Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ 03-02-2012 @ 08:42 | καλημερα μας.......... | |
monajia 03-02-2012 @ 08:44 | ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΕΧΟΥΝ...............
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ......................
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
ΛΥΔΙΑ_Θ 03-02-2012 @ 09:15 | ::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
ierapostolos 03-02-2012 @ 09:19 | ::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
Nikos Krideras 03-02-2012 @ 09:40 | ::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: | |
AETΟΣ 03-02-2012 @ 10:47 | ::yes.:: ::up.:: ::yes.::
Καλημέρα Νίκο! | |
elsa98 03-02-2012 @ 11:10 | ::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
καλημέρα | |
Antony-P 03-02-2012 @ 11:30 | ::up.:: Καλημέρα Νίκο | |
Rannia . k 03-02-2012 @ 12:47 | Καλό μεσημέρι Νίκο!!!
::theos.:: ::yes.:: ::theos.:: | |
avantage 03-02-2012 @ 12:54 | Σύντομο και περιεκτικό!!! ::up.::
Καλησπέρα ::hug.:: | |
φλοισβος 03-02-2012 @ 12:55 | Έτσι είναι..
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
ΝΙΚΟΣ P 03-02-2012 @ 13:15 | ::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: | |
αντικλείδι 03-02-2012 @ 13:40 | σοφό Νικόλα ... δυστυχώς φίλε μας ... ::hug.:: | |
Βασίλης Μ. 03-02-2012 @ 14:14 | Αυτό το "θολό"
είναι το πρόβλημα του κόσμου...
Υπέροχο!!!!!!!
Καλησπέρα Νίκο!!!!!!!! ::smile.:: | |
Sofitsa 03-02-2012 @ 17:48 | Ένα κομματάκι ουσία!!! | |
καζανάκι 03-02-2012 @ 19:51 | ::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: | |
φραγκοσυριανος 03-02-2012 @ 21:31 |
το βλεμμα του κοσμου
θολο και σκοτεινο
σαν κοιτα της αναγκης
το απλωμενο το χερι
::up.:: ::up.:: ::up.:: | |
Σωτήρης Τσιλ 03-02-2012 @ 23:29 | "το βλεμμα του κοσμου
θολο και σκοτεινο
σαν κοιτα της αναγκης
το απλωμενο το χερι"
Πέραν των όσων θέλει να πει ο ποιητής, υπάρχει και το παρακάτω οπτικό πρίσμα:
1. Αυτός που νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του, είναι σαν να λέει μέσα του: Για φαντάσου να γίνω και ΕΓΩ σαν αυτόν. Το βλέμα τότε σκοτεινιάζει, γίνεται θολό, γιατί αποσύρεται, απομακρύνεται από το απλωμένο χέρι, το βλέμα αποστρέφεται την εικόνα αυτή. Φεύγει.
2. Αυτός που νοιάζεται και για τους άλλους, έχει φωτεινό βλέμα, συμπόνοια και συμπάθεια και βοηθά με λόγια ή με έργα ή και με τα δυό, το απλωμένο χέρι. Αυτός δεν είναι μόνον ΕΓΩ. Είναι και ταυτόχρονα και ΕΜΕΙΣ.
| |
|