|
ΒΥΡΩΝ 22-11-2014 @ 09:32 | Εσύ που αντί ν’ αγγίζεις χείλη, αγνά, φιλήδονα
χαϊδεύεις πλήκτρα, ακουστικά κι ένα ποντίκι
πνίγεις και πνίγεσαι σε μύρια συναισθήματα
όλα κλεμμένα, αφού κανένα δεν σ’ ανήκει
::rock.:: ::theos.:: ::rock.:: | | smaragdenia 22-11-2014 @ 09:43 | ΕΛΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ
ΚΑΙ ΚΟΛΗΣΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΤΟΠΟ!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΚΩΣΤΗ..............ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ
::yes.:: ::yes.:: ::yes.:: | | **Ηώς** 22-11-2014 @ 09:51 | ::rock.:: ::rock.:: ::theos.:: μα εντελώς!!!!!!!!!!!!! | | ΛΥΔΙΑ_Θ 22-11-2014 @ 10:18 | Δυνατό κι αληθινό !!!!!!!!!!!!
Καλημέρα Κωστή | | heardline 22-11-2014 @ 10:30 | Καλά κρασιά. Ψευτοφιλοσοφίες. Αυτό φαίνεται ευθύς εξ' αρχής, από την περιέργως περίεργη εισαγωγή. Έχετε την διάθεση του διδασκάλου, με απολυτότητα έντονη και αυστηρότητα, που δεν συνάδει με ένα ποίημα, το οποίο δεν κατευθύνει, αλλά τουναντίον, αφήνει την ελευθερία στον αναγνώστη, να σκεφτεί πράγματα, ακόμη και γνώριμα, τα οποία θα έχει τη δυνατότητα να τα επεξεργαστεί κατά το δοκούν.
::naugh.:: | | Αναπάντεχος 22-11-2014 @ 11:23 | Εσύ που εγκλώβισες τη ζήση σου σ’ ιστότοπους
αναζητώντας κόσμο ανύπαρκτο να βρεις
χάθηκες μέσα σε πλασματικούς βιότοπους
έχεις πεθάνει κι ούτε το ‘νοιωσε κανείς
ΕΝΤΟΠΙΣΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΚΟΤΗΤΑ | | kostas maris 22-11-2014 @ 11:29 | ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα σχόλια σας (βύρωνα, σμαραγδένια, ηώς, λυδία, αναπάντεχε) κι εσένα χερντλαίν για το πιο ουσιαστικό σχόλιο όλων "αφήνει την ελευθερία στον αναγνώστη, να σκεφτεί πράγματα, ακόμη και γνώριμα, τα οποία θα έχει τη δυνατότητα να τα επεξεργαστεί κατά το δοκούν", διότι η ουσία σ' ένα γραφόμενο (εσύ το αποκαλείς ποίημα, όχι εγώ) είναι η απόλυτη ελευθερία σκέψης και έκφρασης κι άσε τον κάθε ας πούμε ποιητή να θέλει να πει εκείνο ή το άλλο, έκαστος το αντιλλαμβάνεται όπως εκείνος νομίζει ή όπως εκείνον βολεύει, άλλωστε τι είναι οι φιλοσοφίες - ψευτοφιλοσοφίες, καλά κρασία,περίεργη εισαγωγή (βλέπεις δεν απομωνώνω το σχόλιο σου κατά που με συμφερει (πάτημα για το αυριανό μου τρίλεπτο, μόλις τώρα, στιχούργημα, όχι ποίημα) , το αγκαλιάζω ολόκληρο για να σου πω ότι τίποτα δεν είναι απόλυτα μαύρο ή απόλυτα άσπρο, υπάρχουν χιλιάδες αποχρώσεις, καθώς και διχρωμία ή αχρωμία , επίσης το μαύρο τη νύχτα δεν φαίνεται συνεπώς για κάποιον αχνοφαίνεται για κάποιον άλλον απουσιάζει εντελώς , είναι θέμα αισθητικής του καθενός , όσο για Έχετε την διάθεση του διδασκάλου, με απολυτότητα έντονη και αυστηρότητα, που δεν συνάδει με ένα ποίημα, (προσωπικά όπως έλεγα στο χθεσινό, το οποίο γράφτηκε για συγκεκριμένη συνάντηση, δεν μιλάω σε πληθυντικούς, παρά ταύτα παραμένω ευγενικός έτσι χύμα χωρίς τυπικούρες) , αν έχω τη διάθεση του αυστηρού διδασκάλου οστόσω μιλάω για κάτι χειροπιαστό (φάινεται απ' τα σχόλια των οπολοίπων παιδιών, όπου συμφωνούν μιας και το μήνυμα είναι ξεκάθαρο) κι αφετέρου ο παππάς πρώτα τα γένια του ευλογά, ποιος σου είπε ότι βγάζω τον εαυτό μου απ' έξω , αν ξέχασα ή απομώνωσα κάτι άθελα μου, εδώ θα είμαι δεν φεύγω (όχι πάνω απ' την οθόνη βέβαια αλλά θα επανέλθω, ευχαριστώ για το σχόλιο σου , αν και δεν κατάλαβα αν τελικά σ' αρέσει το τρίλεπτο ή όχι , αφού κι εσύ αντ' αυτού σε 'ένα είδος φιλοσοφίας υπέπεσες , καλημέρα σε όλους μας ... | | kostas maris 22-11-2014 @ 11:39 | αφήνει την ελευθερία στον αναγνώστη, να σκεφτεί πράγματα, ακόμη και γνώριμα, τα οποία θα έχει τη δυνατότητα να τα επεξεργαστεί κατά το δοκούν"
επανέρχομαι γιατί κατάλαβα ότι αυτή σου η φράση σημαίνει ότι το συγκεκριμένο γραφόμενο (όχι ποίημα) δεν αφήνει αυτή την ελευθερία, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα , δεν την αφήνει βέβαια αφού το μήνυμα θεωρώ ότι είναι ξεκάθαρο , πως λέμε fashion victim, εδώ λέμε "εραστές μια οθόνης", άρα δεν χρειάζεται η μακροσκελή ανάλυση αμφοτέρων , αρκεί να πεις μ' αρέσει ή σιγά τη μπούρδα , καλοδεχούμενα κια τα δυο εξίσου θα είναι, άλλωστε η αισθητική έκαστου είναι μόνον υποκειμενική ... | | Sofitsa 22-11-2014 @ 12:10 | Αληθινό κι ωραιότατο! | | oneiropola 22-11-2014 @ 12:33 | με Σοφιτσα !!! ::theos.:: | | Αγνή 22-11-2014 @ 14:53 | και σένα τι σε κόφτει αν πέθανε ο άλλος και αν το ένιωσε
ο παράλλος. δασκαλίστικες αμπελοφιλοσοφίες γιά να
παραλάβεις την ψευδαίσθηση της ψευδοεκτίμησης των θαμώνων
των στίχων | | Νικηφόρος Ουρανός 38 22-11-2014 @ 14:52 | Εμένα, ειλικρινά, με εντυπωσίασε το πόνημά σου!
Καλό απόγευμα! | | kostas maris 22-11-2014 @ 15:15 | ευχαριστώ σοφίτσα, ονειροπόλα , νικηφόρε και αγνή για τα σχόλια σας , όσο για την τελευτάια επειδή έκανε πιο εκτενές αλλά τούτη τη φορά ευγενικό σχόλιο έχω να πω ότι αν ήθελα την εκτίμηση των θαμώνων θα σχολιάζα σε όλων τα στιχουργήματα άσχετα αν μ' αρέσουν ή όχι , λοιπόν απ' τα 10 ή 20 στιχουργήματα που διαβάζω σχολιάζω αυστηρά μόνον αυτά που μ' αρέσουν και πάντα επικεντρόνομαι σ' αυτό που προσωπικά κάτι έχει να πει σε μένα, όσο δε γι αυτά που γράφω στρατεύονται , συνεπώς μη στρατευμένα, από τις ίδιες τις στιγμές και αφορούν ποικίλα και διάφορα θέματα καθώς και διάφορα στιχοπλέγματα , δεν τα χαρακτηρίζω ποιήματα γιατί όλα γράφονται σε 3 λεπτά, απλά στιχουργήματα ή έμμετρα λόγια , καθότι στα λόγια δεν είμαι καλός, μπορεί στο στίχο χειρότερος , ε και, αυτά γράφω , αυτά πρεσβεύω, αυτά με αφορούν, κάποιους τους αγγίζουν, κάποιους όχι, απολύτως φυσιολογικό , όσο για τις δασκαλίστικες αμπελοφιλοσοφίες που λες, αν ήθελα να κάνω τέτοιες για να το πάιξω δάσκαλος κι έτσι , σε ποιήματα εδώ μέσα που τα διαβάζω και απλά δεν τα σχολιάζω γιατί δεν μου κάνουν κλικ, θα μπορούσα να έλεγα "ωραίο το θέμα αλλά κάπου χάνει το μέτρο", "ωραίο το σύμπλεγμα αλλά υπάρχει υπερσυλλαβία ή έλλειψη συλλαβών ή λάθως τονισμοί κ.α" , προτειμώ να μη σχολιάσω καθόλου , καλύτερα να νομίζει ο άλλος πως δεν τον διάβασα , παρά να του πω όλα αυτά για να του το πάιξω κάποιος, είμαι αυτός που είμαι κι αυτός που φαίνομαι , με το αληθινότατο όνοματεπώνυμο και δη με πατρώνυμο μου , και όταν γράφω "αυτό θα το αναφέρω έμμετρα στο αυριανό στιχούργημα το οποίο ενεπνεύστην από τον χερνταλάιν όπως προείπα στα σχόλια μου" , εκεί δεν σηκώνω την παραμικρή παρεμβολή, ο ίδιος ο θεός να μου πει μαλακίες γράφεις , θα του πω "κι εσένα ρε μάστορα τι σε νοιάζει, μην τα διαβάζεις , μην τα σχολιάζεις, μην ασχολείσαι μαζί μου", αυτά τα ολίγα ή μάλλον πολλά κι ελπίζω να έγινα σαφής, καλησπέρα σε όλους ... | | heardline 22-11-2014 @ 15:25 | ..........ψοφίτσα με κόστα, ονειροφόλα με ψοφίτσα, Πάν Αγνη με ονειροφόλα, Νικη Βόρος με Παν Αγνη ................και εγώ..........εγώ............εγώ..............με κανένα. Τι ατυχία, 13 κόκκινο.......και βζιν η μπίλια.......τα χάσαμε όλααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!! | | Αγνή 22-11-2014 @ 15:28 | σαφέστατος, αληθινός όσο και ο πάπαρδος ναυτικός
::laugh.:: (α, μην ανησυχείς, ο θεός έχει άλλες δουλειές
από το να σε διαβάζει) | | kostas maris 22-11-2014 @ 15:32 | καλησπέρα χερντλαιν , το τρισυπόστατο "εγώ" σου, νομίζω αρκεί , το αυριανό στιχούργημα μιας και το ενεπνεύστην από σένα, αφιερωμένο, καλή ανάγνωση ...
ευχαριστώ Αγνή , τιμή μου η παρομοίωση με τον Ευστράτιο Ναυτικό , το "πάπαρδος" το αντιπαρέρχομαι, όσο για το θεό όπως λέμε κι εμείς, παρμένο απ' τους τούρκους βεβαίως - βεβαίως "αλαμπιλίρι"... | | Αγνή 22-11-2014 @ 15:52 | φυσικά και ...τιμή σου, αφού πρόκειται γιά το ίδιο άτομο
το απατεώνας στα τούρκικα πώς είναι; | | Pavlos Melas 22-11-2014 @ 16:59 | Εσύ που εγκλώβισες τη ζήση σου σ’ ιστότοπους
αναζητώντας κόσμο ανύπαρκτο να βρεις
χάθηκες μέσα σε πλασματικούς βιότοπους
έχεις πεθάνει κι ούτε το ‘νοιωσε κανείς
Έξυπνο μήνυμα για ποιον χτυπάει η καμπάνα; | | kostas maris 22-11-2014 @ 18:16 | Έξυπνο μήνυμα για ποιον χτυπάει η καμπάνα; ρητορική ερώτηση, για όλους τους εραστές της ψυχρής οθόνης , ευχαριστώ παύλο για τη βάφτιση του στιχουργήματος , κάποιοι ενοχλούνται αν ειπωθεί ποίημα, οπότε μήνυμα είναι ότι καλύτερο, όποιος θέλει το πάιρνει, αλλιώς προωθεί την κλίση, να σαι καλά...
στην αγνή έλεγα να μην απαντήσω , γιατί ενώ ξεκίνησε ευγενικά τα σχόλια της στην πορεία έμπλεξε λέξεις όπως "πάπαρδος, απατεώνας, δεν ξέρω αν κάτι άλλο έπεται τι θα είναι", δεν ξέρω πως είναι ο απατεώνας στα τουρκικά 400 χρόνια σκλαβιάς κάποιες λέξεις πήραμε αλλά όχι και όλες... | | |
Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο
|
|
|