Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
111325 Τραγούδια, 255968 Ποιήματα, 28002 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 
 Γίνεται τώρα (ή σε λίγο), από το μέλος anthrakoryxos, 19-12-2008 @ 12:02

Πίνακας Ανακοινώσεων:

Ότι εκδήλωση θα μπορούσε ενδιαφέρει τα στιχομέλη:

- Μουσική
- Ποιητική
- Στιχουργική
- Θεατρική
- Κινηματογραφική

και ότι άλλο νομίζετε ότι θα μας κάνει καλό..

Για να μαθαίνουμε, απ' όσους ξέρουν ήδη..

ΥΓ. Παρακαλώ όχι διαφημίσεις (εκτός αν η είσοδος για τα στιχομέλη είναι δωρεάν )

 
 
Προβάλλονται τα 20 πιο πρόσφατα σχόλια. Δείτε τα όλα
   daponte, 24-09-2019 @ 11:59
ΌΠΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (στα ελληνικά)

“La Serva Padrona” (Η Υπηρέτρια Κυρία)
του Τζοβάνι Μπαττίστα Περγκολέζι

Στις 1Ο και 11 Οκτωβρίου 2019 στο θέατρο της ΕΜΣ οι φίλοι του λυρικού θεάτρου θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την όπερα του Τζοβάνι Μπαττίστα Περγκολέζι “La Serva Padrona” (Η Υπηρέτρια Κυρία) που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Θέατρο του Αγίου Βαρθολομαίου στη Νάπολη το 1733. Διασκευάστηκε στα ελληνικά για την συγκεκριμένη φιλόδοξη παραγωγή του Ωδείου Άνω Πόλη σε σκηνοθεσία Κωστή Ραμπαβίλα και μουσική διεύθυνση Παναγιώτη Διαμαντή. Η όπερα ανεβαίνει σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ.

Το Ωδείο Άνω Πόλης μετά τις πετυχημένες παραστάσεις οπερέτας, μιούζικαλ στο Βυζαντινό Λουτρό και πληθώρα εμφανίσεων των μουσικών συνόλων του στο Μέγαρο Μουσικής, το Βασιλικό Θέατρο, τη Ρωμαϊκή Αγορά και στο Τελλόγλειο, ανεβάζει αυτή τη φορά ένα διάσημο κωμικό ιντερμέδιο αναζωπυρώνοντας το ενδιαφέρον του κοινού για το Λυρικό Θέατρο. Η κωμική όπερα χαίρει σήμερα μεγάλης αναγνώρισης ως μεταβατικό έργο ανάμεσα στη μπαρόκ και την κλασική περίοδο.
   daponte, 06-10-2019 @ 19:48
NTON TZOBANNI στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς "ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ" ,
αύριο Δευτέρα 7/10 στις 20:30.
Μία παραγωγή με τον τίτλο Nights in the opera.
Καλλιτεχνική επιμέλεια: η μεσόφωνος Σταματία Μολλούδη.
   daponte, 11-11-2019 @ 17:59
Η ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ (DIE FLEDERMAUS) ΤΟΥ ΓΙΟΧΑΝ ΣΤΡΑΟΥΣ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΙΣ 5, 8 , 11 & 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ:

Διοργάνωση: ΟΜΜΘ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μία παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (2014)

Οπερέτα σε τρεις πράξεις, σε λιμπρέτο των Karl Haffner και Richard Genée

Το έργο παρουσιάζεται στα ελληνικά.

Με ένα θέμα ανάλαφρο και δροσερό, με μια πλοκή γεμάτη χιούμορ, παρεξηγήσεις και ανατροπές, και βέβαια με μια υπέροχη μουσική όπου κυριαρχούν τα λαμπρά βαλς, δεν είναι περίεργο που η Νυχτερίδα του Γιόχαν Στράους του νεότερου έχει γίνει μέσα στα χρόνια η πιο διάσημη, δημοφιλής και αντιπροσωπευτική βιεννέζικη οπερέτα. Από το 1874, εδώ δηλαδή και ενάμιση αιώνα, δεν έχει σταματήσει να ψυχαγωγεί και να τέρπει το κοινό όλου του πλανήτη, μεταφέροντας μέσα από τη διάθεση του καρναβαλιού και τις φυσαλίδες της σαμπάνιας λίγη από την αυτοκρατορική αίγλη της μπελ επόκ
.Η υπόθεση του έργου βασίζεται σε μια φάρσα που είχε γίνει στο παρελθόν. Τρία χρόνια νωρίτερα και έπειτα από έναν αποκριάτικο χορό, ο μπον βιβέρ Γκάμπριελ φον Αϊζενστάιν είχε εγκαταλείψει στο κέντρο της πόλης τον φίλο του, δρα Φάλκε, μεθυσμένο και μασκαρεμένο με κοστούμι νυχτερίδας. Τώρα ο Φάλκε, με τη συγκατάθεση του Ρώσου πρίγκιπα Ορλόσφκι που παραθέτει έναν μεγαλοπρεπή χορό, χρησιμοποιεί την περίσταση για να πάρει μια εύθυμη και αθώα εκδίκηση, εμπλέκοντας τη σύζυγο και την υπηρέτρια του φίλου του. Έπειτα από μια βραδιά οινοποσίας, μεταμφιέσεων και παρεξηγήσεων, το επόμενο πρωί καταλήγουν όλοι για διαφορετικούς λόγους στη φυλακή, όπου τελικά αποκαλύπτεται η πραγματικότητα.

Το 2014 η Εθνική Λυρική Σκηνή είχε ανεβάσει τη Νυχτερίδα σε μια μοντέρνα εκδοχή, όπου τα μέγαρα της Αυστροουγγαρίας είχαν αντικατασταθεί από τα αθηναϊκά σαλόνια της δεκαετίας του ’60, οι Βιεννέζοι ευγενείς από τους... συνταγματάρχες του απριλιανού πραξικοπήματος και οι Ρώσοι πρίγκιπες από Σοβιετικούς πρέσβεις. Εκείνη η πολυσυζητημένη και άκρως επιτυχημένη Νυχτερίδα, πέντε χρόνια μετά το ανέβασμά της στην Αθήνα, παρουσιάζεται τώρα σε μια νέα, μεγάλη παραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης, με τους ίδιους βασικούς συντελεστές αλλά με διαφορετική διανομή, ορχήστρα και χορωδία.

Μουσική διεύθυνση Μιχάλης Οικονόμου
Σκηνοθέτης Αλέξανδρος Ευκλείδης
   daponte, 20-01-2020 @ 20:57
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει το Έτος Μπετόβεν για τα 250 χρόνια από τη γέννηση του σπουδαίου Γερμανού συνθέτη παρουσιάζοντας όλο το 2020 τον κύκλο εκδηλώσεων Beethoven+ (Beethoven plus).
Ο κύκλος περιλαμβάνει πέντε εξαιρετικές συναυλίες μουσικής δωματίου:
29/1 - Ν. Κυριόσογλου - Β. Σαΐτης
31/1 - Δ. Παπαματθαίου-Μάτσκε - B. Klöckner - Ο. Μάτσκε
14/3 - Ventus Ensemble
24/3 - Τρίο El Greco
27/5 & 29/5 - Selini Quartet

Beethoven plus | facts & quotes
#1 Ο καφές υπήρξε για τον Μπετόβεν μία καθημερινή ιεροτελεστία. Του ήταν τόσο απαραίτητος, σε σημείο να μετρά κάθε πρωί ακριβώς 60 κόκκους, ώστε να ετοιμάσει μία κούπα από το ρόφημα και να προχωρήσει αμέσως στη σύνθεση.

#2 Ο Μπετόβεν ήταν γνωστός αιθεροβάμων. Κάποτε, μιλώντας με μια οικογενειακή φίλη, την Καικιλία, καθώς εκείνη περίμενε επίμονα να πάρει απάντηση σε μια ερώτηση, ο συνθέτης της αποκρίθηκε " Ήμουν απασχολημένος με μία τόσο γλυκιά και βαθιά σκέψη, που δεν άντεχα να ενοχληθώ!"
   daponte, 18-02-2020 @ 12:38
Himmelweg «Ο δρόμος για τον ουρανό» 10-11/2, 17-18/2, 24-25/2 στο Θέατρο Αμαλία.

«Ο δρόμος για τον ουρανό» συνδέεται με ένα ιστορικό γεγονός κατά τη διάρκεια του δεύτερου παγκόσμιου πόλεμου: Σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης Εβραίων κοντά στην Πράγα, στήνεται ένα παιχνίδι εντυπώσεων, δηλαδή εξαπάτησης. Η ναζιστική κυβέρνηση του Βερολίνου επιβάλλει σε επιλεγμένους κρατούμενους να δημιουργήσουν μια πλαστή εικόνα αξιοπρεπούς διαβίωσης για χάρη της κοινής γνώμης. Εκπρόσωποι του ερυθρού σταυρού, θορυβημένοι από τις φήμες για τις συνθήκες που επικρατούν στα στρατόπεδα, καταφθάνουν και γίνονται μάρτυρες μιας καλοστημένης απάτης. Επισκέπτονται το Τερεζίν, ένα ιδιόμορφο γκέτο, στο οποίο τα πάντα φαίνονται να λειτουργούν «κανονικά». Επιστρέφοντας από το στρατόπεδο θα καταθέσουν τη μαρτυρία τους για τη σίτιση, την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και τη διαμονή των κρατουμένων. Η Theressienstadt είναι μια επιχείρηση ωραιοποίησης του εγκλήματος και προετοιμαζόταν επί ένα χρόνο για να κάνει τη θεαματική της «πρεμιέρα» ενώπιον του «κοινού» της στις 23 Ιουνίου το 1944. «Ο Φύρερ χαρίζει στους Εβραίους μια πόλη» ήταν ο τίτλος της ταινίας που γυρίστηκε στη συνέχεια από τους ναζί, με σχετικά πλάνα που εξαίρουν την γενναιοδωρία του Φύρερ απέναντι στους κρατούμενους. Ο Χουάν Μαγιόργκα γράφει ένα έργο απόλυτα σύγχρονο χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη τα παραπάνω γεγονότα: την επίσκεψη του εκπροσώπου του ερυθρού σταυρού, την παρουσία του γερμανού διοικητή του στρατοπέδου αλλά και του εβραίου που αναλαμβάνει να «σκηνοθετήσει» τους συμπατριώτες του. Παράλληλα στο έργο υπάρχει ένα πλήθος «ηθοποιών» που υποδύονται τους προκαθορισμένους ρόλους. Δεν πρόκειται όμως για απλή ιστορική αναπαράσταση των γεγονότων. Η μνήμη του ολοκαυτώματος είναι πολύ ισχυρή, αλλά πιο ισχυρές είναι οι νύξεις στο σήμερα. Αυτό που μας αφορά σε αυτό το έργο δεν είναι τόσο η –έτσι κι αλλιώς συνταρακτική– ιστορία του ολοκαυτώματος, όσο το ζήτημα της κατασκευής του ψεύδους: Η σύλληψη ενός σχεδίου εξαπάτησης. Η τελειότητα του μηχανισμού. Η ευκολία ή η τάση του ανθρώπου να ενδίδει σε αυτό που φαίνεται κανονικό. Πώς εθελοτυφλούμε και γιατί; Επίσης, οι μορφές της εξέγερσης και της υποταγής. Και κυρίως τα όνειρα και οι εφιάλτες των ανθρώπων, τόσο αυτών που εξουσιάζουν όσο και των θυμάτων τους. Χώρος και χρόνος: σύγχρονα, χρόνια μετά το ολοκαύτωμα. Σε ένα χώρο που τον ορίζουν οι ράγες των τρένων, το ρολόι του σταθμού και οι μνήμες των ηρώων. Σε αυτό το σύγχρονο σκηνικό –στρατόπεδο συγκέντρωσης– χρόνια μετά, έρχονται σταδιακά να προστεθούν τα στοιχεία που συνθέτουν το «θέατρο μέσα στο θέατρο», οι κούνιες, τα παιδικά παιχνίδια, τα μπαλόνια, το παγκάκι… Επιπλέον, στην παράσταση χρησιμοποιείται φωτογραφικό υλικό καθώς και κινηματογραφημένα πλάνα.

H I M M E L W E G (Ο δρόμος για τον ουρανό) του Χουάν Μαγιόργκα
Συντελεστές της παράστασης: Μετάφραση: Μαρία Χατζηεμμανουήλ Σκηνοθεσία: Έλενα Καρακούλη Εικαστική σύλληψη και επιμέλεια: Εύα Νάθενα Συνεργάτιδα σκηνογράφος-ενδυματολόγος: Εβελίνα Δαρζέντα Επιμέλεια κίνησης: Φαίδρα Σούτου Πρωτότυπη μουσική - Μουσική επιμέλεια: Violet Louise Βίντεο: Άγγελος Παπαδόπουλος Σχεδιασμός φωτισμών: Nίκος Βλασόπουλος Μακιγιάζ: Κατερίνα Μιχαλούτσου
Παίζουν οι ηθοποιοί: Νίκος Ψαρράς, Δημήτρης Παπανικολάου, Θανάσης Δήμου, Βερονίκη Στογιαννίδου / Δανάη Hoffmann
ΧΩΡΟΣ Θέατρο Αμαλία Αμαλίας 71, Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 100 λεπτά 10-11/2, 17-18/2, 24-25/2
ΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ Δευτέρα 21:00, Τρίτη 21:00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ 15 ευρώ γενική είσοδος 13 ευρώ μειωμένο (φοιτητικό, ανέργων)
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ Ταμείο Θεάτρου Αμαλία Ticketplus.gr Πληροφορίες – Κρατήσεις 2310842509
Πηγή: cityportal.gr
   daponte, 17-03-2020 @ 16:38
Μένουμε Σπίτι: Η Όπερα του Παρισιού παρουσιάζει τα έργα της online ΔΩΡΕΑΝ κατά τη διάρκεια της Καραντίνας

Η ευκαιρία να ανακαλύψετε σπουδαία κλασικά όπερα στο σπίτι σε αυτή την περίοδο περιορισμού. Ο Don Giovanni, η λίμνη των κύκνων, ο Κουρέας της Σεβίλλης και άλλες διάσημες όπερες, είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο δωρεάν, από τις 17 Μαρτίου στις 7:30 μ.μ., στις ιστοσελίδες Opera και Culturebox. Παρά το κλείσιμο όπερων και αίθουσων συναυλιών και τα μέτρα περιορισμού για την καταπολέμηση της πανδημίας του κορωνοϊού, η Όπερα συνεχίζει να ζει μέσα από το διαδίκτυο. Από τις 17 Μαρτίου 2020 στις 8:30 μ.μ. ώρα Ελλάδος, οι ιστοτόποι Opera και Culturebox αποφάσισαν να προσφέρουν εναλλάξ,ΔΩΡΕΑΝ , σπουδαία κλασικά έργα όπερας. Πώς λειτουργεί; Οι ιστοτόποι Opera και Culturebox θα βάλουν μια διαδικτυακή απόδοση, δωρεάν, διαθέσιμη για έξι ημέρες. Στο τέλος αυτής της περιόδου, η παράσταση θα δώσει τη θέση της σε μια άλλη πρόταση και ούτω καθεξής μέχρι και τον μήνα Μάιο.

Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε την όπερα Manon από τον Jules Massenet, σε σκηνοθεσία Vincent Huguet. Σημειώστε ότι αυτή η όπερα, η οποία γυρίστηκε κεκλεισμένων των θυρών στις 10 Μαρτίου, θα έπρεπε να έχει προβληθεί στους κινηματογράφους, αλλά, μετά το κλείσιμο των κινηματογράφων, η όπερα θα πρέπει να θαυμάζεται στο σπίτι στο Διαδίκτυο. Το πρόγραμμα παρουσιάσεων που διατίθεται σε ελεύθερη πρόσβαση:
17-22 Μαρτίου: Manon 23-29 Μαρτίου: ο Ντον Τζιοβάνι (2019) 30 έως 5 Απριλίου: Λίμνη των Κύκνων (2019) Από τις 6 έως τις 12 Απριλίου: Ο κουρέας της Σεβίλλης (2014) Από τις 13 έως τις 19 Απριλίου: Robbins Evening (2018) 20-26 Απριλίου: Οι ιστορίες του Hoffmann (2016) 27 Μαΐου έως 3: Carmen (2017)
   Gitana mia, 20-04-2020 @ 23:38
Μόνο για λίγο:

https://www.cityportal.gr/diathesimh-gia-30-wres-h-opereta-h-nyxterida-toy-gioxan-straoys-toy-neoteroy,184969,5,2,0
   Raper1966, 10-05-2020 @ 11:42
Ειμαι επαγγελματιας μουσικος και τελευταια εχω στραφει στο Ελληνικο RAP ως συνθετης στιχουργος ερμηνευτης και παραγωγος μουσικης.Εχω πολλες μουσικες RAP και HIP-HOP που αναζητουν εναγωνιως στιχουργο που να τα χωνει.Ζω στη Θεσσαλονικη και ζητω συνεργασια απο ολη την Ελλαδα και το εξωτερικο παντα για Ελληνικο RAP.
   dorcassmith, 10-06-2020 @ 09:17
Law Assignment Writing Services are hard to come across for those in need of Law Research Writing Services and law essay writing services.
https://www.meldaresearch.com/law-research-writing-services/
   seizeTHEday, 29-09-2020 @ 22:21

All of you who promote various sites should know that this site http://www.stixoi.info/ is a site of poems, lyrics and prose texts. Do not advertise your sites here! Nobody cares and nobody wants this promotion of yours from here! Do you understand or are you just so Stupid?
   seizeTHEday, 18-10-2020 @ 22:17

"Ένα χρέος ενοικίων ύψους 1.200€, έμελλε να σταθεί ικανό ώστε να πεταχτούν έξω από το σπίτι τους μια 90χρονη γυναίκα και ο 25χρονος εγγονός της. Οι δύο τους αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά ζητήματα, καθώς η ίδια λαμβάνει μια πενιχρή σύνταξη 290€ και ο εγγονός της, τον οποίο η ίδια μεγάλωσε, κάνει κάποια μεροκάματα, τα οποία εν μέσω πανδημίας μειώθηκαν."
"Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι Γιατροί του Κόσμου, θα επιχειρήσουν από τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου να βρουν σπίτι στην 90χρονη γυναίκα και στον εγγονό της. Όποιος πολίτης επιθυμεί να συμβάλλει, μπορεί να καταβάλει χρήματα στον λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας GR27 0110 1410 0000 1412 9611 217, με αιτιολογία «Στήριξη Ηλικιωμένης»."
https://thepressproject.gr/sto-dromo-gia-dyo-24ora-90chroni-kai-o-engonos-tis-gia-chreos-1-200e/
   seizeTHEday, 08-12-2020 @ 15:08
Spamming ! Μιλήστε - Βρείτε τον διαχειριστή !
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=315146
   daponte, 09-02-2021 @ 11:17
Από την ΕΛΣ:

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Ytalk&act=details&id=1109&va=1
   seizeTHEday, 27-02-2021 @ 12:46
πάρε θέση για τον Δημήτρη Κουφοντίνα
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=317308

Ποιος έχει συμφέρον από τον θάνατο του Κουφοντίνα;, του Κώστα Παπαδάκη
https://galopar.gr/poios-echei-symferon-apo-ton-thanato-toy/

ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ S07E20: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ, από το The Press Project
https://www.youtube.com/watch?v=oojMbDunpsg
   daponte, 28-02-2021 @ 21:40
Τάδε έφη seizetheday: "...να διαβάζετε και να ενημερώνεστε από τα παρακάτω..." , τουτέστιν ΕΣΥ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΘΕΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕ !!!

Δηλαδή για κάτσε ρε πατριώτη ; Τι μας λες δηλαδή; Ό,τι και καλά υπάρχουν γιατροί που είναι "της βάσης" και τούτοι οι γιατροί που είναι "οι σωστοί" είναι αυτοί που θα αφήσουν τον Κουφοντίνα να πεθάνει στο όνομα του συμφέροντος "της βάσης" ;;;
Ε, δεν πάτε καλά όλοι σας! Τρικυμία εν κρανίω!
Τα περί γιατρών "της βάσης" και "της κορυφής" είναι άρες, μάρες, κουκουνάρες.
   daponte, 28-02-2021 @ 22:05
Μιλάει ο Αναπληρωτής Διευθυντής της ΜΕΘ του Νοσοκομείου Λαμίας για τον Κουφοντίνα από το 10:40 και μετά:
https://www.dailymotion.com/video/x7zleqf
   seizeTHEday, 03-03-2021 @ 07:02
Η αναγκαστική σίτιση είναι βασανιστήριο 15-2-2021
https://www.oengegr.com/post/%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BC%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%8D-%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B4-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B1

Μετάφραση της Διακήρυξης της Μάλτας- Η ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ
https://athens.indymedia.org/post/1610458/
   daponte, 03-03-2021 @ 08:28
Η διακήρυξη του Παγκόσμιου Ιατρικού Συνεδρίου της Μάλτας , σχετικά με το θέμα της αντιμετώπισης των λεγόμενων "απεργών πείνας" έχει τα εξής θετικά:
1)εκκινεί από την αντίληψη του σεβασμού της ανθρώπινης προσωπικότητας και των επιλογών της ελεύθερης βούλησης του ατόμου
2) αναγνωρίζει τις συνειδησιακές συγκρούσεις των γιατρών , όταν το να σεβαστούν τη θέληση του ασθενή σημαίνει να τον αφήσουν να καταστρέψει την υγεία του και να χάσει τη ζωή του , γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με την ιατρική ηθική η οποία επιτάσσει τη διάσωση της ζωής.
3) αναγνωρίζει την ύπαρξη εξαιρέσεων στο σεβασμό της θέλησης του πάσχοντα αν οι αποφάσεις του επηρεάζονται δυσμενώς από κακή ενημέρωση , έξωθεν πίεση ή διανοητική υστέρηση
ΟΜΩΣ
έχει και τα εξής αρνητικά:
1) δεν λαμβάνει υπόψη τη θεμελιώδη ιπποκρατική αρχή :" Ὁ βίος βραχὺς, ἡ δὲ τέχνη μακρὴ, ὁ δὲ καιρὸς ὀξὺς, ἡ δὲ πεῖρα σφαλερὴ, ἡ δὲ κρίσις χαλεπή.μεταφραση: Η ανθρώπινη ζωή είναι σύντομη, η επιστήμη ατέλειωτη, ο χρόνος λίγος, η πείρα λαθεμένη και η απόφαση γεμάτη ευθύνες. Δηλαδή κανείς γιατρός δεν μπορεί να είναι απόλυτα σίγουρος για το πότε ακριβώς ο ασθενής του είναι δυνατόν να αλλάξει γνώμη και να υπαναχωρήσει δεχόμενος την ιατρική βοήθεια που μέχρι πριν αρνούνταν (ακόμα και αν έχει προειπεί ότι δεν θα αλλάξει γνώμη) και εάν αυτό θα είναι εκείνη τη στιγμή επικοινωνήσιμο προ τον γιατρό : αν ο ασθενής είναι σε προκωματώδη κατάσταση και δεν μπορεί να μιλήσει τότε ο γιατρός απλά δε γνωρίζει την τωρινή επιθυμία του ασθενούς.
2) επικεντρώνεται μόνον στις περιπτώσεις των λεγόμενων "απεργών πείνας" για διάφορους ιδεολογικούς λόγους και αγνοεί τις περιπτώσεις ασθενών που αρνούνται σίτιση για προσωπικούς λόγους άσχετους με οποιαδήποτε "απεργία πείνας" ή αυτούς με προφανή θόλωση διανοίας και έκπτωση ορθής κρίσης (πχ παραληρητικούς ή ανοϊκούς ασθενείς)
3) Αποτελεί διακήρυξη , δηλαδή τοποθέτηση και σύσταση και δεν είναι δεσμευτική για κανένα κράτος το οποίο εφαρμόζει την δική του εθνική νομοθεσία με την οποία μπορεί να συμβαδίζει ή να συγκρούεται.
4) δεν υποκαθιστά , σε καμία περίπτωση, την ατομική ευθύνη κάθε θεράποντα γιατρού, ο οποίος θα κληθεί να πάρει αποφάσεις κρίσιμες για τη ζωή του ασθενούς και δεν τον προστατεύει από την πιθανή ποινική δίωξή του για malpractice δηλαδή για ιατρική αμέλεια σύμφωνα με τα ισχύοντα στις εθνικές νομοθεσίες. Το βάρος της ευθύνης των αποφάσεων πάντα θα ανήκει στην εκάστοτε θεραπευτική ομάδα.


Σε ό,τι αφορά την προσωπική μου άποψη για την εκούσια στέρηση τροφής και νερού , μου είναι αδιάφορο αν γίνεται για πολιτικούς , θρησκευτικούς , φιλοσοφικούς, ψυχοπαθολογικούς ή οποιουσδήποτε άλλους λόγους. Από τη στιγμή που κάτι τέτοιο είναι αυτοκαταστροφική ενέργεια, συνιστά αυτοκτονική συμπεριφορά , άσχετα αν δεν εφαρμόζεται με οξύ και θεαματικό τρόπο (πχ αυτοπουροβολισμό) αλλά με αργό και βασανιστικό τρόπο, από τη στιγμή που η τελική κατάληξη είναι η ίδια , δηλαδή ο θάνατος, ο οποίος ως γνωστόν είναι μη αναστρέψιμος και δεν επιτρέπει αλλαγή βούλησης.
Κατ' αναλογία , η γνωστή άρνηση των Μαρτύρων του Ιεχωβά να δεχτούν μετάγγιση αίματος, ακόμα κι όταν απειλείται η ζωή τους, οδηγεί συχνά στο θάνατό τους στο όνομα της θρησκευτικής ελευθερίας , ενώ είναι γνωστό ότι υφίστανται αφόρητη ψυχολογική πίεση εντός της εκκλησίας τους , από τους ομόδοξούς τους να τηρήσουν τη δογματική τους στάση με την απειλή της εκδίωξής τους από την θρησκευτική κοινότητα (excommunication).
   daponte, 03-03-2021 @ 09:58
https://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=317429
   seizeTHEday, 03-03-2021 @ 13:54
video
Τα τέσσερα ψέματα στα οποία η κυβέρνηση και τα μεγάλα ΜΜΕ στηρίζουν την προπαγάνδα εναντίον του απεργού πείνας Δημήτρη Κουφοντίνα
https://info-war.gr/info-video-tessera-psemmata-gia-kapoion-apergo/


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο