Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Σχόλια επί αποκλεισασών
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130674 Τραγούδια, 269443 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Σχόλια επί αποκλεισασών
 
[B]Kapsouras Άγνωστα αισθήματα.(πν.ιδ.Σδ.Γλ.Νο/0310/14 νέο)
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=231501

[B]Ξεκινάς την ανάγνωση με την καλυτέρα των προθέσεων. Και ξάφνου, βλέπεις μπροστά σου όλα τα θύματα.(Γραμματικά, ορθογραφικά, συντακτικά, στιχουργικά και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις.) Κι αναρωτιέσαι δηλαδή, γιατί με σκότωσες στα πρώτα μου τα βήματα;
Και μια καρδιά που υποφέρει από τα πάθη σου κι επάνω που αιμορραγεί, δέχεται κι άλλη προσβολή. Αυτή τη φορά καρδιακή! Μπαμ! Μια και κάτω. Τετέλεσται.





 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 22
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Φιλία,Σαχλαμαρίτσες
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
heardline
17-10-2014 @ 11:27
Μαζί σου συντάσσομαι και επαυξάνω. Πολύ καλά τα είπες, σε παρακολουθώ και βλέπω την καθαρότητα και την αξία της παρουσίας σου εδώ.


Έτσι να συνεχίσεις να τα λες, μπράβο για την άνεση και το θάρρρος σου, (με 3 ρ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heardline
17-10-2014 @ 11:53
Πολύ μου αρέσεις, το λέω δημόσια και ξεκάθαρα. Σιγά τώρα, μη διαβάζουμε και κάνουμε τους τυφλούς και κουλούς. Βρε και με το νεύμα σχολιάζεις αν χρειαστεί!!!!!!!


Υ.Γ.: Σε θέλουν φυτό, να γράφεις ένα γλυκόλογο σχόλιο, για να λαμβάνεις κι εσύ αντίστοιχο και να είναι όλοι μια χαρά. Μα τελικά που είναι το αληθινό σχόλιο;;;


Και εμένα η ΛΥΔΙΑ με έχει αποκλείσει, χρόνια πριν. Αν βάλω τους αποκλεισμούς που μετράω στη σειρά φτιάχνω 2 ποδοσφαιρικές ομάδες Γ' κατηγορίας, χαχαχαχαχαχαχα
kapsoura
17-10-2014 @ 13:55
Σε ευχαριστω παρα πολυ για τα σχολια σου καλα η κακα ! Δεν εχω μαθει στην ζωη μου να μου χαιδευουν τα αυτια . Αλλα να προσεξεις ενα πραγμα οτι γραφει ο καθενας εδω μεσα ειναι καθαρα θεμα ψυχης ταλεντου βλακειας παρτο οπως θελεις εγω η Γλυκερια που ουδεμια γνωση εχω απο ποιηση αναρτω οχι για να προβληθω και ουτε να μου χαιδευουν τα αυτια τα μπραβο δεν τα εχω αναγκη δεν ολιγαρκουμε! Σε διεγραψα φιλε γιατι υπαρχουν καποια '' ποιηματα'' που εχω γραψει μπροστα στον ταφο της 19 χρονης αδερφης μου που εχει σκοτωθει εδω και 15 χρονια και επειδη το ποιημα ηταν αλληγορικο εσυ ο μεγας ποιητης και κριτικος δεν το επιασες το νοημα και σχολιασες για μενα απρεπα και αυτο με πληγωσε! Γιαυτο προσεχε τα σχολια σου
kapsoura
17-10-2014 @ 14:02
Συνεχεια ....
Τουλαχιστων σε μενα! Γιατι σε ειδα οτι πας κοντρα και δεν ξερω το λογο οτι με ειρωνευεσε και σε σχολια που κανω σε καποια μελη
Ποιος ο λογος της προσωπικης επιθεσης? Να κανεις αυτην την αναρτηση? Για μενα διχνει ανωρημοτητα! Εχω μαθει στην ζωη μου οτι δεν μου αρεσει να το προσπερνω! Το ιδιο σου ζητω και εγω να κανεις για μενα προσπερασε με στο εχω ζητηση και στο παρελθον σε προσωπικο μηνυμα!
Σε ευχαριστω και πιστευω να εχω γινει κατανοητη!
W. KRITIKOS
17-10-2014 @ 14:16
Mη το εκλαμβάνετε προσωπικά.Όποιος εκτίθεται -λογοτεχνικώς- δημοσίως, κρίνεται.
Επί τη ευκαιρία να μου επιτρέψετε μια τελευταία διαπίστωση. Τα ποίηματά σας είναι σαφώς καλύτερα από τα σχόλιά σας.
kapsoura
17-10-2014 @ 14:36
Αφου το λες εσυ ετσι θα 'ναι . Καλο μεσημερι!
heardline
17-10-2014 @ 15:22
Αχ εγώ τι έπαθα ο άμοιρος και δε μου δίνει καμία σημασία. Βρε απόκλεισέ με κι εμένα να καταλάβω τι μου γίνεται........αν δεν το έχει κάνει ακόμη δηλαδή, δεν έχω δει, τώρα μπήκα, τι κοστούμι μου φόρεσε κι εμένα, που δεν κρατώ κλειστώ το στόμα, ή που δεν προσπερνώ, κάνοντας πως δεν το διάβασα...........
Ιχνηλάτης
17-10-2014 @ 18:23
Γλυκερία μου, εχεις τα χίλια δίκια για την κατάθεση ψυχής του καθένα!
Αλλα πραγματικά οταν παίρνει κανείς την απόφαση να εμφανίσει δημόσια ποίηση ή οτιδήποτε άλλο,
θα πρέπει να περιμένει και την κριτική!
Αν η κατάθεση ψυχής είναι πραγματικά κατάθεση ψυχής, το κρατάς για τον εαυτό σου και μόνο για σένα!!!!
Γιατί και τα σχόλια, πολλές φορές είναι κατάθεση ψυχής για αυτούς πού τα γράφουν!
Και διαφωνώ ριζικά στο σβήσιμο μια κριτικής και ενός σχολίου, όποιου και αν είναι!!!
ΚΟΥΡΕΛΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
17-10-2014 @ 20:27
Καλησπέρα σε όλους!
Από το βήμα αυτό θα ήθελα να καταθέσω την απoψή μου, σχετικά με ότι αφορά τον σχολιασμό των όσων καταθέτουμε.

Σε γενικές γραμμές έχω να πω ότι:
============================
Ασφαλώς όταν εκθέτουμε σε δημόσια θέα ένα γραπτό μας, ταυτόχρονα θέτουμε τον εαυτό μας, μέσα από αυτό, στην πιθανότητα της επικρότησης η της έμμεσης/άμεσης απόρριψης. Μέχρι εδώ τίποτε κατακριτέο, αφού υπάρχει ελεύθερη έκφραση, αν εξαιρέσουμε ελάχιστες μεμονομένες πριπτώσεις, σχιζοφρενικών εκδηλώσεων και εμμονών.
Εκείνο που αληθινά ενοχλεί όμως είναι η κακεντρεχής και μόνιμα αρνητική στάση. Δηλαδή να εστιάζουμε πάντοτε στα αρνητικά σημεία που εντοπίσαμε, να τα μεγενθύνουμε και να καταλήγουμε σαν την "κακιά γριά" στον γνωστό αλληγορικό μύθο.
Θα περίμενε λοιπόν κανείς να διαβάζει μια κριτική όπου θα επισημαίνει με ευγένεια τα αρνητικά σημεία, με απώτερο σκοπό να βοηθήσει τον γράφοντα να βελτιωθεί και να γίνει καλύτερος μέσα από αυτή, παρά να αισθανθεί μειωμένος μέσα από τα πικρόχωλα σχόλια. Επίσης δεύτερο μελανό σημείο όταν αυτή ασκείται σε άτομα που δεν αντιδρουν η "μοιάζουν ασθενέστερα".

Προχωράω τώρα στα επιμέρους αφήνοντας τον οικοδεσπότη τελευταίο.

Προς kapsoura / Γλυκερία
=====================
Είναι φανερό πως σου αρέσει πάρα πολύ αυτό που κάνεις και το κάνεις με την καρδιά σου. Εκθέτοντάς το σε δημόσια θέα, μπορεί να δεχθείς και καυστικά σχόλια. Ε και; ... από την άλλη δέχεσαι και όμορφα - ενθαρυντικά ... μα και πάλι σου λέω ... ε, και; Μην επιτρέπεις σε κανένα να λειτουργεί σαν "Οίκος Αξιολόγησης" μιας και η αξία σου βρίσκεται μέσα σου. Σιγά μη βάλεις νταλκά για την γνώμη ενός ξένου; ... Είναι φανερό πως προσπαθείς και πιστεύω πως σίγουρα ο χρόνος θα σε δικαιώσει !!! ... ::382.:: ...

Προς heardline
============
Παρατηρώ μετά λύπης μου πως ένας "μορφωμένος άνθρωπος" (κρίνοντας από το λεκτικό σου ύφος και τις αναρτήσεις σου) καταφεύγει σε παλαιολιθικές πρακτικές προκειμένου να συνάψει κάποια μορφής συμμαχία, ήτε "για να θολώσει τα νερά", μιας και κανένας δεν μας βεβαιώνει ότι δεν είσαι το ίδιο πρόσωπο, αν κρίνω από το κακαντρεχές λεκτικό σου ύφος προς την Γλυκερία. Εσύ σαν παλαιότερο μέλος καλό θα ήταν να νουθετείς και να μην είσαι καυστικός! Άλλωστε κάτι τέτοιο δεν προάγει ... θυμάσαι προ καιρου τι έγραψα ... "ΠΟΙΗΤΗ κράτησε λίγο της οργής σου τη ρομφαία ... άγγιξες τα όνειρά μου ... κι είναι τα φτερά μου νέα" ... αναλογίσου αν σε αφορά κι εσένα ...
Μήπως πάλι νοιώθεις να παίρνεις αξία, μειώνοντας τους άλλους; ελλατώνοντας την απόσταση που εσύ έχεις αυθαίρετα όρισει πως σας χωρίζει; Άραγε μόνο τα καυστικά σχόλια είναι αληθινά και τα θετικά αποσκοπούν σε άγρα ομοίων; Διαφωνώ κάθετα! Εσύ επί παραδείγματι, γιατί άραγε λες πως δεν σε πλησιάζουν; Υπάρχουν αξιολογότατα μέλη που γράφουν υπέροχα, μερικά μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Όμως ακόμη και στα πρώτα του βήματα κάποιος αξίζει αν μη τι άλλο, σεβασμό! ... ::382.:: ...

Προς ΛΥΔΙΑ
==========
Ντρέπομαι και μόνο στη ιδέα ότι θα παραστήσω τον συνήγορο υπερασπίσεως στην Κυρία Σοφία. Πέραν από κάθε αμφιβολία είναι μια από τις καλυτερες αν όχι η καλύτερη πένα στον χώρο, σε αυτό που εκφράζει και επίσης με υποδειγματικό ήθος. Ομολογώ πως με έκπληξη διάβασα την κριτική αυτή στο σχετικό ποίημα, που μάλλον τον γράφοντα μείωσε στα μάτια μου, παρά την "εκτιθέμενη" ... Ασφαλώς δεν ε΄χω να δώσω καμία συμβουλή στην Κυρία Σοφία, αλλά μάλλον να πάρω από αυτή.

Προς κ. W.KRITIKOS ... ::382.:: ...
===========================
Σχετικά με την Γλυκεριά, συμφωνώ πως καλό είναι να εντοπίζουμε τα σημεία που θέλουν βελτίωση αλλά διαφωνώ κάθετα με το να τα κάνουμε τροφή για τον υποσιτισμένο μας εγωισμό, κάτι που δυστυχώς ανίχνευσα σε μεγάλο βαθμό, αγαπητέ μου. Όλοι μας έχουμε ανάγκη να νοιώσουμε ότι κάποιος εκεί έξω επικοινωνεί μαζί μας και μάλιστα -στην περίπτωσή σου- μας εσυμβουλεύει για να βελτιωθούμε. Αδελφές ψυχές έψχουμε ανάγκη. Από "καυστικούς παντογνώστες" είμαστε χορτάτοι. ¨οτι ώρα θες ανοίγεις το χαζοκούτι και όλο και κάποιος θα εμφανισθεί ...

Σχετικά με την Κυρία Σοφία, τι να προσθέσω γιά ένα τόσο αξιοπρεπές άτομο που τιμάει την σελίδα αυτή με το ήθος και τις δημιουργίες της. Αλλά "ας παίξουμε το παιχνιδάκι σου" ...

===
"Μα και σεις, γιατί σπεύδετε να τα δίνετε όλα, πριν καν σας το ζητήσει τις"
Στην ίδια λογική να σε ρωτήσω "γνωρίζεις τι σημαίνει, τα δίνω όλα με ανιδιοτέλεια; προσφέρω σε εκείνους που αγαπάω;" Αν η απάντηση σε αυτά είναι αρνητική τότε απλά, απλούστατα δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με το πνεύμα του ποιήματος ... Αν πάλι το έχεις νοιώσει ... τι να πω; λυπάμαι! ...
===
"Και αν ο κάποιος τυγχάνει να είναι αόμματος, γιατί επιδεικνύετε μια τέτοια σκληρότητα, κράζοντάς τον αλύπητα;"
Αυτό καταλαβες; Κράξιμο; Μάλλον λάθος κατάλαβες! ... για διαβασέ το ξανά με άλλη διάθεση και θα εκπλαγείς !!! ...
===
"Αχ, η καρδιά σας δωρίσθηκε και στο καρδιογράφημα παρέμεινε ευθεία η γραμμή.
Θα πρότεινα -με το συμπάθιο- και ένα προληπτικό εγκεφαλογράφημα. Ποτέ δεν ξέρετε μ’ αυτές τις ευθείες."
Μη μου πεις τώρα πως δυσκολεύεσαι να καταλάβεις όλο τον παραλληλισμό; Τι σόι κριτικός είσαι τότε;
Τι νόημα έχει τώρα όλο αυτό το παραλήρημα ειρωνείας; Σε τι βοηθάει; Τελικα τίποτε πια δεν αξίζει;

Ασφαλώς γνωρίζεις πως κρινόμαστε εκ της κρίσεώς μας και αργά-γρήγορα όλοι μας.

Ίσως αν έλεγες τα ίδια πράγματα, με ένα διαφορετικό τρόπο να βοηθούσες την κοινότητα να βελτιώσει την ικανότητά της σε συλλογικό επίπεδο, έτσι ώστε να μην πέσουν τα μέλη της στο μέλλον στα γαμψά νύχια κάποιου ανάλογου αγενούς "κριτικού" ... μιας και τελικά "It`s better to be kind ... than to be right" ... αυτό το τελευταίο προτείνω εντελώς καλόβουλα να το κρατήσεις προτού βιαστείς να δώσεις τις δέουσες απαντήσεις "εν θερμώ" ... ::382.:: ...

Ειρήνη Ημίν !!! και ... έσο ανοιχτός να μπει μες την ψυχή σου ΦΩΣ !!! ... ::angel.:: ...
pennastregata
18-10-2014 @ 10:11
Μην ειν' ο ανάδρομος Ερμής,
η έκλειψη της σελήνης;
Κάποτε έρχεται η στιγμή
που παίρνεις ό,τι δίνεις...

Ανώνυμα έιν' εύκολο
να κάνει τις τον μάγκα
και τον υπέρτατο κριτή
στων στίχων την παράγκα...

Κι, αν σ' εξυψώνει φίλτατε
το δεικτικό σου ύφος,
θυμήσου: το ταλέντο σου
δεν συνεπάγεται ήθος.

Μα, αν γίνουμε κανίβαλοι,
όπως αποπειράσαι,
ένα μονάχα θα σου πω
και ίσως να το θυμάσαι:

Αφού είσαι ο ύστατος κριτής,
προσβλητικός ακόμη,
γιατί δεν λες επώνυμα
την καυστική σου γνώμη;

-Και, πριν να σπεύσεις για το αυτό
να με κατηγορήσεις,
σου λέω: αν είσαι ευγενής
και θες, ας με γνωρίσεις.-
W. KRITIKOS
18-10-2014 @ 10:57
Καλωσορίζω όλα τα σχόλια και ευχαριστώ, για τις χρήσιμες παρατηρήσεις, τις αντικριτικές κριτικές καθώς και τις σατιροειδείς παραινέσεις των αξιοτίμων μελών.
Ειδικά για την …ειρηνευτική παρέμβαση του κου Κουρέλη, απλώς να σημειώσω ότι βρήκα άφθονο …ειρηνευτικό υλικό στα σχόλια του στα «θέματα συζήτησης». Εκεί αποκρυσταλλώνεται τόσο το ύφος όσο και το ήθος του ε ι ρ η ν ο π ο ι ο ύ σχολιαστή μου, εις αντίθεσιν με τα μειλίχια σχόλια προς την «κυρία Σοφία» και σε όσους -υποθέτω- δεν αντιτίθενται στην δική του αισθητική, έστω και ηθική.
ΚΟΥΡΕΛΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
18-10-2014 @ 12:01
Προς W.KRITIKOS
===============

Κατ αρχάς να σημειώσω πως είσαι πολύ προβλέψιμος. Εχθές δεν εμφανίσθηκες καθόλου, γιατί θα επενέβαινε όλη η κοινότητα και σήμερα έρχεσαι σιωπηλά εκ του ασφαλούς και εμπεμβείνεις για να "απαντήσεις" ώστε να μείνει το σχόλιο σου αναπάντητο και να αντλήσεις την π΄ροσκαιρη ικανοποίηση πως κάτι πέτυχες. Θεωρητικά δεν γνωρίζεις ιστορία και λέω θεωρητικά γιατί απλά είσαι μάλλον κάποιος με διπλό προφίλ, υποψιάζομαι κάποιους που φαντάζεται ότι μας πουλάει μέσω ενός τάχαμου συγκεκριμένου λεκτικού ύφους, κάποια μορφή πνεύματος. Φυσικά αυτό συμβαίνει μονάχα στην φαντασία σου και όχι στην πραγματικότητα, με εξάιρεση τον "άμαχο πληθυσμό" και βρες εσύ ποιούς εννοώ

Τα σχόλια μου είναι πάντοτε ευγενικά και στο πνεύμα που αρμόζει στον χώρο και ανεξαιρέτως προς όλα τα αξιότιμα μέλη. Έχω σχολιάσει αμέτρητους και πάντοτε με ειλικρίνεια και ευγένεια.

Εσύ τώρα προσπαθέισ να κάνεις τι; Κάτι φτηνιάρικο και λαικίστικο, να στρέψεις όλο το βάρος στον σχολιασμό ένός και μόνο "μέλους" στην πλέον πρόστυχη ύπαρξη που θα υπάρξη ουδέποτε στους χώρους αυτούς, θέλοντας να αποδείξεις το αναπόδεικτο. Στα ειρηνευτικά μου σχόλια απευθύνομαι σε ανθρώπους, ενώ στην στήλη που αναφέρθηκες απαυθύνομαι όπως είδες σε ένα σ-ερπετό. Στην αφιονισμένη έχιδνα που την ενοχλεί το συσωρευμένο δηλητήριο και θέλει να το χύσει οπουδήποτε ... Πρόκειται για το μοναδικό μέλος που αναιδίαστα ενοχλεί την κοινότητα και φυσικά σε κάποιους περνάει η φασιστική στης στάση, ενώ σε άλλους όχι. Γνωρίζεις μήπως ποιός άρχισε όλα αυτά; Αν όχι μάθε και ύστερα έλα πάλι! Αν πάλι γνωρίζεις τότε μάθε πως όταν μου πετάνε λάσπη δεν απαντώ με τριαντάφυλα κύριε η κυρία μου ... μιας και δεν γνωρίζω το φύλο σου.

Παρατηρώ όμως ότι ενώ ανάρτησες την "κριτική σου αναφορά" για την εν λόγω κυρία (λέμε τώρα κυρία) δεν αναφέρεσαι καθόλου στον οχετό των ύβρεων που ιδια ξεστομίζει προς όλους ανεξαιρέτως. Τα θέματα εμφανίζουν μονάχα τα 20 τελευταία σχόλια και εσύ προφανώς δεν "θέλεις" να γνωρίζεις τα προηγούμεν αη το εναρκτήριο λάκτισμα. Έτσι δεν είναι;

Δεν σε ενόχλησε που ευθέως κατονόμασε και εσένα με διάφορα υβριστικά σχόλια, μιας και ανήκεις σε εκείνους που με έχουν σχολιάσει θετικά. Μπας και έχεις χάσιε επισόδια κύριε κριτικέ μου; Μήπως σου διαφεύγουν πολλά τεύχη από τα έργα και ημέρες της επίτομης ιστορίας της; Γι ατό σου λέω. Κρίνω με άγνοια της ιστορικής αλήθεια ισοδυναμεί με μαγειρεύω χωρίς αλάτι η ταξιδεύω χωρις πηδάλιο.

Πράγμα που μας οδηγεί σε κάποια συμπεράσματα. Πρώτον πως είσαι το alter ego της ακατανόμαστης ... η πιο πιθανόν κάποιος που αυτομόλισε σαν και νοιώθει πικρία, γιατί ευρίσκεται στην ίδια μοίρα της περιθωριοποίησης και απομόνωσης από την κοινότητα, με αποτέλεσμα προκειμένου να έχει να ασχολείται κάποιος μαζί του προβαίνει σε τέτοιους είδους φτηνιάρικα τεχνάσματα.

Αυτοχρίσθηκες κριτικός και κατά το δόγμα που θέλει να είμαστε ότι δηλώσουμε στην Ελλάδα, νομίζεις πως έγινες. Μόνο που μερολειπτείς και μάλιστα τόσο εξώφθαλμα που καταλήγει αστείο. Ρώτησε όποιο θέλεις αν θεωρε΄θς ότι σου λέω άδικο. Αν βέβαια σου απαντήσει κάποιος, γιατί βλέπεις οι περισσότεροι ούτε καν σε πλησιάζουν, μόνο που εγώ δεν φοβάμαι να έρθω αντιμέτωπος με καμιά μορφή εχθρότητας. Όργωσα την ψυχή μου με άροτρο προτού μου την σπείρει ο χρόνος! ...

Σου θυμίζω λοιπόν πως κρίνεσαι εκ της κρίσεως σου ... ::angel.:: όπως όλοι μας ...

Δέχομαι την οποιαδήποτε κριτική εαν στηρίζεται σε σφαιρικά στοιχεία ... και όχι σε μεμονωμένα και μεροληπτικά. Μάζεψέ τα λοιπόν και έλα όταν είσαι έτοιμος. ¨οπως έκανα στην πε΄ριπτωση της κυρία Φραγκοπούλου που δημόσια της ζήτησα συγνώμη, αναγνωρίζοντας πως έσφαλα στην κρίση μου. Το ίδιο θα κάνω αν κα΄ποιοςμου υποδείξει το ανάλογο στην περίπτωση της "ακατανόμαστης"

Θα πρότεινα να αναθεωρήσεις τα περί κρίσεων και να σταθείς με αγάπη σε αυτό που θέλεις να υπηρετείς, την "κρίση σου στην ποίηση", αν αυτό είναι το ζητούμενό σου. Στάσου λοιπόν σε αυτό. Κρίνε τα γραπτά και τα ποιήματά μας και άσε τα υπόλοιπα. Εκτός εαν ο σκοπός σου είναι να ενολήσεις και εσύ σαν άλλη "θυληκιά λεγάμενη" καταλήγοντας τελείως γραφικός όπως κι εκείνη. Αν και για αυτο το τελευταίο δεν πέρνω και όρκο πως δεν το έχεις ήδη καταφέρει. ::382.:: ...

ΥΓ. Αν είσαι νέο μέλος, μάθε ιστορία. Αν είσαι παλιό απλά φοβάσαι και διακατέχεσαι από διάφορα σύνδρομα που δνε είναι τς παρούσης να αναλυθούν μα σίγουρα εσύ γνωρίζεις τους λόγους. Αν έχεις να πεις κάτι, κάνε το άμεσα και μην απαντήσεις πάλι μετά από μερικές ημέρες, γιατί δεν θα επανέλθω! ... ::382.:: ...
CHЯISTOS P
18-10-2014 @ 12:29
Ο CHRISTOS P στη ζούγκλα των "στίχων" - και άλλα παραμύθια.

Πλανεύτηκα στης «ποίησης» την μύηση
κι αισθάνθηκα για λίγο να μ’ αρέσει,
παιδεύτηκα στων λόγων μου την κύηση,
μα ..φάγατε στιχάκια μου σαν ..φέσι

γιατί ποτέ μου δεν αισθάνθηκα γεννήτορας
μιας σκέψης νέας, μιας ιδέας, μίας γνώσης,
ήμουν απλά, ένας της ρίμας επιβήτορας
κι ενός νοήματος παρμένου σε.. εκπτώσεις…

Ήταν τα λόγια μου λειψά, με λίγη φρόνηση,
συγκεχυμένα μέσ’ στα ήξεις και τ’ αφίξεις..
μάλλον στο «θέμα» είχα λίγη περιφρόνηση
και μόνο φρόντιζα ωραίες καταλήξεις !

Έτσι το «λόγο» μου δεν θάρρεψα σαν ποίηση,
μα, μία πλάκα με τους στίχους σαν πεσκέσι,
χωρίς να βιώνω των ηθών μου την εκποίηση
αφού ποτέ μου δεν προέβαλα μια θέση..

Ήμουν απλά ένας στιχάκιας της παραίτησης,
ένας φευγάτος αρλεκίνος σ’ ένα σόου,
ένας αντίπαλος μανιώδης της απαίτησης,
κι ένας αρχέγονος απόγονος του ζώου..

.. .. .. ..
Να ! δες λοιπόν ποια είναι η «ποίηση» που φρόντιζα
λέξεις σαθρές, μεγάλα λόγια, κι όμως κούφια
που κάθε πράα ευαισθησία καταπόντιζα
κι όλο στα δύσκολα, σας πέταγα την σκούφια !

Μα ήμουν τίμιος, κι αυτά τ’ αποδεχόμουνα
και πάντα έλεγα πως ήμουνα αχρείος..
Δεν ήταν δα, και στις προθέσεις, ν’ ανερχόμουνα
γιατί δεν στόχευα σε έπαθλα… κυρίως !

Όμως κι εδώ λίγο πολύ, σε σας ανάμεσα
είδα ποιήματα σωστά μ’ ευαισθησία !
και λέω πώ πω ! την ζωή μου την χαράμισα
που δεν υπήρξα ποιητής με τέτοια ουσία !

Μα όταν γύρισ’ ο καιρός κι ήρθαν τα έξαλα
κι ένιωσε ο κάθε, μ’ ένα μείον στα τεφτέρια,
γίναν γοργά οι ευαισθησίες κουραφέξαλα
και βγάλαν όλοι οι «σπουδαίοι» τα μαχαίρια !

Να ποια ειν’ η «ποίηση» ! Της μάζας η "υπηρέτηση" !..
Αυτή που θα ‘πρεπε ιδέα να ‘ταν, μάλλον.. :
..Σαν σε μια ζούγκλα ο καθένας να ‘χει απαίτηση
να μην φανεί –δήθεν- λειψός από τον άλλον..!

.. .. ..
Θέλω να φύγω, μ’ εκατό, αν επιτρέπεται..
να τους αφήσω μοναχούς να γίνουν σκόνη...
μα υπάρχουν κι άλλοι, ταπεινοί, που δεν τους πρέπεται
σε τέτοιο τσίρκο τρομερό να μένουν μόνοι...
-.-

(2007)
W. KRITIKOS
18-10-2014 @ 12:44
Κύριε Κουρέλη, οι αποκλειστικοί εχθροί σας, εκτός της ελευθεροτυπίας, φαίνεται να είναι το μέτρον και η σεμνότητα.
- Κύριε Christo P, εντυπωσιακό.
ΚΟΥΡΕΛΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
18-10-2014 @ 13:49
Πάλι σε φτηνές λαικίστικες αναφορές κατέφυγες, παντελώς ανίκανος/ανίκανη να διαχειριστείς την τοξικότητά σου. ¨οποιος σας βάζει στη θέση σας δεν είναι "σεμνός" ? Σχετικά λοιπόν με την σεμνότητα ... ας μην σχολιάσουμε, όταν έκανες ανήθικη επίθεση στην Κυρία Σοφία και στην Γλυκερία ... εκτός αν δεν κατάλαβες τι έπρατες! ...

Απάντησέ μου στα προηγούμενα ερωτήματα κανονικά όμως και όχι με φτηνές αναφορές και τότε τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε όμως να ξέρεις πως θεωρώ ότι φυγομαχείς! Αν μου αποδείξεις όλα αυτά που ισχυρίζεσαι θα σου ζητήσω δημόσια συγνώμη. Δεσμεύομαι δημόσια.

Αν όμως εμμένεις στην τακτική σου, θα σε αγνήσω ολότελα! ... ::382.:: ...
W. KRITIKOS
18-10-2014 @ 15:04
Ακούστε, αγαπητέ, το μόνο που θέλω και το οποίο θα πράξω, είναι να εκφράζομαι ελευθέρως και ως ανεξάρτητος. Όσο για εσάς, τι να πω εγώ; - κάντε ότι σας φωτίσει ο Κύριος.
heardline
18-10-2014 @ 15:14
Προς heardline
============
Παρατηρώ μετά λύπης μου πως ένας "μορφωμένος άνθρωπος" (κρίνοντας από το λεκτικό σου ύφος και τις αναρτήσεις σου) καταφεύγει σε παλαιολιθικές πρακτικές προκειμένου να συνάψει κάποια μορφής συμμαχία, ήτε "για να θολώσει τα νερά", μιας και κανένας δεν μας βεβαιώνει ότι δεν είσαι το ίδιο πρόσωπο, αν κρίνω από το κακαντρεχές λεκτικό σου ύφος προς την Γλυκερία. Εσύ σαν παλαιότερο μέλος καλό θα ήταν να νουθετείς και να μην είσαι καυστικός! Άλλωστε κάτι τέτοιο δεν προάγει ... θυμάσαι προ καιρου τι έγραψα ... "ΠΟΙΗΤΗ κράτησε λίγο της οργής σου τη ρομφαία ... άγγιξες τα όνειρά μου ... κι είναι τα φτερά μου νέα" ... αναλογίσου αν σε αφορά κι εσένα ...
Μήπως πάλι νοιώθεις να παίρνεις αξία, μειώνοντας τους άλλους; ελλατώνοντας την απόσταση που εσύ έχεις αυθαίρετα όρισει πως σας χωρίζει; Άραγε μόνο τα καυστικά σχόλια είναι αληθινά και τα θετικά αποσκοπούν σε άγρα ομοίων; Διαφωνώ κάθετα! Εσύ επί παραδείγματι, γιατί άραγε λες πως δεν σε πλησιάζουν; Υπάρχουν αξιολογότατα μέλη που γράφουν υπέροχα, μερικά μάλιστα σε πολύ υψηλό επίπεδο. Όμως ακόμη και στα πρώτα του βήματα κάποιος αξίζει αν μη τι άλλο, σεβασμό! ... ...

Δεν μου τα λες καλά, καθόλου Ευστράτιε, που στράτα ευτυχή δεν έχεις, για σένα δυστυχώς..

Ο κ. Κριτικός μου είναι αρεστός, ως προς την γραφή του. Όχι όμως όπως εσείς φαντάζεστε, λανθασμένα. δεν έχω ανάγκη την συμμαχία, διότι όπως βλέπετε, με τον τρόπο που γράφω......και πειράζω, δεν μου σχολιάζει εύκολα τις τα ποιήματά μου. Συνεπώς και δεν με απασχολεί αυτό, ένα το κρατούμενο (1). Τι δηλαδή, δε συμφωνείτε με τον κ. Κριτικό ότι κρίνεται ο ποιητής που δημοσιεύει και σχολιάζεται αυτοβούλως, κατά τη ελευθέρα διάθεση του αναγνώστου;;;;

Έχω επανειλημμένα πει ότι αμ έδωσα το χρόνο μου, αμ και δε διάβασα κάτι καλό, που αντικειμενικά χάνει δηλαδή, με όσα αναφέρει ο κ. Κριτικός, τι δηλαδή δε θα έχω και το δικαίωμα της ελεύθερης διατύπωσης της άποψής μου;;; δεν πάτε καλά. εσείς θέλετε χαδάκια, του τύπου: γράφεις καλά, πολύ ωραίο, εξαιρετική γραφή, και τέτοια. Χάνετε λάδια κοινώς με τις σκέψεις σας. Ευγενικότατος είναι ο κ. κριτικός και καλά τα λέγει και καλά χλεύασε την κ. Λυδία λίθο των στίχων. Μόνο που επαναλαμβάνεται, με τα ίδια και τα γίδια, επί χ;;; χρόνια τώρα, δεν χρειάζεται άλλο.

Θα σας πω επιγραμματικά τα εξής.: Το ποίημα δεν είναι μόνο κομψοτέχνημα λόγου, έχει και θέμα και εκεί είναι που υπάρχει η δυσκολία. Το να λες δηλαδή κάτι ουσιαστικό, μη επαναλαμβανόμενο και να βρίσκει ο αναγνώστης σ' αυτό ένα νέο δρόμο. Χαιρετώ σας!!!!!!!!!!!!!


Υ.Γ.: Εννοείται προς κ. Κουρελή Ευστράτιο.........................................
Yol
18-10-2014 @ 21:09
Καλησπέρα,
ουδέποτε έχω ασχοληθεί με αντιπαραθέσεις στη σελίδα των στίχων, αν και είμαι από τα παλαιότερα μέλη. Ούτε και τώρα θα ασχοληθώ, απλά θα επισημάνω ότι, σύμφωνα με τους κανόνες της σελίδας,στην κατηγορία "νέες δημιουργίες" πρέπει να αναρτώνται μόνο δημιουργίες. Όχι ανακοινώσεις, όχι σχόλια, όχι διαφημίσεις, όχι κριτικές.
Οπότε, δε θα ήταν προτιμότερο να ακολουθούνται οι κανόνες, προκειμένου να αποφευχθεί το μπάχαλο; Έχουμε χορτάσει ηλεκτρονικές κόντρες τόσα χρόνια.

Την καλησπέρα μου σε όλα τα στιχομέλη, χαίρομαι που σας ξαναδιαβάζω μετά από τόσους μήνες απουσίας.
φραγκοσυριανος
18-10-2014 @ 22:14
::382.::
Ιχνηλάτης
19-10-2014 @ 19:24
Συμφωνώ με Υοl!!!!!
Μόνο οι δημιουργίες, χωρίς σχόλια και χωρίς κριτικές απο κανέναν!
Να δούμε πόσοι θα μείνουν μετά απο ενα μήνα στα στιχοι!
Εδώ θα φανεί η ματαιοδοξία και οι φρούδες φιλοδοξίες του καθένα μας!
W. KRITIKOS
08-01-2016 @ 13:01
Μήπως στον καθένα που ποστάρει την σαχλαμαρίτσα του, να του προσφέρετε και από ένα
γλυφιτζούρι . . .
Mπουρμάς
05-04-2016 @ 21:03
W. KRITIKOS = Αγνή... τόσο δύσκολο είναι;;;;

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο