|
κοντραμπάντο 27-09-2013 @ 04:36 | εντάξει, καλό για το stixoi το ολίγον κοινωνικό περιεχόμενο ανακατεμένο με τα υπαρξιακά μπερδέματα, αλλά επειδή η ημιμάθεια καταντάει επικίνδυνη, ας επαναλάβουμε για άλλη μια φορά τα αυτονόητα
λοιπόν, αυτό που ζούμε δεν είναι αναρχία, ούτε τυπική, ούτε άτυπη, ούτε ποιητική αδεία, ούτε με οποιαδήποτε έννοια
αναρχία σημαίνει χωρίς "αρχή", δηλαδή χωρίς εξουσία, δηλαδή ισότιμη κοινωνική συμβίωση
όχι χωρίς αρχές και αξίες
γκέγκε;;
άντε, ανοίχτε κάνα λεξικό, το πιπίλισμα της τιβί περί των "άκρων" βλάπτει σοβαρά το ξύπνημα
και η ταύτιση αναρχικών και εθνικιστών προκαλεί στομαχικές και λογικές διαταραχές. Η διάγνωση είναι: παραχάραξη ιστορίας | | athos.ioannou@gmail.com 27-09-2013 @ 06:25 | ::up.:: ::up.:: ::up.:: | | rania.foka@yahoo.co.uk 27-09-2013 @ 06:27 | ::up.:: ::up.:: ::up.:: | | masimos 27-09-2013 @ 06:52 | ::up.:: Βest seller για σημερα | | GRHGORHS K 27-09-2013 @ 07:31 | ::up.:: ::up.:: ::up.:: | | YABER 27-09-2013 @ 08:08 | ::yes.:: ::yes.:: ::up.:: | | G.LEOU 27-09-2013 @ 11:14 | ::up.:: ::up.:: ::up.:: | | thrasher 27-09-2013 @ 12:19 | αγαπητέ φίλε κοντραμπάντο.
γνωρίζω τη σημαίνει αναρχία και επειδή το εύρος της λέξης είναι πιο μεγάλο απ'όσο φαντάζεσαι, η αναρχία που περιγράφεις αν και είναι κάτι το ιδανικό, δεν μπορείς να μην το σχετίσεις με την έλλειψη αρχών και αξιών. είναι εύκολο να κρατάει κανείς το καλό κομμάτι μιας ιδέας και να πετάει το υπόλοιπο στα σκουπίδια.και επειδή και γω κάνω ακριβώς αυτό το πράγμα όσον αφορά την δημοκρατία( κρατάω στο μυαλό μου το τι θα έπρεπε να είναι η δημοκρατία, και ξεχνάω τι έννοια έχει πάρει σήμερα) , αναγνωρίζω πως αυτό ισχύει μόνο εν μέρη. έτσι λοιπόν, το σημερινό πολίτευμα μόνο δημοκρατία δεν μπορεί να θεωρηθεί.και αν και η "αναρχία" δεν υφίσταται τώρα , η κοινωνία κλείνει όλο και πιο πολύ προς τα κει παρά προς την δημοκρατία.
ένα κράτος όπου ο καθένας μπορεί να παρακάμπτει σχεδόν οποιονδήποτε νόμο αν έχει τα μέσα ή αν ο νόμος υπάρχει στα χαρτιά αλλά δεν εφαρμόζεται, δημοκρατία δε το λες σίγουρα.δικτατορία ακόμη πιο δύσκολα. δε το λες γενικά, αλλά είναι ένα κλικ στην αναρχία. όλες η αρχές,νόμοι,αξίες ενός κράτους,αμφισβητούνται σιωπηρά τόσο από τους πολιτικούς της,όσο και από τον λαό τους.
όσο για το θετικό part της αναρχίας που θέτεις (ισότιμη κοινωνική συμβίωση) , συμφωνώ απόλυτα και μάλιστα υπάρχει και σαν πολίτευμα που στέκει ξεχωριστά από την αναρχία. κομμουνισμός λέγεται !
και απ'όσο ξέρω,επίσης δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ ( εκτός αν εξαιρέσουμε ίσως τον κομμουνισμό της ρουμανίας τα πρώτα χρόνια).
τέλος, όσον αφορά την διαφορά αναρχικών με εθνικιστών, δεν υπάρχει ζήτημα ταύτισης ιδεολογικά. υπάρχει όμως ένα μεγάλο ζήτημα ταύτισης όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας τους. όταν αναφέρεται η λέξη "φασίστας" θα πρέπει πλέον να συμπεριλαμβάνει τόσο τους εθνικιστές όσο και τους αναρχικούς . γνωρίζω ότι ο φασισμός είναι ένα ακροδεξιό πολίτευμα αλλά η έννοια που έχει πάρει σήμερα, δε μπορεί να αποκλείει τους αναρχικούς. καθώς και οι 2 αυτές ομάδες συμπεριφέρονται με τον ίδιο απόλυτο τρόπο. θα ένιωθα τον ίδιο κίνδυνο να εκφράσω σε έναν αναρχικό της δεξιές μου πεποιθήσεις όσο και σε έναν εθνικιστή της αριστερές μου πεποιθήσεις αντίστοιχα. διότι και οι 2 στο άκουσμα της αντίθετης άποψης λειτουργούν το ίδιο....φασιστικά! επιβάλλουν τους τρόπους τους με παρόμοιους τρόπους.
αν λοιπόν υπήρχε ένα μεγάλο βουνό ιδεολογιών ,η αναρχία(με τους ανθρώπους που την εκφράζουν σήμερα και μόνο), και ο εθνικισμός, δεν είναι παρά 2 ποταμάκια που ξεκινάνε από εντελώς αντίθετες πλευρές προκειμένου να καταλήξουν να ενωθούν στην θάλασσα.
ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου φίλε κοντραμπάντο και για τα συμπεράσματα σου. ::smile.:: | | thrasher 27-09-2013 @ 12:25 | Παρεμπιπτόντως, πάνε πολλά χρόνια από τότε που έκατσα να δω τηλεόραση. και στο καινούριο μου σπίτι δεν μπήκα στον κόπο να πάρω.
| | κοντραμπάντο 27-09-2013 @ 13:57 | φίλε thrasher σου απάντησα δια της άλλης οδού
δική μου η ευχαρίστηση | | martin luther 30-09-2013 @ 12:38 | ::theos.:: ::theos.:: | | ![](/skin/images/misc/up.gif) |
Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο
|
|
|