Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132741 Τραγούδια, 271229 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 που είναι οι λειτουργοί του υψίστου?
 ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
 
Θα είναι μια δεκαετια ,μπορεί και παραπανω......που κάποιος διμοσιογράφος,ρωτούσε ενα μονα
χο του Αγίου όρους αν εκεί έχει πατήσει ποτέ γυναίκα,ο ηλικιωμένος καλόγερος του απάντησε
οτι κατα τη διάρκεια της κατοχής και του εμφυλίου είχαν κρύψει στα μοναστήρια τους κυνηγημέ
νες ανταρτίνες(ετσι το είπε)μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση,που δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνο
το τηλεοπτικό ρεπορτάζ.
Βέβαια ανατρέχοντας σε ιστορικά βιβλία,διάβασα και ότι η εκκλησία φρόντισε σε συνεργασία
βεβαια με το ληξιαρχείο)να αλλάξει τα ονόματα των περισσότερων εβραίων της Αθήνας να τα
Ελληνικοποιησει ώστε να μην τους εξοντώσουν οι ναζί.
Σήμερα που ο λαός βρίσκεται σ αυτό το χάλι,που είναι οι λειτουργοί του υψίστου?Αυτός ο Αρχι
επίσκοπος πότε είπε δυό κουβέντες συμπαράστασης στον κόσμο που υποφέρει.πότε πήγε σ
ένα πολιτικό να διαμαρτυρηθεί?Mας λενε μόνο συνέχεια όταν κάποιος ρωτήσει για τη αμύθητη..
περιουσία της εκκλησίας ότι βοηθάει τους φτωχούς,οργανόνωντας συσσίτια ...........λες και εσέ
να εμένα το γείτονα ......αν μας πλησιάσει κάποιος και μας πει οτι δεν έχει να φάει,δεν θα του δώ
σουμε ένα πιάτο από το καθημερινό μας.
Οσο για το ξεπούλημα της χώρας,δεν περιμένω διαμαρτυρίες,τα λόγια του Γεννάδιου θυμάμαι...
που είχε πει καλύτερα τούρκικο φέσι παρά τιάρα παπική,στις μέρες μας βέβαια τους πάει καλύ
τερα η τιάρα αλλά οι καιροί αλλάζουν.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 24
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
ΝΙΚΟΣ P
22-10-2011 @ 01:05
Πραγματικά περίμενα ότι τώρα που η χώρα έχει φτάσει στο χείλος της καταστροφής, η εκκλησία θα βοηθούσε εμπράκτως. Περίμενα δηλαδή ότι θα προσέφέρε στο κράτος τμήμα της περιουσίας της για να βοηθήσει στη διάσωση της χώρας. Ήταν και μια μοναδική ευκαιρία για να ανέβει ξανά στα μάτια του κόσμου ο θεσμός της εκκλησίας που κατά κάποιο τρόπο έχει απαξιωθεί κυρίως λόγω της στάσης κάποιων κληρικών. Πραγματικά έχω απογοητευτεί. Αν δε βοηθήσουν τώρα, πότε θα βοηθήσουν???
aridaios
22-10-2011 @ 01:13
Κατερινα
που είναι οι λειτουργοί του υψίστου? ::whist.::
θΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ...
αν εχεται τρομερα γερα νευρα να το δειτε
http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=318823

Που να ειναι ο Θεος Κατερινα
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-10-2011 @ 01:52
Εγώ το συνοψίζω στο
''καλύτερα κάποιος να μας ζητάει ψίχουλα,παρά να έχει και πόσο μάλλον να μάθει να ζυμώνει μόνος του''.Περίπου κάπως έτσι βλέπω την κούφια νοοτροπία τους.

Και πέρα απ'το βατοπαίδι και ότι άλλο, παράλληλα παίρνουν μισθούς κάπου κοντά στα 200 εκατομμύρια απ'τον κρατικό προυπολογισμό αν δεν κάνω λάθος το υπέρογκο έτσι και αλλιώς ποσό.

Είμαι υπέρ αυτού που άκουσα ότι γίνεται κάπου στο εξωτερικό.
Όποιος δηλώνει πιστός να πληρώνει ο ίδιος ότι αφορά την θρησκεία του και τον ιερέα του να του τα ψάλλει.
Εγώ είμαι άθεος και είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου,γιατί δηλαδή να πληρώνω και εγώ την χριστιανική εκκλησία που μπαστακώθηκε και στο σύνταγμα ως επίσημη θρησκεία του κράτους;τι πάει να πεί επίσημη σύμφωνα με την αρχή της ανεξιθρησκείας και του μη προσυλητισμού;
μα τι άλλο;;;;............

καλό ξημέρωμα

::smile.::
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-10-2011 @ 01:49
αριδαίε ο θέος πρέπει νομίζω να είναι στις δημιουργίες σου.
ψάξε και είμαι σίγουρος θα τον βρείς.
ΚατεριναΘεωνα
22-10-2011 @ 02:46
http://www.youtube.com/watch?v=5E5_NOXYWpg
Σωτήρης Τσιλ
22-10-2011 @ 07:14
Πέραν του Μεταφυσικού …
Με τον υλιστικό τρόπο του σκέπτεσθαι (τον επιστημονικό τρόπο του σκέπτεσθαι = κατάκτηση του ελληνικού πνεύματος) ... πάντα ο άνθρωπος έχοντας ή αποκτώντας επίγνωση της δύναμης της φύσης, ιδίως αναφορικά με τις καταστροφικές δυνάμεις της και σε αντιπαραβολή με τη δική του αδυναμία και ανημπόρια, ένοιωθε την ανάγκη για προστασία από δυνατά όντα (ηρωες – ημίθεους - θεούς).
Έχοντας αυτήν την επίγνωση για την αδυναμία και την συνακόλουθη ανάγκη για προστασία του, δημιούργησε την έννοια του θεού. Άλλωστε ο άνθρωπος επικαλείται το θεό, συνήθως όταν είναι ανήμπορος. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της γης. Πάντα ο ανήμπορος, αυτός που κινδυνεύει, επιζητεί προστασία. Προστασία από το θεό, προστασία από την εξουσία.
Έτσι αναφύεται το θρησκευτικό συναίσθημα, που ανιχνεύεται σ’ όλους τους λαούς, σ’ όλους τους πολιτισμούς.
Πάνω στο δεδομένο αυτό εμφανίστηκαν οι θρησκείες.
Απαραίτητα στοιχεία είναι η αποδοχή χωρίς αντίρρηση των αναπόδεικτων αληθειών, που αποτελούν το δόγμα και η δημιουργία οπαδών, υπηκόων, που ονομάζονται πιστοί.
Έργο των πιστών (ουσιαστικά να θυμόμαστε: Κατασκευή υπηκόων) είναι, πλήν της αποδοχής (πίστη) του δόγματος, να προστατεύουν το δόγμα, να ακολουθούν τις αρχές που πρεσβεύει και να υπακούουν στους ανωτέρους (ιερείς), ή να δέχονται τις τιμωρίες για την ανυπακοή τους.
Λόγω του σχήματος, η σχέση ιερέων - πιστών είναι (κατά μια αναλογία) σχέση δασκάλων – μαθητών, γονέων – μικρών παιδιών.
Αν στο πλαίσιο της θρησκείας, τα «μικρά παιδιά» μεγαλώσουν και αρχίσουν τα απομυθοποιητικά ερωτήματα, τότε κινδυνεύουν να θεωρηθούν αιρετικά, άπιστα ή βέβηλα και επιβάλλεται, ενεργοποιείται η απειλή, αναφύεται και χρησιμοποιείται ο φόβος. Τέλος επιβάλλεται η τιμωρία και ακολουθούν η συγχώρεση και η εξιλέωση ή η απομάκρυνση και στην ορθόδοξη πίστη πιθανόν και ο αφορισμός (Καζαντζάκης κλπ).
ο Γέροντας
22-10-2011 @ 08:17
Καλημέρα σε όλους ..................Είμαι νέος μέλος stixoi.info: είχα την ατυχία να γεννηθώ στο πιο απομονωμένο μέρος της πατρίδας μας, τα γράμματα που έμαθα πριν 60 χρόνια ήταν κολλυβογράμματα , ο άνθρωπος πολλά μπορεί να μάθει όταν θέλει , διάβασα πάρα πολλές δημιουργίες και σχόλια μελών στη αρχή πριν γίνω μέλος , πίστευα ότι εδώ θα ήταν αποκλειστικά για ποίηση και στίχο αλλά βλέπω δεν είναι .

Μήπως πρέπει ο υπεύθυνος του στοίχου να δημιουργήσει και σελίδα με φιλοσοφικά πολιτικά και θρησκευτικά θέματα να εκφράζει ο καθένας της απόψεις του ; η ελευθεριά λόγου και τα πιστεύω είναι δικαίωμα του καθενός ,μας αρέσει δεν μας αρέσει , η κρητική και τα σχόλια είναι δεκτά όταν δεν δημιουργούν εντάσεις , και προσβολές .

Είστε τυχεροί όσοι σας έμαθε γράμματα η πολιτεία .

Εγώ ευγνωμονώ την τεχνολογία που μου έδωσε την ευκαιρία να μάθω πάρα πολλά αλλά τα πιστεύω μου δεν τα εγκαταλείπω.

σας ευχαριστώ ....................Γέροντας
ALIROS
22-10-2011 @ 09:28
::angel.:: ::angel.:: ::angel.
Αλντεμπαράν
22-10-2011 @ 10:43
Βρίσκω την προσέγγιση αρκετά απλοϊκή αν μου επιτρέπεις και τα σχόλια γεμάτα με ιδεολογικές αγκυλώσεις. Ο κλήρος είναι ο λαός και ο κλήρος δίνει το παρών και όχι μόνο μέσω "φιλανθρωπιών"ξεπλένοντας τις .... ευιασθησίες της αστικής τάξης. Άλλωστε η αστική τάξη έχει αποκοπεί από την Εκκλησία.
Άλλωστε η Εκκλησία έχει ζωνατνό παρόν στην κοινωνία , όχι τώρα με την κρίση . Πάντα. Πνιγμένοι οι περισσότεροι στο αστικό τοπίο και απομακρυσμένοι από το φυσικό χώρο της Εκκλησίας, ο καθένας για ιδιαίτερους αλλά σεβαστούς λόγους, ίσως δεν το βλέπετε. Στην επαρχία είναι πιό εμφανές.Φυσικά το ρολο παίζουν και τα ΜΜΕ, πού στην πλειοψήφία τους ρυθμίζονται και κυβερνώνται από τον σκληρό φιλελεύθερο χώρο , όπου ευδοκιμεί ο τεκτονισμός.

Θα έπρεπε να αντιστρέψεις τις λέξεις! Πού είναι οι ύψιστοι λειτουργοί; Η ιεραρχία και οι ράθυμοι κηφήνες της, πλην πέντε ή έξι αγωνιστών και ανδρών επισκόπων είναι άνθρωποι της κυβέρνησης. Και ο νυν αρχιεπίσκοπος είναι εγκεκριμένος από την κυβέρνηση και η κυβέρνηση εγκρίνει τον Αρχιεπίσκοπο.Αυτό κυριολεκτικά. Θα έπρεπε να λειτουργήσουν μηχανισμοί μέσα στην Εκκλησία ώστε να στρέψουν (αναγκάσουν)τους υψηλά ιστάμενους με το μέρος του λαού. Ο αρχιεπίσκοπος τυγχάνει σήμερα του ολίγιστου σεβασμού από τους ΧΟ πολίτες της Ελλάδας και φυσικά δεν είναι ο ίδιος η Εκκλησία.Πολλοί δεσποτάδες το πιστεύουν αυτό. ¨Οτι αυτοί οι ίδιοι είναι η Εκκλησία και ο μέσος νούς το εισπράττει άκριτα αυτό.Κληρικαλισμός τύπου Βατικανού!...)
ΚατεριναΘεωνα
22-10-2011 @ 11:38
καλημέρα καλο σβκ
θα ρχίσω απ το σχόλιο του Αλντεμπαραν και θα διακλαδοθώ και
στα επόμενα ::laugh.:: ναι για τον τιτλο συμφωνω οτι ο δικος σου
ειναι πολύ πιο σωστος,το κείμενο το εκανα οσο πιο απλοικο μπο
ρούσα....εχω ξαναπει πολλες φορες πως οταν δεν γραφουμε ερ
ωτικα ποιηματακια με ριμες η πλειοψηφια των αναγνωστών κου
ραζεται.
Ζω σε αστικο προαστιο,η αστικη ταξη που μετατρεπεται σιγα σιγα
σε φτωχη ταξη,δεν εχει ξεφυγει απο την εκκλησια.......απλα περιμε
νει ενα χερι βοήθειας και συμπαραστασης,η αν το θες οπως λες
και εσυ να λειτουργήσουν οι μηχανισμοι μεσα στην εκκλησια
γιατι οταν και η εκκλησια ειναι χωρισμενη σε πατρίκιους και πλη
βείους πως θέλουμε να είναι ενωμενος ο λαος ετσι ωστε να καρ
ποφορήσει ο σκληρος αγωνας(δεν υπερβαλω)που δινει αυτη τη
εποχή σε ολα τα μετωπα,
Νικο.....η τελευταια σου ερωτηση ειναι και απορία όλων μας.
Αριδαίε.....επειδη στο κειμενο μιλαω για χριστιανους θα σου υπε
νθεμισω οτι απο ιο εναμισυ δις του πληθυσμου της Κινας οι χρι
στιανοι δεν ειναι ουτε 20 εκατομμυρια.......χωρις βεβαια αυτο να
δικαιολογια τα ανθρωπομορφα τερατα που ειδαμε στο βιντεακι
Μπουρ.........οι Γερμανοι βαζουν το θρησκευμα στη φορολογικη
τους δηλωση,και οι ιθυνοντες αποφαζιζουν ποια θρησκεια ειναι φτηνη και ποια ακριβη για να φορολογηθουν αναλογα,,,,,,,δηλαδη καταργουν το ανθρώπινο μυαλο ::yes.::
Σωτηρη ωραια οσα γραφεις αλλα δεν ειναι το ζητουμενο αυτη
τη στιγμη
Γεροντα.........κανεις δε σου ζητησε να εγκαταλειψεις τα πιστευω
σου
Alire .......αγγελοι ειναι οι καθημερινοι μεροκαματιαρηδες που πα
λευουν με πετσοκομενα τα φτερα απο την εξουσια
ΚατεριναΘεωνα
22-10-2011 @ 12:11
καμια γυναικά ρε παιδια?
να πει τη γνωμή της
τελικα και το σαιτ κατάντησε ανδροκρατούμενο?
Σωτήρης Τσιλ
22-10-2011 @ 13:51
ΚατεριναΘεωνα: "Σωτηρη ωραια οσα γραφεις αλλα δεν ειναι το ζητουμενο αυτη τη στιγμη".

Ποιό είναι το ζητούμενο αυτή τη στιγμή; Κατά πώς θέτεις γενικά το ζήτημα, τι είναι κατά τη γνώμη σου, του παρόντος το ζητούμενο, αν όχι η αναφορά και η επεξεργασία της καταχρηστικής δράσης της όποιας εξουσίας; Αλλά η εξουσία είναι μία. Τα ενδύματά της είναι πολλά (πολιτικά, ΜΜΕ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΆ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΆ ... ). Τι είναι του παρόντος το ζητούμενο, αν δεν είναι να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε κατ΄ αρχήν τις εξουσιαστικές δομές και τους μηχανισμούς τους, πάνω στη ΒΟΥΛΗΣΗ και την ζωή των ανθρώπων;
Αναφορικά με την εκκλησία, η δομή της είναι σαφέστατα πυραμιδικού τύπου, δηλαδή άκρως εξουσιαστική δομή. Στη βάση της πυραμίδας, είναι το εκκλησίασμα, ο λαός. Στην εκκλησία δεν χωρεί ο δημοκρατικός διάλογος, αλλά ουσιαστικά ο νόμος της υπακοής. Από τον λαό, οι στρατευμένοι πιστοί, είναι τα άτομα που έχουν ΕΚΧΩΡΗΣΕΙ τη θέλησή τους στη θρησκευτική εξουσία. Έτσι δρουν ως ρόλοι - στρατιώτες, στα κελεύσματά της.
Πώς λοιπόν δεν είναι του παρόντος η σε κάποιο βάθος εξέταση του θέματος της ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, αφού εσύ η ίδια το φέρνεις με το κείμενό σου. Σωτήρης
Σωτήρης Τσιλ
22-10-2011 @ 14:16
Κατερίνα, εσύ η ίδια εμπλέκεις την εξουσία της εκκλησίας, που παρενέβει τότε και έσωσε ανθρώπους από τους ΝΑΖΙ. Αν δεν ήταν ισχυρότατη εξουσία, δεν θα το μπορούσε.

Η έννοια του Θεού, η ύπαρξή του, ότι και να σημαίνει τέλος πάντων, δεν μπορεί να προσεγγισθεί ως υπερβατικό στοιχείο, από την επιστήμη. Δεν εξετάζουμε το θέμα Θεός. Άλλωστε ξέρουμε τόσα λίγα, για να "αποφανθούμε" ...

ΚΑΙ για άρση κάθε (τυχόν) παρεξήγησης: Άλλο θρησκευτικό συναίσθημα και πίστη και άλλο εκμετάλλευσή τους από την όποια κακή εξουσία.
Δε έχουμε κανένα δικαίωμα να παίζουμε με τα συναισθήματα των ανθρώπων. Ερωτικά, θρησκευτικά κλπ
Το θρησκευτικό συναίσθημα, παγκόσμιο στοιχείο στους Πολιτισμούς των λαών, είναι σεβαστό, πρέπει να είναι σεβαστό και οφείλουμε οπωσδήποτε να το σεβόμαστε όλοι και να το προστατεύουμε.
Η πίστη του καθενός ανθρώπου, είναι ιερό και αναφαίρετο δικαίωμά του και χρειάζεται επίσης να προστατεύεται.
Εν αντιθέσει με τις ουσιαστικά μη Δημοκρατικές Κοινωνίες, σε μια Πολιτισμένη Κοινωνία, χρειάζονται πάση θυσία να είναι σεβαστά και να προστατεύονται τα ανωτέρω. Σωτήρης
Helene52
22-10-2011 @ 16:38
Ρε Κατερινάκι . . . αφού η Εκκλησία είναι Κράτος . .μέσα στο Κράτος !!!!
Πριν λίγες μέρες άκουσα . . ότι έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας ο Αρχιεπίσκοπός μας . . και είπε ότι την περισσσότερη περιουσία της Εκκλησίας την έχει πάρει το Κράτος . .. και η λίγη που έμεινε . . αυτή θ αποφασίσει τι θα την κάνει και πότε... λόγια απλά . . για τους πιστούς !!!!!
Για να μην έχεις χρήματα . .. για γάμο ή βαφτίση ή και κηδεία . .. και μετά τα συζητάμε !!!!!!!!!!!!!

Την καλησπέρα μου και την αγάπη ::love.:: ::hug.:: ::kiss.::
XARMOLYPH
22-10-2011 @ 16:53


...ιστορικά ο ρόλος της εκκλησίας...ήταν ν'αποτελεί συμπλήρωμα...στην εξουσία...ένας ακόμη-απαραίτητος-τρόπος υποταγής στο σύστημα...ένα απλό παράδειγμα ιστορικό...είναι ο ρόλος της εκκλησίας στην τουρκοκρατία...ή για να το πω πιο σωστά...όταν η Ελλάδα αποτελούσε μέλος της πολυεθνικής Οθωμανικής αυτοκρατορίας...δεν είναι τυχαίο...ότι οι Οθωμανοί δεν πείραξαν...τις χριστιανικές εκκλησίες...σε καιρό ειρήνης...ο Σουλτάνος...ήξερε πως είναι καλό εργαλείο...υποταγής...η θρησκεία κ'ο εθνικισμός...πάντα αποτελούσαν το όχημα...για να βρίσκουν οι εξουσιαστές...δικαιολογία...για να ξεκινήσουν έναν πόλεμο...τι πιο έξυπνο...απ'το να μιλήσεις για έναν αόρατο πατέρα...του οποίου τις εντολές απλά εκτελείς...στο όνομα του Θεού ο Μπους κ'γενικά οι Αμερικάνοι-κ'άλλες αυτοκρατορίες παλιότερα-κάνουν επεκτατικούς πολέμους...η εκκλησία είναι το αποκούμπι της εξουσίας...αντιπροσωπεύουν το αντίθετο της επανάστασης...αντιπροσωπεύουν την συντήρηση...το δόγμα...''πίστευε κ΄μη ερεύνα''...φυσικά πάντοτε υπήρχαν οι εξαιρέσεις...υπάρχουν κ'σήμερα ιερωμένοι...σ'όλες τις θρησκείες...πραγματικά φωτισμένοι...οι οποίοι δεν μένουν αγκυλωμένοι...στα ιερά γραπτά...αντιμετωπίζουν τα ιερά γραπτά συμβολικά...προσφέρουν πραγματικά...όντας πνευματικοί άνθρωποι...συμφωνώ με τον Αλντεμπαράν...ειδικά με την δεύτερη παράγραφο...πετυχημένο το κείμενο...γιατί είναι απλό κ'κατανοητό...



Μπούρμπουρ Λίθρας
22-10-2011 @ 17:34
Δεν ξέρω πώς και τι ακριβώς κάνουν οι Γερμανοί και ότι άλλο μπορεί να παίζει εκεί για φοροαπαλλαγές,επιχορηγήσεις ή ότι άλλο και η αλήθεια είναι ότι ούτε με νοιάζει γιατί δεν έχω κανένα μοντέλο στο μυαλό μου για να προσομοιάσω στον δικό μας τόπο
πέρα από ότι ήδη προείπα σε μέσες άκρες και αυτό αν είναι για να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο και όχι βέβαια προς το χειρότερο.
Αυτό που βλέπω είναι μορφή εταιρίας με λιγότερο καλό για τον λαό ως σύνολο(όχι ως σύνολο πιστών αλλά ως σύνολο πολιτών)απ'οτι οφέλη που αποκομίζονται για τους ίδιους.

Στην επαρχία από δύο σχετικά μικρά χωριά που κατάγομαι,χωρίς να ζώ μόνιμα,αυτό που βλέπω είναι οι μεγαλόστομες διακηρύξεις για την διατήρηση της παράδοσης
του ελληνικού στοιχείου,γλώσσας και τα συναφή αλλά παράλληλα ακόμα και σε αυτούς τους μικρούς τόπους η εκκλησία έχει φροντίσει να διατηρεί απίστευτα φιλέτα σε γή είτε νοικιάζοντας τα στο κράτος είτε σε ιδιώτες με την μορφή παραδοσιακών μουσείων,ταβέρνας κτλ.
Και παράλληλα υπάρχουν και φτωχές οικογένειες εντός των οικισμών που καλούνται κάθε κυριακή να προσέλθουν στον Ναό με τα μεγάφωνα στο φουλ να παρηγορηθούν με προσευχή απ'τον θεό εμμέσως για τους δύσκολους καιρούς διαχρονικά που δήθεν όλοι μαζί διανύουμε.

το όποιο θρησκευτικό συναίσθημα και η έκφραση του είναι σίγουρα αναφαίρετο δικαίωμα.Ο προσυλητισμός όμως όχι και απαγορεύεται και ρητά από το σύνταγμα για κάθε υποτίθεται θρησκεία.

τώρα πως βαφτιζόμαστε όλοι ανεξαιρέτως ήδη όταν είμαστε νιάνιαρα και αρχίζει η κατήχηση όταν είμαστε μικροί και λευκά χαρτιά όπου μπορεί καθένας να γράφει πάνω του ότι θέλει και όχι με την δική μας ελεύθερη βούληση όταν είμαστε ενήλικες δεν το πολυκαταλαβαίνω.

Πώς κολλάει η επίσημη θρησκεία με την ανεξιθρησκεία και την αρχή του μη προσυλητισμού ακόμα αδυνατώ επίσης να το καταλάβω.
Άσχετο: προ λίγων μηνών πέρασαν 3 φορές απ'την γειτονιά και την πόρτα μάρτυρες του ιεχωβά.Τις δύο πρώτες τους απέκρουσα αρνουμενος ευγενικά.Την τρίτη φορά δεν άντεξα άλλο και τους είπα ότι ο προσηλυτισμός απαγόρευεται ρητά απ'το σύνταγμα.Έχουν το δικαίωμα οι ίδιοι να πιστεύουν όπου θέλουν και να εκφράζουν την πίστη όπως θέλουν για τον εαυτό τους και μόνο.Το να ψαρεύουν πιστούς είναι ανήθικο και παράνομο και την επόμενη φορά που θα τους δώ μέχρι εκεί που πιάνει το μάτι μου στην περιφέρεια να κουβαλάνε τα φυλλάδια τους θα καλέσω την αστυνομία να δράσει είτε αυταπάγγελτα είτε κατόπιν δικής μου μήνυσης.Αποτέλεσμα;δεν ξαναφανήκαν πουθενά

και το ερώτημα όμως παραμένει.επιτρέπεται αυτοί και οποιοι άλλοι να δρούν έτσι ανεξέλεγκτα την στιγμή που κάποιος άλλος που για χίλλιους λόγους ψάχνει από κάπου να πιαστεί θα μπορούσε κάλλιστα να ανοίξει την πόρτα και να πεί ''περάστε''.(;)
ο Γέροντας
22-10-2011 @ 17:34
Κατερίνα μην σε στεναχωρείστε που δεν σχολιάζουν γυναίκες ,
πρέπει να ξέρεις πάντα πίσω από έναν άντρα πάντα υπάρχει μια γυναίκα ( ............................) που του δίνει δύναμη , για αυτό μην πικραίνεσαι εξάλλου όπως λέει η λαϊκή παροιμία οι άντρες είναι κουτσομπόληδες .......................
Μπούρμπουρ Λίθρας
22-10-2011 @ 17:43
''υπάρχουν και τα πόμολα κόναν΄΄
''μιλάς με γρίφους γέροντα''
ο Γέροντας
22-10-2011 @ 18:28
Μπούρμουλ Λίθρα................ θαυμάζω της κρητική σου και την εκτιμώ είτε αρέσει είτε όχι , εγώ διαφωνώ τα σχόλια και οι αναρτήσεις να είναι μόνο για δημιουργίες ποίησης και στοίχου και να υπάρξει άλλη σελίδα με φιλοσοφικά πολιτικά κοινωνικά και τόσα άλλα για σχόλια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! την καλησπέρα μου
ΚατεριναΘεωνα
22-10-2011 @ 19:25
Σωτήρη δεν διαφωνω σχεδον με τιποτα απο οσα γραφεις
ομως καλως η κακώς ο κοσμος που επελεξε ειτε συνηδει
τα ειτε απο μιμητισμο να επενδύσει ηθικα και συναισθηματι
κα στην εκκλησια ειναι δυσκολο ρωρα πια να κατσει να....
σκεφτει και περιμενει απο κει καποιο στηριγμα,ΤΩΡΑ.......
ΤΩΡΑ που χανει τα παντα ..........ειναι πολυτελεια σε τετοιες
στιγμες να κοσκινιζουμε τις αιτιες...ΣΤΗ ΒΡΑΣΗ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ
ΣΙΔΕΡΟ.αλλωστε αν ο λαος μας δεν ηταν ανωριμοςκαι κατα
συνεπεια ανεκτικος με τους εκαστοτε κρατουντες δεν θα ει
χαμε φτασει σ αυτο το χαλι.
Ας λειτουργησουν λοιπον πρωτα (οπως λεει ο Αλντεβαραν οι μηχανισμοι......ωστε οι υψηλα ισταμενοι της εκκλησιας να τα-
χθουν με το μερος του λαου σ αυτη τη φαση τουλαχιστον και
μετα σιγα σιγα ο κοσμος να μελετησει να εμπεδωσει αυτα που
πρεπει και στη συνεχεια να κανει τις επιλογες του,
Σωτήρης Τσιλ
22-10-2011 @ 20:59
ΚατεριναΘεωνα: " ... ΤΩΡΑ που χανει τα παντα ..........ειναι πολυτελεια σε τετοιες
στιγμες να κοσκινιζουμε τις αιτιες...ΣΤΗ ΒΡΑΣΗ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ
ΣΙΔΕΡΟ" ....."Ας λειτουργησουν λοιπον πρωτα (οπως λεει ο Αλντεβαραν) οι μηχανισμοι......
και
μετα σιγα σιγα ο κοσμος να μελετησει να εμπεδωσει αυτα που
πρεπει και στη συνεχεια να κανει τις επιλογες του".

Κατερίνα. Κάτι παρόμοιο φαίνεται να έγινε και στην πολιτική, με θύμα τον λαό. Κατεπειγόντως, στη βράση κολλάει το σίδερο, οι βουλευτές του κυβερνώντος κόματος (και όχι μόνον ; ; ;), πρώτα ψήφισαν το Μνημόνιο και μετά το .... μελέτησαν. Όταν χτίζεις ένα σπίτι, πρώτα βάζεις τα θεμέλεια και μετά προχωράς προς τη σκεπή. Όταν έχεις ένα πρόβλημα, πρώτα ψάχνεις τις αιτίες, στη συνέχεια τις ενδεδειγμένες λύσεις και μετά πρέπει ταχύτατα εφαρμώζεις αυτές τις λύσεις. Εκτός και αν συνεχίζουμε και συνδράμουμε στη διαιώνισή του, το ...βολικό, ευκαιριακό τροπάρι στη χώρα μας. Δηλαδή πάντα μα ναι !!! πάντα, να θεωρούμε ότι στο κάθε τώρα, δεν έχουμε το χρόνο και μας χρειάζεται ... κατεπειγόντως τώρα τώρα η ... Πυροσβεστική. Σωτήρης

ΥΓ Κατερίνα, πάντως τα κατάφερες να ανάψει μια συζήτηση. Αυτό είναι καλό, γιατί έτσι γίνονται οι ζημώσεις.
Για τον Γέροντα: Πράγματι υπάρχει ένα αλλαλούμ. Αν δούμε στο "Επιστήμη", αναρτώνται λχ ερωτικά ποιήματα. Πάντως εκτός του ότι υπάρχει το ανακάτεμα, συμφωνώ με την Κατερίνα στο ότι δεν φθάνουμε έτσι στην ανία. Σωτήρης
apelsini
22-10-2011 @ 23:34
::up.:: ::up.:: ::up.::
στίχος
23-10-2011 @ 12:14

...προκάλεσες συμφόρηση σχολίων - απόψεων...

".. ο έχων δύο χιτώνες κλπ ..." ( αν τηρούνταν αυτά τα λόγια..)
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
23-10-2011 @ 16:19
Να του πείς του Γενναδίου,
ούτε φέσι,ούτε Τιάρα,
μα παλούκωμα σ' εκείνους
π' δε μας άφησαν δεκάρα.
::hug.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο