|
| 鼎力 η κάθε επανάσταση | | | [B][align=center][font=sylfaen][color=navy]τέσσερα σκέλη η κάθε επανάσταση χρειάζεται νά’χει
για να στηρίζεται στέρεα στη γή της ζωής το καζάνι
νά’ναι απο κάτω επαρκής η φωτιά και δίχως αιθάλη
όλες οι συναλλαγές αγνές με των φώτων τη χάρη[/align][/B]
(2011-12-25)
πρίν απο λίγες μέρες κοίταξα με περιέργεια ένα κινέζικο κουτάκι με πινέζες κ είδα τη μάρκατους που είναι 鼎力. 鼎 (ding) ήταν ένα αρχαίο ιερό σκεύος με σκέλη, ανάμεσα στα οποία, κάτω απο το σώμα του σκεύους έκαιγε μιά φωτιά, για το μαγείρεμα τροφής προσφερόμενης ώς θυσία. 力 (li) σημαίνει δύναμη, δηλαδή 鼎力 =του ιερού σκεύους η δύναμη. Το αρχαίο ανθρωπόμορφο τουρκικό γράμμα που σήμαινε ΔΕγγ (Θεός) οι Κινέζοι το απέδοσαν με το παρόμοιο στη μορφή κ στην προφορά 鼎.
σήμερα το πρωί προτού καλοξυπνήσω είδα σάν όραμα ένα σκεύος με τρία πόδια, κ κατάλαβα οτι ήταν ασταθές, με ένα σπρώξιμο θα έπεφτε εκτός άν είχε κ το τέταρτο πόδι. Ένιωσα οτι αυτό συμβολίζει τη νέα κοινωνία που θα δημιουργηθεί μέσω επανάστασης, κ αυτόματα έφτιαξα μές το νούμου τον 1ο στίχο. Κ έπειτα τους άλλους 3 στίχους.
Τα 4 σκέλη προφανώς συμβολίζουν τις 4 τάξεις: τους βράχμάνους, δηλαδή την τάξη των ιερέων κ διανοούμενων, τους ξΑΤΡΙιΑΑΣ δηλαδή την τάξη των στρατιωτικών κ διοικητικών, τους υΑΑΙςιΑΑΣ = τάξη των παραγωγών κ εμπόρων, κ τους ςΟΥΔΡΑΑΣ =τάξη των εργατών.
Το ένα πόδι είναι οι βραχμάνοι, δεξιάτου οι ξΑΤΡΙιΑΑΣ, αριστερά των βραχμάνων οι υΑΑΙςιΑΑΣ κ απέναντιτους οι ςΟΥΔΡΑΑΣ.
Η 5η τάξη, δηλαδή οι ανέγγιχτοι (βλέπε αθίγγανοι) δέν μπορεί να υπάρχει σε μιά υγιή κοινωνία. Αποτελεί το μέτρο της κοινωνικής νοσηρότητας. Συμβολίζεται με την αιθάλη που παράγεται απο την κακή καύση.
Η μαρξιστική επανάσταση ήταν μία σιωνιστική απάτη: βασίζεται σε μία μόνο τάξη, την εργατική, ενώ οι άλλες τάξεις κατα τον μαρξισμό είναι η πλατιά βάση του μόνου αυτού ποδιού. Στηρίζεται έτσι το καζάνι; στηρίζεται μέν, αλλα με το παραμικρό θα πέσει, κ βεβαίως δέν υπάρχει χώρος ανάμεσα στα ποδάρια του καζανιού για να ανάψει φωτιά.
Η φωτιά είναι όλη η διαδικασία της παραγωγής υλικών κ πνευματικών αγαθών· όλη αυτή η διαδικασία πρέπει να έχει την έννοια θυσίας προς το υπέρτατο όν, του οποίου μέρη είμαστε κ εμείς όλοι. Όταν η διαδικασία αυτή έχει ανόσια κίνητρα, είναι σάν την φωτιά που δέν καίει καλά κ βγάζει πολύ καπνό που καταμαυρίζει το καζάνι κ δέν μπορείς να το αγγίξεις, γιατί η αιθάλη δέν ξεπλένεται.
Ο σοφός βασιλέας της αρχαίας Κίνας καθιέρωσε κάθε μεσημέρι να γίνεται μιά λαϊκή αγορά, κάτω απο τον μεσουρανούντα ήλιο· εκεί ο καθένας έδινε ό,τι παρήγαγε, έπαιρνε ό,τι χρειαζόταν, κ όλες οι συναλλαγές γινόταν στο φώς, άρα τίμια, κ όλοι έτσι ήτανε ικανοποιημένοι, κ συνεπώς δέν χρειαζόταν άλλες προσπάθειες για την επιβολή της ευταξίας κ δικαιοσύνης.
Τα φώτα όλα στη γή προέρχονται απο τον ήλιο, κ ο ήλιος όπως κ όλα τα φώτα προέρχεται απο τον Θεό: ΠΑΣΑ ΔΟΣΙΣ ΑΓΑΘΗ Κ ΠΑΝ ΔΩΡΗΜΑ ΤΕΛΕΙΟΝ ΑΝΩΘΕΝ ΕΣΤΙ ΚΑΤΑΒΑΙΝΟΝ ΕΚ ΣΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ
|
| | | | | | | Στατιστικά στοιχεία | | | | Σχόλια: 4 Στα αγαπημένα: 0
| | | | | | |
| το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό. | | |
|
χρηστος καραμανος 25-12-2011 @ 12:22 | Η ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ,Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ!!!ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ!!! | | monajia 25-12-2011 @ 21:05 | ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ ΓΡΑΦΗ,,,,,,,,,,,,,,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.....................
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | | φλοισβος 26-12-2011 @ 21:06 | Είσαι απόλυτα ξεχωριστός δημιουργός! Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτες αγάπη και δημιουργία..
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | | anuya 27-12-2011 @ 10:35 | γιορτές γεμάτες αγάπη σε όλους | | |
Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο
|
|
|