Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Επιστήμη
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130619 Τραγούδια, 269435 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Επιστήμη
 
Eίναι η συνείδηση ένα λουλούδι της εξέλιξης;
Είναι η ευφυΐα η πολύπλοκη διαδικασία
της υλικής μετεξέλιξης προς τη συνείδηση;
Κι αν είναι έτσι
είναι η εξέλιξη αυτή μια ιδιότητα της ύλης;
Μήπως η ύλη παρουσιάζει κάποια μοριακή ευφυΐα ;

Αν έτσι έχουν τα πράγματα
η λογική δεν είναι παρά αποτέλεσμα της νοητικής εξέλιξης της ύλης
και αποτελεί αυτή το όργανο ένταξης του ενσυνείδητου όντος
στην έλλογη ομάδα που συγκροτεί την οικουμενική συνείδηση

Καθώς η εν κινήσει ύλη αυτοεπενδύεται ακατάπαυστα
οδηγεί την συνείδηση σε διαρκή αυτοοργάνωση
που καταλήγει στην δημιουργία αυτογνωσίας για αυτό το ίδιο το σύμπαν
διαμορφώνοντας ακόμη και ιστορική συνείδηση
μέσω της ταξινόμησης της εμπειρίας

Αν η ανοδική εξέλιξη της υλικής αυτογνωσίας αποτελεί ιδιότητα
του εξελικτικού συμπαντικού μηχανισμού
τότε ο επιστημονικός νους είναι η κορωνίδα και η αιχμή
της αναζήτησης της αναπροσδιοριζόμενης «αλήθειας»
μέσα σ’ ένα χωροχρόνο που αυτοανασυντίθεται .



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 20
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Επιστήμη,Φιλοσοφικά
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
W. KRITIKOS
26-11-2014 @ 11:10
http://arxiv.org/abs/hep-ph/9505374
**Ηώς**
26-11-2014 @ 11:17
http://tvxs.gr/news/sci-tech/%CE%B4-%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%C2%AB%CE%B6%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%AD%CE%BA%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%C2%BB
είναι θέμα ύλης ή ενέργειας...
και πόσο μπορεί ο Άνθρωπος σήμερα ν'αντιληφθεί το Χωροχρόνο με τις αισθήσεις ..πολύ ενδιαφέρον θέμα
καλημέρα μας!
ΒΥΡΩΝ
26-11-2014 @ 11:28
ο επιστημονικός νους είναι η κορωνίδα και η αιχμή
της αναζήτησης της αναπροσδιοριζόμενης «αλήθειας»
μέσα σ’ ένα χωροχρόνο που αυτοανασυντίθεται .

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
W. KRITIKOS
26-11-2014 @ 11:32
Έχετε δίκιο, Ηώ. Η αντίληψη μέσω των αισθήσεων, δεν είναι παρά μόνον ένας σταθμός στην εξελικτική πορεία της ύλης προς την αυτογνωσία.
heardline
26-11-2014 @ 15:56
Ότι και να πούμε για τη λογική, αυτή υπάρχει τη στιγμή αυτή που μιλάμε/τε. Το τι και πως δεν έχουν σημασία καθόλου. η σημασία όλη διοχετεύεται στην παρατήρηση της επί των προσώπων που έρχονται σε επαφή μαζί μας/σας. Αυτό μετράει κι όχι γενικώς η εξέλιξη αυτή καθ' αυτή.

Ερωτεύεσαι ένα/μία μη λογικό/λογική;;;; αυτό το ερώτημα κάμνω................

Η απάντηση δεν είναι υποχρεωτική..........όσο διαπροσωπική.......στο υποσυνείδητο, διαλαμβάνουσα υπόσταση στας εν τη καθημερινότητι λογικάς μας παρορμήσεις και εξορμήσεις δια την κατάκτησιν του καλού και αγαθού μας βίου............
Μαυρομαντηλού
26-11-2014 @ 17:16
ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΔΙΑΛΕΞΗ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Ιχνηλάτης
26-11-2014 @ 18:04
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

(για τον χερλάιν ο γέλωτας!!!!!! την μανικιουρίστα και τον μικροπωλητή γύφτο ξέχασες!!! χαχαχαχα

https://www.youtube.com/watch?v=fSxc2V0-IHc )


W. KRITIKOS
26-11-2014 @ 20:56
http://physicsgg.me/2014/04/28/%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%89%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82/
Μ.Ελμύρας
27-11-2014 @ 11:07

Εξαιρετικό το κείμενό σας. Θα ήθελα εν προκειμένω να καταθέσω μερικές απόψεις μου/προβληματισμούς.Μιλάτε για την ύλη,δηλαδή την μάζα και η Φυσική δεν έχει δώσει ακόμα πειστική απάντηση στο τι ακριβώς είναι η ύλη/μάζα.Ή ύπαρξή της επιβεβαιώνεται μόνο απο το αποτέλεσμα της( βαρυτικό πεδίο) .Αλλά η ύλη μπορει να θεωρηθεί,σύμφωνα και με την έξίσωση του Αϊνστάιν σαν συνάρτηση
της εμπεριεχομένης σ'αυτήν (και δυνητικά εκλυομένης) ενέργειας και της ταχύτητας του φωτός.
Βεβαίως 'τα πάντα ρει', βεβαίως η 'αιώνια;' φθορά και ανασύνθεση ,η υλική αυτογνωσία,ο εξελικτικός συμπαντικός μηχανισμός και η αναπροσδιοριζόμενη 'αλήθεια'.Όμως, όσον αφορά τον ανθρωπο, η οποιαδήποτε σκέψη, από το οποιοδήποτε ερέθισμα προερχομένη,προκαλεί στον εγκέφαλο μιά αλυσσο χημικών αντιδράσεων και συνακόλουθη ροή ηλεκτρικών σημάτων σε απόκριση του ερεθίσματος. Το ίδιο συμβαίνει και σε όλες τις υλικές μορφές,διαφέρει μόνο το εύρος/είδος των ερεθισμάτων/αποκρίσεων.
Κατά βάση,δεν διαφωνώ με τις θέσεις του κειμένου σας,όμως θεωρώ το φως σαν τον σπορέα και φορέα της συμπαντικής εξέλιξης και την ύλη σανστάδιο είτε προσωποποίησής του είτεαποτέλεσμα και καταφυγή του αιώνοιου αγώνα του με το σκοτάδι,δηλαδή του αγώνα για την ύπαρξή του.
W. KRITIKOS
27-11-2014 @ 14:21
Έχετε δίκιο. Δεν πρόκειται ουσιαστικά για διαφωνία. Η σχέση ύλης και ενέργειας αναλύεται αρκετά καλά και συγχρόνως συνοπτικά στο παρακάτω:

"Τα στοιχειώδη σωματίδια συμπεριφέρονται άλλοτε ως κβάντα και άλλοτε ως κύματα. Αυτό εγγυάται η Αρχή Συμπληρωματικότητας του Niels Bohr. Όσο περισσότερο συμπεριφέρονται ως κύματα, τόσο λιγότερο συμπεριφέρονται ως σωματίδια, και το αντίστροφο.
Μια τέτοια ενιαία εικόνα συμφιλιώνει τις ιδιότητες των σωματιδίων και τις ιδιότητες των κυμάτων (όπως η συμβολή σε πειράματα διπλής σχισμής).
Τα ηλεκτρόνια (που είναι φερμιόνια) μπορεί να θεωρηθούν ως κβάντα ενός πεδίου Dirac.
Τα φωτόνια είναι κβάντα (θεμελιώδη πακέτα ενέργειας) του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου. Εναλλακτικά, το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο δεν μπορεί να μεταφέρει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη ενέργεια. Η ενέργεια των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων με συχνότητα f (πάνω από την ενέργεια του κενού) είναι ίση με το E = N*ℏ*f, όπου N πρέπει να είναι ακέραιος και δεν μπορεί να ερμηνευθεί ως ο αριθμός των φωτονίων. "

http://el.science.wikia.com/wiki/%CE%8E%CE%BB%CE%B7
heardline
27-11-2014 @ 18:30
Κριτικέ μου παίρνεις τη δόξα.

Θα αρχίσω να μιλάω για σχιζοειδείς καμπύλες και σιγμοειδείς τοιααύτες.

Επίσης θα αρχίσω να σας μαθαίνω αντοχή υλικών, σαν μηχανικός. Θα δείτε πόση αντοχή έχει αυτή, σε εφαρμογές κατασκευών κ.λ.π

::naugh.:: ::naugh.::
Ιχνηλάτης
27-11-2014 @ 18:33
(εκανε πρακτική εφαρμογή στα στρίγκς και στις ζαρτιέρες!!! Αλλα την διατριβή του την εκανε στα ντίλντο σιλικόνης -τον ενδιαφεραν αμμεσα ανέκαθεν!!!!-)

::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
ταπεινος ναρκισσος
20-01-2015 @ 19:48
Η μόνη αλήθεια είναι η αλήθεια το ότι, η διδαχομένην αλήθειαν
είναι ότι μεθερμηνεύεται στην ψυχή μας, ως επέκφραση των
ενουρανιών αναζητήσεων.Το κρυστάλλινο ύδωρ είναι ότι
ονειρεύεται και προθυμοποιεί με ενσυνειδητότητα η ψυχής μας,
στην μετουσίωση της εγκαρδίας μας, και της εγκαρτερησής μας.
heardline
18-03-2016 @ 02:21
Όχι έκανα διατριβή στα ψωμάκια κάποιου ψήστη άρτων επιούσιων, χαχαχαχαχαχαχαχαχα

::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::
heardline
18-03-2016 @ 02:32
Βρε το στούρνο........

έγραψε........

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

(για τον χερλάιν ο γέλωτας!!!!!! την μανικιουρίστα και τον μικροπωλητή γύφτο ξέχασες!!! χαχαχαχα


Το ντ να του πεις, εκ της διευθύνσεως, να προσθέσει (παρεμβάλει) ανάμεσα σε ρ και λ, το στραβάδι, χαχαχαχαχα

::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::


Ή να ρωτήσει το σκύλο του. Δεν έχεις ακούσει τώρα τελευταία την έκφραση που λέει, ξέρει ο σκύλος Αγγλικά;;

Αν ξέρει λέει;; ξέρει και παραξέρει τώρα με την κατάσταση, αλλάξανε οι ανάγκες για μετάφραση, χαχαχαχαχα
rania.foka@yahoo.co.uk
18-03-2016 @ 08:40
::up.:: ::up.:: ::up.::
Ιχνηλάτης
18-03-2016 @ 14:26
κρίμα πού με έχεις αποκλείσει ρε old men! Μου έχεις αφαιρέσει το δικαίωμα να σου αφήνω σχόλια στα τόσο ωραία χιουμοριστικά πού ανεβάζεις! Είσαι η μετεμψύχωση του Σουρή ρε!
Ολόκληρο το στιχοι έχει να λέει για τα λαμπρά ποιήματα και το απύθμενο χιούμορ σου!
Εύγε ρε!
Να σε χαίρονται οι Βουλγαροί σου!
Είσαι υπέροχος! Είσαι καταπληκτικός!
Είσαι μεγάλος! Είσαι και τι δεν είσαι παναθεμά σε!

Το φαν κλάμπ των οπαδών σου και εγώ σε χαιρετάμε!
Φούλ στα αγαπημένα, αγαπημένε!


::up.:: ::clown.:: ::laugh.::
W. KRITIKOS
18-03-2016 @ 16:07
Κύριοι, δεν πάτε να πλακωθείτε εξω απο τη δική μου αυλή; Κε Χερντλάϊν, οφείλω να σας επισημάνω πως αν τον αποκλεισατε και τώρα ερχεστε και τον υβριζετε σε ξένο σπίτι, είστε φουνταριστος για τα μπάζα, μετά συγχωρήσεως.
heardline
18-03-2016 @ 20:03
Μια χαρά είναι εδώ ζηλιάρη Ελληνάρα!!!!!!!


Οικονομικά και ήρεμα...........


Εσύ που αγαπάς τον Έλληνα (αντίθεση του δεν αγαπάς τους Βούλγαρους) να σε δω να φιλάς τον φίλο σου τον Τσίπρα που θα σου κόψει την σύνταξη (μεγάλη μείωση) και θα σε βάνει να πληρώνεις προκαταβολή ψωμιά πριν τα φτιάξεις, χαχαχαχαχαχαχα

::laugh.:: ::laugh.:: ::laugh.::
Ιχνηλάτης
18-03-2016 @ 20:35
Δίκιο έχεις W. KRITIKE!
Αλλά ο ναρκισσισμός είναι αρρωστημένο πάθος και
κάποιος πρέπει να λέει την αλήθεια για να δεί ο Νάρκισσος την ασχήμια του!
Συγγνώμη για την αυθαιρεσία στην σελίδα σου!

(Χερλάιν Βουλγαράρα, τουλάχιστον εγώ δεν έφτιαξα γεφύρια που γκρέμισαν! Και για την σύνταξη έχω ακόμα πολύ καιρό! Κοίτα εσύ που θα φάς τις μειώσεις και θα ζητιανεύεις σε λίγο καιρό! Εσύ θα κλαίς και θα οδύρεσαι, πού θα σου κόψουν την συνταξη λαμόγιο Πασοκονεοδημοκράτη!)

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο