Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132741 Τραγούδια, 271230 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Στην Ντένη Μαρκορά
 
Ω! εσύ ποιητά τρισμέγιστε κι ορθώς καταξιωμένε
τεχνίτη λόγου διαλεκτέ και φιλοσοφημένε
είναι η πλοκή των στίχων σου καλώς συναρμοσμένη
των λέξεων η παράθεση σαφώς η ενδεδειγμένη.

Τέτοιο υψηλό επίπεδο σε θέτει σε άλλη βάση
τούτο ακριβώς δικαιολογεί την κριτική σου στάση
στων μέτριων τα πονήματα, που έχουν μηδέν αξία
γιαυτό, ευθαρσώς ομολογείς, είναι επιεικώς γελοία.

Με θαυμασμό απερίγραπτο χάσκουν τα ποιητάκια
ασήμαντα, ζηλόφθονα και θλιβερά ανθρωπάκια
εμπρός σε δημιουργήματα που ως μεγαλοψυχία
ανέχεσαι να διαβαστούν κι απ΄την κουτσή Μαρία.

Πολύ σ' εκλιπαρώ ποιητά, να μην με αποκαρδιώνεις
οι ρίμες μου αν δεν βγαίνουνε καλές μη μου θυμώνεις
το θέμα μου αν σε κούρασε ξανά - μανά τα ίδια
έλα με φόρα όποτε θες και κλάσε μου τ' αρχίδια.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 8
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Έπεα πτερόεντα
 
ALIROS
12-10-2012 @ 17:17
::up.:: ::up.:: ::up.::
ALIROS
12-10-2012 @ 17:18
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=142487
Shinobi
12-10-2012 @ 17:19
είναι να μη συμφωνεί και να επαυξάνει κανείς;
το έθεσες ευστοχότατα



monajia
12-10-2012 @ 18:18
Εκλιπαρώ Σε ποιητά, μην με αποκαρδιώνεις
οι ρίμες μου αν δεν βγαίνουνε καλές μη μου θυμώνεις
το θέμα μου αν σε κούρασε ξανά - μανά τα ίδια
έλα με φόρα κλάσε μου τα δύο μου τ' αρχίδια.

::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
KTiNoS
12-10-2012 @ 19:16
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/c114.0.403.403/p403x403/189241_448818318494152_1652763999_n.jpg

::clown.::
drosostalida777
12-10-2012 @ 19:52
Ωραίος ο ποιητής... ::love.::
Denis
12-10-2012 @ 20:01
Το να δικάζει κανείς και να καταδικάζει, δηλ. να επικρίνει το κίνητρο (σύμπλεγμα ανωτερότητας, γνήσιας ή κατά φαντασίαν) της δυσμενούς κριτικής εκ μέρους τού... φιλοσοφημένου ποιητή, αλλά όχι το είδος, την αμεροληψία ή/και την όποια βασιμότητά της, φοβάμαι ότι εξομοιώνεται ή ισοδυναμεί με το να βλέπει, στη σάτιρά του, το δέντρο, αλλά να χάνει το δάσος... Ασφαλώς, ένας τέτοιος... σπουδαίος τεχνίτης του ποιητικού λόγου, ως χαρακτηριστική περίπτωση ανθρώπινου τύπου, και μπορεί κάλλιστα και πρέπει ν' αποτελεί αντικείμενο της σάτιρας... Όμως, νομίζω πως η σάτιρα, που σέβεται τον εαυτό της, πρωτίστως καταπιάνεται με ζητήματα μείζονος ενδιαφέροντος και σημασίας, όπως είναι, λ.χ., ο σφαγιασμός της γλώσσας, οι φραστικές ακροβασίες, οι νοηματικοί τραγέλαφοι κ.λπ., που μπορεί ν' αποτελούν ακριβώς περιεχόμενο της βάσιμης, καθ' υπόθεση εργασίας, κριτικής τού -ας το δεχθώ- μεγαλομανούς, συμπλεγματικού, νάρκισσου, ''φτασμένου'' κ.λπ. ποιητή... Επομένως, σημασία δεν έχει τόσο ΠΟΙΟΣ υποστηρίζει κάτι, αλλά ΤΙ υποστηρίζει και ΠΩΣ το υπερασπίζεται, ασχέτως της ιδιότητάς του, των περγαμηνών ή του όποιου κύρους και αναγνώρισης χαίρει στην κοινωνία... Αλίμονο, όμως, αν σταματήσει η σοβαρή και υπεύθυνη κριτική της Τέχνης, γενικώς... Και σοβαρή κριτική, δεν μπορεί, βέβαια, να θεωρηθεί π.χ. εκείνη που εστιάζει απλώς στη θεματική επανάληψη (προτελευταίος στίχος), όταν είναι γνωστό σε όλους, πως σημασία στην Τέχνη γενικά, δεν έχει τόσο αυτό καθεαυτό το θέμα, που επιλέγει ο καλλιτέχνης, αλλά ο εκάστοτε τρόπος της καλλιτεχνικής του διαχείρισης ή πραγμάτευσης... ::yes.:: ::hug.::
ΒΥΡΩΝ
15-07-2014 @ 21:43
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο