Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Πετάς ψηλά, πολύ ψηλά
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130577 Τραγούδια, 269412 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Πετάς ψηλά, πολύ ψηλά
 
Πετάς ψηλά, πολύ ψηλά
στιγμή δεν στέκεσαι
σε λόγια κούφια απατηλά
δεν αντιστέκεσαι
τι να σου πω, έχεις μαγκιά,
και εις ανώτερα,
έλα Χριστέ και Παναγιά
και μη χειρότερα.

Μακάρι να ’ταν τόσο απλό
κι η δόξα να ’ρχοταν εν πλω
να περιμέναμε κι εμείς
αυτό το πλοίο της γραμμής,
μακάρι να ’τανε γνωστό
κοινό σε όλους μυστικό
το δρομολόγιο της χαράς
να ‘κανε στάση και σε μας,
έλα που όμως είναι αλλιώς
κι η μοίρα είναι αργαλειός
πλέκει συνήθως συμφορές
δεν κάνει χάρες και χαρές.

Πετάς ψηλά, πολύ ψηλά
δίχως να σκέφτεσαι
να δεις και λίγο χαμηλά
δεν καταδέχεσαι
τι να σου πω, έχεις μαγκιά,
και εις ανώτερα,
έλα Χριστέ και Παναγιά
και μη χειρότερα.






 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 34
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Έρωτας & Αγάπη
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Είμαι ο Γιώργος και μόλις τέλειωσα
 
MARGARITA
07-09-2006 @ 00:02
Πράγματι έλα Χριστέ και Παναγια και μη χειρότερα Έκι μου
::smile.::
kin
07-09-2006 @ 00:35
"ρε" να πεις την μουρη σου
αι σιχτιρ απο δω περα που δεν εχεται τροπους καθολου εδω μεσα....

Ερωτησης διευκρινιστικη....
Ο Γουσταυος με τον σερ Φρανσις Ντρεϊκ εχουν καμια σχεση η προκειται για απλη συνωνυμια?
EKI
07-09-2006 @ 00:41
Εκτός του ότι ανήκουν και οι δύο στην
κατηγορία των μεγάλων εξερευνητών, καμία άλλη σχέση.
Μη συγκρίνεις τον καρχαρία με την σαρδέλα Γιώργη,
μπορεί και τα 2 να ζουν στη θάλασσα
αλλά η σαρδέλα είναι αφρόψαρο.................
του αφρού.....της πλάκας...........φτηνό πράμα...............
ενώ ο καρχαρίας..................


kin
07-09-2006 @ 00:46
Α αυτη ειναι η διαφορα τους...κι εγω που νομιζα οτι η ουσιωδεις διαφορα, βρισκεται στο οτι το ιδανικο μαγειρεμα για τον καρχαρια ειναι ψητος στα καρβουνα ενω για την σαρδελα ψητη στ' αλατι...

(Ε οχι κι εξερευνητης ο Φρανσις Ντρεικ ρε...ειναι σα να μου λες οτι ο Μπους ειναι η αδερφη τερεζα....(και να το ξερεις, οτι η διαφωνια μου δαν βρισκεται στο "αδερφη")
Ri@89
07-09-2006 @ 01:26
::yes.::
Τσακίρη Χαρά
07-09-2006 @ 01:31
Οι ρίμες και το νόημα που περνάς κάθε φορά είναι μοναδικό, σε κάθε σου τραγούδι......

Καλημέρα!!!!
Nocturna_
07-09-2006 @ 01:34
"αυτό το πλοίο της γραμμής,
μακάρι να ’τανε γνωστό
κοινό σε όλους μυστικό
το δρομολόγιο της χαράς
να ‘κανε στάση και σε μας,"

Νομίζω πίανει και Θεσσαλονίκη αλλά αλλάξανε την αποβάθρα και έχω πρόβλημα τώρα..Το ψάχνω πάντως δε μπορώ να πω..
Καλημέρα Γιώργη..
EKI
07-09-2006 @ 01:47
Ελένη συνήθως όταν περνά από το ακρωτήρι
της τρελής ελπίδος, καραβοτσακίζεται..........
που και που, αραιά και που, την σκαπουλάρει........
καλώς ή κακώς όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε
απλά κάποιοι έχουν πάρει παραπάνω βράση
και δεν τρώγονται με τίποτα..........................
Ντιν νταν ντιν νταν.....................
ΣΟΦΙΑ(21)
07-09-2006 @ 02:28
πολυ καλο....!!!!!!!!!
Nocturna_
07-09-2006 @ 02:29
Καμιά φορά ξέρεις μόνοι μας βάζουμε τα ξύλα
που φουντώνουν τη φωτιά..Είτε υποσυνείδητα είτε συνειδητά.Βλέπεις Γιώργη, όσο και να βαράν καμπάνες πρέπει να έχεις και αυτιά να τις ακούσεις..
justawoman
07-09-2006 @ 02:41
Κοίτα να δεις που τα μαργαριτάρια άρχισαν να κυκλοφορούν κι εκτός βυθού!
::smile.::
Palioxaraktiras
07-09-2006 @ 03:00
Μια και γελασα θελω να μαθω και τι νουμερο εχω.
Αλλοιως θα σ απαντησω μ αφιερωση στην Ευριδικη τη γενναια.
EKI
07-09-2006 @ 03:10
Το μηδέν Σωτήρη, μόνο εσύ και οι γαρίδες το έχετε,
α και το IQ του βλαχοπρόξενου έχει το ίδιο νούμερο.
ΚΥΜΟΘΟΗ
07-09-2006 @ 03:13
Ωραίο. ::smile.:: Χάθηκα, αλλά όχι για πάντα... Καλημέρα.
Ektoras_ath
07-09-2006 @ 03:26
::up.::
χρήστος
07-09-2006 @ 03:36
πολύ μου άρεσε ΕΚΙ, καλημέρα
Palioxaraktiras
07-09-2006 @ 04:28
Τωρα με μπερδεψες
Με ειπες γαριδα Νουμερο μηδεν?
Κι αυτο ειναι καλο η κακο?
Κι ακομη μια απορια
Ειναι καλο για τη γαριδα η για αυτον που την τρωει?
Και μια παρακληση βαζελε, μη μου κατηγορεις τους βλαχους ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΧΟΣ απ' το Συρακο στα Τζουμερκα που γεννησε τον Ιωάννη Κωλέττη, τον Γεώργιο Ζαλοκώστα και τον Κώστα Κρυστάλλη.
αντε να δεις εδω http://6dim-ioann.ioa.sch.gr/nomos/perioxes/syr_0_history.htm
EKI
07-09-2006 @ 04:45
Στα Τζουμέρκα έχω πάει 2 φορές
μου αρέσει και ο τόπος και οι άνθρωποι που ζουν εκεί
είναι περήφανοι για τον τόπο τους
και φιλικοί προς το περιβάλλον...............
δυστυχώς εδώ μέσα γνωρίσαμε μόνο
την σκοτεινή πλευρά της πενιχρής μειοψηφίας.........
των Μανωλιών με τις άπειρες αλλαξιές,
του βρίζω και μετά ζητάω συγνώμη,
του ηγούμαι της αγέλης των άβουλων
και τους κατευθύνω μέσω mail
σε ποιον θα τα χώνουνε κάθε φορά,
της υποτίμησης της αξίας του άλλου,
της άθλιότητας εις βάρος κυρίως γυναικών
και τώρα τελευταία του
γλύψε με να σε γλύψω
τάξε μου να σου τάξω
ο γάβρος και το αιγάλεω να κερδίσουν
και οι άλλοι να πάνε να ..........
......................................................................
άσχετο, ας πούμε.....
Θα έχει κάτι ουρές στα δισκοπωλεία από 1 Νοεμβρίου
από τη σκάλα του Μιλάνου
μέχρι το τελευταίο σκαλοπάτι του Άδη
όχι χρυσός, όχι πλατινένιος
αλλά δίσκος σερβιτόρου στο Μπουρνάζι
σε μια ώρα θα έχει γίνει...........
kin
07-09-2006 @ 07:13
Μισο λεπτο ρε, γιατι τωρα εσυ θα με τρελανεις τελειως.......
Αυτη την γαμ****η την συγνωμη που την ειδες??????????????????????????????????????
vas
07-09-2006 @ 07:26
Eζεκιήλ θα τα πούμε στο γήπεδο!!!
vas
07-09-2006 @ 07:29
χαχα... Τζουμέρκα one man show!!!
vas
07-09-2006 @ 07:30
πάντως δεν σε βρίσκω σωστό όσον αφορά το δίσκο....
Palioxaraktiras
07-09-2006 @ 11:12
Μια κι εχω νομιζω χιουμορ λιγες λεξουλες θα πω και παρτε τις ολοι ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ σαν χιουμορ
ΜΑΛΑΚΙΕΣ
ΔΕΝ ΞΑΝΑΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΥΓΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΝΟΙΩΘΩ ΠΩΣ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΥΦΛΟΥΣ.
Δε μου λες βρε ΕΚΙ σ αυτη την απαντηση σου, που φαινεται πως δεν αναφερεσαι σε μενα? Ισως καποιοι παλιοι να ξερουν που αναφερεσαι κι εγω ξερω πολυ καλα που αναφερεσαι και διαφωνω, (αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα) ομως ενας νεος τι μπορει να υποθεσει?
Ισως πως με βριζεις αλλα ειμαι κοτα και δε μιλαω.
Αλλα ειλικρινα χεστηκα, για τη γνωμη καποιου, που δεν με εψαξε κι απλα σχηματισε γνωμη απο ενα σχολιο με καμουφλαρισμενο στοχο. Ομως εχεις κολλησει κι εχεις τυφλωθει σε τετοιο βαθμο, που δεν προσεχεις μηπως αντι για το στοχο σου θιξεις αλλους.
Και στο κατω κατω δεν εχει καθολου μαγκια να λες συνεχως και καλυμενα οτι θες να πεις. Βγες και πες ο ΧΧΧ ειναι μαλακας αδερφη, ξαδερφη κι οτι αλλο θες Καντο μια φορα και φτανειιιιιιιιιιιιι.
Κιν αν δεν ζητησε συγνωμη σκεψου, οτι αυτος μπορει να το βλεπει αλλοιως και να μη νοιωθει καμμια αναγκη να ζητησει.
Απολογητης κανενος δε θα γινω. Ουτε ομως ουρα σε σχολια με τα οποια διαφωνω. Αν δε σας πειραζει
ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ.
psevdonymo
07-09-2006 @ 12:03
? ::smile.::
kin
07-09-2006 @ 12:37
Σωτηρη, δυο πραγματα
1)Εγω διορθωσα τον ΕΚΙ ο οποιος ειπε οτι ο εν λογο "μεγας ποιητης" βριζει και μετα ζηταει συγνωμη, και ειπα στην ουσια οτι ποτε δεν ζητησε συγνωμη, ουτε λεκτικα ουτε εμπρακτα και οτι επισης συνεχιζει την ιδια παλια πρακτικη
Η διορθωση αυτη που εκανα στον ΕΚΙ ηταν καπου λαθος?
Μηπως καποια στιγμη ζητησε συγνωμη και μου ξεφυγε?

2)Το ξερω πολυ καλα οτι αυτος δεν νειωθει την αναγκη να ζητησει συγνωμη
Κι αυτο ακριβως ειναι το προβλημα

Σωτηρη πρεπει να καταλαβεις οτι δεν μπορεις να απαιτεις απο εμας να φερομαστε σαν να προκειται περι παρεξηγησης, μονο και μονο επειδη εσυ εχεις αποφασισει παντελως αυθαιρετα οτι προκειται περι παρεξηγησεως
Εκτος και αν θεωρεις οτι ολες οι διαμαχες ειναι προιον καποιας παρεξηγησεως και δεν θα μπορουσε να υπαρχει αλλη αιτια
Αν οχι, τοτε δεξου, οτι μπορει καποιοι να ειναι ζημιωμενοι και να μην δεχονται την οποια συμφιλιωση, εφοσον ο αλλος εξακολουθει να θεωρει οτι καλως τους ζημιωσε και να απαιτει να εχει το δικαιωμα να τους ζημειωνει...
kin
07-09-2006 @ 14:19
Α και ενα υστερογραφο....
Οσον αφορα την καταγωγη σου, καλυτερα να αισθανεσαι περηφανος που εισαι εστω και κοντοχωριανος του Μακρυγιαννη παρα που εισαι συνχωριανος του Κωλετη....
::smile.::
Δήμητρα
07-09-2006 @ 14:40
Καλησπέρα...
Πολύ όμορφο κύριε Γιώργο μας σε όποιο κι αν απευθύνεται.
Η αναφορά στον Χριστό και την Παναγιά μου άρεσαν ιδιαίτερα! ::rol.::
Δε μου λες? Δε σου έστειλα φωτογραφίες απο τη συνάντηση για να θαυμάζεις την ομορφιά μου? χαχα Τι να πει και ο καημένος ο Χρήστος που προτιμάει να μην είχε το ''καλό αλλά ξένο'' πάνω στο κεφάλι του!
Πολλά φιλιά!!!
Palioxaraktiras
07-09-2006 @ 15:03
Κιν σχετικα με το πρωτο θεμα που εβαλες Εγω δηλωσα, πως οτι ειχα να πω το ειπα και δεν θα μπω σε κανενα διαλογο σχετικα μ αυτο.
Τωρα σχετικα με τον Κωλετη Δε διαφωνω μαζι σου για την ποιοτητα του ανδρα (αν και δεν υπαρχει απολυτο καλο και απολυτο κακο, ειναι θεμα οπτικης γωνιας) υπηρξε ομως ενας απ τους σημαντικους της εποχης και θα σου παραθεσω αποσπασματα και αποψεις διαφορετικης οπτικης.
Εγω τον προσθεσα στα ονοματα συρακιωτων, κι οσο οι συρακιωτες θα τον αναφερουν θα το κανω κι εγω.

Ο Κωλέτης δεν κατέβηκε στην επαναστατημένη Ελλάδα να κάνει το γιατρό. Κατέβηκε για να πάρει μέρος στον αγώνα, αλλά χωρίς να κουνήσει ούτε πόδια ούτε χέρια. Πως λοιπόν; Με το μυαλό του και με τις σπουδές που είχε κάνει στη σχολή του Αλή πασά. Οκτώ χρόνια μαθητεία κοντά στο μεγάλο σατράπη δεν θα άφηνε να πάνε χαμένα. Όλες του οι σκέψεις, όλες του οι ενέργειες ένα σκοπό είχαν, να πολιτευτεί και να πάρει την εξουσία.

Γεννήθηκε στο Συρράκο το 1780 ή 1784. (Σαν ημερομηνίες γέννησης του αναφέρονται επίσης το 1771, 1773 και 1774). Κεφαλοχώρι το Συρράκο, με βράχια απότομα, μεγάλους γκρεμούς και βαθιά φαράγγια, τόπος ξερός, δίχως δέντρα κι ολότελα άγονος, 10 ώρες μακριά από τα Γιάννενα. Εκεί πήγε 15 χρόνων, έμπορα ήθελε να τον κάνει ο πατέρας του, έγινε γιατρός. Σπούδασε στη Πίζα, στο ξακουστό Πανεπιστήμιο της. Γύρισε γιατρός στα Γιάννενα και πολύ σύντομα έγινε γιατρός προσωπικός του Μουχτάρ πασά, πρώτου γιού του Αλή. Το ότι ήταν καλός γιατρός μας το βεβαιώνει και ο Άγγλος περιηγητής Χόλαντ που είχε περάσει κείνα τα χρόνια από τα Γιάννενα.

Στο Μοριά έφτασε το φθινόπωρο του 1821. Στις 22 Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου, έγινε στην Επίδαυρο η Εθνοσυνέλευση όπου ο Κωλέτης έκανε μεγάλη εντύπωση στους πληρεξούσιους. Το μεγαλόπρεπο και επιβλητικό παράστημα του, η πραότητα του, η ψυχραιμία του, η εγκαρδιότητα που έδειχνε σε όλους, οι πολιτισμένοι τρόποι του, τον βοήθησαν να επιβληθεί σαν μια από τις ξεχωριστές φυσιογνωμίες.

Όταν ο Μοριάς καίγονταν από τον Ιμπραήμ πασά, ο λαός σφάζονταν από τους αραπάδες, ο Κωλέτης κουβέντιαζε με Γάλλους φιλέλληνες να έλθει κανένας δούκας Γάλλος, να βασιλέψει το τόπο.

Νάχαμ’ ένα βασιλιά
για να μας θαμπώνει,
με λειρί στο κούτελο
και φωνή τρομπόνι !!

Νάχαμ’ ένα βασιλιά
δράκο με χοντρό λαιμό,
σέρτικον κι αράθυμο
για να κάνει πόλεμο !!

*** Με όλο που τα μέσα της διοίκησης του δεν ήταν πάντα πολύ ηθικά, κυβέρνησε το κράτος με χέρι δυνατό, χτύπησε την εσωτερική αταξία γενναία.
Γιάννης Βλαχογιάννης ***

*** Ήταν ανώτερος απ’ όλους τους συναδέλφους του και στη φρόνηση και στην ικανότητα.
Γ. Γερβίνος ***

*** Ο Κωλέτης ούτε μεγάλος πολιτικός μπορεί να ονομαστεί, ούτε μεγάλος πολίτης μπορεί να θεωρηθεί, γιατί δεν έδωσε δείγματα αγνής και ακράτου φιλοπατρίας. Το μόνο που κληρονόμησε στον Ελληνικό λαό, εξόν από την πολιτική διαφθορά, είναι η εξοικείωση του με τη ξένη δεσποτεία χάριν φαυλοτάτων ατομικών και κομματικών συμφερόντων και προς όλεθρο της πατρίδας. Ήταν ο πρώτος Έλληνας πολιτευτής και μάλιστα πρωθυπουργός που απόκτησε περιουσία και μάλιστα σημαντικότατη για τα χρόνια εκείνα. Το ότι την περιουσία αυτή την άφησε στο μεγαλύτερο μέρος της στους συγγενείς του, είναι τρανή απόδειξη, πως ο άνδρας αυτός δεν είχε αρετή, που είναι απαραίτητη σε κυβερνήτη λαού, να είναι ανώτερος χρημάτων.

Όταν ήλθε στην αγωνιζόμενη Ελλάδα, ήταν πάμφτωχος, όταν πέθανε όμως, βρέθηκε κάτοχος σημαντικής περιουσίας, κινητής και ακίνητης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη Γαλλία. Εξόν από την ακίνητη περιουσία του στη Γαλλία, είχε καταθέσεις στις Γαλλικές τράπεζες διακόσιες χιλιάδες φράγκα, ποσό πολύ μεγάλο τότε για την Ελλάδα. Είχε επίσης χτήματα στ’ Ανάπλι και ήταν ιδιοκτήτης ολόκληρων χωριών στη Φθιώτιδα.

Το γεγονός πως η Ελληνική κυβέρνηση έκανε κατάσχεση στα χτήματα αυτά, μετά το θάνατο του, δείχνει πως η διαχείριση του δημοσίου χρήματος από τον Κωλέτη δεν ήταν τίμια.
Παύλος Καρολίδης ***
Αυτα συντροφε ΚΙν κι ελπιζω να σε καλυψα.
Τις ευχες μου στο συντροφο Μακρυγιαννη.
kin
07-09-2006 @ 15:16
Μεγαλε, δεν ξηγιεσαι ενταξει....
Λες οτι δεν ανακατευεσαι, αλλα αφου πρωτα βγαινεις και σχολιαζεις πραματα τα οποια δεν αφορουν εσενα και την κανεις γυριστη...
Και μετα σου φταιει ο ΕΚΙ για τις οποιες εντυπωσεις δημιουργουνται...
Palioxaraktiras
07-09-2006 @ 15:34
Δεν ξερω τι διαβαζεις Κιν. Δεν ξερω αν καταλαβαινεις τι διαβαζεις επισης. Αλλα να σ απαντησω ξανα σ αυτο το θεμα αποκλειεται. Τωρα αν νομιζεις πως δεν ξηγιεμαι καλα ειμαι σιγουρος πως για να το λες το πιστευεις, αλλα κι εγω τι να κανω που αλλα πιστευω? Και σε παρακαλω ειλικρινα φτανειιιιιι. Αν θες το σεβεσαι και σταματας, αν δεν το σεβαστεις απλα δε θα σου απαντησω.
kin
07-09-2006 @ 15:54
Τι παει να πει ξανα?
Και ναι ρε φιλε, οταν σχολιαζεις κατι που ειπα και μετα πα να με βγαλεις μαλακα που απανταω σε αυτο που ΕΣΥ απροκλητα τελειως σχολιασες, ε τοτε τα παιρνω
Αν δεν γουσταρες να εμπλακεις τοτε να μην σχολιαζες αυτο που ειπα και να εμενες σε αυτα του ΕΚΙ οπου θεωρησες οτι θιχτηκες προσωπικα
Palioxaraktiras
07-09-2006 @ 16:19
1. χεστηκα αν τα πηρες Κιν
2. Δεν περιμενω να με προσκαλεσεις να σε σχολιασω.
3. Σε παρακαλεσα να σταματησεις αλλα επιμενεις, οποτε οτι κι αν πεις πια δεν θαχει απαντηση.
Αν ομως ο κωλαρακος σου σε τρωει για απαντησεις κανονιζουμε μπυρες κι εκει θαχεις οσες απαντησεις θες.
EKI
07-09-2006 @ 23:11
Εδώ δεν γράφουμε μόνο στίχους
ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ και την ιστορία από την αρχή
Καλημέρα και ήρεμα λέω εγώ,
ο καθένας στο δικό του μετερίζι γιατί είναι και Παρασκευή
κι αν γουστάρετε μαγκιές
στο ΣΕΦ για 2-3 μέρες ακόμα έχει γιορτή μπύρας
λουκάνικα, κοψίδια και τα σχετικά μετά μουσικής πάντα
move your big asses brothers and forget Thanasis
Palioxaraktiras
08-09-2006 @ 03:24
Κανονιστε παρτε κι ενα τηλ και ειμαι παντα μεσα αν εχει μπυρες και κοψιδια.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο