http://www.youtube.com/watch?v=TGwRQ9teByQ" />http://www.youtube.com/watch?v=TGwRQ9teByQ">
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132760 Τραγούδια, 271256 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Παράπονα Στους Προγόνους
 http://www.youtube.com/watch?v=TGwRQ9teByQ
 
Ψέματα πολλά μας είπατε…
μας γελάσατε….
Υποταγμένους μας θέλατε…
μας υπνωτίσατε
Με παραμύθια μας νανουρίσατε…
τέρατα επιστρατεύσατε….
Με μελωδίες μας κοιμίσατε
μας νυστάξατε ….
Μαέστροι που τα χέρια κουνούσατε
την αρμονία τάχα να μας διδάξετε
και μ εμβατήρια πολέμους ντύνατε

Με στίχους μίζερους μας υποτάξατε
πάντα σε κανόνες να υπακούμε
Πως είμαστε ανήμποροι πρέπει να δεχτούμε
Με ποιήματα και μυθιστορήματα
με μίσος μας ποτίσατε , άλλους λαούς να φθονούμε
τόνους προπαγάνδας χρησιμοποιήσατε

Τέρατα εσείς …
Θύματα εμείς
Το κεφάλι να σκύβουμε
σε Ουράνιους & Επίγειους Θεούς
σε επινοημένους εχθρούς
που και να μην υπήρχαν θα τους εφευρίσκατε

Κι επιμένουν οι γλωσσολόγοι
ο άνθρωπος δεν προέρχεται από το άνω + θρώσκω
δεν σήμαινε ΠΟΤΕ κοιτάω ψηλά , βλέπω μπροστά
μα είναι αβέβαιης ετυμολογίας.
…Το πιθανότερο από τη λέξη ανήρ
(γενική ανδρός) + ωπός (= όψη),
δηλαδή αυτός που έχει όψη άντρα,
όπου άντρας σήμαινε τον άνθρωπο.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες γλώσσες
(βλ. αγγλική man = άνθρωπος
και γαλλική home = άνθρωπος).
Αρχικά η λέξη χρησιμοποιήθηκε
με μειωτική σημασία,
αφού ήθελε να διαχωρίσει
τους θνητούς από τους θεούς….. (… απόσπασμα από Wikipedia )

Άλλο ένα ψέμα λοιπόν
Άλλο ένα λάθος που μας λέγατε για σωστό

Με χάρη να σκύβω το κεφάλι …
μου διδάσκετε εδώ και καιρό
Δεν είμαι άνθρωπος απ το « ψηλά κοιτώ »
Ποτέ δεν κοίταζα ψηλά
Πάντα σκυμμένος δουλικά…
Κι αφού η λέξη άνθρωπος
είναι αβέβαιη ετυμολογικά
Κι αφού η λέξη ον
περιλαμβάνει και τα ζώα
αρνούμαι να είμαι η …όψη του ανδρός
μα ένα ον , που θέλω να κοιτάζω ψηλά
Βοηθείστε με γλωσσολόγοι
Αν ήθελα να ονομάζομαι
το ον που βλέπει ψηλά και μπροστά
πώς θα ονομαζόμουν ;;;;;
Πείτε μου πώς ;;;;;
Έτσι να βαπτιστώ και
Να μην ξανασκύψω το κεφάλι

Παράπονα στους προγόνους κάνω
και με τα ξωτικά πλέον….γελάω
Η μεγαλύτερη απειλή τελικά…
είναι η απειλή από ελεύθερα σκεπτόμενα μυαλά…
όπως κι αν λέγονται αυτά …
μα που να τα βρεις όταν τους μιλάς
και δεν σου λένε λόγια δικά τους
μα λόγια σοφων…ηγετών και προφητών
Δεν λέω
ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ
ΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΕΙΣ
ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ
ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ

ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ

Τα πάντα ρει…
ελεύθερη μετάφραση ….
πολύ ελεύθερη …
“ Όλα ρέουν …”
τότε ίσως ναι , φίλε Ηράκλειτε
τώρα για δες καλύτερα…
“όλα καταρρέουν…”
και πιο πολύ τα ψέμματά σας και τα λάθη σας
Ο κόσμος πλέον δεν είναι απομονωμένος
είναι μια γειτονιά….
Παράπονα στους προγόνους κάνω
διαβάζω όλα τα βιβλία τους και μετά
προσάναμμα τα κάνω
και τα καίω ένα ένα στην φωτιά
όλα απ την αρχή να τα γράψουμε ξανά...













 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 25
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Χιουμοριστικά
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

c est moi !
 
CHЯISTOS P
17-02-2013 @ 23:46
μαθαίνουμε από σένα, αλλά επίσης πολλά έχομε μάθει από τους προγόνους μας... Δεν φταίνε αν τυχόν δεν γίναν καταληπτοί από εμάς... Σίγουρα δεν φταίνε !
Vicky mouse
17-02-2013 @ 23:47
Δεν θα αλλάξω ούτε μία από τις λέξεις σου.....
γιατί συμφωνώ με όλες.......
Αν είναι να φάμε ξύλο....ας το φάμε μαζί Νικούλα........

::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
Mπουρμάς
17-02-2013 @ 23:49
Με στίχους μίζερους μας υποτάξατε
πάντα σε κανόνες να υπακούμε
Πως είμαστε ανήμποροι πρέπει να δεχτούμε
Με ποιήματα και μυθιστορήματα
με μίσος μας ποτίσατε , άλλους λαούς να φθονούμε
τόνους προπαγάνδας χρησιμοποιήσατε.......................

σε επινοημένους εχθρούς
που και να μην υπήρχαν θα τους εφευρίσκατε ...........

Η μεγαλύτερη απειλή τελικά…
είναι η απειλή από ελεύθερα σκεπτόμενα μυαλά…


Αυτός κι αν είναι αιρετισμός !!!!! Σε βλέπω σε καμιά πυρά ιεροεξεταστών ή του Ακαδημαϊσμού η του Κλήρου. ΑΧΤΟΥΝΓΚ!!!




::rock.:: ::up.:: ::theos.::
**Ηώς**
17-02-2013 @ 23:52
αυτοί καλά τα λέγανε Νίκη..η δική μας αμάθεια και η ημιμάθεια φταίει...αιώνες τώρα...
http://vimeo.com/7256023

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=115015 ::hug.::
paratamas
18-02-2013 @ 00:11
πάρα πολυ καλό με έκανες και σκάλωσα :D :D :D
afiltro
18-02-2013 @ 00:16
::devil.::
Tabasco
18-02-2013 @ 07:48
Αεραααα.....
Εμεις με ποιους ειμαστε;
Χωρις πλακα ψαγμενο...
::up.:: ::theos.::
smaragdenia
18-02-2013 @ 09:30
ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ
ΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΕΙΣ
ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ
ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΟΛΟ.................

ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΥΠΙΘΕΣΗΣ..........

ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ............ ::up.:: ::up.:: ::up.::
oneiropola
18-02-2013 @ 09:44
Με Ηως καλημερα !!! ::hug.:: ::yes.::
helianthos
18-02-2013 @ 10:25
Κάποιος μύθος για κάποιον Προμηθέα σου λέει κάτι; "Παραμύθια" και "ψέμματα" τα Πολιτικά του Αριστοτέλη; Η Εκκλησία τού Δήμου;
Η φιλοπατρία; O Παρθενώνας;
"Μίσος για τους άλλους λαούς";;!! Να τους κάνουμε μήνυση τότε γιατί δίδαξαν τη φιλοπατρία. Και να τους αποκηρύξουμε γιατί πολέμησαν τον κάθε εισβολέα στο Μαραθώνα, στη Σαλαμίνα, στις Θερμοπύλες, στις Πλαταιές, στη Μυκάλη...
Αλλά ξέχασα, έπρεπε να κάνουν "διάλογο" μαζί τους...
Και τουλάχιστον αυτοί επινόησαν τους θεούς τους με ανθρώπινες αρετές και ελαττώματα και τους αντιστέκονταν πολλές φορές. Δεν είχαν Ιερές Εξετάσεις και Σταυροφορίες και Παπικά εγκλήματα στο όνομα τού θεού τους και τών συμβόλων του...
Τελικά, έχεις δίκιο.
Μάλλον πρέπει να διαβάζονται καλύτερα αυτά που άφησαν...
Η' να ακολουθήσουμε τις γλυκανάλατες σοφιστείες κάποιων σημερινών ακαδημαϊκών που γλύφουν την εξουσία...
steven boss
18-02-2013 @ 16:24
::up.:: ::up.:: ::up.::
galanidoy
18-02-2013 @ 17:07
::up.:: ::theos.:: ::hug.::
ΛΥΔΙΑ_Θ
18-02-2013 @ 20:07
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
Ιχνηλάτης
18-02-2013 @ 21:01
Είσαι ελεύθερη,αφού μπορείς και σκέφτεσαι έτσι!!!!
helianthos
18-02-2013 @ 22:01
Περιμένω από τη Νίκη να γράψει τι ακριβώς είναι το ποίημα της αυτό... Για να δούμε αν κατάλαβαν σωστά αυτοί που συμφωνούν απεριόριστα με το περιεχόμενο του...
morsecode
18-02-2013 @ 22:46
στην φωτια λοιπον τον Ευριπιδη,τον Αισχυλο,τον Σοφοκλη,τον Πλατωνα και τον Αριστοτελη! και θα τα ξαναγραψεις απο την αρχη;;;νιωθεις στ'αληθεια ικανη να ξαναγραψεις την Αντιγονη;οσο για την ελευθερια της σκεψης στ'αληθεια θαθελα ν'απαντησεις ανοικτα αν θεωρεις οτι η σκεψη σου ειναι πραγματικα ελευθερη και με καποιον τροπο να το αποδειξεις! οχι να το ευχηθεις!
ΕΛΕΑΝΝΑ
18-02-2013 @ 22:51
τι δεν καταλαβαίνεις; ::huh.:: δε καταπίνει αμασητα ότι της πλασάρουν και αμφισβητεί τις αυθεντίες για να γραψουμε τη δική μας ιστορία και τότε θα μαστε σε θέση να εκτιμήσουμε και το εργο των προγόνων μας ::rol.:: καταλαβα σωστα;οτι καταλαβα μ'αρεσε ::yes.::
scarlet1977
19-02-2013 @ 05:20
@ morcecode
Καλημέρα Δημήτρη
Κατ αρχήν η όλη δημιουργία μου αν θα πρόσεξες , ανήκει στην κατηγορία χιουμοριστικά….Με πολύ δόση χιούμορ λοιπόν , προσπαθώ να πω κάποιες σκέψεις μου στην ανάρτηση μου που με απασχολούν συχνά ….
Μια που ανέφερες την Αντιγόνη λοιπόν , θα συνεχίσω στο ίδιο χιουμοριστικό πνεύμα και θα σου απαντήσω πως …

H Τραγωδία του Σοφοκλή, Αντιγόνη είναι βασισμένη στους “ μύθους” του Θηβαϊκού κύκλου και διαπραγματεύεται με υπέροχο δραματικό τρόπο , την προσπάθεια της Αντιγόνης να θάψει τον νεκρό αδελφό της Πολυνείκη, παρά την αντίθετη εντολή του Κρέοντα, βασιλιά της Θήβας, θέτοντας την τιμή των θεών και την αγάπη για τον αδερφό της υπεράνω των ανθρώπινων νόμων.

Ποια είναι η Αντιγόνη ;;;;;
Mια πριγκιποπούλα ….(μυθικές ιστοριούλες για πριγκίπισσες…. )
Η Αντιγόνη ήταν ένα από τα τέσσερα παιδιά που ο Οιδίποδας απέκτησε με την Ιοκάστη, βασίλισσα της Θήβας, χωρίς να γνωρίζει πως εκείνη ήταν η φυσική μητέρα του. Τα υπόλοιπα παιδιά τους ήταν η Ισμήνη, ο Ετεοκλής και ο Πολυνείκης. Ο Οιδίποδας είχε καταραστεί τους γιους του να διαφωνήσουν για το μοίρασμα της κληρονομιάς τους και να αλληλοσκοτωθούν, επειδή είχαν παραβιάσει διαταγές του.
Όταν ο Οιδίποδας ανακάλυψε την αλήθεια για την καταγωγή του αυτοεξορίστηκε και τα δύο αδέρφια συμφώνησαν να κυβερνούν εναλλάξ τη Θήβα ανά έναν χρόνο. Μετά το πρώτο έτος διακυβέρνησης ο Ετεοκλής αρνήθηκε να παραχωρήσει τον θρόνο στον Πολυνείκη. Έτσι ο δεύτερος έφυγε από τη Θήβα και πήγε στο Άργος, όπου παντρεύτηκε την κόρη του βασιλιά Άδραστου και οργάνωσε εκστρατεία εναντίον της Θήβας. Η εκστρατεία απέτυχε, όμως και οι δύο αδερφοί σκοτώθηκαν σε μονομαχία μεταξύ τους. Τον θρόνο ανέλαβε τότε ο Κρέων, αδερφός της Ιοκάστης, που διέταξε να μείνει άταφο το πτώμα του Πολυνείκη επειδή πρόδωσε την πατρίδα του.

Ο Σοφοκλής , εξαιρετική πένα δεν λέω , ( αιμομιξίες , δίψα για εξουσία , διαφωνίες ανάμεσα σε αδέλφια για κληρονομικά , πόλεμοι , και πολλά άλλα πιασάρικα ) αλλά ήταν ένας σύγχρονος Φωσκολος , ενας σύγχρονος σκηνοθέτης τούρκικου σήριαλ ότι πρέπει για να κοιμίζει κι αυτός …..νοικοκυρούλες ….της εποχής του
Έπλεκε δράματα για τα πάθη των ανθρώπων , την δίψα τους για πόλεμο και εξουσία , την αντίσταση τους ( ασέβεια )απέναντι στους Θεούς και στην ανθρώπινη εξουσία και για το πόσο ΦΥΣΙΚΑ δεν μένανε ατιμώρητοι….( Οπως η καημένη η Αντιγόνη που αυτοκτόνησε )
ΤΕΛΕΙΟΣ !!!!! ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΛΕΩ .....ΑΛΛΑ ΟΚ ....ΩΣ ΕΚΕΙ
ΑΣ ΠΑΜΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ …ΜΗΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑΜΕ …ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΑΝΑΜΑΣΑΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΝΑΙ …φίλε Δημήτρη γιατί όχι
Αν όχι εγώ , ( δηλώνω παντελώς ατάλαντη…) θα χαιρόμουν πολύ αν κάποιος έγραφε
κάτι εφάμιλλο με την Αντιγόνη …τι είναι η Αντιγόνη ευαγγέλιο ;;;;;

και συνεχίζω ….
Εν οίδα ότι ουδέν οιδα ….( Σωκράτης )
Εδώ θα δανειστώ τα λόγια ενός στιχομέλους τον οποίο εκτιμώ απεριόριστα και πριν ένα μήνα περίπου είχαμε την ίδια συζήτηση που έχουμε οι δυό μας σήμερα …( το κατά πόσο είναι καλό να αναθεωρούμε ή να βάζουμε στο μικροσκόπιο και να επανεξεταζουμε αρχες , θεωρίες και ιδεολογίες που αιώνες τώρα σφετεριζόμαστε )
Μου έλεγε λοιπόν χαρακτηριστικά …και μας πιάνανε τα γέλια ( πάλι ήταν στο ίδιο κλίμα η κουβέντα )

Ένα ξέρω ….ο,τι δεν ξέρω τίποτα …..
Μα ασφαλώς φίλε μου Σώκρατες , τότε δεν είχατε την απαραίτητη τεχνογνωσία ,
Σήμερα όμως ;;;;μετα από τόσους αιώνες ανακαλύψεων είναι σύγχρονο να το λέμε αυτό η ίσως θα πρέπει να το πάμε λίγο παρακάτω και να πούμε …
Ένα ξέρω …πως ίσως κάτι ξέρω
Σαν να έκανε η ανθρωπότητα ένα τεράστιο βήμα …
Γιατί λοιπόν μετα από δυόμισυ χιλιάδες χρόνια …ακόμα να μπουσουλάμε ….σαν ανθρωπότητα δεν μας αξίζει να κάνουμε ένα μικρό βήμα ;;;;;;;
Δεν λέω …από φιλοσοφικής άποψης ….
η ειλικρινής παραδοχή της άγνοιας μετατρέπεται σε αφετηρία της αληθινής γνώσης…


αλλά και το να παραδεχτείς πως κάποια πράγματα πλέον τα γνωρίζεις
ίσως είναι ένα σημαντικό βήμα για να πας λίγο παραπέρα …
εκτός αν υπάρχει κανείς εδώ μέσα που ακόμα θεωρεί την γη επίπεδη …
Δεν θέλω να σε κουράσω Δημήτρη αλλά αυτό ήταν το πνεύμα μου …
Αν το θεωρησες αλαζονεία ….στο είπα και νωρίτερα ….δεν είμαι και η καλύτερη πένα εδώ μέσα ….Δεν μου είναι εύκολο να γίνομαι πάντα κατανοητή και σαφής
Και αυτην την αδυναμία στην έκφρασή μου προσπαθώ να ξορκίσω σ αυτή την ιστοσελίδα
Τωρα για το αν η σκέψη μου είναι ελευθερη ...τί να πω ...δεν ξέρω ...με αυτόν τον δαίμονα παλεύω καθημερινά .....
Φιλιά Πολλα
scarlet1977
19-02-2013 @ 05:24
@helianthos
Ειλικρινά ελπίζω να σε καλύπτει σε κάποιο βαθμό η απάντηση που έδωσα στον morcecode ακριβώς απο πάνω. Δεν ξέρω τι άλλο ενδεχομένως να ήθελες ν ακούσεις απο μένα και δεν μπορω να καταλάβω τον λόγο που σε παραξένεψαν τα σχόλια των παιδιών που διάβασαν την ανάρτησή μου...Σε προσωπικό μήνυμα που σου έστειλα νωρίτερα σου είχα εξηγήσει...δεν ξέρω τί άλλο θα θελες ν ακούσεις ...
Ευχομαι σε όλους μια όμορφη μέρα
helianthos
19-02-2013 @ 09:43
Στο τελευταίο σου σχόλιο - εξήγηση, δεν φαίνεται ότι το ποίημα σου ήταν και τόσο χιουμοριστικό, όπως μού έγραψες σε κάποιο μήνυμα. Έτσι, σαν μη χιουμοριστικό θα πρέπει να διαβαστεί και να κριθεί.
Για να ξεπεράσουμε κάποιους, αγαπητή Νίκη, θα πρέπει πρώτα να τους διαβάσουμε και να καταλάβουμε τι λένε και πρεσβεύουν και μετά να προσπαθήσουμε να γίνουμε προπομποί και φορείς της νέας κουλτούρας. Αυτό στην Ελλάδα έγινε κύρια στη δεκαετία του '60 από εκείνους που χαρακτηρίστηκαν σαν τους αντιπροσώπους τού σύγχρονου πολιτισμού της Ελλάδας και ακόμα δεν έχουν ξεπεραστεί.
Πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον ΥΒΡΙΣ να ισοπεδώνουμε με τόση προχειρότητα και άγνοια φιλοσόφους, ιστορικούς, ποιητές, συγγραφείς κλπ, δηλ. όλους αυτούς που ακόμα αποτελούν (χωρίς να έχουν ξεπεραστεί) ό,τι καλύτερο έχει βγάλει η ανθρωπότητα μέχρι σήμερα.
Τα δραμματικά αριστουργήματα τών αρχαίων βγήκαν μέσα από τη ζωή τους. Δεν έπεσαν από τον ουρανό. Σε δοξασίες, σε συνήθειες, σε ήθη εκείνης της εποχής βρήκαν υλικό για να πλαστούν. Πως ρίχνονται έτσι, στο πυρ το εξώτερο, τόσο απλά και τόσο αστεία;
Στο μόνο που έχει προχωρήσει πολύ ο σημερινός πολιτισμός είναι οι θετικές επιστήμες και η τεχνολογία που κι αυτές στους αρχαίους Έλληνες στηρίχτηκαν και βασίστηκαν.
Όλα τα άλλα είτε αλλοιώθηκαν είτε πλαστογραφήθηκαν και το μόνο σίγουρο είναι ότι ασφαλώς η σημερινή έκφραση πολιτισμού έχει σαν περιεχόμενο την γελοία σαπίλα της τεχνικής του χρήματος και τών παραγώγων του. Δεν φταίνε οι αρχαίοι γι' αυτό. Ψάξε καλύτερα τους φταίχτες...
scarlet1977
19-02-2013 @ 15:12
@helianthos
Σαν αναγνώστης έχεις κάθε δικαίωμα ένα "ποίημα " να το χαρακτηρίσεις όπως εσύ θέλεις ( απο χιουμοριστικό σε μη χιουμοριστικό ...όπως κι εγώ άλλωστε και αυτό κάνω πάντα
ακόμα και σε κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας αλλά
και σε κάθε τί που διαβάζω )
Αν το νόημα που απορρέει απο την χιουμοριστική μου ανάρτηση
το θεωρείς "υβρις " δεν έχεις παρά να περιμένεις για μένα , την "νέμεσις" των Θεων και την " τίσις " ....
Mέχρι τότε ...λέω να συνεχίσω να γράφω τις σκέψεις μου ελεύθερα και είμαι θετική σε οποιαδήποτε κριτική αρκεί να είναι καλοπροαίρετη ....
Τωρα , αφού εσύ γνωρίζεις τους φταίχτες γιατί δεν γράφεις γι αυτούς να ξεστραβώσεις κι εμάς τους άσχετους ....
Εχεις την σύγχρονη πένα σου ( το πληκτρολόγιό σου ....) ....τόσα άδεια έγγραφα του word....περιμένουμε λοιπόν σε δημιουργίες σου να μας ξεστραβώσεις ....
Σ ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου ...
καλή συνέχεια
helianthos
19-02-2013 @ 15:30
Όταν κάποιος γράφει τέτοια πράγματα, να μη παραπονιέται για την κριτική...
Αν για σένα (και κάποιους άλλους) ο Σοφοκλής είναι ο αρχαίος ...Φώσκολος και η "Αντιγόνη" η σημερινή "Λάμψη", ε τότε και λίγα που σου γράφω...
Τους φταίχτες θα τους βρεις εκεί που φαίνεται ότι δεν σε απασχολεί καθόλου ... Φαίνεται ότι για σένα είναι στο απυρόβλητο και ό,τι κάνουν είναι καλώς καμωμένο...
Και, Νίκη μου, μη προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από "χιουμοριστικές" ταμπέλες. Πολύ σοβαρά τα πιστεύεις και τα έγραψες αυτά που έγραψες... Έλα τώρα...
scarlet1977
19-02-2013 @ 15:36
@helianthos
Ασφαλώς και δεν παραπονέθηκα για την κριτική σου ....απεναντίας
εκτιμώ την γνώμη σου ....

....τους φταίχτες θα τους βρεις εκει που φαίνεται ότι δεν σε απασχολεί καθόλου ...
μίλα συγκεκριμένα αν θέλεις ....

helianthos
19-02-2013 @ 15:46
Θα επανέλθω αργότερα. Καλό απόγευμα.
scarlet1977
19-02-2013 @ 16:00
αυτό μου θύμισε το I ll be back του Σβατζενέιγκερ στον εξολοθρευτή .....
πάλι χιούμορ είναι ....
ασφαλώς και να επανέλθεις ...θα είναι χαρά μου !
Μόνο που δεν θα χω άλλο σχόλιο ...μου τέλειωσαν ...
καλό απόγευμα ...
::3514.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο