χρηστος καραμανος 12-03-2012 @ 07:09 | ::up.:: ::up.:: ::up.:: | |
monajia 12-03-2012 @ 11:52 | ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ...................
::theos.:: ::theos.:: ::theos.:: | |
ΑΝΑΜΠΕΛ 12-03-2012 @ 16:57 | ΜΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΙ ΟΞΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΜΑΚΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΧΕΑ
ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΦΟΡΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ!!!!!!!!!!!
::hug.:: ::hug.:: ::hug.:: | |
anuya 12-03-2012 @ 21:02 | καλά το είπες: ΕΙΧΑΝ. τώρα δέν έχουν.
Μακρά κ βραχέα κ διάφορους τόνους είχαν όλες οι παλιές γλώσσες του κόσμου, κ έχουν ακόμη πολλές σημερινές.
Οι νεοελληνικές διάλεκτοι είχαν όλες τη μουσικήτους εκτός απο αυτήν την κοινή που επικράτησε στο πανελλήνιο.
Τώρα λένε οτι η πιό μουσική γλώσσα είναι η ιταλική. Οι καθηγητές των Ιταλικών το τονίζουν αυτό. Ωστόσο, το θέμα έχει πολλή υποκειμενικότητα.
Βέβαια αυτά ξεφεύγουν απο το θέμα του ποιήματος που δέν είναι η γλώσσα αλλα η γραφή, κ πιό συγκεκριμένα η στενογραφία. | |
curious 12-03-2012 @ 21:47 | !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::smile.::
ΥΓ. Τα μακρα και τα βραχεα εχουν σημασια, με την σωστη τους εκφορα, απο ιταλικα δεν σκαμπαζω, ομως θα'θελα του Λεοναρντο
Νταβιντσι να του μοιαζω( στο πνευμα). | |
anuya 13-03-2012 @ 07:42 | άμα θέλεις να μοιάσεις σε κάποιον, αργά ή γρήγορα σίγουρα θα το πετύχεις | |
martin luther 13-03-2012 @ 07:49 | είδα τι έχεις γράψει στα ενδιαφέροντα σου, πράγματι ενδιαφέρον και πέρα για πέρα αληθινό, αλλά στα ενδιαφέροντα τι μπορεί να σημαίνει?? ::blush.:: | |
anuya 13-03-2012 @ 16:47 | martin luther μήπως εννοείς πιό είναι το ενδιαφέρον αυτής της εργασίας για τη στενογραφία; είναι αφ' ενός η ερευνητική αξία, έπειτα η χρησιμότητα, η άποψη ώς εικαστικής τέχνης, η χαρά της χρήσης, το "δικόμου" κ το "δικόμας" κ κατα βάσιν είναι αυτό το "πέρα για πέρα αληθινό". Το κάθε αληθινό έχει γοητέία, ακόμη κι άν είναι πρόσκαιρο. Συγνώμη άν δέν κατάλαβα την ερώτηση, με διορθώνεις. | |
|