Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132177 Τραγούδια, 269859 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Δεσμοί 2
 λυσάρι, για δύσκολα σχόλια σε εύκολα ποιήματα. Και αυτό με τη γνωστή μέθοδο του κόπι εντ πέϊστ.
 
Τε-λει-ο! Έκτα-κτο!΄
Υπέ-ρο-χο! Θαυμάσιο!
Εξαιρετικό! Εξαίσιο!
Να'σαι καλα! Γλυκέ μου!
Γλυκιά μου! Αστέρι μου!
Αστεράκι μου! Αστεράρα μου!
Θεϊκό! Μοναδικό! Ανεπανάληπτο!
Υποκλίνομαι! Σέρνομαι! Πέφτω
στα γόνατα.Σας ασπάζομαι!
Φιλώ το δεξί σας χέρι(και όχι μόνο)
Εγώ δε γράφω μαλακίες(κατά τη γνώμη μου).
Να είστε καλά. Καλημέρα.
Καλησπέρα. Καληνύχτα.
Ποιητάρχη μου!
Καληνύχτα, Ποιητάρχηδες
Καληνύχτα.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 57
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Φιλία
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
Nikos10
04-05-2005
Θα παρακαλούσα σε αυτό το ζάπινγκ των στίχων, όσοι ενοχλούντα να αλλάξουν κανάλι. Οι υπόλοιποι επιτρέπεται να γράφουν μόνο εγκωμιαστικά σχόλια. Δεκτές και οι αμφιβολίες.
eryx-t
04-05-2005
Α, κύριε, κύριε Μαλακάση! /ποιός θα βρεθεί να μας δικάσει... (copy paste κι αυτό, βέβαια, από Κ.Κ.)
Nikos10
04-05-2005
ε, μα φυσικά ¨Ερυξ. Φυσικά. Εμέ μικρό κι εσάς μεγάλο, ίδια τον έναν και τον άλλο. Αποφασίστε αν θα είσθε Μαλακάσης ή Καρυωτάκης. Και προσέξτε μήπως αποβληθείτε επειδή μου μιλάτε δημόσια.
Nikos10
04-05-2005
Αν και μεταξύ μας, πιο πολύ έχει από Μαγιακόφκσι.
eryx-t
04-05-2005
όντως,,, επικίνδυνο αυτό, το ξέρετε φαντάζομαι... ---διακοπή--- Janis στο Τρίτο: Oh Lord won't you buy me...----- τώρα ξέχασα τι λέγαμε...σας αφήνω...
ΠΑΡΑΠΟΙΗΤΗΣ
04-05-2005
με το μαλακό λοιπόν.....φίλτατε Νίκο, εάν κάποιος διαλέγει αυτήν την οδό για να εκφράσει τον λίγο ή πολύ θαυμασμό του στον ποιητή ή στην ποίηση του νομίζω ότι δεν μπορούμε να του αφαιρέσουμε το δικαίωμα να το κάνει έστω και αν κατά την γνώμη μας υπερβάλει.......όπως κι εσύ ελπίζω έχεις παρατηρήσει, κατά καιρούς δημοσιεύονται εδώ μέσα κάποιοι πολύ ενδιαφέροντες στίχοι......καταλαβαίνω βέβαια ότι ορισμένα εγκωμιαστικά σχόλια οφείλονται περισσότερο στον θαυμασμό ή την συμπάθεια προς το πρόσωπο που το έγραψε παρά στο ίδιο το ποίημα.....το να τα ισοπεδώνουμε όλα όμως δεν είναι σωστό......
fevroni
04-05-2005
Με τον παραποιητή Νίκο κι εγώ, αλλά εχω να προσθέσω: ααγγελοδιάβαστο, ομορφοστόλιστο, γλυκοκελάρυστο, θεάρεστο, amazing, notwithstanding
fevroni
04-05-2005
your aspiring talent this is astounded, wonderful, excellent!!! μου ΄χαν τελειώσει τα ελληνικά επίθετα, χαιρετώ!!!!
kostas71
04-05-2005
Νίκο είσαι φοβερός....σε πάο με χίλια φίλε...μια χαρά τα λες.....
Nikos10
04-05-2005
Αγαπητέ Παραποιητή, δεν αφαιρούμε τίποτα από κανένα, ούτε και το δικαίωμά του να μην πηγαίνει με το μαλακό. ʼρα εμπνεόμαστε από την περιρρέουσα, τη σχολιάζουμε, όπως θελετε πείτε το. Πάντως όλα εδώ μέσα κινούνται στο σωστό μήκος κύματος.
Nikos10
04-05-2005
Έπειτα, αγαπητέ Παραποιητή και αγαπητή Φεβρώνη, θα εκτιμούσα πολύ το να υπήρχε η ίδια υπόδειξη και προς τους "υπερβάλλοντες" ως προς τον θαυμασμό (ακόμη και απέναντί μας). Να σας δω να τους γράφετε ένα "με το μαλακό" και τι στον κόσμο, βρε παιδιά!
Nikos10
04-05-2005
Περιττό βέβαια να πω ότι εκτίμησα ιδιαίτερα τη στάση του Κώστα 71, λιτός και περιεκτικός, κυρίως όμως σωστός στην κριτική του. Επίσης τα αγγλικά της Φεβρώνης, με την επιφύλαξη ότι μπορεί να είναι τεστ κατευθυνόμενο από τη Στιγμή, για να δει αν ξέρω ξένες γλώσσες. Καλά ο έρυξ είναι ειδική περίπτωση, ακούει ραδιόφωνο.
Nikos10
04-05-2005
Ο έρυξ ακούει Τζάνις στο τρίτο! Το άκρον άωτον του ριψοκίνδυνου βίου!
annaΤi
04-05-2005
Συγγνώμη, αλλά.....δεν διαφωνώ με την θέση σου, διαφωνώ με τον τρόπο σου! Από την άλλη, όμως.... αν αύτή η σελίδα, είναι απλώς σελίδα "καθαρής ποίησης" κ' "στιχουργίας, προς μελοποίηση" ....πές μου το, και θα φύγω πρώτη!!! .....και κάτι προ-τελευταίο: θεωρώ ατυχή, την επίθεση, ειδικά προς την Στιγμή, κι ας μην την γνωρίζω προσωπικά! Αν απευθυνόσουν σε κάποιον άλλο που να έχει δώσει, αν μη τί άλλο μια συνεχή αβαθή και 'άτεχνη' αν θες συμμετοχή.... (συνεχή=κατεξακολούθηση) .....θα μπορούσα να είμαι πολύ πιο διαλακτική... και το τελευταίο: το χιούμορ σου, που αμυδρά διακρίνω, είναι προτέρημα! καλό μας βράδυ!
eryx-t
04-05-2005
...δεν διεκδίκησα το χαρακατηρισμό "ριψοκίνδυνος", κύριε Nikos... (μεταξύ μας ούτε το "επικίνδυνος", αλλά τέλος πάντων...)
Nikos10
04-05-2005
Αμάν, ʼννα Τ, τέτοια ώρα έβαλες όλα τα ζητήματα μαζί., Απαντώ συνοπτικά: μη φύγεις πρώτη. Καλό βράδυ.
Nikos10
04-05-2005
Αγαπητέ Έρυξ, γιατί θεωρείτε ότι οι απόψεις των άλλων πρέπει να εκπορεύονται από εσάς; Το τι θεωρώ εγώ προφανώς δεν έχει σχέση με το τι διεκδικείτε ή νομίζετε ότι διεκδικείτε εσείς.
Nikos10
04-05-2005
Αφήστε που δεν ήταν άποψή μου για εσάς, αλλά για το Τρίτο Πρόγραμμα.
Nikos10
04-05-2005
Εδώ και μερικά λεπτά σκέφτομαι ότι η ʼννα με αυθτή τη φράση "δε διαφωνώ με τη θέση σου, αλλά με τον τρόπο σου" άνοιξε μια μεγάλη κουβέντα γύρω από το ζήτημα περιεχομένου και μρφής. Πρόχειρα απαντώ:η μορφή είναι η θέση υπό την προϋπόθεση ότι η θέση προέρχεται από μία και μοναδική μορφή, ότι προασπίζεται την ατομικότητα της μορφής. Και τώρα πάλι καλό βράδυ.
Nikos10
04-05-2005
Υ.Γ. Δεν είμαι ψευδός, μπλέχτηκα με τα θήτα.
annaΤi
04-05-2005
"I think, I thaw e puthy cat" .....λέει ένα κίτρινο, εκνευριστικό κατ' εμέ, πτηνό.... λές να είναι ψευδό??? ;-) Αύριο,μου το κάνεις πιο λιανά, καθότι δεν είμαι του φιλολογικού.... (εδώ κ' για το σκέτο 'λογικού' τείθεται θέμα, τελευταία...) 'νύχτααααα......
annaΤi
04-05-2005
(e=a....sssss ;-))
elli
04-05-2005
Αν εννόησα καλά (αν λέω) από όλη τη συζήτηση κάποιος θέλει να γίνει υπέρλαμπρο αστέρι και ψαχνει τον τρόπο? Υπάρχει και το famestory να δοκιμάσει τη τύχη του....118 αναγνώσεις μέχρι τώρα Νίκο καλά τα πας άντε να δούμε μέχρι αύριο τι θα γίνει...!!!!
elli
04-05-2005
ξέχασα με τη δικιά μου πήγε 119 αναγνώσεις!!
Αγνή
04-05-2005
Φίλε Νίκο, αν ετοιμάζεσαι να γράψεις κοινωνιολογική εργασία γιά την κύκλο κάποιων ποιητών/στιχουργών/και παραποιητών (δανεικό φίλε Παραποιητά, χωρίς παρεξήγηση) στο ίντερνετ, έχεις τα συγχαρητήριά μου, βρήκες τον καταλληλότερο τρόπο να συλλέξεις υλικό.
Αγνή
04-05-2005
Αν πάλι εισέβαλλες γιά να προβοκάρεις τα στάσιμα νερά, πάλι έχεις τα συγχαρητήριά μου, διότι η επίθεση (άγγελμα) συνδυάζεται πάντα με μιά ανανέωση, σε αντίθεση δυστυχώς με αυτό που θεωρείται από τους περισσότερους «ποιητικό κλίμα».Οι συνειδητοί αναγνώστες-παραλήπτες των κειμένων μέσα στο φόρουμ, απαιτούν και χαίρονται τέτοιες εν δυνάμει καταστάσεις, αν το θέλεις, υποδόριες ενέσεις.
Αγνή
04-05-2005
– Αγαπητοί φίλοι, δεν απευθύνομαι συγκεκριμένα σε κάποιον, με τρομάζει να βλέπω τις παροξυσμένες αντιδράσεις σας.... Αναρωτιέμαι σε κάθε σχόλιο που διαβάζω εδώ, γιά ποιό «σώμα» μάχεται ο καθένας σας. Γιά ποιά ιδέα, γιά ποιά «διάσωση» από ποιό «κάτι», τι καταγγέλλετε τελικά? Νόμιζα πως οι αληθινοί ποιητές -συμβολικά- αποσωματοποιούνται, δεν παλεύουν να διασώσουν κατεστημένα, δεν μηχανεύονται τρόπους εξόντωσης... Το φόρουμ αυτό, συνιστά την ίδια την Σκέψη!
Αγνή
04-05-2005
Τέλος, όσον αφορά το θέμα της ευθιξίας εδώ μέσα, και πάλι οφείλω να δικαιώσω τον Νίκο.
fevroni
04-05-2005
Πάντως εγώ ένα σου αναγνωρίζω, αν και ολίγον μεθυσμένη μ΄ εσένα και μ΄ ένα άλλο πρόσωπο εδώ μέσα, απέκτησε ζωή το site και μόνο γι αυτό δηλαδή τα σέβη μου, υποκλίνομαι, αστέρι μου, ποιητάρχη μου, ήμουν αρκετά εγκωμιαστική ή θα αποβληθώ;;;
fevroni
04-05-2005
Αγαπητή μου Αγνή προσέξτε μήπως ο Νίκος είναι η Ηλιάνα μόνο γιατί χρησιμοποιούν τον ίδιο τρόπο!
Αγνή
04-05-2005
..τον κύκλο...βεβαίως!
Αγνή
04-05-2005
Αγαπητή μου Φεβρώνη, δεν ανήκω σε κείνους που υποκλίνονται, άρα ούτε σε κείνους που δέχονται ευχαρίστως να γονατίζουν οι άλλοι μπροστά τους.
fevroni
04-05-2005
των χαμένων ποιητών εννοείς; Πάλι δε σε κατάλαβα. 2-1. Ο κύκλος με την κιμωλία, μήπως; Ο κύκλος ο σκέτος, αυτός που μαθαίναμε στη γεωμετρία; Απέτυχα μάλλον και στις τρεις προσπάθειες. Επιλέγω την κουρτίνα 2.
fevroni
04-05-2005
Χάνεις, ξέρεις τι ωραίο είναι να γονατίζουν μπροστά σου; Δοκίμασέ το και δε θα χάσεις. Αλλά ξέχασα, είσαι από εκείνες που δέχονται να τους κλείνουν το μάτι. Παγκόσμια πρώτη και μοναδική αυτό το κλείνουν το μάτι σατυρικοί ποιητές. Υποκλίνομαι! Πως αισθάνεσαι;
fevroni
04-05-2005
...το να σου κλείνουν το μάτι, ήθελα να πω. Δήλωσα μέθη.
Αγνή
04-05-2005
Απλά διόρθωσα ένα ορθογραφικό λάθος μου...καλή διασκέδαση!
fevroni
04-05-2005
Δήλωσα μέθη, τα υπόλοιπα όμως τα εννοώ.
fevroni
04-05-2005
Δήλωσα μέθη, τα υπόλοιπα όμως τα εννοώ.
vas
04-05-2005
στη μέθη ξαναστέλνεις το ίδιο σχόλιο, όπως όταν μιλάς και λες δυο-τρείς φορές το ίδιο πράγμα;
fevroni
04-05-2005
Εφοπλιστά μου, πρωινός πρωινός, τα πίνατε κι εσείς;
vas
04-05-2005
ωχ εδώ υπολείπονται οι αναγνώσεις από αυτές του ποιήματος του ΕΚΙ. 443-165 το σκορ.
vas
04-05-2005
αγαπητή μου Φεβρώνη, καλημέρα σας. Μια μπυρίτσα πίνω ο φτωχός εφοπλιστής
Nikos10
05-05-2005
Κοιτάξτε. Για να κάνει κάποιος επίθεση, πρέπει να κάνει διάλογο με τα κείμενα -τουλάχιστον-στα οποία επιτίθεται, να έχει προσωπικά με κάποιον και πάει λέγοντας. Από την πλευρά μου δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Συνεπώς δεν κάνω επίθεση, διάλογο κάνω βεβαίως, αλλά με πρόσωπα και πράγματα που βρίσκονται εκτός του σάιτ. Προφανώς δε γίνομαι αντιληπτός, αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω και πιο αναλυτικά χωρίς να φτάσω σε κάποια διακήρυξη ποιητικής, που θα μου φαινόταν στομφώδης. Αν ταράζω τα νερά όπως λέτε, αυτό προφανώς δεν οφειλεται στο ότι βρίζω τον έναν ή τον άλλο-πράγμα που άλλωστε δεν είναι και στις προθέσειις μου να το κάνω. Η επισκεψιμότητα επίσης δεν με αφορά και είναι τουλάχιστον "φτηνό" ο Βας να μου την χρεώνει αυτόκλητα. Αν θέλει, όποιος θέλει, ας σβήσει τον μετρητή από τις σελίδες μου. Κοιτάξτε όμως την αλήθεια: το σχόλιο του Βας στην ουσία του είναι πολύ περισσότερο προσβλητικό και επιθετικό, από άλλα που πρόλαβα να γράψω μέχρι τώρα. Από εκεί και έπειτα τι να πει κανείς, για τον καημό της αλληνής...Κλεισίματα ματιών, άλλα καταλάβατε χρυσέ μου, εγώ όχι, με παρεξηγήσατε, τυτχαία πέρναγα. Και τι νόημα έχουν όλα αυτά; Τι;
vas
05-05-2005
Συγνώμη, παρεξήγησες το σχόλιό μου. Αλλά μάλλον δεν έχεις δεί τα σχόλιά μου στο ποιήμα του ΕΚΙ γιατί τα έσβησε, οπότε δικαιολογημένα παρεξήγησες. Γινόταν μια ειρωνική αναφορά στην αναγνωσιμότητα και τους τρόπους αύξησής της. Τεσπα. Τυχαία πέρναγα.
Nikos10
05-05-2005
Εντάξει Βας, έληξε με τις επισκεψιμότητες. Τώρα να πω κάτι εδώ, για να φορτώσω τη σελίδα μου και όχι άλλες. Και μόνο το γεγονός ότι δέχεσθε να απολογηθείτε και να δώσετε εξηγήσεις για το σε "ποιους" μιλάτε και σε "ποιους" όχι, ο νοων νοείτω, δείχνει ότι η ποιητικές σας προθέσεις δεν κινδυνεύουν από τις δικές μου ύβρεις αλλά από τους αυτόκλητους καλλιτεχνικούς νταβατζήδες (1)
Nikos10
05-05-2005
Δε θέλω να ανακατέψουμε άλλο στη Στιγμή σε αυτή τη συζήτηση, επίσης το θέμα θεωρείται λήξαν από την πλευρά μου. Θεώρησα χθες ότι μια περσόνα-δεν το λέω υποτιμητικά-απλώς μέχρι να γνωριστούμε αυτό είμαστε αναπόφευκτα-με "καταγγέλλει" με ένα τρόπο αφοριστικό, απλοϊκό και ταυτόχρονα επικίνδυνο, για κλοπή. Ετσι ανάλαφρα. Έτσι ανάλαφρα λοιπόν απάντησα κι εγώ. Αν η Στιγμή δηλώνει ότι δεν κατάλαβα καλά, το ίδιο δηλώνω κι εγώ. ʼλλο ήθελα να πω. Ένα μου κάνει εντύπωση όμως: ότι στην πλειονότητά τους τα μέλη του σάιτ, έκαναν "γαργάρα" τα περί κλοπής και ασχολήθηκαν μόνο με τα ζητήματα του ταλέντου. Τόση εξοικείωση με την κλοπή πια; (2)
Nikos10
05-05-2005
Ο Έκι σήμερα, κάκιστος μπαλαδόρος του δικτύου, αποκαλύπτει δήθεν το μέηλ μου παραληρώντας. Η ανωνυμία προσωπική επιλογή είναι εδώ μέσα. Ένας λόγος που την επιλέγω, αλλά δεν την υπερασπίζομαι, είναι ακριβώς αυτό που λέει κάπου η Αγνή (Αγνή, τον Αρτέμη Μάτσα τον θυμάσαι;): το ποίημα δεν έχει σώμα και αίμα. Είμαι όποιος είμαι μέσα από ό,τι γράφω. Καλό ή κακό. Το όνομα στην παρούσα φάση τουλάχιστον δεν έχει απολύτως καμία σημασία, όπως δεν έχει και το κινητό.(3)
Nikos10
05-05-2005
Μια τελευταία απάντηση. Η Φεβρώνη σήμερα απολογούμενη λέει κάτι του στυλ "μιλάω με την Ηλιάνα, γιατί μ'αρέσουν τα ποιήματά της και με τον Νίκο, για την επιθετική του διάθεση" ή κάπως έτσι, τέλος πάντων. Φεβρώνη, κοίταξε, στο ξαναλέω, δεν έχω απολύτως καμία επιθετική διάθεση. Επιθετική διάθεση σέρνεται εδώ μέσα, και γι' αυτό τα πράγματα είναι καλυμμένα κάτω από ένα επίχρισμα μελομακάρονων και χρυσόσκονης και αστερόσκονης επίσης. Όλο αυτό το μελιστάλαχτο, το υπέρμετρο και το ανούσιο των σχολίων. Η προσωποποίηση της κριτικής. "Πάντα σε διαβάζω, αλλά αυτό εδώ το έμαθα απέξω"! Σε παρακαλώ λοιπόν μη μου χρεώνεις εμένα κάτι που δημιουργείτε εσείς ή είναι ήδη δημιουργημένο εδώ μέσα. Απόδειξη; Ευφυία διαθέτεις. Σκέψου ποιος δεν μίλησε για ζαρτιέρες, για κοντές φούστες, και ποιος επιχείρησε να προσβάλει την προσωπικότητα των άλλων. Εκεί είναι η επιθετικότητα, όχι στο να μου πεις εσύ αν σου αρέσουν τα ποιήματά μου ή όχι.
Nikos10
05-05-2005
Για όλα τα υπόλοιπα, προτείνω Ζιράρ και τα "κεκρυμμένα από καταβολής". Προτείνω επίσης διάλογο με ποιήματα μεγάλων ποιητών, που ανεξάρτητα απο το αν μας αρέσουν ή όχι, δεν παύουν να είναι ποιήματα. Εκεί πρέπει να δίνονται απαντήσεις, εκεί προσπαθώ να τις δίνω κι εγώ, και όχι φυσικά στα ποιήματα της Φεβρώνης ή του έρυξ ή δεν ξέρω ποιου άλλου.
Nikos10
05-05-2005
Υ.Γ. για να μη δημιουργηθούν παρεξηγήσεις. Ορισμένα της Φεβρώνης και της Ηλιάνας μου αρέσουν. Μέχρι εκεί. ʼλλα τα βρίσκω πολύ γυναικεία, ξέρετε είναι αυτή η κατάρα της περίφημης "γυναικείας" ποίησης. Μεγάλη συζήτηση. Αυτός ο Κώστας 71 πιστεύω ότι μπορεί να γράψει σπουδαία λαϊκά κομμάτια, και θα το έβρισκα πολύ ενδιαφέρον να έδινε κάποια για μελοποίηση. Συμβουλή μου, αν μπορώ να του δώσω και αν ενδιαφέρεται να την συζητήσει: να αποφεύγει το λόγιο, όπως ο διάβολος το λιβάνι. Το ποίημα του Ηλία Πολίτη, πώς λέγεται, δεν θυμάμαι, ενδιαφέρον είχει επίσης για το παραληρηματικό του όλου πράγματος. Επιμένω ήταν αδούλευτο και βέβαια περιορισμένο. Δε βάζεις τον Δον Κιχώτη και τον Μαρκήσιο Ντε Σαντ σε διάλογο με μια περσόνα Νικος και μια περσόνα Ηλιάννα.
Nikos10
05-05-2005
Γιατί αδικείς τις περσόνες φυσικά. Και ο έρυξ είναι καλός, και θα γίνει καλύτερος, αν αποφασίσει να μην κρύβεται αλλά να αποκαλύπτεται μέσω της ποίησης. Αυτά μέχρι στιγμής.
fevroni
05-05-2005
Εγώ προσωπικά Νίκο, δεν ασχολήθηκα με την κλοπή γιατί το θεώρησα αυτονόητο, αφού μόνος σου είχες δηλώσει copy paste. (1). Δεν ένοιωσα την ανάγκη να απολογηθώ με ποιους μιλάω και ποιους όχι, απλώς ο ΕΚΙ νόμιζε ότι κάνω πλάκα «με τους κατά καιρούς εμφανιζόμενους κομήτες» (προφανώς, Ηλιάνα κι εσένα) και ήθελα να δηλώσω την άποψή μου και τη θέση μου. (2). Δεν είπα ότι η διάθεσή σου είναι επιθετική, και να είναι δε με αφορά, είπα ότι μ΄ αρέσει ο διάλογος μαζί σου. (3). Όσο για το θέμα των σχολίων. When in Rome, do as the Romans do (για να ξανατσεκάρω την έφεσή σου στις ξένες γλώσσες!) (4). Γουστάρω πολύ να σχολιάζουν τα ποιήματά μου, γι αυτό και τα δημοσιεύω άλλωστε, και γουστάρω επίσης να σχολιάζω ότι μου αρέσει, για να δίνω την ίδια χαρά που παίρνω κι εγώ όταν με σχολιάζουν, στους άλλους. (5). Δε θα κρύψω πως πολλές φορές σχολιάζω για να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους που γνωρίζω, κι όχι κατ΄ ανάγκη γιατί αυτό που έγραψαν μου αρέσει. Αλλά όταν κάτι δεν μου αρέσει, περιορίζομαι στον προσωπικό διάλογο. Νομίζω θεμιτό, φτηνότερο και βολικότερο από ένα τηλεφώνημα, όταν απλώς θέλεις να πεις μια καλημέρα. (6). Τελειώνοντας, όταν γράφει κάποιος υπέροχο, μοναδικό κλπ κοινότοπες μπούρδες, δεν το λέει απαραίτητα συγκρίνοντας το ποίημα του άλλου με την τέχνη του Ελύτη ή του Ρεμπώ. Μπορεί απλώς να λέει, με άγγιξε, μου άρεσε, θα ήθελα κι εγώ να το είχα γράψει, απλώς μ΄ έναν λίγο ίσως υπερβολικότερο τρόπο. Αλλά θα δικάσουμε τώρα τον αυθορμητισμό και την τρυφερότητα; Γιατί αν το μέτρο της κριτικής μας είναι οι μεγάλοι ποιητές, τότε εσύ που σχολίασες το δικό μου εγκωμιαστικά, να σκεφτώ ότι το έκανες συγκρίνοντάς με, με ποιον μεγάλο ποιητή; Με κολακεύεις, κι ακόμα δεν υποκλίθηκες… (εφτά), αυτά.
Nikos10
05-05-2005
Συνεχίζω με σύντομες απαντήσεις γιατί οι ποιητές πρέπει να ακριβολογούν. 1) ʼλλο "κόπινγκ εντ πέιστ" -και δηλωμένο και άλλο "κλόπινγκ εντ πέιστ" και αδήλωτο. Η διαφορά είναι σαφής. 2) όντως δε μου χρέωσες επιθετικότητα, δική μου παρανάγνωση ήτανε από τα πιο πάνω για την Ηλιάνα. Αλλά όσα έγραψα περί επιθετικότητας ισχύουν. 3) ειλικρινά σου λέω είτε με σχολιάζουν είτε όχι με αφήνει αδιάφορο.4) αν μας αγγίζουν τόσα πολλά βρε Φεβρώνη, τότε δεν έχει μείνει και κάτι να μη μας αγγίξει:) Αλλά περί ορέξεως ουδείς λόγος. Απλώς δεν μπορώ να συμπράξω σε αυτό. 5) Να ακριβολογούμε: δεν σχολίασα κανένα δικό σου ποίημα εγκωμιαστικά. Αν θυμάμαι καλά έγραψα "επιτέλους ένα ποίημα". Δεν είπα "υπέροχο", "συγκλονιστικό" κλπ. Είπα "ένα ποίημα". Αλλά είναι σημαντικό το ότι είναι ποίημα. Και το εννοώ. Ουφ.
eryx-t
05-05-2005
α, ρε Nikos, ήθελα να χαρώ που είπες ότι είμαι "καλός" αλλά σκέφτηκα ότι στο πλαίσιο του ποιήματος αυτού, αυτό δεν είναι και τόσο καλό, αλλά πάλι μετά σκέφτηκα ότι το παίρνεις πίσω και τελικά ...χάρηκα!
Nikos10
06-05-2005
Έρυξ, καλέ μου, δεν παίρνω τίποτα πίσω.
KTiNoS
06-05-2005
mpla mpla mlpa ...
Nikos10
06-05-2005
στ¨αρχίδια μας

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο