Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Φιλολογική βραδιά στο stixoi γλύφω
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130399 Τραγούδια, 269370 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Φιλολογική βραδιά στο stixoi γλύφω
 ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
 
Πολλοί είναι εκείνοι που κατά καιρούς έχουν πει ότι το stixoi info είναι μιά
μικρογραφία της κοινωνίας μας.
Θα έλεγα τώρα ποιού λήματος μικρογραφία είναι,αλλά προσπαθώ να μην
παρεκτραπώ μιά και βρίσκομαι ακόμα στον πρόλογο.
Διάβασα όλα τα αγανακτισμένα σας σχόλια στην ανάρτηση της Κάλλια......
Οι περισσότεροι λοιπόν από εσάς απλώνεται τα παραπονάκια σας στην
ποιητική ιδιοφυια που φιγουροκαθρεπτίζεται με το συμπαθέστατο ψευδώ-
νυμο ΛΑΙΚΟΣ προσπαθώντας να του εξηγήσετε ότι εσείς δεν είπατε κακό
και ότι έκανε λάθος με το να σας αποκλείσει.
Δυιλίζουμαι λοιπόν τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.
Κι όλο αυτό το γλύψιμο γιατί?
Είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη μας να διατηρήσουμε τα φιλάκια τις υποκλίσεις
η και την πιθανή ανταλλαγή μηνυμάτων με φασιστόμουτρα σαν κι αυτόν?
που στην καλύτερη περίπτωση χρήζουν άμεσης ψυχιατρικής υποστήριξης
και στη χειρότερη έπρεπε να είναι ήδη έγκλειστα.
Το άτομο είναι γελοίο και η πνευματική του στάθμη βρίσκεται στο απόλυτο
μηδεν −273.15°C και -459.67°F...............ένα παραδειγματάκι θα σας δώσω
του είχα αφήσει 4 σχόλια όλα κι όλα,γνώριζε επομένως ότι τον διαβάζω σπάνια,
την μέρα λοιπόν που με απέκλεισε.................μου έστειλε προηγουμένως κι ένα
κενό μήνυμα,μην τυχόν δηλαδή και το προσέξω κανένα δυό μήνες αργότε-
ρα ήθελε να το δω και να το ευχαριστηθεί ο φλούφλης.
Μπουρπουλίθρα θυμάσαι ότι μετά το σατυρικό ποιηματάκι που ανέβασα.....
εσύ σχολιάζοντας πήρες το μέρος του λέγοντας ότι τον πρόσβαλα επειδή
τον είπα παλαβό(που δεν τον είχα πει)δεν ήξερα ότι προσβάλλονται και ....
και τέτοιου είδους άτομα,δεν γνώριζα τις ευαισθησίεςτων οπαδών αυτών
που γυρίζουν τις λαικες και κάνουν τους πάγκους γυαλιά καρφιά,που.........
μπαίνουν στα σπίτια των μεταναστών και βαράνε τα βρέφη τους,που...........
λύνουν τις διαφορές τους με το στυλιάρι.που έσπασαν στο ξύλο(πέντε χο-
ντροκουρεμένοι απ αυτούς)βράδυ την ηλικιωμένη εγγονή του Τσιγάντε.......
επειδή ήταν μαύρη κι όταν η δύστυχη προσπάθησε να τους εξηγήσει ποιά
είναι είχαν μεσάνυχτα για το ποιός ήταν ο πρωτεργάτης της αντίστασης στη
Μεσόγειο και να ήταν και αριστερός,άντε να τους καταλάβαινα.......δεξιώτα-
τος ήταν ο Χριστόδουλος Τσιγάντες.
Τώρα όσον αφορά την ιδεολογία που ασπάζονται?
Γιατί χαίρεται ο ήλιος και χαμογελά πατέρα?
γερμανοτσολιάδες γιέ μου,μας κρεμάνε σε μια μέρα
Αυτά τα σκουλήκια λοιπόν στιχάκηδες δεν πρέπει να τα γλύφουμε.............
και Κάλια μου θα διαφωνήσω μαζί σου που λες ότι στο σαιτ δεν γράφουμε
για να κάνουμε πολιτική.
Αυτοί πολλαπλασιάζονται εκμεταλλεύομενοι την αμάθεια και τη δυστυχία
του λαού μας με το δέλεαρ ενός πιάτου φασολάδας,σ αυτούς που πρέπει
να ξεβρακωθούν για να τους αποδείξουν ότι είναι γνήσιοι Ελληνες μητρός τε
και πατρός τε και των άλλων προγόνων.
Είναι επικίνδυνοι και διαθέτουν περισσεύματα θράσους.
Νίκη μου με το διάλογο δε λύνεται τίποτα μια και η λέξη είναι άγνωστη για
αυτούς.Αν συνεχίσουμε ελπίζοντας σε διάλογο,το ποσοστά τους θα φτά-
σουν πάνω από 30% και θα τρέχουμε στις Μέρκελ και Λαγκάρντ με την......
ουρά στα σκέλια παρακαλώντας να μας σώσουν.
Ανεπιθύμητοι λοιπόν εδώ μέσα οι κάθε ΛΑΙΚΟΙ-ΛΑΙΚΕΣ και κάθε είδους......
φασιστορομποτάκια.
Η απομάκρυνση τους η αν δεν γίνεται η απομόνωση τους από το σαιτ.........
επιβάλλεται για ηθικούς,ανθρωπιστικούς και δημοκρατικούς λόγους.



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 48
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
ΚατεριναΘεωνα
06-02-2013 @ 00:26
Να διορθώσω ένα λαθάκι μου
όταν λέω η απομόνωση τους
απο το σαιτ
εννοώ από τα μέλη του σαιτ
γιατί δεν πιστεύω ότι κάτι τέτοιο
θα μπορούσε να κάνει η διαχείριση
ΚατεριναΘεωνα
06-02-2013 @ 00:36
κι αυτό απλά για να γελάσουμε
όταν δεν είχα καταλάβει ακόμα καλά
ότι ολοι αυτοί είναι μεν γελοίοι
αλλά και επικίνδυνοι


http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=176658
ΠΑΝΟΣ Κ
06-02-2013 @ 00:47
ΣΩΣΤΗ!
Aris4
06-02-2013 @ 01:25
θα του "αφιερωσεις" κι' αλλο απο το χρονο σου ???? ::mad.::
scarlet1977
06-02-2013 @ 01:52
Ίσως και η κοινωνία μας Κατερίνα
να εμπεριέχει και αυτό το λήμα που αναφέρεις
γι αυτό το συναντάμε και στο στιχοι….

Εσύ λοιπόν για να καταλάβω ,προτείνεις αδιαφορία και απομόνωση .
Να μαζευτουμε δηλαδη όλα εμεις τα δημοκρατικα
ψευδωνυμα και να μην απανταμε σε αναρτησεις
που θεωρούμε πως προέρχονται από δεξιούς ( φασίστες δολοφόνους ) γιατί εμείς
εφόσον είμαστε δημοκράτες , ίσως κάποιοι από εμάς να είμαστε και αριστεροί
(δηλαδή ήρωες αγωνιστές ) , ξέρουμε πάντα την αλήθεια καλύτερα
και έχουμε και την εύνοια της ιστορίας οπότε ας φιμώσουμε
το στόμα σε οποιονδήποτε θυμίζει φασίστα κι ας μην το ομολογεί
ο ίδιος , ΕΜΕΙΣ το ξέρουμε πως ΕΙΝΑΙ φασίστας διότι
εφόσον δεν είναι σύντροφος μας κομμουνιστής είναι σίγουρα δεξιός
άρα δεν πρέπει να μιλάει και να βρίζει αλλά μόνο εμείς πρέπει να το κάνουμε αυτό …..
( να μιλάμε και να τον βρίζουμε δηλαδή )
γι αυτό ΔΕΝ υποστηρίζεις ΠΟΤΕ και τον διάλογο μαζί τους …

Μάλιστα

Επίσης λες πως έκανες την διάγνωση πως ο άνθρωπος είναι ψυχοπαθής
Και επειδή παίρνει ψυχοφάρμακα ή χρήζει φαρμακευτικής αγωγής
ένα παραπάνω να τον αποκλείσουμε εμείς οι γνωστικοί και να
μην του δίνουμε το δικαίωμα λόγου και έκφρασης που έχει , επειδή
χρήζει ψυχιατρικής αγωγής . Καμμία περίπτωση για διάλογο δηλαδή

Μάλιστα
Ε καλά οκ μια ιδέα είπα ….
Συμπέρασμα
Τι να τον κάνει κανείς τον διαλογο , όταν μπορεί κάλλιστα να
μιλήσει με 5 συντρόφους ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ
και να καταδικάσει την άνοδο στης ακροδεξιάς τα ποσοστά
Εγώ πάλι δεν έχω πρόβλημα να κουβεντιάζω με όλον τον κόσμο , ακόμα και με φασίστες και με τρελλούς . Ξέρεις γιατί ;;;;
και με τις δύο ομάδες το μόνο που χρειάζεται αρχικά να κανείς είναι να τους πει
“ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ”
και να τους σεβαστείς , όχι να γίνεις όμοιός τους
Βασική αρχή του διαλόγου ....και της Δημοκρατίας ( για να μην την ξεχνάμε καμμιά φορά )
Καλό Ξημέρωμα Κατερίνα
Μου αρέσουν πάντα οι ανησυχίες σου !!!!
ΚατεριναΘεωνα
06-02-2013 @ 02:19
εφόσον δεν είναι σύντροφος μας κομμουνιστής είναι σίγουρα δεξιός
άρα δεν πρέπει να μιλάει και να βρίζει αλλά μόνο εμείς πρέπει να το κάνουμε αυτό …..
( να μιλάμε και να τον βρίζουμε δηλαδή )
γι αυτό ΔΕΝ υποστηρίζεις ΠΟΤΕ και τον διάλογο μαζί τους …

Ελα τώρα βρε Νίκη
ποιός είπε αριστερός η φασίστας
το άτομο το ομολογει σε 10 τουλαχιστον αναρτήσεις του
σε YUTUBE που ανεβάζει
και συγχρόνως απειλει και βρίζει για να μη δεχτεί δυσμενή σχόλια
ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΑΠΛΑ
ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΩΝ ΘΡΑΣΥΤΕΡΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ


ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ
ΜΙΣΟΚΑΜΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΘΟΥΝ
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΤΖΑΚΙΑ ΜΑΣ


αν και νυσταγμένη Νικη θα σου γράψω ορισμένα πράγματα
η μάνα μιας γειτόνισσας μου ήταν γραμματέας του Μεταξά
πολύ γρια την προλαβα
μετα οπως ήταν φυσικο πέθανε
η κόρη λοιπον παντρευτηκε έναν αξιωματικό του Ναυτικού
έχουν 2 παιδιά γύρω στα 40
δεν έκρυψαν ποτέ τα φιλοχουντικά τους αισθήματα
ο πατέρας τους μαλιστα..........γραφικος στις 21 ΜΑΗ
κρεμάει πάντα στο σπιτι του τη σημαία
επειδη εορταζει ο βασιλευς
πριν συγκροτηθει η χρυση αυγη
ψηφιζαν και οι 4 ΕΠΕΝ
αθόρυβα πάντα και από ιδεολογία
λαθεμένη κατ εμέ αλλά με κάποιο αιτιολογικο
και χωρις φαμφαρες
τα δε παιδιά που ειναι φιλοι μου στο ΦΒ
ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΓΕΛΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
υπερ της χρυσής αυγής
τους ψηφίζουν και θα τους ψηφιζουν
ξέρουν τι κανουν
αλλα δεν ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΖΟΥΝ

αλλο παράδειγμα
Ξαφνιάστηκα στη δεκαετια του 90
'οταν είδα γνωστο μου λογιστη στο κεντρο
της Αθήνας ήσυχο ανθρωπο οικογενειάρχη
να βγάζει σ ένα μαγαζι εκατονταδες φωτοτυπιες
με προεκλογικα φυλλάδια της ΕΠΕΝ
ρώτησα τον πατέρα μου τότε αν ήξερε
ότι ο κυριος Μήτσος ήταν χουντικός
ναι μου λέει το ξέρω αλλά υποστηρίζει
την ιδεολογία του χωρις να κανει προπαγάνδα
και χωρίς να ενοχλεί κανέναν
ο άνθρωπος αυτός είναι τώρα 73 ετων
ψηφίζει χρυσή αυγή.αθόρυβα όπως ζούσε

Δεν τους ασπάζομαι αλλά δεν μπορώ να τους συγκρινω και μ αυτά τα αμόρφωτα λαμόγια
τύπου ΛΑΙΚΟΥ
που έχουν στο προσκεφάλι τους τη φωτο του κάθε Παναγιώταρου και προσπαθούν
να επιβληθουν με το στυλιάρι
ARVILA
06-02-2013 @ 03:09
Κάποια μέρα μες το στίχοι βρέθηκα και είχα τύχη
Βρήκα μέσα ποιητάδες με εμετικές αράδες
λίγους είδα να αξίζουν οι υπόλοιποι να βρίζουν
κι απο κάτω υποκλίσεις με ερωτικές κινήσεις

Ανθρωπάκια να κολλάνε με φατσούλες να πηδάνε
δώσε μου και μένα μπάρμπα για να γίνω Βάνα Μπάρμα
ατελείωτος χορός κι όλο γράφει ο Τοτός
σχόλιο βάζει η Κατίνα πρώτη μπαίνει στη βιτρίνα

Μπρός του κλείνει εκεί το γόνα για να γίνει μια γοργόνα
κόκκινη φατσούλα βάνει στην αράχνη στο ταβάνι
μέγα γίνετε παζάρι μες του στίχοι το πιθάρι
τρέχουνε ποιός θα προλάβει σχόλιο να μεταλάβει

Τους ζηλεύει η Αγνούλα και ρωτά την 011 φατσούλα
πές μου μπάρπα Γιάννη πάλι πρώτη είμαι εγώ στα κάλλη
aamore
06-02-2013 @ 06:39
υπογραφω
peiraiotissa
06-02-2013 @ 06:47
Ρε Κατερίνα,ο "άνθρωπος" είναι ,μπάτσος,κομπλεξικός και φασίστας του κερατά!Ποιο διάλογο ρε παιδιά...που έχει κάνει το site άνω-κάτω και συνεχίζουμε και ασχολούμαστε μαζί του;;;Προσωπικά,αν δεν αναφερθεί στην διοίκηση,αποσύρω τα πάντα,γιατί ντρέπομαι να συνυπάρχω στον ίδιο χώρο μα τέτοια φασιστοειδή!Προτείνω να γίνει ομαδική αναφορά και να πάρουν θέση όλα τα μέλη που συμφωνούν...και όχι να κάνουν την πάπια και ν΄αφήσουν 2-3 να βγάλουν το φίδι απ΄την τρύπα!
kallia
06-02-2013 @ 08:33
Καλημερα Κατερινα!! :) Εγω δεν ειπα να μην γραφουμε πολιτικα θεματα αλλα να μην παρακινουμε και να μην περναμε μυνηματα αρνητικα . Πολλοι νεοι ακομα δεν εχουν ανακαλυψει την Εθνικη τους Ταυτοτητα.
Εγω προσωπικα δεν θα επειρεαζα και δεν θα βοηθησω να την βρει κανενας στους δικους μους δρομους. Ουτε θελω να βλεπω συναισθηματα μισους και κακιας. Την κατεβασα οχι απο φοβο την εχω στην διαθεση οποιουδηποτε νομημα μου ζητηθει. Απλα θελησα να σταματησω τις εντονες συζητησεις γιατι κακο κανουν οχι καλο:)
::hug.:: ::hug.:: ::hug.::
smaragdenia
06-02-2013 @ 08:34
ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ..........

ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ , ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ .......ΜΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΑ...

ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...............

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ................

kallia
06-02-2013 @ 08:40
Σμαραγδενια αν καποιος κανει οτι θελει κι αδιαφορουμε θα συνεχιζει να μας ενοχλει. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ενα φρενο για γνωση και συμορφωση. Δεν ειμαι υποχρεωμενη να ανεχομαι την λαλακια του καθενος:) Μ αυτον εγω στο εξης παυω να ασχολουμαι οτι ηταν να πω το ειπα. ΤΩΡΑ μου ειναι οντως αδιαφορος. ::hug.:: ::hug.:: ::hug.::
Ιχνηλάτης
06-02-2013 @ 09:03
Ρε παιδιά!! Γιατί δεν δέχεστε την διαφορετικότητα! Οποια κι αν είναι! Στο κάτω κάτω το κάθε χωριό έχει και απο έναν!!!! ::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::
Μπούρμπουρ Λίθρας
06-02-2013 @ 09:42
δεν πήρα το μέρος κανενός.το απλούστατο σου επισήμανα
ότι όταν αποκαλείς κάποιον παλαβό επιτιθέμενη στο πρόσωπο του και όχι στην άποψη του με λογικά επιχειρήματα επόμενο είναι αυτός ο όποιος αν μη τι άλλο είναι να σε αποκλείσει.δράση και αντίδραση.
και δεν είμαι υπερ της απομάκρυνσης κανενός απ'το σάιτ καθώς αυτό σημαίνει την άρνηση συλλήβδην ολόκληρης της έκφρασης και ύπαρξης του οιοδήποτε που μπορεί να έχει πολλές πτυχές όπως και να είναι όσες είναι οι κατηγορίες των δημιουργιών ανεξαρτήτως αν αρέσει το αποτέλεσμα ή όχι.ο αποκλεισμός είναι υπεραρκετός ως επιλογή και προς θεού δεν πρόκειται να κάτσουμε να συμφωνήσουμε όλοι μαζί σε κάτι τέτοιο γιατί είναι προσωπικό θέμα του καθενός το τι κάνει για ποιόν και γιατί.
δηλαδή τι;θα στοχοποιούμε σε λίγο και τους σχολιαστές που μπορεί κάποιος να θέλει να σχολιάσει θετικά ή αρνητικά τον λαικό ή τον οιοδήποτε;
πέρα του ότι δεν μου αρέσει καθόλου και αυτοί οι ομαδικοί χαρακτηρισμοί στο πρόσωπο του όπως και στο προσωπο του οιοδήποτε με ένα στίγμα του όποιος αναζητά ψυχιατρική βοήθεια (ποιός το κρίνει αυτό;)είναι παλαβός,τρελός και ίσως επικίνδυνος.Εν έτει 2013;ακόμα;
σκουλήκι κιόλας;για πάτημα δηλαδή;πολύ βαριές εκφράσεις που εκφέρονται με τεράστια ευκολία.
Αν δεν βάλω νερό στο κρασί μου κατερίνα στην ανοχή στην συνύπαρξη και για κάθε τι που με ενοχλεί και ζητάω την απομάκρυνση του οιοδήποτε από ένα σάιτ θα έπρεπε τώρα να είχα μόνος μου εδώ με αυτή την απόλυτη λογική.
Αν και αρχίζω να φλερτάρω τελευταία πολύ με την ιδέα να αποκλείω όποιον αντί για δημιουργία γράφει για άλλα μέλη ανεξάρτητα αν έχει δίκιο ή όχι τελείως αδιάφορο.και η αλήθεια είναι πώς θα αρχίσω ότι διαβάζω από αύριο και είναι έτσι να αποκλείω και τον ''δημιουργο'' αυτομάτως δίχως δεύτερη σκέψη.Αρκετά πια
Μπούρμπουρ Λίθρας
06-02-2013 @ 10:07
άκυρο.από σήμερα κιόλας.
seizeTHEday
06-02-2013 @ 10:20
Δείτε ένα ωραίο κανάλι που ανακάλυψα στο YouTube:
http://www.youtube.com/user/BALISIOANNIS/videos?flow=grid&view=0

...και κάτι ωραία βίντεο...
http://www.youtube.com/watch?v=CdnLHtUzYlg
http://www.youtube.com/watch?v=E734kfDvCYU
http://www.youtube.com/watch?v=n8dia6QI-08
http://www.youtube.com/watch?v=-dE6zeQdG6U
...
...σας θυμίζουν κάτι;;;
::whist.::
ΚατεριναΘεωνα
06-02-2013 @ 11:05
Μπουρ γλυκέ μου ::love.:: ::kiss.::

ο αποκλεισμός σου θα μου είναι αβάσταχτος
δε θα ξεχάσω να περάσω απ τον κουρέα
της γειτονιάς να μου κόψει τις φλέβες με
το ξυράφι,έτσι για να πονέσω πεθαίνοντας
βασανιστικά και να καταλάβω ,πόσο έσφαλα
η άμοιρη
ΑΧΧ Μπουρ και δεν είχαμε προλάβει σ αυτά
τα τριαμισυ χρόνια να ανταλλάξουμε ουτ ένα
μηνυμα ουτ ενα μηνυμα λατρεμένε μου ::hug.::
...............................
Ιχνηλάτη τι σοι βύσμα(ήθελα να ξέρα)έχεις κι ο Λαικός
σ αφήνει ακόμα να γράφεις στη σελίδα του?πεστα όλα
εδώ και τώρα,θέλουμε διορισμό !!!!!μη πας να ξεφύγεις
είμαστε πολλοί και πτωχοί
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

seizeTHEday
το έχουμε δει βρει το έργο
όποιος αντέξει να το ξαναδει
μέχρι το τέλος παίρνει βραβείο
υπομονής και αυτόματα γράφεται
στο βιβλιο Γκίνες

.........................................

Το ασμα αφιερωμένο σ ολους εσας που πιστευετε
οτι το πρόβλημα μας είναι ο αποκλεισμός και όχι
ο φασισμός
δεν ξέρω πόσοι και ποιοι είστε
θα δείξει

http://www.youtube.com/watch?v=IEUPNZ3dBBI

καλημερεεεεςςςςςςς!!!!!!
Dimitri Favvas
06-02-2013 @ 11:27
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=136946

Δεν συζητώ πολιτικά (δεν ζω στην Ελλάδα και δεν ανήκω σε καμιά παράταξη) ούτε αν κάποιος με έχει αποκλείσει, δικαίωμά του, αλλά το ύφος του τύπου που είναι πολλές φορές απόλυτα προσβλητικό όπως μπορείτε να δείτε.
Για το παραπάνω σχόλιο είχαμε, Η brunhilda και εγώ αναφέρει το συμβάν στο διαχειρηστή των στοίχων αλλά πιστεύω, αγνοηθήκαμε.
Αν κάποιος ανατρέξει σε ημερομηνίες προσκείμενες της ως άνω καταχώρησης θα βρει και άλλα παρόμοια στολίδια

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=136886
Mπουρμάς
06-02-2013 @ 11:36
Ο ΚΑΚΟΣ ΘΕΛΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, απλό και δραστικό.
Αστρογιογγι
06-02-2013 @ 11:59
Διαφωνω
Το θυμαμαι το σκηνικο και με την Μπρουχιτα
αλλα βλεπω οτι το παληκαρι γραφει συνεχεια
αρα ξεδινει
δεν με πειραζει που βριζει -τωρα πια -
αλλα μην βαλει στο νου του ...
ηρεμια κι οχι δρασεις κι αντιδρασεις
κι ομορφα σχολια


Ιχνηλάτης
06-02-2013 @ 12:53
Βλέπεις Κατερίνα, πώς οι γνώμες (ενώ συμφωνούν) διίστανται!!
Και ώς δικαστές, μάλλον δεν κάνουμε!
Εχω μπάρμπα στην Κορώνη και μέσον τον ΛΑΙΚΟ!
Δεν μπορώ να ξεχάσω τις εξυπηρετήσεις που μου έκανε τότε που με πήγαν αυτόφωρο!
Ασε τότε πού φιλούσα κατουρημένες ποδιές για να μπω στο Δημόσιο!!! Ας είναι καλά ο ΛΑΙΚΟΣ που με διόρισε!
(Καλά η φαντασία σου έχει οργιάσει)
Σαν ποιητές (που εννοείται πώς είστε) πρέπει να δέχεστε την διαφορετικότητα του καθένα έστω και αν διαφωνείτε εξ αδιαμέτρου! Αποκλείστε τον, βρίστε τον, χλευάστε τον, συμφωνήστε μαζί του, δουλέψτε τον, αλλα μην ζητάτε την διαγραφή κανενός! Μην πέφτετε ακριβώς εκεί που πέφτουν κι αυτοί!
ΚατεριναΘεωνα
06-02-2013 @ 13:10
πλάκα κάνω μωρε ΔΗΜΉΤΡΗ
απλά εξάντλησα τις τρεις επιτρεπομενες φατσούλες
για χάρη του αγαπημένου μου ΜΠΟΥΡ
και δεν είχα γελια να βαλω
αντε παρε τωρα ::clown.:: ::clown.:: ::clown.::

σας αφήνω τώρα γιατι έχω δουλεια
καλή συνέχεια
helianthos
06-02-2013 @ 15:05
Σπάστε το κάθε αυγό τού φιδιού πριν βγει και αρχίζει και δαγκώνει. Ας αφήσουμε στην άκρη τις ψευτοχριστιανικές προτάσεις παρειών για χαστούκια και τους άχρηστους ψευτοδιαλόγους. Βλέπουμε όλοι το κυνήγι μαγισσών από τούς νοσταλγούς και απόγονους τού ψυχάκια Χίτλερ.
Απομονώστε τούς εχθρούς της συνείδησης σας.
Η ανοχή μάς έφτασε να παρακολουθούμε σαν αστείοι παρατηρητές τα εγκλήματα που λαμβάνουν χώρα καθημερινά...
Κι έπεται η συνέχεια...
kallia
06-02-2013 @ 15:51
Ιχνηλάτης ποσο εχει ο μηνας σημερα?
::lost.::

Eγω ζητησα η να συμορφωθει η να εκδιωχθει οπερ σημαινει αν του δωσουν την ευκαιρια να συμορφωθει δεν εχω κανενα προβλημα.

Λαικε
ξερω οτι διαβαζεις τις απαντησεις μας. Εμενα δεν μ εβρισες κι αφειλω να το πω δημοσια. Ξερω οτι οσο επιτιθεσαι τοσο θα στα ολοι!!!!!!!!!! Γιατι βρε παιδακι μου δεν κανεις μια αναρτηση να ζητησεις μια συγνωμη απο ολους μας και ειμαι σιγουρη θα την αποδεχτουνε ολοι. Γιατι με απεκλεισες? Σου μιλησα ασχημα? Ο διαλογος ειναι ο σωστος δρομος.

καλο απογευμα σε ολους.
::hug.:: ::hug.::
helianthos
06-02-2013 @ 16:58
Ποιος διάλογος;;; Με συνειδητοποιημένους φασίστες ρατσιστές; Η ανοχή στη διαφορετικότητα τού καθενός συμπεριλαμβάνει και το κλείσιμο τών ματιών σε όλο αυτό το κυνήγι μαγισσών που γίνεται καθημερινά από τον συγκεκριμένο "θίασο";
Πόσο ακόμα θα δουλεύουν μερικοί τους ίδιους τους εαυτούς τους...;
seizeTHEday
06-02-2013 @ 17:16
100% με heliantho.
Αστρογιογγι
06-02-2013 @ 18:17
δεν το σπας ... απομονωνοντας τους εξω
να τριγυριζουν στους δρομους...
τους φερνεις μεσα και τους φιλους τους αν ειναι δυνατον
δεν ειναι θεμα ψευτοχριστιανοσυνης
βοηθας την κοινωνια , δεν κλεινεις τα ματια στο προβλημα
παντα μιλαω για την συγκεκριμενη περιπτωση
επειδη ετσι μου φανηκε...650 ποσταρισματα
σε τοσο λιγο χρονο σημαινει πολλα
(η εχθρα και τα βρισιδια)...
αρα...θα βρει κι αυτος τον δρομο του , να περναει μονο απο μεσα μας...
Ενας συνειδητοποιημενος δεν "δουλευει" τον εαυτο του... αλλη περιπτωση μου φανηκε...

helianthos
06-02-2013 @ 18:49
Αυτοί που τον "ανέχονται" με ψευτοθεωρήματα και ανυπόστατα διλήμματα κοροϊδεύουν τους εαυτούς τους... Ο τύπος μια χαρά κάνει αυτό που θέλει να κάνει...
CHЯISTOS P
06-02-2013 @ 18:55
Κανείς δεν θέλει τους "περιθωριακούς", αλλά όλοι θέλουμε να τους ...παραγκωνίζουμε ! Τώρα ..εμείς νομίζουμε τον άλλον για περιθωριακό, αλλά ο άλλος νομίζει ...εμάς (!)
Αν υπήρχε μια υποτυπώδης ευγένεια μεταξύ μας, πολλά κακά δεν θα υφίσταντο..
Αστρογιογγι
06-02-2013 @ 18:58
...σ' αυτο δεν εχεις αδικο...
παντως ακομα και η χρησιμοποιηση τους και καλα κανεις
και το αναφερεις ειναι ενα ακομα συμπτωμα τυπικο της...
seizeTHEday
06-02-2013 @ 18:58
Βασίλη (Αστρογιόγγι) διαφωνώ.
Είναι σα να κάθεσαι σε ένα στρογγυλό τραπέζι σε μια τηλεοπτική εκπομπή και να προσπαθήσεις να ... συνομιλήσεις "πολιτισμένα" με ένα φασίστα και ρατσιστή και στο μόνο που θα καταλήξεις είναι να πλακωθείς στο ξύλο μαζί του. Όπως και έχει συμβεί.

Κανένας διάλογος. Καμιά πόρτα ανοιχτή.
Οι αναποφάσιστοι -δηλαδή η πλειοψηφία των Ελλήνων-, οι οποίοι, αφού λένε πως μπορούν να συνομιλούν και με φασίστες και με ρατσιστές και θέλουν να κρατήσουν μια ουδέτερη στάση κρατώντας ίσες αποστάσεις από τα "άκρα", είναι αυτοί που θα μας προδώσουν στο "δρόμο", την κρίσιμη στιγμή, την ώρα της αναπόφευκτης σύγκρουσης.

Πως θα συνομιλήσω με αυτά τα κατακάθια που σκοτώνουν χωρίς δεύτερη σκέψη έναν αλλοδαπό εργάτη που βγάζει νόμιμα και τίμια το ψωμί του στη χώρα μας; Τον Σεχζάτ Λουκμάν (Shehzad Luqman) στις 17-1-2013;

Οι αναποφάσιστοι των ίσων αποστάσεων είναι πολλές φορές χειρότεροι αφού αυτοί κλείνουν τα μάτια στη ρεαλιστική πραγματικότητα. Και η ρεαλιστική πραγματικότητα προτάσσει δράση - αντίδραση. Όχι άλλοι πεθαμένοι και βασανισμένοι, μετανάστες και αναρχικοί / αντιεξουσιαστές. Μετά θα έρθει και η δικιά μας σειρά.

Όταν θα το καταλάβουν οι αμέτοχοι άνθρωποι θα είναι πολύ αργά.Ο καιρός μάς θέλει σε εγρήγορση, ετοιμοπόλεμους και όχι αμέτοχους.
helianthos
06-02-2013 @ 19:02
Καλά, καλά... Μάτια και στόμα ερμητικά κλειστά...
Περιθωριακούς τούς λέμε τώρα τους μισαλλόδοξους...;
CHЯISTOS P
06-02-2013 @ 19:15
Βρε παιδιά, δεν γεννήθηκαν έτσι... κάποιος τους έφτιαξε !
Πιθανά η κοινωνία (σημείο των καιρών σήμερα), πιθανά η ανέχεια, πιθανά η αδικία.
Πάντως, να τους ρίξουμε στον Καιάδα δεν είναι λύση και η μόνη είναι να τους προσεγγίσουμε, με τίποτε πάντως να τους προκαλούμε,
helianthos
06-02-2013 @ 19:30
Συγγνώμη, ΠΟΙΟΣ τους προκαλεί;;;!!! Τι λες άνθρωπε μου;;;;!!!
CHЯISTOS P
06-02-2013 @ 19:47
Το «προκαλούμε»είναι η αντιδιαστολή του «προσεγγίζουμε» helianthos , είναι σαφές ποιός προκαλεί, θα ήθελα να πιστεύω πως η αδιαφορία θα ήταν η καλύτερη μέθοδος, αλλά νομίζω πως η προσέγγιση είναι αυτή που μπορεί να αποδώσει καρπούς.
peiraiotissa
06-02-2013 @ 20:01
Aντί να λέμε λόγια...να κάνουμε το συντομότερο έργα!Αυτή η ανάρτηση δεν θα΄πρεπε να είχε 34,αλλά 340 τουλάχιστον σχόλια...για να μπορέσουμε ευκολότερα και γρηγορότερα να κάνουμε αναφορά.Συγγνώμη...για ποιο περιθώριο ακριβώς μιλάμε;;;Όταν είχα πρωτο μπεί στο stixoi ,έπεσε το μάτι μου σε "ποίημα"του ατόμου αυτού και είχα γνώση από νωρίς περί τίνος επρόκειτο.Το σχόλιο μου ήταν επικριτικό,όχι γιατί δεν μου άρεσε,αλλά προσέβαλε την αισθητική μου και με υποτιμούσε ως υπόσταση .Με απέκλεισε αμέσως...ποιος είναι λοιπόν ο περιθωριακός...αυτός ή εγώ;;;Δείτε τα βιντεάκια του seize the day και θα καταλάβετε.Μπορώ-εν κατακλείδι-να ανεχτώ τους πάντες και να συνομιλήσω...εκτός από τους βλάκες και τους φασίστες ή και αυτούς που είναι 2 σε 1!Τόσα χρόνια ανεχόμαστε και αδιαφορούμε...γι αυτό οι φασίστες θα μας πάρουνε φαλάγγι καμιά ώρα και δεν θα ξέρουμε-και καλά-από πού μας ήρθε!
Αστρογιογγι
06-02-2013 @ 20:10
Κωστη συμφωνω μαζι σου
αλλα εγω δεν μιλαω για φασιστες τυπου Κασιδιαρη
που θελουν ενα ηρεμιστικο βρωμοξυλο...
ουτε για τους τελειωμενους δολοφονους
μα για τους αρρωστους με σχιζοφρενη συμπτωματα
ο Φασισμος πρεπει να μπει στο Δρομοκαιτειο
...
η συζητηση με τον γιατρο σε καθημερινη βαση
και τα πρωτα κοκτειλ φαρμακων θα σωσουν πολλους
απο τα "γατονια" που τους κατευθυνουν...
προσεγγιση , μορφωση και φροντιδα εγω βλεπω...
κι οταν ερθει ποτε η συγκρουση , τα ξερουμε τα γατονια...
μολις τα πνιξεις τελειωνει...
μην αφησουμε ομως τους υπολοιπους αρρωστους...
scarlet1977
06-02-2013 @ 21:51
Φ υγε από μπροστά μου
Α θλιο σκουληκι
Σ ε βαζω στο περιθωριο
Σ ε βριζω
Τ ις πραξεις σου
Α φοριζω
Σ ε διαγραφω

Δ ημοκρατης ειμαι εγω ρε
Ε συ
Ν α μην μιλας

Ε πιτέλους
Ι σοι κι όμοιοι είμαστε νομίζεις;
Μ όνον αυτόν που μαζί μου συμφωνεί
Α κούσω
Ι σως....

Oταν κανείς απαντά στον φασισμό με φασισμό
πραγματικά ..... αρχίζω να ανησυχώ ….
seizeTHEday
07-02-2013 @ 00:06
@scarlet
σε καμία αντιφασιστική πορεία κατέβηκες στο δρόμο για να κράξεις τους Χρυσαυγίτες που σκοτώνουν και κάνουν πογκρόμ σε μετανάστες ή ακόμα ψάχνεις κάποιον Χρυσαυγίτη για να συζητήσεις "πολιτισμένα" ή στη τελική το κόμμα που ψήφισες στις εκλογές δεν κατεβαίνει στο δρόμο για να διαδηλώσει και "συζητά" μόνο "πολιτισμένα";

Μόνο στο κάτω δρόμο με τις πράξεις μας αλλάζουν τα πράγματα και όχι με λόγια εκ του ασφαλούς πίσω από ένα πληκτρολόγιο ή σε συζητήσεις καφενείου και καναπέ.

Βαρέθηκα τις "πολιτισμένες" και κενές συζητήσεις. Από πράξεις κάνουμε τίποτα; Σε αντιφασιστικές διαδηλώσεις κατεβαίνετε; Γενικά σε πορείες, σε απεργίες;
scarlet1977
07-02-2013 @ 00:28
seize THE day
Δεν σβήνεις την φωτιά με φωτιά ...μα με νερό....
Δεν γίνετε να λες πως πολεμάς την ειρήνη με πόλεμο .....
Δεν πολεμάς τον φασισμό με φασισμό γίνεσαι χειρότερος
Και αυτή είναι η θέση μου

Οι εικοσιτετράωρες απεργίες είναι εκτόνωση και τίποτα παραπάνω.....και οι αντιφασιστικές διαδηλώσεις
ρίχνουν μόνο λάδι στην φωτιά και οξύνουν τα πνεύματα ...
Με δημιουργικότητα επιχειρήματα πολιτισμό και διάλογο
θα γίνουν όλα ....και αν θέλεις ....με αφύπνιση
Ναι το κόμμα που θα ψηφιζα , θα τα συζητά πολιτισμένα και θα χαιρόμουν να ήσουν εσύ ο αρχηγός του ....Αντέχεις ;;;;;
Σεβασμός θα λεγα εγώ στον καναπε και σε κάθε κεκτημένο μας .....αιώνες εξέλιξης χρειάστηκαν για να κάθεσαι επάνω του ....
Με όπλα τραμπουκισμούς και τσεκούρια ...θα καταντήσουμε να κοιμόμαστε σε σπηλιές και σε δέντρα....
peiraiotissa
07-02-2013 @ 00:49
Έχεις ακούσει Νίκη για το αυγό του φιδιού;Είσαι διατεθειμένη να το εκκολάψεις κιόλας;Αν βγει το φιδάκι και σε δαγκώσει θα κάνεις διάλογο και μ΄αυτό ή θα μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που δεν το σκότωσες πριν βγει απ΄το αυγό;Μη λες λοιπόν για φασισμό και ρατσισμό και διαλογο... είσαι μικρή ακόμα και δεν έχεις καταλάβει ότι δεν χρειάζεται έλεος αλλά πόλεμος...σε κάθε μορφή του!
scarlet1977
07-02-2013 @ 01:17
Αν μόνο πολεμο βλέπουμε μπροστά μας για λύση...
αυτόν θα έχουμε , γιατί δεν μπορέσαμε να σκεφτούμε κάτι καλύτερο...
Αν αυτό μας αξίζει και δεν βλέπουμε κάτι άλλο ...είμαστε άξιοι της μοιρας μας ...
Δεν γίνετε να είναι κανείς ειρηνιστής και δημοκράτης κάνοντας πόλεμο ..και βουλώνοντας στόματα ...δεν στέκει ..
ας βαπτιστεί κάτι άλλο και ας κανει Ο,ΤΙ θέλει ....
Το μέλλον είναι οι νέοι θαρρώ....καλή μου Πειραιώτισσα ....
Προτιμώ να το εκπαιδευσω το φιδι να μαθω τα ΠΑΝΤΑ για αυτό και να το κάνω κατοικίδιο...παρά ΠΑΝΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΤΡΕΜΩ ....
Η γνώση είναι δύναμη ξέρεις ...και η αμάθεια ....ΤΥΦΛΑ ....
Ξέρεις πόσο σε εκτιμώ καλή μου Πειραιώτισσα ....
και η διαφωνία ίσως κάπου να μας βγάλει δεν ξέρεις ...
Καληνύχτα
CHЯISTOS P
07-02-2013 @ 01:25
Το αυγό του φιδιού το εκκολάπτουμε οι ίδιοι με τον δικό μας ακούσιο ρατσισμό.
scarlet1977, συμφωνώ σε όσα λές στα τελευταία σχόλιά σου που έχω διαβάσει.
seizeTHEday
07-02-2013 @ 01:55
@scarlet
Ναι έχω πρόβλημα με τον διάλογο όταν διαβάζω κάτι τέτοια:
"...και οι αντιφασιστικές διαδηλώσεις
ρίχνουν μόνο λάδι στην φωτιά και οξύνουν τα πνεύματα ..."
και
"Οι εικοσιτετράωρες απεργίες είναι εκτόνωση και τίποτα παραπάνω...."
...γιατί ξέρω πως ο άνθρωπος ότι δε μπορεί να φτάσει το κατηγορεί για να μπορέσει να κρύψει το δικό του φόβο και τη δική του ατολμία στο να βγει μπροστά και να παλέψει.

Άσε τους άλλους να βγάζουν το φίδι από τη τρύπα. Εσύ με διάλογο μέσω του ασφαλούς καναπέ (που είναι... κεκτημένο!) και της οθόνη σου θα συνομιλείς με όλους από το διαδίκτυο και άλλοι θα χάνουν μεροκάματα για να διεκδικούν στο δρόμο και το δικό σου δίκιο. Ωραία ιδεολογία. Άλλα 6 με 7 εκατομμύρια Έλληνες τα ίδια λένε και κάνουν γι' αυτό τρία χρόνια μας πηδάνε κανονικά.

Στο δρόμο κρίνονται όλα. Όταν έχεις το θάρρος να βγεις από το σπιτάκι σου και να διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ. (Και το ότι δεν ψήφισες κάποιο κόμμα στις προηγούμενες εκλογές το οποίο δεν κατεβάζει κόσμο σε πορείες.)
scarlet1977
07-02-2013 @ 02:13
φιλε seizeTHEday.....
στον δρόμο λες λοιπον κρινονται όλα ....
Μάλιστα .....
απόδειξέ το μου και εγω θα λιώσω στο πεζοδρόμιο....στο υπόσχομαι
Επαναλαμβάνω την θέση μου ....
με 24ωρες και 48ωρες ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ...
τόσα χρόνια αυτή την παρακμή ζούμε των απεργιών και λύση δεν βρέθηκε....
Πες μου ενα σχέδιο απεργιων και τί μπορεί να αποφέρει
κι εγω σου λέω θα λιώσω στον δρόμο .....
Δεν είναι ατολμία το να μείνω στον καναπέ μου...
Μπορούμε να μείνουμε όλοι στον καναπέ μας για κανένα χρόνο...;;;;;;;;;;;;
να σου λεγα εγώ πως θα θορυβυθούν όλοι .....που είμαστε μια βίδα στην καλοκουρδισμένη μηχανή τους που απλά κάποιες φορές ...για καμμιά βδομάδα το περισσότερο ....απεργει,,,,,
Αυτοί ξέρεις τί λένε πίσω απο τα γραφεία τους ;;;;;;;.....so fucking what ........
Προτείνω τον διάλογο ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ βρεθεί καμμιά άλλη λύση
ή τέλος πάντων επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων....
για έστω μια απεργία διαρκείας ...ή κάτι άλλο .....
μαζί σου είμαι επιτέλους δεν το καταλαβαίνεις ....
απλά δεν κρατάω κόκκινες σημαίες ....
Ας πάψουμε επιτέλους να βλέπουμε πράσινες ,μπλε και κόκκινες σημαίες
Εγω στην θέση σου θα το ξανασκεφτόμουν το θέμα του διαλόγου....δεν είναι ωραίο να υποτιμάς τον άλλον .....
φοβιτσιάρα και άτολμη δεν υπήρξα ποτε ....
Εδω θα σε καληνυχτίσω και όπως πάντα ....θα κερδίσεις τις εντυπώσεις ...
Δυστυχώς δεν μου επιτρέπεται άλλο σχόλιο ...
Καληνύχτα
CHЯISTOS P
07-02-2013 @ 02:10
Αγαπητέ μου Κώστα, συγνώμη που παρεμβαίνω, μα πέρα από τις "δυναμικές" ενέργειες (που όλοι γνωρίζουμε την αποτελεσματικότητά τους), υπάρχουν και οι "έξυπνες" κινήσεις (που όλοι επίσης αναγνωρίζουμε την αποτελεσματικότητά τους).
Για την λύση ενός ζητήματος, ο καθένας το προσεγγίζει από διαφορετική σκοπιά. Δεν είναι κακό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, αλλά οφείλουμε να μαχόμαστε ενάντια στο πρόβλημα, και όχι ενάντια στις διαφορετικές απόψεις !
La Petite
07-02-2013 @ 16:47
Γενικά έχω να δηλώσω, πως το επίπεδο εδώ μέσα από αρκετούς είναι κάτω από το πάτωμα... αλλά και στον καλλιτεχνκό χώρο γενικότερα συμβαίνει αυτό... γιατί παραξενεύεστε και απορείτε απορώ... αφού δεν υπάρχει και κανένας έλεγχος για το ποιος μπορεί να γράφει εδώ μέσα... ::down.::
Κολιός Άρης-Ερνέστος
14-02-2013 @ 23:30
Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω με τον SeizeTHEday. Οι περισσότεροι άνθρωποι που αρέσκονται να παρουσιάζουν εαυτούς ως ουδέτερους, υπεράνω κομμάτων και ιδεολογιών στην πραγματικότητα είναι εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας που κωφεύει μονίμως. Βρισκόμαστε στην καρδιά της μικροαστικής ιδεολογίας...Μερικοί εξ αυτών νομίζουν ότι δεν ανήκουν και ούτε θέλουν να ανήκουν σε καμία τάξη. Δυστυχώς γι αυτούς είναι κάτι που δεν το διαλέγουμε, αλλά προκύπτει μεταξύ άλλων από τη θέση μας μέσα στην παραγωγική διαδικασία. Απεχθάνονται ως εκ τούτου τις ''ταμπέλες''. Ο φόβος της προλεταριοποίησης προς τα κάτω και η έλξη προς τις αξίες της αστικής τάξης από πάνω τους κάνει να πιστεύουν ότι μια μέρα θα γίνουν κι αυτοί αστοί με το πέρασμα προς τα πάνω των καλύτερων και των πιο ικανών. Είναι πάντοτε υπέρ των μεταρρυθμίσεων και απεχθάνονται τις ανατροπές. Οι μικροαστοί βλέπουν τον εαυτό τους ως μια ουδέτερη τάξη ανάμεσα στην αστική και την εργατική και το Κράτος ως κάτι το ουδέτερο σε ρόλο επιδιαιτητή. Αυτή η πίστη τους για το διαιτητικό ρόλο του ''ουδέτερου'' Κράτους τους κάνει να υιοθετούν εύκολα τις θεωρίες των 2 άκρων από τη μια και από την άλλη εύκολα θα δέχονταν ένα κράτος ''έκτακτης ανάγκης'' που θα επανέφερε την ''τάξη'' και την ''ασφάλεια''.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο