Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132741 Τραγούδια, 271229 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ο Τρόπος
 
-[B]Αρχές Δεκεμβρίου του 1965 , το νεοσχηματισθέν θεσσαλονικιώτικο συγκρότημα των "Ολύμπιανς" ηχογραφεί στην Αθήνα , στα στούντιο ... τα πρώτα του τραγούδια. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει και γίνεται αμέσως επιτυχία το τραγούδι "ο Τρόπος" σε στίχους και μουσική του Πασχάλη Αρβανιτίδη.[/B]

-[B]Η αρχική σύνθεση των των "Ολύμπιανς" περιελάμβανε τους: Αλκη Κακαλιάγκο (πιάνο-hammond organ), Πασχάλη Αρβανιτίδη (τραγούδι-μπάσο), Βαγγέλη "Σπόρος" Κουτσοτόλη (σαξόφωνο), Κούλη Καλογιαννίδη (κιθάρα), Δημήτρη "Τζακ" Λαζαρίδη (τύμπανα).[/B]

-Πρώτες εμφανίσεις στo night-club "Χαβάη" στην Ν.Κρήνη (σήμερα νοσοκομείο ΙΚΑ -Παναγία) με μάνατζερ τον Τάκη Κανίδη. Η νεολαία από την πρώτη στιγμή αγκαλιάζει και στηρίζει με την αγάπη της το συγκρότημα.

-Είναι γνωστοί και ως οι «Beatles» της Θεσσαλονίκης. Για δεκαετίες συντρόφευσαν το μουσικόφιλο κοινό της Ελλάδας με επιτυχίες, που έγιναν θρυλικές.
Η επιτυχία των Olympians οφείλεται στην καθαρή ποπ φωνή του Πασχάλη και στους ελληνικούς στίχους των τραγουδιών τους, που άγγιζαν τις καρδιές τη νεολαίας, σε αντίθεση με τα άλλα ποπ συγκροτήματα της εποχής που χρησιμοποιούσαν αγγλικό στίχο.

[B]-Μέλη του συγκροτήματος υπήρξαν , σε διαφορετική σύνθεση του γκρουπ και οι Βασίλης Παπαβασιλείου (μπάσο-τραγούδι), Νίκος Παπάζογλου και Γιάννης Καρατζόγλου (τραγούδι), Παντελής Δεληγιαννίδης (κιθάρα), Γιώργος Ζηκογιάννης (μπάσο), Νίκος Αρχοντής (βιολί-σαξόφωνο), Αντώνης Θεοδωρόπουλος (σαξόφωνο), Πάνος Λεμονίδης (ντράμς),[/B]

-Οι Ολύμπιανς θα διατηρηθούν στη μουσική σκηνή ως το 1972. Θα αφήσουν πίσω τους αξέχαστες επιτυχίες όπως το "Συγνώμη" , ο "Αλέξης", το "Σχολείο", το "κορίτσι του Μάη" κ.α.

http://youtu.be/zXi64cqX-kQ
http://youtu.be/XjrbusOUO_o
http://youtu.be/YewYya6TzQM
http://youtu.be/Bkr5aqiT9cA
http://youtu.be/K2VSsL_F_mY



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 7
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      Αφιερώματα
      Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Ο Άνθρωπος είναι η απάντηση, όποια κι αν είναι η ερώτηση.
 
daponte
04-12-2012 @ 20:59
http://youtu.be/zXi64cqX-kQ
http://youtu.be/XjrbusOUO_o
http://youtu.be/YewYya6TzQM
http://youtu.be/Bkr5aqiT9cA
http://youtu.be/K2VSsL_F_mY
Nikos Krideras
04-12-2012 @ 21:28
Καλησπέρα Σταύρο !
**Ηώς**
04-12-2012 @ 22:08
http://www.youtube.com/watch?v=zXi64cqX-kQ&feature=youtu.be
αυτόοοοοοοοοο ::love.::
scarlet1977
04-12-2012 @ 22:09
φοβερή ιδέα η σημερινή σου ανάρτηση !!!!!
σαν να με κάλεσες σ ένα πάρτυ !!!!!

::4840.::
scarlet1977
04-12-2012 @ 22:10
::21694.::::21694.::::21694.::::21694.::
::21694.::::21694.::::21694.::::21694.::
::21694.::::21694.::::21694.::::21694.::
::21694.::::21694.::::21694.::::21694.::



ierapostolos
05-12-2012 @ 21:11
Σαν νά ήταν χθες και συγχρόνως σαν να πέρασαν πεντακόσιες χιλιάδες χρόνια. ............Καλησπέρα.
daponte
04-12-2014 @ 16:01
Ιδού κάποιες λεπτομέρειες από την ιστορία του τραγουδιού όπως τις αφηγείται ο Άλκης Κακαλιάγκος σε σχετική συνέντευξη :
Όταν ήρθε η ώρα να ηχογραφήσουμε τον “Τρόπο”, ήτανε Χριστούγεννα του 1965, παρουσιαστήκανε αμέσως δύο θέματα.
Το ένα θέμα το έθεσε ο ίδιος ο Πασχάλης, που έγραψε και το τραγούδι. Μου είπε ότι είχε και αγγλικούς στίχους και ήταν προβληματισμένος γιατί πίστευε ότι αυτή η μουσική δεν πάει με ελληνικούς στίχους. Εγώ του είπα:
- Όχι ρε Πασχάλη. Πρέπει να το πούμε στα ελληνικά. Αφού στα ελληνικά το λέγαμε και ο κόσμος το ζητάει και ευχαριστιέται που τ' ακούει. Γιατί να το πούμε στ' αγγλικά;
Τότε υπήρχε σνομπισμός που ήταν πολύ διάχυτος μέσα στα ελληνικά συγκροτήματα της εποχής εκείνης. Είχανε όλοι μία ξενομανία, για την οποία μας κατηγόρησαν μετά πολλοί και εξακολουθούν ακόμη και σήμερα με πρωτεργάτη τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, τον στιχουργό. Τέλος πάντων, του είπα του Πασχάλη ότι όταν παίζεις ένα τραγούδι στα ελληνικά και όλοι το τραγουδάνε και το χορεύουνε, θέλει μεγάλη εξυπνάδα για να καταλάβεις ότι έτσι θα το ηχογραφήσεις; Όπως έγινε με τους Θεσσαλονικείς, έτσι θα γίνει και με τους Αθηναίους ή με τους Κρητικούς. Το τραγούδι είχε ήδη μέσα του το σπόρο της επιτυχίας. Άλλωστε και οι ελληνικοί στίχοι πάλι του Πασχάλη ήτανε. Και το παίξαμε μετά όλοι μαζί. Στα συγκροτήματα δεν δουλεύαμε με μαέστρο και μουσικούς. Ο καθένας μας έβγαζε κάτι από τη ψυχή του. Δηλαδή ήταν ομαδική δουλειά.
Και το δεύτερο θέμα που έτυχε, και αμέσως τότε το θυμηθήκαμε, ήταν ότι έπρεπε να βάλουμε κι ένα τραγούδι από την άλλη μεριά του δίσκου! (γέλια).

-Και δεν είχατε άλλο τραγούδι;

Όχι, δεν είχαμε. Και έβγαλα ένα τραγούδι μέσα σε τρία λεπτά. Το “Συμπόσιο”. Έκανα μερικά ακορντάκια, έκανε κι ο Κούλης ένα σόλο με τη φαντασία του πάνω στα ακόρντα και τελικά κάναμε το “Συμπόσιο”, το οποίο άρεσε. Μέχρι σήμερα αυτοί που ασχολούνται με τη μουσική garage το θεωρούνε για την Ελλάδα ότι αυτό ήταν το ξεκίνημα της garage στη χώρα μας. Τότε ούτε ξέραμε εμείς... Κι ήδη το ηχογράφησε και άλλο συγκρότημα από τη Θεσσαλονίκη (σ.σ. εννοεί τους Frantic Five) και το κάνανε ωραίο. Το έχουνε βάλει και στο YouTube, το κάνανε σαν θρίλερ, με νεκρούς που βγαίνουνε από τάφους κ.λπ.

http://youtu.be/jm0a0Gb_YFA


Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο