Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132760 Τραγούδια, 271256 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Κροκοδείλια δάκρυα
 
Κροκοδείλια δάκρυα
ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Τα προβλήματα είναι σαν τις κατσαρίδες, αν βγουν στο φώς τρομάζουν και φεύγουν (Κ. Θαφόν -Μαρίνα)
¨Όπως πάντα η ελληνική κοινωνία δείχνει, τον πραγματικό της εαυτό όταν προκύπτουνε εγκλήματα.Κλαίει και θρηνεί για το άδικο χαμό του παλικαριού. Αναρωτιέται για τι δεν αντιδράσανε οι αρμόδιοι. Επιρρίπτει ευθύνες και απαιτεί ουσιαστική παραίτηση των δασκάλων και των υπευθύνων που κωφεύσανε στα επαναλαμβανόμενα παράπονα του νεαρού. Δεν αμφισβητεί το έργο της αστυνομίας ,σε ότι αφορά την αναζήτηση του, αλλά υποψιάζεται κρυφές συναλλαγές και συμβιβασμούς ανάμεσα στην διοίκηση της σχολής και τους αστυνομικούς. Κρατά απόλυτη σιωπή πάνω στα πραγματικά αίτια του δράματος. Πως είναι δυνατόν 800 μέτρα από την σχολή ,πάνω από σαράντα ημέρες μετά την δηλωμένη εξαφάνιση του ,να βρέθηκε το πτώμα του σε αποσύνθεση; Δεν ήταν μία περιοχή που την είχε ΄΄ χτενίσει ΄΄ η τοπική αστυνομία;
Για τι δεν μιλάμε για την απόλυτη μοναξιά αυτού του παιδιού; Το βίντεο ενός τρικούβερτου κρητικού γλεντιού με την μοναδική θλιμμένη φυσιογνωμία του Βαγγέλη δεν χρειάζεται μετάφραση. ¨Όλοι θυμούνται πόσο φοβισμένος ήτανε και πόσο μάταια προσπάθησε να προστατέψει τον εαυτό του. Για τι ,από τους καθηγητές δεν βρέθηκε κανένας να απαντήσει στους φόβους και τις αμφιβολίες του Βαγγέλη; Οι συχνοί τραμπουκισμοί, που εκδηλωνόταν δημόσια εναντίον του, και οι σχολιασμοί στα μηνύματα ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης δεν αγγίξανε κανέναν; Οι δειλοί βασανιστές του δεν θα βγουν ποτέ δημόσια να αναγνωρίσουν την ενοχή τους το κουράγιο τους σταμάτησε στο ομαδικό βασανιστήριο . Για τι η λέξη ευαίσθητος έχει τόσο πολλές αποχρώσεις; Δεν υπήρχε καμία άλλη λύση;Για τι είναι ντροπή να συναναστρέφεσαι έναν αδύναμο ;Για τι αποτελεί το πιο συχνό πρόσχημα επίθεσης από τους πολύ άντρες συμφοιτητές του; Με ποιά λογική ΄΄κάνεις΄΄ ένα αγόρι άντρα μόνο άμα θα τον εκπαιδεύεις στην συστηματική ταπείνωση ενός αδύναμου και ευαίσθητου έφηβου;
Τα προβλήματα είναι σαν τις κατσαρίδες, αν βγουν στο φώς τρομάζουν και φεύγουν .Οι αλήθειες της ελληνικής κοινωνίας είναι βαθιά κρυμμένες και θέλει πολύ κούραση και αίμα για να βγουν στο φως και στην επιφάνεια. Θυμάται κανένας τον Άλεξ(2006) που ήταν επίσης διαφορετικός, τολμούσε να παίζει πιάνο και να διαβάζει πολύ. Πόση οργή και πόσο πόνο κουβαλάει η Νατέλα ,η μητέρα αυτού του παιδιού ;Δεν ήμαστε έτοιμοι να δεχτούμε το κάτι το διαφορετικό είτε σχετίζεται με την εμφάνιση ενός ανθρώπου είτε με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Δεν έχουμε μάθει ακόμα ότι το πιο σημαντικό είναι να την αποδεχτούμε σαν βάση πάνω στην οποία να στήσουμε τις σχέσεις και τα συναισθήματα μας. Το τίμημα του ευαίσθητου ήταν πολύ βαρύ για τον νεαρό και δεν βρέθηκε κανέναν φιλικό χέρι βοήθειας. Τα κροκοδείλια δάκρυα δεν βοηθάνε ,όλοι ξέρουμε ότι όσο πιο ξενικά να το βαφτίζουμε είναι η πραγματική εικόνα της εφηβικής ΄΄ εγκληματικότητας .΄΄ .Από τα πρώτα βήματα τους τα παιδιά μας κάνουν διακρίσεις. Από πολύ νωρίς ΄΄ξεχωρίζουν΄΄ τον αδύναμο, τον άσχημο και τον αμφίβολο σεξουαλικά παιδάκι αφού οι ίδιοι οι γονείς τους ,τους ξορκίζουν να μην κάνουν παρέα με ένα τέτοιο παιδί για να μην ΄΄ κολλήσουνε ΄΄. Πόσα άλλα θύματα εξοστρακισμού πρέπει να δούμε για να αλλάξουμε νοοτροπία;



 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 4
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

tzenilio@gmail.com
 
Faber-Castell
17-03-2015 @ 13:07
εξαιρετικό το κείμενό σας Κυρία μου
Αναπάντεχος
17-03-2015 @ 18:27
Νοοτροπία= νοος+τρόπος Τρόπος σκέψης ατόμου η κοινωνικών ομάδων η εθνών κτλπ Αυτή καλλιεργείται από δομές και παραδόσεις και αλλάζει μόνο με την παιδεία προς το καλύτερο
pennastregata
17-03-2015 @ 18:39
Χρυσάνθεμα... για τον πόνο του άλλου.
Κολιός Άρης-Ερνέστος
21-03-2015 @ 20:56
Πρέπει να υπάρξει μια σειρά από παρεμβάσεις στα σχολεία. Να μιλάμε ανοικτά για την ξενοφοβία, την ομοφοβία κτλ. συνεχώς και όχι μόνο όταν θρηνούμε για το θάνατο ενός νέου ανθρώπου ή την 21η Μαρτίου που είναι παγκόσμια μέρα ενάντια στις διακρίσεις. Οι ταξικές αναλύσεις για το φασισμό και τις ρατσιστικές συμπεριφορές που τον συνοδεύουν ενώ είναι σωστές, από παιδαγωγική άποψη συναντούν δυσκολίες στην κατανόηση. Μπορούμε να προσεγγίσουμε τα ζητήματα και από τη σκοπιά των δικαιωμάτων σε μία ανοικτή και δημοκρατική κοινωνία.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο