| ΤΟ ΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ
ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ήταν μπροστά μου. Καθιστοί. Ήρεμοι. Αυτός τεράστιος με ατελείωτα χέρια και πόδια. Αυτή κοντή, ομορφούλα και λυγερή. Αυτός είχε απλώσει ένα χέρι και το είχε σταθεροποιήσει στο μηρό της κυρίας .Του. Ψηλά. Εκεί που κατά πάσα πιθανότητα θα την ερέθιζε αν …ήτανε μόνοι τους. Ατάραχη και σιωπηλή αυτή τον κοιτούσε στα μάτια και δέχονταν στωικά το ΄΄χούφτωμα΄΄. Παράλληλα ο κύριος δεν έβαλε γλώσσα μέσα. Για 4 στάσεις. Του ηλεκτρικού. Έλεγε και έλεγε διάφορα για του κόσμου τα προβλήματα. Στο μικρό του το δακτυλάκι είχε τα πολιτικά, τα επαγγελματικά και φυσικά τα αθλητικά. Δεν σήκωνε καμία αντίρρηση τόσο απόλυτος ήτανε.
Εγώ έτυχε να βρεθώ μπροστά στο ζευγάρι. Μέσα στο βαγόνι. Γύρω μας ελάχιστοι επιβάτες βυθισμένοι στις σκέψεις τους ή στην κούρασή τους. Προσπαθούσα να περάσω απαρατήρητη την παρουσία μου. Η φλυαρία του κυρίου ήταν άκρως ενοχλητική αλλά δεν μπορούσα να πω τίποτα. Μέσα στο μυαλό μου έβραζα. Πρώτον επειδή με ενοχλεί όταν κάποιος ΄΄χουφτώνει΄΄ δημόσια κάποια κυρία. Δεύτερον επειδή ότι και να σου είναι κάποιος δεν έχει το δικαίωμα να σε πασπατεύει δημοσίως.
Εκεί που ήμουνα έτοιμη να βγάλω από το χρονοντούλαπο της ιστορίας τις φεμινιστικές μου θεωρίες και να προτείνω στην κυρία να σηκώσει το λάβαρο της επανάστασης και να εγκαταλείψει την θέση της Μανόν Λεσκό (Sono perduta-G Puccini) το σκηνικό άλλαξε απότομα. Άλλαξαν οι ρόλοι. Η κυρία άρχισε να κάνει ανάλυση των πιθανών εξόδων της οικογένειας .Ο κύριος είχε μουγκαθεί. Η ανάλυση ξεκίνησε από το σαλόνι που, οπωσδήποτε, χρειάζονταν ριζική αλλαγή και τελείωσε με τις ζαρντινιέρες , έξω στο μπαλκόνι. Η κυρία είχε πλέον το πάνω χέρι και δεν έλεγε να τελειώσει. Πήρε το αίμα της πίσω αφού στα λεγόμενά της ο άλλος απλώς κουνούσε καταφατικά το κεφάλι του. Τον αποτελείωσε τον σύζυγο. Όλα τα αιτήματα της έγιναν αποδεκτά και δεν συνάντησε καμία αντίρρηση στο οικονομικό προϋπολογισμό που είχε καταθέσει μέσα στο ηλεκτρικό. Το χέρι, που προηγουμένως είχε χαϊδέψει όλα τα ανατομικά στοιχεία ξεκινώντας από το γόνατο και μέχρι το μηρό, είχε εγκαταλειφθεί στο.. δικό του γόνατο. Ήσυχα και χωρίς πολλά λόγια το ζευγάρι κατέβηκε μετά από μερικά λεπτά. Το μικρό χεράκι της κυρίας είχε κρυφτεί μέσα στην τεράστια παλάμη του συζύγου.
Πάντα σε ένα ζευγάρι κάποιος έχει το πάνω χέρι και κάποιος είναι από κάτω. Δύσκολα θα αντιληφθείς σε ποια σημεία κερδίζει αυτός και σε ποια σημεία είναι πιο δυνατή η κυρία .Ένα πέπλο μυστηρίου σκεπάζει πάντα τους συναισθηματικούς δεσμούς τους. Άσχετα αν αρχικά πίστευα ότι η γυναίκα ήταν αυτή που καταπιέζεται βγήκα γελασμένη επειδή τελικά αυτό που βγάλανε προς τα έξω ήταν μία απίστευτη ισορροπία.
|
| | | | | | | Στατιστικά στοιχεία | | | | Σχόλια: 7 Στα αγαπημένα: 0
| | | | | | |
|