monajia 23-10-2011 @ 19:10 | ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ..........................
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
Ιχνηλάτης 23-10-2011 @ 19:36 | Αναρωτιέμαι!!!:::: Τι περιμένουμε!!!!
Εχω την απάντηση!
Περιμένουμε την "ευκολία" των βουλευτών και των κομμάτων τους!
Τρώμε οποιοδήποτε δόλωμα μας ρίξουν, γιατί δεν υπάρχουν αξίες!
Μόνο το εγώ υπάρχει και το βόλεμα!
Και τα σώβρακα να μας πάρουν εμείς θα περιμένουμε τον βουλευτή να μας βολέψει την άχρηστη κόρη μας στο δημόσιο.
Απο κεί και πέρα ας καεί το σύμπαν!
| |
ALIROS 23-10-2011 @ 20:23 |
-Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
-Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ' οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
-Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;
-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.
-Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ' οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα
και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.
-Γιατί κ' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα
κι αυτοί βαριούντ' ευφράδειες και δημηγορίες.
-Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ' η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ' οι πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
Γιατί ενύχτωσε κ' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ' τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.
Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις. ::angel.:: | |
ΚατεριναΘεωνα 23-10-2011 @ 21:44 | Το ασθενες φυλο μολυβενιε μας.εδωσε το πρωτο χρυσο μεταλλιο
σε ολυμπιαδα(1992)
το ασθενος φυλο ειχε δωσει βροντερο παρων στην αντισταση τα
χρόνια της κατοχης
εκπροσωποι του ασθενους φιλου ανακριθηκαν και βασανιστηκαν
στα χρονια της χουντας (το ιδιο με το ισχυρο χωρις να τους χαριστει
τιποτα)
στον εμφυλιο μολυβενιε οι στρατιωτες του εθνικου στρατου εκλαι
γαν πριν απο τις εκτελεσεις γιατι ηταν αναγκασμενοι να σκοτωσουν γυναικες
να μη γυρισω τωρα στις μπουμπουλινες.....τις Σουλιωτισσες κλπ ειναι γνωστα
βεβαια εσυ το λες αδυναμο φυλο......πιστευω οτι αυτο ειναι
χειροτερο........αυτη σου η αναφορα χαλαει ενα πανεμορφο
ποιημα,θα μπορουσες να βρεις μια αλλη λεξη να τη βαλεις
διπλα στους φλωρους.......και να παραλειψεις το στιχο με
την ανουσια συγνωμη
| |
ΚατεριναΘεωνα 23-10-2011 @ 22:11 | http://www.youtube.com/watch?v=2XXfGLbJ0Kc&feature=related | |
Σωτήρης Τσιλ 23-10-2011 @ 23:16 | Ιχνηλάτης
23-10-2011 @ 20:36 Αναρωτιέμαι!!!:::: Τι περιμένουμε!!!!
Εχω την απάντηση!
Περιμένουμε την "ευκολία" των βουλευτών και των κομμάτων τους!
Τρώμε οποιοδήποτε δόλωμα μας ρίξουν, γιατί δεν υπάρχουν αξίες!
Μόνο το εγώ υπάρχει και το βόλεμα!
Και τα σώβρακα να μας πάρουν εμείς θα περιμένουμε τον βουλευτή να μας βολέψει την άχρηστη κόρη μας στο δημόσιο.
Απο κεί και πέρα ας καεί το σύμπαν!
Καταλαβαίνει κανείς πως το ανωτέρω κείμενο είναι μια συναισθηματική εκτόνωση, μια αυθόρμητη, ανεπεξέργαστη έκφραση θυμού. Χωρίς να ακολουθείται από ψυχραιμία και να προττάσει λύσεις.
Απομονώνω αυτά που αφορούν όλους "εμάς":
1,Τρώμε οποιοδήποτε δόλωμα μας ρίξουν
2. δεν υπάρχουν αξίες!
3.Μόνο το εγώ υπάρχει και το βόλεμα!
4.Και τα σώβρακα να μας πάρουν εμείς θα περιμένουμε τον βουλευτή να μας βολέψει την άχρηστη κόρη μας στο δημόσιο.
5.Απο κεί και πέρα ας καεί το σύμπαν!
Αυτή η γενίκευση θεωρώ ότι είναι πολύ άδικη. Τόσο, που μπορεί να καταντά επικίνδυνη. Παραπέμπω στη θεωρία των "μιμιδίων" (δες Ιντερνετ).
Καταλαβαίνει βέβαια κανείς ότι η αναφορά "όλοι εμείς" είναι σχήμα λόγου, φυσικά. Όμως έτσι, παρόλα αυτά, αλίμονο, συμπεριλαμβάνει τους πάντες. Και τα ξερά και τα χλωρά μαζί και τα καίει. Ακόμα με τον αφοριστικό και δογματικό τρόπο έκφρασης, κυνηγάει και σκοτώνει την ελπίδα.
Και όλη η αλυσίδα των αγωνιστών, στην ζωντανή πραγματικότητα και όχι στις οθόνες του υπολογιστή, που έδωσαν και δίνουν το αίμα τους και τη ζωή τους; Θα τους παραβλέψουμε; Θα τους βάλουμε στη λήθη; Θα τους αμαυρώσουμε;
Χρειάζεται έντιμα και με ευθύνη να προσέχουμε τον λόγο, γιατί είναι ένα ισχυρό εργαλείο. Να φαντασθούμε έναν θυμωμένο άνθρωπο που έχει καραμπίνα και εκτονώνεται βαρώντας ...Έτσι ο λόγος μπορεί να χρεισιμοποιηθεί υπέρ ή ενάντια στην Κοινωνία. Και αν είμαστε υπέρ της Κοινωνίας, μπορεί άθελά μας, αν δεν προσέξουμε, να κάνουμε κακό. ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΟΚΆΤΟΡΕΣ ΛΥΚΟΙ, ΝΤΥΜΈΝΟΙ ΑΜΝΟΙ. Τότε ... εντάξει.
Δηλώνω ότι δεν έχω πρόθεση να θίξω κανέναν. Αν τυχόν κάνω λάθος και φανώ άδικος, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη και παρακαλώ να βοηθηθώ να καταλάβω το λάθος μου.
Τα πιο πάνω τα γράφω με καλή θέληση, θεωρώντας ότι συμβάλω έτσι στον αγώνα τον καλό. Σωτήρης | |
Σωτήρης Τσιλ 24-10-2011 @ 00:00 | Όσον αφορά τον Ιχνηλάτη, έχει αυτοαναγορευτεί κριτής και υβριστής, μέσω του ποιήματος.
Και η προτεινόμενη λύση είναι 'τελεολογικά" ... "Τι πρέπει να γίνει πια για να βγείτε απ' τη Νιρβάνα;
Θα πρέπει να τελειώσουν όλα και μετά;" ... "Το τελευταίο σας βάλς είναι!!!
Αύριο οι θηλιές περιμένουν".
Δεν αναφέρεται -τουλάχιστον στο ποίημα- σε ξύπνημα του λαού, σε ιδανικά, στην "ανάγκη που κινεί τα πάντα", σε αγώνες, σε ωραίους ανθρώπους που υπήρχαν παλιά και υπάρχουν και σήμερα ... στους αγώνες του ίδιου.
Αυτά τα λίγα, από τα περισσότερα που θα μπορούσα να εκφράσω. Όμως, βάζω και την παράμετρο. Μήπως εγώ ο ίδιος δεν κατάλαβα το ποίημα; Μήπως όλος ο βόρβορος που ένοιωσα, δεν με άφησε να καταλάβω τα κρυμένα ίσως υψηλά νοήματα του ποιήματος; Αν είναι έτσι, ζητώ ένα φως. Σωτήρης
| |
Μολυβένιος Στρατιώτης 24-10-2011 @ 00:12 | To αδύναμο φύλο εντός εισαγωγικών μόνο σε αδύναμο δεν παραπέμπει για τους γνωρίζοντες Ελληνικά και καμία δόση ειρωνείας δεν εμπεριέχει. Επίσης φίλε Σωτήρη Τσιλ το δημιούργημα μου είναι αλληγορικό και επιθυμώ πάντα να φτάσω τον αναγνώστη στο σημείο που έφτασα εσένα. Να αμφιβάλει πάνω σε αμφίσημες έννοιες.Αυτό το αποκαλώ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Καληνύχτα κι ευχαριστώ για τις αναγνώσεις και το σχολιασμό. | |
Σωτήρης Τσιλ 24-10-2011 @ 00:58 | Στο προηγούμενο σχόλιό μου, εκ παραδρομής αντί για τον Μολυβένιο Στρατιώτη, έγραψα Ιχνηλάτη. Ζητώ συγγνώμη. Σωτήρης | |
ΚατεριναΘεωνα 24-10-2011 @ 01:30 | Τοτε λαθος σου που διπλα στο κοινωνικα και πολιτικα δεν προσθεσες το χιουμοριστικα
Γιατι πολλες φορες ενα χιουμοριστικο κειμενο η ποιημα ειναι
πολυ καλυτερο απο ενα υποτιθεμενα σοβαρο ::yes.::
καλο ξημερωμα | |
Σωτήρης Τσιλ 24-10-2011 @ 02:49 | ΕΙρήνη υμίν ... στις αψιμαχίες, για καλόν ύπνο. Καληνύχτα. Σωτήρης | |
Pavlos Melas 24-10-2011 @ 09:39 | Βολεμένοι ρουφιάνοι και γραβατωμένοι εργατοπατέρες πιαστείτε χέρι-χέρι και χορέψτε.
Το τελευταίο σας βάλς είναι!!!
Αύριο οι θηλιές περιμένουν.
Εξαιρετικό φίλε Δημήτρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
είναι πολύ σωστά αυτά που γράφεις την τύχη του
Καντάφι θα έχουν όλοι αυτοί...............
καλή σου μέρα | |
Ιχνηλάτης 24-10-2011 @ 10:32 | Και μόνο το γεγονός της σκληρής αυτοκριτικής που θέτω, θα μπορούσες να διακρίνεις οτι δεν βάζω όλους σε ένα τσουβάλι!
Απλά, οι βολεμένοι οικογενειάρχες, κομματόσκυλοι, εργατοπατέρες, αμαθείς, απάτριδες, απόνητοι, κεφαλαιοκράτες, ρουσφετολόγοι, γλύφτες, τσάτσοι, φασιστοκομουνιστάδες, κλπ κλπ είναι η μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας της Ελλάδας!
Και ποιός δεν έτρεξε για ρουσφέτι, μικρό ή μεγάλο χωρίς να το αξίζει!
Και ποιός δεν κούνησε σημαίες πλαστικές, μόνο και μόνο για να βγεί ο μπάρμπας και να επωφεληθεί αργότερα! Χωρίς καμμιά ιδεολογία!
Αν σ` αυτή την κοινωνία διακρίνεις αξίες, σίγουρα θα είναι πολά χιλιόμετρα μακρυά και θα έχει πυκνή ομίχλη!
Το να στιλητεύεις την σαπίλα και να λές την αλήθεια όσο πικρή και αν είναι, ακόμα και για τον ίδιο σου τον εαυτό, είναι, νομίζω ψήγμα αξίας , έστω μικρό!
Αν θεωρείς οτι είναι επικίνδυνο να μένεις ασυμβίβαστος και να βρίζεις το σάπιο κατεστημένο (της κοινωνίας κυρίως) τότε κάτσε στον καναπέ και δές τους ανθέλληνες να αλωνίζουν ανίκανος και δειλός να κάνεις κάτι!
Οι τρελοί και οι αμαρτωλοί θα θυσιαστούν τελικά πάλι και θα σώσουν του "νοικοκυραίους" με τις χοντρές κοιλιές της Ελλάδας!
Σημ. Χρησιμοποίησα πληθυντικό στο πρώτο μου σχόλιο, για να δώσω έμφαση και όχι για να βάλω όλους σε ένα τσουβάλι. Ευτυχώς (πάντα θα) υπάρχει ελπίς! | |
φλοισβος 06-12-2011 @ 14:34 | Υπέροχο στο σύνολό του φίλε Δημήτρη!
Συμφωνώ σχεδόν στον απόλυτο βαθμό μαζί σου...
Ελπίζω να σε ξαναδιαβάσω σύντομα!
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
|