Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
132741 Τραγούδια, 271229 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 μή το διαβάζετε αυτό δέν αξίζει τίποτα
 είναι σχόλιο επι του προηγουμένου ποιήματος
 
Ευτυχία βρίσκεται μόνο στην ελευθερία. Τί πραγματικά σημαίνει ελευθερία; σημαίνει απαλλαγή απο κάθε επήρρεια του πνεύματος του φθόνου, το οποίο εμποδίζει και φθείρει τη ζωή. Οι σατανιστές αυτό ακριβώς το πνεύμα υπηρετούν, και έτσι λένε, μπορεί να το πιστεύουν κιόλας, οτι είναι ελεύθεροι. Είτε λένε πως είναι ελεύθεροι διότι το κακό θέλουν και αυτό πράττουν, είτε λένε οτι το κακό πνεύμα δέν πολεμιέται, οπότε αφού δέν μπορούμε να το νικήσουμε, άς το υπηρετούμε. Όμως υπάρχουν πέντε μεγάλα μέσα με τα οποία σχετικά εύκολα κατανικιέται το κακό και έτσι αποκτιέται η ελευθερία, η αλήθεια, και η ζωή. Αυτά τα πέντε μέσα είναι ο Χριστός, οι βραχμάνοι, οι αγελάδες, το φυτό του βασιλικού, και η νηστεία της ενδέκατης ημέρας.
Απο τον Χριστό έχουμε την ζωή.
Απο τους βραχμάνους έχουμε τη γνώση.
Απο τις αγελάδες έχουμε την προστασία.
Απο τον βασιλικό έχουμε την αγνότητα.
Απο τη νηστεία της ενδέκατης ημέρας έχουμε την άφεση των αμαρτημάτων.
Το καθένα απο τα πέντε αυτά συνδέεται άρρηκτα με τα άλλα τέσσερα. Διότι, τί κερδίζεις απο τη γνώση, άν η γνώση δέν σου δείχνει την αξία των αγελάδων και δέν λαμβάνεις την προστασία. Ή, τί κερδίζεις άν σου συγχωρούνται τα αμαρτήματα αλλα συνεχώς κάνεις και άλλα επειδή δέν έχεις την ζωή, την γνώση, την προστασία. Ή, τί κερδίζεις άν έχεις ζωή απο τον Θεό, αλλα δέν συγχωρούνται τα αμαρτήματασου και δέν έχεις προστασία. Ή, τί κερδίζεις άν έχεις την αγνότητα, αλλα δέν έχεις προστασία.
Όλα αυτά τα πέντε μας προσφέρονται, αλλα ποιό το όφελος άν προσφέρονται και εσύ δέν τα δέχεσαι. Για να τα δεχθείς κάτι πρέπει να κάνεις, και αυτό το κάτι κάποτε είναι δύσκολο, χρειάζεται αγώνα. Όμως για να κάνεις τον αγώνα, πρέπει πρώτα να έχεις προστασία. Είναι σάν να θέλεις να νικήσεις σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, πώς θα νικήσεις άν στην πρώτη κιόλας προπόνηση σπάσεις ένα κόκκαλο. Αυτό συμβαίνει με κάθε άνθρωπο που δέν σέβεται τις αγελάδες και δέν λαμβάνει την προστασίατους: πρίν καλά καλά αρχίσει τον αγώνατου, δέχεται μεγάλα χτυπήματα στο σώμα ή στην ψυχή και δέν μπορεί να προχωρήσει.
Γι’ αυτό η προπαγάνδα της παγκόσμιας δύναμης κάνει τα πάντα για να χαθεί η ευλογία των αγελάδων, να τρέφονται οι αγελάδες για κρέας ωστε ο κόσμος να έχει τη μεγάλη κατάρα αντί για την ευλογία, θέλουν ακόμη να μειώσουν τις αγελάδες με χίλια δυό προσχήματα, μέχρι και το γελοίο οτι η μόλυνση του περιβάλλοντος δέν οφείλεται στις βιομηχανίες και στα αυτοκίνητα και αεροπλάνα κλπ, αλλα οφείλεται στις αγελάδες! Κατακρίνουν το χοιρινό και τα άλλα κρέατα, έτσι ωστε ήδη το πιό συνηθισμένο κρέας σήμερα έχει γίνει το μοσχάρι, κατακρίνουν και τα γαλακτομικά, ωστε ο κόσμος να αποφεύγει την ευλογία του γάλακτος και να επιζητεί την κατάρα της νεκρής σάρκας. Κατακρίνουν ακόμη και τους λιγότερο ασεβείς τρόπους θανάτωσης που είναι η εβραϊκή μέθοδος (κόσερ) και η μουσουλμανική μέθοδος (χαλάλ) και η παραδοσιακή ελληνική μέθοδος, και απλώνουν σε όλο τον κόσμο την εντύπωση οτι η σύγχρονη μέθοδος είναι τάχα ανώδυνη που θανατώνουν τα ζώα τσακίζοντας το κρανίοτους, ενώ αυτή η σύγχρονη μέθοδος είναι η πιό επώδυνη και συγχρόνως η πιό σατανική και σαφώς ασύμφωνη με την χριστιανική παράδοση που είναι καταγεγραμμένη και στην Αγία Γραφή: όταν ο Χριστιανισμός άρχισε να διαδίδεται μαζικά εκτός των Ιουδαίων, υπήρξε μεγάλο ζήτημα μεταξύ των πρώτων Χριστιανών άν θα έπρεπε να επιβάλλουν ολόκληρο τον Ιουδαϊκό νόμο και μάλιστα την περιτομή στους Χριστιανούς που προέρχονταν απο μή Ιουδαίους. Ακούστηκαν τότε πολλά επιχειρήματα και απο τη μιά μεριά και απο την άλλη, τελικά βγήκε ο Πέτρος, που ήταν primus inter pares μεταξύ των πρώτων αποστόλων, και τους είπε: “πώς να επιβάλλουμε στους εθνικούς έναν τόσο πολύπλοκο νόμο με τόσο πολλές απαγορεύσεις, που ούτε και εμείς οι Ιουδαίοι δέν μπορέσαμε ποτέ να τηρήσουμε! Αρκεί να ορισθούν δύο απαγορεύσεις, το φαγειν ειδωλόθυτα και πορνευσαι”. Και αφού αυτή η γνώμη υπερίσχυσε, έγραψαν τότε μία επιστολή προς όλους τους Χριστιανούς απανταχού της οικουμένης, που έλεγε με λίγα λόγια να αποφεύγουν αυτά τα δύο πράγματα: το να φάνε ζώα που έχουν θυσιαστεί σε άλλες θεότητες εκτός του μοναδικού Θεού ή που έχουν θανατωθεί χωρίς να χυθεί όλο το αίματους, και το άνομο σέξ. Η επιστολή το έλεγε καθαρά: “να αποφεύγετε το αίμα”, εννοώντας κυρίως τα ζώα που θανατώθηκαν χωρίς να χυθεί το αίματους, τα “πνικτά”, δηλαδή που θανατώθηκαν με πνιγμό ή άλλον τρόπο εκτός απο σφαγή με χύσιμο του αίματος. Η επιστολή καταγράφηκε στα ελληνικά και στα λατινικά και διασώθηκε στις πράξεις των Αποστόλων και μπορεί ο καθένας να την αναγνώσει. Δέν λέει πουθενά μέσα σε όλη την Αγία Γραφή οτι δέν πρέπει να θυσιάζονται ζώα στον μοναδικό Θεό, ή οτι μπορούν να τρώγονται χωρίς να έχουν θυσιασθεί. Όμως η σημερινή παγκόσμια δύναμη, σε αγαστή συνεργασία με το παπαδαριό, τους σημερινούς φαρισαίους, έχουν διαδώσει ακριβώς τα αντίθετα. Αφού τα είπε και ο Χριστός: «κλείσατε την πύλη της γνώσης: εσείς οι ίδιοι δέν μπαίνετε, και όποιον θέλει να μπεί τον εμποδίζετε. Φορτώνετε στους ανθρώπους φορτία δυσβάστακτα, και ούτε το δαχτυλάκισας δέν κουνάτε για να τους βοηθήσετε να τα σηκώσουν».
Και άν προσπαθήσει κάποιος να θυμίσει πόσο απαραίτητη είναι η ευλογία των αγελάδων, και άν δέν έχουν άλλο επιχείρημα, λένε οτι ωφέλιμο είναι το γάλα μόνο άν οι αγελάδες τρέφονται ελεύθερες μόνο με καθαρά χορταράκια μακριά απο κάθε μόλυνση. Αυτό μου θυμίζει εντόνως εκείνο που έλεγε ο καψιμιτζής στο κέντρο νεοσυλλέκτων. Ήταν καλό ΚΨΜ, έμοιαζε με μικρό σουπερμαρκετ. Πήγαιναν εκεί οι νεοσύλλεκτοι και ζητούσαν π.χ. ένα σαμπουάν για να λούζονται. Τους έδειχνε ο καψιμιτζής: “αυτά έχουμε, διάλεξε”. Οι νέοι λέγανε π.χ. “δέν έχει με άρωμα πράσινου μήλου;” και ο καψιμιτζής απαντούσε πάντα αυτό: “ναί, βρήκες γυναίκα, την θέλεις και παρθένα”. Σε κάθε περίπτωση έλεγε αυτό. π.χ. ζητούσαν διαφορετικά ξυραφάκια ή διαφορετικό αφρό ξυρίσματος, τους απαντούσε “ναί, βρήκες γυναίκα, τη θέλεις νά’ναι και παρθένα”.
Μιά φορά σε ένα τοπικό κανάλι που σχολιάζανε τους πολιτικούς, βγήκε ένας θεατής και τους λέει “στα μπουρδέλα παρθένες δέν υπάρχουνε!”.
Σε αυτήν την εποχή που ζούμε, δέν νοείται να βρίσκει ένας άνδρας μιά κοπέλα που να τον αγαπάει, και αυτός να την αποπέμπει επειδή δέν είναι παρθένα. Διότι και παρθένα να βρεί είναι απίθανο, και άν βρεί ακόμα, η παρθένα δέν θα τον εξυπηρετήσει καλύτερα, το αντίθετο μάλιστα. Έτσι είναι και με τις αγελάδες: δέν υπάρχει σήμερα προστατευόμενη και εντελώς φυσικά τρεφόμενη και φυσικά διαβιούσα αγελάδα. Αυτό που έχει σημασία είναι οτι η αγελάδα αγαπάει τον κόσμο ώς μητέρα και σου μεταδίδει την ευλογία με κάθε τρόπο: και το να δείς και μόνο την αγελάδα, θα σου φέρει καλή τύχη, ακόμη περισσότερο άν την αγγίξεις με καλοσύνη, πολύ περισσότερο άν της δώσεις και κάτι καλό να φάει: είναι σάν να προσφέρεις θυσία σε όλες τις θεότητες, διότι όλες οι θεότητες κατοικούν στο σώμα της αγελάδας. Και έτσι, άν σου μέλλεται κάτι κακό επειδή έχεις πράξει κάτι κακό ή επειδή π.χ. ταξίδεψες σε κατεύθυνση δυσμενή σύμφωνα με την αρχαία σοφία, άν δώσεις ένα κομμάτι απο το ψωμίσου σε μιά αγελάδα, το κακό που σου μέλλεται ακυρώνεται, δέν θα πραγματοποιηθεί. Ακόμη και η κοπριά της αγελάδας είναι η βάση θυμιάματος, ενώ τα ούρα της αγελάδας είναι πανάκεια, φάρμακο που θεραπεύει κάθε πάθηση. Τότε τί να πούμε για το γάλα που προσφέρει σε όποιον το λαμβάνει με ευγνωμοσύνη!
Όλα αυτά τα πέντε, ζωή που χαρίζει ο Χριστός, προστασία που χαρίζουν οι αγελάδες, γνώση που χαρίζουν οι βραχμάνοι, αγνότητα που χαρίζει ο βασιλικός, συγχώρεση που χαρίζει η νηστεία της 11ης ημέρας, καί τα πέντε αυτά είναι εκφάνσεις της αγάπης του Θεού. Και έχω αναφερθεί σε όλα αυτά και πάλι θα αναφερθώ με λεπτομέρειες. Όμως τζάμπα κόπο θα κάνω να αναφερθώ λεπτομερώς στα άλλα, σε ανθρώπους που δέν θέλουν να αναγνωρίσουν την ιερότητα της αγελάδας, έχει ιερότητα διότι έχει αγάπη. Όποιος δέν αναγνωρίζει την αγάπη, είτε διότι δέν θέλει να στερηθεί το μοσχαρίσιο κρέας είτε διότι δέν θέλει το γάλα, πώς είναι δυνατόν ένας τέτοιος άνθρωπος να τηρήσει τη νηστεία της ενδέκατης μέρας δύο φορές το μήνα τρεφόμενος μόνο με γάλα, φρούτα χωρίς το σπόρο και ρίζες; Πώς είναι δυνατόν να ακούσει τη σοφία των αρχαίων βραχμάνων, όπως αυτήν τη σοφία που γράφω τώρα; Ή πώς θα μπορούσε να αναγνωρίσει οτι ο Ιησούς Χριστός είναι Θεός, και οτι αυτός ο ίδιος ήταν ο Κρσνά, ο Ράαμα, και οι άλλες ενσαρκώσεις του Θεού που σέβεται η ινδική παράδοση; Ή πώς να καταφύγει στο φυτό του βασιλικού να το τιμήσει για να λάβει μέσω αυτού προστασία απο τα φθονερά πνεύματα;
Τώρα θα μου πείτε, υπάρχουν άνθρωποι που σέβονται τις αγελάδες, τις προστατεύουν, λαμβάνουν το γάλατους, και όμως δέν αναγνωρίζουν τον Ιησού Χριστό ώς Θεό. Πώς συμβαίνει αυτό; - Συμβαίνει, διότι βλέπουν τους Χριστιανούς να αγνοούν ακόμη και την ίδια την χριστιανική παράδοση που λέει να μήν τρώμε αίμα, να αγνοούν το βασικότερο σημείο της χριστιανικής θρησκείας οτι “ο Θεός αγάπη εστί” και να μή βλέπουν οτι οι αγελάδες ενσαρκώνουν την αγάπη, να περιφρονούν τη σοφία των αρχαίων βραχμάνων, να περιφρονούν τη νηστεία της 11ης ημέρας, να αντιμετωπίζουν το βασιλικό σάν ένα κοινό χόρτο, και να περιφρονούν τις προηγούμενες ενσαρκώσεις του Θεού. Απο τέτοιους ανθρώπους ποιός θα μπορούσε να ακούσει “ο δικόςμας Χριστός είναι Θεός ενώ ο δικόςσας ο Χριστός είναι μιά κοροϊδία;”. Τιμούν ώς άγιο ακόμη και κάποιον μουσουλμάνο που αγωνίσθηκε για την προστασία των αγελάδων, αλλα φυσικά και δικαιολογημένα δέν μπορούν να ακούσουν έναν κατ’όνομα Χριστιανό που βλέπει τις αγελάδες σάν κεφτέδες και τις τρώει μαζί με τυρί. Παρόλο που ο Ιησούς Χριστός υπάρχει μέσα στη λατρεία των Ινδών με τη μορφή του Καλκι που θα έρθει να αποκαταστήσει τη βασιλεία του Θεού πάνω στη γή, πώς όμως θα το αναγνωρίσουν αυτό όταν οι ίδιοι οι κατ’όνομα Χριστιανοί δέν το αναγνωρίζουν;
Ή θα μου πείτε, υπάρχουν και «Χριστιανοί» που περιφρονούν τις αγελάδες, λένε μάλιστα οτι δέν έχουν ψυχή επειδή είναι ζώα, και όμως αυτοί οι ίδιοι τιμούν τον Ιησού Χριστό ώς Θεό. Και θα σας απαντήσω, μιά τρύπα στο νερό κάνουνε. Ούτε οι ίδιοι απαλλάσσονται απο την παγκόσμια κυριαρχία του σατανά, που μάλιστα οι ίδιοι τον ονομάζουν «άρχοντα του κόσμου τούτου», ούτε την ίδια τη θρησκείατους καταφέρνουν να διασώσουν που έχει γίνει σάν ένα ρούχο που κουρελιάστηκε και δέν μπορεί πιά να το φορέσει κανείς, ούτε τον κόσμο μπορούν να προστατεύσουν απο τα νύχια των σατανιστών που ασκούν παντού την εξουσία και όπου νά’ναι, σήμερα αύριο, θα επισημοποιήσουν και τον παγκόσμιο ηγέτητους, αφού παίζουν μπάλα χωρίς αντίπαλο, δέν θα βάλουν γκόλ;


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 1
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Συλλογή
      φόνων απέχεσθαι
      Κατηγορίες
      Φιλοσοφικά,Κοινωνικά & Πολιτικά
      Ομάδα
      
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το καλό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι καλό· το κακό, απο ΌΠΟΥ κι άν προέρχεται, είναι κακό.
 
Νταλαρομπασης
09-07-2023 @ 09:14
::up.:: ::up.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο