Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132627 Τραγούδια, 271033 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Πρωι και βραδυ(ε)
 




Πρωι και βραδυ



Πρωι και βραδυ.....
πανω στου Χρονου το υφαδι,

εισαι εκει και συ πιασμενος
πλεκεις ξεπλεκεις μπερδεμενος
ποια η αρχη και ποιο το τελος ?
.............................................................

Και μια αγωνια να σε πιανει
για δες....τελειωνει το κουβαρι!




Δ. ΣΚΟΥΦΟΣ



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 18
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Φιλοσοφικά,Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

πανω στα ιχνη...... του καιρου
 
Βασίλης Μ.
03-12-2011 @ 09:06
Πολύ αληθινό!!!!!!!!!!!!!
Και ποιός δεν έχει νιωσει αυτή την αγωνία;
Νίκο... ::yes.:: ::theos.::
Καλημέρα και καλο Σ/Κ
monajia
03-12-2011 @ 10:35
ΚΑΛΟ Σ/Β/Κ ΝΙΚΟ................

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
**Ηώς**
03-12-2011 @ 11:09
ποια η αρχη και ποιο το τελος ? ::rock.:: καλημέρα Νίκο!
ο Γέροντας
03-12-2011 @ 11:45
εισαι εκει και συ πιασμενος
πλεκεις ξεπλεκεις μπερδεμενος
ποια η αρχη και ποιο το τελος ?

σωστά τα λες ΝΙΚΟ ........... ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
Υποκρισία
03-12-2011 @ 13:00
κ ωραια/ ::kiss.::
ALIROS
03-12-2011 @ 13:20
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
anthousa
03-12-2011 @ 13:41
πλεκεις ξεπλεκεις μπερδεμενος...........

σωστα...ετσι ειναι εντέλει..... ::up.::
despoina lira
03-12-2011 @ 14:01
Πρωι και βραδυ.....
πανω στου Χρονου το υφαδι, ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
ierapostolos
03-12-2011 @ 17:05
.....ποια η αρχη και ποιο το τελος ? ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
smaragdenia
03-12-2011 @ 17:45
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ..............................

::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
XARMOLYPH
03-12-2011 @ 18:36


...εξαιρετικό υπαρξιακό!


adespotoi
03-12-2011 @ 19:17
αυτό είναι τέχνη με λόγια απλά και απέρριτα να αγγίζει τη ψυχή.

καλό Σ/Κ φίλε Νίκο.
Nikos Krideras
03-12-2011 @ 20:39
Καλησπέρα Νικόλα ! ::up.:: ::up.:: ::up.::
ΕΛΠΗΝΟΡΑΣ
03-12-2011 @ 21:04
Κι όταν τελειώσει το κουβάρι,
σκουλίκια θα ΄χουμε παρέα.
Γιατί,-ο διάβολος να πάρει-
να 'ν' η ζωή τόσο ωραία?
::hug.::
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
04-12-2011 @ 18:43
http://youtu.be/nHmZ2_CWqUA



http://youtu.be/RHQL4Etj1DU
Σωτήρης Τσιλ
05-12-2011 @ 00:42
Τα γονίδια και οι Μοίρες (Κλωθώ, Άτροπος, Λάχεσις). Το περιβάλλον και η αυτενέργεια του ατόμου.

Ένας νεαρός, ενώ βρίσκεται στο αεροπλάνο ψηλά στον ουρανό, καταλαμβάνεται ξαφνικά από φριχτούς πόνους.
Το ασθενοφόρο, παραλαμβάνει κατά την προσγείωση τον ασθενή, για το πλησιέστερο νοσοκομείο. Εκεί άμεσα οι γιατροί τον περιθάλπουν και με την ολοκλήρωση της νοσηλείας, τελικά εξέρχεται με την διάγνωση:
«Θρομβωτική και αιμολυτική κρίση, σε άτομο με μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία, υπό συνθήκες ελάττωσης της μερικής πίεσης του οξυγόνου».
Τι είναι αυτό;
Μέχρι πριν την κρίση, ο νεαρός ποτέ δεν είχε εμφανίσει κάτι παρόμοιο. Φαίνεται ότι στη χώρα του, δεν γίνονται εξετάσεις για τις κληρονομικές αναιμίες, γι΄ αυτό και δεν ήξερε ότι η Κλωθώ έκλωσε έτσι τις κληρονομικές κλωστές, που δεν μπορούσε να αποτραπεί (Άτρωπος) η κρίση πόνου και η αιμολυτική κρίση, όταν οι συνθήκες έλλειψης οξυγόνου, λάχαινε (Λάχεσις) να είναι χαμηλές.
Για την ακρίβεια, ο νεαρός γεννήθηκε με την κληρονομική νόσο «Μικροδρεπανωκυτταρική αναιμία» κατά την οποία τα ερυθρά αιμοσφαίρια, από αμφίκοιλοι δίσκοι που είναι κανονικά, όταν βρεθούν σε συνθήκες με χαμηλή μερική πίεση οξυγόνου, παίρνουν τη μορφή δρεπανιού. Έτσι στα μικρά ιδίως αγγεία, σκαλώνουν το ένα με το άλλο (θρόμβος) και βουλώνουν αυτά τα αγγεία. Το αποτέλεσμα είναι να πάθει έμφρακτο (έμφραγμα) η περιοχή, που έτσι δεν αιματώνεται, με συνέπεια πόνο και καταστροφή των αιμοσφαιρίων (αιμόλυση). Συνέχεια

Σωτήρης Τσιλ
05-12-2011 @ 00:45
Ο άνθρωπος γεννιέται με έναν εξοπλισμό, που οφείλεται στις κληρονομικές πληροφορίες (DNA) και στα συμβαίνοντα κατά την κύηση και τον τοκετό.
Έτσι ένα λάθος, μια βλάβη στον κληρονομικό εξοπλισμό, δημιουργεί προβλήματα στη ζωή του ατόμου και του περιβάλλοντος, όπως η τρισωμία 21 με την γνωστή εικόνα του συνδρόμου Ντάουν. Ανάλογη κατάσταση, προκαλεί την συμπτωματολογία της Μεσογειακής αναιμίας, της μικροδρεπανοκυτταρικής αναιμίας, της αιμορροφιλίας κλπ κλπ.
Επίδραση βλαπτικών περιβαλλοντικών παραγόντων, λχ Φάρμακα, ακτινοβολίες, μεταλλαγμένα τρόφιμα (;) κλπ κατά την κύηση, μπορεί να προκαλέσουν βλάβες -δυσλειτουργίες. Όπως το υπνωτικό φάρμακο θαλιδομίδη μπορεί να προκαλέσει φωκομελία (σχεδόν έλλειψη άνω άκρων, άκρα όπως στις φώκιες), την περίοδο που «κλώθονται - πλέκονται» οι ιστοί για να φτιάξουν τα όργανα.
Τέλος, περιγεννητικοί παράγοντες, όπως ένας εργώδης τοκετός, μπορεί λόγω υποξυγοναιμίας να προκαλέσει οργανική βλάβη στον εγκέφαλο και οργανικό ψυχοσύνδρομο. Ένας ίκτερος, που δεν αντιμετωπισθεί (πυρηνικός ίκτερος), επιφέρει επίσης οργανικές βλάβες στον εγκέφαλο, με συνέπεια βαριά κλινική εικόνα κλπ.
Αλλά και μετά τη γέννηση, μια μηνιγγίτιδα μπορεί να αφήσει κατάλοιπα, με συμπτώματα τόσον από το κινητικό σύστημα, όσον και ψυχονοητικά.

Το ον ως άτομο, με τον όποιο εξοπλισμό του, πλήρη ή ελλειματικό, φυσιολογικό ή παθολογικό και το περιβάλλον στο οποίο ζει, αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, αποτελώντας μιαν ενότητα: «Άνθρωπος – περιβάλλον».
Ο, τι προστατεύει και προάγει την ύπαρξη του όντος, είναι και βιώνεται ως καλό, ό,τι δρα αντιθέτως, είναι και βιώνεται ως κακό.

Ένα όμοιο ον με το συγκεκριμένο, είναι πιθανόν καλό, αφού οι ανάγκες είναι ίδιες, δρα κατά παρόμοιο τρόπο και πιθανόν να διάκειται όχι εχθρικά, αλλά φιλικά προς το συγκεκριμένο άτομο.
Αντίθετα ένα άλλο είδος, λόγω της διαφορετικότητας, δυνατόν να εμπεριέχει επικινδυνότητα. Έτσι το ον είναι επιφυλακτικό, διερευνητικό και σε ετοιμότητα να αντιμετωπίσει τον πιθανόν κίνδυνο, αντανακλαστικά με πάλη ή με φυγή.

Ομοειδή μη επιθετικά μεταξύ τους όντα, δυνατόν να ενώνονται σε ομάδες, ώστε εν τη ενώσει να έχουν την ισχύ να αντιμετωπίζουν ομαδικά και ευκολότερα τους κινδύνους. Έτσι σχηματίζονται οι ομάδες που διέπονται και συγκροτούνται από κανόνες . Εκεί το μερικό θυσιάζεται στο γενικό. Προέχει η ομάδα και έπεται το άτομο, η μονάδα.
Στα ζώα και όχι μόνον, υπάρχει ο ανταγωνισμός των αρσενικών, ακόμα, μικρές ομάδες - αγέλες, μπορεί να συγκρουσθούν με ομοειδείς αγέλες για το νερό, την τροφή και τον χώρο γενικότερα. Όμως το θέμα τροφή και νερό, απασχολούσε και απασχολεί παρόμοια και τις κοινωνίες των ανθρώπων, όταν επισυμβεί φυσική ή τεχνιτή ελάττωσή τους.
Το πόσο σημαντικά είναι η γή (έδαφος – υπέδαφος) και το νερό, φαίνεται και από το γεγονός ότι οι Πέρσες ζήτησαν από τους αρχαίους Έλληνες «Γην και ύδωρ». Όταν παραδίνεις «Γην και ύδωρ», αυτό σημαίνει υποταγή.

Σωτήρης Τσιλ
05-12-2011 @ 00:48
Θυμίζουμε ότι η συμπεριφορά είναι το εμφανές αποτέλεσμα πολύπλοκων ενδοψυχικών διεργασιών, όπου εμπλέκονται, οι κληρονομικές καταβολές του ατόμου, η ανατροφή, η εκπαίδευση, οι ψυχικές άμυνες, σκέψεις, συναισθήματα, η υπαρξιακή κατάσταση, ο ζωτικός χώρος, το σημείο αναφοράς, η φιλοσοφία ζωής, η εικόνα εαυτού, η εργασιακή κατάσταση, η ερωτική ζωή, η κοινωνικότητα, τα χόμπι και το συγκεκριμένο περιβάλλον, στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Στο σημείο αυτό, θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε με τις βασικές συμπεριφορές που διακρίνουμε στον άνθρωπο και όχι μόνον.

Στον άνθρωπο που έχει εξελιχθεί και ζει σε κοινωνίες, επί πλέον ισχύουν οι εκάστοτε κοινωνικοί κανόνες και νόμοι.
Το άτομο στη συνδιαλλαγή του με άλλα άτομα, αναπτύσσει σχέσεις, δημιουργεί ομάδες, εμφανίζονται τα έθνη, τα κράτη και οι αποικίες. Ανήκει σε μια από τις πολλές φυλές και εν τέλει στο ανθρώπινο είδος.

Αναφορικά με την Κοινωνία των Ανθρώπων, διαπιστώνουμε ότι αυτή είναι μια πολύπλοκη οντότητα, που το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η Επικοινωνία σε πλαίσιο ομάδας.
Η κοινωνική μονάδα που διαμορφώνεται στην ομάδα οικογένεια και μετά σε ευρύτερες, είναι ο άνθρωπος, με το συνειδητό και το ενστικτώδες μέρος.
Όσο κερδίζει το ενστικτώδες εις βάρος του συνειδητού, τόσον περισσότερο η ομάδα μοιάζει με αγέλη, ενώ όταν κερδίζει το συνειδητό και εξαγνίζεται, δηλαδή περνά από ηθμό το ενστικτώδες, εμφανίζονται υψηλής οργάνωσης εξελιγμένες κοινωνίες, που αποδίδουν Πολιτισμό.
Η Κοινωνία απαρτίζεται από τις κοινωνικές μονάδες (Ανθρώπους), από ήθη και έθιμα, από κανόνες και νόμους (εθιμικό δίκαιο - κανονικό δίκαιο).
Σε μια εξελιγμένη κοινωνία με εξελιγμένα άτομα (αύξηση της συνειδητότητας - ελάττωση της έκφρασης του ενστικτώδους και που κυριαρχεί το «άνθρωπε γνώθι σ’ αυτόν») αυξάνεται η αίσθηση της ατομικότητας και γίνεται διεύρυνση της συνείδησης.

Χωρίς την τόνωση της ατομικότητας, δεν υπάρχει συνείδηση, αλλά έκφραση του ενστικτώδους. Χωρίς διεύρυνση της συνείδησης, δεν προκύπτει, δεν παράγεται πολιτισμός.


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο