|
TAS 20-12-2008 @ 00:28 | «Τοιούτος ουν άλλος ου ραδίως υμίν γενήσεται, ω άνδρες, αλλ’ εάν εμοί πείθησθε, φείσεσθε μου, υμείς δ’ ίσως ταχ’ αν αχθόμενοι, ώσπερ οι νυστάζοντες εγειρόμενοι, κρούσαντες αν με, πειθόμενοι Ανύτω ραδίως αν αποκτείναιτε, είτα τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελεοίτ’ αν, ει μη τινα άλλον ο Θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών» (Πλάτων: Απολογία Σωκράτους)
| | Ναταλία... 20-12-2008 @ 01:00 | μία απορία μου επιτρέπεις; να εκδικηθείς πότε θά’ρθεις;
Και όμως θα έρθει και τότε
Αλοίμονο και ουέ θα ακούγεται ::yes.:: | | swordfish 20-12-2008 @ 02:57 | Στο Δίκαιο υπάρχει η Τιμωρία...η Εκδίκηση όχι! ΄Αλλο Τιμωρός λοιπόν και άλλο Εκδικητής! ::yes.:: | | anuya 20-12-2008 @ 08:12 | Μεγάλε ΤΑΣ, σου φείδομαι, δέν θα σε κρούσω, μ' όλο που τα λές διφορούμενα.
Μιά που έκανες λόγο για ραδίως, ξέρεις οτι
ΦΥΣΙΝ ΠΟΝΗΡΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙΝ ΟΥ ΡΑιΔΙΟΝ, δηλαδή δέν είναι σάν το ράδιο η ανθρώπινη φύσι με ένα κουμπί να αλλάζει σταθμό.
Άν κατάλαβα καλά την Αυγή του Βορρά, οι μή Χριστιανοί έχουν δικαίωμα να εκδικούνται 70ντάκις 7πλάσια, ενώ οι Χριστιανοί δέν έχουν δικαίωμα ούτε να επιθυμούν την εκδίκηση. Αυτό δηλαδή είναι το ισορροπημένο;
Λοιπόν, όλα τα ποιήματαμου αυτό το θέμα έχουν, αλλα είστε τυχεροί που μόλις διαβάσατε το χιλιοστόμου ποίημα με αυτό το θέμα. | | anuya 26-12-2008 @ 04:48 | Δέν το διάβασες όλο το ευαγγέλιο. Γι' αυτό κ δέν δηλώνεις Χριστιανή. Ποιός το είπε αυτό: (δέν είχε άραγε καμιά εκδίκηση στο μυαλότου;) Όποιος σκανδαλίσει ένα των μικρών τούτων των ελαχίστων, του συμφέρει να δέσει μυλόπετρα στο λαιμότου κ να πέσει στη θάλασσα. Συμφέρει αυτώ ίνα μή εγεννήθη ο άνθρωπος εκείνος.
ΟΥΑΙ ΔΕ ΤΩι ΑΝΘΡΩΠΩι ΕΚΕΙΝΩι ΔΙ 'ΟΥ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ ΕΡΧΕΤΑΙ.
Κ εκζητηθήσεται το αίμα όλων των αθώων απο αίματος Άβελ κ εξής.
Κ υπάγετε εις το πύρ το εξώτερον το ητοιμασμένον τω διαβόλω κ τοις αγγέλοις αυτού.
Οι έξυπνοι άνθρωποι δέν δηλώνουν χριστιανοί, για να εκδικούνται εβδομηκοντάκις επτά! Οι δέ χριστιανοί είναι μόνο για θύματα. Το γράφει αυτό σε ένα άλλο "ευαγγέλιο".
Λοιπόν εσύ τί δηλώνεις αφού δέν δηλώνεις Χριστιανή; Δέν με ενδιαφέρει τί δηλώνεις. Στο μυαλόσου υπάρχουν μόνο θύτες κ θύματα, κ θύματα = χριστιανοί. Μόνο Κάιν κ Άβελ. Αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Ο Χριστός για όποιον το κατάλαβε ήρθε για να μπολιάσει το νέο είδος ανθρώπου, που είναι αθώος, αλλα δέν πέφτει κ θύμα: ΓΙΓΝΕΣΘΕ ΦΡΟΝΙΜΟΙ ΩΣ ΟΙ ΟΦΕΙΣ Κ ΑΘΩΟΙ ΩΣ ΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΙ.
Πάντως δίνουν έμπνευση οι παρατηρήσειςσου: είναι σάν να λές μαζί με τον Νίτσε οτι τον Θεό τον σκότωσε η καλοσύνητου. Έχω κάτι να πώ πάνω σ' αυτό με ένα άλλο ποίημα. Όταν ο Κάιν σκότωνε τον Άβελ, ιστορία που πάντα επαναλαμβάνεται, τότε πού είναι η καλοσύνη του Θεού προς τον Άβελ; πού είναι λοιπόν η καλοσύνη που σκότωσε τον Θεό;
Κάτι άλλο τον σκότωσε: η παρερμηνεία που κοιτάζει τη μισή γραφή κ είναι τυφλή στην άλλη μισή. Ή η ανοησία που διαβάζει την γραφή κ δέν διαβάζει αυτό που γίνεται στον κόσμο.
Υποκριτές! Το πρόσωπο του ουρανού κ της γής ξέρετε να το εξηγείτε, κ τα σημεία αυτών των καιρών πώς δέν τα καταλαβαίνετε;
Υ.Γ. Άν θέλεις άλλα ποιήματαμου, είναι εδώ στο σάιτ μπόλικα κ σε συλλογές, διάβασε όσα θέλεις. | | anuya 27-12-2008 @ 23:59 | Περίπλοκα μιλάς, να σ' τα πώ απλά
ΕΜΟΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΙΣ, ΕΓΩ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΩ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ. | | adespotoi 29-12-2008 @ 11:32 | Εγώ ξέρω για τη Παλαιά και Καινή Διαθήκη.
Η μια είναι της πτώσης από το Παράδεισο και η άλλη της λύτρωσης.
Ο Ιησούς σταυρώθηκε και δεν εκδικίθηκε που τον περιφρονούσανε.
Ο Θεός θέλει το σωφρονισμό και όχι την τιμωρία κανενός και τον έχουμε όλοι μέσα μας, το καλό και το κακό κι ανάλογα κρινόμαστε.
Αυτές είναι οι ταπεινές μου σκέψεις. | | anuya 30-12-2008 @ 09:21 | Οι ταπεινέςσου σκέψεις δέν είναι καθόλου αδέσποτες, έχουνε κ παραέχουνε δεσπότη.
Δυστυχώς σ' αυτήν την εποχή με τα λόγια δέν μπορεί να συμφωνηθεί ποιός έχει ποιόν δεσπότη, ή ποιός έχει το δίκιο κ ποιός όχι, γι' αυτό κ η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Όχι απλώς μεταξύ δυό ανθρωπακίων που γράφουν στο στιχοι ινφο, αλλα κ μεταξύ του αληθινού άρχοντα κ του μεγάλου εχθρού. Όχι επειδή το λέει η γραφή. Είναι απλά μαθηματικά, δέν μπορεί να γίνει αλλιώς. | | |
Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο
|
|
|