ΝΙΚΟΣ P 12-01-2011 @ 16:24 | ::theos.:: | |
ΑΧΩΝΕΥΤΟΣ 12-01-2011 @ 16:40 | Σου μιλάω γι’ αγάπη
κι εσύ με ακούς να τραυλίζω κάτι λέξεις θυμωμένες.
... ::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
Ηypocrisy 12-01-2011 @ 16:44 | επ αναλαμβανω μαζι με σενα.. Καληνυχτα.. | |
nikarios 12-01-2011 @ 16:51 | Εν αρχήν ην η αγάπη.
Η αγάπη. Επανέλαβε -αν θες- μετά από εμένα.
Το μεγαλύτερο μυστήριο της ένωσης
το αδιάσπαστον, τάχα. Η αγάπη και τα βλέμματα.
Τα διάφανα βλέμματα της αντανάκλασης των εραστών.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το πρώτο πράγμα που έκανε ο θεός είναι η αγάπη
έπειτα έρχεται το αίμα
κι η δίψα για το αίμα
που την κεντρίζει
το σπέρμα του κορμιού καθώς τ' αλάτι.ΣΕΦΕΡΗΣ
http://www.youtube.com/watch?v=_hU_6UTs9Xk | |
Σελίνα 12-01-2011 @ 17:06 | Φιλενάδα ανατρίχιασα απο την κορφή ως τα νύχια...
Μάλλον σημερα μπορώ να σε νιώσω .. | |
Denis 12-01-2011 @ 17:07 | ''Αγάπησέ με να βαστάξω τον κόσμο.'' Μια πρόταση αρκεί καμμιά φορά, για να δικαιώσει μια ποιητική απόπειρα... Καλή χρονιά, Αθανασία! ::hug.::
Και μια δυο παρατηρήσεις - απορίες, αρκετά βιαστικά:
1) ''Σου μιλάω [...] για ηθικές παρακμάζουσες και αποτροπές
των μεγάλων παιδιών, πριν γεράσουν.''. Ποιό είναι το νόημα αυτής της φράσης; Ιδίως, τί εννοείς με τις ''αποτροπές των μεγάλων παιδιών, πριν γεράσουν'';
2) ''Εν αρχήν ην η αγάπη.''... Η φράση έχει αρχαία καταγωγή... Η πρόθεση ''εν'' συντάσσεται αποκλειστικά ή κυρίως με την αρχαία δοτική πτώση, που, ως γνωστόν, δεν υφίσταται πια στη δημοτική γλώσσα... Όμως, ορισμένες φράσεις, που περιέχουν τύπους σ' αυτήν την πτώση, έχουν επιβιώσει μέχρι τις μέρες μας χάρη στην εκφραστική τους δύναμη και στην κοινή χρήση... Π.χ.: εν ολίγοις, εν κατακλείδι, εν τούτω νίκα, εν πρώτοις, εν Αθήναις κ.τ.ό. ... Επομένως, το ορθό είναι ''εν αρχή'', χωρίς τελικό ''ν'', το οποίο τίθεται, αν δεν κάνω λάθος, σε αιτιατικές πτώσεις, όταν η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν... Κάτωθεν, δε, του ''ή'', στη δοτική πτώση ''αρχή'', παλιά ετίθετο η περίφημη ''υπογεγραμμένη'', ένα μικρό ''ι''... | |
στίχος 12-01-2011 @ 17:10 | Σου μιλάω γι’ αγάπη
κι εσύ με ακούς να τραυλίζω κάτι λέξεις θυμωμένες.
Αν μπορείς να με νιώσεις, είναι η ώρα.
Ένα λεπτό μετά, θα είναι ήδη αργά..................!!!!! Αθανασία............. | |
Kostis Zorbas 12-01-2011 @ 17:42 |
Αν μπορείς να με νιώσεις, είναι η ώρα.
Ένα λεπτό μετά, θα είναι ήδη αργά.
Αγάπησέ με να βαστάξω τον κόσμο.
Βάσταξε με να γίνω ο κόσμος σου. Εγώ.
Εσύ κι ο κόσμος. Μόνο εσύ. Καληνύχτα.
Αν μπορούσα να γράψω σχόλιο αντάξιό της δημιουργίας σου,
νομίζω πως θα χαλούσα τη μαγεία της
και δε θα απέδιδα στο ελάχιστο
την αξία του με λέξεις...
μόνο με αισθήματα... πιστεύω να σε νιώθω...
::love.:: ::kiss.:: ::hug.:: | |
Celestia 12-01-2011 @ 19:01 | Απλα....
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
monajia 12-01-2011 @ 23:52 | ΕΥΓΕ...........................
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
Ναταλία... 13-01-2011 @ 00:57 | Σου μιλάω γι’ αγάπη
κι εσύ με ακούς να τραυλίζω κάτι λέξεις θυμωμένες ::yes.:: ::up.:: ::theos.:: | |
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ 13-01-2011 @ 01:02 | ::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: | |
barboutsala 13-01-2011 @ 03:58 | ο ρομπέν έπλεκε πουλόβερ κάνοντας λίφτινγκ; κατάλαβα καλά; | |
φλοισβος 13-01-2011 @ 04:25 | Αγάπησέ με να βαστάξω τον κόσμο.
Βάσταξε με να γίνω ο κόσμος σου. Εγώ.
Εσύ κι ο κόσμος. Μόνο εσύ. Καληνύχτα.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
idroxoos 13-01-2011 @ 06:19 | !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αθανασία ::up.:: ::up.:: | |
peiraiotissa 13-01-2011 @ 06:58 | Αγάπησέ με να βαστάξω τον κόσμο.
Σ΄αγαπάω κοριτσάκι...όλοι σ΄αγαπάμε ...η αγάπη είναι δύναμη !!!!! ::love.:: ::hug.:: | |
Aνδρέας Lark 13-01-2011 @ 07:22 | ...μετα-υπαρξιακό! | |
αντικλείδι 13-01-2011 @ 07:52 | Πάρα πολύ ωραίο , εύγε Αθανασία μας !!!!!!!!!! ::hug.:: ::love.:: | |
stixoplektis 13-01-2011 @ 09:40 | Αν μπορείς να με νιώσεις, είναι η ώρα.
Ένα λεπτό μετά, θα είναι ήδη αργά.
Αγάπησέ με να βαστάξω τον κόσμο.
Βάσταξε με να γίνω ο κόσμος σου. Εγώ.
Εσύ κι ο κόσμος. Μόνο εσύ. Καληνύχτα.
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ 3 ΦΟΡΕΣ ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΟΛΟ ! ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΧΩΡΟΥ ΒΑΖΩ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ! ΜΕ Μ Α Γ Ε Ψ Ε ! | |
poetryf 13-01-2011 @ 12:07 | Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ.
Denis, αναφορικά με τις παρατηρήσεις σου.
1) αποτροπή η. Aπόκρουση, αμφισβήτηση, άρνηση: αποτροπή και αυτής της πίστεως (Ωροσκ. 4012). [αρχ. ουσ. αποτροπή. H λ. και σήμ. (Λεξικό Κριαρά)
"Τα μεγάλα παιδιά" ... είναι οι νέοι που αμφισβητούν το κατεστημένο. Οι ίδιοι νέοι που στο μετέπειτα στάδιο της ζωής τους, όντας πια γέροι θα περάσουν από την "αποτροπή" στην "προτροπή". Σύμφωνα με το Λεξικό Τριανταφυλλίδη
προτροπή η [protropí] Ο29 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του προτρέπω. α. παρακίνηση: Mε τη δική μου ~ αποφάσισε να ασχοληθεί με το εμπόριο. Tα παιδιά χρειάζονται την ~ του δασκάλου για να δραστηριοποιηθούν. β. (συνήθ. πληθ.) λόγια, συμβουλές με τις οποίες προτρέπουμε κπ.: Οι προτροπές των γονιών του δεν είχαν αποτέλεσμα.
Οι ηθικές είναι παρακμάζουσες, ακριβώς γιατί είναι οι ίδιοι άνθρωποι που αλλάζουν στάση και ηθική σκοπιά από το ένα στάδιο της ζωής τους στο άλλο, εγκαταλείποντας την ενεργητική σκοπιά του αμφισβητία και "βυθιζόμενοι" στην αποδοχή του κατεστημένου μετατρέπονται σε παθητικούς "συμβουλάτορες" για τους μετέπειτα νέους. Θα μου πεις, γιατί αυτό εγώ το βλέπω σαν ηθική παρακμή; Λοιπόν, για εμένα η "αμφισβήτηση" είναι ένας τρόπος ζωής. Είναι ένας τρόπος να προχωράς και μέσα εκεί να μαθαίνεις τα ηθικά όρια του εγώ σου και της κοινωνίας. Η παθητικότητα είναι κάτι που με ενοχλεί και το θεωρώ ανήθικο, υπό την έννοια ότι δεν μπορεί να υπάρξει πρόοδος όταν κάποιος δεν αντιδρά, δεν αμφισβητεί.
2) Έχεις απόλυτο δίκιο για τη λανθασμένη προσθήκη του "ν" στον στίχο αυτό. Να σου θυμίσω όμως, πως όντας Κύπρια χρησιμοποιώ στην καθομιλουμένη περισσότερες λέξεις με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούνταν στην καθαρεύουσα. Κι εμείς κρατάμε το τελικό "ν" σε πολλές λέξεις. Θα πεις, ναι , αλλά εδώ γράφεις την ελληνική δημοτική. Να σου θυμίσω πως η ποίηση δεν είναι απλά κανόνες. Είναι και το αισθητικό κριτήριο αυτού που γράφει και αυτού που διαβάζει. Προσωπικά, δεν με ενοχλεί η χρήση ή όχι του "ν" σε αυτή τη λέξη. Μάλλον τη βρίσκω πιο "ταιριαστή" με το "ην" που ακολουθεί. Μπορείς εσύ ή και ο οιοσδήποτε, να διαφωνείτε. Η αισθητική του καθενός διαφέρει. Άλλωστε η προσθήκη ή όχι του "ν", δεν αλλοιώνει το νόημα της φράσης ή του κειμένου.
Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο και πρόσεξες εις βάθος
το νόημα του κειμένου. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε! | |
Kostas Houston 13-01-2011 @ 13:10 | Και με άλλη μια ανάγνωση μου θύμησε το παρακάτω:
http://www.youtube.com/watch?v=v2aJ7opKiyA | |
ΛΥΔΙΑ_Θ 13-01-2011 @ 14:38 | ::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
|