viki72 24-01-2012 @ 23:38 | Κέρινη πόλη...κι η πλατεία
με άδεια σώματα γεμάτη...
Θε' μου ποια να 'ταν η αιτία
που 'χάθη του έρωτα το άτι!!!!
Εικόνα ερήμωσης και εγκατάλειψης...
απηχεί το αίσθημα του κενού στην καρδιά...
Πολύ καλό!! ::yes.:: ::yes.:: | |
oneirodromio 25-01-2012 @ 00:48 | μου αρεσει..... | |
galanidoy 25-01-2012 @ 04:57 | Κέρινη πόλη… κι η πλατεία
με άδεια σώματα γεμάτη…
Θε’ μου ποια να ‘ταν η αιτία
που ‘χάθη του έρωτα το άτι!!!!
::up.:: ::hug.:: ::up.:: | |
monajia 25-01-2012 @ 06:11 | ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ....................
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
aiolos65 25-01-2012 @ 07:26 | Κέρινη πόλη… κι η πλατεία
με άδεια σώματα γεμάτη…
::sad.:: ::yes.:: ::theos.:: | |
ptoumassis 25-01-2012 @ 09:37 | Καταρχάς ΛΥΡΙΚΟΤΑΤΟ !!! Γι' αυτό και μ' αρέσει ιδιαιτέρως. Κατά δεύτερο λόγο κι επειδή θέλω να φανώ χρήσιμος, σημειώνω τα εξής:
α) Μην βάζεις πολλά θαυμαστικά... Άφηνε να εννοούνται απ' αυτούς που σε διαβάζουνε... Έχε εμπιστοσύνη ότι όντως θα τα καταλάβουν. Δεν χρειάζεται να τα βάζεις, μειώνεις την μοναδικότητα της στιγμής.
β) Μην κάνεις χασμωδίες... Με ενοχλούν φοβερά οι χασμωδίες εμένα προσωπικά, αλλά και όσους όσους έχουν ανεπτυγμένο το κριτήριο... Ευτυχώς, εδώ έχεις ελάχιστες χασμωδίες. Μα μπορούσαν να αποφευχθούν. Π.χ., το "που 'χάθη του έρωτα το άτι", θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει "που 'χάθη του έρωτά μου το άτι"... Δεν πειράζει αυτό το κτητικό "μου". Αντιθέτως, προσδίδει συμπάθεια... Έτσι κι αλλιώς, ο αναγνώστης ταυτίζεται με σένα. Επίσης το "με άδεια σώματα γεμάτη", θα μπορούσε να γίνει "με σώματα αδειανά, γεμάτη".... Εγώ μπορεί να το έγραφα και "με σώματα άψυχα, γεμάτη", μα αυτό το τελευταίο ενδέχεται να χαλάει το ποίημα... Τού προσδίδει γλυκερότητα, κάτι που δεν θα ήθελες, ούτε και κανείς άλλος θα ήθελε...
Βλέπεις μάνι-μάνι πώς αποφύγαμε τις δυο όλες κι όλες χασμωδίες σου; Και αν ήταν εξαρχής έτσι, και αν έλειπαν και τα τόσα πολλά θαυμάστικά, θα είχα καταφέρει απρόσκοπτα να το θαυμάσω και να έχω τώρα γίνει λιώμα... Διότι πρόκειται για αληθινό ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ και γι' αυτό άλλωστε ασχολήθηκα τόσο...
Παναγιώτης Τουμάσης | |
ivikos 25-01-2012 @ 09:46 | Πάντα μα Πάντα
επιζητώ την καλοπροαίρετη κριτική όσο αιχμηρή και
να είναι!!!!!!!!
Σου οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τον συνολικό σχολιασμό....αλλά και για τον χρόνο που αφιέρωσες!!!!!
είναι πολύ εποικοδομητικές όλες σου οι παρατηρήσεις σχετικά με τις χασμωδίες....
στην τελευταία σου(με σώματα άψυχα γεμάτη)...δεν θα προσχωρούσα, γιατί άλλαζε την υφή αυτού που ήθελα να δώσω...π.χ.δεν την φανταζόμουνα να είναι γεμάτη με νεκρά σώματα, αλλά με ζωντανούς-νεκρούς..........
και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!
Να είσαι πάντα καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
::up.:: ::up.:: ::up.:: | |
merlin17254 25-01-2012 @ 10:10 |
αφήνοντας το ουράνιο τόξο
σε ξένους ουρανούς να λάμπει!!!!!
.....Τό βρήκα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.... Τήν καλημέρα μου | |
sharon 25-01-2012 @ 11:40 | http://www.youtube.com/watch?v=nr0AjPDCYMc
αφήνοντας το ουράνιο τόξο
σε ξένους ουρανούς να λάμπει!!!!!
Καλημέρα ποιητή μου !!
Ήμουν στη βροχή , χόρευα !
…ευχαριστώ ..
Μετά την καταιγίδα βγαίνουν τα χρώματα
αποτυπώνονται στο χαρτί τα συναισθήματα ..
…αριστουργήματα όπως το κέρμα …..
λίγο ρίσκο γιατί έχει δυο όψεις
το λάτρεψα !
| |
Ναταλία... 25-01-2012 @ 13:45 | Κέρινη πόλη… κι η πλατεία
με άδεια σώματα γεμάτη…
Θε’ μου ποια να ‘ταν η αιτία
που ‘χάθη του έρωτα το άτι!!!!
Τέλοιο ::yes.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
pithanos 25-01-2012 @ 23:41 | αγαπητέ ptoumassi αν εμφανίσεις ποτέ σε συνθέτες στίχους για μελοποίηση (ειδικά απ τους παλιούς) θα αντιμετωπίσεις αρκετά προβληματάκια με τον τρόπο που θα σου διαγράφουν και τα μου και τα σου ( και μαζί και τα νοήματα..) για να ρολάρουν τα φωνήεντα κυματιστά (legato λέγεται στη μουσική) και να μην σκαλώνει η μελωδία σε σύμφωνα. Μια και διάβασα το από πάνω το αναφέρω όχι ως σχόλιο ή συμβουλή αλλά ως μυστικό για πολλούς καλούς αλλά άπειρους σε παραγωγή στιχουργούς. φυσικά το θέμα δεν ισχύει αν τα προορίζεις για samba, rock n roll ή ..ραπ δλδ νότα και συλλαβή, αλλά τους στίχους του ivikou δεν βλέπω για έτσι. Αυτό που εσύ βλέπεις χασμωδία στα χέρια ενός συνθέτη είναι υλικό για δημιουργία. μια συλλαβή με σύμφωνα δεν μπορεί να απλώσει - κινηθεί όπως και όπου θες - φέρε στο μυαλό σου τα γυρίσματα α-α-α κλπ στα τραγούδια του Θεοδωράκη κλπ μαιτρ του είδους της ανάπτυξης μελωδίας με αυτό τον τρόπο. δεν θα πω πολλά άλλα ένα τελ μόνο. στα μαθήματα κλασικού τραγουδιού-όπερα κλπ (Μαρία Κάλας αν έχεις ..ακούσει) τους μαθαίνουν σχεδόν να μην προφέρουν τα σύμφωνα κι αν παρατηρήσεις, ακούς μόνο τραγουδιστά φωνήεντα, σε σημείο να πρέπει να διαβάζεις τα λόγια για να καταλάβεις. μην νομίζεις ότι αυτό γίνεται κατά λάθος. ασφαλώς μπορεί να απαντήσεις ότι η κρίση σου έχει να κάνει με ποίημα κι όχι τραγούδι, αλλά σίγουρα απ τον τρόπο της απολυτότητας που εκφράστηκες (σε έναν έμπειρο στιχουργό που από καιρό έχει ''πιάσει'' τριψήφιο αριθμό μελοποιημένων τραγουδιών) πιστεύω ότι σου λέω κάτι που ..δεν έχεις ξανακούσει ::smile.:: | |
![](/skin/images/misc/up.gif) |