Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132752 Τραγούδια, 271245 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

Περσεφόνη - 2004      
 
Στίχοι:  
Διονύσης Καψάλης
Μουσική:  
Δημήτρης Παπαδημητρίου


Μικρό το σπίτι και με νοίκι
μα η νύχτα, θε μου, της ανήκει
μεγάλη σαν ναός.
Φορεί λευκά μιας επετείου
πηγαίνει στην Καλλιδρομίου
κι η νύχτα παίρνει φως.

Γυρίζει σαν την Περσεφόνη
στον κάτω κόσμο, με βελόνι
και πρώην εραστές.
Γυρίζει σαν την Περσεφόνη
στον κάτω κόσμο και πληρώνει
λύτρα και δανειστές.

Ψάχνει τους φίλους της στον Άδη
τ’ αδέρφια της ζωής, το χάδι
και λόγια μαγικά.
Όλα του κόσμου να τ’ αλλάξει
να `ναι το δέρμα της μετάξι
τα όνειρα γλυκά.

Γυρίζει σαν την Περσεφόνη
στον κάτω κόσμο και πληρώνει
λύτρα και δανειστές.
Γυρίζει σαν την Περσεφόνη
κρατάει σκήπτρο και βελόνι
και ψάχνει αγοραστές.

Πιστοί της αγοραίας κοίτης
προσεύχονται με το κορμί της
και φεύγουν σιωπηλοί.
Σε μια γωνιά κάποιος της γνέφει
μοιάζει σε κάτι να πιστεύει
και τον ακολουθεί.

Γυρίζει σαν την Περσεφόνη
στον κάτω κόσμο, με βελόνι
και πρώην εραστές.
Γυρίζει σαν την Περσεφόνη
κρατάει σκήπτρο και βελόνι
και ψάχνει αγοραστές.




 Στατιστικά στοιχεία 
       Δημοφιλία: -
      Αναγνώσεις: 4365
      Σχόλια: 1
      Αφιερώσεις: 0
 
   

 Δισκογραφία 
 
[1] Δελτίο ανέμων
2004
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Αφιέρωσέ το κάπου
Νέα μετάφραση
Εκτυπώσιμη μορφή
Αποστολή με email
Διόρθωση-Συμπλήρωση
 
   
 
   Cappuccino @ 04-10-2009
   μουσόφιλος
05-03-2016 03:44
Ο συνθέτης αναφέρει στο ένθετο: «Ο δίσκος αυτός είναι σαν μια Ανεμογεννήτρια: από την τόση σπαταλημένη ενέργεια του περαστικού, βιαστικού ανέμου, κατορθώνει να της κλέψει λίγα ψίχουλα για να τα κρατήσει και να τα χρησιμοποιήσει μετουσιωμένα στον τόπο από όπου αυτός πέρασε. Η νέα φωνή που διαπερνά τον δίσκο σαν θερμό κύμα, αυτή της Φωτεινής Δάρρα, είναι η ζωογόνος ενέργεια που δίνει η ψυχή στα τραγούδια όπως ο καλοκαιρινός άνεμος περνά ορμητικά μέσα από το ανοιχτό παράθυρο της ψυχής μας».
Ο δίσκος αν και προθεσιακά κινείται στο πνεύμα του υπερεπιτυχημένου «Τραγούδια για τους μήνες» με την Ελευθερία Αρβανιτάκη (1996) εντούτοις είναι διαφορετική τόσο η ενορχηστρωτική του προσέγγιση όσο και η ερμηνεία της Δάρρα, μια νεανική φωνή, αέρινη που άλλοτε ταιριάζει απόλυτα με το πνεύμα των τραγουδιών π.χ. «Όταν όλα περάσουν» άλλοτε όμως ακούγεται σαν «ξένη», όχι, δηλαδή, τόσο «πειστική» ως προς το συναίσθημα της μελωδίας και του λόγου που κλήθηκε να ερμηνεύσει [πηγή: http://www.ogdoo.gr]


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο