https://www.youtube.co" />https://www.youtube.co">
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132741 Τραγούδια, 271234 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ερωτικό
 Ποιός είπε πως η τρέλα δεν πάει στα βουνά; Καμμιά φορά, σε παίρνει απ' το χέρι και σ' ανεβάζει στον... Τα'ύ'γετο! Το λέει κι η... μετενσάρκωση της Μπίλι Χολιντέι: https://www.youtube.co
 
Έχω στη θάλασσα σπηλιά,
στα κύματα λημέρι,
στα γκρίζα σύννεφα φωλιά
και τον καημό σου ταίρι…

Το στέρνο μου, λεβέντισσα,
στολίζεις –για φαντάσου…!–
με το tattoo που κέντησα
και γράφει τ’ όνομά σου!

Έχω στ’ αστέρια πατρικό,
στον ήλιο μπαλκονάκι
και στο φεγγάρι παστρικό
μάς καρτερεί κονάκι…

Σού τάζω, καπετάνισσα,
στην Κρήτη μαντινάδες,
καντάδες στα Επτάνησα
και μπάλους στις Κυκλάδες!

Έχω στη σιγαλιά κελί,
σε κορφοβούνι σκήτη
και στης αγάπης την αυλή
σοφίτα με φεγγίτη…

Κάνε την ερημιά γιορτή,
τον ψίθυρο μπαλάντα
και το μαράζι κομφετί
και χαρωπή γιρλάντα!

Στις στέπες σου π’ αλώνισα
σαν το στοιχειό κι εφέτο,
την προσφυγιά κοινώνησα
και σού την καταθέτω…

Θ’ ανέβω στον Ταΰγετο,
για να σε καμαρώνω
από ψηλό κρησφύγετο
και γερακίσιο θρόνο!


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 29
      Στα αγαπημένα: 1
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Έρωτας & Αγάπη,Ταξίδια
      Ομάδα
      Στίχοι για μελοποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
Μ.Ελμύρας
05-05-2015 @ 18:51

΄΄Εξοχος! ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
smaragdenia
05-05-2015 @ 19:16
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΤΑΤΟ, ΓΕΜΑΤΟ ΕΙΚΟΝΕΣ
ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!! ::up.:: ::up.:: ::up.::
ΛΥΔΙΑ_Θ
05-05-2015 @ 19:28
Καταπληκτικό !!!!!!!!!!!!
pennastregata
05-05-2015 @ 19:37
Ωραίο! ::yes.:: ::yes.::
ΛΕΩΝ54
05-05-2015 @ 19:37
Μπράβο ρε Σάκη, έγραψες και πάλι.....
ΒΥΡΩΝ
05-05-2015 @ 20:36
ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ.....
.............................! !

::theos.:: ::rock.:: ::theos.::
**Ηώς**
05-05-2015 @ 20:41
κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό ν
ό ό ό ό ό ό ό ό ό...ό ν!!!!!! ::theos.::
oneiropola
05-05-2015 @ 21:36
Γεια σου Σακη !!!!!! ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
πανσελινος
05-05-2015 @ 21:40
Θ’ ανέβω στον Ταΰγετο,
για να σε καμαρώνω
από ψηλό κρησφύγετο
και γερακίσιο θρόνο! ::theos.:: ::rock.::

Διαβάζεται με μια ανάσα...
Κώστας 1959
05-05-2015 @ 22:09
Καλησπέρα.
Καταπληκτικό !!!
Στα αγαπημένα μου .

::up.:: ::up.:: ::up.::
psixopedi
05-05-2015 @ 23:15
Καλαίσθητο και τρυφερό.
Συγχαρητήρια.
CHЯISTOS P
05-05-2015 @ 23:43
Τέτοια γράφεις, και μετά άντε να μη σε αγαπάμε !....

(Το τέλειο μέτρο σου και την τεχνική, ΔΕΝ την βάζω σε δεύτερη μοίρα, γιατί είναι ΤΈΛΕΙΑ !!!!)
iokasth
13-05-2015 @ 12:06
Ωραίο γράψιμο.!
Τέλειο.!!!!!!
ΝεφΕλλη.
jota gerogiorgi
22-05-2015 @ 22:59
::up.::
Αντίγνωμος
24-05-2015 @ 05:12
Τι καλα, τι καλα,
πεσαν σχολια πολλα
Κι αφου μου μιλουν με δεος,
μαλλον εγινα σπουδαιος.

Και καπως ετσι παει η αβασιμη κριτικη συννεφο!
Οτι δεν μας μοιαζει, πασχει.
Οτι μας ξεπερνα, πασχει.
Οτι διαφωνει, πασχει.
Οτι δεν μας δινει σημασια, πασχει.
Συμπτωματολογιο του πλανεμενου απο την ιδεατη του σπουδαιοτητα.

Και τωρα αγαπη, αγαπη, αγαπη στα ποιηματα
και στο μυαλο μεσα μονο διαχωρισμοι.
Denis
24-05-2015 @ 12:13
Φίλε μου, Αντίγνωμε, αν το σχόλιό σου αναφέρεται σε μένα προσωπικά, θα σου συνιστούσα να μην κρίνεις εξ ιδίων και τ' αλλότρια...

Αν αναφέρεσαι σε μένα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχω... τη μύγα, πέσμου, ειδικότερα, σε παρακαλώ, από ποια κριτική μου θέση (σχόλιο κ.λπ.) προκύπτει, ότι θεωρώ πως ό,τι δε μοιάζει στο προσωπικό ποιητικό ιδανικό μου ή το ξεπερνά ή διαφωνεί, τάχα πάσχει... Ανέκαθεν εκ πεποιθήσεως πιστεύω ακράδαντα στην πνευματική ποικιλομορφία και διαφορετικότητα... Η ομορφιά στην Τέχνη έχει άπειρα υπέροχα, όσο και διαφορετικά μεταξύ τους πρόσωπα... Απλώς, επειδή η αισθητική είναι ζήτημα υποκειμενικό, είναι φυσικό κι αναμενόμενο, ορισμένα έργα τέχνης να μη με συγκινούν ή να με γοητεύουν λιγότερο σε σύγκριση μ' ορισμένα άλλα... Εξ ου και τα περί διαχωρισμών στο μυαλό, πάνε περίπατο για ν' ανανεώσουν τον πλούσιο κοπανιστό αέρα τους... Το ίδιο, φαντάζομαι, ισχύει για σένα, όπως και για όλον τον κόσμο... Από τη σκοπιά αυτή, η κριτική σου είναι εντελώς αβασάνιστη, ισοπεδωτική κι εν τέλει άδικη, πιο πολύ για σένα που την εκφέρεις...

Από που προκύπτει, τάχα, η ''ποιητική δοκησισοφία'' μου και η πλάνη μου; Πόθεν αποδεικνύεται ή συνάγεται ότι έχω, δήθεν, μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου και τη σημασία των στίχων και της προσωπικότητάς μου; Νομίζω πως άλλοι αυτο-πλασάρονται σαν αυθεντίες εδώ μέσα, ενώ, μάλιστα, ορισμένοι εξ αυτών δεν διαθέτουν ούτε καν το στοιχειώδες γνώθι σαυτόν...

Επίσης, προσωπικά, αποφεύγω τις δίκες προθέσεων και τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς γι' ανθρώπους, μάλιστα, που δεν γνωρίζω επαρκώς... Η όποια κριτική μου, ευπρεπής, καλοπροαίρετη και στοιχειωδώς αιτιολογημένη κατά κανόνα, ανέκαθεν αναφερόταν κι αναφέρεται στα δημοσιευμένα έργα κι όχι στα πρόσωπα που τα παρουσιάζουν...

Θα 'ταν, δε, περισσότερο εποικοδομητικό, για όλους μας, αν είχες την καλοσύνη να μας αποκαλύψεις τη δική σου ''βάσιμη'' κριτική για την παρούσα ανάρτηση ή για οποιαδήποτε άλλη...

Κάθε γνώμη, πάντως, ευπρεπώς διατυπωμένη, έστω και δυσμενής, είναι σεβαστή, τουλάχιστον από μένα, έστω κι αν τυχαίνει κάποτε, όπως εν προκειμένω, αιτιολογημένα να μην την συμμερίζομαι...
Αντίγνωμος
24-05-2015 @ 22:47
Σε μενα πηγαινε το σχολιο, κυριε. Γιατι εξαπτεστε? Δεν θυμαμαι να σας ανεφερα πουθενα. Απλως εμαθα λιγο παραπανω τον εαυτο μου διαβαζοντας το αριστουργημα σας και το εξεφρασα στα σχολια. Αλλα μια που αναφερθηκε, οχι και αποδεχεστε την διαφορετικοτητα. Κατι σχολιακια περι καζανακιων τα ξεχνατε? Αυτο επειδη το αναφερατε. Δεν σκοπευα να το πω.
Denis
25-05-2015 @ 01:39
''[...] η τουαλετα ηταν βρωμικη
και στο μαρμαρινο στομιο
καλοσχηματισμενα σκατα ολογυρα
σωματα, ουτε νωπα, ουτε στεγνα -σχηματος "S"
ανακουφιστηκα με την δικη μου λεκανη στον αερα
και την φευγαλεα αισθηση ενος σκατου
στο δερμα μου πριν την απομακρυνση σε αποσταση αναπνοης [...]''

Φίλτατε (ή, μήπως, Φίλτατη;) Αντίγνωμε, το παραπάνω απόσπασμα ανήκει στο ποίημα, που σχολίασα χιουμοριστικά αναλόγως τού, μάλλον, αηδιαστικού περιεχομένου του... Το σχόλιό μου, κάλλιστα, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ορθά (δβ. ιδίως αμερόληπτα) κι ως καυστική σάτιρα... Δε φαντάζομαι να έχει κανείς τη γνώμη, ότι δεν δικαιούμαι σε αυστηρή δημόσια κριτική, για την οποία, επίσης, κρίνομαι, καθώς και ότι υποχρεούμαι, τάχα, ν' απολογηθώ, επειδή με το επίμαχο σχόλιό μου εξέφρασα απλώς την απαρέσκειά μου προς ένα ποίημα... Όχι σε όλα τα ποιήματα της συγκεκριμένης δημιουργού, ούτε, βεβαίως, στην ίδια τη δημιουργό...

Όπως δεν διανοήθηκα να φορέσω την όποια αισθητική μου αντίληψη καπέλο σε κανέναν, έτσι έχω την εύλογη προσδοκία και κανείς να μην αποπειράται να μού φορέσει καπέλο τη δική του... Ο καθείς δικαιούται ν' ασκεί ανελέητη κριτική στους στίχους μου... Ελπίζω πως μου αναγνωρίζεται το δικαίωμα να διατηρώ τις ιδιαίτερες αισθητικές προτιμήσεις μου και τα προσωπικά αισθητικά μου πρότυπα και γούστα, βρε αδερφέ... Απλώς, αρνούμαι να προσχωρήσω σε όσα δεν μ' εκφράζουν, προς το παρόν τουλάχιστον, διότι τα πάντα ρει και τα γούστα κι αυτά μεταβάλλονται στο πέρασμα του χρόνου... Φαντάζομαι πως, για να μ' αποδεχτείς ως άνθρωπο, δεν απαιτείς προηγουμένως να σού υπογράψω πιστοποιητικό ισόβιας πίστης κι αφοσίωσης στα ιδεώδη, π.χ., του ωμού κυνισμού της γενιάς των μπίτνικς, με τους οποίους δεν είμαι κι εντελώς ανεξοικείωτος...

Εν ολίγοις, φίλτατε Αντίγνωμε, περί ορέξεως... Στον ένα αρέσουν οι Ραμστάιν, στον άλλον οι Μπίτλς κ.ο.κ. ... Σε μένα ο Μπιθικώτσης κι η κλασική διακόσμηση, στον άλλον ο Γιάννης Πλούταρχος κι η μοντέρνα, και πάει λέγοντας...

Μάλλον, κάποια σύγχυση υπάρχει... Αποδέχομαι τη διαφορετικότητα δεν σημαίνει πως υιοθετώ, ντε και καλά, την αισθητική της... Έτσι, π.χ., αναγνωρίζω ως σημαντική τη συμβολή των μπίτνικς συγγραφέων στη δυναμική διαμόρφωση της καθόλου λογοτεχνικής βιο-ποικιλότητας/διαφορετικότητας, αλλά, παράλληλα, έχω τη φυσική ελευθερία να προτιμώ, φερ' ειπείν, τον Ντοστογιέφσκι ή τον Καβάφη, γιατί ταιριάζουν πιο πολύ στην ιδιοσυγκρασία μου και γι' άλλους λόγους... Ας μου συγχωρεθεί αυτό μου το... ατόπημα... Στο κάτω - κάτω της γραφής, κανείς δεν είναι τέλειος... Όλοι μας κάποιο... κουσούρι έχουμε...

Και κάτι ακόμα: είμαστε νοήμονες άνθρωποι... Οι μομφές πως, ό,τι δεν συμμορφώνεται με τα δικά μου αισθητικά ιδεώδη κ.λπ., πάσχει, είναι ηλίου φαεινότερον ότι σε μένα απευθύνονταν... Ειδάλλως, για ποιόν λόγο αναρτήθηκαν σε σελίδα στίχων μου και, μάλιστα, εντελώς ξεκάρφωτα, δηλ. χωρίς να συνδέονται νοηματικά με το ποίημα ή με προηγούμενα σχόλια αναγνωστών... Κι επίσης, έχω το θάρρος της γνώμης μου κι αναλαμβάνω την ευθύνη της όποιας κριτικής μου, σημαίνει ότι τη δημοσιεύω με το νικ (ψευδώνυμο), που είναι γνωστό στα περισσότερα, ιδίως στα παλαιότερα, μέλη της σελίδας... Το επίμαχο σχόλιό μου το ανάρτησα με το μοναδικό νικ, με το οποίο κυκλοφορώ εδώ μέσα για πολλά πολλά χρόνια, κι ανέλαβα προσωπικά την ευθύνη μου γι' αυτό... Δεν δημιούργησα εφεδρικά ψευδώνυμα, για να κρύβομαι διαρκώς πότε πίσω από το 'να και πότε πίσω από τ' άλλο...

Όσο για το... ''αριστούργημα'', συ είπας...

Υ.Γ.: 1) Σκέψου, δηλ., και να σκόπευες να το πεις...!
2) Γιούλη, εξακολουθώ να σε συμπαθώ ιδιαιτέρως και μετά το παραπάνω σχόλιο και μ' αρέσει, που και που, να σε πειράζω... Θα στεναχωρηθώ, ειλικρινά, εάν δεν είναι αμοιβαία τα αισθήματα...
Ηypocrisy
25-05-2015 @ 10:31
τστστσ ρεεε τι εγινε παλι τωρα τα ΄δα (τα σχολια) ::laugh.:: ε μη παιρνουμε τοσο σοβαρα τον τους εαυτο υς μας ::scare.:: αε λαλημερες (δεν στεναχωριεμαι με τετοια τουναντιον) ::up.::
LADY KALAS
25-05-2015 @ 15:14
Θ’ ανέβω στον Ταΰγετο,
για να σε καμαρώνω
από ψηλό κρησφύγετο
και γερακίσιο θρόνο!

Πανέμορφο Σάκη! ::yes.:: ::up.:: ::up.::
Αντίγνωμος
25-05-2015 @ 17:59
Χάνετε το νόημα, κύριε, μέσα στον εύχυμο μεν, πομπώδη δε, λόγο σας. Πάρα πολύ όμορφα είναι όσα λέτε, δεν διαφωνούμε στα περισσότερα. Όσον αφορά το πρώτο σχόλιο μου και αν σας προσέβαλε, σας είπα αφορά τον εαυτό μου. Ας το προσπεράσουμε καθώς έχω πολύ δουλειά να κάνω διότι φανταστείτε πόσο προσέβαλα εγώ εμένα με αυτό.

Όσον αφορά την, εκ περιτροπής, αναφορά μου στο σχόλιο σας σε δημιουργία μέλους που είδα τυχαία, πρέπει να πω πως αν ζητάτε μονομερή άφεση αμαρτιών εις το όνομα της σάτιρας δεν έχω καμία αντίρρηση στο να το κάνετε, μα διαφωνώ. Η αποδοχή της διαφορετικότητας, στην δική μου αισθητική που λέγατε κι εσείς, δεν μπορεί να περιέχει χλευασμό. Απορία, αποδοκιμασία κλπ ασφαλώς μπορεί να περιέχει. Ο χλευασμός, και πάλι στην δική μου κρίση, δείχνει έλλειψη παιδείας.

Όσον αφορά τις μπόλικες ρητορικές ερωτήσεις περί του αν σας επιτρέπεται να έχετε την γνώμη σας, το ένα και το άλλο κλπ δεν τίθεται θέμα καθώς ουδέποτε αναφέρθηκα σε κάποια απαγόρευση και ιδού ο λόγος που απεκάλεσα παραπάνω τον λόγο σας πομπώδη.

Πάμε στο ψευδώνυμο τώρα. Πόθεν προκύπτει ότι δημιούργησα ψευδώνυμο για να κρυφτώ? Έχω ένα προφίλ μερικές μέρες για να μπαίνω και να διαβάζω δημιουργίες μελών. Δεν βρίσκω λόγο να σας δώσω αναφορά του ονόματος μου πριν πω κάτι δεδομένου ότι οι απόψεις μου δεν εξαρτώνται από αυτό. Εάν παρόλα αυτά πρόκειται να γαληνέψετε μαθαίνοντας το, μπορώ να σας το πω.

Πάμε στην νοημοσύνη μας ή την πονηριά μας τώρα. Επειδή φοβούμαι την απαίσια νεοελληνική πονηριά, δηλώνω υπεύθυνα πως καμία προσωπική σχέση έχω με το μέλος στου οποίου την δημιουργία σχολιάσατε, κι εγώ με την σειρά μου βρήκα το σχόλιό σας κακεντρεχές. Και εξαιτίας κάποιας απορίας σας περί του φύλου μου, να σας πω πως ανήκω στα αρσενικά ζώα του πλανήτη.

Όσο για το "αριστούργημα" δεν καταλαβαίνω γιατί αρνείστε να πιστέψετε τον χαρακτηρισμό που του έδωσα. Σας λείπει ολίγη αυτοπεποίθηση ενδεχομένως.

Υ.Γ.: Σταματήστε, σας προτρέπω αν μου επιτρέπετε, να εφευρίσκετε πολέμιους για να τσακωθείτε με τον εαυτό σας. Κάντε το απευθείας. Σε εμένα τουλάχιστον λειτουργεί.
Denis
25-05-2015 @ 19:46
1) Δε (με) πείθεις, Αντίγνωμε, ότι το αρχικό σχόλιό σου εδώ απευθυνόταν αποκλειστικά σ' εσένα τον ίδιο... Είναι τουλάχιστον υποκριτική η εμμονή σου σ' αυτόν τον σαθρό ισχυρισμό... Αν απευθυνόταν σε σένα, θα επέλεγες μια διατύπωση, που δεν θα κατέλιπε καμμία αμφιβολία περί αυτού... Διάλεξες σκοπίμως μιαν αόριστη κι αμφίσημη διατύπωση, ώστε να περιλαμβάνει προεχόντως τον δημιουργό του νήματος, τον οποίο δεν θέλησες να εξαιρέσεις ρητά από τη στόχευση της πολεμικής του σχολίου σου, αφού η γενική συγκρότησή σου σού επέτρεπε, πάντως, να εκφρασθείς σαφέστερα... Άλλωστε, μπορούσες ν' ανοίξεις καινούργιο νήμα, όπου θα... έβγαζες τα εσώψυχά σου στο φιλοθεάμον κοινό, πράγμα που δεν έκανες... Επίσης, θα μπορούσες να εκτονώσεις την κρίση αυτοκριτικής σου στον τόπο του... εγκλήματος του... χλευασμού μου, ως προσφορότερο για τον σκοπό αυτό τόπο, δηλ. στη σελίδα της Γιούλης, κι όχι στην άσχετη σελίδα της παρούσας ανάρτησής μου... Και, για να υπερασπιστείς τη Γιούλη, που, σημειωτέον, ουδόλως παραπονέθηκε, δημόσια ή ιδιωτικά, ότι τη χλεύασα, μου επιτέθηκες απρόκλητα κι ανοίκεια, καταγγέλλοντάς με ότι δήθεν θεωρώ πώς πάσχει ο,τιδήποτε δεν συμμορφούται προς τις προσωπικές αισθητικές προδιαγραφές μου, κατηγορία παντελώς ανυπόστατη κι άδικη, για την οποία κι ένιωσα την ανάγκη, όπως κάθε μέσος συναισθηματικά ισορροπημένος άνθρωπος, να διαμαρτυρηθώ δημόσια, επειδή με θίγει προσωπικά ως μη όφειλε... Κι αν σήκωσα το γάντι, Αντίγνωμε, ήταν για να παραπονεθώ για την αδικία, κι όχι, φυσικά, για ν' αυτοπροβληθώ, δείχνοντας, δήθεν, πόσο σοβαρά παίρνω τον εαυτό μου, όπως γράφει η Γιούλη πιο πάνω... Ας θυμηθούμε όλοι εδώ, ποιος πρώτος ήρξατο χειρών αδίκων... Γι' αυτό, ελπίζω ν' αντιλαμβάνεσαι πως ο πολέμιός μου δεν βρίσκεται, δυστυχώς, στη σφαίρα της φαντασίας μου...

2) Νομίζω πως πρέπει να διακρίνεις μεταξύ, αφενός, της δριμύτατης κριτικής και της σάτιρας, που δεν αφήνει κολυμπηθρόξυλο όρθιο, αν επιτελεί, πράγματι, τον προορισμό της, αν και το επίμαχο σχόλιό μου δεν ήταν τόσο δραστικό αντικειμεινικά, και, αφετέρου, του κακόβουλου χλευασμού, γιατί προφανώς σ' αυτόν αναφέρεσαι... Αυτού του είδους ο χλευασμός στοχεύει στο πρόσωπο του δημιουργού κι όχι στο έργο του, όπως η καλοπροαίρετη, πλην αυστηρή ή δριμεία κριτική... Εν προκειμένω, είναι, πιστεύω, σαφές, ότι δεν επεδίωξα να πλήξω το πρόσωπο της δημιουργού... Άσε, δε, που στην συζητούμενη περίπτωση, το σχόλιό μου, το πολύ - πολύ, να μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει ως σαρκαστικό, όχι όμως ως χλευαστικό ή κακεντρεχές... Θα μπορούσε να ήταν κακεντρεχές, αν, φερ' ειπείν, είχα κάποια αντιπαράθεση στο παρελθόν με τη Γιούλη και της τη φυλούσα στη γωνία... Τέτοια περίπτωση, όμως, δε συντρέχει κι η Γιούλη μπορεί, φαντάζομαι, να το επιβεβαιώσει, μια που η συμπάθειά μου προς το πρόσωπό της είναι πάγια κι έχει εκφρασθεί και δημόσια σε ανύποπτο χρόνο... Η ίδια, επίσης, δεν μου προσάπτει κακεντρέχεια... Νομίζω πως θα πρέπει ν' αναζητήσει καλύτερους υπερασπιστές, και δη αυτόκλητους, όπως ισχυρίζεσαι... Μπορεί το σχόλιό μου να ήταν ένας αστεϊσμός άγαρμπος ή χοντροκομμένος ή αποτυχημένος, αν θέλεις, επ' ουδενί, όμως, κακόβουλος... Και συμφωνώ μαζί σου, ότι ο κακόβουλος χλευασμός δείχνει αγένεια... Πίστεψέ με, φίλε Αντίγνωμε, το σχόλιό μου ήταν πολύ περισσότερο ''συγκρατημένο'' και κόσμιο σε σχέση με το ίδιο το σχολιαζόμενο κείμενο και το επίμαχο απόσπασμά του... Η Γιούλη, αν διαβάσει λίγο περισσότερο ταμπάσκο, κι όχι μόνο, φυσικά, ίσως να συνειδητοποιήσει καλύτερα, τι θα πει δημιουργική αφομοίωση της μπίτνικ λογοτεχνικής ατμόσφαιρας... Παρά ταύτα, αν η Γιούλη έχει, πράγματι, τόσο πολύ θιγεί, δημόσια τής ζητώ και τώρα ταπεινά συγνώμη, χωρίς να φοβάμαι μήπως τσαλακωθεί η... αυθεντία μου...

3) Ως προς τις ρητορικές ερωτήσεις κ.λπ., δεν ισχυρίσθηκα ότι αναφέρθηκες σε κάποια απαγόρευση, καθώς εξήγησα ότι, μπορεί μεν να έχω τις προσωπικές αισθητικές προτιμήσεις μου, όπως ο καθένας, αλλ' αυτό δεν σημαίνει ότι πιστεύω πως πάσχει, όπως, επιμένω, αβάσιμα μού αποδίδεις, ό,τι δεν εναρμονίζεται μ' αυτές...

4) Δηλ., βρε Αντίγνωμε, δεν έχεις κι άλλα προφίλ στη σελίδα; Δηλ., εδώ και λίγες μέρες, που, όπως γράφεις, έφτιαξες το ψευδώνυμο Αντίγνωμος, απ' όλον τον ορυμαγδό της σελίδας, εσύ ξαφνιάστηκες αρνητικά από το επίμαχο σχόλιό μου;! Μα αυτό, άνθρωπέ μου, είν' απλή παρονυχίδα μπροστά σ' άλλες απείρως βαναυσότερες απρέπειες, που διαπράττονται στη σελίδα, με τις οποίες το σχόλιό μου ούτε κατά διάνοια μπορεί να εξομοιωθεί στα μάτια κάθε καλοπροαίρετου αναγνώστη... Και δεν φαντάζομαι να μην έχουν υποπέσει στην αντίληψή σου κάποιες, τουλάχιστον, απ' αυτές και να... έτυχε να υποπέσει μόνον η επίμαχη δική μου...

5) Όσον αφορά την αυτοπεποίθηση, επειδή αυτή προϋποθέτει αμετακίνητες βεβαιότητες, προτιμώ να πορεύομαι στη ζωή αμφιβάλλοντας εκεί που οι άλλοι δεν το κουβεντιάζουν... Στο κάτω - κάτω, με την έλλειψη αυτοπεποίθησης μόνο τον εαυτό μου βλάπτω και κανέναν άλλον... ::hug.::
Ηypocrisy
25-05-2015 @ 21:01
Ομγκ! (σαν το ουγκ! ακουγεται)

προσωπικα με καλυψε,σε αφανταστο βαθμο αυτο, που διολου τυχαιο-ως, μολις πριν λιγο διαβασα και ειναι, για πολλα περασματα.. τιποτα αλλο κυριε προεδρε, ερωτικο-ας.

http://www.terrapapers.com/?p=2452
Denis
25-05-2015 @ 21:28
Έχεις δίκιο, βρε Γιούλη... Δώσαμε στο ζήτημα μεγαλύτερη αξία και σημασία απ' όση τού αρμόζει, σπαταλώντας φαιά ουσία τζάμπα και βερεσέ... Ένα ποίημά σου, που μ' απώθησε, άρεσε, αντιθέτως, στον Αντίγνωμο και σ' άλλους... Ε, και λοιπόν; Τί έγινε; No big deal... ::hug.::

Ενδιαφέρουσα φαίνεται η παραπομπή σου... ::yes.::
Ηypocrisy
25-05-2015 @ 22:42
περα απο διακριση απωθηση -το ανεξερευνητο αδιαχωριστο -τι εντος τι εκτος
Sui generis
25-05-2015 @ 23:24
Ομορφη δημιουργια.
Αντίγνωμος
26-05-2015 @ 01:53
1) Κυριε, γιατι θελετε πειστηρια για ενα γεγονος που ειναι αποκλειστικα προσωπικο και οχι καποιο αντικειμενικο συμβαν; Σας ειπα εξαρχης πως το σχολιο αφορουσε εμενα μα αρνειστε να το δεχτειτε. Οσο για τον λογο για τον οποιο εκφραστηκα σε σχολιο δικης σας δημιουργιας δεν ειναι αλλος απο το γεγονος οτι διαβαζοντας αυτην το σκεφτηκα. Για ονομα του θεου. Η αρνηση σας να δεχθειτε αυτο, αν μη τι αλλο υποτιμα τον συνομιλιτη σας.

2) Σας ειπα πως συμφωνα με την δικη μου κριση το σχολιο σας μου φανηκε κακεντρεχες. Μου εξηγησατε, εγω συνεχιζω μεν να ποστευω την αποψη μου διοτι δεν βρηκα επαρκη τον διαχωρισμο μεταξυ σατιρας και κακεντρεχειας, παρολα αυτα μπορουμε να ζησουμε διαφωνωντας. Η προσωπικη σας σχεση τωρα με την κυρια Γιουλη, το αν εκεινη προσβληθηκε απο το εν λογω σχολιο σας, ο ισχυρισμος σας περι υπερασπισης της απο εμενα κλπ με αφηνουν παγερα αδιαφορο. Απλως θελησα να σχολιασω κατι και λογω της παραφρασης σας σε αυτο, κουβεντα στην κουβεντα, φτασαμε εδω.

3) Δεν βρισκω καποια συνδεση αυτου που λετε με οτι ειπα εγω. Απλως σας ανεφερα πως κουβεντες τυπου "νομιζω πως εχω το δικαιωμα να εχω γνωμη.." μου μοιαζουν πομπωδεις δεδονενου οτι ειναι δεδομενο και μαλιστα κατοχυρωμενο απο το συνταγμα κι επισης ακομη και να ηθελα δεν εχω την ικανοτητα να σας την στερησω.

4) Αυτο ακριβως συνεβη. Γιατι σας κανει εντυπωση; Δεν ξερω τι αλλο γινεται σε αυτο το σαιτ, εγω απλως σχολιασα αυτο που ηθελα οταν μου δωθηκε ενα ερεθισμα, κατα την κριση μου, αξιολογο.

5) Συμφωνω απολυτα μαζι σας. Οταν ομως χαρη αυτου αρνειστε να πιστεψετε την ειλικρινη εκφραση καποιου, τοτε τον υποτιματε. Μπορειτε να την αρνηθειτε. Γιατι ομως να μην την πιστεψετε;

Υ.Γ.: Αυτα τα συναισθηματικα περι μεγαλης αξιας στο ζητημα και σημασιας, τι τα θελετε; Ειναι απλη ανθρωπινη επικοινωνια. Το σπουδαιοτερο πραγμα στον κοσμο!
Denis
26-05-2015 @ 12:04
Αντίγνωμε, στο αρχικό σχόλιό σου μού γράφεις, μεταξύ άλλων:

''Τι καλα, τι καλα,
πεσαν σχολια πολλα
Κι αφου μου μιλουν με δεος,
μαλλον εγινα σπουδαιος.''

Μέχρι την καταχώριση του σχολίου σου αυτού, δεν είχες αναρτήσει μ' αυτό το ψευδώνυμο ούτε ένα ποίημα και, συνακόλουθα, δεν είχες λάβει ούτε ένα σχόλιο... Αντιθέτως, το παρόν στιχούργημά μου είχε, ήδη, λάβει 14 σχόλια, αν τα μέτρησα σωστά, πριν το δικό σου... Είναι προφανές, ότι με ειρωνεύεσαι και με περιπαίζεις, ψέγοντάς με -πόθεν ορμώμενος, άραγε;- πως θεωρώ ότι έγινα μάλλον σπουδαίος, αφού έλαβα σχόλια πολλά και μου μιλούν με δέος, δεδομένου ότι εσύ δεν είχες καταχωρίσει καν ποίημα μέχρι τότε κι επομένως δεν ήταν νοητό να ψέγεις τον εαυτό σου, ότι έλαβες πολλά σχόλια και κατάντησες να θεωρείς πως έγινες σπουδαίος, επειδή σου μιλούν με δέος... Απορώ, ειλικρινά, γιατί με κουράζεις να εξηγώ αυτά που είναι, περίπου, αυταπόδεικτα... Σε παρακαλώ, λοιπόν, κατάλαβε επιτέλους, ότι δεν είμαι εγώ που υποτιμώ τον συνομιλητή μου, αλλά εκείνος που υποτιμά τη νοημοσύνη όλων μας (και τη δική του...).

Αυτό που θα μπορούσα, κατ' ευγενική παραχώρηση, να δεχθώ, είναι ότι το σχόλιό σου απευθυνόταν ΚΑΙ σε σένα, όπως ισχυρίζεσαι... Όμως, πρόδηλα στρεφόταν κι εναντίον μου, όπως τούτο προκύπτει από τις συνοδευτικές ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ περιστάσεις, που περίγραψα σ' όλα τα παραπάνω απαντητικά σχόλιά μου...

Κι αυτό που σου ΦΑΝΗΚΕ κακεντρεχές, η ίδια η ενδιαφερόμενη το αρνείται... Γράφει για ''καλοσχηματισμένα σκατά ολόγυρα'' και τη φευγαλέα αίσθηση ενός σκατού στο δέρμα της και σχολιάζω αν τράβηξε και το καζανάκι, και το συζητάμε ακόμα;! Κάνε μου τη χάρη, σε παρακαλώ...

Σε παρακαλώ, ασχολήσου με κάτι πιο ουσιώδες, όπως, π.χ., το τελευταίο ποίημά σου που το χάρηκα πραγματικά, ή με κάτι λιγότερο ανούσιο, τέλος πάντων...

Δεν είμαι αντίθετος στην ανθρώπινη επικοινωνία, απλά, όπως είν' ευνόητο, ο διαθέσιμος χρόνος μου, ακόμα και για την πιο ενδιαφέρουσα συζήτηση, δεν είναι απεριόριστος...

Ούτως ή άλλως, το σύστημα δεν μου ''συγχωρεί'' κι άλλο σχόλιο...

Υ.Γ.: Εκτός από το sui generis έχεις κι άλλα... φιλαράκια; Όλο αυτό το σκηνικό, πάντως, μού κάνει κάτι σαν deja vu... Σαν να το 'χω ξαναζήσει με το ίδιο πρόσωπο, αλλά μ' άλλα ψευδώνυμα...
Αντίγνωμος
26-05-2015 @ 14:17
Ε δεν συνεννοουμαστε. Σε αυτη την σελιδα ναι, δεν ειχα προσθεσει καποιο ποιημα, αυτο δεν σημαινει ομως πως δεν το ειχα κανει αλλου ωστε να μπορω να αναφερομαι σε μενα. Τελος παντων, εφοσων εχω την προτροπη σας να τελειωσουμε την συζητηση, ευχαριστως και να το κανουμε. (Προσπερνωντας τις γελοιοτητες περι αλλων ψευδονυμων)

Υ.Γ.: Χαιρομαι που σας αρεσε το πρωτο ποιημα μου εδω.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο