|
| Σκληρά τα μέτρα, κύριε Τσίπρα | | | Ψυχραιμία, ενημέρωση και σύνεση... "Αρχής τετευχώς, ίσθι ταύτης άξιος". Μένανδρος, 4ος αιών π.Χ., Αρχαίος Έλληνας ποιητής μτφρ: αν αποκτήσεις κάποιο αξίωμα, να [φροντίσεις να] φανείς αντάξιός του | | Σκληρά τα μέτρα, κύριε Τσίπρα, που θέσατε και υπογράψατε σαν πρόταση της Ελλάδας στους Θεσμούς. Τόσο σκληρά που το περιβόητο "mail Χαρδούβελη" μοιάζει με παραμυθάκι για παιδιά προσχολικής ηλικίας και τόσο απόμακρα από το περιβόητο "Πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης" που οι τριγμοί στο εσωτερικό του κόμματός σας έγιναν εκκωφαντικοί και σας ανάγκασαν σε άτακτη υποχώρηση από τις διαπραγματεύσεις, προκειμένου να αποφύγετε την διάλυσή του. Υποχώρηση στερούμενη συγκεκριμένου σχεδίου και προοπτικής, χωρίς εγγυήσεις για την βιωσιμότητα της χώρας στις υπάρχουσες οικονομικές, γεωπολιτικές (και εν, τέλει, στις ολοένα ολισθαίνουσες κοινωνικές-εσωτερικές) συνθήκες.Έχετε καταλάβει πως, μη αναλαμβάνοντας την πολιτική ευθύνη των επιλογών σας, δημιουργείτε στους πολίτες έναν βαθύτατο διχασμό που παραπέμπει σε άλλες, από όλους απευκτέες εποχές;
Μη, κύριε Πρωθυπουργέ, σας παρακαλώ να μην αρχίσετε να μου εξιστορείτε την κατάσταση που παραλάβατε, δεν βρίσκεστε πλέον στην αντιπολίτευση ώστε να μιλάτε απαλλαγμένος ευθυνών. Πολύ καλά γνωρίζατε τις συνθήκες όταν διεκδικήσατε με επιτυχία την εξουσία και ακόμα καλύτερα τις αντιληφθήκατε όταν αναλάβατε τη διακυβέρνηση της Χώρας. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΗ κληθήκατε να διαχειριστείτε και υποσχεθήκατε να θεραπεύσετε, σε όφελος του ελληνικού λαού. Γνωρίζατε τις δεσμεύσεις που (κακώς και άκριτα, σε έναν τεράστιο βαθμό) είχε αναλάβει η Χώρα μας δια των, ομοίως με τη δική σας, δημοκρατικά εκλεγμένων κυβερνήσεών του.
Ειλικρινά, κύριε Τσίπρα, ποσώς με αφορά τούτη τη στιγμή η επιχειρηματολογία σας για το πόσο κακά διακυβέρνησαν οι προηγούμενοι. ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΑΠΑΙΤΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΤΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΑΜΕΣΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΡΗΤΟΡΕΥΕΤΕ ΕΑΝ Η ΦΩΤΙΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ Η΄ ΑΠΟΤΣΙΓΑΡΟ. Πρέπει να καταλάβετε ότι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ.
Όλες τούτες τις μέρες περιμένω απαντήσεις που, προφανώς, κανένας σας δεν είναι διατεθειμένος ή ικανός να δώσει:
Σε τι ακριβώς εξυπηρέτησε η άτακτη φυγή σας από τις διαπραγματεύσεις, όταν μάλιστα η δική σας πρόταση συνέκλινε τραγικά με τις απαιτήσεις των πιστωτών;
Ποια ακριβώς είναι η προοπτική που μας προτείνετε με τη λήξη του προγράμματος απόψε;
Τι σας ώθησε στην διεξαγωγή δημοψηφίσματος σχετικά με μια πρόταση που δεν είναι πλέον στο τραπέζι και, κυρίως,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΒΑΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΤΕ ή έστω τώρα, την ύστατη στιγμή, ώστε να έχει η πρωτοβουλία σας κάποιο νόημα;
Ποιες εγγυήσεις μας παρουσιάζετε ότι, αν ψηφίσουμε "οχι" στο ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ερώτημά σας, θα ξαναβρεθούμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, και μάλιστα ισχυρότεροι, όπως ισχυρίζεστε χωρίς λοιπές εξηγήσεις;
Με πόση ακρίβεια επιστρέφετε στα χνάρια των προκατόχων σας, όσον αφορά το πέταγμα της "καυτής πατάτας" στον ελληνικό λαό, ελέω της τοποθέτησης της ενότητας του κόμματός σας και των μηχανισμών του ΠΑΝΩ από τον λαό που κυβερνάτε...
Μη, κύριε Πρωθυπουργέ, μη με υποτιμάτε τόσο. Ο λαός σας έδωσε ένα τεράστιο πλεονέκτημα και οφείλετε να το σεβαστείτε, διαπραγματευόμενος "σκληρά και εντός του Ευρώ", αφού δεν φαίνεται να γνωρίζετε και ο ίδιος πού μας οδηγείτε. Μην υποτιμάτε όλους εμάς, απέχοντας από τον αγώνα για την παραμονή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (στ' αλήθεια αρνείστε ότι, δια των πράξεων και των παραλείψεών σας, μεθοδεύετε την έξοδό μας από αυτήν;). Μην υποτιμάτε εκείνους που στο πρόσωπό σας αναζήτησαν την νεκρανάσταση της ελπίδας τους για ένα καλύτερο αύριο, δηλώνοντάς τους ότι δεν είναι άξιοι να καταφέρουν αυτό που η Κύπρος , η Ιρλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες πέτυχαν.
Πείτε μου, κύριε Τσίπρα, μια χώρα που έχει συνδέσει τις κεντρικές οικονομικές και δημοσιονομικές αρτηρίες και λειτουργίες της στο πλαίσιο μιας συγκεκριμένης θεσμικής δομής, που είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τις τεράστιες υποχρεώσεις αλλά και τα εξίσου τεράστια προγράμματα ενίσχυσης (είναι ιλιγγιώδη τα ποσά που έχει απορροφήσει η Ελλάδα όλα τούτα τα χρόνια αλλά δεν σας είδα να αναζητείτε πού ακριβώς κατέληξε τεράστιο μέρος αυτών...), μπορεί ξαφνικά να ... ιδιωτεύσει; Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι έδιναν στη λέξη "ιδιώτης" πολύ συγκεκριμένο νόημα, το οποίο οι αγγλοσάξονες με ακρίβεια αποτύπωσαν, στην δανεισμένη από εμάς λέξη "idiot", δηλαδή ανόητος, βλάκας, αφελής.
Τι ωθείτε τον ανενημέρωτο από εσάς κόσμο να πράξει ακριβώς... και πού, μέσα στις παραινέσεις σας, χωρεί η "ελεύθερη βούληση" όταν ο κόσμος στερείται ενημέρωσης και γνώσης;
Γιατί δεν εξηγείτε στον κόσμο τι πραγματικά σημαίνει η κατάρρευση του τραπεζικού συστήματος για τη ζωή τους (και δεν αναφέρομαι μόνο στο capital control στο οποίο, αναπόφευκτα, καταφύγατε), τι σημαίνει η αγορά να ασφυκτιά από την παντελή απουσία κεφαλαίων, τι συνεπάγεται η πραγματική αδυναμία του κράτους να παράσχει οτιδήποτε στους πολίτες του, είτε πρόκειται για την υγεία, την περίθαλψη, τη μόρφωση, την εν γένει προστασία των θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων του;
Κάποιος πρέπει να σας υπενθυμίσει, κύριε Πρωθυπουργέ,
ότι η πτώχευση δεν μας απαλλάσσει από τα εσωτερικά και εξωτερικά χρέη μας (τα οποία εξακολουθούν να αποτιμώνται σε Ευρώ),
ότι όλα τα δάνεια των πολιτών έχουν εκχωρηθεί σαν εγγυήσεις στην Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα, για την χρηματοδότηση των τραπεζών από τον ELA ενώ τα κρατικά έχουν ως εγγύηση την κρατική περιουσία,
ότι η έλλειψη ρευστότητας αφανίζει κάθε προοπτική αξιοπρεπούς επιβίωσης, πόσο μάλλον ανάπτυξης.
Θυμηθείτε ότι το λίγο αποτελεί μια βάση, το μηδέν ίσως και να εμπεριέχει μια ρομαντική δόση ελπίδας αλλά το να ξεκινάς υπό του μηδενός και με όλους απέναντί σου (σε όλα πια έχουμε δίκιο και εκείνοι άδικο;) καθιστά την προσπάθεια νομοτελειακά καταδικασμένη. Αφουγκραστείτε την Ιστορία, κύριε Τσίπρα, κανένας δεν μπορεί να γράψει (συνειδητά) ιστορία, όταν την αγνοεί.
Ποτέ καμία "επανάσταση" δεν ευόδωσε στερούμενη συμμάχων, οι οποίοι ταυτίζουν με αυτήν και δικά τους συμφέροντα. Δουλειά σας ήταν και είναι να καταστήσετε ημάς ισχυρούς δια της παρουσίας και όχι δια της αποχώρησής μας από την Ευρώπη, άλλωστε σε τούτη την υπόσχεση στηρίξατε την εκλογή σας.
Μη, κύριε Τσίπρα, σταματήστε να μου φέρνετε συνεχώς στο μυαλό το "άγγελος εξάγγελος", χωρίς όμως της τελευταίες στροφές, εκείνες της αποκάλυψης της σκληρής αλήθειας.
Και, αν δεν θέλετε να ακούσετε εμένα, μια εκ των εκατομμυρίων προβληματισμένων πολιτών, υπάρχει ακόμη χρόνος να ακούσετε τον δικό σας άνθρωπο, τον ευρωβουλευτή σας και συνταγματολόγο κ. Χρυσόγονο, ο οποίος ήδη από το Μάρτη προέβλεψε και σας προειδοποίησε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες πού οδηγεί η τακτική(;) σας.
http://www.kathimerini.gr/821432/article/epikairothta/politikh/dramatikh-diaforopoihsh--xrysogonoy
Σκληρά τα μέτρα, κύριε Τσίπρα, που προτείνατε στους δανειστές μας, αλλά απάνθρωπα τα σταθμά που θέτετε, εν αγνοία των πολιτών σας, στην "Ελληνική υπερηφάνεια και αξιοπρέπεια".
Με αγωνία και όση τιμή έχω ακόμη περισώσει,
η ελληνίδα πολίτης
Αγάπη Μουνδριανάκη
Δικηγόρος
|
| | | | | | | Στατιστικά στοιχεία | | | | Σχόλια: 11 Στα αγαπημένα: 4
| | | | | | |
| Το χέρι μου άπλωσα, ψυχή μου, και σε βρήκα, τσιγγάνα μες στην αυτοκρατορία των συμπτώσεων. | | |
|
**Ηώς** 30-06-2015 @ 20:04 | Δεν υπάρχει σήμερα σοβαρός οικονομολόγος στον πλανήτη που να ισχυρίζεται ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος είναι βιώσιμο. Κάποιοι τολμούν και το ψιθυρίζουν στο εσωτερικό στρουθοκαμηλίζοντας και κάποιοι το φωνάζουν στο εξωτερικό, επειδή δεν θέλουν να δώσουν(στη σημερινή τουλάχιστον κυβέρνηση)μια τέτοια διευκόλυνση. Κακά τα ψέματα, εκεί ακριβώς σκόνταψε η διαπραγμάτευση. Όχι στο λάδι και στο ξύδι των φοροεισπρακτικών επινοήσεων.
Ας μην έχουμε αυταπάτες. Αποδοχή πρόσθετων δανειακών συμβάσεων χωρίς γενναία ρύθμιση χρέους μετατρέπει την Ελλάδα σε ένα κράτος-ζόμπι της ευρωζώνης, έναν φτηνό, «ανταγωνιστικό» λουτρότοπο όπου θα πλένουν τα πόδια τους οι κεντροευρωπαίοι τουρίστες και οι ντόπιοι θα ψάχνουν στα σκουπίδια…
Το ναι ή το όχι είναι πια προσωπική μας ευθύνη. Δεν θα μας το υποδείξει κανένας πολιτικός. Οφείλουμε να ψηφίσουμε με ώριμη και καθαρή σκέψη χωρίς κομματικές ή πολιτικές υποδείξεις. Όλοι οι πολιτικοί ανεξαρτήτου κόμματος και χρώματος έχουν εξασφαλίσει τον εαυτό τους και τους γύρω τους (τους δικούς τους δηλαδή). Είναι η στιγμή να κλείσουμε τ΄αυτιά μας, στις υποδείξεις τους, στις πλάνες τους και να δούμε καθαρά τι σημαίνει αυτό το ναι ή αυτό το όχι. Ποιο θα είναι το αύριο, το δικό μας αύριο…
τα ΜΜΕ αυτή τη συγκεκριμμένη στιγμή κάνουν τη μέγιστη ζημιά σε όλους μας...καθένας διαλέγει το γήπεδο ανάλογα με το παιχνίδι που θα παίξει...(για όλους τους πολιτικούς)
φτάνει πια η τρομολαγνεία τους, έσπειραν και σπέρνουν το διχασμό, τον πανικό και το φόβο
το παιχνίδι νομίζω παίζεται σε πολύ υψηλά κλιμάκια διπλωματίας...πολιτικοί και οικονομικοί δολοφόνοι
ας μη γίνουμε κι εδώ μέσα μπαλλάκι του καθένα που κομπάζεται και εμπαίζει με τη νοημοσύνη μας
http://mignatiou.com/2015/06/fiasko-gia-tin-evropi-i-klistes-trapezes-stin-ellada/
καλησπέρα Αγάπη | | pennastregata 30-06-2015 @ 20:08 | Κωστή, ποιος είπε πως, σε περίπτωση συμφωνίας, θα τρώει κανείς από τα έτοιμα; Έχουμε ήδη εκτεθεί ανεπανόρθωτα και αυτά έχουν τελειώσει. Σκληρότατη δουλειά χρειάζεται, για να μην ζήσουν τα παιδία μας αυτά που ζούσαν οι παπούδες μας. Και στόχους.Πραγματοποιήσιμους στόχους.
Τα φιλιά μου στην οικογένεια, περιμένω τον καφε! | | Nikos Krideras 30-06-2015 @ 20:38 | καλησπέρα Αγάπη στα μετρα που ο τσίπρας προτεινει εχε βαλει ως
όρο την επαναφορά του κατοτατου μισθού και την επαναφορά των συλογικών διαπραγματευσεων καθώς και των οριμανσεων τριετιων
με ολο το σεβασμο
τά μετρα του τσίπρα για το 15- 16 ανερχονται σε περιπου 8 δις με πλεονασματα γυρο στο 1 τις εκατο για φετος και δυο δυομησο για το 16 το μειλ χαρδουβελη
πώς με μετρα ενος περιπου δίς κατα τον κυριο Σαμαρα θα εχει πλεονασματα 2,5 δις για φετος και 5 δις για το 16
πως μπορει να γινει αυτό
μονο με εναν τρόπο απολύσεις απολύσεις απολύσεις | | pennastregata 30-06-2015 @ 20:41 | Φωφώ, καλησπέρα!
Φυσικά και δεν είναι βιώσιμο το ελληνικό χρέος, κανένας μέχρι σήμερα δεν ήταν άξιος να το διαπραγματευτεί με επάρκεια και σοβαρότητα. Το χρέος όμως θα εξακολουθήσει να υφίσταται (σε Ευρώ) και μετά την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη, την Ευρώπη, σε περίπτωση χρεωκοπίας ή μαζικής μας μετανάστευσης στα υψίπεδα του Γκολάν.
Όσα κουρέματα και αν γίνουν το χρέος θα είναι πάντοτε εκεί, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Και ανάπτυξη σε ασταθές και ευμετάβλητο έδαφος δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ.
Η "απόφαση" που, κατόπιν εορτής, μας εξωθεί ο κύριος Τσίπρας να πάρουμε, είναι μια προσπάθεια νομιμοποίησης της ασταθούς συμπεριφοράς του και αυτό με εξοργίζει. Κυρίως διότι προσπαθεί να με πείσει ότι θα είναι μέγιστη επιτυχία η κατακρήμνιση της ζωής και των προοπτικών των παιδιών μου, σε συνθήκες του περασμένου αιώνα.
Σε φιλώ | | pennastregata 30-06-2015 @ 20:46 | Νίκο, ευχαριστώ για την επισήμανση, θα το ψάξω καλύτερα.
Οι ώρες, πάντως, περνούν και δεν μας έχουν πει πώς θα είναι η ζωή μας μετά το ζητούμενο από την κυβέρνηση "όχι". Από εκείνους το ζητώ, μας το οφείλουν, για να μην μπαίνω κι εγώ στον κόπο να "κινδυνολογώ". Καλό βράδυ. | | Mπουρμάς 30-06-2015 @ 20:57 | Καλησπέρα, αν ήξερα ότι ήταν δικό σου το κείμενο-το π[ερασα για αναμετάδοση--δεν θα εκφραζόμουνα σε καμιά περίπτωση έτσι. Εχεις δικιο και συγνώμη.
Η γνώμη μου δεν θα ήταν διαφορετική αλλά η θα το περιτυλιγα με την ανάλογη ευγένια ή δεν θα σχολίαζα. Λάθος μου και να με συμπαθάς. ::cry.::
Αν θες μπορείς να το εκλάβεις σαν στάση μου απέναντι σ όλους μας σαν λαό. | | Nikos Krideras 30-06-2015 @ 21:06 | Αγάπη απλά πραγματα και σκεψεις μεσου νου
το χρεος ειναι περί τα 400 δίς
αν για τα επομενα χρονια εχουμε καθε χρονο με αιμα θυσιες και φτωχια
προτογ πλεονασματα 10 δις θελουμε 40 χρονια να το ξεχρεωσουμε
με 0 επιτοκιο
η λύση για μενα μετα 40 χρονια δουλειας στα 53 που εχω ζησει δραχμή και ευρω ειναι συγουρα η δραχμή
πως όμως να ξαναπαρουν οι μηχανες μας μπρός
η αγροτική παραγωγη η βιοτεχία η ναυτιλία ο τουρισμός
και το ποιό κυριο να σταματησει η κλεψιά ! | | astrojoggi's 01-07-2015 @ 03:52 | Στουρναρας uber alles)))
Ο Χαρδουβελης ετοιμαζε 20 δις πληρωμων σε μια χρονια
σε μια χωρα συσσιτιων...
με ανοιγμα των κατασχεσεων...
Σημαντικες οι αλλαγες που γινονται στην δικαιοσυνη
μια και θα δωσουν λογο καποια στιγμη...
Ο Γεωργιου ειναι ακομα αρρωστος ... ο Στουρναρας θα προσελθει...
ο εκβιασμος που υπεστει ο Τσιπρας δειχνει τι υπεγραφαν ...
Να κλεισουν ολες οι Οφσορ))))))))
Ο Βοριδης και ο Αδωνης να πλεξουν μια κουβερτουλα στον Σιομπλε))))))))))
Εμεις οι υπολοιποι να σταθουμε διπλα στην κυβερνηση
μπας και καταφερουν να λυγισουν τους Ολιγαρχες
Την Ευρωπαικη Ελιτ που κινει τις μαριονετες της
κι αν δεν τα βρουμε να πανε στα διαλα , το γραφω χρονια
τυπωνουμε 1 ευρω = 3 Νεοδραχμες και τελος...
| | Αναπάντεχος 01-07-2015 @ 08:38 | Αυτό είναι το μειλ Χαρδούβελη το οποίο θα εφαρμόζεται κάθε μήνα δηλ έντεκα δις το χρόνο για να μας σώσει και όχι όπως παρουσιάζεται στα μπλουζάκια του Αδωνι
http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/762821/ti-perilamvanei-to-kauto-e-mail-hardouveli-stin-troika Την καλημέρα μου | | pennastregata 01-07-2015 @ 12:06 | kostas maris
30-06-2015 @ 19:49 Όμορφο, ως πάντα, Κωστή μου, αλλά οι αγώνες δίνονται εντός και όχι εκτός γηπέδου...
πιάνομαι αγάπη από το δικό σου σχόλιο στο δικό μου σημερινό έμμετρο , με τα λόγια δεν τα πάω καλά και το ξέρεις , λοιπόν για να πάιξω εντός γηπέδου κι όχι εκτός λέω ΟΧΙ , ας φάω εγώ την όποια "καυτή πατάτα" και όχι τα παιδιά μου και των παιδιών μου τα παιδιά, αρκετά μας τρομοκράτησαν, μας γονάτισαν και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, τα ίδια πρεσβεύω και στο αυριανό μου έμμετρο ίσως με καλύτερο κι αναλυτικότερο τρόπο ίσως με χειρότερο και δυσνόητο , αλλά η απάντηση είναι ίδια ΟΧΙ , θεώρησα χρέος μου να απαντήσω και το έκανα , σε ευχαριστώ και όταν κατέβω ρέθυμνο κερνάω έναν καφέ , τώρα ευρώ θα πληρώσω ή δραχμές δεν ξέρω , να σαι καλά ...
**Ηώς**
30-06-2015 @ 20:04 Δεν υπάρχει σήμερα σοβαρός οικονομολόγος στον πλανήτη που να ισχυρίζεται ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος είναι βιώσιμο. Κάποιοι τολμούν και το ψιθυρίζουν στο εσωτερικό στρουθοκαμηλίζοντας και κάποιοι το φωνάζουν στο εξωτερικό, επειδή δεν θέλουν να δώσουν(στη σημερινή τουλάχιστον κυβέρνηση)μια τέτοια διευκόλυνση. Κακά τα ψέματα, εκεί ακριβώς σκόνταψε η διαπραγμάτευση. Όχι στο λάδι και στο ξύδι των φοροεισπρακτικών επινοήσεων.
Ας μην έχουμε αυταπάτες. Αποδοχή πρόσθετων δανειακών συμβάσεων χωρίς γενναία ρύθμιση χρέους μετατρέπει την Ελλάδα σε ένα κράτος-ζόμπι της ευρωζώνης, έναν φτηνό, «ανταγωνιστικό» λουτρότοπο όπου θα πλένουν τα πόδια τους οι κεντροευρωπαίοι τουρίστες και οι ντόπιοι θα ψάχνουν στα σκουπίδια…
Το ναι ή το όχι είναι πια προσωπική μας ευθύνη. Δεν θα μας το υποδείξει κανένας πολιτικός. Οφείλουμε να ψηφίσουμε με ώριμη και καθαρή σκέψη χωρίς κομματικές ή πολιτικές υποδείξεις. Όλοι οι πολιτικοί ανεξαρτήτου κόμματος και χρώματος έχουν εξασφαλίσει τον εαυτό τους και τους γύρω τους (τους δικούς τους δηλαδή). Είναι η στιγμή να κλείσουμε τ΄αυτιά μας, στις υποδείξεις τους, στις πλάνες τους και να δούμε καθαρά τι σημαίνει αυτό το ναι ή αυτό το όχι. Ποιο θα είναι το αύριο, το δικό μας αύριο…
τα ΜΜΕ αυτή τη συγκεκριμμένη στιγμή κάνουν τη μέγιστη ζημιά σε όλους μας...καθένας διαλέγει το γήπεδο ανάλογα με το παιχνίδι που θα παίξει...(για όλους τους πολιτικούς)
φτάνει πια η τρομολαγνεία τους, έσπειραν και σπέρνουν το διχασμό, τον πανικό και το φόβο
το παιχνίδι νομίζω παίζεται σε πολύ υψηλά κλιμάκια διπλωματίας...πολιτικοί και οικονομικοί δολοφόνοι
ας μη γίνουμε κι εδώ μέσα μπαλλάκι του καθένα που κομπάζεται και εμπαίζει με τη νοημοσύνη μας
http://mignatiou.com/2015/06/fiasko-gia-tin-evropi-i-klistes-trapezes-stin-ellada/
καλησπέρα Αγάπη
pennastregata
30-06-2015 @ 20:08 Κωστή, ποιος είπε πως, σε περίπτωση συμφωνίας, θα τρώει κανείς από τα έτοιμα; Έχουμε ήδη εκτεθεί ανεπανόρθωτα και αυτά έχουν τελειώσει. Σκληρότατη δουλειά χρειάζεται, για να μην ζήσουν τα παιδία μας αυτά που ζούσαν οι παπούδες μας. Και στόχους.Πραγματοποιήσιμους στόχους.
Τα φιλιά μου στην οικογένεια, περιμένω τον καφε!
Nikos Krideras
30-06-2015 @ 20:38 καλησπέρα Αγάπη στα μετρα που ο τσίπρας προτεινει εχε βαλει ως
όρο την επαναφορά του κατοτατου μισθού και την επαναφορά των συλογικών διαπραγματευσεων καθώς και των οριμανσεων τριετιων
με ολο το σεβασμο
τά μετρα του τσίπρα για το 15- 16 ανερχονται σε περιπου 8 δις με πλεονασματα γυρο στο 1 τις εκατο για φετος και δυο δυομησο για το 16 το μειλ χαρδουβελη
πώς με μετρα ενος περιπου δίς κατα τον κυριο Σαμαρα θα εχει πλεονασματα 2,5 δις για φετος και 5 δις για το 16
πως μπορει να γινει αυτό
μονο με εναν τρόπο απολύσεις απολύσεις απολύσεις
pennastregata
30-06-2015 @ 20:41 Φωφώ, καλησπέρα!
Φυσικά και δεν είναι βιώσιμο το ελληνικό χρέος, κανένας μέχρι σήμερα δεν ήταν άξιος να το διαπραγματευτεί με επάρκεια και σοβαρότητα. Το χρέος όμως θα εξακολουθήσει να υφίσταται (σε Ευρώ) και μετά την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη, την Ευρώπη, σε περίπτωση χρεωκοπίας ή μαζικής μας μετανάστευσης στα υψίπεδα του Γκολάν.
Όσα κουρέματα και αν γίνουν το χρέος θα είναι πάντοτε εκεί, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Και ανάπτυξη σε ασταθές και ευμετάβλητο έδαφος δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ.
Η "απόφαση" που, κατόπιν εορτής, μας εξωθεί ο κύριος Τσίπρας να πάρουμε, είναι μια προσπάθεια νομιμοποίησης της ασταθούς συμπεριφοράς του και αυτό με εξοργίζει. Κυρίως διότι προσπαθεί να με πείσει ότι θα είναι μέγιστη επιτυχία η κατακρήμνιση της ζωής και των προοπτικών των παιδιών μου, σε συνθήκες του περασμένου αιώνα.
Σε φιλώ
pennastregata
30-06-2015 @ 20:46 Νίκο, ευχαριστώ για την επισήμανση, θα το ψάξω καλύτερα.
Οι ώρες, πάντως, περνούν και δεν μας έχουν πει πώς θα είναι η ζωή μας μετά το ζητούμενο από την κυβέρνηση "όχι". Από εκείνους το ζητώ, μας το οφείλουν, για να μην μπαίνω κι εγώ στον κόπο να "κινδυνολογώ". Καλό βράδυ.
Mπουρμάς
30-06-2015 @ 20:57 Καλησπέρα, αν ήξερα ότι ήταν δικό σου το κείμενο-το π[ερασα για αναμετάδοση--δεν θα εκφραζόμουνα σε καμιά περίπτωση έτσι. Εχεις δικιο και συγνώμη.
Η γνώμη μου δεν θα ήταν διαφορετική αλλά η θα το περιτυλιγα με την ανάλογη ευγένια ή δεν θα σχολίαζα. Λάθος μου και να με συμπαθάς.
Αν θες μπορείς να το εκλάβεις σαν στάση μου απέναντι σ όλους μας σαν λαό.
Nikos Krideras
30-06-2015 @ 21:06 Αγάπη απλά πραγματα και σκεψεις μεσου νου
το χρεος ειναι περί τα 400 δίς
αν για τα επομενα χρονια εχουμε καθε χρονο με αιμα θυσιες και φτωχια
προτογ πλεονασματα 10 δις θελουμε 40 χρονια να το ξεχρεωσουμε
με 0 επιτοκιο
η λύση για μενα μετα 40 χρονια δουλειας στα 53 που εχω ζησει δραχμή και ευρω ειναι συγουρα η δραχμή
πως όμως να ξαναπαρουν οι μηχανες μας μπρός
η αγροτική παραγωγη η βιοτεχία η ναυτιλία ο τουρισμός
και το ποιό κυριο να σταματησει η κλεψιά !
astrojoggi's
01-07-2015 @ 03:52 Στουρναρας uber alles)))
Ο Χαρδουβελης ετοιμαζε 20 δις πληρωμων σε μια χρονια
σε μια χωρα συσσιτιων...
με ανοιγμα των κατασχεσεων...
Σημαντικες οι αλλαγες που γινονται στην δικαιοσυνη
μια και θα δωσουν λογο καποια στιγμη...
Ο Γεωργιου ειναι ακομα αρρωστος ... ο Στουρναρας θα προσελθει...
ο εκβιασμος που υπεστει ο Τσιπρας δειχνει τι υπεγραφαν ...
Να κλεισουν ολες οι Οφσορ))))))))
Ο Βοριδης και ο Αδωνης να πλεξουν μια κουβερτουλα στον Σιομπλε))))))))))
Εμεις οι υπολοιποι να σταθουμε διπλα στην κυβερνηση
μπας και καταφερουν να λυγισουν τους Ολιγαρχες
Την Ευρωπαικη Ελιτ που κινει τις μαριονετες της
κι αν δεν τα βρουμε να πανε στα διαλα , το γραφω χρονια
τυπωνουμε 1 ευρω = 3 Νεοδραχμες και τελος...
Αναπάντεχος
01-07-2015 @ 08:38 Αυτό είναι το μειλ Χαρδούβελη το οποίο θα εφαρμόζεται κάθε μήνα δηλ έντεκα δις το χρόνο για να μας σώσει και όχι όπως παρουσιάζεται στα μπλουζάκια του Αδωνι
http://www.newsbeast.gr/financial/arthro/762821/ti-perilamvanei-to-kauto-e-mail-hardouveli-stin-troika Την καλημέρα μου
| | seizeTHEday 25-11-2015 @ 17:43 | Δυστυχώς δεν έχει πάτο το βαρέλι. | | |
Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο
|
|
|