν μας μένει από το να προσευχηθούμε το σύρμα να εγχώ
ριας παραγώγης,έτσι ώστε να μην χρειαστούμε κι άλλο δάνειο για την αγορά του.

::up.:: ::kiss.:: ::up.::
στίχος
04-01-2011 @ 16:43
Μα ήδη έχει κατασκευαστεί και κατοικείται μια τουλάχιστον εντοιχισμένη πόλη....αγριεύτηκα τόσο που πέταξα το άρθρο μαζί με το έντυπο και δεν θυμάμαι σε ποιά χώρα είναι...
Να είσαι καλά που μας ταρακουνάς...πες πες, κάτι μένει στα βαρήκοα ώτα μας...

::778.:: ::theos.:: ::mad.:: αυτό για τα τεκταινόμενα, όχι για σένα........
aprobleptos
04-01-2011 @ 17:21
Σύρμα λοιπόν,και τι σύρμα?αγκαθωτό παρακαλώ,περιπου 3 μετρα θα είναι το ύψος του και θα
καλύπτει μεθόριο 12 χιλιομέτρων,δε λέω για τα πτηνά που πετάνε χαμηλά καλό θα είναι δεν...
φεύγουν τα κοκορια να βρουν τουρκάλες κότες,και ίσως να προφυλλάσονται οι καλιέργειες α
πό τις κουρούνες και τις καλιακούδες.Αισθανόμαστε και λιγάκι υπρήφανοι γιατι συρματόπλε-
γμα υπάρχει και στα σύνορα ΗΠΑ....Μεξικού,τώρα αν θα είμαστε εμεις οι Αμερικάνοι και οι Του
ρκοί οι Μεξικανοί η το αντιθετό κανείς δεν το ξέρει.... ::up.::
Νεφελοβάτης
04-01-2011 @ 21:14
Καλησπέρα Κατερίνα..

Ο Έβρος έχει μήκος πάνω από 100 χιλιόμετρα.. Τα 12 που πάνε να φτιάξουν, για τη μίζα να πάρουν είναι, αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους..

Όσο για την «ανθρωπιά» των «αφεντάδων» μας.. Αν δε δουν πώς είναι ένας «λαθρομετανάστης», ένας ταλαίπωρος που να ξεφύγει απ’ την ανέχεια προσπαθούσε, μετά από 15 μέρες νεκρός στο ποτάμι, δε μπορούν να καταλάβουν..

Τι σημαίνει να το περνά κανείς.. Με τους δουλεμπόρους στα νώτα και τις νάρκες μπροστά..

Δυστυχώς έχω δει του θανάτου το πρόσωπο, εκείνο που χωρίς μάτια, χωρίς χείλια, καταπράσινο είναι από τη γλίτσα του ποταμού..

Κι άλλα πολλά όταν έκανα το μάθημα της Ιατροδικαστικής στην Ιατρική Αλεξανδρούπολης..

Συγχώραμε για τις εικόνες, μα αν και χρόνια πέρασαν, μέσα μου ζωντανές παραμένουν.. Κι όταν ακούω για φράχτες, αυτά μου έρχονται στο νου..

Καλό ξημέρωμα, και

Καλή Λευτεριά να έχουμε..
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
05-01-2011 @ 00:51
το ανεκδοτο που κυκλοφορει λεει οτι το
συρματοπλεγμα δεν ειναι για να μην μπουν οι μεταναστες
αλλα να μην μπορουν να φυγουν οι ιθαγενεις........... ::wink.::
Nikos Krideras
05-01-2011 @ 01:18
Kαλημέρα διαφωνώ καί γώ με τό σύρμα αλλά υπάρχει και ή αλλη
διασταση παιδιά
για να ερθει καποιος από μια χώρα τής Ασίας ως λαθρομεταναστης χρειάζεται
γυρο στίς 10000 ευρώ
ποιός μπορεί να μού πεί αν ξερει πολλούς Ελληνες να εχουν 10000 ευρώ

πιστευω πώς η λαθρομεταναστευση εχει σκοπό τόν εξισλαμισμό τής Εύρώπης καί είναι καθοδηγούμενος καί βαση σχεδίων

και δεν είμαι φασίστας !
μηχανοδηγος
05-01-2011 @ 01:30
πένσες....τανάλιες....κόφτες....
http://www.youtube.com/watch?v=V5bNMeXDjlQ
::angry.:: ::no.:: ::lost.::
giannis0911
05-01-2011 @ 01:43
το μονο αγκαθωτο συρματοπλεγμα που μας χωριζει ειναι εκεινο που βαζουμε γυρω απο τη καρδια μας ...στη χωρα που συνορα δεν γνωριζει , βαζουμε ...κι υστερα αφου θα βαλεις συνορα οριζεις και αφεντη για να σε κυβερνα ..ετσι ή αλλιως..καλημερα ..καλη χρονια κατερινα ...
karabasgeorgos
05-01-2011 @ 02:47
Πάσσαλοι καρφιά αγκαθωτα
Τι μου θυμήζει.......
Α ναι τον Υιο της αγαπης ::theos.:: ::theos.:: ::up.::
Aνδρέας Lark
05-01-2011 @ 05:25
Θα ήθελα ν' ακούσω και τη γνώμη αυτών που μένουν δίπλα στο ποτάμι...

Ιχνηλάτης
05-01-2011 @ 06:33
Συμφωνώ με τον Φίλο Νίκο Κριδερά!
Υπάρχει εδώ και χρόνια μελετημένο σχέδιο, για αφανισμό των Ελλήνων παρακαλώ!!!
Εν ψευτοπρωθυπουργίας του Τουργκούτ Οζάλ στο ψευδοκράτος της κατεχόμενης Κύπρου,
σε μια συγκέντωση και ομιλία του Οζάλ σε ομάδα της παρακρατικής οργάνωσης Γκρίζοι Λύκοι,
ο Οζάλ τα χρειάστηκε όταν απειλήθηκαν επεισόδια (ήταν νομίζω, τότε με την δολοφονία του Σολομόντα Σολομού), γιατί δεν επιτέθηκε ο Τούρκικος στρατός να επιβληθεί με τα όπλα!
Τότε ο Οζάλ, μιλώντας απο το μπαλκόνι είπε τα εξής:
Δεν χρειάζεται να ρθούμε σε σύραξη, ούτε με τους Κύπριους εδώ στην Κύπρο ούτε στον Εβρο, ούτε πουθενά αλλού!
Και τι θα γίνει, ορύονταν απο κάτω οι Γεννίτσαροι!
Και ο Οζάλ απάντησε!
Δεν μας συμφέρει ένας πόλεμος με την Ελλάδα! Θα έχουμε μεγάλο κόστος και αν ακόμη νικήσουμε(που είναι το πιθανότερο) η νίκη θα είναι πολύ ακριβή.
Αφήστε το ενδεχόμενο οτι υπάρχει και μια πιθανότητα να χάσουμε την μάχη, γιατί στο πόλεμο όλα είναι πιθανά!
Και όταν τον ρώτησαν τι πρέπει να γίνει ο Οζάλ είπε το εξής που έμεινε στη ιστορία.
Δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με την Ελλάδα Απλά ρίξτε τους μέσα 2 με 3 εκατομύριά ξένους μετανάστες διαφόρων εθνικοτήτων και κυρίως Κούρδων και σε μια 20 με 30 χρόνια, θα έχουν εξαφανιστεί σαν έθνος!!!
ΚΟΥΦΕΤΟΥΛΑ
05-01-2011 @ 06:47
κάστρα θα αρχίσουμε να χτίζουμε Κατερινάκι μου για προστασία.... ::up.:: ::hug.::
giannis0911
05-01-2011 @ 07:06
Aγαπητε ιχνηλατη δεν θα χρειαστει κανεις και καμμια συνομωσια για να διαβρωσει και να εξαλλειψει την συνειδηση του ελληνα . Eλληνας και ελλαδα δεν ειναι η γεωγραφικη περιοχη στα στενα συνοριακα της εδαφη . Eιναι το πνευμα που προσδιοριζει τη λεξη Eλληνας, και τα συνορα ειναι τα συνορα της σκεψης του που στο περασμα των αιωνων σταθηκαν ασυνορα στο χρονο νικωντας τη φθορα . Κατι που ο σημερινος κατοικος και απογονος αυτης της κληρονομιας φροντιζει να αποβαλλει απο την συνειδηση του .Eκ των εσω λοιπον θα επελθει η διαβρωση και ο αφανισμος .Oι εδαφικες παγκοσμιοποιησεις παντα σταθηκαν ενεδαφες .Mονο οι του πνευματος κυριαρχουν.Tι κι αν λοιπον χασουν την ταυτοτητα τους;Nομιζεις πως δεν την εχουν χασει ηδη ; Στη συνειδηση του Eλληνα το πνευμα των προγωνων ειναι μια στερφα νυφη , ατεκνη . Mοιραια και θα χασει την ταυτοτητα του απ τη στιγμη που δεν ταυτιζεται πλεον με αυτη και οχι λογω συνοριακων η πληθυσμιακων αλοιωσεων . Γιατι το πνευμα παγκοσμιοποιει και αφομιωνει πληθυσμους , οχι τα συνορα και οι λαοι ...

Συγνωμη για τυχον λαθη , αλλα γραφω απο το κινητο μου και δεν μου ειναι ευκολο.




XARMOLYPH
05-01-2011 @ 07:07
Δεν υπάρχει ελληνικό DNA, ούτε τούρκικο, ούτε κανενός αλλού είδους. Όλοι είμαστε απλά άνθρωποι κ'αδέρφια. Από παλιά κάποιοι ''πονηροί'', προκειμένου να πετυχαίνουν τους στόχους τους, επεδίωκαν να χωρίζουν τους ανθρώπους σε ομάδες κ'αγέλες...με πρόσχημα κάποια θρησκευτική ή εθνική πλάνη. Οι φανατικοί δεν έχουν καμιά διαφορά, είτε λέγονται παναθηνα'ι'κοί, είτε μουσουλμάνοι, είτε γάλλοι...είτε μασσόνοι...είτε...είτε...
Τον κόσμο πάντα τον πάνε μπροστά οι καλλιτέχνες κ'οι επιστήμονες...κ'τότε μπαίνουν στη μέση οι ''πονηροί'' κ'καπηλεύονται το έργο τους...για προσωπικό όφελος...γι'αυτό υπάρχουν τα σύνορα...γι'αυτό υπάρχουν οι θρησκείες...γι'αυτό υπάρχουν οι κάθε είδους κατευθυνόμενες ομάδες...όπως είναι ''πρόβατο'' ο μέσος έλληνας, έτσι είναι πρόβατο κ'ο μέσος τούρκος. Όταν οι άχρειοι δεν επεμβαίνουν, οι λαοί επικοινωνούν μεταξύ τους, καταλαβαίνουν πως είναι απλά άνθρωποι, που δεν τους χωρίζει τίποτα...μόνο τους ενώνει η αγάπη...πάρτε αγκαλιά τον πακιστανό της γειτονιάς σας...όσο μας ανήκει αυτό το χώμα...τόσο ανήκει κ'σ'εκείνον...βασικά δεν μας ανήκει τίποτα...παρά μόνο μια ανάσα κάθε φορά...που ανασαίνουμε...αυτή η γη μας χωράει όλους...για να ζούμε άνετα όλοι...φτάνουν για όλους τα ηλιοβασιλέματα...φτάνουν για όλους τα ψωμιά...μακάρι κάποτε να το καταλάβουν όλοι αυτό...
Καλό μεσημέρι Κατερίνα!

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=142005
στίχος
05-01-2011 @ 07:19
http://www.youtube.com/watch?v=ny_tMBL7WSw&feature=related

...................
Helene52
05-01-2011 @ 10:26
Μπράβο σου και πάλι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
::yes.:: ::1255.:: ::hug.:: ::hug.::
ΚατεριναΘεωνα
05-01-2011 @ 11:46
http://www.youtube.com/watch?v=8J1Rq2Jqk8Q
**Ηώς**
05-01-2011 @ 13:04
να προσευχηθούμε το σύρμα να είναι
εγχωριας παραγωγής,................................αχ ρε Κατερινιώ.... ::sad.:: ::yes.::
ΚατεριναΘεωνα
05-01-2011 @ 13:08
NIKO KAI ΔΗΜΗΤΡΗ

Σας βρίσκω λίγο παρορμητικούς.Δεν αμφιβάλλω οτι ο Οζάλ όταν
τα ελεγε αυτά είχε σαν μακρινό ονειρο να μας εξαφανισουν σαν
εθνος.Αλλα ρωτάω?μήπως αυτα τα είπε και για την Ιταλία και για
την Ισπανία και γενικώτερα για τις χωρες που είναι γεωγραφικά
περάσματα από Ασία και Αφρική?
Γιατι αυτοί εχουν πολύ περισσοτερους λαθρομετανάστες από εμας
σ εμας ισως,σ εμας να κανει τοση εντύπωση επειδη εχουμε πολυ
μικροτερο πληθυσμο,.δέχομαι ότι μας φερνουν δυσκολίες,στην κα
τασταση που βρισκεται η χώρα μας.Σε καμμια περιπτωση όμως
δεν προκειτε να αλλάξουν το εθνος και τον πολιτισμο μας.Πολλοί
απο τους σημερινους Ελληνες που τα ονοματα τους τελειωνουν
σε συμφωνο,(και οταν ημουν μικρη νομιζα οτι ηταν Εβραίοι)Είναι
απο τους Βαυαρούς που ηρθα τοτε με τον Οθωνα.Ολλοι αυτοί
(ακομα μου κανει εντυπωση)εχουν αφομοιωθει σε ποσοστο 100%
απο τον ελληνικο πολιτισμο,είτε είναι μεγαλοκαπιταλες είτε
εργατες.Πόσες χιλιαδες χρονια οι Γκρεκιανοι της κατω Ιταλίας
και τη Σικελιας μιλάνε Ελληνικα?Είχα επισκεφτει καποτε μια
φίλη μου στη Μόντενα,αναμέσα στους γνωστους της ηταν και
ένας Ιταλός φοιτητης με καθαρά βορειο ευρωπαικη φάτσα,και
απο το λιγο που τον είδα οχι με αποθέματα μυαλού,ξαφνιαστη
κα όταν αρχισε να καταλαβαίνει τι λέγαμε,η μάνα του ήταν απο
την απο την "Καλημέρα"του Ιταλικου νοτου,του έκανε εντυπωση
η περιεργη γλωσσα που μιλουσε,και προσεγγισε τα ξαδελφια
του που μαθαιναν νεα Ελληνικα,απο τους δασκαλους που ηταν
εκει.
Απο το χαζοκουτι που είναι όργανο της παγκοσμιοποίησης και
γενικα τα πολυμεσα κινδυνευει να αφομοιωθει ο νεοελληνας
και όχι απο τους κακομοιρηδες που έρχοντε εδώ.Δέχομαι οτι
δημιουργουν προβληματα σε μια χώρα που δεν μπορει,να θρε
ψει τον ίδιο της τον λαό,αλλα οι μασαιωνικοί ενΤΕΙΧΙΣΜΟΙ
είναι λύση.Δημήτρη μηπως ετσι εντειχιζουμε την ιδια την ιστο
ρια μας?


ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΗ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ(ΤΟ ΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΙ ΑΣ ΤΟ
ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΓΚΟΥΓΚΛ ΜΕ ΟΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΙΧΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΤΑ ΤΕΙΧΗ.....ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΤΟΙΧΙ
ΣΜΕΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.(κουζινες,ψυγεια,πλυντήρια)
::laugh.::
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
05-01-2011 @ 14:28
::up.:: ::theos.:: ::up.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο