Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132760 Τραγούδια, 271256 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Kρεοπωλείο,ωχαδελφιστών
 ζητώ συγνώμη από τον κειμενογράφο που προωθώ ,φασιστικά την εργασία του...αλλά εδώ μέσα δεν καταλαβαίνουν αλλιώς
 
Σωτήρη το δεύτερο μισό του κειμένου σου είναι από τα καλύτερα που διάβασα σήμερα στο
διαδίκτυο.
Επειδή όμως,δεν είμαι ευγενική σαν εσένα,ούτε διαθέτω την υπομονή σου(εδώ κυριολεκτώ)
Πιστεύω.ότι δεν επέλεξες το σωστό site ν ανεβάσεις το κείμενο.Ποιός πιστεύεις ότι θα σε δια-
βάσει?Δε βλέπεις ότι οι άνθρωποι εδώ μέσα έχουν τα προβλήματα τους?Και είναι σοβαρότα
τα!!!Με άρρωστημένες ιδεολογίες και δολοφονίες νέων παιδιών θ ασχοληθούν τώρα?
Λοιπόν φίλοι(αν μπορώ να χρησιμοποιω πια αυτή τη λέξη)γιατί ξέχωρα από τους βαθύτατα
μόνιμα ερωτευμένους που κάθε μέρα γράφουν τα ίδια με μικρες παραλλαγές.Σήμερα το υπό
λοιπο Site έχει μετατραπεί σε χασάπικο με καλύτερους πελάτες τους σχολιαστές και αναγνώ
στες...Θα σας παρακαλούσα να ξεστραβωθείτε και να διαβάσετε το κείμενο του Σωτήρη...........
Οσοι δε από εσάς φοβάστε να πείτε τη γνώμη σας και να σχολιάσετε,περαστικά στα μυαλά
σας.
............................................................................................................................................................................

Ακούει κανείς ; Υπάρχει κανείς; Προηγούμενη σελίδα
Ας μη ζητούμε από τον άλλο να κάνει την υπέρβαση. Ας τον στηρίξουμε πρώτα


Σωτήρης Τσιλ

19 Σεπτεμβρίου 2013

Εκτός από την εργασία και την έρευνα, που πιθανόν να διεξάγει ο καθένας μας, στην συνιθισμένη εργασιακή καθημερινότητά του (όταν έχει εργασία), είμαστε και μέλη της συνολικής Κοινωνίας. Ως μέλη αυτής της Κοινωνίας έχουμε καθήκον να γνωρίζουμε τα συμβαίνοντα στο στενότερο επί μέρους και στο ευρύτερο περιβάλλον και να συμμετέχουμε με βάση την κοινή λογική και το δίκαιο, στα κοινά. Δεν έχουμε κανένα δικαιολογητικό, για φυγή – αποφυγή με το αιτιολογικό, Ας βγάλει κάποιος άλλος, γραφικός ίσως, το φίδι από την τρύπα, εγώ δεν γίνεται, γιατί έχω σημαντική δουλειά να επιτελέσω. . Και φυσικά δεν υπάρχει κανένα ελαφρυντικό, να αφήνουμε κάποιους, ακόμα και στο οικογενειακό μας περιβάλλον, στο εργασιακό μας περιβάλλον και στην κοινωνική - πολιτική ζωή, να αλωνίζουν, καταστρέφοντας τις σχέσεις, το εργασιακό κλίμα – περιβάλλον και την Κοινωνία συνολικά. Γινόμαστε τότε, εγκληματικά συνυπεύθυνοι με τους καταστροφείς. Εκτός και αν φοβόμαστε τις συνέπειες, από την ανάληψη της ευθύνης που μας αναλογεί. Εκτός κι αν υπάρχει ο φόβος στην ψυχή μας που τον καμουφλάρουμε διαφοροτρόπως. Εκτός και αν παραλύουμε από τον φόβο και δεν μπορούμε, παρότι ίσως θα θέλαμε, να κάνουμε κάτι. Πράγματι, ο φόβος, είναι το εργαλείο καθυπόταξης και ποδηγέτησης ατόμων και συνειδήσεων.

Αυτές τις μέρες είδαμε όλοι, στο πανελλήνιο και το εξωτερικό, την εν ψυχρώ δολοφονία ενός νέου ανθρώπου, με θύτη έναν που άσχετα με την όποια ψυχική του κατάσταση, βλέπουμε ότι διαπερνούνταν από μια άρρωστη ιδεολογία και ήταν το χέρι που κρατούσε το μαχαίρι αυτής της ιδεολογίας. Τι μπορούμε να κάνουμε ο καθένας χωριστά ; Ας συνειδητοποιήσουμε πρώτα την κατάσταση και τις αντοχές μας. Ας κάνουμε στη συνέχεια κατ΄ αρχήν το όποιο εφικτό μπορούμε να κάνουμε, αρχίζοντας από το οικογενειακό, φιλικό, εργασιακό περιβάλλον. Ας μην αφήνουμε την φασιστική ιδεολογία και πρακτική να εδραιώνεται και να βγαίνει στο προσκήνιο με το , με το φοβερό επιχείρημα: Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε να έρχονται οι φόνοι. Γιατί υπάρχουν καθημερινά λχ στο εργασιακό περιβάλλον, αυτοκτονίες και πάμπολλοι φόνοι με εισαγωγικά, που πλήττουν την αξιοπρέπεια, την τιμή, την υγεία, τους Θεσμούς και συνολικά την Δημοκρατεία. Και να θυμώμαστε ότι η Δημοκρατεία καταλύεται όχι μόνο με το πραξικόπημα, σε επίπεδο Κοινοβουλίου, αλλά σιγά – σιγά και ύπουλα στην καθημερινότητα, όταν το άδικο νόμιμο, βαφτίζεται και ηθικό.
Τι μπορεί να κάνει ο καθένας, που συμμερίζεται τα ανωτέρω; Ότι μπορεί. Από συμμετοχή στις πορείες, μέχρι κείμενα αφυπνιστικά στο διαδίκτυο και έκφραση γνώμης στις παρέες. Και να απαιτήσουμε από τα κόματα να κάνουν κρύο ντούζ να συνέλθουν. Αυτό που είναι καταστροφικό, είναι ο καναπές και ο ψεκασμός της τηλεόρασης, μέχρι το να ταυτιστούμε και να γίνουμε ίδιοι με τους φασίστες σε πρακτικές.



Στατιστικά στοιχεία
Σχόλια: 2
Στα αγαπημένα: 0




Ταξινόμηση
Κατηγορίες
Κοινωνικά & Πολιτικά
Ομάδα
Πεζά




Επιλογές

Κοινή χρήση facebook Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους Σχόλια του μέλους
Αναφορά! Αναφορά!








 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 15
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
Aris4
20-09-2013 @ 02:24
οι μπουλουκοπαλικαραδες σε ολο τους το μεγαλειο ...
διοτι ΠΟΤΕ δεν εχει θεαθει Χρησαυγιτης να περπαταει μονος του ...
rania.foka@yahoo.co.uk
20-09-2013 @ 04:44
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
XARMOLYPH
20-09-2013 @ 04:54

...είναι ωραία η δημοκρατία...ας προσπαθήσουμε να την κάνουμε καλύτερη...κ'το διαδίκτυο μέσω των σχολίων κ'της γενικότερης συμμετοχής μας, είναι μια μορφή-ψηφιακής-εκκλησίας του δήμου...στο χέρι μας είναι...να την σεβαστούμε...να την αναδείξουμε...ή να την καταβαραθρώσουμε...απ'τους προηγούμενους που πέρασαν από 'δω...ας κρατήσουμε μόνο τα καλά...ο σημερινός πολιτισμός...είναι ο ανώτερος απ'όλους τους προηγούμενους...η ανθρωπότητα έχει προοδεύσει...υπάρχει πολύ μεγαλύτερος σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή...απ'ότι στο παρελθόν...υπάρχει πολύ μεγαλύτερος υλικός πλούτος...υπάρχει όμως-ίσως-έλλειψη πνευματικού-ψυχικού πλούτου...εκεί ίσως κάποιοι απ'τους προηγούμενους...ήταν πιο προηγμένοι από μας...


...αξίζει...να πολεμάμε...με λουλούδια, αγκαλιές, φιλιά κ'όμορφες σκέψεις...


...αν κάποιος...σου ρίξει χαστούκι...μην γυρίσεις το άλλο μάγουλο...μην απαντήσεις με χαστούκι...απλά...πιάσε του το χέρι...σταμάτησε τον....


XARMOLYPH
20-09-2013 @ 05:43


...η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.Κεντρικό χαρακτηριστικό της δημοκρατίας είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία...

...η ετυμολογία της λέξεως βρίσκεται στα συνθετικά «δήμος» (το σύνολο ή η συνέλευση των ανθρώπων που έχουν πολιτικά δικαιώματα) και «κράτος» (δύναμη, εξουσία, κυριαρχία). Ο όρος επινοήθηκε κατά τον πέμπτο αιώνα π.Χ., στην κλασική Ελλάδα, και χρησιμοποιήθηκε κατ' αντιδιαστολή με τη μοναρχία, την αριστοκρατία και την ολιγαρχία. Σήμερα, στην καθομιλουμένη, χρησιμοποιείται συνήθως κατ' αντιδιαστολή με τον όρο δικτατορία. Η λέξη «κράτος» ήταν μία απροσδόκητα σκληρή λέξη. Στις λέξεις «μοναρχία» και «ολιγαρχία» το δεύτερο συνθετικό «άρχω» σημαίνει «κυβερνώ, οδηγώ, κυριαρχώ». Είναι πιθανό ο όρος «δημοκρατία» να επινοήθηκε από τους δυσφημιστές της που απέρριπταν την πιθανότητα μίας, ούτως ειπείν, «δημαρχίας». Οποιαδήποτε κι αν ήταν η αρχική απόχρωση, ο όρος υιοθετήθηκε από τους Αθηναίους δημοκρατικούς ώστε να δηλώνει «το πολίτευμα εκείνο στο οποίο η εξουσία βρίσκεται στα χέρια της συνέλευσης των εχόντων πολιτικών δικαιώματα». Η λέξη παρουσιάζεται στον Ηρόδοτο, που έγραψε μερικά από τα πρω'ι'μότερα σωζόμενα γραπτά, αλλά ίσως δεν χρησιμοποιήθηκε πριν το 440-430 π.Χ. Δεν είναι σίγουρο ότι η λέξη χρησιμοποιήθηκε από τη στιγμή της γέννησης της δημοκρατίας, αλλά από το 460 π.Χ. γνωρίζουμε την ύπαρξη του ονόματος «Δημοκράτης», που προφανώς δόθηκε από τους γονείς στο παιδί τους ως ένδειξη δημοκρατικής νομιμότητας...


...μπορούμε να δούμε ότι ο ορισμός της δημοκρατίας, όπως δίνεται πιο πάνω, έχει τρία μέρη:
1-Η εξουσία πηγάζει από τον λαό. Αυτό σημαίνει, κι αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι η λειτουργία του πολιτεύματος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ύπαρξη κυβέρνησης, ότι για να είναι η κυβέρνηση δημοκρατική θα πρέπει να είναι δημοφιλής, ή τουλάχιστον να τυχαίνει της αποδοχής των πολιτών. Ή αλλιώς αντλεί τη νομιμότητα της από το λαό.
2-Η εξουσία ασκείται από τον λαό. Αυτό σημαίνει ότι για να είναι ένα πολίτευμα δημοκρατικό θα πρέπει με κάποιους τρόπους να εξασφαλίζει τη συμμετοχή των πολιτών στις πολιτικές διαδικασίες, τις διαδικασίες διακυβέρνησης και λήψης αποφάσεων. Για παράδειγμα, πέρα των εκλογών ανάδειξης των οργάνων της πολιτείας, αυτό μπορεί να σημαίνει τη διενέργεια δημοψηφισμάτων.
3-Η εξουσία εξυπηρετεί τα συμφέροντα του λαού. Αυτό σημαίνει ότι τα όργανα της πολιτείας που είναι φορείς εξουσίας (κυβέρνηση, βουλή κ.ο.κ.) πρέπει να υπηρετούν και να προασπίζουν τα συμφέροντα του συνόλου της κοινωνίας, και όχι π.χ. κάποιου εκτός της κοινωνίας ή π.χ. κάποιων μόνο τμημάτων της. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να επιδιώκουν την ευρύτερη δυνατή συναίνεση. Επίσης σημαίνει ότι ταυτόχρονα με την αρχή της πλειοψηφίας πρέπει να υπάρχουν μηχανισμοί που προασπίζουν τα συμφέροντα της μειοψηφίας...

...κατά μία κατηγοριοποίηση η δημοκρατία μπορεί να είναι έμμεση, όπως είναι η αντιπροσωπευτική δημοκρατία αλλά και άμεση, όπως εκείνη της αρχαίας Αθήνας. Ιστορικά εμφανίστηκε πρώτα η δεύτερη και ακολούθησε, κατά την περίοδο του Διαφωτισμού, η πρώτη. Η πρακτική του δημοψηφίσματος εμφυτεύει, έστω και σε περιορισμένο βαθμό, στοιχεία άμεσης στην έμμεση δημοκρατία. Μία προσπάθεια ριζικότερης ανάμειξης των δύο, σε φιλελεύθερο συνήθως πλαίσιο, αποκαλείται συμμετοχική δημοκρατία...


...πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1



XARMOLYPH
20-09-2013 @ 05:43


...η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.Κεντρικό χαρακτηριστικό της δημοκρατίας είναι η λήψη αποφάσεων με ψηφοφορία: των πολιτών, στην άμεση δημοκρατία, ή κάποιων αντιπροσώπων τους, στην αντιπροσωπευτική δημοκρατία...

...η ετυμολογία της λέξεως βρίσκεται στα συνθετικά «δήμος» (το σύνολο ή η συνέλευση των ανθρώπων που έχουν πολιτικά δικαιώματα) και «κράτος» (δύναμη, εξουσία, κυριαρχία). Ο όρος επινοήθηκε κατά τον πέμπτο αιώνα π.Χ., στην κλασική Ελλάδα, και χρησιμοποιήθηκε κατ' αντιδιαστολή με τη μοναρχία, την αριστοκρατία και την ολιγαρχία. Σήμερα, στην καθομιλουμένη, χρησιμοποιείται συνήθως κατ' αντιδιαστολή με τον όρο δικτατορία. Η λέξη «κράτος» ήταν μία απροσδόκητα σκληρή λέξη. Στις λέξεις «μοναρχία» και «ολιγαρχία» το δεύτερο συνθετικό «άρχω» σημαίνει «κυβερνώ, οδηγώ, κυριαρχώ». Είναι πιθανό ο όρος «δημοκρατία» να επινοήθηκε από τους δυσφημιστές της που απέρριπταν την πιθανότητα μίας, ούτως ειπείν, «δημαρχίας». Οποιαδήποτε κι αν ήταν η αρχική απόχρωση, ο όρος υιοθετήθηκε από τους Αθηναίους δημοκρατικούς ώστε να δηλώνει «το πολίτευμα εκείνο στο οποίο η εξουσία βρίσκεται στα χέρια της συνέλευσης των εχόντων πολιτικών δικαιώματα». Η λέξη παρουσιάζεται στον Ηρόδοτο, που έγραψε μερικά από τα πρω'ι'μότερα σωζόμενα γραπτά, αλλά ίσως δεν χρησιμοποιήθηκε πριν το 440-430 π.Χ. Δεν είναι σίγουρο ότι η λέξη χρησιμοποιήθηκε από τη στιγμή της γέννησης της δημοκρατίας, αλλά από το 460 π.Χ. γνωρίζουμε την ύπαρξη του ονόματος «Δημοκράτης», που προφανώς δόθηκε από τους γονείς στο παιδί τους ως ένδειξη δημοκρατικής νομιμότητας...


...μπορούμε να δούμε ότι ο ορισμός της δημοκρατίας, όπως δίνεται πιο πάνω, έχει τρία μέρη:
1-Η εξουσία πηγάζει από τον λαό. Αυτό σημαίνει, κι αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι η λειτουργία του πολιτεύματος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ύπαρξη κυβέρνησης, ότι για να είναι η κυβέρνηση δημοκρατική θα πρέπει να είναι δημοφιλής, ή τουλάχιστον να τυχαίνει της αποδοχής των πολιτών. Ή αλλιώς αντλεί τη νομιμότητα της από το λαό.
2-Η εξουσία ασκείται από τον λαό. Αυτό σημαίνει ότι για να είναι ένα πολίτευμα δημοκρατικό θα πρέπει με κάποιους τρόπους να εξασφαλίζει τη συμμετοχή των πολιτών στις πολιτικές διαδικασίες, τις διαδικασίες διακυβέρνησης και λήψης αποφάσεων. Για παράδειγμα, πέρα των εκλογών ανάδειξης των οργάνων της πολιτείας, αυτό μπορεί να σημαίνει τη διενέργεια δημοψηφισμάτων.
3-Η εξουσία εξυπηρετεί τα συμφέροντα του λαού. Αυτό σημαίνει ότι τα όργανα της πολιτείας που είναι φορείς εξουσίας (κυβέρνηση, βουλή κ.ο.κ.) πρέπει να υπηρετούν και να προασπίζουν τα συμφέροντα του συνόλου της κοινωνίας, και όχι π.χ. κάποιου εκτός της κοινωνίας ή π.χ. κάποιων μόνο τμημάτων της. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να επιδιώκουν την ευρύτερη δυνατή συναίνεση. Επίσης σημαίνει ότι ταυτόχρονα με την αρχή της πλειοψηφίας πρέπει να υπάρχουν μηχανισμοί που προασπίζουν τα συμφέροντα της μειοψηφίας...

...κατά μία κατηγοριοποίηση η δημοκρατία μπορεί να είναι έμμεση, όπως είναι η αντιπροσωπευτική δημοκρατία αλλά και άμεση, όπως εκείνη της αρχαίας Αθήνας. Ιστορικά εμφανίστηκε πρώτα η δεύτερη και ακολούθησε, κατά την περίοδο του Διαφωτισμού, η πρώτη. Η πρακτική του δημοψηφίσματος εμφυτεύει, έστω και σε περιορισμένο βαθμό, στοιχεία άμεσης στην έμμεση δημοκρατία. Μία προσπάθεια ριζικότερης ανάμειξης των δύο, σε φιλελεύθερο συνήθως πλαίσιο, αποκαλείται συμμετοχική δημοκρατία...


...πηγή: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1



masimos
20-09-2013 @ 07:48
Κατερινα καλο θα ηταν να μην σχολιαζουμε τους αλλους ,αλλα αθορυβα
να εργαζομαστε για το καλο ολων μας γιατι στους κανονες υπαρχουν
και εξαιρεσεις δεν κουβαλαμε ολοι την ιδια ποσοτητα μυαλου !!
Ας ριξουμε μια ματια στα Μελισσια υπαρχουν οι βασιλισσες οι εργατριες
και οι κηφινες.... Ευχαριστω για την φιλοξενια
ds.sophist
20-09-2013 @ 08:01
::up.:: ::up.:: ::up.::
athos.ioannou@gmail.com
20-09-2013 @ 15:19
::up.:: ::up.:: ::up.::
seizeTHEday
20-09-2013 @ 15:52
"σιγά μην κλάψω" - Παύλος Φύσσας
http://www.youtube.com/watch?v=kiuasdiQT6k
**Ηώς**
20-09-2013 @ 18:51
Ας μη ζητούμε από τον άλλο να κάνει την υπέρβαση. Ας τον στηρίξουμε πρώτα........κοινοποιήσεις και ενημέρωση παντού Κατερίνα!!!!!
KTiNoS
20-09-2013 @ 21:44
κοίτα
ω πεφωτισμένη
Σ αυτό το κόσμο ευτυχώς δεν είναι όλοι έξυπνοι σαν κι εσένα υπάρχουν και μερικοί χαζοί σαν κι εμένα.
Βυθισμένος στη χαζομάρα μου λοιπόν, δεν γουστάρω να έρχεται η κάθε
ΦΑΚΛΑΝΑ
και να αμολάει σκατά στον ανεμιστήρα
Άμα δεν σ αρέσει κυρά μου πάρε τις μαλακίες που γράφεις και άντε κάπου αλλού που τις εκτιμούν περισσότερο
Εδώ υπάρχουν και μερικοί που δε γουστάρουν τις
ΦΑΚΛΑΝΕΣ
και τους ελιτιστές
ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ !

::down.:: ::down.:: ::down.::
KTiNoS
20-09-2013 @ 21:46
κι αυτό δεν έχει να κάνει με το κείμενο του ανθρώπου αλλά με τις μαλακίες που έγραψε για εισαγωγή !
::2480.::
apelsini
21-09-2013 @ 02:50
::up.:: ::up.::
ΚατεριναΘεωνα
21-09-2013 @ 05:17
ΕΠΕΙΔΗ ΚΤΗΝΟΣ
ΑΓΝΟΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΜΕΙ ΦΑΚΛΑΝΑ
ΞΕΣΚΟΝΙΣΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΟΥ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΙΘΑΝΩΤΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ)Η ΒΑΛΕ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ
Η ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ........ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΕΝΑ
ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ,ΣΕ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΙΣΑ ΣΤΟ ΣΤΙΧΟΙ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑ
ΨΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΜΑΙΚΛ ΤΖΑΚΣΟΝ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΨΟΦΑ ΣΚΡΟΦΑ....ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΦΑΝ
ΤΟΥ ΜΑΙΚΛ ΤΖΑΚΣΟΝ...ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ
ΝΕΚΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΡΥΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ
ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ....ΘΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ.
ΚΤΗΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΝ Κ ΕΣΕΝΑ ΘΕΝΕ ΦΤΥΣΙΜΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ
ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ .....ΑΠΛΑ [ΠΕΡΝΟΥΣΑ
ΚΑΙ ΞΕΦΥΛΙΖΑ....ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΜΜΕΣΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΜΙΑ ΧΑΣΑΠΟΑΠΕΙΛΗ,,,,ΘΑ ΕΛΘΩ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ,,,ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΜΜΕΣΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ
(ο απειλων και η απειλούμενη)ΑΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ,ΟΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟΥΣ ΥΦΟΣ
ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΤΗΛΕΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ...ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ
::yes.:: ::vlax.::
ΚατεριναΘεωνα
21-09-2013 @ 05:35
http://www.tovima.gr/books-ideas/article/?aid=505039

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο