Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132760 Τραγούδια, 271256 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Σήμερα, ημέρα Τεμπονέρα
 
Όσοι λατρεύουν τους χουντέους
επίκληση κάνουν του πέους
να μπει βαθειά μες στο κορμί τους,
σε φίλους και την αδερφή τους.

Σήμερα, ημέρα Τεμπονέρα.
Θύμα, σ` ακόμα μία λέρα.
Σπορά κι αυτή ενός Αδόλφου
μέλος ενός αθλίου βόθρου.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 4
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Κοινωνικά & Πολιτικά,Πρόσωπα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

Eμείς δεν βουλώνουμε τα' Ⓐυτιά μας σε Σειρήνες, τις ρίχνουμε στο κⒶτⒶστρωμⒶ και τις γλεντⒶμε © ® †
 
Mπουρμάς
08-01-2021 @ 14:13
``Του φεύγω απ’ τα δεξιά μου φεύγει απ’ τα ζερβά
Αν με νικήσει νά! αν τον νικήσω, να! `` ::rock.::
Mπουρμάς
08-01-2021 @ 22:23
Ποιος μας γηροκομεί
τη σήμερον ημέρα,
ψηστιέρα, καρβουνιέρα,
μούσα δεκεμβριανή.
Πολέμησα καιρό
σε όλα τα πεδία
και με τυφλή μανία
ξέσκιζα τον εχθρό.
Τώρα με χειρουργεί
η αλλήθωρη νεολαία,
μια τσογλανοπαρέα,
που κάνει κριτική
Mπουρμάς
04-09-2021 @ 00:30
πρώτα άνθρωπος και μετά Έλληνας [Επεξεργασία] [Οριστική διαγραφή] [Προηγούμενη σελίδα]
Αγράμματος, ΟΧΙ ΦΛΑΤΣ!

Στόκε! Θα σου το πω για πρώτη και τελευταία φορά για να σε ανακουφίσω επιτέλους.

Το πρώτο πρώτο Ελληνικό έθνος, όταν φτιάχτηκε ήταν φιλοσοφικά απόλυτα

ανθρωποκεντρικό. Σε καμία περίπτωση εθνοκεντρικό τύπου παπαδαριού.



Εξού και το ``πρώτα άνθρωπος και μετά Έλληνας``.

Αλλά τι σου εξηγώ εγώ τώρα!!!!!!

Θα μας αρχίσεις πάλι τις απίστευτες σου πίπες, μέχρι τελικής πτώσεως;

Γάμα αέρα τώρα αμαθές ον. ΟΧΙ ΦΛΑΤΣ!



Στατιστικά στοιχεία
Αναγνώσεις: 39
Σχόλια: 5
Στα αγαπημένα: 0




Ταξινόμηση
Κατηγορίες
Φιλοσοφικά,Γεγονότα - Ιστορία - Μυθολογία
Ομάδα





Επιλογές

[Κοινή χρήση facebook] Κοινή χρήση facebook
[Στα αγαπημένα] Στα αγαπημένα
[Εκτυπώσιμη μορφή] Εκτυπώσιμη μορφή
[Μήνυμα στο δημιουργό] Μήνυμα στο δημιουργό
[Σχόλια του μέλους] Σχόλια του μέλους
[Αναφορά!] Αναφορά!



Eμείς δεν βουλώνουμε τα' Ⓐυτιά μας σε Σειρήνες, τις ρίχνουμε στο κⒶτⒶστρωμⒶ και τις γλεντⒶμε © ® †

Mπουρμάς (Μανούσος Μπουρμάς ®) © 03-09-2021 @ 09:44

Mπουρμάς
03-09-2021 @ 14:14 Antiope11
03-09-2021 @ 09:03 ...kai vgale ton SKASMO mwri SkatoMPOXA gia ton "Thwdoraki"(R.I.P) ............. esy mwri LEXRA vrikes na psalleis ton epikeidio tou??

Ksexases ti eixes grapsei otan o "Thwdorakis" milise gia tin enotita tou ellinikou ethnous kai tin tautotita tou??

Gamw tin TSIKNA pou se petakse re re SkatopornoPITHIKI.




SkatopornoPITHIKEX .................gamw ton ANIKANO PoustokaraPITHIKO kai tin KARGIOLA pou se petakse MOXTHIRO SkatopornoPITHIKI






Mπουρμάς
03-09-2021 @ 09:43 Στόκε! Θα σου το πω για πρώτη και τελευταία φορά για να σε ανακουφίσω επιτέλους.

Το πρώτο Ελληνικό έθνος όταν φτιάχτηκε ήταν φιλοσοφικά απόλυτα ανθρωποκεντρικό. Εξού και το ``πρώτα άνθρωπος και μετά Έλληνας``.

Αλλά τι σου εξηγώ εγώ τώρα!!!!!!

Θα μας αρχίσεις πάλι τις απίστευτες σου πίπες, μέχρι τελικής πτώσεως.

Γάμα αέρα τώρα αμαθές ον. ΟΧΙ ΦΛΑΤΣ!



Mπουρμάς
03-09-2021 @ 09:45 Thwdoraki??????


Φσσσσστ Πόιντ!!!!!!



Θεοδωράκη αγράμματε





Mπουρμάς
03-09-2021 @ 09:48 ΘΩδοράκι. αχαχαχαχαχαχχα


Mπουρμάς
03-09-2021 @ 10:05 Αυτά εδώ ρε Στόκε;


Ομιλία στο Σύνταγμα. 4-2-2018

Κρίμα Ψηλέ που ο Χάροντας σε ξέχασε ως τώρα
ίσως θα ταν καλύτερα να `ρχόταν πριν μια ώρα.
Δίκαιο είναι τελικά το να πεθαίνουν νέοι
οι Γίγαντες που κάνανε μία Φυλή να κλαίει.

Πικράθηκα που σ` άκουσα να λες αυτά τα λόγια
γι αδέρφια νεοναζιστές και για χαμένα σόγια,
Μα δε βαριέσαι αδερφέ στο γήρας σου το ρίπτω
το σφάλμα τούτο που έγινε και ας το απορρίπτω.

Ας πρόσεχαν οι φίλοι σου που `πρεπε να φροντίσουν
την υστεροφημία σου να μην τσαλαπατήσουν,
φασίστες, τσάτσοι, ναζιστές με ξεσκισμένους πάτους,
τραγόπαπες, που ταύτισαν εσένανε με δαύτους.

Δεν θα σε κρίνω για αυτό, άσυλο θα σου δώσω
γιατί πολλά επρόσφερες εκ των εντός και όξω.
``Στάχτη στο στόμα μου `ριξες σήμερα, μα ας είναι,`` *
συχωρεμένο τελικά το γήρας σου ας είναι.





*Ν. Καζαντζάκης: ``..κάθουνταν ακόμα στα δόντια μου η στάχτη από το μήλο που με τάισε η Ιρλαντέζα...`` από την Αναφορά στον Ελ Γκρέκο.







Mπουρμάς
04-02-2018 @ 18:48 Είμαι ο τελευταίος που θα τολμήσει να τον κρίνει,αλλά πικράθηκα να τον δω στο γήρας του,
να ταυτίζεται με την παρουσία του με όλες τις ``φυλές`` των συλλαλητηρίων: Από αγνούς πατριώτες μέχρι φασίστες, εθνικιστές
«μακεδονομάχους»(της πλάκας),
Ταλιμπάν θρησκοσκοταδιστές, τύπους με τα κολονάτα κρασοπότηρα στο χέρι και
αντιμνημονιακές παντιέρες. Πατριώτες και «πατριώτες» να δίνουν ραντεβού στο Σύνταγμα.....
πικράθηκα για την υστεροφημία του περισσότερο.Οι φίλοι του έπρεπε να τον προστατεύσουν.
Δεν θα ήθελα να μείνει για αυτή του την εμφάνιση στη μνήμη μας.
Μπορώ να φανταστώ κι εγώ και ο κάθε ένας πολύ καλά, το τι καπηλεία, θα γίνει στην εμφάνιση του ετούτη .

Έπρεπε να τον είχαν αποτρέψει.Αυτή είναι η άποψη μου.
Ας βάζανε πάλι το Φράγκο, που είπε και όλα αυτά που θέλανε να ακούσουν,
όλοι αυτοί οι παραπάνω «πατριώτες» .


Mπουρμάς
03-09-2021 @ 10:07 Πανίβλακα, ότι θες διαβάζεις, αλλά δεν αντλείς νόημα. Μόνο ανάγνωση ξέρεις.


Mπουρμάς
03-09-2021 @ 18:46 Antiope11
03-09-2021 @ 18:15 Afou eisai o teleutaios .................... kalytera SKASE tote re HLITHIE.


Kai an pikrathikes stin POUTSA mas re MOXTHIRO SkatopornoPITHIKI ............... egw DEN "pikrathika" so what??


Kai ti zori travas an o Thodorakis milouse gia "elliniko" ethnos kai SY den tautizosoun me tin ekfrasi tou,giati panw ap´ola eisai dithen "anthrwpos" tis plakas kai meta Ellinas;;

Kai kati allo HLITHIE SkatopornoVLAKA .................. sto metwpo o pragmatikos Ellinas den ksexwrizei tous sympatriwtes tou se ethnikistes kai se filelé tou kwlou san ki esena mwri KOURADA pou tin eides kai Mutter Teresa.



Auto to DOGMA pws sou irthe pali;;


v
v
v

"Το πρώτο Ελληνικό έθνος όταν φτιάχτηκε ήταν φιλοσοφικά απόλυτα ανθρωποκεντρικό. Εξού και το ``πρώτα άνθρωπος και μετά Έλληνας``.



"Pas mi Ellin varvaros" ..........sou leei tipota re SkatopornoVLAKA??

Nie gehört wie??



Pws einai dynaton tote re PaniVLAKA in der Antike oi Ellines na milane gia idewdi tis Xristianikis pistis "Prwta anthrwpos meta KaraMPOURDAS!" opws les,tin stigmi pou xaraktirizoun ta ypoloipa tote ethni ws "varvarous"(pou ito kai i alitheia!) re VLAKA??


Tha mas trelaneis me tis "crossover" KaraMPOURDES sou!


Re VLAKA o "Anthrwpismos" einai filosofiko reuma tis Anagennisis ............... apla xrisimopoiei san "plot" ta epiteugmata tis ellinikis filosofias,that´s all!


Ksypna VLAKA ftasame!

Kai gia pes mas ti ennoeis me "...ήταν φιλοσοφικά απόλυτα ανθρωποκεντρικό"??


Exw tin entypwsi,oti exoume na kanoume me GURU tis KaraMPOURDAS.Peri -Eξού και το ``πρώτα άνθρωπος και μετά Έλληνας-` ............. apaksiw giati tha eprepe na steilw ton "Hippie" tis Nazaret ston Olympo gia Martyra tou Iexwva.Tha ton ekane karvouno epi topou o Dias xwris polles diatypwseis.

to Girit
tou Girit
tw Girit
to Girit

w Girit



-----------------------------
Mπουρμάς
03-09-2021 @ 18:42 Αχαχαχαχαχαχα Μα πόσο αγράμματος τελικά;

ISBN13 9789600803976

Στόκε, η Ελληνορθόδοξη χριστιανική ηθική, είναι που δεν έχει περιεχόμενο απελευθερωτικό και ανθρωποκεντρικό.

Ο μύθος του Προμηθέα είναι ο απόλυτος ανθρωποκεντρισμός που έκανε κοινωνίες να πάνε μπροστά.

Κόλλησες στο πας μη Ελλην, βάτραχος
κι εσύ, ηλίθιο κατασκεύασμα. Διάβασε λίγο Πλάτωνα κ Αριστοτέλη και θα δεις

Αλλά είπαμε, μόνο ανάγνωση έμαθες κι αυτή λακύτερη του πυρηνοσπορου!

------------------------
Mπουρμάς
03-09-2021 @ 18:46 Βάρβαρος τότε λεγόταν ο ξενόγλωσσος και όχι ο βίαιος αγροίκος σαν τη μούρη σου.

Αλλά που να τα μάθεις εσύ αυτά εκεί στην ανωτάτη βοϊδοσχολή που σε πήγαν;
Mπουρμάς
03-09-2021 @ 19:23 Mπουρμάς
03-09-2021 @ 18:49 Πάρε νά χεις άρρωστε...

Σε μια συνέντευξή του το 1958, ο ποιητής Οδυσσέας Ελύτης, ερωτηθείς σχετικά με τηνκακοδαιμονία του τόπου,εντόπισε την αιτία στην «ασυμφωνία μεταξύ του πνεύματος της εκάστοτε ηγεσίας μας και του “ήθους” που χαρακτηρίζει τον βαθύτερο ψυχικό πολιτισμό του ελληνικού λαού, στο σύνολό του».

Συνεχίζοντας ανέφερε ότι «από την ημέρα που έγινε η Ελλάδα κράτος, έως σήμερα, οι πολιτικές πράξεις θα έλεγε κανείς ότι σχεδιάζονται και εκτελούνται ερήμην των αντιλήψεων για την ζωή, και γενικότερα των ιδανικών που είχε διαμορφώσει ο Ελληνισμός μέσα στην υγιή κοινοτική του οργάνωση και στην παράδοση των μεγάλων αγώνων για την ανεξαρτησία του». Ολοκληρώνοντας την συνέντευξή του αναφέρει,«ο Ελληνισμός, για την ώρα, επέτυχε ως Γένος, αλλ’ απέτυχε ως Κράτος!».

Την αιτία της αποτυχίας του ελλαδικού κράτους, την ασυμβατότητα και την αντιμαχία του με τον Ελληνισμό και το ανθρωποκεντρικό του κεκτημένο, τον ρόλο του στην αποδόμηση και στην γεωπολιτική εξαφάνιση του μείζονος Ελληνισμού και τον μεταπολιτευτικό προσανατολισμό του στην πολιτισμική-ταυτοτική αποδόμηση και του ελάσσονος Ελληνισμού, έρχεται να καταυγάσει ο καθηγητής και κορυφαίος διανοητής της εποχής μας Γιώργος Κοντογιώργης, υπό το φως της νέας κοινωνικής επιστήμης της Κοσμοσυστημικής Γνωσιολογίας που ο ίδιος θεμελίωσε, στο έργο του με τον τίτλο«Ελληνισμός και ελλαδικό κράτος: δύο αιώνες αντιμαχίας 1821-2021»,που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Ποιότητα.
Οι ιστορικές ρίζες του ελληνικού έθνους συνδέονται με τη συγκρότηση της ανθρωποκεντρική κοινωνίας «από την εποχή των κρητομυκηναϊκών χρόνων έως τις παρυφές του 20ου αιώνα».

(η έννοια του έθνους δεν είναι ίδια ανά τους αιώνες.)




Η Ευρώπη, κατά τη φάση που έδυε η Φεουδαρχία, αγωνίστηκε να οικοδομήσει το έθνος για να συντελέσει στην απελευθέρωση των κοινωνιών της. Ο νεότερος κόσμος, στη μετάβασή του από τη φεουδαρχία στην ανθρωποκεντρική κοινωνία, θα συγκροτήσει για πρώτη φορά συλλογική συνείδηση έθνους και συλλογική ταυτότητα εμπνεόμενος από το ελληνικό ανθρωποκεντρικό παράδειγμα.





ο Ρήγας Φεραίος και οι άλλοι κήρυκες της Επανάστασης δεν οραματίζονταν ένα κράτος πανομοιότυπο με το κράτος της δυτικής κρατικής δεσποτείας (ή της απόλυτης μοναρχίας) ούτε ένα εθνικό κράτος κατά τα δυτικά πρότυπα, αλλά την αποκατάσταση του ελληνικού οικουμενικού κοσμοσυστήματος. «Είχαν δηλαδή μια αντίληψη για το έθνος ανθρωποκεντρική-κοσμοσυστημική και οικουμενική, όχι εθνοκρατική».
Mπουρμάς
03-09-2021 @ 19:22 Mπουρμάς
03-09-2021 @ 19:20 μπάλωνε τώρα και διάβασε λίγο Μικη

πχ ISBN13 9786185141318 ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΣΤΟ ΛΥΚΑΥΓΕΣ
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΜΙΚΗΣ
Mπουρμάς
03-09-2021 @ 19:21 μπάλωνε


Πρώτα άνθρωποι και μετά Έλληνες = Αρχέγονο Ελληνικό Πνεύμα
Merlin9988
03-09-2021 @ 19:24 ΠΡΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ΜΕΤΑ ΕΛΛΗΝΑΣ

Το μεγαλύτερο σοφισμα στη μεταπολίτευση. Να το θυμάσαι Δροσούδα μου γιατί εσυ ούτε δική σου υπογραφή δεν έχεις.

Πουτάνας γιός και ρεμπεσκές είσαι. Με λίγη κρεατόβεργα θα συνέλθεις μόνο.

Άπαχη άπαχη απ'ευθείας στο κωλάντερο.
Mπουρμάς
04-09-2021 @ 11:04
Antiope11
04-09-2021 @ 01:08 .





Den svynw tipota giati tha pesei "trelo" GELIO me tin parti sou SYNAKSARI mou otan exw xrono na kanw analysi to ti KaraMPOURDES postare pali i ANIKANH SkatopornoKARAFLA sou!


Pros stigmin to mono pou thelw einai mono na mou peis to pou vrikes ton oro "anthrwpokentriko" se kapoio arxaio filosofiko egxeiridio kai na to tekmiriwseis;;

Tis parlapipes peri Swkrati kai Wnasi sta KaraMOGGOLAKIA sou gia "o,ti na´nai" ekpaideusi.



To "trelo" GELIO!


v
v
v

Βάρβαρος τότε λεγόταν ο ξενόγλωσσος και όχι ο βίαιος αγροίκος σαν τη μούρη σου.

Αλλά που να τα μάθεις εσύ αυτά εκεί στην ανωτάτη βοϊδοσχολή που σε πήγαν;



Diladi o "Conan o Varvaros" tha eprepe na metafrastei swsta ....................... "Conan o ksenoglwssos" ...............oaxaxaxaxaxaxaxaxaDENmpooooooooooooorrrrrrwwwww





Ee re glentia me ton ArxiKARAFLA tou Psiloreiti!






.
Mπουρμάς
04-09-2021 @ 09:54 Α ρε βλάκα, α ρε βλάκα!

Ο Κόναν ο βάρβαρος που γυρίστηκε το 1982 π.Χ



Πράγματικά ξέρεις μόνο ανάγνωση.

Βάρβαρος στα αρχαία ονομαζόταν ο κάθε ένας που δεν γνώριζε την Ελληνική γλώσσα. Μα τι στόκος που είσαι!!


``βάρβαρος.`` αρσενικό (στην αρχαία ιστορία) αυτός που ανήκει σε ένα αλλόγλωσσο έθνος ή φυλή

Με πάροδο αιώνων πήρε την σημερινή έννοια.


Είσαι ντιπ αγράμματος, μα και ανεπίδεκτος μαθήσεως.
Mπουρμάς
04-09-2021 @ 10:04 Πάρε βλάξ: Σωκράτη: «Χρωστάω χάρη στην Τύχη για τρία πράγματα: που γεννήθηκα άνθρωπος και όχι ζώο, άνδρας και όχι γυναίκα, Έλληνας και όχι βάρβαρος»

.Η ιστορία της λέξης ‘βάρβαρος’ είναι εκτενέστατη και φορτισμένη· βιβλίο ολόκληρο θα μπορούσε να γραφτεί γι’ αυτήν, οπότε με όσα θα γράψω απλώς θα ξύσω την επιφάνεια. Στον Όμηρο δεν απαντά η ίδια η λέξη, βρίσκουμε όμως το επίθετο βαρβαρόφωνος (Καρών ηγήσατο βαρβαροφώνων, Β867). Στον Αγαμέμνονα του Αισχύλου, η Κασσάνδρα αρχικά παρουσιάζεται βουβή, επειδή μιλάει βάρβαρη γλώσσα (βάρβαρον φωνήν κεκτημένη, στίχος 1051), που μάλιστα ακούγεται σαν του χελιδονιού (χελιδόνος δίκην) κι έτσι χρειάζεται διερμηνέα (ερμηνέως … δείσθαι, στ. 1062-3). Αρχικά λοιπόν, η λέξη ‘βάρβαρος’ σήμαινε τον ξένο, τον αλλόγλωσσο, αυτόν που δεν μιλάει τη δική μας γλώσσα, που μιλάει μιαν αλλόκοτη γλώσσα που ακούγεται σαν «μπαρ-μπαρ-μπαρ». Στις εξιστορήσεις των μηδικών πολέμων, η λ. ‘βάρβαρος’ χρησιμοποιείται για να δηλώσει τους Πέρσες (μάλιστα ο Αισχύλος στους Πέρσες, στ. 255, εμφανίζει τον Πέρση αγγελιοφόρο να αναγγέλλει: «στρατός γαρ πας όλωλε βαρβάρων»).

ίδιος Αριστοφάνης χρησιμοποιεί κατ’ επανάληψη τη λέξη ‘βάρβαρος’ για να δηλώσει τους αλλοδαπούς και ειδικά τους Πέρσες, ενώ στους Όρνιθες (στ. 199) ο Έποπας καυχιέται ότι δίδαξε στα πουλιά να μιλάνε ενώ πριν ήταν βάρβαρα, δηλ. αλλόγλωσσα («εγώ γαρ αυτούς βαρβάρους όντας προ τού εδίδαξα την φωνήν»). Αλλά και το ρ. βαρβαρίζω έχει στα αρχαία πολλές σημασίες· μπορεί να σημαίνει «μιλάω ξένη γλώσσα», «μιλάω σπασμένα ελληνικά» ή «κάνω γραμματικά λάθη, σολοικισμούς».

Και το πι καλό Στόκε ;;;;


Ξέρουμε βέβαια ότι «πας μη Έλλην βάρβαρος». Το μάθαμε στο σχολείο. Ανάλογα με τις εποχές, άλλοι δάσκαλοι έσπευδαν να διευκρινίσουν ότι η λέξη ‘βάρβαρος’ δεν έχει μειωτική χροιά αλλά απλώς περιγράφει τον αλλόγλωσσο ή τον αλλοδαπό. Ποιος πρωτοείπε όμως το ρητό αυτό;

Το γεγονός είναι ότι σε όλη την αρχαία ελληνική γραμματεία, μαζί και τη βυζαντινή, όπως διασώζεται στον Thesaurus Linguae Graecae, το περίφημο TLG, δεν υπάρχει πουθενά τέτοιο ρητό.

ΒΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο