Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Ποικίλα σχόλια
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130585 Τραγούδια, 269415 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ποικίλα σχόλια
 Είδα μόλις πως προχτές, επιχειρώντας συνένωση σχολίων, για να έχω ακόμη δυνατότητα σχολιασμού, έσβησα μιά σειρά κατά λάθος. Για τα δικά μου δεν με νοιάζει, οφείλω όμως να ζητήσω συγγνώμη από εκείνους των οποίων τα σχόλια δεν μπορώ να ανακτήσω.
 
Ποικίλα τα σχόλια και οι αναρτήσεις περί του Δημοψηφίσματος, τούτες τις μέρες.
Στις 30 Ιουνίου ανάρτησα ένα κείμενο, στο οποίο έθετα κάποια αγωνιώδη ερωτήματα, που δεν έχουν ακομη απαντηθεί, και που προκάλεσαν σε ορισμένους εξ ημών μια δυσφορία, όπως συνήθως συμβαίνει με κάθε μη εύπεπτο (και για εμένα την ίδια) προβληματισμό. Δεν διανοήθηκα καν να να υποδείξω σε κανέναν τι να ψηφίσει.
Σήμερα μπήκα στη σελίδα ξανά, έριξα μια ματιά στις αναρτήσεις των προηγούμενων ημερών και εντυπωσιάστηκα από το πόσοι υποδεικνύουν στους άλλους τι να πράξουν, προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση.
Προσωπικά αυτό το φαινόμενο με θλίβει τρομερά...
Γιατί αναπαράγει τον τηλεοπτικό πειθαναγκασμό που όλοι, ανεξαιρέτως,... κατηγορούν.
Επειδή είναι καθαρή προπαγάνδα, ένθεν και ένθεν, που υποτιμά τη σκέψη και τη βούληση των υπολοίπων.
Γιατί κάθε τέτοια παραίνεση, η οποία συνήθως διανθίζεται και από διάφορους χαρακτηρισμούς, προσωπικούς και μη, εμπεριέχει και αναζοπυρώνει το διχασμό ανάμεσα στον κόσμο, ο οποίος δεν θέλει και πολύ να χωριστεί ανάμεσα σε "εμάς" και τους "άλλους".
Επειδή η πόρωση έχει φτάσει σε τέτοια σημεία, ώστε να θεωρήσει κάποια φυσιολογικό να προπαγανδίσει ακόμη και πάνω στους νεκρούς.
Κανένας μας, πιστεύω, δεν θέλει το κακό τούτης της χώρας και ο καθένας έχει τα κριτήρια επιλογής του (τα οποία μπορεί να θεωρώ σωστά, λάθος, ρεαλιστικά ή μη, δεν έχει σημασία).Το ποια έκβαση θα έχει η μεθαυριανή διαδικασία και, εν τέλει, τι ρόλο θα παίξει η έκβαση αυτή για την Ελλάδα, θα το γίνει αντικείμενο κρίσης... βραχυπρόθεσμα από τους πολίτες και μακροπρόθεσμα και από την Ιστορία. Το δικό μας χρέος είναι να συντονίσουμε το θυμικό και τη λογική μας και να αναλάβει έκαστος τις ευθύνες του.
Ο διχασμός είναι η πιο παλιά πληγή μας και οι ακραιότητες στις οποίες οδηγεί τραυματίζουν ανεπανόρθωτα την (ήδη ασθενή) κοινωνική συνοχή (που είναι αναγκαία σε τέτοιες ώρες) και παραμορφώνουν στα μάτια των νεότερων γενεών την έννοια της Δημοκρατίας.
Λέω εγώ τώρα...

Καλό βράδυ σε όλους ,
Είθε να μας βρει το αύριο απαλλαγμένους από ό,τι "εμείς" καταλογίζουμε στους "άλλους".


http://www.kathimerini.gr/821993/sketch/epikairothta/politikh/skitso-toy-dhmhtrh-xantzopoyloy-030715




 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 16
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Το χέρι μου άπλωσα, ψυχή μου, και σε βρήκα, τσιγγάνα μες στην αυτοκρατορία των συμπτώσεων.
 
heardline
03-07-2015 @ 21:07
Όλους μας χαϊδεύεις Αγάπη λες και στο ζητήσαμε.


Εγώ λέω ''ΝΑΙ'' και όλα τα άλλα είναι κίνδυνος. Εγώ ζω στη Βουλγαρία και έχω εδώ τη ζωή μου και έχω τα χωράφια της συζύγου και τρώω τζάμπα παραγωγή, όλων των ζαρζαβατικών, πουλερικών κ.λ.π................και πουλάω και ποιητικά βιβλία. δεν έχω πρόβλημα κανένα, αλλά δεν μπορώ να ακούω βλακείες......
pennastregata
03-07-2015 @ 21:23
Χάδια, Γιάννη; Ασχολίαστο.
Όλοι διαθέτουμε γνώμη και δικαιούμαστε να την εκφράσουμε. Κανένας όμως δε δικαιούται να με προστάξει τι να ψηφίσω, άσχετα με το αν συμφωνώ μαζί του.
heardline
03-07-2015 @ 22:04
Σε αυτό συμφωνώ Αγάπη μαζί σου, αλλά όταν λέω τι πιστεύω και ότι ψήφισε το τάδε ή το δείνα, έχω το δικαίωμα. Όσο τουλάχιστον έχουν και οι άλλοι του αντιθέτου............... ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ....ΑΓΑΠΟΥΛΑ;;;;
heardline
03-07-2015 @ 22:05
ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΕΙΣ. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΆΛΛΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.................. ::wink.:: ::wink.:: ::wink.::
pennastregata
03-07-2015 @ 22:06
Πού το πρόβλημα λοιπόν;
errikos_rwot
03-07-2015 @ 23:30
Σου απάντησα στο προηγούμενο κείμενό σου, αλλά χάθηκε το σχόλιό μου, προφανώς από τεχνικό λάθος.
Καλό και σοφό είναι να πάμε την Κυριακή να ψηφίσουμε με καθαρό μυαλό και επίγνωση, δίχως εμφύλιες διαμάχες.
Δομικό στοιχείο της Δημοκρατίας είναι η θεσμοθέτηση μέσα από ζυμώσεις και αλληλεπιδράσεις διαφορετικών θέσεων.
Η φιλότης ας υπερισχύσει του νείκους.
Σε φιλώ, Ερρίκος.
Dimitri Favvas
03-07-2015 @ 23:48
https://www.youtube.com/watch?v=TXxme3nyk2o

Βρήκα το παραπάνω βίντεο ενδιαφέρον. Η αξιοποίηση και τα σχόλια δικά σας
Mπουρμάς
04-07-2015 @ 00:24
Λύρα ξεκούρδιστη και φάλτσα,
Μην ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσοπάνη βρε ::naugh.::
pennastregata
04-07-2015 @ 00:32
Ερρίκο, μαζί σου και μακάρι.
Δημήτρη, μόλις το δω θα σου πω τη γνώμη μου, ευχαριστώ.
Μανούσο, δεν κατάλαβα αν αναφέρεσαι σε εμένα ή τον αποπάνω σου!
Mπουρμάς
04-07-2015 @ 02:09
Στο Μπουζούκο το Βιολόλυρα πάει. Καλό σου ξημέρωμα
aridaios
04-07-2015 @ 02:34
ΑΚΥΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

ΜΙΑ ΜΟΥΤΖΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ::rock.:: ::rock.::
Sui generis
04-07-2015 @ 02:50
Εχω την εντυπωση πως αναπαραγοντας "αρθρα ενος εγχειριδιου δημοκρατιας" ειναι κατι σαν το κυριακατικο κηρυγμα των παπαδων. Ορθον αλλα διχως αντικρισμα. Μου αρεσει να θετω ως βαση πως ενας λαος εχει τον απαραιτητο συτοσεβασμο ωστε να κρινει οποιαδηποτε πληροφορηση δεχεται. Εκτος απο αυτο, νομιζω οτι το παν στις συμπεριφορες ειναι θεμα προθεσεων οσον αφορα την κριση μιας πραξης. Ετσι λοιπον θεωρω υγιες καποιος που θεωρει πως η αποψη του ειναι ορθη, να προσπαθει να εξηγησει την ορθοτητα αυτη στους τριγυρω του. Η πραξη παραμενει ιδια αλλα μπορει να χαρακτηριστει ειτε προπαγανδα ειτε ενδιαφερον για τους τριγυρω. Ας μην οριοθετουμε την δημοκρατια με προτροπες τυπου "αυτο ειναι ηθικο, το αλλο οχι". Η ηθικη ειναι μεταβλητη. Ας στοχευουμε απλως στην ποιοτητα της επικοινωνιας, η οποια δεν μπορει παρα να περιεχει την ειλικρινια. Οτιδηποτε μακρια απο μια τετοια ποιοτητα δεν ειναι απαραιτητα δολιο η'αντιδημοκρατικο. Πιο σωστα δεν θα επρεπε να ενδιαφερει τι ειναι. Αρκει που δεν ειναι επικοινωνια ανταξια ανθρωπων.
pennastregata
04-07-2015 @ 15:05
Χαίρομαι, φίλε μου, που θεωρείς δημοκρατικά όσα διάβασες, με παραξενεύει όμως η αξιολόγησή τους από εσένα ως "κήρυγμα" ή "εγχειρίδιο", δυο πράγματα με τα οποία ποτέ δεν τα πήγα καλά. Γιατί θεωρείς υγιή και ανθρώπινη επικοινωνία την ανταλλαγή απόψεων και παραινέσεων των υπολοίπων (συμπεριλαμβανόμενων προσβολών και εχθρικών δηλώσεων) ενώ στην προσωπική μου άποψη κρεμάς ταμπέλα;
Όπως, λοιπόν, δικαιούμαι να διαφοροποιούμαι με την άποψή μου και τολμώ να την πω, έτσι δικαιούμαι να πιστεύω ότι ο περισσότερος κόσμος οδηγείται (αιτιολογημένα, ως ένα βαθμό) από το θυμικό και τους ευσεβείς του πόθους και δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα να επεξεργαστεί την όποια πληροφορία ή, απλά, δεν έχει ενημερωθεί σε βάθος χρόνου, δεν έχει παρακολουθήσει τις εξελίξεις ώστε να είναι σε θέση να το κάνει. Απόδειξη; Η αντιπαράθεση περιορίζεται, επί το πλείστον, στο γιατί οδηγήθηκε ο καθείς στην άποψή του, ενώ για τις συνέπειες που μπορεί να έχει η όποια επιλογή του και για τα επιχειρήματα που τεκμηριώνουν την άποψή του αυτή, ούτε κουβέντα.
Την ηθική εσύ την έφερες στην κουβεντα και είναι όντως μεταβλητή, δεν έχουμε όμως την πολυτέλεια να ξεχειλώνουμε και να συρρικνώνουμε κατά βούληση την έννοια της δημοκρατίας...
Sui generis
04-07-2015 @ 23:03
Παρανοηση! Ο καπως ξεχειλωμενος λογος μου απο αποψη στοχου μας μπερδεψε. Δεν ειχα καμια προθεση να αναφερθω σε σενα με τα περι "δημοκρατιας και κηρυγματων". Πιαστηκα απλως απο τον τιτλο κι ενιωσα ελευθερος να πω μερικες σκεψεις που μου γεννιουνται απο την γενικη μου παρατηρηση. Πραγματι ομως, διαφωνω σε ορισμενα θεματα με το κειμενο σου. Ξερω πως η σιωπη μου σε διενεξεις με υβρεις κλπ μπορει να μοιαζει παραδοξη. Πως σιωπω δηλαδη επιλεκτικα σε οτι συμφωνω ακομα και αν ειναι χυδαιο. Η πραγματικοτητα ομως ειναι αλλη. Σε σεβομαι τοσο ωστε να νιωθω ευχαριστα να σου εκφρασω τις διαφωνιες μου, πραγμα που σε ακαλαισθητες συζητησεις δεν νιωθω.

Επι της ουσιας ομως η διαφωνια μου οριζεται στο γεγονος της προπαγανδας. Θεωρω δηλαδη πως ειναι μια εννοια που μπορει, πλεον, να χωρεσει παντου και αρα να μην εκφραζει ουσιαστικα τιποτα. Γιαυτο αναφερθηκα στην ποιοτικη επικοινωνια ως μονη εποικοδομητικη πραξη αγνης δημοκρατιας. Υποστηριζω δηλαδη την διαμαχη οταν προκειται να περιεχει μονο τετοιου ειδους επικοινωνια κι οταν η προθεση ειναι η αναζητηση της αληθειας και οχι η επικρατηση του συνομιλιτη η' του ιδεολογικου του καταφυγιου. Γιαυτο διαφωνω στην αβιαστη οριοθετηση καθε διπολικου ζητηματος ως διχασμο η' εστω καθε διχασμου ως κακο. Και αυτο γιατι, παροτι ειμαι μεγας υπερμαχος της ομονοιας, θεωρω πως ο διχασμος στην πραγματικη κοινωνια δεν ξεχωριζει αλλα φτιαχνει γεφυρες για ισχυροτερη ομονοια, με τις παραπανω προυποθεσεις.

Οσο για αυτο που ειπα για την κριτικη σκεψη του λαου, την θεωρω δεδομενη γιατι αν δεν την θεωρησω καθε εκλογικη διαδικασια θα μοιαζει τσιρκο. Η ιδια η δημοκρατια θα μοιαζει χιουμορ αν οι λαοι καθοδηγουνται αγογγυστα. Μπορει να ισχυει, προτιμω ομως να εμπιστευομαι τον λαο.
pennastregata
05-07-2015 @ 01:25
Προφανώς η αβεβαιότητα των τελευταίων ημερών επηρέασε και εμένα, λυπούμαι για την παρανόηση.
Προπαγάνδα θεωρώ την μονομερή παρουσίαση των πραγμάτων και αυτό εκλαμβάνω από όσα συμβαίνουν τριγύρω μας...
Δεν με σοκάρει η αντιπαράθεση, την θεωρούσα αυτονόητη άλλωστε. Είναι κάτξ... τι άλλο.
Δεν έχω λογαριασμό στο facebook και γενικότερα δεν γνωρίζω τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οπότε δεν έχω άποψη για το τι και πώς λέγεται εκεί. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι βλέπω στην καθημερινότητά μου τους ανθρώπους να εχθρεύονται ο ένας τον άλλο με έναν τρόπο που, μετά από αρκετά χρόνια, με ανησυχεί. Είναι η έχθρα του απελπισμένου, που δείχνει να ξεχνά πως, ότι και αν χρειαστεί να υποστούμε, θα το υποστούμε μαζί. Ότι πάντοτε κάποιοι από τους φίλους και τους γνωστούς μας θα είναι σε χειρότερη ή καλύτερη θέση από εμάς.
Κερασάκι στην τούρτα έρχεται η δήλωση υπουργού της κυβέρνησης που με εκπροσωπεί, παρόντος του Πρωθυπουργού μου, παρακαλώ:
"Ο στρατός διασφαλίζει τη σταθερότητα στο εσωτερικό της χώρας".
Σοβαρολογούμε; Δυστυχώς.
Sui generis
05-07-2015 @ 02:14
Δεν εχεις αδικο σε αυτο. Νομιζω ομως πως δεν ειναι οι παρουσες συνθηκες, ουτε οι παλαιοτερες, η αιτια για αυτην την εμπολεμη διαθεση του λαου. Για την αιτια εχω την αισθηση πως πρεπει να ψαξουμε βαθυτερα στον ανθρωπο. Σαφως ομως ακραιες καταστασεις σαν την παρουσα οδηγουν σε ακραιες συμπεριφορες εφοσον ο σπορος υπαρχει ηδη. Και ο σπορος δεν μοιαζει να ειναι αποτελεσμα κυβερνησεων. Μαλλον το αντιστροφο.

Οσο για την ανεκδιηγητη δηλωση του γιγαντιας ανοησιας υπουργου παροντος του περιπου εγκληματικα (στο εν λογω) παθητικου πρωθυπουργου μπορω να μοιραστω μοναχα την ντροπη μου και την ευχαριστηση μου που μονο τυπικα με εκπροσωπουν.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο