Θεοδώρα Μονεμβασίτη 04-01-2007 @ 16:59 | Saint Jean-Baptiste - Bacchus LÉONARD DE VINCI Λούβρο
http://cartelfr.louvre.fr/pub/fr/image/28136_p0003720.003.jpg | |
vas 04-01-2007 @ 17:21 | πολύ ωραίος ο Ιωάννης!!!
εγώ -δεν ξέρω γιατί- είχα συνδέσει το όνομά του,
στο μυαλό μου, με την εικόνα αγριάνθρωπου... | |
Θεοδώρα Μονεμβασίτη 04-01-2007 @ 17:59 | Σε όλα τα αναγεννησιακά έργα πάντα έχει μια θεϊκή ομορφιά. Πρόσεξε vas ότι τα χέρια είναι ζωγραφισμένα έτσι, ώστε το ένα να δείχνει προς τα επάνω και το άλλο προς τα κάτω. Έτσι δείχνει το σταυροδρόμι. Δεν είναι ότι κρατάει απλώς τη ράβδο. | |
annaΤi 04-01-2007 @ 18:04 | ...και το αριστερό πόδι, δείχνει προς τα αριστερά.... άβολο το σταυροπόδι του... αλλά υπέροχες λεπτομέριες... το μουντό του τοπίου δεν μου άρεσε... σε αντιπαράθεση με τους στίχους σου... ::wink.:: όμορφοι! | |
Θεοδώρα Μονεμβασίτη 04-01-2007 @ 18:29 | Anna μου, πράγματι τίποτε δεν είναι τυχαίο στα έργα του Ντα βίντσι γι' αυτό και έγιναν τόσες συζητήσεις και τόσες αντιπαραθέσεις... Για τα πόδια δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι εκεί σα ζωγράφος έδωσε μεγαλύτερη σημασία στο φωτισμό. Το έργο φωτίζεται πάντα από μια κατεύθυνση. Για τα χέρια όμως είναι προφανές. Δείχνει τους κόσμους προς τα επάνω και τους κόσμους προς τα κάτω και τον αντίστοιχο δρόμο. Αλλά και στα χέρια επίσης παίζει με το φως. Φως σκοτάδι στη ζωγραφική έχει πάντα δύναμη. Στο ελεύθερο σκίτσο μόνο με το παιχνίδι που κάνει το φως και το σκοτάδι δημιουργείς εικόνα. Αν βάλεις και κάρβουνο το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό λόγω της αντίθεσης. Και στη ζωή υπάρχει το ίδιο παιχνίδι, το φως με το σκοτάδι. Δες το πιο σκοτεινό vas. http://80.65.232.176/Photos/00/00/05/77/ME0000057703_3.JPG | |
vas 04-01-2007 @ 18:35 | http://photos1.blogger.com/x/blogger/4975/1232/1600/596539/ME0000057703_3.jpg | |
Θεοδώρα Μονεμβασίτη 04-01-2007 @ 18:55 | ::smile.:: Και το δένδρο πιάνει τόσο χώρο όσο το σώμα του Ιωάννη ώστε να υπάρχει συμμετρία. Το ένα μέσα στο άλλο με μια νοητή διαγώνιο. Το φωτισμένο σώμα του Ιωάννη μέσα στο σκοτάδι και το σκοτεινό δένδρο μέσα στο φως του ουρανού. | |
vas 04-01-2007 @ 18:57 | http://photos1.blogger.com/x/blogger/4975/1232/1600/473223/ME0000057703_3.jpg | |
vas 04-01-2007 @ 19:26 | http://photos1.blogger.com/x/blogger/4975/1232/1600/412084/28135_p0003720.jpg | |
Θεοδώρα Μονεμβασίτη 04-01-2007 @ 19:57 | ::smile.:: Στη ζωγραφική όταν παίζεις με το φως-σκοτάδι δε χρειάζεσαι περίγραμμα.
Ο Ντα Βίντσι βάζει τον Ιωάννη σε αντίθετη κατεύθυνση από το δένδρο. Κι αυτό το πετυχαίνει με την απλή στάση του σώματος σε σχέση με τα κλαδιά. Στο πρώτο link δε φαίνεται το δένδρο γιατί είναι λεπτομέρεια (detail). Το έργο βρίσκεται στο Λούβρο. Δέστε το ολόκληρο...
http://cartelfr.louvre.fr/pub/fr/image/28135_p0003720.002.jpg
Ο Ντα Βίντσι όταν έκανε τα προσχέδια μελέτησε πώς θα πέσει το φως μέσα στο έργο. Δεν ξεκίνησε στα τυφλά από μια άκρη συνεχίζοντας στην τύχη. | |
Dimitri Favvas 04-01-2007 @ 23:06 | Σαν ποιήμα είναι ωραίο,το σχολιάζω όμως σαν εικόνα και κάνω την ίδια σκέψη με τον vas.
Ξέρει κανείς με τί ξυράφια ξυριζόταν; | |
Raging Grief 04-01-2007 @ 23:09 | Υποκλινομαι Στον Δεκατο Ουρανο...
Μη Μου Δινεις Σημασια... | |
Ηλιαχτίδα 05-01-2007 @ 00:53 | πολυ καλο ::smile.:: | |
Spartinos 05-01-2007 @ 03:28 | ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΕΟΔΩΡΑ | |
justawoman 05-01-2007 @ 03:33 | απόφαση, κρίση και επιλογή!
Όλα τα δύσκολα μαζί
Χρόνια πολλά Δώρα! | |
CHЯISTOS P 05-01-2007 @ 04:38 | Πολύ καλό το πέρασμα από την μυθιστορία στην θρησκειολογία,
και πάντα, ένας κλασσικός πίνακας το κίνητρο !
| |
Θεοδώρα Μονεμβασίτη 05-01-2007 @ 05:36 | Ο vas έχει γνώσεις πάνω στη φωτογραφία και δεν μιλάει τυχαία. Τα σχόλιά του είναι σωστά. Στη βυζαντινή τέχνη ο Ιωάννης είναι ένας αναμαλιασμένος άσχημος άντρας. Δεν υπήρξε ποτέ κανένας λόγος να φανταζόμαστε άσχημο τον Ιωάννη. Εγώ προτιμώ τη ζωγραφική της Αναγέννησης γιατί δεν αφαιρεί την ομορφιά. Μια θρησκεία όταν αφαιρεί τη λατρεία στη γυναίκα θεά και την υποβιβάζει σε μια συνηθισμένη μητέρα όπως για παράδειγμα έγινε με την Παναγία και τη Μαγδαληνή και αφαιρεί επίσης και την ομορφιά τότε οδηγεί προς την αγαμία. Τότε κάτι έχουμε καταλάβει λάθος. | |
ΠΡΩΤΑΡΗΣ 05-01-2007 @ 05:37 | Θεοδώρα μου, όταν επισκέπτομαι την γωνιά σου, είναι σαν να επισκέπτομαι κάποια βιβλιοθήκη.... Από εδώ φεύγω πάντα πιο πλούσιος σε γνώσεις.. Να 'σαι καλά.. μου άρεσε πολύ..
| |
agrampeli 05-01-2007 @ 06:26 | Από ζωγραφική
δέν σκαμπάζω
αλλά τα γραφόμενα
σου θαυμάζω
αυτό από μένα ::yes.:: | |
Μετέωρος Άγγελος 05-01-2007 @ 07:53 | Τα σχόλια μου είναι όμοια με αυτά του "ΠΡΩΤΑΡΗ" παραπάνω... Χαίρομαι που χρίζεις τόσης εκτίμησης εδω μέσα. Το αξίζεις... | |
TAS 05-01-2007 @ 08:11 | O συμβολισμός έντονος..Τόσο έντονος..Όσο συνήθως στα έργα της Αναγέννησης..(για το έργο του Ντα Βίντσι)
Μα εσύ Θεοδώρα τα αναδείχνεις όλα μέσα από άλλη ματιά..
Ο εσωτερισμός σου με ανα(συγ)κινεί..
Προς το παρόν ...κάνω πως δε τον βλέπω...έχω λόγους... | |
Θεοδώρα Μονεμβασίτη 05-01-2007 @ 14:21 | vas, μου αρέσει η αγάπη σου για τη φωτογραφία
annaΤi )) θα σε επισκέπτομαι αργά να τα λέμε ::wink.::
Dimitri Favva, ο vas δεν αστειευότανε. Χαίρομαι που σου άρεσε το ποίημα.
Raging Grief, Αν Υπαρχει 10ος Ουρανος... Τοτε Ποιο Ειναι Το Ονομα Του;
Ηλιαχτίδα ::smile.::
Spartino, ευχαριστώ για τη διαρκή στήριξη
justawoman θα σου στείλω ένα καινούργιο τραγούδι
ΕΚΙ, ωραία τα τραγούδια σου & σήμερα, τα ακούω...
CHRISTO, το θρησκευτικό και το μυθολογικό είναι το ίδιο πλοίο σε άλλο χρόνο
ΠΡΩΤΑΡΗ, σ' ευχαριστώ πολύ για τη γενναιοδωρία σου
agrampeli σε συμπαθώ πολύ
Μετέωρε Α. ευχαριστώ, www.geocities.com/metewrosaggelos
ΤΑS, τι λόγους;
Δεουδέ Ειρήνη, την αγάπη μου. ::smile.:: | |
TAS 05-01-2007 @ 22:38 | Άσχετους με σένα.. | |
|