Δεν ηταν απο φτωχη οικογενεια.
Δεν ειχε ασχημα παιδικα χρονια.
Δεν την ειχε βιασει ο πατριος της.
Δεν ειχε προβλημα με τα ναρκωτικα.
Δεν ηταν αμορφωτη.
Δεν ηταν ηλιθια.
Δεν ειχε παιδια που επρεπε να μεγαλωσει.
Δεν της εφταιγε η κοινωνια.
Δεν ειχε αυπνιες.
Δεν ειχε υπαρξιακα.
Δεν ειχε ψυχολογικα.
Δεν ειχε προβλημα με τον θεο.
Δεν ειχε προβλημα με τους ανθρωπους.
Δεν ειχε θεμα με τα ζωα.
Δεν βαριοταν την ποιηση.
Δεν απεχθανοταν το μαγειρεμα.
Δεν δυσανασχετουσε με τις δουλειες του σπιτιου.
Δεν την ενοχλουσαν τα υποτιμητικα βλεμματα.
Δεν την εκαναν εξαλλη οι ψιθυροι πισω απο την πλατη της.
Αυτο που την απασχολουσε πραγματικα
καθε μερα καθε ωρα καθε στιγμη
ηταν η φαγουρα που ενιωθε στο μουνακι της.
Της αρεσε να γαμιεται τουλαχιστον 5 φορες την ημερα.
Ηταν ενα κολ γκερλ
και τα λεφτα ηταν απλα το αφροδισιακο της.
Οταν τελειωνε μαζι σου
αναρωτιοσουν ποιος γαμησε ποιον.
Ποιος ηταν ο θηρευτης και ποιο το θηραμα.
Περασαν απο το μυαλο σου ολες οι γυναικες
που ειχες ριξει στο κρεβατι.
Γατες που απλως σε γρατζουνισαν
κι αυτη σαν τιγρης σε ειχε κατασπαραξει.
Μεχρι να μαζεψεις τα κομματια σου
ειχε εξαφανιστει.
Θα χτυπαγε ηδη το κουδουνι
καποιου αλλου ανυποψιαστου θυματος.
Το γαμήσι δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια φυσική ανάγκη όπως το φαΐ, το χέσιμο και ο ύπνος. Η μετάλλαξη του σκεπτόμενου πολίτη των αρχαίων χρόνων σε μοιρολάτρη, ανεπρόκοπο αιδοιοθήρα δεν ήταν αποτέλεσμα κάποιας αόριστης «πολιτισμικής αλλαγής» αλλά τοκογλυφική πατέντα αυτών που αντικατέστησαν την φιλοσοφία με την θεολογία