Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132257 Τραγούδια, 269910 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Δεσμοί
 αποσπάσματα από την συμπτωματική ποίηση του δικτύου. Ό,τι υπάρχει είναι κόπι εντ πέιστ. Επίσης τα αγαθά κόποις κτώνται.
 
Η ολοκλήρωση των κλάδων
της Γιόγκα που προαναφέραμε
ισοδυναμεί με το ξεπέρασμα
των 4 πρώτων επιπέδων ούτως
ώστε ο άνθρωπος να μπορέσει
να λειτουργήσει με τα τρία
ανώτερα που αποτελούν
το πραγματικό ΕΓΩ
του ανθρώπου.The theater
has always seemed to me
the exercise of a dangerous
and terrible act,
where the idea of
theater and spectacle is done
away with, as well as the idea of all science, all religion,
and all art.
--Antonin Artaud,
"Theater and Science" Η Ρετσίνα, αποκλειστικά ελληνικό κρασί,
ανήκει στην κατηγορία των
Επιτραπεζίων Οίνων που έχουν Ονομασία κατά Παράδοση.
Στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης κανείς, πλην Ελλάδος,
δεν μπορεί να παράγει κρασί
που θα ονομάσει ρετσίνα.
Narrative
therapy is premised
on the idea that
the lives and
the relationships of persons
are shaped by:
the knowledges
and stories that
communities of persons
negotiate and
engage in to give
meaning to their
experiences: and
certain practices
of self and
of relationship
that make up ways
of life associated with these knowledges and stories.
Ο Ελληνικός Πολιτισμός
δεν είναι δυνατόν
να αποτυπωθεί σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αναγνωρίζοντας,
όμως, τη δύναμη και
τις δυνατότητες που προσφέρουν
οι νέες τεχνολογίες,
προσπαθήσαμε να συμπιέσουμε
σ΄αυτό το πρόγραμμα χιλιετίες δημιουργίας, αιώνες
μεγάλης τέχνης,
επιτεύγματα του
ανθρώπινου πνεύματος,
δρόμους έτοιμους,
πάνω στους οποίους
περπάτησε ο δυτικός
πολιτισμός για να φτάσει στη σημερινή του μορφή.Sanctorale.
Literary Site
Offers More Than Words
By JUDITH H. DOBRZYNSKI










 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 59
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
Αγνή
01-05-2005
Schluss mit hohen Zinsen! Συμπτωματικό σχόλιο..
eryx-t
02-05-2005
δηλαδή δεν απέχουμε και πολύ από το να πούμε:
το copy-pasting εστί φιλοσοφείν
ή ακόμη:
εις οιωνός άριστος, copy-pasting for art...
eryx-t
02-05-2005
το αποτέλεσμα πάντως είναι εντυπωσιακό!
Nikos10
02-05-2005
διαχρονικά ζητήματα, παλιό το σχόλιό σας έρυξ. Αγνή, ...wir lasens im Buche, war Meinung.Καθόλου συμπτωματική απάντηση.
eryx-t
02-05-2005
μετά το νατουραλισμό, το ρομαντισμό, τον συμβολισμό, το σουρεαλισμό (να μην ξεχνάμε και το σοσιαλιστικό ρεαλισμό, έτσι;))... μετά και από το μεταμοντερνισμό ήρθε η ώρα της copy-paste-poetry...
"ω ταπεινή τέχνη χωρίς ύφος, πόσο αργά δέχομαι το δίδαγμά σου" (ελπίζω αυτή τη φορά να μην παρεξηγήσετε αγαπητέ αυτό μου το copy-paste από τον Κ.Κ.)
Nikos10
02-05-2005
ναι, καλέ μου έρυξ, είμαι ο εισηγητής του κοπιπέϊστισμού!Πρόσεχε μήπως σου διαλάθει καμία λέξη....
eryx-t
02-05-2005
ποιά λέξη; πού;
Nikos10
02-05-2005
Έρυξ! μιά λέξη περνάει πίσω από την πλάτη σου! Γρήγορα!
fevroni
02-05-2005
Poetry is basically premised on unspoken words, unknown knowledges and unforthcoming or unforeseen feelings, αγαπητέ Nikos! Φιλοπαίγμων μύθος κι εσείς;
Αγνή
02-05-2005
Φίλε Νίκο, αν και η μη συμπτωματική σου απάντηση δικαιώνει αυτά που πρεσβεύεις και που με εντυπωσίασαν στην συζήτησή σου με τον Γιώργο, δεν μου αρέσει το ξεκοίλιασμα των λέξεων σε ποιήματα που κρύβουν βόμβες μέσα τους, προτιμώ αν θες την Θεία Κωμωδία!
stigmi
02-05-2005
κατι σε cloping therapy μου κανει. νασαι καλα
Nikos10
03-05-2005
Ποιο ξεκοίλιασμα λεξεων; Ποιες βόμβες; Εγώ αποβλέπω σε ένα ξεκοίλιασμα σκέψεων, αποδεχόμενος φυσικά και τη Θεία Κωμωδία, why not?
Nikos10
03-05-2005
Stigmi ως παιδάκι πρέπει να ζήλευες πολύ. Μη στενοχωριέσαι επειδή δε θα γράψεις τίποτα σημαντικό στη ζωή σου.Αποδέξου το, για να ηρεμήσεις. Νάσαι καλά.
Nikos10
03-05-2005
Fevroni, ελάτε τώρα. Είσθε ευφυής για να καταλαβαίνετε ότι οι μη ειπωμένες λέξεις κλπ, κλπ, αγγλικά, αφορούν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούνται, όχι την ίδια τους την ύπαρξη. Αλλιώς τα μόνα αληθινά ποιήματα θα ήταν τα λετριστικά, στο στυλ του Λαπαθιώτη: ζηνώντας αποβίδονο λαβίνι. Διαβάστε το Γλωσσολογία και Λογοτεχνία του Μπαμπινιώτη, βιβλιογραφία παραθέτει, αλλά τα λέει συνοπτικά και απλά.
Nikos10
03-05-2005
Φυσικά, πρέπει να παραδεχτώ πως ναι, έχω υπάρξει στη ζωή μου μύθος. Επίσης θα έπρεπε να το εντοπίσετε. Και όχι αναγκαστικά φιλοπαίγμων.
Nikos10
03-05-2005
Φυσικά η ποίηση πρέπει να πρωτοτυπεί σε κάτι. Στο να δημιουργεί κάθε φορά τη δική της πραγματικότητα. Η οποία να είναι τόσο αληθινή όσο και η άλλη, η εξωποιητική. Αλλά προσέξτε και κάτι ακόμη, για οικονομία λέξεων και συζητήσεων...
Nikos10
03-05-2005
Ένας φιλοπαίγμων μύθος με το νικνέιμ Nikos, με το όνομα της περσόνας δηλαδή, στέλνει ένα κείμενο, ένα ποίημα, ένα κολλάζ, πείτε το όπως θέλετε. Και τι γίνεται; Επιτέλους, εδώ μέσα, διάλογος για το κείμενο και όχι για τις ζωές. Χαίρομαι που κανείς δεν έγραψε κανένα σχόλιο του στυλ "μη στενοχωριέσαι καλέ μου, υπάρχουν και άνθρωποι που σε αγαπάνε" και άλλα παρόμοια τρυφερά. Ξέρω ότι ενοχλεί το να συνειδητοποιείτε ξαφνικά πως μέσα στα δικά σας κείμενα, μιλάω γενικά, αποκαλύπτεται το θέραπινγκ. Ας προσέχατε. Έτσι είναι η ζωή.Εγώ απλώς έβαλα τον πήχυ ψηλά για το κείμενο και όχι τον αυτοοικτιρμό.
Nikos10
03-05-2005
Υ.Γ. μη βιαστείτε να απαντήσετε. Ο κανόνας λέει πως εκείνος ή μάλλον εκείνη που θα επιτεθεί πρώτη τώρα, έχει και το μεγαλύτερο αίτημα θεραπείας. Να εκτιμήσετε ότι τα γράφω εκ των προτέρων και δε σας στήνω παγίδες. Θα παραήταν εύκολο. Φιλάκια.
eryx-t
03-05-2005
"Narrative therapy is premised on the idea that the lives and the relationships of persons are shaped by: the knowledges and stories that communities of persons negotiate and engage in to give meaning to their experiences: and certain practices of self and of relationship that make up ways of life associated with these knowledges and stories."
αυτό copy-paste από αριστερά το έκανα...
eryx-t
03-05-2005
τη θεραπεία μου παρακαλώ! ... νομίζω κέρδισα... μη μου πείτε ότι ο διαγωνισμός είναι μόνο για γυναίκες...
fevroni
03-05-2005
Αγαπητέ μου Νίκο κι εσείς είστε ευφυής τόσο τουλάχιστον ώστε να καταλαβαίνετε ότι η πο΄΄ιηση όπως και οι άνθρωποι αρέσκονται στο να πρωτοτυπούν και να φτιάχνουν τις δικέσ τους πραγματικότητες. Η θεραπεία που διαλέγει ο καθένας ωστόσο είναι ανάλογη της περίπτωσής του. ʼλλος γράφει ποιήματα, άλλος πάει για τρέξιμο, άλλος συστήνεται και υιοθετεί μια πολύ δυναμική περσόνα σ΄ ένα site για τη χαρά της κουβέντας, γνωστά πράγματα. Αν πάντως η δική σας σας ταιριάζει, ακριβώς επειδή είστε ευφυής δεν έχω κανένα πρόβλημα να λάβω μέρος στη θεραπεία σας, τουναντίον.
fevroni
03-05-2005
Α! και που είστε;! Οι λέξεις αν δεν ειπωθούν δεν υπάρχουν. Όσο για το μύθος το εντόπισα γι αυτό το λέω...
fevroni
03-05-2005
Α! και που ξανα-είστε;! Μη στεναχωριέσαι καλέ μου, υπάρχουν κι άνθρωποι που σ΄αγαπάνε...
fevroni
03-05-2005
A! και που ξανα-ξανα-είστε;! Να γράψετε και κανένα άλλο ποίημα, μην απαντάμε μόνο σε αυτό είναι μλκ. Ή αλλιώς δοκιμάστε και εναλλακτικές θεραπείες.
Αγνή
03-05-2005
Φίλε Νίκο, δεν είσαι παρά μονάχα ένας μύθος;;;
Nikos10
03-05-2005
Αγαπητή Φεβρώνη, εν μέρει συμφωνώ με το σχόλιό σου. Με μερικές ενστάσεις: 1. πρόσθεσε το "νομίζει ότι". Για να γίνω συγκεκριμένος: άλλος νομίζει ότι γράφει ποιήματα, άλλος πάει για τρέξιμο(ενίοτε νομίζει ότι τρέχει) κλπ. 2. Εγώ όπως είδες δε ζήτησα κανένος είδους θεραπευτική αγωγή. Εκείνοι που μιλήσανε ας προτείνουν θεραπείες στους εαυτούς τους 3. Το τελευταίο που με απασχολεί σε αυτή τη ζωή είναι αν υπάρχουν άνθρωποι που με αγαπάνε 3. Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του κόσμου μου (Βιτεγκενστάιν). Μη μου απαντάτε με κοινοτοπίες. Οι λέξεις ακόμη κι αν δεν ειπωθούν υπάρχουν όπως οι υπόηχοι και οι υπέρηχοι. Ο κόσμος μας δεν υπάρχει, αν αγνοούμε τις αόρατες λέξεις. 4. Πιθανόν να θεωρείται αυτό το ποιημα "μλκ". Πιθανόν να θεωρείτε ότι το να απαντάμε σε αυτό το ποίημα είναι "μλκ". Δυστυχώς για εσάς ανήκω στην κατηγορία εκείνων που ξέρουν πολύ καλά τι έχουν κάνει. Δεν περιμένω εύσημα από αθεράπευτα ατάλαντους.
Nikos10
03-05-2005
Ο έρυξ εμφανίστηκε ως ασπίδα προστασίας γυναικών. Δοκίμασε να χρεωθεί το αίτημα της θεραπείας, υποσκάπτοντάς το. Η Φεβρώνη ακολούθησε μιλώντας αποκλειστικά για θεραπείες. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας. Η Αγνή είχε την πιο έξυπνη αντίδραση, και το πιο εύστροφο ερώτημα.
Nikos10
03-05-2005
Τελειώνω γιατί υποπτεύεστε φυσικά ότι δεν ήρθα για να μείνω. Ήρθα για να παίξω. Θα σου πω κάτι Φεβρώνη: δεν αναρωτιέμαι για την αγάπη των άλλων. Αναρωτιέμαι όμως για την επόμενη λέξη. Αυτή ναι, μου λείπει. Και όταν λείπει είμαι όντως σαδιστής, όπως σωστά διέκρινε η Ελενίτσα. Όχι για την αγάπη, για τη λέξη. Καταλαβαίνεις;
Nikos10
03-05-2005
Τελευταίο σχόλιο για την Ελενίτσα. Τα στιχάκια της με τίτλο "σαδιστής" αυθεντικά μέσα στο θύμό της. Αλλά επειδή μάλλον είναι μικρή παρέβλεψε κάτι: η φίλη της η Στιγμή, μπαίνει με ένα σχόλιο και μιλάει για "κλόπινγκ θέραπυ". Πρώτο ατόπημα, χρησιμοποιεί ως επιχείρημα κάτι που ο ίδιος δεν έχω αποκρύψει. Δεύτερο ατόπημα, μου το χρεώνει ως κλοπή! ʼρα ο προσβεβλημένος θα έπρεπε να είναι κανονικά εγώ, με δεδομένο σε τελική ανάλυση το ότι η κλοπή διώκεται και ποινικά ενώ η έλλειψη ταλέντου μέχρι τώρα όχι. Τρίτο ατόπημα: μιλάει για "θέραπυ" σε ένα από τα λίγα ποίηματα εδώ μέσα που δεν έχει διατυπώσει αιτήματα θεραπείας.Η στιγμή υπήρξε άδικη, κακοπροαίρετη, υπόγεια υβριστική. Σε άλλα μέρη αν κάποιος με κατηγορούσε για κλοπή έτσι έυκολα και δημόσια θα τον χαστούκιζα. Κυρίως όμως όλα αυτά τα έκανε με μια εντυπωσιακή έλλειψη ταλέντου, την οποία δεν έχω κανένα δισταγμό να της την επισημάνω. Ανάλαβρα. Ατάλαντινγκ θέραπυ.
Nikos10
03-05-2005
Ανάλαφρα, προφανώς. Αν και το ανάλαβρα, καλό το βρίσκω ως λέξη. Φιλάκια σε όλους. Να διατηρείται την ψυχραιμία σας. Η καταγωγή της τέχνης είναι βάρβαρη.
eryx-t
03-05-2005
1. άλλος νομίζει, άλλος διαφωνεί... θεμιτά και τα δύο, χρήσιμο όμως να είναι κανείς και ευγενής και διαλλακτικός
2. απ'ότι γνωρίζω εγώ, αυτό με την άρνηση της θεραπείας συναντάται στις πιο βαριές περιπτώσεις
3. ύβρις αλλά και ψέμα πιστεύω... επί τη ευκαιρία, το να σας θαυμάζουν; πως σας πάει;
3. Β (Βιτγκενστάιν) εκεί σε αυτά τα όρια γίνεται προφανώς το παιχνίδι... που σημαίνει ότι υπάρχουν πράγματα "έξω", πράγματα "μέσα" και πράγματα που "παίζονται" ... κι ακόμη αυτά τα όρια είναι αλλιώς βιωμένα από εμένα, εσάς, τη φεβρώνη, τη στιγμή, την Αγνή, τη θεια μου και πάει λέγοντας
4. ταρατατζούμ! γιατί κλείνετε με τέτοιο αγενή και κακό τρόπο;
Nikos10
03-05-2005
Αγαπητέ έρυξ. Κατ' αρχήν πείτε ότι είμαι μια βαριά περίπτωση. Νομίζω ότι δεν δήλωσα πουθενά ψυχικά υγιής. Δήλωσα ότι δε γράφω για να ικετέψω κανενός είδους θεραπεία. Αυτό, αν υπάρχει, αφορά τον ιδιωτικό μου βίο, ενδεχομένως τον ψυχαναλυτή μου, αν έχω, όχι όμως την ποίηση. Επιμένω: η ποίηση δεν είναι η δημοσιοποίηση κανενός "προσωπικού προβλήματος". Είναι ο μετασχηματισμός του, είναι αν θέλεις η έξοδος από το "προσωπικό" πρόβλημα και η αναγωγή του σε πανανθρώπινο-φρικτή λέξη, αλλά δεν έβρισκα άλλη. Το θαυμασμό τον υπέσκαψα, όπως ίσως γνωρίζετε. Δεν είμαι πομπώδης. Δεν κορδώνομαι ούτε χαμογελάω με αυταρέσκεια. Προσπάθησα να διαλύσω και τους μύθους άλλωστε. Ίσως γιατί όταν χάθηκε η επόμενη λεξη, δεν είχε πια κανένα νόημα. Για το 3 συμφωνώ απόλυτα, αλλά έπρεπε να το λέγατε στη Φεβρώνη όχι σε μένα. Όσο για το αγενή και κακό τρόπο....Δίκιο έχετε, αλλά θεωρώ ότι ένας άνθρωπος που δημόσια κατηγορεί κάποιον για κλοπή έχει και τη δύναμη να αντέξει το να κατηγορηθεί για ατάλαντος. Από την άλλη πάλι μου κάνει εντύπωση το εξής: θεωρείς αγενές το να λέω σε κάποιον "είσαι ατάλαντος" και δεν ιδρώνεις όταν κάποιος φωνάζει "είσαι κλεφτης". Τόση αυταρέσκεια πια;
Nikos10
03-05-2005
Σκέψου να βγω δημόσια και να πω "έρυξ είσαι δολοφόνος" και να εξεγερθώ αν μου απαντήσεις ότι γράφω κακά ποιήματα. Δε σου φαίνεται ότι έχουμε χάσει λίγο το κριτήριο της αγένειας και της ευθιξίας;
eryx-t
03-05-2005
πω, πω γράψατε εν τω μεταξύ πολλά! εν ολίγοις για τις θεραπείες, που είναι νομίζω και το πιο ουσιαστικό από όλα όσα θίγονται εδώ, εγώ θα χρησιμοποιούσα περίπου αυτά που έχετε πεί στον Γ.Κ. για τις φιλοδοξίες... δηλ. το να αρνείται κανείς τη θεραπεία της τέχνης είναι εξίσου ύποπτο με την άρνηση της φιλοδοξίας... εξάλλου και τα δύο (θεραπείες και φιλοδοξίες) δεν είναι παρά όψεις του ίδιου νομίσματος...
eryx-t
03-05-2005
τώρα μπερδευτήκαμε...
eryx-t
03-05-2005
ήταν δηλ. εν βρασμώ η απάντησή σου στη στιγμή;
stigmi
03-05-2005
Το να κρινει καποιος ενα ποιημα ειτε καλως..ειτε κακως.. δεν ειναι επιλληψιμο..(ισως τα ορθογραδικα μου λογω ταχυτητας..να ειναι) αλλωστε ο ιδιος ο δημιουργος γι αυτο τον λογο το κοινοποιεί για να διαβαστει και να σχολιαστει.Αρα αυτοματως ο ιδιος αναλαμβανει την ευθυνη.Το να κρινει ομως καποιος την ζωη καποιου που δεν γνωριζει και την πορεια του μονο και μονον για ενα σχολιο που του εκανε (σεις το κρινατε κακο..μονος σας το ειπατε copy and paste στην δικη σας γλωσσα στην δικη μου το λενε αλλιως... αλλα ως φαινεται τα δικα σας μονον καλα)...τοτε αυτο πως λεγεται? Επισης ενας ανθρωπος που μπαινει σε εναν χωρο προσπαθωντα επιθετικα να επιβληθει,πως λεγεται?Οσο για το αν θα με χαστουκιζατε..δεν χρειαζοταν να το πειτε ημουν βεβαια...Απαντησετε η οχι το ιδιο μου κανει....
Nikos10
03-05-2005
έρυξ, εξακολουθείς να παριστάνεις την ασπίδα για τις γυναίκες οδηγούμενος σε παρανγώσεις και αυθαίρετα συμπεράσματα. Ο τρόπος καλέ μου έρυξ με τον οποίο γράφει κανείς δε συμβαδίζει αναγκαστικά με τον δημόσιο βίο. ʼλλο η θεραπεία ως αίτημα της τέχνης άλλο η φιλοδοξία ως αίτημα του δημόσιου βίου. Έπειτα δεν αρνούμαι τη θεραπεία, απορώ πως δεν το καταλαβαίνεις. Αρνούμαι το να "ικετεύει" κανείς για θεραπεία μέσω της ποίησης. Είναι σαφές αυτό που λέω; Το ξαναγράφω: σχόλια του στυλ "καημενούλη πόσο έχεις υποφέρει στη ζωή σου" φανερώνουν κάκιστα ποιήματα. Ή "κάνε κουράγιο, θα αλλάξουν τα πράγματα". Αυτο βέβαια δε σημαίνει ότι ο Καβάφης, γράφοντας δεν "θεράπευε" κατά κάποιο τρόπο την ομοφυλοφιλία του ή την ομοφιλία του, σύμφωνα με κάποιους.Η απάντησή μου στη Στιγμή, όχι δεν ήταν εν βρασμώ. Ήταν ψύχραιμη, γαλήνια και ειλικρινής. Ας πρόσεχε. Τελευταίο σχόλιο. Σε παρακαλώ προσπάθησε να διαβάζεις ό,τι γράφω και όχι ό,τι θέλεις να πιστεύεις ότι γράφω. Δε μου απάντησες και στα ερωτήματά μου, φυσικά.
stigmi
03-05-2005
Οσο για τον εν βρασμο ψυχης να σας πω πως ειναι ατοπο και δεν ισχυει στην περιπτωση σας διοτι δεν σας ειπα κλεφτη ειπα σαν θεραπεια κλοπης μου μοιαζει (αν εχεται ελλειψεις στα αγγλικα να σας συσστησω για ιδιαιτερα) μα αν σας βολευει να σιωπα αυτος που εχει δικιο για να ομιλει αυτος που αδικει. Τωρα το αν γραφω ομορφα η ασχημα δεν περιμενα την κριση σας και ειμαι βεβαια οτι το γνωριζεται αυτο. Επισης προτου κατηγορησεται παλι αλλον απο θυμο παρτε πρωτα ενα λεξοτανιλ να ηρεμησεται!..καλο θα ηττο και προτου με διαβασεται.
Nikos10
03-05-2005
Στιγμή, θα απαντήσω, πίστεψέ με δεν έχω καμία κακή πρόθεση απέναντί σου. Συμφωνώ ότι είναι σκληρό να κρίνει κάποιος μέσα σε δυο γραμμές και από μια δικτυακή ύπαρξη την προσωπικότητά σου. Το ίδιο αγενές είναι όμως να κρίνεις και εσύ με δυο λέξεις την -άλλη φρικτή λέξη- ηθική του. Το κλόπινγκ έχει ένα συγκεκριμένο νοηματικό βάρος, έχω την εντύπωση. Το θέραπυ επίσης. Σκέψου τι έγραψες, για να καταλάβεις τι απάντησα. Εσύ εθίγεις που σε είπα ατάλαντη, εγώ υπερασπίστηκα τον εαυτό μου από την κατηγορία της κλοπής. Είμαστε ισόπαλοι λοιπόν. Ηρέμησε. Τώρα για να πούμε και κάτι πιο σοβαρό η φόρμα της ποίησης είναι ένα θέμα. Το γιατί κάποιος επιλέγει να κάνει κόπι εντ πέιστ αποσπάσματα από το δίκτυο, συνομιλώντας με τάσεις της ηλεκτρονικής λογοτεχνίας, που φοβάμαι ότι αγνοείτε οι πιο πολλοί, το κάτω από ποιοες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει αυτό, αν θα έπρεπε να υπάρχουν και τα λινκς μέσα στο κείμενο-να μια σοβαρή επισήμανση που θα μπορούσε να γίνει- και άλλα πολλά. Αυτά, που λέει και το κουμπί δεξιά μου.
Nikos10
03-05-2005
Δε θύμωσα. Με κουράσατε. Με κούρασε η απουσία της επόμενης λέξης. Εκείνη ξέρει.
stigmi
03-05-2005
Το θεμα τελικα ειναι ενα ..Η γλωσσα κοκκαλα δεν εχει μα κοκκαλα τσακιζει...αν ξαναδιαβασεις και εσυ τι μου εγραψες θα δεις πως δεν θυμωσα με το αταλαντη (αφου το καλο και το κακο ειναι ακρως υποκειμενικο για τον καθενα)...εισαι αρκετα εξυπνος για να αντιλυφθεις το τι λεω..οσο για την σοβαρη συζητηση περι..(copy and paste η cloping therapy..-μην αρχισεις παλι ..) πιστευεις πως μετα απο ολα οσα γραφτηκαν εδω..θα υπαρξει απαντηση?.. αφου αναλωθηκαμε σε βλακειες?
Nikos10
03-05-2005
μάλλον δε θα υπήρχε απάντηση, Στιγμή. Γι' αυτό αναλωθήκαμε σε βλακείες. Είμαι στο bits and bytes, στην Ακαδημίας. Πρέπει να φύγω σε λίγο. Κάνω ειρήνη όπως οι Ινδιάνοι. Θα τα ξαναπούμε.
Ανώνυμο σχόλιο
03-05-2005
1. «Όχι στους ερασιτέχνες ποιητές. Ναι στους επαγγελματίες αλαζόνες.» δικά σας λόγια. Ως τέτοια λοιπόν, απαντώ: Γράφω ποίηση αγαπητέ Νίκο, είτε σας αρέσει, είτε όχι. 2. Το «ανάλαβρα» δε θα υπήρχε πριν το γράψετε, άρα; Ωραία λέξη συμφωνώ, αν δεν την είχατε όμως πει, θα υπήρχε μόνο στα τρίσβαθα του μυαλού σας κι έτσι δε θα υπήρχε ούτε καν για εσάς.(ίσως μόνο όταν θα την ανέσυρε ο ψυχαναλυτής σας) 3. Αγαπητέ Νίκο, μη μπερδεύεστε, εσείς τα ποιήματά σας δεν τα γράφετε στην αριστερή πλευρά της σελίδας αλλά στη δεξιά, γι αυτό και πολύ, μα πάρα πολύ σας νοιάζει αν οι άνθρωποι σας αγαπούν και σας αποδέχονται (τρικλοποδιές σε κοριτσάκια 12 ετών και κάτω, εμείς είμαστε λίγο παραπάνω) και κατά αυτή την άποψη χρειάζεστε άμεσα θεραπεία. Συνεχίστε να γράφετε δεξιά, αριστερά, όπου. Σας κάνει καλό. Μη λησμονήσετε να το αναφέρετε στον ψυχαναλυτή σας μόνο!!! 4. Το ότι δεν διώκεται ποινικά ακόμη το ατάλαντο σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σαφή όρια του προσδιορισμού του ακόμη και των βλαβών που ενδεχομένως αυτό προκαλεί. Σκοπεύετε να ορίσετε εσείς τα όριά του ή να αναφέρετε σαφείς βλάβες από τη συγγραφή ατάλαντων πονημάτων; Κάντε το, ίσως οι ατάλαντοι συμφωνήσουν μαζί σας και έτσι στήσετε μαζί τους λαϊκό δικαστήριο να μας σύρετε και εμάς. 5. Από πότε δε θεωρείται τέχνη η προσωπική έκφραση του καλλιτέχνη που περνά μέσα από τις εμπειρίες, θέσεις, απόψεις, συναισθήματα, εγωισμούς, μικρότητες και ότι άλλο του ίδιου; Οι περισσότεροι μεγάλοι ζωγράφοι έχουν καταθέσει την αυτοπροσωπογραφία τους. Η Khalo δε, ζωγράφιζε μόνο το πρόσωπό της, ο Ρίτσος έγραψε για τα χρόνια της εξορίας του και πάει λέγοντας.
fevroni
03-05-2005
fevroni από πάνω!
Nikos10
03-05-2005
Ως ποιητής Φεβρώνη αποφασίζω εγώ πού γράφω τα ποιήματα. Εσύ αποφάσισε για τα δικά σου. Επίσης άλλο η αυτοπροσωπογραφία, άλλο το να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη. Αν τα μπλέξεις νομίζεις ότι κάνεις τέχνη ενώ βάζεις μέικ απ. Τα συμπεράσμάτά σου ενδιαφέροντα. Θέλεις να πεις κάτι γιατί δεν κατάλαβα πολλά. Μιλάς για μένα συνεχώς. Πές μας εσύ πώς γράφεις.
Nikos10
03-05-2005
Υ.Γ. Καλή μου με τους ατάλαντους είναι που διαφωνώ, δεν το καταλαβαίνεις; Αποκλείεται ποτέ να συμφωνήσουν μαζί μου.
fevroni
03-05-2005
Συνήθως γράφω, βάζοντας μέικ απ. :)
fevroni
03-05-2005
Εσύ αντί για μέικ απ βάλε make believe = to pretend that something is real, especially in a game. ;
Nikos10
03-05-2005
Σε αυτό το παιδάκι, την Ελενίτσα, ορισμένοι εδώ μέσα έχουν κάνει μεγάλο κακό. Το μεσημέρι μου στέλνει ένα μέηλ, επιθετικό ήτανε, αλλά το εκτίμησα. Εκείνο που δεν εκτίμησα είναι ότι της είπα πως τα ποιήματα δεν γράφονται εν βρασμώ και μου απάντησε: δε θα μου πεις εμένα πως θα γράφω. Έχω γράψει τόσα ποιήματα! Η Ελενίτσα έχει ταλέντο, όχι για τα ποιήματα που γράφει, αλλά για την επιλογή της να εκφραστεί μέσα από την ποίηση. Για τη διάθεσή της να γράψει ποιηση. Όταν όμως τα σχόλια που συνοδεύουν ό,τι ανεβάζει είναι του τύπου "αστεράκι μου", "καταπληκτικό", "εξαίσιο" κλπ, αυτό το "παιδί" έρχεται στο σημείο να σου πει "εγώ ξέρω να γράφω. Έχω γράψει τόσα και τόσα, εσύ θα μου πεις;" Με το γλυκανάλατο ύφος καταφέρατε να δημιουργήσετε ένα παιδί τέρας της ποίησης που γράφει μικρομέγαλα, νομίζει ότι ξέρει να γράφει, και φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να γράψει κάτι πιο σοβαρό. Είδατε οι ανόητες φιλοφρονήσεις; Οι ανούσεις φιλοφρονήσεις; Πόσο καλή είσαι μάτια μου! Τι εξαιρετική είσαι! Που τι βρίσκεις αυτή τη δύναμη! ΟΙ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ ΕΚΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΨΩΝΙΟ.
e-LENITSA!!!
03-05-2005
kai egw allo sou eipa
e-LENITSA!!!
03-05-2005
e-LENITSA!!!, 3-5-2005: Την ψυχραιμία μου την κρατάω
e-LENITSA!!!
03-05-2005
e-LENITSA!!!, 3-5-2005: Και δεν θα μου πεις εσύ πώς να γράφω! Νομίζω ότι έχω γράψει πάρα πολλά ποίηματα, για να έχω μάθει ποιες στιγμές πρέπει να γράφω ποίημα. Αυτές που έχω συναισθήματα. Διαγραφή σχολίου
e-LENITSA!!!
03-05-2005
na matheis
Nikos10
03-05-2005
Προηγήθηκε ένας ήρεμος διάλογος με την Ελενίτσα και τον Κιν. Τον έσβησα ωστόσο, γιατί α) είχε πάει πολύ προς τα κάτω η σελίδα και β) γιατί θεωρώ ότι όπου μπορούμε καλό είναι να μην ανεχόμαστε και τη μετριότητα και το κιτς. Το "γουστάρω μαγκιά θείο" ας το γράψει η Ελενίτσα δίπλα στα δικά της, όχι εδώ. Το ίδιο και ο Κιν.Επιλέγω με ποιους συζητάω. Τους προαναφερθέντες δεν τους επέλεξα ως συνομιλητές και δεν έχω καμία διάθεση να τους υποστώ. Χώρο έχουν, ας γράφουν εκεί ό,τι θέλουν.
stigmi
03-05-2005
Aν και αναλωθηκα πολυ σημερα .. να σας πω πως το ενα παιδακι αν δεν το κανεις να αισθανθει ομορφα, ειναι σαν να το αποδυναμωνεις..μα παλι αν κατι δεν ειναι καλο δεν το λες ουτε το υπογραφεις (τα λογια αυτα που σς λεω τα ασπαζομαι και δεν ειναι δικα μου ειναι απο τους καλυτερους ψυχιατρους και ψυχολογους). Η Λενιω ειναι μολις 12 και εχει καταφερει για την ηλικια της Πολλα..ο τροπος που ενα παιδι φερεται και αντιδρα ειναι εξισου αναλογος με το οτι λαμβανει .. και συνηθως η πρωτη ληψη ειναι και η καθοριστικη. Νομιζα..και ελπιζα το θεμα με εμενα οτι εχει τελειωσει. Αν δεν σας αρεσω απλα με διαγραφεται..τοσο απλο..λυπαμαι που δεν μπορω να κανω κατι αλλο για να σας απαλαξω απο την παρουσια μου. Επίσης καλο θα ηττο να κατανοησουμε πως ολος ο κοσμος δεν γυριζει γυρω απο εσας η απο εμενα. Δεν θα αναλωθω αλλο ειμαι πολυ κουρασμενη με ολα αυτα και δεν νομιζω πως μου πρεπουν.
Nikos10
03-05-2005
Στιγμή, το θέμα με σένα όντως έχει τελειώσει. Δεν έχω κανένα σκοπό να σας διαγράψω, πιστέψτε με. Η συζήτηση που έγινε αφορούσε άλλα πράγματα και όχι τη μεταξύ μας αντιπαράθεση. Μην το χρεώνεστε.
Nikos10
03-05-2005
Ζητώ συγγνώμη αν σε κούρασα. Δέξου τουλάχιστον ότι από ένα σημείο και έπειτα έπρεπε να απαντάω σε όλα τα μέλη της παρέας σου, ενώ εσύ απείχες. Μάλλον η δική μου κούραση είναι μεγαλύτερη, πίστεψέ με. Θα το αποφύγω στο μέλλον, γιατί (αυτό με απασχολεί περισσότερο απ' την κούραση) είναι απίστευτα χρονοβόρο. Λέω για πολλοστή φορά, με αγάπη σε όσους πικράθηκαν σήμερα, καληνύχτα.
e-LENITSA!!!
03-05-2005
και στα μαλακισμένα; άντε βρε, ευχαριστούμε πολύ!!!!!

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο