Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Ποιητες Γιαλαντζι
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130598 Τραγούδια, 269424 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ποιητες Γιαλαντζι
 
Κάθονται μπροστά στα πολυτελή γραφεία τους
από ξύλο αγριοκερασιάς σε οργασμό
Σπούδασαν καλές τέχνες
παρέα με τον Σαλβαντόρ Νταλί
Αναλώνονται σε φιλολογικές συζητήσεις
Γνωρίζουν πολλούς ποιητές
Διάβασαν ακόμη περισσότερους
Προτιμούν τον έναν και μοναδικό
Πέτυχαν και βγάζουν χρήματα
Ταξιδεύουν
στην Αίγυπτο
στη Συρία
στο Λονδίνο
στη Βαρκελώνη
στις Ινδίες
Καταγράφουν εμπειρίες
Καταγράφουν επίκαιρα γεγονότα
Καταγράφουν σπουδαίες επιτυχίες

Kαθένας τους είναι πολύ καλύτερος
απ’ τους υπόλοιπους

Γεμίζουν τα καταρτισμένα τους κεφάλια
τα περίτρανα κεφάλια
Και τ’ αδειάζουν σε λευκές κόλλες
Θαυμάζουν γενικώς τα πάντα
Όταν τους βλέπουν
Αγαπούν τους αδικημένους
Όταν τους κοιτούν
Είναι
τίμιοι
ευαίσθητοι
αγνοί
μαχητές
υπερασπιστές
δίκαιοι
σοφοί
τέλειοι
θεοί
παιδιά

Τους σιχαίνομαι
Πιο πολύ κι απ’ τα νεκρά τους γραπτά



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 31
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

διαλέξαμε τα όμορφα βάσανα
 
zpeponi
15-01-2009 @ 16:55
καλησπερα σε ολους κ να με συγχωρειτε ::blush.:: μαλλον φαση παλι (...να δω πότε θα με σκυλοβρίσετε...)
Αθηνά
15-01-2009 @ 17:11
suuuureee...! έτσι είναι! γι αυτό κι εγώ αγαπώ τους "καταραμένους"! ::wink.::
**Ηώς**
15-01-2009 @ 22:06
ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΗ......ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥΣ!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΝΙΚΟ! ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
15-01-2009 @ 22:07
Τους σιχαίνομαι
Πιο πολύ κι απ’ τα νεκρά τους γραπτά
::yes.:: ::yes.::
petrwnas
15-01-2009 @ 22:10

Τους σιχαίνομαι
Πιο πολύ κι απ’ τα νεκρά τους γραπτά
καλημερα Νικο!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
heardline
16-01-2009 @ 00:21
Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ποιητές πολλοί τέτοιοι, αλλά και μερικοί που ίσως κάτι παράγουν. Σε γενικές γραμμές πάντως υπάρχει μία τάση να εξυμνούμε το ακαταλαβήστικο ποίημα. Εξπρεσιόν ποίημα γενικά είναι αδύνατο να το καταλάβεις. Η ποίηση για μένα, γενικά το λέω, πρέπει να είναι απλή σε λέξεις, εκφράσεις και νόημα. Να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις με νοηματικό περιεχόμενο.

Πάντως σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, αρκεί και μεις να μη κινούμεθα σε αντιδιαμετρική θέση και αναγορεύουμε εαυτούς σε πρώτους και καλύτερους

Καλημέρα !!!
swordfish
16-01-2009 @ 00:24
Οι εν λόγω...καθιερώνονται από το σύστημα...το κοινό απλά ρουφάει σα σφουγγάρι αυτά που του επιβάλλει ορατά και αόρατα το σύστημα! Χειροκροτεί κι ας μην καταλαβαίνει κι ας μην εισπράττει κάτι! ::yes.:: Μήπως;...λέω μήπως γι' αυτό ο κόσμος έπαψε να διαβάζει ποίηση;;;;
Helene52
16-01-2009 @ 00:44
Τους σιχαίνομαι
Πιο πολύ κι απ’ τα νεκρά τους γραπτά
::up.:: ::up.:: ::up.::
Την καλημέρα μου Νίκο
Αγνή
16-01-2009 @ 00:47
φίλε μου
η μεγαλύτερη υποκρισία είναι εκείνου που γράφει στίχους
και λέει δεν γράφω Στίχους, πες τα η Ψυχή μου, το Αίμα
μου, το Μεδούλι μου, Το Λάδι στο καντήλι μου, αλλά όχι
Ποίηση. Η μεγαλύτερη σαχλαμάρα είναι να περιμένεις από
τους ποιητές να είναι ενδιαφέροντες γιά Σένα. Να υποστηρίζεις πως
ποιητές είναι και όσοι δεν γράφουν. Και η νεκρή ποίηση είναι ποίηση.
Και η σιχαμένη ποίηση είναι ποίηση.
Και η κλεμμένη ποίηση είναι κλεμμένη ποίηση.
Αν δεν χτίζεις δεν είσαι οικοδόμος, όσο στρουκτουραλιστικά
και αν ακούγεται αυτό. Ακόμα κι αν χτίζεις τραπουλόχαρτα
και τα στολίζεις με μεταξωτά φύκια.
Την αγάπη μου
poetryf
16-01-2009 @ 00:49
Με Παντελή απόλυτα Νίκο!
Να περνάς πιο συχνά τέτοιες φάσεις!
Αγνή
16-01-2009 @ 01:05
η Φρανκφούρτη θα θυμάται το ανοιχτό παράθυρό μου
και όταν εγώ δεν υπάρχω...αυτό μου αρκεί.

όσο γιά σας, μπορεί να έχετε χτίσει ένα κοτέτσι τους στίχους,
αλλά πίστεψέ με, είναι γεμάτο γύρω το λειβάδι και με άλλα ζώα
και φυτά, ακόμα και αμοιβάδες...
zpeponi
16-01-2009 @ 01:26
μισο λεπτο! αυτο το ποιημα(!) μου αναφερεται σε ολους τους αλλους (ολους ομως...) εκτος απο μενα! ::cool.:: ::wink.:: ::blush.::
arpistre
16-01-2009 @ 02:05
νομίζω όλο το θέμα είναι να μην ταυτίζουμε την ποίηση
με τον δημιουργό της
επ' αυτού, νομίζω Αγνή και Παντελής λέτε το ίδιο πράγμα
και συμφωνώ απόλυτα μαζί σας

και πάνω σ' αυτή τη βάση, εννοείται οτι η δημιουργία σου πεπόνι, δεν αναφέρεται σε σένα ::razz2.::

να, βρήκα και εγώ ένα παλιότερο
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=77417
AceOfSpades
16-01-2009 @ 02:13
εγώ πάλι, δεν έχω πάει Συρία..
Αγνή
16-01-2009 @ 02:57
είμαι Αθηναία, William.
γιά πάντα
swordfish
16-01-2009 @ 03:29
Καθόλου γλυκανάλατα...απλά αναφέρεσαι σε ''αξίες'' και ''ουσία'' ... μα δυστυχώς ζούμε στην εποχή της ''ταμπέλας'' και των ''τίτλων''...
peiraiotissa
16-01-2009 @ 03:32
Γεια σου πεπόνι μου...γράφε εσύ...μην πτοείσαι!!!!!!!!
Όλα καλά...ακόμα και οι διαφωνίες!!!!!
Συμφωνώ με William...έχει έναν τρόπο να λέει σημαντικά λόγια με πολύ απλό τρόπο!!!!!!!!!
zpeponi
16-01-2009 @ 03:34
ο μπουκοφσκι λεει οτι οσο λιγοτερο το ταλεντο, τοσο μεγαλυτερη η πιστη, οτι ειναι τεραστιο. βεβαια για τον εαυτο του πιστευε οτι ειναι απο τους σημαντικοτερους

η εξηγηση βρισκεται σιγουρα πολυ πιο βαθεια απο οσο φανταζομαστε (εσεις δηλαδη γιατι εγω τα εχω καταλαβει ολα..)

αν δεχτω την μεγαλειωδη αξια ενος αποξηραμενου σκουληκιου, τοτε πρεπει να δεχτω οτι ειμαι ποιητης
zpeponi
16-01-2009 @ 03:57
η θεωση, αν δεν μετριεται με την καθημερινοτητα, δεν εχει αξια, ετσι νομιζω

παντως η καλυτερη εξηγηση που εχω ακουσει σε ολα αυτα ειναι του Εσσε

Κισσις!!!
Αγνή
16-01-2009 @ 05:44
Επειδή δεν αντέχω τις μπαρούφες του William άλλο, όχι άλλο πιά, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΙ....
ποιητής είναι κάποιος που αρνείται να κόψει ένα ανθισμένο κλαρί για να μην πληγώσει
ένα δέντρο. Και ας μην έχει γράψει ποτέ μία λέξη στο χαρτί...

Πιό φιλοαμπελοφιλοσοφία δεν γίνεται!!!

ΔΕΝ μπορείς να σπαράξεις παρά μόνο διαβάζοντας ένα ποίημα
που ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ (παρακείμενος), να νιώσεις ευγνωμοσύνη γιά την
ύπαρξή σου ακούγοντας ένα ρέκβιεμ που ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ (ξανά παρακείμενος)
και όχι γιά κείνα που θα 'γραφε ένας ναυαγός σε ένα ερημονήσι πριν να
πεθάνει από δίψα αν είχε μολύβι και χαρτί.
Αγνή
16-01-2009 @ 06:12
ο μύθος, το ήθος, η διάνοια, η ΛΕΞΙΣ, το μέλος και η όψις

Ποιητική Αριστοτέλη.

Την τραγωδία την ορίζει ως εξής:
Ἐστὶν οὖν τραγωδία μίμησις πράξεως σπουδαίας καὶ τελείας, ΜΕΓΕΘΟΣ ἐχούσης,
ἡδυσμένῳ ΛΟΓΩ, χωρὶς ἑκάστῳ τῶν εἰδὼν ἐν τοῖς μορίοις, δρώντων καὶ οὐ
δι’ ἀπαγγελίας, δι’ ἐλέου καὶ φόβου περαίνουσα τὴν τῶν τοιούτων παθημάτων
κάθαρσιν.

Ελλείψη πολλαπλών στιχοκλώνων και κατά συνέπεια περαιτέρω σχολίων
(λόγω σεβασμού στις αρχές των στίχων) σας χαιρετώ.
ΕΛΕΑΝΝΑ
16-01-2009 @ 06:15
Εγώ πιστεύω πως είναι καταδίκη να είναι κανείς ποιητής.. ::razz2.:: μη σε νοιάζει τιμωρούνται από μόνοι τους ::devil.:: δεν ζουν και αναγνωρίζονται αφού έχουν πεθάνει ..
οι καλοί ..γιατί οι μέτριοι ..ξέρεις ..τόμπολα..είχα και κάτι του επίπεδου να σου πω αλλά άστο χεστο..βαριέμαι ::clown.::
πολύ ωραίο το ποίημα..καλά να πάθεις.
Γιάννης Χρυσέλης
16-01-2009 @ 06:37
"είχε προ αυτού χάρτην, κάλαμον, μελανοδοχείον
και παν ό,τι χρειάζεται προς επίδειξην της αμαθείας του"...

και για να τελειώνει η κουβέντα ποιητής είμαι εγώ! ::5412.::
ΕΛΕΑΝΝΑ
16-01-2009 @ 06:56
και συ καλά να πάθεις ::yes.::
Ιχνηλάτης
16-01-2009 @ 08:01
Ποιητής είναι αυτός που έχει αποποιηθεί το "εγώ" του.
Αυτός που δεν ζεί την ζωή του με το σώμα, ούτε με το μυαλό.
Απλώς παίζει μ` αυτά τα δύο, αναγκαστικά σαν εργαλείο.
Ποιητής είναι αυτός που όλοι τον απορίπτουν και τον φτύνουν.
Είναι αυτός που μπορεί να ανεχτεί αυτά που οι άλλοι τα βλέπουν σαν θανάσιμες προσβολές.
Αυτός που μπορεί να πεθάνει για ένα νεκρό φύλο του φθινοπώρου.
'Οπου η ζωή, που για όλους τους άλλους είναι ότι πολύτιμο και ακριβό, είναι ο ελεύθερος του χρόνος.
montekristo
16-01-2009 @ 08:47
Ωραία συζήτηση άνοιξε εδώ. Νομίζω ότι και ο Παντελής και η Αγνή μιλάνε για το ίδιο πράγμα. Ο Παντελής ισχυρίζεται ότι ένας στεγνός άνθρωπος που δεν νιώθει να πνίγεται απο την ίδια του την αδυναμία να εκφράσει ότι τον ξεπερνά, ένας άνθρωπος που δεν κοιτά ότι συμβαίνει γύρω του με ευαισθησία και περιέργεια μικρού παιδιού δεν μπορεί να γράψει ποίηση. Έχει δίκιο. Η Αγνή από την σκοπιά του πνεύματος που δεν υπέκειται σε ηθικές, σε καλούπια αλλά μόνο στην ελευθερία φτάνει στην ποίηση από την δική της μεριά. Έχει δίκιο.
Υπάρχει ορισμός για την ποίηση? Ένα σωρό...
Πάρτε έναν: "Η ποίησις είναι ανάπτυξι στίλβοντος ποδηλάτου"
καταλάβατε τίποτα? Παπάρια. Να πω κι εγώ ένα που θα μου έρθει στο μυαλό τώρα: " ποίηση είναι το φτερούγισμα του ανέμου στην πέτρινη φυλακή της καρδιά μας" δεν μου πήρα πάνω από 10 δευτερόλεπτα και φαντάζομαι ότι θα είναι πρωτότυπος. Αποκτήσαμε ορισμό? Παπάρια αποκτήσαμε.
Να επειχηρήσω να πω πως θέλω ναναι η ποίηση πιο τίμιο μου φαίνεται.
Ένα καταφύγιο ελευθερίας θέλω να είναι. Μέσα απο την ελευθερία που μου παρέχει να ταξιδεύω το μυαλό μου, τις επιθυμίες μου, να κλαιω για τους πόνους μου χωρίς να χρειάζεται να απολογηθώ σε κανέναν και αιτούμενος την συμπόνια ή και τη απόριψη όλων σας.
Έγραψα κάποτε "το μικρό χελιδονάκι έκοψε με το ψαλίδι της ουράς του το νήμα του κόσμου κι η γης μας κατρακύλησε στα βάραθρα" Όταν συνειδητοποίησα τι έγραψα με έπιασε κάτι σαν τρελή και άγρια χαρά, όχι γιατί είχα γράψει κάτι σπουδαίο , αλλα γιατί εκείνη τη στιγμή κατάλαβα για πρώτη φορά πως μέσα απο τα μάτια της ποίησης μπορώ να δω ξανά και ξανά τον κόσμο στις άπειρες διαστάσεις του να δω τις ψυχές των ανθρώπων στις άπειρες όψεις τους, εντέλει ίσως και τον εαυτό μου. Σαν ένα μαγικό παράθυρο.
Κι απο τότε κατέληξα πως δεν έχει ορισμό η ποίηση και κάθε ορισμός που δίνουμε είναι καλός και την περιγράφει μόνο στον βαθμό που μπορεί να γεννήσει ένα καινούριο ορισμό στα μάτια αυτου που τον διαβάζει. Μόνο αυτός.
Η προσωπική μου θεώρηση και δεν διεκδικεί το αλάθητο ::smile.::
montekristo
16-01-2009 @ 09:17
ίσως Σωκράτη ::smile.::
ίσως είναι η το άκουσμα του ρυθμού του σύμπαντος, της καρδιάς του που χτυπάει ή της μελωδίας του Θεού (αν υπάρχουν όλα αυτά)
ίσως η αγωνία σου να ορίσεις το αόρατο, ή η παρηγοριά σου που δεν υπάρχει
όλα όμως, γιατί να το στενεύουμε?
πάντως θαθελα να μαι ποιητής στη ζωή όπως το περιγράφεις
παρα στα χαρτιά ::smile.::
(ωραίο αυτό με το σεξ και τον έρωτα)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
16-01-2009 @ 11:22
Τέλειο. ::up.::
frozenangel
16-01-2009 @ 13:10
πολυ καλο !!!!!!!! ::up.::

Η ποιηση δεν οριοθετειται, δε καλουπωνεται !
Ειναι ελευθερο πνευμα !
Συμφωνω με το Παντελη.
Το να γραφεις ποιηση ειναι εντελως διαφορετικο,
ειναι εκφραση , ειναι εξομολογηση, ειναι ξεσπασμα , ειναι αναγκη, της ψυχης.
Οποιος δε γραφει ποιηση, δε σημαινει πως δεν ειναι ποιητης,
απλως εκφραζεται, εξομολογηται , ξεσπα , εκδηλωνει την αναγκη του ,με τροπο διαφορετικο. Η ποιηση ερωτας, η γραφη σεξ, υπεροχη παρομοιωση. κι οταν συνδιαζονται, ο απολυτος οργασμος.
ekptwtos
16-01-2009 @ 14:02
POIHTHS EINAI AYTOS POU GRAFEI OTI VLEPEI MIA PANSELHNO KAI O ANAGNWSTHS LEEI TI WRAIA POU VLEPEI THN PANSELHNO! SPOUDAIOS POIHTHS EINAI AUTOS POU GRAFEI OTI VLEPEI MIA PANSELHNO KAI O ANAGNWSTHS LEEI TI WRAIA PANSELHNOS! THA SUMFWNHSW ME AGNH ALLA KAI ME WILLIAM!STH POIHSH XREIAZETAI NA EXEIS KAI NA PARADWSEIS ERGO ALLA POIHSH EINAI KAI TO GIATI POU PSELLIZEI ENAS NAYAGOS OLOMONAXOS KOITWNTAS TA ASTERIA.
χωρικός
16-01-2009 @ 14:58
ρέ!!! να γιατί ο κόσμος δεν διαβάζει ποίηση.εδώ οι ποιητές δεν συμφωνούν σε τίποτα .

...σαν χέλια γλυώδικα έχουν πουληθεί
τους έχω βαρεθεί.(δεν θυμάμαι ποιανού είναι).

ωραίος ο πεπόνης. ::up.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο