Έφηβος ήδη
Στα ηχεία σκυφτός
Τον επικήδειο ακούς, του rock 'n roll...
Οι ονειρώξεις την πόρτα σου χτυπάν
Όταν ξεχνάς το γιατροσόφι τού Αυνάν*
Κι εκείνη εισβάλλει, λαμπερή, στο παρελθόν:
Η θεία Άννια στον κόσμο αυτό δίνει παρόν
... ... ...
Τώρα βαδίζει
Προς το μετρό
Κυνηγημένο
Το Αιώνιο Θηλυκό
Γύρω σκορπίζει
Τα οιστρογόνα
Το ξωτικό, στης βιοπάλης τον αγώνα
Ποια εμμονή την τοποθέτησε ψηλά;
Δεσπόζει απρόσιτη, της libido θεά
Πολιορκημένος απ΄τα τέσσερα στοιχεία
Φαντασιώνεσαι την ξένη συνουσία!
... ... ...
solo
... ... ...
ΓΗ - Γιατί στη γη καραδοκούνε πειρασμοί
Όπως της θείας Άννιας το κορμί
ΑΗΡ - Ο ουρανός γαλανό αντανακλά
Από της θείας Άννιας τη ματιά
ΥΔΩΡ - Ο καταρράκτης και το κύμα αντηχεί
Της θείας Άννιας την απόμακρη φωνή
ΠΥΡ - Ο Ήλιος τώρα θα δύσει οριστικά
Μέσα στης θείας Άννιας τα μαλλιά...
*[..."πικρό του αυνάν το γιατροσόφι...": Δανεισμένη ιδέα από ένα ποίημα του Γιώργου Χριστογιάννη (Συλλογή: Απολιθωμένα Μειδιάματα - 1984)]
[I]
« για τις ώρες του γενετήσιου αφόρητου,
η σοφή φύση έχει επινοήσει την ασφαλιστική δικλείδα της ονείρωξης...
Ο Σολωμός και ο Παπαδιαμάντης ζήσανε στην εγκράτεια και πειθαρχία,
τη δε οδύνη της βούλησής τους για αυνανισμό
την έκαναν ποίηση και δημιουργία...
Δεν είναι αφύσικος ο άνθρωπος
που ούτε συνέρχεται προς το έτερον φύλον,
αλλά ούτε και αυνανίζεται,
γιατί στο πρόβλημα αυτό,
η ονείρωξη είναι η καθ'ύπνους ευγενική λύση της φύσης
Ο Νίτσε επίσης χαρακτηρίστηκε ως ο γίγαντας τούτης της βούλησης
γιατί δεν γνώρισε κι αυτός γυναίκα...»
ένα μικρό απόσπασμα από τη Γκέμμα του Λιαντίνη κεφ δ'
(ΑΥΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΪΝ ΣΕΛ 47)
η ανάλυση για όλους...
στη Γένεση κεφ 38 υπάρχει η μυθολογική ανάλυση αυτού
του κοσμοϊστορικού γεγονότος (Θάμαρ και Αυνάν)
και ο καθοριστικός ρόλος του όφεως