Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
111487 Τραγούδια, 256963 Ποιήματα, 28002 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Δείπνο Ηλιθίων
 
Δυο Ηλίθιοι παίζουν Chicken Game

(ορισμός: chicken game ή παιχνίδι του φοβητσιάρη ονομάζεται η ανταγωνιστική συνθήκη στην οποία 2 αντίπαλοι εμφανίζονται ανυποχώρητοι στις θέσεις τους προσδοκώντας ο καθένας από τον άλλο να φοβηθεί και να υποχωρήσει και έτσι να ηττηθεί)

Από τη μια ένας ηλίθιος τρομοκράτης δολοφόνος, με ιδεοληπτικές εμμονές, ο οποίος χρησιμοποιεί ως διαπραγματευτικό ατού την ίδια του τη ζωή , παίζοντά΄ς την κορώνα-γράμματα μην υποχωρώντας μέχρι τελικής αυτοεξόντωσης.

Από την άλλη μια ανίκανη πολιτικά και φαύλη ηθικά κυβέρνηση, με ρεβανσιστικές εμμονές, η οποία χρησιμοποιεί τακτικιστικά την επιλογή της πολιτικής αδιαλλαξίας, ρισκάροντας να ηρωοποιήσει ένα κάθαρμα , να πολώσει και να διχάσει την κοινωνία , να γεννήσει αναταραχή στους δρόμους κι όποιον πάρει ο Χάρος , μαζί με τον Κουφοντίνα.

Κι εμείς οι υπόλοιποι παρακολουθούμε την κοκκορομαχία , άλλοι αμήχανοι, άλλοι με ειρωνικό μειδίαμα για τη θανάσιμη βλακεία που τους δέρνει, άλλοι στρατευμένοι φωνασκούντες υπέρ ή κατά και πιθανόν σύντομα όλοι απογοητευμένοι κι ίσως φοβισμένοι από το τσουνάμι των συνεπειών που φαίνεται να έρχεται.

Κυρίες και κύριοι , καλώς ήλθατε στο Δείπνο Ηλιθίων !

https://youtu.be/f5Waa9D1Xvo



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 12
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      πολιτικά
      Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Ο Άνθρωπος είναι η απάντηση, όποια κι αν είναι η ερώτηση.
 
Ιστιοπλόος
02-03-2021 @ 09:04
Καλημέρα Σταύρο,

Πάντως, αν αληθεύει αυτό, ότι δηλαδή κάνοντάς του το χατίρι
η πολιτεία καταστρατηγείται η έννομη τάξη και ένας επικίνδυνος
σαν τον Κουφοντίνα μεταχειρίζεται ιδιαιτέρως, θα τον ακολουθήσουν
κι άλλοι στη συνέχεια, επιβάλλοντας έτσι με εκβιαστικό τρόπο
τις διαθέσεις τους.
Ο Κουφοντίνας πάντως, έτσι κι αλλιώς είναι ένας ήρωας από το
κόμμα της αντιπολίτευσης του Τσίπρα, όπως χειρίζεται το θέμα.
Εγώ προσωπικά δε το συμφωνώ, να του γίνει το χατίρι, μόνο
και μόνο για να μη γίνει ήρωας.
Ο ήρωας σκοτώνει εχθρούς και όχι τους δικούς του. Αν διαστρεβλωμένη
τέτοια αντίληψη υπάρχει, περί του Ήρωος, τότε δεν παίζει ρόλο η
όποια αντιμετώπιση αυτού του καθάρματος.
Και όσοι τον έχουν Ήρωα, τον έχουν εδώ και πολλά χρόνια τέτοιον.
Άσχετα από τα τεκταινόμενα στις μέρες μας.
ΑΜΑΡΥΛΙΣ
02-03-2021 @ 12:05
Την ανθρώπινη ζωή κανείς δεν έχει το δικαίωμα να την αφαιρεί, ακόμα κι` αν είναι του πιο στυγνού δολοφόνου, εν προκειμένω αν πεθάνει θα τον κάνουν ήρωα σε ανεγκέφαλους που άλλο δεν θέλουν από το να βγουν να τα κάνουν μπάχαλο, αλλά και γι` αυτό έχει η θεάρεστη!! κυβέρνηση μας τις λύσεις.
daponte
02-03-2021 @ 13:28
Πολύ αμφιβάλλω αν η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει λύσεις στην τυφλή βία που θα ξεσπάσει μετά το θάνατο του Κουφοντίνα : οι πρώτοι που θα την πληρώσουν θα είναι οι αστυνομικοί που θα τους στείλουν να συγκρουστούν με τους μπαχαλάκηδες ή ακόμη χειρότερα θα τους επιτεθούν πρώτοι οι μπαχαλάκηδες μέσα στα αστυνομικά τους τμήματα και θα πάνε σαν το σκυλί στ' αμπέλι (αυτά έχουν ξαναγίνει) . Και πάντα θα υπάρχουν και παράπλευρες απώλειες : σπασίματα, καψίματα(από τους μπαχαλάκηδες), ξυλοδαρμοί(από τα ΜΑΤ) συνήθως αμέτοχων που βρέθηκαν στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή. Και στο βάθος του τούνελ διασπορά φόβου και ανασφάλειας στο κοινωνικό σύνολο και γιγάντωση της αστυνομοκρατίας και της αλαζονικής εξουσίας.

Αν η ηρωοποίηση ενός δολοφόνου εξαντλούνταν στην κατανάλωση τόνων μελανιού σε έντυπα, φλογερές διαλέξεις και ιδεολογικά μανιφέστα, ουδείς θα ανησυχούσε: τώρα μιλάμε για αίμα που θα χυθεί στους δρόμους.
Gitana mia
02-03-2021 @ 13:38
Σταύρο, εάν όπως εσύ είπες ως ψυχίατρος(σε σχόλιο σου σε

παλαιότερη δημοσίευση "Ανώνυμος Πακιστανός vs

Κουφοντίνας")όσον αφορά στον Κουφοντίνα, πως πρόκειται για ψυχοπαθητική προσωπικότητα,

και εδώ τον χαρακτηρίζεις ηλίθιο, τότε σου θυμίζω την φράση του

Γκαίτε:"Όταν δυο άνθρωποι μαλώνουν, φταίει εκείνος που είναι πιο έξυπνος."

Και αν ο Μητσοτάκης θεωρείται ορθή προσωπικότητα άρα και έξυπνος, συγνώμη αλλά σ αυτή την περίπτωση φαντάζει πανηλίθιος.

Συμφωνώ με την Αμαρυλίς πως στην περίπτωση θανάτου του Κουφοντίνα στις συνειδήσεις των περισσοτέρων καταγράφεται ως ήρωας.
Και μάλιστα δικαιολογεί και τις δολοφονικές ενέργειες με το πρόσχημα πως δεν μπορεί κανείς να εισακουστεί ,στην χώρα δικαίου που ζει, με άλλον τρόπο πέρα από τη βία. Και στη συγκεκριμένη φάση ο ίδιος άνθρωπος να επιβεβαιώνει με την αυτοκαταστροφική ενέργεια της απεργίας πείνας τη φράση"Για την ιδέα του αξίζει να πεθάνει". Γιατί έτσι , για ακόμη μια φορά αποδεικνύει ο Κουφοντίνας πως το κράτος δικαίου, σου δίνει δικαιώματα απ τη μια , αλλά απ την αλλη σου τα αρνείται κατά πως βολεύει την περίσταση και στην χειρότερη περίπτωση την εκάστοτε κυβέρνηση.

Ρώτα ποιος γονιός θα ήθελε τα παιδιά, απ τη μικρή τους ηλικία , να μαθαίνουν πως ναι μεν ζουν σε μια χώρα δικαίου ...αλλά θα πρέπει να φτάνουν σε αυτοκαταστροφικές πράξεις και σε δολοφονικές επιθέσεις ...για να βρουν το δίκιο τους...


Τελειώνοντας καταλήγω πάλι με τη φράση του Γκαίτε"Όταν δυο άνθρωποι μαλώνουν, φταίει εκείνος που είναι πιο έξυπνος."
daponte
02-03-2021 @ 13:36
Αγάπη μου, όπως είδες μιλάω για 2 ηλιθίους (όχι χαζούς νοητικά, αλλά κολλημένα ανυποχώρητα μυαλά ) : τον Κουφοντίνα και την κυβέρνηση Μητσοτάκη συνολικά. Στον Μητσοτάκη επιπλέον χρεώνω πολιτική βλακεία , διότι ένας πολιτικός όταν κυβερνά και είναι υπεύθυνος για την ευημερία του κοινωνικού συνόλου, οφείλει να ελίσσεται και να εκτιμά με διαύγεια ποιο είναι το μικρότερο κακό: η οιονεί παράνομη ή παράτυπη ικανοποίηση του αιτήματος του κατάδικου ή το γενικό μπάχαλο που θα ακολουθήσει τη μοιραία κατάληξη. Το οποίο μπάχαλο , βεβαίως μπορεί να αντιμετωπιστεί κατασταλτικά , όμως με τι και πόσο κόστος ;
Ηypocrisy
02-03-2021 @ 14:28
https://www.youtube.com/watch?v=oojMbDunpsg&ab_channel=ThePressProject&fbclid=IwAR1XcGtmz7T4Fom1RPn2tRANMJGDO8X1b3ZRPibY6LIH-gJPWaoGgR6lJx0
Αγιοβλασιτης
02-03-2021 @ 16:00
Εγώ σκέφτομαι λίγο διαφορετικά....
1)Αν στη θέση του Κουφοντίνα ήταν πχ ο Ρουπακιάς ,ο δολοφόνος του Παύλου Φύσσα ,θα υπήρχε η ίδια ευαισθησία από όλους αυτούς που τώρα σχιζουν τα
ιμάτιά τους;
2)Οι περίφημοι ανθρωπιστικοι λόγοι που επικαλούνται κάποιοι έχουν νόημα;
Κάποιος που δολοφονεί εν ψυχρώ 11 ανθρώπους ,εξακολουθεί να διατηρεί τα ανθρώπινα στοιχεία του;
Ή μήπως είναι ένα μεταλλαγμένο ανθρωποειδές που έχει προγραμματιστεί να σκοτώνει;
3) Όσον αφορά τα περί ηρωισμού:
ήρωα τον Κουφοντίνα τον κάνουν όλοι αυτοί που παίρνουν το μέρος του και τον υπερασπίζονται!
Κάποιοι από συμφέρον και οι περισσότεροι από αγνότητα συναισθημάτων που οι προηγούμενοι εκμεταλλεύονται.
Όμως αυτό θα είναι πρόσκαιρο !
Ο Κουφοντίνας είναι και θα μείνει στην ιστορία σαν ένας στυγνός δολοφόνος...
daponte
02-03-2021 @ 18:13
Μια τελευταία ισχνή ελπίδα (διότι η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία) είναι να παραταθεί η ζωή του προαναφερόμενου απεργού πείνας όταν οι γιατροί της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Λαμίας κληθούν να εκτελέσουν την εισαγγελική παραγγελία για διάσωση ζωής με λήψη κάθε αναγκαίου μέτρου (στην οποία ως δημόσιοι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να υπακούσουν σύμφωνα με τον Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων , άρθρο 19 , παράγραφος 1 , και εναρμονιζόμενοι ούτωςσ ή άλλως ως ιατροί με τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας, που αποτελεί κι αυτός νόμο του κράτους , ακολουθώντας τα: ¨Αρθρο 1 , παράγραφος 1, Άρθρο 2, παράγραφος 1, 2 και 5, Άρθρο 9, παράγραφος 1 και 4, και Άρθρο 12 , παραγράφους 1, 2, και 3(η οποία αναφέρει τις εξαιρέσεις στο 1και2).
Gitana mia
02-03-2021 @ 21:00
Αγιοβλασίτη,

1)στο πρώτο επιχείρημα σου δε βλέπω τίποτε κοινό εκτός απ τη χρήση βίας.

2) κανείς δεν επικαλέστηκε, απ όσο εγώ βλέπω, ανθρωπιστικούς λόγους. Παρα μόνο λόγους
''κράτους δικαίου". Ένα κράτος δικαίου που θεωρεί ορθό κ έχει δώσει εκτός από ποινές και δικαιώματα, ακόμη και στον μεγαλύτερο βαρυποινίτη.
3) Στο τρίτο επιχείρημα σου εισάγεις τη λέξη "συμφέρον". Δεν κάνω σχόλιο σ αυτό γιατί η έννοια στην πράξη είναι διάχυτη.

Όσο για το "πρόσκαιρο" που αναφέρεις και ίσως ορθό, αφορά μόνο αυτούς και στην ιστορία όπως λες ο Κουφοντίνας θα μείνει ως φονιάς.

ΟΜΩΣ, η βία;;;;; θα μείνει κ αυτή πρόσκαιρη;;;;

Και τώρα εγώ ρωτώ. Ως απλός άνθρωπος. Γιατί υπάρχουν Κουφοντίνες κ. ά. Ποιος είναι ο ηθικός αυτουργός της ύπαρξης όλων αυτών. Εγώ η αδαής δεν ξέρω...Εσύ θα μπορούσες να μου δώσεις τα φώτα σου;

Λεονόρα
02-03-2021 @ 23:16
Οι ηλίθιοι του Νιλ Σάιμον!!! Αυτό μου θύμισε ο τίτλος...
Λεονόρα
02-03-2021 @ 23:39
Βέβαια τέτοια καυτά θέματα καθώς συζητιούνται, θυμίζουν το δείπνο στην ταινία του Ταραντίνο: Τζανγκο !

daponte
03-03-2021 @ 08:30
Η διακήρυξη του Παγκόσμιου Ιατρικού Συνεδρίου της Μάλτας , σχετικά με το θέμα της αντιμετώπισης των λεγόμενων "απεργών πείνας" έχει τα εξής θετικά:
1)εκκινεί από την αντίληψη του σεβασμού της ανθρώπινης προσωπικότητας και των επιλογών της ελεύθερης βούλησης του ατόμου
2) αναγνωρίζει τις συνειδησιακές συγκρούσεις των γιατρών , όταν το να σεβαστούν τη θέληση του ασθενή σημαίνει να τον αφήσουν να καταστρέψει την υγεία του και να χάσει τη ζωή του , γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με την ιατρική ηθική η οποία επιτάσσει τη διάσωση της ζωής.
3) αναγνωρίζει την ύπαρξη εξαιρέσεων στο σεβασμό της θέλησης του πάσχοντα αν οι αποφάσεις του επηρεάζονται δυσμενώς από κακή ενημέρωση , έξωθεν πίεση ή διανοητική υστέρηση
ΟΜΩΣ
έχει και τα εξής αρνητικά:
1) δεν λαμβάνει υπόψη τη θεμελιώδη ιπποκρατική αρχή :" Ὁ βίος βραχὺς, ἡ δὲ τέχνη μακρὴ, ὁ δὲ καιρὸς ὀξὺς, ἡ δὲ πεῖρα σφαλερὴ, ἡ δὲ κρίσις χαλεπή.μεταφραση: Η ανθρώπινη ζωή είναι σύντομη, η επιστήμη ατέλειωτη, ο χρόνος λίγος, η πείρα λαθεμένη και η απόφαση γεμάτη ευθύνες. Δηλαδή κανείς γιατρός δεν μπορεί να είναι απόλυτα σίγουρος για το πότε ακριβώς ο ασθενής του είναι δυνατόν να αλλάξει γνώμη και να υπαναχωρήσει δεχόμενος την ιατρική βοήθεια που μέχρι πριν αρνούνταν (ακόμα και αν έχει προειπεί ότι δεν θα αλλάξει γνώμη) και εάν αυτό θα είναι εκείνη τη στιγμή επικοινωνήσιμο προ τον γιατρό : αν ο ασθενής είναι σε προκωματώδη κατάσταση και δεν μπορεί να μιλήσει τότε ο γιατρός απλά δε γνωρίζει την τωρινή επιθυμία του ασθενούς.
2) επικεντρώνεται μόνον στις περιπτώσεις των λεγόμενων "απεργών πείνας" για διάφορους ιδεολογικούς λόγους και αγνοεί τις περιπτώσεις ασθενών που αρνούνται σίτιση για προσωπικούς λόγους άσχετους με οποιαδήποτε "απεργία πείνας" ή αυτούς με προφανή θόλωση διανοίας και έκπτωση ορθής κρίσης (πχ παραληρητικούς ή ανοϊκούς ασθενείς)
3) Αποτελεί διακήρυξη , δηλαδή τοποθέτηση και σύσταση και δεν είναι δεσμευτική για κανένα κράτος το οποίο εφαρμόζει την δική του εθνική νομοθεσία με την οποία μπορεί να συμβαδίζει ή να συγκρούεται.
4) δεν υποκαθιστά , σε καμία περίπτωση, την ατομική ευθύνη κάθε θεράποντα γιατρού, ο οποίος θα κληθεί να πάρει αποφάσεις κρίσιμες για τη ζωή του ασθενούς και δεν τον προστατεύει από την πιθανή ποινική δίωξή του για malpractice δηλαδή για ιατρική αμέλεια σύμφωνα με τα ισχύοντα στις εθνικές νομοθεσίες. Το βάρος της ευθύνης των αποφάσεων πάντα θα ανήκει στην εκάστοτε θεραπευτική ομάδα.


Σε ό,τι αφορά την προσωπική μου άποψη για την εκούσια στέρηση τροφής και νερού , μου είναι αδιάφορο αν γίνεται για πολιτικούς , θρησκευτικούς , φιλοσοφικούς, ψυχοπαθολογικούς ή οποιουσδήποτε άλλους λόγους. Από τη στιγμή που κάτι τέτοιο είναι αυτοκαταστροφική ενέργεια, συνιστά αυτοκτονική συμπεριφορά , άσχετα αν δεν εφαρμόζεται με οξύ και θεαματικό τρόπο (πχ αυτοπουροβολισμό) αλλά με αργό και βασανιστικό τρόπο, από τη στιγμή που η τελική κατάληξη είναι η ίδια , δηλαδή ο θάνατος, ο οποίος ως γνωστόν είναι μη αναστρέψιμος και δεν επιτρέπει αλλαγή βούλησης.
Κατ' αναλογία , η γνωστή άρνηση των Μαρτύρων του Ιεχωβά να δεχτούν μετάγγιση αίματος, ακόμα κι όταν απειλείται η ζωή τους, οδηγεί συχνά στο θάνατό τους στο όνομα της θρησκευτικής ελευθερίας , ενώ είναι γνωστό ότι υφίστανται αφόρητη ψυχολογική πίεση εντός της εκκλησίας τους , από τους ομόδοξούς τους να τηρήσουν τη δογματική τους στάση με την απειλή της εκδίωξής τους από την θρησκευτική κοινότητα (excommunication)

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο