Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
131622 Τραγούδια, 269648 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ο παραλογισμός των ημερών
 
Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ
ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

Θα ήθελα να μάθω οι πράσινοι κυβερνόντες δεν βαρεθήκανε ;Δεν το καταλαβαίνουν ότι δεν τρώμε κουτόχορτο; Οι πρώτες 100 μέρες του ΠΑΣΟΚ χαρακτηρίζονται από ένα αντεργατικό κρεσέντο, από την προσπάθεια από νωρίς να επιβάλλει το σύνολο της συντηρητικής πολιτικής του.
• Πως δηλώνεται ότι κάνετε περικοπές στις δημόσιες δαπάνες ενώ έχετε προκηρύξει διαγωνισμούς για κάλυψη υψηλόβαθμων θέσεων που συνεπάγονται και υψηλόμισθων αμοιβών.(άνω των 6000/μήνα);
• Δηλώνετε, σαν πράσινη κυβέρνηση που λειτουργεί αξιοκρατικά ,ότι θα βάλετε τέρμα στην διαφθορά .Επιμένετε ότι θα εισάγετε την διαφάνεια στις προσλήψεις (πολύ σωστό μόνο μέσο ΑΣΕΠ) αλλά μόνο τα πράσινα παιδιά ΄΄ αριστεύουν ΄΄, ξεχωρίζουν ,προχωράνε και παίρνουν τις θέσεις;
• Ο κύριος Χρυσοχοίδης δηλώνει σε συνέντευξη του ότι καλεί όλους τους δημοκράτες πολίτες να συμμετάσχουν στην πορεία για το Πολυτεχνείο αλλά στο τέλος της ειρηνικής πορείας έγινε προσαγωγή τόσων ατόμων. Η πορεία ήταν η μεγαλύτερη των τελευταίων χρόνων, (πάνω από 6000 άτομα)με παλμό και συνθήματα κατά της ΕΕ, των Αμερικανών, της αστυνομοκρατίας, ενάντια στην κυβερνητική πολιτική της λιτότητας αλλά…. συλλαμβάνονται 277 αμέριμνοι διαδηλωτές μετά το τέλος της πορείας, για να φουσκώσουν τον αριθμό των προσαχθέντων
• Η τελευταία σύλληψη, της μέλους του φοιτητικού συλλόγου Χημικού Αντιγόνης Χελιώτη με τόσους μπρατσαράδες γύρω της σαν να ήταν τρομοκράτησα ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Τελείωσαν οι τόσοι άλλοι και πλακώσατε στην μία; Τόσο μεγάλη απειλή αποτελεί, για την δημοκρατία και την χώρα μας ,η εν λόγω κοπέλα που χρειαζότανε 10 άτομα οπλισμένα σαν αστακούς γύρω της. Δεν γελοιοποιήθηκαν όταν ,λόγω έλλειψης στοιχείων αφέθηκε ελεύθερη και έφυγε ποδαράτη;
• Επιμένετε για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών αλλά ο εισαγγελέας έχει ασκήσει ποινική δίωξη στις πρυτανικές αρχές του ΕΜΠ για τη λειτουργία του INDYMEDIA.. Δεν έχει καμία σημασία αν κάποιος βρίσκει κάτι να διαβάσει εκεί, αν του είναι παντελώς αδιάφορο ή αν του είναι μισητό. Κι εγώ απεχθάνομαι πολλά ΜΜΕ, αλλά δεν θέλω με τίποτα να φιμωθούν. Μήπως η απήχηση, του indymedia σε συνδυασμό με το περιεχόμενο του ,είναι ο μόνος λόγος ;
• Υποσχεθήκατε ότι δεν θα υποβληθούν καινούργιοι φόροι και σε 10 ημέρες άρχισαν να μπαίνουν. Και που ήμαστε ακόμα; Μέσα σε λιγότερο από 100 ημέρες μας θυμίσατε δυστυχώς το παλιό ΠΑΣΟΚ.!



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 14
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

tzenilio@gmail.com
 
hahis1
20-11-2009 @ 00:24
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ::up.::
Μπούρμπουρ Λίθρας
20-11-2009 @ 02:00
::hug.:: ::rock.:: ::hug.::
TAS
20-11-2009 @ 02:22
άσχετα με το αν διαφωνεί κανείς ή συμφωνεί με τις επισημάνσεις σου . . .
jenny, εδώ είναι sixoi.info, φίλη μου...δεν είναι το zougla.gr . .
φιλικά . .
jenny
20-11-2009 @ 02:27
File Tas pistevis oti den ine politiko kimeno?
heardline
20-11-2009 @ 03:43
Συμφωνώ με TAS απολύτως, όχι επειδή έκανε πρώτος την παρατήρηση, αλλά επειδή θα έγραφα κι' εγώ κάτι γι' αυτό.

Τυγχάνει όμως και συμφωνώ μαζί του............. και εννοείται φιλικά ........................

TAS
20-11-2009 @ 03:55
ακριβώς αυτό επισημαίνω jenny ... Απλώς, λέω ότι ο χώρος εδώ είναι για άλλα πράγματα . .
φιλικά πάντα . . ::smile.::
Μπούρμπουρ Λίθρας
20-11-2009 @ 04:21
γράφε ότι θες γιατρέσα jennilio και μην ακούς κανέναν
κάνε δεκτή κάθε κριτική στο μέτρο που την θές αλλά μην αφήνεις σε καμία περίπτωση κανέναν να σου υποβάλει τι να γράφεις και τι όχι ::yes.::

::kiss.::
TAS
20-11-2009 @ 04:35
ώπα μεγάλε... Συγκράτησε την ορμή σου - που συγκρούεται με την ελεύθερη έκφραση διαφωνίας - !
κανείς δεν υποβάλει ή υπαγορεύει σε κανέναν.
για τους stixous λέμε, πως δεν είναι site για ανακοινώσεις πολιτικές . .
Μπούρμπουρ Λίθρας
20-11-2009 @ 04:44
συγκρούεται με την ελεύθερη έκφραση διαφωνίας;; ::huh.::

σόρρυ δεν της είπα εγώ ότι ο χώρος εδώ είναι για άλλα πράγματα δίνοντας το στίγμα που πρέπει να αποφύγει ως συμβουλή μελλοντικά

(η ελευθερία του λόγου είναι βασική προυπόθεση για μελλοντική ελέυθερη έκφραση διαφωνίας η οποία πάντα ακολουθεί δεύτερη)

όλα χωράνε..
TAS
20-11-2009 @ 05:13
το μόνο που λέω . . .
...είναι να σεβαστούμε τον κανονισμό των stixoi και να αναρτούμε στίχους και όχι ανακοινώσεις στη σελίδα μας. Στα σχόλια, είναι ο καθένας ελεύθερος να γράψει ότι θέλει . .Αλοίμονο . .
πάντα φιλικά . .
TAS
jenny
20-11-2009 @ 06:59
File Tas !avto pu egrapsa den ine anakinosi ine politiko arthro.An tha kitaxis ligo ta kimena mu (799)tha diapistosis oti eho idieterio adynamia sta politika kimena ke piimata.Otan se ena site yparhi mia katigoria(kinonika-politika) symeni oti ehis to eleftero na dimosisvsis.I elefteria logu su epitrepi na katathesis tin diki su apopsi ke tin ekfrazis me tus tropus po xeris.Kata ta ala den me kolakevi katholou na me stelnis sto zougla.gr.Ime sto stixoi apo to 2006 ke ise o protos pu mu kani tetia paratirisi.Gia pio kanonismo milas ke ti paravasi ekana?
TAS
20-11-2009 @ 14:22
η άποψη μου, στο τελευταίο σχόλιο μου, εδώ:
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=115968

Απλά μια άποψη διατύπωσα.Συγνώμη αν σε στενοχώρησα . .Καληνύχτα . .
jenny
20-11-2009 @ 21:06
Sevome tin apopsi su (tin paratheto kiolas) etsi opos tin ehis sto kathe avtu politiko su stiho.Dilono oti den eho tipota na prostheso.IME ENOHI PYROIVOLISTE ME.tO STIXOI TO EHO SAN SPITI MU OPU KATATHETO TIN SKEPSI KE TIN EVESTISIA MU(kinoniki,anthropini,iatriki).Eho synidisi kathari,den ekmetalevtika tipota,den eho na fovitho tipota ke den me agizun i kakies su.

Κάποιοι εκμεταλλευόμενοι την ελευθερία που παρέχουν οι stixoi, προσπαθούν να μετατρέψουν το site μέσω της προσωπικής τους σελίδας, που τους παρέχεται για ανάρτηση στίχων και ποιημάτων, σε ...δημοσιογραφικό μέσο προπαγάνδισης διαφόρων " πολιτικών " απόψεων και κινήσεων .

Το να υπηρετείς μέσω τραγουδιών και ποιημάτων, μέσα στους stixous, την οποιαδήποτε ιδεολογία, μπορεί να επιφέρει την διαφωνία κάποιων, αλλά νομίζω πως είναι μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας της έκφρασης αυτού του site.

Το να χρησιμοποιείς όμως σ υ σ τ η μ α τ ι κ ά τη σελίδα που σου παρέχεται, για σκοπούς άλλους απ' αυτούς, που οι όροι συμμετοχής στους stixous υπαγορεύουν, νομίζω πως αποτελεί κατάχρηση (της ανοχής του διαχειριστή και των άλλων μελών).
Ας υποθέσουμε ότι κάποιοι διαφωνούντες, αντιδράσουν αναλόγως. Και αρχίζουν να αναρτούν άρθρα και βιντεάκια αντίθετου περιεχομένου.
Εύκολα μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα επακολουθούσε.

Ας σημειωθεί, ότι υπάρχουν sites ειδικά γι αυτή τη δουλειά. Γιατί οι επίδοξοι διαφωτιστές μας δεν κατευθύνουν εκεί την ανάγκη τους για πολιτικοϊδεολογική επικοινωνία και ενημέρωση;

Εδώ γράφουμε στίχους, ρε παιδιά, δεν είναι εφημερίδα τοίχου . .

jenny
21-11-2009 @ 06:00
dimosievtike stin AVGI 21.11.2009

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο