Ρίμα η τετριμμένος

Δημιουργός: ouzounis, Monsieur Ouzounis

ή πώς γεννιέται μια επιτυχία

Εκτύπωση από: http://www.stixoi.info

1. Ακούω λαϊκοποπ νεοελληνική μουσική επί εικοσετραώρου βάσεως μέχρι να μου γίνει ο εγκέφαλος τζατζίκι.

2. Σημειώνω τις πιο συνηθισμένες ρίμες. Παρατίθεται ένα τυπικό δείγμα:
ΧΕΡΙΑ - ΜΑΧΑΙΡΙΑ, ΜΑΤΙΑ - ΠΑΛΑΤΙΑ, ΕΡΩΤΑ - ΑΞΗΜΕΡΩΤΑ, ΣΤΑΣΟΥ - ΒΙΑΣΟΥ, ΠΩ - ΑΓΑΠΩ, ΧΡΟΝΟΣ - ΜΟΝΟΣ - ΠΟΝΟΣ και οι συνδυασμοί των, ΠΑΩ - ΞΕΧΝΑΩ, ΚΑΝΩ - ΠΕΘΑΝΩ, ΠΙΑ - ΚΑΡΔΙΑ.

3. Αν δε μου βγαίνει ο στίχος, και ανάλογα με το πόσο ξεδιάντροπος είμαι, μπορώ να δοκιμάσω και άλλες, πιο προχωρημένες, ομοιοκαταληξίες. Π.χ. το ΚΙΝΔΥΝΟΣ - ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ είναι απολύτως αποδεκτό.

4. Πίνω μισό μπουκάλι ουΐσκι και καπνίζω ένα πακέτο τσιγάρα, ώστε να πιάσω καψούρικη διάθεση. Δεν ξεχνώ ότι θα πρέπει ο τραγούδι μου να αποπνέει μια πίκρα, μια εγκατάλειψη, μια γενικότερη γκαντεμιά ρε παιδάκι μου.

5. Σκαρώνω το τραγουδάκι. Για να μην ταλαιπωρούμαι και πολύ, αυτό θα αποτελείται από δύο στροφές και το ρεφραίν. Έχω πάντα στο μυαλό μου ότι, όταν το κομμάτι μελοποιηθεί, το ρεφραίν θα επαναλαμβάνεται τουλάχιστον 150 φορές και έτσι δε χρειάζονται και πολλά λόγια. Διαλέγω δε και ζευγαρωτή ομοιοκαταληξία για πιο ευκολία. Πάμε λοιπόν:

Πάει καιρός που έφυγες και έχω μείνει μόνος
βαθιά σημάδια άφησες που δεν τα σβήν' ο χρόνος
της πίκρας δηλητήριο μου έδωσες στο χέρι
και στην καρδιά μου ακριβώς κάρφωσες το μαχαίρι

Ρ.
Αμαρτωλέ μου έρωτα
σε βράδια αξημέρωτα
ήσουνα πάντα κίνδυνος
κι έγινες επικίνδυνος

Στα μπαρ μονάχος ξενυχτώ, δεν ξέρω πια τι κάνω
αν δε σε δω και σήμερα, νιώθω πως θα πεθάνω
όλος ο κόσμος μου θαρρείς είναι τα δυο σου μάτια
έχτισες και τα γκρέμισες του νου μου τα παλάτια

6. Διαλέγω και έναν πιασάρικο τίτλο. Ας πούμε ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ είναι ότι πρέπει για την περίπτωση αυτή.

7. Ορίστε. Πολύ απλό είναι να πούμε. Δηλαδή ο Φοίβος και ο Καρβέλας που έχουν χεστεί στο τάληρο είναι καλύτεροι;






Δημοσίευση στο stixoi.info: 26-07-2009