Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
131547 Τραγούδια, 269631 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Εδώ παπάς εκεί παπάς… Πού είναι ο Καββαδίας;
 Τ έ λ ο ς(ελπίζω) και τω Θεώ δόξα!
 
Είναι κακό να είσαι ιερέας και να γράφεις στο stixoi; Κατά τη γνώμη μου, όχι.

Είναι κακό να είσαι χασάπης και να εμφανίζεσαι στο stixoi ως ηλεκτρολόγος; Kατά τη γνώμη μου και πάλι , όχι.

Είναι κακό να είσαι ιερέας πρωτοπρεσβύτερος, γραμματέας Ιεράς Μητροπόλεως , [B]επιφορτισμένος (επισήμως) με τα καθήκοντα του καθοδηγητή εναντίον των αιρετικών και των εχθρών της Ορθοδοξίας,[/B] ιδρυτής ή πρωταγωνιστής σε διάφορους διαδικτυακούς τόπους, με πύρινους λόγους κατά υποκριτών φρισαίων κτλπ…
και από την άλλη να εμφανίζεσαι στο φιλελεύθερο αυτό σάϊτ, το stixoi, ως ναυτικός ποιητής μιμούμενος τον «βλάσφημο» ποιητή Καββαδία, απεκδύοντας τον από την γοητεία της «καταραμένης» του πένας και παραγεμίζοντας τους «καββαδιακούς» σου στίχους με ύπουλες θεομπηχτικές παραινέσεις και διάφορες μεταφυσικές προτροπές κατηχητικού τύπου;

H δική μου απάντηση είναι: [B]Όχι, δεν είναι κακό. Ναι, να το κάνεις. Αφού δηλώσεις, πρώτα, την ιδιότητά σου.[/B]
Αλλιώς η ίδια η Εκκλησία σου, έχει διαθέσιμο χαρακτηρισμό για την περίπτωσή σου. :

ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΗΣ.

Ακολουθούν επιλεγμένα αποσπάσματα κριτικών για την καταραμένη ποίηση του «βλάσφημου Μαρκόνι».:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στη συλλογή Μαραμπού ο αναγνώστης θα συναντήσει και το διάστροφο και το σάπιο, το αρρωστημένο και το απαγορευμένο.
«στη μικρή κοινωνία που σχηματίζουν οι μεθυσμένοι ναύτες, στα ανθρώπινα ράκη που στιγματίζουν τη σάρκα τους με γοργόνες και μορφές». Αποτελούν ένα κόσμο που εντυπώθηκε στην αίσθηση του ποιητή. Κι ο ίδιος αδιαφόρησε για τα χρώματα του δειλινού, δε ρέμβασε αγναντεύοντας τους ορίζοντες, όπως θα έκαναν πολλοί νέοι της ηλικίας του. Δ ί χ ω ς να προσεταιρίζεται στοιχεία μ ε τ α φ υ σ ι κ ά –τόσο ξ έ ν α άλλωστε στην ιδιοσυγκρασία του και στην πείρα της ζωής του– κοίταξε όσο μπορούσε βαθύτερα και ζήτησε με τα απλά εικονοπλαστικά μέσα, να συλλάβει το δραματικό στοιχείο που υπήρχε στα πράγματα και τα πρόσωπα._Δέλιος.

Ο Καββαδίας του Μαραμπού «νομιμοποιεί» τη «φυγή», την «αμαρτία» και την «παρακμή»˙ ήταν ο γραφικός «τρελός»._Λυκιαρδόπουλος.

Πόσο το νιώθει κανείς διαβάζοντας την ποίηση του Καββαδία, πως είναι απότολμο πράμα να μιλάς για τον άνθρωπο πριν γνωρίσεις καλά τη γη που τον φτιάνει… Τα οράματά του είναι γ ή ι ν α και γι’ αυτό είναι βέβαια και μεγάλα, γιατί η γης είναι το πραγματικότερο ανθρώπινο περιβάλλον κι είναι στα μέτρα του ανθρώπου από τη στιγμή που ο άνθρωπος μπορεί να κινιέται και να φαντάζεται._ Πανσέληνος.

Βέβαια, ο κοσμοπολιτισμός του Καββαδία δεν έχει τίποτε το κοινό με τη λεπταισθησία και την πνευματική αριστοκρατικότητα, …Φυτρώνει στους αντίποδες των καταστάσεων αυτών, στους αντίποδες όλου του ως τότε ποιητικού κοσμοπολιτισμού, σαν αμαρτωλό φυτό του υπόκοσμου των φορτηγών καραβιών και των σύγχρονων λιμανιών. …πρόσθεσε τον πρωτόγονο εξωτισμό και την ελκυστική βαναυσότητα των περιστατικών της ταξιδιωτικής του εμπειρίας…_Καραντώνης.

Και γυναίκες... Άπειρες γυναίκες που ομορφαίνουν τις σκληρές ώρες της βάρδιας, άπιστες, πιστές, αθώες, ανήσυχες, απάνθρωπες, πονετικές, το αιώνιο θηλυκό που οδηγεί τη ρότα της περιπέτειας, μιας αναζήτησης χωρίς τέλος.
Ο ερωτισμός στην πιο καθαρή, την πιο απελευθερωμένη από κοινωνικά πλέγματα μορφή…_ Κόρφης.






 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 11
      Στα αγαπημένα: 2
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
W. KRITIKOS
28-01-2015 @ 13:00
Ας ακούσουμε την Μαϊμού του "Μαρκόνι" έναντι των μαϊμουδίσιων ποιημάτων :
http://youtu.be/1MMm2uHxYLI
heardline
28-01-2015 @ 13:37
::up.:: ::up.:: ::up.::

Απ' τους πολύ αγαπημένους μου, μα και πολλών άλλων....πιστεύω και ακριβώς λόγω του.......λόγου του, του πραγματικού, όλα τα τραγούδια με τους στίχους του γίνονται επιτυχίες αναμφισβήτητες......
Αγνή
28-01-2015 @ 17:52
Πάτερ, την ευλογία σας!
Δεν πειράζει αν είσαι ψεύτης, αχρείος και δολερός.
Την ευλογία σας δέσποτα
και πολλά τα έτη!
(Να είμαστε καλυμμένοι μπας και έχει πρόσβαση στον Παράδεισο το άτομο,
και μας αφήσουν απ' έξω. Εκεί πάνω αυτοί που λες κρατάνε δεφτέρι, ειδικά γιά τους Στίχους
ένα τόοοοσο μεγάλο!)
::laugh.::
Έλα όμως που κάπου κει κάθεται και ο Καββαδίας και ο Παπαδιαμάντης και ο Κάλβος και
τα λένε....και τιιι δεν λένε.....
::laugh.::
Ιχνηλάτης
28-01-2015 @ 18:59
ενα έχω να πώ:

ο αναμάρτητος πρώτος τω λίθο βαλλέτω!

Και συ ωρε W. KRITIKE για πές μας
Είσαι αλήθεια ο Κριτικός απο τα Ανώγια ή μήπως κάποιος με διπλό, τριπλό τετραπλό και βάλε νικ;;;;
Γιατί σε βλέπω πολύ μπασμένο για νέο μέλος!
Μήπως είσαι πχ ο Αλέκος, ο Νίκος, Ο Τάσος, ο Αποστόλης ή κάποιος άλλος; Ή μήπως η Ελένη, ή Μαρία, η Χρυσαυγή!!!!!!!!!!!!
Γιατί αν είσαι, η υποκρισία δεν θα έχει τέλος! Και να ξέρεις πώς έχω ραντάρ, πού σου δείχνει από πού έρχονται τα σχόλια! Κάτι ανάλογο έχει και η δικιά σου!
Απλά τελευταία δεν το χρειάζομαι και πολύ γιατί βρίσκω άκρη μόνος μου!
ΛΥΔΙΑ_Θ
28-01-2015 @ 20:17
::up.:: ::rock.:: ::up.::
W. KRITIKOS
28-01-2015 @ 22:33
1.Μια άλλη ανανδρία, είναι να αποκλείεις κάποιον και μετά να τον υβρίζεις από την σελίδα σου στην οποία αυτός δεν έχει πρόσβαση. Αυτό κι αν είναι παπαδίστικο.
2. Είπα, άλλο να σε λένε Έτσι και να παρουσιάζεσαι Αλλιώς.
Δεν είναι το ίδιο με το να είσαι ο επίσημος προπαγανδιστής της Εκκλησίας και να το παίζεις ο "βλάσφημος" νεο Καββαδίας.
Εδώ εκτός από απάτη, πρόκειται kai για υπόσκαψη της ελευθερίας που παρέχει σε όλους μας ο διαχειριστής των stixoi. Πρόκειται για δούρειο ίππο του εκκλησιαστικού προσηλυτισμού.
3. Την προσέγγιση με τα ανύποπτα θύματα, ο ...ποιμένας την πραγματοποιούσε κυρίως μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Γνωστή παπαδομέθοδος κολυτυρικιού.
4. Πωλούσε ...προστασία στα μέλη που ο ίδιος αποκαλούσε "άμαχο πληθυσμό", απέναντι στις επιθέσεις άλλων ενώ συγχρόνως φρόντιζε ο ίδιος με τους κατάλληλους σχολιασμούς, να αναζωπυρώνει τις έχθρες και να απομακρύνει την πιθανότητα ειρήνευσης. Κι αυτό αποτελεί κλασσική παπαδομέθοδο παρέμβασης και ελέγχου.
5ο και τέλος και τω θεώ δόξα. Δεν είμαι κρητικός κε Ιχνηλάτα. Αθηναίος είμαι και το νικ όνομά μου είναι W. Κριτικός. Καλή σας νύχτα, κυρίες και κύριοι.

Και μην τα παίρνετε και όλα τόσο σοβαρά. Στο κάτω κάτω δεν είμαστε παρά αυτό που δεν ορίζεται από κανέναν .
Ιχνηλάτης
29-01-2015 @ 07:16
Δεν είπα ότι είσαι Κρητικός απο την Κρήτη, αλλά είπα οτι είσαι κριτικός απ` τα Ανώγια!
Κριτικός με ιώτα!
Πολύ μπασμένος είσαι πάντως για νέο μέλος των στιχων!

::5412.::
W. KRITIKOS
30-01-2015 @ 13:50
Χάνετε την ουσία. Πιστέψτε με. Ξαναδιαβάστε προσεκτικότερα, αν θέλετε, το πιο πάνω σχόλιό μου. Όλα τα άλλα . . .
ΛΥΔΙΑ_Θ
08-01-2016 @ 13:10
Καλή χρονιά με υγεία !!
**Ηώς**
08-01-2016 @ 14:28
χρόνια πολλά και καλά!
W. KRITIKOS
08-01-2016 @ 15:01
Να είστε καλά, ευγενείς κυρίες! Χρόνια σας πολλά. Ευτυχές το νέο έτος!

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο