|
Σωτήρης Τσιλ 29-01-2012 @ 07:38 | "όμως ο κόσμος ελέγχει τις μαρτυρίες των ανθρώπων"
Θάταν ευχής έργον, αν ο κόσμος έλεγχε. Διότι αυτό θα σήμαινε ότι ο κόσμος θα σκεφτόταν και θα έκρινε και δεν θα παρασύρονταν άκριτα.
Είθε οι μαρτυρίες των ανθρώπων να ήταν ο σημαντικός παράγοντας στην Κοινωνία.
Διότι θα κρίνονταν αυστηρά, με λογική και ηθική.
Ο άνθρωπος θα λαμβανόταν υπ όψιν ως ισότιμη μονάδα στην Κοινωνία και έτσι θα αναδείχνονταν και εδώ το πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος. | | anuya 29-01-2012 @ 08:42 | ο κόσμος δέν είναι μόνο οι άνθρωποι. είναι κάθε αισθητό πράγμα, κ μπορεί να χρησιμεύσει ώς μέσο για τον έλεγχο.
κατα το "ιδού η Ρόδος, ιδού κ το πήδημα".
Οι δέ άνθρωποι πάντοτε έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τη μαρτυρία σε δοκιμασία. | | φλοισβος 29-01-2012 @ 09:57 | Ωραίος!!!!
::rock.:: ::rock.:: ::rock.:: | | anuya 29-01-2012 @ 12:19 | κ κάτι ακόμη, όταν λέμε π.χ. "ο κόσμος κοιτάζει", εννοούμε= ο άνθρωπος πρέπει να κοιτάζει, "ο κόσμος ρωτάει" = ο άνθρωπος πρέπει να ρωτάει, κ ο κ, έτσι μπορείς να το πάρεις κ εδώ: ο κόσμος ελέγχει => ο άνθρωπος πρέπει να ελέγχει | | Σωτήρης Τσιλ 29-01-2012 @ 13:09 | Στο σχόλιό μου προσθέτω:
Μια επισήμανση:
Άλλο είναι το : χρειάζεται, είναι χρήσιμο, μήπως και είναι χρήσιμο, χρήσιμο θα ήταν κλπ
Και άλλο ΠΡΕΠΕΙ. Το πρέπει εμπεριέχει και ακτινοβολεί απολυτότητα, επιβολή, εξαναγκασμό.
Φυσικά το πρέπει χρηάζεται να χρησιμοποιείται σε ανάλλογες περιπτώσεις και να αποφεύγεται σε άλλες, ενώ το χρειάζεται, απαιτειται χρησιμεύει αλλού.
Στα: ο άνθρωπος πρέπει να κοιτάζει (γιατί;),
"ο κόσμος ρωτάει" = ο άνθρωπος πρέπει να ρωτάει,(γιατί;) κ ο κ, έτσι μπορείς να το πάρεις κ εδώ: ο κόσμος ελέγχει => ο άνθρωπος πρέπει να ελέγχει ,
Ποιός το κρίνει; ότι είναι χρήσιμο, απαραίτητο ή ότι πρέπει; Έχουμε το αλάθητο; Αντίθετα αν η γνώμη μας είναι οτι θα ήταν χρήσιμο ίσως για τους τάδε λόγους, ο άνθρωπος να κοιτάζει, να ρωτά, να ελέγχει, δεν έχει το βάρους της επιβολής του πρέπει από τον ξύπνιο προς τον κουτό, αλλά την έκφραση της γνώμης προς ισότιμα όντα.
Φυσικά αυτά είναι ψιλά γράμματα, αλλά από την άλλη να μην ξεχνούμε πως: η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. | | avantage 29-01-2012 @ 15:39 | ::rol.:: ::hug.:: | | anuya 29-01-2012 @ 17:10 | μπορεί να ερμηνευθεί με διάφορους τρόπους, κ όλους αυτούς τους τρόπους θέλησα να αφήσω ανοιχτούς | | Σωτήρης Τσιλ 29-01-2012 @ 20:11 | anuya
29-01-2012 @ 18:10 μπορεί να ερμηνευθεί με διάφορους τρόπους, κ όλους αυτούς τους τρόπους θέλησα να αφήσω ανοιχτούς
Πολύ σωστά τα λες. Ο καθένας δονείται διαφορετικά, από την επαφή με το ποίημα. Γι αυτό η ποίηση αγγίζει διαφορετικά τους ανθρώπους, ανάλογα με το τι ανοίγει στην ψυχή τους, πολλές φορές διαφορετικά, απ ότι στο δημιουργό.
Ο δημιουργός είναι μεν ο γονιός, αλλά το ποίημα είναι το παιδί, που έχει τη δική του ζωή και τελικά ανήκει στην κοινωνία των ανθρώπων.
Εγώ σχολιάζοντας, δίνω και κάτι από τον εαυτό μου, θεωρώντας (σωστά ή λάθος) ότι έτσι προσφέρω και συμβάλω στο φωτισμό.
Έχεις την εκτίμησή μου. | | monajia 30-01-2012 @ 08:44 | ::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | | |
Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο
|
|
|