Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132741 Τραγούδια, 271229 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Οστπολιτίκ
 Καλημέρα
 
ΟΣΤΠΟΛΙΤΙΚ

Κλαμένη γύρισες σε μένα
μ'έψαξες στα θεμέλια
εκεί με είχες αφήσει
εκεί πού περιφρόνησες
το μέλλον που'χες χτίσει
πριν ερωτευτείς μια δύση

Είχε στο μάτι ένα τικ
πού το έκλεινε οτοματίκ
και το νόμισες οστπολιτίκ
άλλα ήταν το απολιτίκ
πού θέλανε από σένα

Τώρα μη μου πουλάς αφέλεια
γιατί η υποτέλεια
γίνεται ένα φράγμα
φρενάρει τον πολιτισμό
και αντί να δώσει φωτισμό
σε ρίχνει στον σκοταδισμό
και Διογένης γίνεσαι κρατώντας μία λάμπα

Θα'ρθω μια μέρα σαν Ερμής να σου το αναγγείλω
και κάτι από Σολωμό έχω να σου απαγγείλω
και σαν από συντέλεια ξανά από τα θεμέλια
από την αρχή θ'αρχίσουμε και ένα τζιβαέρικο
μαζί θα τραγουδήσουμε

Οστπολιτίκ = Ανατολική πολιτική στα Γερμανικά{Ostpolitik}


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 19
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Λαικά Τραγούδια Γράφω ότι ακούω ότι βλέπω και ότι προβλέπω
 
ΚΟΥΡΕΛΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
15-01-2015 @ 08:56
::up.:: ::up.:: ::theos.::

καλημέρα !!! ... ::382.:: ...
.
**Ηώς**
15-01-2015 @ 09:42
http://youtu.be/X8WM_Z3RZnY
καλημέρα Γιάννη!!!!!!
ΑΝΤΗΣ
15-01-2015 @ 09:47
φοβερο
βακχος
15-01-2015 @ 10:08



γιάννη καλημέρα , καταπληκτικοί όλοι οι στίχοι σου!!!

Κλαμένη γύρισες σε μένα
μ'έψαξες στα θεμέλια
εκεί με είχες αφήσει
εκεί πού περιφρόνησες
το μέλλον που'χες χτίσει
πριν ερωτευτείς μια δύση...

...Τώρα μη μου πουλάς αφέλεια
γιατί η υποτέλεια
γίνεται ένα φράγμα...
...και σαν από συντέλεια ξανά από τα θεμέλια
από την αρχή θ'αρχίσουμε ...
Οι στίχοι σου μου ξαναφέραν στο μυαλό τα λόγια του μεγάλου ποιητή Ο.Ελύτη

Ἀπό τό βιβλίο Ὁδυσσέας Ἐλύτης Σύν τοῖς ἄλλοις, ἐκδόσεις Ὕψιλον, 2011

Ἐφημερίδα Ἐλευθερία, 15 Ιουλίου 1958



ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ

- Ζητεῖται ἡ γνώμη σας, κύριε Ἐλύτη, ἡ ἐντελῶς ἀνεπιφύλακτη καί ἀδέσμευτη, ἐπάνω σέ ὅ,τι θεωρεῖτε ὡς τήν πιό κεφαλαιώδη κακοδαιμονία τοῦ τόπου. Ἀπό τί κυρίως πάσχουμε καί τί πρωτίστως μᾶς λείπει; Ποιά θά ὀνομάζατε «πρώτη μάστιγα» τῆς νεοελληνικῆς ζωῆς;

- Ἀπό τί πάσχουμε κυρίως; Θά σᾶς τό πῶ ἀμέσως: ἀπό μιά μόνιμο, πλήρη, καί κακοήθη ἀσυμφωνία μεταξύ τοῦ πνεύματος τῆς ἑκάστοτε ἡγεσίας μας καί τοῦ “ἤθους' πού χαρακτηρίζει τόν βαθύτερο ψυχικό πολιτισμό τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ στό σύνολο του!

- Ἄ! Ἀρχίσαμε!… Μόνιμος, πλήρης καί κακοήθης ἀσυμφωνία!…

- Βεβαίως! Ἀλλ᾿ ἀφῆστε με νά συνεχίσω. Αὐτή ἡ ασυμφωνία δέν εἶναι μιά συγκεκριμένη κακοδαιμονία, εἶναι, ὃμως, μιά αἰτία πού ἐξηγεῖ ὃλες τίς κακοδαιμονίες, μικρές καί μεγάλες, τοῦ τόπου αὐτοῦ. Ἀπό τήν ἡμέρα πού ἔγινε ἡ Ἑλλάδα κράτος ἕως σήμερα, οἱ πολιτικές πράξεις, θά ἔλεγε κανένας, ὅτι σχεδιάζονται καί ἐκτελοῦνται ἐρήμην τῶν ἀντιλήψεων γιά τή ζωή, καί γενικότερα τῶν ἰδανικῶν πού εἶχε διαμορφώσει ὁ Ἑλληνισμός μέσα στήν ὑγιή κοινοτική τοῦ ὀργάνωση καί στήν παράδοση τῶν μεγάλων ἀγώνων γιά τήν άνεξαρτησία του. Ἡ φωνή τοῦ Μακρυγιάννη δέν ἔχει χάσει, οὔτε σήμερα ἀκόμη, τήν ἐπικαιρότητά της.

»Σημειῶστε ὅτι δέν βλέπω τό πρόβλημα ἀπό τήν ἀποκλειστική κοινωνική του πλευρά, οὔτε κάνω δημοκοπία.

- Δημοκοπία ἀσφαλῶς ὄχι. Πολιτική, ὅμως, ναί. Τό ἐντοπίζετε, δηλαδή, [τό πρόβλημα] κυρίως μέσα στόν χώρο τῆς πολιτικῆς - ἤ κάνω λάθος; Στό κέντρο μάλιστα τοῦ δικοῦ της χώρου. Ἐκεῖ μάς πάει τό πρόβλημα πού θέσατε, τῶν σχέσεων μεταξύ λαοῦ καί ἡγεσίας.

- Μά ναί. Γιατί εἶναι βασικό. Εἶναι πρῶτο… κι ἄς εἶμαι ποιητής, ἐγώ πού τό λέω, μακριά πάντα ἀπό τήν “πολιτική'. Κοιτάξτε: ὁ λαός αὐτός κατά κανόνα ἐκλέγει τήν ἡγεσία του. Καί ὅμως, ὅταν αὐτή ἀναλάβει τήν εὐθύνη τῆς ἐξουσίας –εἴτε τήν ἀριστοκρατία ἐκπροσωπεῖ εἴτε τήν ἀστική τάξη εἴτε τό προλεταριάτο-, κατά ἕναν μυστηριώδη τρόπο ἀποξενώνεται ἀπό τή βάση πού τήν ἀνέδειξε, καί ἐνεργεῖ σάν νά βρισκόταν στό Τέξας ἤ στό Οὐζμπεκιστάν!

- Στό Τέξας καί στό Οὐζμπεκιστάν; Ποιητικές χῶρες!… Ἤ μήπως θέλετε νά πεῖτε: «… Σάν νά βρισκόταν στή χώρα τοῦ ἑκάστοτε ρυθμιστικοῦ “ξένου παράγοντος'; Τοῦ ἑκάστοτε… “προστάτου' μας;» Μήπως ἐκεῖ ἀκριβῶς ἔγκειται τό κακό;

- Τό εἶπα μέ τρόπο, ἀλλά βλέπω ὅτι τό θέλετε γυμνό. Καί δέν ἔχω ἀντίρρηση νά τό ξαναπῶ φανερά, καί πιό ἔντονα: ἕνας ἀπό τούς κυριότερους παράγοντες τῶν “παρεκκλίσεων' τῆς ἡγεσίας ἀπό τό ἦθος τοῦ λαοῦ μας, εἶναι ἡ ἐκ τοῦ ἀφανοῦς καί ἐκ τῶν ἔξω “προστατευτική' κατεύθυνση. Ἀποτέλεσμα καί αὐτό τῆς ἀπώλειας τοῦ ἕρματος, τῆς “παράδοσης'. Ἀντιλαμβάνομαι ὅτι στήν ἐποχή μας ἡ ἀλληλεξάρτηση τῶν ἐθνοτήτων εἶναι τόση, πού ἡ πολιτική δέν μπορεῖ ν᾿ ἀγνοήσει, ὥς ἕναν βαθμό, αὐτό πού θά λέγαμε “γενικότερη σκοπιμότητα'. Ὅμως, ὑπάρχει τεράστια διαφορά ἀνάμεσα στήν “προσαρμοστική πολιτική' καί στή δουλοπρέπεια! Αὐτό εἶναι τό πιό εὐαίσθητο σημεῖο τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, “τό τιμιώτατόν του'! Καί αὐτό τοῦ καταπατοῦν συνεχῶς, κατά τόν ἐξοργιστικότερο τρόπο, οἱ ἐκπρόσωποί του στήν ἐπίσημη διεθνή σκηνή!

- Κι ὁ «ἐπίσημος» ὅρος τῆς δουλοπρέπειας αὐτῆς, κύριε Ἐλύτη; Μήπως εἶναι ὑποκριτικότερος ἀπ᾿ τό «προσαρμοστική πολιτική»; Ἐξοργιστικότερος;

- Δέν μ᾿ ἐνδιαφέρει ὁ ἐπίσημος ὅρος τῆς δουλοπρέπειας. Μ᾿ ἐνδιαφέρει ἡ οὐσία. Κι ἐκεῖνο πού ξέρω εἶναι ὅτι μ᾿ αὐτά καί μ’ αὐτά ἐφτάσαμε σέ κάτι πού θά μοῦ ἐπιτρέψετε νά ὀνομάσω “ψευδοφάνεια'. Ἔχουμε, δηλαδή, τήν τάση νά παρουσιαζόμαστε διαρκῶς διαφορετικοί απ’ ὅ,τι πραγματικά εἴμαστε. Καί δέν ὑπάρχει ἀσφαλέστερος δρόμος πρός τήν ἀποτυχία, εἴτε σάν ἄτομο σταδιοδρομεῖς εἴτε σάν σύνολο, ἀπό τήν ἔλλειψη τῆς γνησιότητας. Τό κακό πάει πολύ μακριά. Ὅλα τά διοικητικά μας συστήματα, οἱ κοινωνικοί μας θεσμοί, τά ἐκπαιδευτικά μας προγράμματα, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τούς Βαυαρούς, πάρθηκαν μέ προχειρότατο τρόπο ἀπό ἔξω, καί κόπηκαν καί ράφτηκαν ὅπως ὅπως ἐπάνω σ᾿ ἕνα σῶμα μέ ἄλλες διαστάσεις καί ἄλλους ὅρους ἀναπνοῆς.

«Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΠΕΤΥΧΕ ΩΣ ΓΕΝΟΣ ΑΛΛ᾿ ΑΠΕΤΥΧΕ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ»

- Ὥστε, λοιπόν, ζητᾶτε «δικούς μας ὅρους ἀναπνοῆς»!

- Ναί. Καί δέν πρόκειται βέβαια γιά “προγονοπληξία'. Τά λέω, ἄλλωστε, αὐτά ἐγώ πού, σ᾿ ἕναν τομέα ὅπως ὁ δικός μου, κήρυξα μέ φανατισμό τήν ἀνάγκη τῆς ἐπικοινωνίας μας μέ τό διεθνές πνεῦμα, καί πού σήμερα μέ ἐμπιστοσύνη ἀποβλέπω στή διαμόρφωση ἑνός ἑνιαίου εύρωπαϊκού σχήματος, ὅπου νά ἔχει τή θέση της ἡ Ἑλλάδα. Μέ τή διαφορά ὅτι ὁ μηχανισμός τῆς ἀφομοιώσεως τῶν στοιχείων τῆς προόδου πρέπει νά λειτουργεῖ σωστά, καί νά βασίζεται σέ μιά γερή καί φυσιολογικά ἀναπτυγμένη παιδεία. Ἐνῶ σ’ ἐμᾶς, ὄχι μόνον δέν λειτουργεῖ σωστά, ἀλλά δέν ὑπάρχει κάν ὁ μηχανισμός αὐτός γιά νά λειτουργήσει! Καί μέ τή διαφορά ἀκόμη ὅτι, ἐκτός ἀπό ἐλάχιστες ἐξαιρέσεις, ἡ ἡγετική μας τάξη, στό κεφάλαιο τῆς ἑλληνικῆς παιδείας, ἔχει μαῦρα μεσάνυχτα! Κοιτάξετε μέ προσοχή τά ἔντυπα πού εκδίδει ἡ ἴδια, ἤ πού προτιμᾶ νά διαβάζει, τά διαμερίσματα ὅπου κατοικεῖ, τίς διασκεδάσεις πού κάνει, τή στάση της ἀπέναντι στή ζωή. Οὔτε μιά σταγόνα γνησιότητας! Πῶς θέλετε, λοιπόν, ν᾿ ἀναθρέψει σωστά τή νέα γενιά; Ἀπό τά πρῶτα διαβάσματα πού θά κάνει ἕνα παιδί ὥς τά διάφορα στοιχεῖα πού θά συναντήσει στό καθημερινό του περιβάλλον, καί πού θά διαμορφώσουν τό γοῦστο του, μιά συνεχής καί άδιάκοπη πλαστογραφία καί τίποτε ἄλλο!

»Θά μοῦ πεῖτε: εἶσαι λογοτέχνης, καλαμαράς, καί βλέπεις τά πράγματα ἀπό τή μεριά πού σέ πονᾶνε. Ὄχι, καθόλου! Καί νά μοῦ έπιτρέψετε νά ἐπιμείνω. Ὅλα τά ἄλλα κακά πού θά μποροῦσα νά καταγγείλω - ἡ ἔλλειψη οὐσιαστικῆς ἀποκεντρώσεως καί αὐτοδιοικήσεως, ἡ ἔλλειψη προγραμματισμοῦ γιά τήν πλουτοπαραγωγική ἀνάπτυξη τῆς χώρας, ἀκόμη καί ὁ τρόπος μέ τόν ὁποῖο ἀσκεῖται ἡ ἐξωτερική μας πολιτική- εἶναι ζητήματα βαθύτερης ἑλληνικῆς παιδείας! Ἀπό τήν ἄποψη ὅτι μόνον αυτή μπορεῖ νά προικίσει ἕναν ἡγέτη μέ τήν ἀπαραίτητη εὐαισθησία πού χρειάζεται γιά νά ἐνστερνιστεῖ, καί ἀντιστοίχως νά ἀποδώσει, τό ἦθος τοῦ λαοῦ. Γιατί αὐτός ὁ λαός, πού τήν ἔννοιά του τήν ἔχουμε παραμορφώσει σέ σημεῖο νά μήν τήν ἀναγνωρίζουμε, αὐτός ἔχει φτιάξει ὅ,τι καλό ὑπάρχει - ἄν ὑπάρχει κάτι καλό σ᾿ αὐτόν τόν τόπο! Καί αὐτός, στίς ὧρες τοῦ κινδύνου, καί στό πεῖσμα τῆς συστηματικῆς ἡττοπαθείας τῶν ἀρχηγῶν του, αἴρεται, χάρη σ᾿ ἕναν ἀόρατο, εὐλογημένο μηχανισμό, στά ὕψη πού ἀπαιτεῖ τό θαῦμα!

»Ὅσο, λοιπόν, καί ἄν εἶναι λυπηρό, πρέπει νά τό πῶ: ὁ Ἑλληνισμός, γιά τήν ὥρα τουλάχιστον, ἐπέτυχε ὡς γένος, ἀλλ᾿ ἀπέτυχε ὡς κράτος! Καί παρακαλῶ νύχτα μέρα τόν Θεό, καί τό μέλλον, νά μέ διαψεύσουν.

- Πρίν κλείσομε, κύριε Ἐλύτη, τη συνέντευξη, κάτι πού ἐθίξατε στήν ἀρχή, τό τῆς παλαιᾶς ὑγιοῦς κοινοτικῆς ὀργανώσεως τοῦ λαοῦ μας, πού ἔχει χαθεῖ πιά, πῶς νομίζετε ὅτι θά μποροῦσε ν’ ἀναβιώσει; “Αν κατεβάλλετο προσπάθεια, πρός ποιά κατεύθυνση;

- Σέ μιάν ἀναβίωση αὐθεντική δέν εἶναι δυνατόν πιά νά ἐλπίζουμε - ἀλίμονο! Ἑκατόν τριάντα καί πλέον ἔτη ἀχρησίας εἶναι ἀρκετά γιά ν᾿ ἀτροφήσουν ἀκόμη καί οἱ πιό ζωντανοί θεσμοί. Ὡστόσο, ὑπάρχει τρόπος νά πλησιάσουμε, μέ σωφροσύνη καί μελέτη, στή λύση τοῦ προβλήματος, καί αὐτό σαφώς πρός τήν πλευρά τῆς αὐτοδιοικήσεως, μέ τήν πιό αὐστηρή της ἔννοια.

»Δέν εἶμαι ἀρμόδιος βέβαια νά σᾶς προτείνω σχέδια. Θά ἤθελα μόνο νά κάνω δύο παρατηρήσεις: ἡ μία εἶναι ὅτι κάθε ἀπόπειρα πρός τήν κατεύθυνση αὐτή θά πρέπει νά βασιστεῖ στή φυσική καί ἱστορική διαίρεση τῆς χώρας σέ μεγάλα διαμερίσματα, πού εἶναι μιά πραγματικότητα δοσμένη, καί ὄχι στή θεωρητική τῆς γεωοικονομίας, ὅπως ἄκουσα νά ὑποστηρίζεται ἀπό πολλούς. Θά εἶναι μεγάλο σφάλμα νά παραγνωριστοῦν οἱ ψυχολογικοί παράγοντες, ἀπό τούς ὁποίους πολλές φορές ἐξαρτᾶται τό μεγαλύτερο μέρος της ἐπιτυχίας. Ἡ ἄλλη παρατήρηση εἶναι ὅτι τά μεγάλα αὐτά διαμερίσματα (μέσα στά ἑλληνικά μέτρα πάντοτε) θά πρέπει νά ὑποδιαιρεθοῦν σέ πολλές μικρές μονάδες, στενότερες καί ἀπό τήν ἐπαρχία, μέ ἀρχές δικές τους καί μέ τή δυνατότητα γιά κοινοπραξίες, προπάντων σέ ὅ,τι ἀφορᾶ τή γεωργία. Γιατί ὁ πρῶτος ἀντικειμενικός σκοπός εἶναι νά λυτρωθεῖ ὁ πολίτης ἀπό τό “ταμπού' τῆς ἐξουσίας! Καί θά λυτρωθεῖ μόνον ἄν ἔχει τρόπο νά παρακολουθεῖ ἀπό κοντά ποῦ καί πῶς ἀξιοποιοῦνται οἱ θυσίες του, οἰκονομικές καί ἄλλες, πού σήμερα καταβροχθίζονται ἀπό ἕνα μακρινό καί ἀόρατο Φάντασμα.




pennastregata
15-01-2015 @ 11:10
Το οξύ στην σωστή δόση, το καλύτερο καθαριστικό! ::wink.:: ::yes.::
Αναπάντεχος
15-01-2015 @ 11:43
Για βακχο
Σ'ευχαριστώ που ασχολήθηκες τόσο πολύ με μένα και αισθάνομαι κάπως αμήχανα όταν ένα τόσο μεγάλο σχόλιο σου έχει αναφορά τον Ελύτη Αναγνωρίζω οτι όλοι μας και πολλοί απο δω μέσα έχουμε αναλαμπές που πράγματι αγγίζουν ουσιαστικά και ακριβώς τα κοινά και αναλλοίωτα προβλήματα που ζουν η έζησαν πολλοί μεγάλοι ποιητές μας Εύχομαι να μας έρχονται τακτικά μια και κουβαλάμε μέσα μας μια ιστορική συνέχεια που δυστυχώς επαναλαμβάνεται και ούσα αφομοιωμένη βγαίνει ποικιλοτρόπως στιχουργικά Θεωρώ καθήκον να τα αναδεικνύουμε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικά με στίχους μια που διαλέξαμε αυτόν τον τρόπο έκφρασης των προβλημάτων μας Κλείνοντας υποκειμενική μου άποψη είναι οτι στίχοι χωρίς κοινωνικό υπόβαθρό δεν χουν καμιά τύχη Σέυχαριστώ πολύ για μια ακόμη φορά
ΚΑΝΕΛΛΑ_ΓΙΩΤΑ
15-01-2015 @ 11:48
::rock.::
Αγνή
15-01-2015 @ 12:22
τώρα τι σχέση έχει η οστπολιτίκ ο θεός και η ψυχή σου ::laugh.::
Ιχνηλάτης
15-01-2015 @ 12:27
::up.:: ::up.:: ::up.::
Αναπάντεχος
15-01-2015 @ 12:55
Για Αγνη
Πέρα από το θράσος σου που με σχολιάζεις ενω μ'εχεις αποκλεισμένο χωρίς ποτέ να σε προκαλέσω δεν έχω από σένα την απαίτηση να αντιληφθείς τι εννοώ
Sofitsa
15-01-2015 @ 13:51
Τώρα μη μου πουλάς αφέλεια
γιατί η υποτέλεια
γίνεται ένα φράγμα
φρενάρει τον πολιτισμό
και αντί να δώσει φωτισμό
σε ρίχνει στον σκοταδισμό
και Διογένης γίνεσαι κρατώντας μία λάμπα

Στροφή που λέει πολλά! Ιδιαίτερη!
Αγνή
15-01-2015 @ 14:09
θράσος; με έχεις αποκλεισμένη; αν όχι δικαίωμά μου να σχολιάζω, χαλλό;
::23306.::
Αναπάντεχος
15-01-2015 @ 14:32
Για Αγνη
Πέρα από την γνώση υπάρχει και το ήθος και θα μπορούσα κάλλιστα να διαγράψω το τελευταίο σχόλιο σου Για ποιο δικαίωμα μιλάς όταν μπορώ να σου το αφαιρέσω: Μάλλον για σένα αυτά είναι ψιλά γράμματα γιατί έχουν σχέση με καλλιέργεια ::23306.::
Αγνή
15-01-2015 @ 15:00
χαχαχα, ήθος είναι να αφήνεις όλη την συζήτηση ή να τη σβήνεις, όχι επιλεκτικά
αχαχαχα ΗΘΟΣ!!!!!!! το άλλο είναι με τον Τοτό
Αναπάντεχος
15-01-2015 @ 15:29
Για Αγνη
Βλέπεις λοιπόν όταν σου αφαιρούν τον λόγο ότι μπαίνει θέμα ήθους: Αυτό είναι το σημερινό σου μάθημα Περίμενα την αφελή αντίδραση σου Γιαυτό σου συνιστώ να ξεαποκλείσεις όλους όσους έχεις αποκλείσει μέχρι τώρα για να αντιληφθείς που βρίσκεσαι Δεν θα συνεχίσω άλλο διότι το πρόβλημα σου δεν μπορώ να σου το λύσω και αν συνεχίσεις θα σου σβήσω τα σχόλια διότι δεν θα έχεις καταλάβει τίποτα Ο χρονος μου μαζί σου είναι χαμένος
Μ.Ελμύρας
16-01-2015 @ 04:37
Θα'ρθω μια μέρα σαν Ερμής να σου το αναγγείλω
και κάτι από Σολωμό έχω να σου απαγγείλω
και σαν από συντέλεια ξανά από τα θεμέλια
από την αρχή θ'αρχίσουμε και ένα τζιβαέρικο
μαζί θα τραγουδήσουμε
::up.:: ::up.:: ::up.::

Καλημέρα.
Ιχνηλάτης
16-01-2015 @ 07:54
Δεν θέλω να σου χαλάσω την σελίδα, αλλά ποιά μιλάει για ήθος μωρέ;;;; Η πιο ανήθικη των στιχοι;;
Αυτή πού έχει αποκλείσει τα 3/4 των στιχομελλών είτε γιατί γράφουν καλά, είτε γιατί γράφουν κακά, είτε γιατί δεν του γουστάρει ή έτσι απλά επειδή της την κάρφωσε!
Μιλάει για ήθος αυτή που η ανήθικη φαντασία της έχει οργιάσει και η μανία καταδίωξης απο την οποία πάσχει την έχει κάνει να φέρεται στους υπολοιπους σαν παρίες;;;;
Αυτή που ο ρατσισμός της δεν έχει προηγούμενο;;;;
Αυτή που αν της γράψεις αρνητικό σχόλιο, το σβήνει το επομενο δευτερόλεπτο;
Αυτή που εχει κάνει μπαχαλο χιλιάδες σελίδες;
Αυτή που βρίζει αισχρά μάνες;;;; Και θέλει να λέγετε και η ίδια μάνα;
Αει στο γερο διάολο μωρή αχλάδω!
Αναπάντεχος
16-01-2015 @ 08:19
Δημήτρη καλημέρα Εχθές μετά τις βρισιές της τις οποίες έσβησα αποφάσισα να την αποκλείσω και γω Το θέμα της χρίζει ιατρικής φροντίδας
Ιχνηλάτης
16-01-2015 @ 08:23
Τώρα που θα βγεί ο Τσίπρας, κάτι τέτοιες θα τις μαζέψει!!

::yes.:: ::yes.:: ::yes.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο