| Συμπέρασμα:
Ακόμα και το ισχυρότατο ένστικτο της μητρότητας, που συνεπάγεται και την αυτοθυσία, μπορεί να ακυρωθεί, όταν τεχνητά έρθει στο προσκήνιο ο αυτόματος πιλότος και ακυρωθεί ο συνειδητός εαυτός.
Η γνώση αυτού του δεδομένου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανάλογα, τόσον από μια ευνομούμενη κοινωνία (προσοχή), όσον και από αντιανθρώπινες (φυσικά) εξουσίες. ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΙΛΙΚΑΣ
Να μου επιτραπεί από τον φίλο και , κατά τρόπον καθηγητού – διδασκάλου μου δια ροπάλου (!) λεπτού , κοινός στο χωριό μου βίτσα , να μπορέσω να βοηθήσω και εγώ με το δικό μου καλλιτεχνικό οπτικό πεδίο στο ή να ενισχυθεί το συμπέρασμα ακόμα περισσότερο και να περάσει σε άτοπο κανόνα ή με τρόπο δεινά ακόμα βαθύτερου λογισμού να γίνει μια ακόμα καλύτερη προσέγγιση του αποτελέσματος με τα επακόλουθά του . Η ανάρτηση ελπίζω να γίνει από εμένα σήμερα και δίνω το δικαίωμα στο φίλο ξανάλεω και συντάκτη φαντάζομαι του παραπάνω συμπεράσματος , χωρίς να έχω την γνώση εάν ( να με συγχωρέσεις Σωτήρη ) είναι δικό του ή απόσπασμα κάποιου ακόμα περισσότερο γνώστη του θέματος , εάν κατά την κρίση του κρίνει να μην αναρτηθεί .
Άμεσα και δίχως δεύτερη επιλογή θα το αφαιρέσω από το δίκτυο και να αναθεωρήσω την οποιαδήποτε λανθασμένη και κατά το επάγγελμα μου ως Μαρμαροτεχνίτης άποψη μου .
Ευχαριστώ τον ίδιο για τα μεγάλα μαθήματα που κατάφερε και μου έδωσε μέχρι στιγμής να καταλάβω .
ΣΗΜ. Τα παρακάτω αποτελούν δικά μου και μόνο δικά μου φανταστικά και όπως πιο άπλα μπορούσα να αρχειοθετήσω μέσα στους συλλογισμούς μου . Φυσικά και δεν είναι δημιουργήματα απλής φαντασίας αλλά αποτυπώματα μιας συμβίωσης με όλα όσα υπάρχουν στο οικογενειακό μου , φιλικό , επαγγελματικό και ψυχικό κόσμο και είναι ακριβώς το αποτύπωμα μιας ενέργειας που ούτος η άλλως βίαια πέρασε μέσα μου όπως ακριβώς επιχειρώ και εγώ να κάνω , αλλά δόξα τον Παντοδύναμο κατάφερα όσο μπορώ να μην παρεκκλίνω αρχών , χρόνων πολλών , ακατάρριπτων δικών μου και όχι μόνο . Δεν φέρω ευθύνη για κάτι που δεν μπορώ να διορθώσω έναν δεν το έχω στα χέρια μου και στα μάτια μου τουλάχιστον μπροστά .
Το παράδειγμα : Ένας καθηγητής μαρμαρογλυπτών θέλει να μπορέσουν οι μαθητές του να μάθουν την Άριστη Τέχνη της Γλυπτικής .
10/8/2013 07:12 π.μ.
Λογική - Φαντασία
Ρεαλισμός - Ρεαλισμός σού
Κοινωνία - Χάος
Άσκηση - Η έτοιμη τροφή .
• Ο ‘’ ασκούμενος ,, αυτόν που ‘’ δέχεται ,, την έτοιμη τροφή βοηθάει να χωνέψει .
Σημ. 1
• Στο χάος η κοινωνία δύο παθαίνει . Ή Πεθαίνει ή Θυμάται .
Σημ. 2
• φιλοσοφωντας ,, μόνος , ρίχνεις τον σπόρο για μια αληθινή μετέπειτα συζήτηση .
σημ.3
• Τα έργα του σήμερα φανερώνουν την ιστορία σου στο μέλλον .
Σημ.4
Λογιστικές Αφηρημένες Συνδέσεις .
Λογική Άσκηση - Αποδοχή Ζωής
‘’ Φαντάσου να μασάς την έτοιμη τροφή που παίρνεις από τον – την γονέα σου ,,
Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα μια τεμπελιά η οποία θα έφερνε στο τέλος και την καταστροφή σου γιατί θα ήσουν ένα υποκινούμενο Ον . Όσα θα μάθαινες διαβάζοντας θα σε αποδυναμώνουν και όσα θα μαθαίνεις με κόπο θα γύμναζε αναγκαστικά το νούς και τα επακόλουθά του .
Είναι ότι και η βαρύτητα ; Του λόγου , της λογικής , της φυσικής κ.ο.κ.
Η μόρφωση - Οικογένεια - Ο φόβος
Η αλήθεια είναι απλά τόσο καθαρή σαν το κρυστάλλινο νερό. Όσο πιο καθαρό είναι , τόσο και καθαρότερη η μνήμη του .
Τι είναι το ψέμα ;
Φαντάσου να ρίξουμε ένα ζάρι μέσα σε ένα βούρκο όπου όλα είναι μαλακά και εύπλαστα και σου δίνουμε όλα τα απαραίτητα για να μπορέσεις να το βρεις . Πόσο εύκολο θα είναι να το κάνεις ;
Τι είναι ένα πρόβλημα ;
Αυτό που από την μάθηση θα αποκτήσεις έχοντας έτσι τα βασικά για να ξεκινήσεις να λύνεις το πρόβλημα .
Ποιο είναι το πρόβλημά σου ;
Λύπη , πίκρα , μισαλλοδοξία και πεσιμισμός ;
Για σκέψου λίγο … Λογικά θα πρέπει να πάρεις μια απόφαση , ειδάλλως θα πρέπει να μείνεις στην ζεστασιά τον αγνώστων σύναισθημάτων ή απλά δύσκολων στην εξήγηση της ψυχής σου και μόνο .
Τι είναι η Zωή ;
Φαντάσου ότι όλοι εμείς ότι είμαστε ένα ψέμα … τι είναι ο Θάνατος ; Το αντίθετο της Ζωής . Οπότε τι θα πρέπει να κάνεις ; Tο αντίθετο .
Τι είναι το χάος ;
Ένας αντικατοπτρισμός για μένα ( ! ) όλων όσον έχεις διδαχτεί και απλά τα βλέπεις από άλλη οπτική γωνία .
Τι είναι η άσκηση ;
Δύναμη σε όλο το υπαρξιακό σου σύστημα και ότι επακολουθεί αυτού .
‘’ Carpe diem ,,
Ότι απλά Ζεις !! και μαθαίνεις !! Μονός στην ουσία χωρίς να έχεις τον ΄΄ έλεγχο κανενός ,, ανα πάσα στιγμή δίπλα σου να σου απαγορεύει ασταμάτητα ότι έχει ήδη υπαγορεύσει .
Τι είναι αυτός που την έτοιμη τροφή λαμβάνει ;
Άνοιξε τα μάτια σου μικρέ
κοιτά ψηλά πιο χαλαρά
Με ύφος Οδυσσέα
Τυχαία Άρη δεν σε λεν
Το τίλιο θα πράξεις
Θυμήσου πάντα μην ξεχνάς
Ιθάκη , Ιθάκες , Δαίμονες , και ξένους
Μην φοβάσαι.
Έχεις μπροστά δρόμο τραχύ
Με όπλα φορτωμένος
Σφυριά , βίδια , κατσάβιδα , σκαρπέλα , μέτρα , σκόνες
Χρωματιστά τα όνειρα από μικρός
Θυμάσαι ; Ψηλά λοιπόν τη κεφαλή
Το όνειρο σου φτιάξε
Είμαι το εγώ που έφυγε ως έπρεπε να γίνει .
Για σ ‘ένα γιέ μου ο Θάνατος το είδωλο στο τζάμι .
…………………………………………………………………
10/8/2013 16:46
ΣΗΜ : 1) Ο Ποιμένας και τα πρόβατα …
2) Έσω άθελος ψυχισμός …
3) Τάση φυγής
4) Εσύ ( εγώ ) …
5) ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ - ΠΙΣΤΗ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Σημειωμένα και τονισμένα από τον φίλο μου ΣΟΦ. ΘΟΔΩΡΑ
Περιληπτικά τώρα από εδώ και κάτω , για να κλείσουμε , λίγο πιο γρήγορα αυτό το θέμα . Απλά από τα παραπάνω σημειωμένα προς μεγαλύτερη ανάλυση .
( Ποιμένας – Πρόβατο )
Ο δάσκαλος και ο μαθητής του .
( Έσω άθελος ψυχισμός … )
Το αποτύπωμα που συνήθως άθελα εμφανίζεται σαν αποτύπωμα στην προσπάθεια να το εσωτερικεύσουμε , αν μας δώσουν ένα απλό μολύβι , σαν πρώτο εργαλείο εμφανούς αποτυπώματος , και άθελα γιατί δυστυχώς νομίζω δεν μπορούμε να λαμβάνουμε και να επεξεργαστούμε εύκολα όλα τα άλλα αποτυπώματα που δεχόμαστε πιο βαθειά χωρίς συνείδηση αλλά δεν παύουν να υπάρχουν μέσα μας και να μας τρώνε η να μας υποστηρίζουν .
( Τάση φυγής .)
Επανέρχομαι σε έναν αρχικό λογισμό τώρα την εργασία και την μη εργασία . Την τεμπελιά ας πούμε , με την άσκηση κάτι ελπίζουμε ότι θα καταφέρουμε , με την τεμπελιά όμως καθόμαστε και απλά καρτερούμε και περιμένουμε . Όταν δεν κάνουμε τίποτα και περιμένουμε απλά ένα το σίγουρο . Δεν θα έχουμε καμία ευθηνή για τα επακόλουθα . Συμπληρώνοντας θα περάσουμε από την άσκηση και την τάξη στην οκνηρία και από εκεί στο χάος μην δημιουργώντας τίποτα απολύτως . Και από την υπευθυνότητα στην ανευθυνότητα .
Εσύ ( εγώ ) …
Ρεαλιστικά τώρα , εσύ τι είσαι ; Από την δική μου γωνία είσαι αυτός που αυτή τι στιγμή περιμένεις μια κατάληξη και ένα αποτέλεσμα από όλο αυτόν εδώ τον συλλογισμό , καθρεπτίζοντας λοιπόν αυτή τη σκέψη ας δεχτούμε ότι εσύ γίνεσαι εγώ και εγώ εσύ . Αυτό το μικρό μόνο ανάστροφο και αν γινόταν μόνο αυτό σε θέση και μόνο θα είχε σαν αποτέλεσμα , πράξη δηλαδή της άσκησης να δημιουργηθεί ένα διαφορετικό ρεαλιστικό αποτέλεσμα και θα περνούσες κατευθείαν από τον δικό μου ρεαλισμό στον ρεαλισμό ΣΟΥ. Και έτσι γρήγορα- γρήγορα θα είχαμε ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα αλλά και ένα ( Σού-ρεαλιστικό ) την ίδια στιγμή .
ΕΡΩΤΗΜΑ : Τι είναι η πέτρα ; Τι είναι η άμμος ; Ποιος ο συσχετισμός της άμμου στους στοίχους του τραγουδιού ‘’ Περικοπές ενός απόκρυφου Ευαγγελίου,, ;
Στίχοι: Χρήστος Θηβαίος. Μουσική: Χρήστος Θηβαίος
Πρώτη εκτέλεση: Χρήστος Θηβαίος
H πέτρα λοιπόν σαν υλικό είναι κάτι φανερά σκληρό , τι είναι η σκληρότητα ; Μήπως μοιάζει με κάτι αυστηρό και τι είναι το αυστηρό ; Ένα κάθετο ας πούμε σημάδι σε ένα χαρτί , μια κάθετη ας πούμε για κάποιον γνώμη ; Τι είναι αυτό ; Κάτι που τονίζετε για να μην αλλάξει ; Γιατί όμως οι τρελοί ‘’ζωγράφοι ,,ας πούμε οι ανεκπαίδευτη σε κάθε εποχή η οι άνευ εκπαίδευσης ας πούμε ποιητές ζωγράφοι όπως αυτοί χαρακτηρίζονται από τους κάθε εποχής γνώστες , γιατί τείνουν να εκτρέπονται της καθετότητας ( καθαρότητας των γραμμών ) ανάλογα και σε κάθε εποχή ; Τι σκοπό έχουν ;
Η άμμος , τώρα για να μπορέσουμε δίνοντας έμφαση στην εμφανή αντίθεση της πέτρας με την άμμο , φαίνετε σαν κάτι πλαστικό και ευκολοδούλευτο , το ακουμπάς με ένα απαλό χάδι και αμέσως αλλάζει μορφή και σχήμα . Μετατοπίζεται σιγά σιγά , κόκκο κόκκο , βήμα βήμα , λέξη λέξη και με αυτόν τον τρόπο σε δικαιολογεί . «Δάσκαλε μου Παπαντωνίου !» κόκκο κόκκο λοιπόν σιγά σιγά .
Τι γίνετε από την άμμο ;
Ήρθαμε λοιπόν έτσι απλά στην υψικάμινο . Θυμάμαι και το τραγούδι τώρα ενός άλλου τραγουδιστή – ποιητή τον Ν. Παπάζογλου . Η υψικάμινος θερμαίνει τόσο πολύ , με εργαλείο την φλόγα ( όπου φλόγα ας γελώντας να πούμε γνώση ) που φτάνοντας στην κατάλληλη θερμοκρασία καταφέρνει και λιώνει τους κόκκους της άμμου , τα μικροσκοπικά αυτά κομματάκια πέτρας που είναι κατά βάση από το σκληρότερο υλικό και το κάνει στο τέλος και δημιουργείτε το γυαλί .
Τι είναι το γυαλί αν προσπαθήσουμε να το «μεταμορφώσουμε» σε λόγο !
Είναι ο ίδιος ο κάθετος «αληθής λόγος» σκληρός για τους άπιστους ευθείς για κάποιους άλλους , ευθείς και αυστηρός για άλλους , κοφτερός ;
«Η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει»
Κοφτός και ορθός , κόβει και χαράζει κάθε τι πιο μαλακό από το ίδιο υλικό τουλάχιστον , χαράζει … χαράζοντας λοιπόν αφήνει σημάδι .
Και εδώ ένα μικρό νοητικό ταξιδάκι στον «Ιερό Όλυμπο» !! Τι υπάρχει εκεί και εύχομαι να μην με έχουν διδάξει οι δάσκαλοί μου και ταΐσει με ψέμα .
Αν κοιτάξουμε λοιπόν από μακριά την κορυφή του Ολύμπου τι βλέπουμε σχεδόν καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου ;
Μια άσπρη κορυφή !! Φέρτε το λίγο πιο κοντά, σαν εικόνα μέσα στο μυαλό σας από μακριά όμως βλέποντας, και σιγά σιγά θα το πλησιάσουμε νοητικά , και όποιος έχει και ορειβατικές γνώσεις ας πάει και μια βόλτα να το τσεκάρει ! Μία συνήθως άσπρη , χιονισμένη κορυφή . Τι κρύβετε λοιπόν εκεί ; Που τα χιόνια δεν μας αφήνουν να δούμε ; Κάτω από τις χιονισμένες κορυφές του Ολύμπου ;
Πάμε τώρα πάλι στο γυαλί .Σαν υλικό λοιπόν τώρα όταν εγώ το φέρω στο μυαλό μου βλέπω κάτι διάφανο , καθαρό , ξάστερο και κατά περίπτωση όταν αυτό είναι σπασμένο κοφτερό .Ξάστερο λοιπόν , ας μπερδευτούμε τώρα στην ανισορροπία μας και καθάρια ας δούμε όμως τί τελικά κρύβει αυτή η κορυφή του Ολύμπου για μένα .
«Ώ Θεοί Του Ολύμπου » Θα μπορούσε να πει κάποιος με την δική μου σκέψη 2000 και 3000 χρόνια πίσω κάποιος που θα ζητούσε μια απάντηση ή αν ήταν παλαβός θα πήγαινε και μία βόλτα μόνος του μέχρι εκεί .
Και η απάντηση προς Θεού !! όχι δική μου . Η απάντηση λοιπόν είναι, ότι εκεί πίσω από την κρυψώνα των χιονιών βρίσκεται πέτρα .
ΠΕΤΡΑ - ΓΥΑΛΛΙ - ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ
Αφού η πέτρα λοιπόν από την φύση της είναι κάτι σκληρό , από πού θα έπρεπε να ξεκινήσω να ασκώ την χαρακτική , για αρχή , ικανότητα και από εκεί σιγά σιγά , κόκκο κόκκο να περάσω στην γλυπτική τέχνη ώστε να μπορέσω τελικά να αφήσω ένα ακόμα άλμα τώρα πλέον στην ανθρωπότητα , και να είναι το δικό μου πλέον ισχυρό αποτύπωμα , η δική μου χαρακιά , η δική μου λοιπόν «Αθανασία», κατά τους Ψ. και ΨΥΧ . και εμφανώς πλέον για μένα αληθινό .
Από κάτι μαλακό λοιπόν , την άμμο , την καθαρή , κρυστάλλινη , κοφτερή και σκληρή κατά τρόπον ατόμου άμμο , που αν κατάφερνα να την ψήσω τόσο όσο χρειάζεται για να γινει όλα αυτά που το γυαλί μας δίνει να νοιώσουμε σαν «ψυχοκινητική» ( δανείζομαι μόνο την λέξη γιατί δεν ξέρω πως την εκφράζει και εξηγεί ο καθένας ) πλέον έκφραση και από σκέψη, να γίνει ένα αποτύπωμα για αρχή στο χαρτί , από την σκέψη δηλαδή να περάσει στο γραπτό λόγο , από εκεί να περάσει πάλι μέσο της σκέψης σε κάτι πιο Αθάνατο από το χαρτί , στην χαρακτική , και από εκεί πλέον αφού και μόνο έχοντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία , γνώσεις και δύναμη να το κάνω , να φτάσω πλέον και στο πλέον πιο ακατάριπτο και αθάνατο , ένα μεγάλο , σταθερό και σκληρό γεμάτο Αθανασία άγαλμα .
Να ψήσω λοιπόν την άμμο .
Να ψήσω λοιπόν τον λόγο .
Να ψηθώ και εγώ εκεί , παρακολουθώντας .
Να ψηθώ και εγώ σπουδάζοντας και ασκώντας τον λόγο κάνοντας άσκηση λοιπόν .
Εργασία , σπουδή , να παιδευτώ ιδρώνοντας δίπλα στην υψικάμινο , να εκπαιδευτώ μέσα στην σχολή του λόγου αρχικά .Έτσι με όπλο την γνώση του λόγου και πως αυτός πλάθετε με την γλώσσα , τις λέξεις και τον συνδυασμό τους , έτσι να προχωρήσω στον διάλογο και από αυτόν τον διάλογο να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε .Να γίνει λοιπόν ένα ανθός δημιουργίας , έκφρασης , λόγου και πάνω από όλα ασφάλειας . Να είμαστε ασφαλείς ότι δεν θα καούμε από την υψικάμινο , δεν θα κόψουμε τα χέρια μας από την χαρακτική , δεν θα πέσει επάνω μας το μεγαλοπρεπές έργο αυτό – άγαλμα – ακατάριπτο και θα μας πλακώσει αργότερα . Έτσι αυτήν την γνώση θα μπορούμε να την ονομάσουμε γλυπτική , και εμάς γλύπτες , και εμένα δάσκαλο , και το έργο μας αθάνατο . Και θα πρέπει να έχουμε γίνει ένα με αυτό , το όπλο δηλαδή που θα μας φτάσει από όλα αυτά στην πράξη , θα πρέπει όπως ο φαντάρος εκπαιδεύεται το όπλο του να είναι αδιάσπαστη επέκταση του χεριού του στην σκοπιά και στον πόλεμο , στην ασφάλεια δηλαδή και την άμυνα γιατί έτσι είμαστε μαθημένοι εμείς , δεν θέλουμε να είμαστε επιθετικοί , ο δάσκαλος στη σχολή θα πρέπει να μαθαίνει την άμυνα σαν έκφραση και όχι σαν φυγή , ούτε σαν επίθεση με αμυντική δικαιολογία , ούτε και να είναι αυτός που τελικά τα ξέρει όλα και θα σου δώσει την δίκη όπου θα πρέπει ίσως αμυνόμενος μέσα σε ψέματα απολογούμενος για την σωτηρία σου να δικαιωθείς , θα πρέπει να γίνει πρώτα λοιπόν γνώση όπλο και ένα με εσάς και εμένα μαζί για όλους και αδιάσπαστο κομμάτι , και μετά το όνειρο , η Ιθάκη όπως λέει ο μέγας ποιητής , τον στόχο , την σκέψη , την έκφραση , τον λόγο .
Παραλληλίζοντας τώρα την λέξη και το κείμενο σαν απόδοση αυτού , δηλαδή τον λόγο , τον γραπτό λόγο , τη αποτύπωση δηλαδή μιας φανταστικής εικόνας σε ένα χαρτί για αρχή , θα πρέπει πρώτα να μάθουμε να σκεπτόμαστε για αρχή ας πούμε «άτακτα» αφού δεν έχουμε εκπαιδευτεί , όπως πρέπει και σιγά σιγά , κόκκο κοκκο να βάλουμε σε τάξη όλες αυτές τις ιδέες , και να αρχίσουμε να δημιουργούμε και να πλάθουμε μετά σαν τον πηλό εδώ τώρα την άμμο για να μπορέσουμε να βγάλουμε έτσι ένα πρώτο είδωλο ή ειδώλιο καλύτερα έναν κατοπτρισμό , έναν αντικατοπτρισμό ίσως του έσω κόσμου δηλαδή , του δικού μου πράγματος-σκέψης και έτσι να περάσει στην αποτύπωση πραγματώνοντας έτσι την σύλληψη σε κάτι αληθινό και χειροπιαστό , και σαν έργο πλέον ολοκληρωμένο , τι χρειάζεται , για να δημιουργηθεί και να κατανοηθεί και από ένα συνηθισμένο μάτι ; Χρειάζεται μια σύνπλεξει όλων των επιστημών . Άπαντων επιστημών όμως γιατί θα πρέπει να έχουμε εδώ τώρα , για να το βάλουμε εκεί που πρέπει να αποδοθεί το θέμα στην πέτρα δηλαδή , θα πρέπει να κατέχεις σειρά αν όχι ολοκληρωμένων γνώσεων , συγκεκριμένες αρχές δυναμικής , σχεδίου , ιστορίας , τέχνης , και ορθότητας. Άν όχι , τουλάχιστον να έχουμε μπει σε μια τάξη για να μπορούμε τουλάχιστον να γνωρίζουμε τα βασικά , τους κανόνες δηλαδή που έζησαν με μέσα στη πάροδο των ετών .
«ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕΝ ΠΆΤΑΞΟΝ ΔΕ»
«ΜΗΔΕ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ»
«QUI SEMINANT METES»
«永远不要做的东西,有人愿意为你做它»
«Ne jamais faire quelque chose que quelqu'un d'autre est prêt à le faire pour vous.»
«Εν Αρχή Ο Λόγος»
«ΚΑΡΠΕ ΝΤΙ ΕΜ» κτλ.
Και προπάντων την φύση του και την βασικές αρχές και σταθερές που από την οικογένεια του παίρνει .
«όποιος νύχτα περπατεί λάσπες συνήθως … πατεί !!»
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
Αφού λοιπόν είχα των προβληματισμό πως ένας καθηγητής μαρμαρογλυπτών θα μπορέσει να μάθει στους νέους μαθητές του την άριστη τέχνη της γλυπτικής του μαρμάρου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν θα μπορούσα να γίνω δάσκαλος !! Γιατί βάση αυτόν που ακόμα και αυτήν την στιγμή γράφω είμαι ακόμα σε βρεφικό στάδιο .Και αν ποτέ , νομίζω θα μπορούσα να γνωρίσω τον ‘’Λόγο,, τότε ίσως να έφτανα και σε ύβρη , προσωπικής σταθεράς και πάλης αλλά και σε ύβρη να μην ερχόμουν θα έπρεπε να έρθω σε κόντρα με κανόνες και άτοπα χρόνων παγκοσμίως αποδεκτών η να θεωρούσα τον εαυτό μου πολύ πιο έξυπνο από όλους τους άλλους τριγύρω μου η ότι έκανα μια παρθενογένεση προκαλώντας έτσι και να κριθώ αναλόγως . Σαν τεράστιος εγωιστής πλέον που αυτό και μόνο χωρίς όλα άλλα , ο εγωιστής και μόνο είναι καταστροφικός τουλάχιστον , αν όχι αυτοκαταστροφικός .
Ερώτημα προς απάντηση στην αρχική ανάρτηση :
Γιατί από τα πρώτα αγαλματίδια που έχουμε στα χέρια μας από ότι ξέρω πάλι , είναι τα γνωστά σε όλους κυκλαδίτικα ; Τι συμβολίζουν ; Είναι γυναίκες ; Και γιατί ;
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - ΣΚΟΠΟΣ – ΠΡΑΞΗ
ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ
ΓΝΩΣΗ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ - ΕΛΕΓΧΟΣ - ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ - ΣΟΦΙΑ – ΠΡΑΞΗ
ΕΙΣΟΔΟΣ - ΠΡΟΤΡΟΠΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ – ΕΝΩΣΗ
ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΞΟΔΟΣ - ΛΗΘΗ – ΝΕΜΕΣΗΣ
ΘΑΡΡΟΣ - ΦΙΛΙΑ – ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΑΘΥΛΩΣΗ - ΕΞΗΓΗΣΗ – ΣΟΦΙΑ
ΜΕΛΕΤΗ - ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ - ΑΠΟΦΥΓΗ - ΔΙΩΡΘΩΣΗ – ΣΩΤΗΡΙΑ
ΟΡΑΜΑ - ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ – ΜΕΤΑΛΑΒΗ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ - ΕΛΕΓΧΟΣ – ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΧΑΡΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ – ΕΡΓΟ
(προσωπικά βοηθήματα για την λύση των μέχρι τώρα προβλημάτων )
|
| | | | | | | Στατιστικά στοιχεία | | | | Σχόλια: 2 Στα αγαπημένα: 1
| | | | | | |
|