Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Το Υφος και το Ηθος ενος ποιητη !!καμαρωστε τ
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130619 Τραγούδια, 269438 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Το Υφος και το Ηθος ενος ποιητη !!καμαρωστε τ
 καλημερα στην Στιχοπαρεα!!! και προσεκτικα γιατι θα κλεισω τα σχολια αν παρεκτραπη καποιος!! απλα χαμογελαστε!!!
 
Re: Re: Προφανώς.., από Xωρολάτρης, Γιάννης Αναρίθμητος

Τους παππούδες που γνώρισα εγώ τους περιέγραψα στο ποιημά μου "Μισοί Γίγαντες"..Αυτοί για μένα ήταν παππούδες..και τους αγάπησα πολύ ασχέτως αν δεν ήταν δικοί μου..Κάτι τσογλανάκια της βρισιάς και του αίσχους του δικού σου τύπου, με αφήνουν παγερά αδιάφορο..Μια ζωή θα μπλέκεσαι μέσα σε Εβραίους και χριστιανούς και ρεζέρβες και συνήθεις βλακείες που λένε αυτοί που δεν έχουν να αντιπροτείνουν τίποτα..Κανονικά βέβαια αν υπήρχε μια δικαιοσύνη μέσα στο σάιτ θα ήθελε ενα γερό τσακάνισμα η γλώσσα σου για να μάθεις να μιλάς καλύτερα για φασίστες και σκουλήκια..Εφόσον δεν υπάρχει όμως είσαι τυχερός..Μπορείς να συνεχίσεις να ασελγείς πάνω στην Ουσία..στην Ουσία που ποτέ δεν θα γνωρίσεις..
Αντε Καληνύχτα τώρα..Δεν ξεχνώ εύκολα ανθρώπους με οποινδήποτε τρόπο και αν τον γνωρίζω..στην περίπτωση σου όμως θα κάνω ασφαλώς μια εξαίρεσις..

Απαντηση μου
Φίλε καλημέρα σε ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό σου είσαι καταπληκτικός!!! Μπράβο, όμως δεν θα σε ακολουθήσω, αρκετά φτάνει ως εδώ ο καθένας έχει την δικιά του πορεία στην ζωή, και η δικιά μου δεν μου επιτρέπει
Άλλο. Σαν ποιητής έδειξες το στίγμα σου, και σαν άνθρωπος !!! ίσως να σου φταίει η μοναξιά ,ίσως αυτοί που σε κινούν
να το πετύχανε, για να δείξεις το ποιόν σου! Δεν ξέρω τι να πω! Εγώ ούτε είμαι ποιητής ούτε κάνω τον μεγάλο απλά είμαι ένας άνθρωπος με πλούσια προσφορά προς τον άνθρωπο! Το γνωρίζει η κοινωνία που ζω!!και την ευχαριστώ και την σέβομαι!!Γ’ αυτό και τα παιδιά μου έχουν πάντα ψηλά το κεφάλι, όπως και θα έχουν και τα εγγόνια μου!!

Στο κάτω κάτω φίλε όπως λέει και ο μεγάλος ποιητής [ εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε από τον κόσμο!!εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο] αυτό γράφω εγώ αυτό μπορώ να γράφω!!όπως και τα άλλα παιδιά εδώ μέσα αν δεν σου αρέσουμε? Τι να κάνουμε δεν ζητάμε πρωτεία από κανένα μεγάλο σαν και εσένα!! Εμείς αυτά μπορούμε!!
Και ξέρεις σε πόσα παιδιά το έχεις κάνει αυτό!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!! [ Κάποτε ο στύλος που με μεγάλωσε μου είπε μια κουβέντα μην τσακώνεσαι με αυτούς που λερώνουν όπως και να γίνει θα λερωθείς!!!την ευχαριστώ!!!

Αυτόν τον πολιτισμό κράτα τον χάρισμα σου!!!








 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 46
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

το κάθε νομισμα έχει την ίδια αξία σαν τον ανθρωπο αν τα χασεις και τα χρειαστεις δεν θα τα έχεις
 
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
08-07-2009 @ 00:16
εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε από τον κόσμο!!εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο] ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
καλημερα Νικ συμφωνω απολυτως
idroxoos
08-07-2009 @ 00:16
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::

καλημέρα Νίκο......!!!!!
akolouthos
08-07-2009 @ 00:16
ΧΑΜΟΓΕΛΩ ΝΙΚΟ !!!!!!

ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ !!!!!!!!
Ναταλία...
08-07-2009 @ 00:36
εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε από τον κόσμο!!εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο

Και εγώ με αυτό ::yes.:: ::yes.::
aprobleptos
08-07-2009 @ 00:49
[ εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε από τον κόσμο!!εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο]

Την καλημερα μου Νικο, νασαι καλα ::up.:: ::yes.:: ::up.::
Xωρολάτρης
08-07-2009 @ 00:52
Εγραψα χτες το βράδυ αυτό το μύνημα και ήμουν για ένα πράγμα σίγουρος..ότι θα το δω σήμερα υπόμορφή δημιουργίας κομμένο και ραμμένο χωρίς τα υπόλοιπα που οδήγησαν σε αυτό..Δεν με εκπλήσεις αγαπητέ μου..καθόλου..Προβλέψιμος εξακολουθεις και παραμένεις..Αν δεν ήσουν προβλέψιμος εσύ επιφανή πολίτη της περιοχής σου θα περιελάμβανες τα πάντα..και το προηγούμενο μύνημα που σου έστειλα και σου έλεγα με ήπιο τρόπο πως δεν με ενοχλούν αυτά που γράφεις και πως δικαίωμα έχεις ασφαλώς να τα γράφεις όπως όλοι μας ..αν κάτι με πειράζει είναι η συχνότητα που τα γράφεις..και εσύ και μερικοί άλλοι..Δείχνει σαφή έλλειψη σεβασμού προς τους υπολοίπους και επιμένω σε αυτό...Μην κατανοώντας το τι σου έλεγα προχώρησες στην δημοσίευση ενος υπέροχου ποιήματος που μου το χάρισες, αποκαλώντας τους γονείς που με σπούδασαν φασίστες,εμένα σκουλήκι που σέρνεται στον κόπρο και όλα τα σχετικά της εμετίλας..Εκλεισες και παράλληλα τα σχόλια για να μην σου χαλάσει η μόστρα..Ασφαλώς!!
Α ρε φίλε ..πόσο γνωστα μου είναι όλα αυτά που χρησιμοποιείς να ήξερες..Στον χορό των ρεβεραντζοχαιρετούρων εγώ δεν προκειται να μπω με τίποτα πάντως..Πάρε και τους υπόλοιπους άλλους σου με τους αλληλοθαυμασμούς σας επειδή είσαι από την Ρόδο και αυτός απ΄το Διδυμοτειχο και κάντε ότι καταλαβαίνετε..Και μόνος μου να μείνω στο τέλος τα δυό μου και δυό πάντα τέσσερα θα μου κάνουν..Πάντα..
Τα Σέβη μου!
υπατία
08-07-2009 @ 00:50
ο χώρος εδώ χρησιμοποιείται για την ανάρτηση δημιουργιών και το σχολιασμό τους
τα προσωπικά μηνύματα είναι άλλο πράγμα, και μπορείτε να τσακώνεστε όσο θέλετε κατ' ιδίαν
δεν ενδιαφέρουν κανέναν τα μεταξύ σας βρισίδια
το να αντιγράφεις και να εκθέτεις δημόσια αυτά που διαμείβονται ιδιαιτέρως, το βρίσκω απαράδεκτο και πλήττει το ήδη χαμηλό επίπεδο του χώρου αυτού
καλύτερα να το κατεβάσεις αυτό και να πάτε να μονομαχήσετε κάπου αλλού αν σας αρέσει..
υπατία
08-07-2009 @ 00:51
και κάτι ακόμα, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων:
δεν γνωρίζω ούτε εσένα, ούτε τον χωρολάτρη
petrwnas
08-07-2009 @ 00:56
Χωρολατρη σου επιτρεπω να το δημοσιευσεις καντο!!! να δουν τι σου απαντισα!!και στο μηνυμα!! οσο Υπετια για εσενα ζηταω συγνωμη και γ'αυτο δυο ημερες ειχα κλειστα τα σχολια μου για να μη συμετεχει κανενας αναμεσα μας και παλι συγνωμη αλλα δεν προκαλεσα εγω!!
ΜΙΤΣΕΦ
08-07-2009 @ 01:06
Και ξέρεις σε πόσα παιδιά το έχεις κάνει αυτό!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ!!! ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!! [ Κάποτε ο στύλος που με μεγάλωσε μου είπε μια κουβέντα μην τσακώνεσαι με αυτούς που λερώνουν όπως και να γίνει θα λερωθείς!!!την ευχαριστώ!!!

Αυτόν τον πολιτισμό κράτα τον χάρισμα σου!!!

πολυ ωραια του τα λες Νικο μου........δεν αξιζει ουτε να ασχολησε με κατι τετοιους τυπους που το παιζουν ΔΗΘΕΝ. και ειναι τοοοοοοοοοοσο μικροι......
mariaeleni
08-07-2009 @ 01:09
Περτωνα.......μην δινεις σημασια.......
Απο τι βλεπω.......ο κυριος καθε μηνα τα εχει και με καποιον......
Βαρκούλα
08-07-2009 @ 01:31
petrwnas
08-07-2009 @ 01:19
βρε παιδια θα με αναγκασετε να κλεισω οχι τετοια πραγματα οχι εμεις ειμαστε αλλοι σας παρακαλω!!
νετη541
08-07-2009 @ 01:41
...δηλαδή για να καταλάβω, γιατί είμαι, ως φαίνεται, πολύ ξανθιά: ποιοι είναι οι αυτοί και ποιοι οι άλλοι;;...οι τιμητές παίζουν με την κόκκινη ή με την κίτρινη φανέλα;;...οι λέξεις ή οι πράξεις λερώνουν και πώς καθαρίζεται έκαστος λεκές;;..μήπως είμαστε lost σ' ένα νησί που δεν το ξέρει ο χάρτης;;....και τελικά, επειδή έχω χάσει κι επεισόδια, ο Τζακ ζει;;;...
::lost.:: ::lost.:: ::lost.::
...άσχετο κι επί της διαδικασίας μου φαίνεσαι λίγο φάουλ...αλλά τη σχολή διαιτησίας την παράτησα στη μέση και μου λείπουν τα τυπικά προσόντα....
Rannia . k
08-07-2009 @ 01:35
Την καλημέρα μου Νίκο!!!
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
petrwnas
08-07-2009 @ 01:51
νετη541 σεβαστει η γνωμη σου και εχεις καθε δικαιωμα να την λες μεχρι να αποδιχτει το αντιθετο!!
νετη541
08-07-2009 @ 01:59
...τι εννοείς αντίθετο;;...το αντίθετο του δικαιώματος να λέω τη γνώμη μου ή το αντίθετο της γνώμης;;..
petrwnas
08-07-2009 @ 02:05
μεχρι να αποδιχτητο αντιθετο της γνωμης!!!! σε παρακαλω !!
Γιάννης Ποταμιάνος
08-07-2009 @ 02:16
Μη φοβάστε τις συγκρούσεις αρκεί
να έχουν ποιότητα και να αφορούν
σοβαρά θέματα. Και προπαντός να
μην γίνονται προσωπικές.

Με τις ανθρώπινες αδυναμιές μας
Αλλά ας κρατήσουμε μια ποιότητα

Εκτός ορίων μόνο στα ποιηματά μας.
LADY KALAS
08-07-2009 @ 02:16
μην τσακώνεσαι με αυτούς που λερώνουν όπως και να γίνει θα λερωθείς!!!

Πολυ σωστο
::yes.:: ::up.::
Ιχνηλάτης
08-07-2009 @ 02:19
Με Γιάννη Ποταμιάνο!!!!!
Δεν μπορούμε να είμαστε άμαχοι και νωθροί.
Πολεμήστε ρε με την ψυχή σας και ματώστε,
άλλα τίμια και με περηφάνεια.
Άντε καλό βόλι!
::up.:: ::up.:: ::up.::
Helene52
08-07-2009 @ 02:31
Χαχα .... γελάω ...... μόνον γελάω .... και....

Παίδεψα την σκέψη μου
για να βρω στη λογική του θύρα
και πικραμένα τα βήματα έσυρα
μα απάντηση δεν έβρηκα, δεν πήρα

Δεν ξέρω τι συμβαίνει
κι ήρθε σαν άγριος βοριάς
και πικρόχολα τα λόγια του να πετά
και τη γνώμη των άλλων φύλλα να σκορπά


Και το σκέφτομαι
με το νου και τη λογική
με τη σκέψη καθάρια ζωντανή
με παράπονο και ατέλειωτα γιατί
Γιατί , γιατί , να πει ξεκάθαρα γιατί

Και το σκέφτομαι
με την ψυχή χίλια κομμάτια
κ΄ένα δάκρυ μου κυλά στα μάτια
με παράπονο και ατέλειωτα γιατί
Γιατί αυτή η κακία γιατί, γιατί

Βασάνισα τη σκέψη μου
πάνω στων λόγων τη σκληρή αιχμή
και είναι δύσκολο για με πάρα πολύ
να κατανοήσω τη δική του λογική

Δεν ξέρω τι συμβαίνει
και προς ΤΙ η σκληρή ΤΟΥ κριτική
που άλλα στιχομέλη εδώ αμφισβητεί
και την δικιά τους γνώμη την ποδοπατεί

Και το σκέφτομαι
με το νου και τη λογική
με τη σκέψη καθάρια ζωντανή
με παράπονο και ατέλειωτα γιατί
Γιατί , γιατί , να πει ξεκάθαρα γιατί

Και το σκέφτομαι
με την ψυχή χίλια κομμάτια
κ΄ένα δάκρυ μου κυλά στα μάτια
με παράπονο και ατέλειωτα γιατί
Γιατί αυτή η κακία γιατί, γιατί
Helene52
08-07-2009 @ 02:28
Καλημέρα Νικόλα ... απ την Κέρκυρα ::hug.:: ::hug.:: ::hug.::
thrasher
08-07-2009 @ 02:39
ελπιζω τελικα να λυθηκαν οι διαφορες σας
Xωρολάτρης
08-07-2009 @ 03:34
24 σχόλια..Μμμ..Ετσι κι έτσι Νίκο ε;..Σχετικώς καλά πήγαμε πάντως ως την ώρα θα έλεγα..Θα μπορούσαμε πάντως και καλύτερα..Αμ και συ ρε αγόρι μου όμως τους αποθαρρύνεις με αυτά που τους λες..Ασε τους ανθρώπους με τους σωσίες τους μαζί ( αλήθεια το filaraki και η marilitsa 86 που είναι βρε παιδιά;)να εκφραστούνε ελεύθερα..Γιατί κρατάς μόνο για σένα το δικαίωμα να λες έναν πατέρα φασίστα και έναν γιό σκουλήκι;..
Ελεύθερα παιδιά..Δεν υπάρχει πρόβλημα..Για συντονιστείτε λιγάκι για να ευχαριστήσετε τον Κύριο Νίκο ...Μην ξεχνάτε άλλωστε ποσα πολλά εχει κάνει κι αυτός , τις ώρες που ατέλειωτα πάθαινε την πλάκα του με αυτά που διάβαζε από σας..Εμπρος λοιπόν..Πιο πολλοί και πιο γρήγορα παρακαλώ!
petrwnas
08-07-2009 @ 03:39
σε ευχαριστω χωρολατρη!!μονο να μου πεις ποιοι ειναι αυτοι και το παιδι απο διδυμοτειχο εχω αναγκη να τον γνωρισω εκανα στρατο εκει πανω !!το 74 αν ξερεις πες αν θες!!! ευχαριστω προκαταβολικα περιμενω φιλακια φιλε!! ::up.:: ::up.::
χάρης ο κύπριος
08-07-2009 @ 03:57
Η φιλία μου με τον Χωρολάτρη ξεκίνησε μετά από μια αντιπαράθεση που είχαμε σε ένα ποίημά μου. Δεν θα ξεχάσω που η Κατερίνα-nirvana μου είπε ότι ο Χωρολάτρης είναι αληθινός και εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να επιδιώκει συμπάθειες και φατσούλες. Αυτό κατάλαβα κι εγώ μέσα από τις δημιουργίες και τα σχόλιά του.
Είναι από τις ελάχιστες εξαιρέσεις των στίχων, που μπαίνει στον κόπο για ώρα και μελετά σε βάθος τις δημιουργίες των ποιητών.Σέβομαι τις απόψεις του αν και δεν συμφωνώ πάντοτε μαζί του.Ξέρει να διαλέγεται, έχει ευαισθησίες και είναι φίλος αληθινός. Στεναχωρέθηκα γι'αυτά που είδα αυτές τις 3 μέρες τώρα. Αγαπητέ Νίκο έκανες λάθος στην εκτίμηση σου για τον άνθρωπο αυτό.Το λέω ξεκαθαρα χωρίς περιστροφές και μισόλογα. Δεν με ενδιαφέρει αν έχω κόστος με αυτά που λέω γιατί εδώ δεν κάνουμε διαγωνισμό ποιος έχει τα πιο πολλά σχόλια και αγαπημένα. Εγώ έχω μαθητές μου σε αυτή τη σελίδα και βλέπω να τους σχολιάζουν μόνο 2-3 άτομα και πιστεύω ότι γράφουν καλύτερα από εμένα που έχω 38 σχόλια και 8 αγαπημένα.
Λοιπόν προτείνω να τελιώσει εδώ το θέμα και μιας και είναι του Αγίου Προκοπίου σήμερα ας δώσουμε τόπο στην οργή και να συμφιλιωθούμε.Αν είμαι πολύ ρομαντικός συγχωράτε με.
Αυτά είχα να πω και χαίρομαι που επιτρέπονται τα σχόλια !
νετη541
08-07-2009 @ 04:36
...(οκ, το παραδέχομαι, μ' έχει πιάσει φλυαρία, αλλά είναι κι αυτές οι δύσκολες μέρες του μήνα, καταλαβαίνετε...την υπομονή σας λοιπόν)...
...βρε Χάρη μου - και συγχώρησέ μου την οικειότητα - είσαι και πιο παλιός εδώ από μένα, στ' αλήθεια πιστεύεις ότι δε γίνεται διαγωνισμός σχολίων και αγαπημένων;;...καλά και άγια όλα αλλά ποιος είναι αυτός που θα καθορίσει ποιος εκφράζεται ελεύθερα κι αληθινά και ποιος όχι;...στην τελική, ακόμα κι αυτός που είτε το παίζει είτε κοροϊδεύει μια χαρά ελεύθερα εκφράζεται και την αλήθεια του βγάζει...είπε κανείς πως η αλήθεια μας είναι μόνο μία;;..ποιος ξέρει ποιος μελετά και πόσο κάθε τι που διαβάζει;;...και πόσοι εκφραζόμενοι ελεύθερα αναγνωρίζουν και στους υπόλοιπους αυτό το δικαίωμα, όχι σ' αυτούς που συμπαθούν ή με τους οποίους συμφωνούν, αλλά και σ' εκείνους με τους οποίους διαφωνούν, που τους εκνευρίζουν ή τους ενοχλούν ακόμα;...γιατί καλά τα δικά μας δικά μας...των άλλων όμως;;...μια σκέψη τώρα κάνω γω...
Helene52
08-07-2009 @ 05:14
......Εγω θα πω ότι το σχόλιό μου δεν το θεωρώ απόλυτη επιβράβευση σε αυτόν που το απευθύνω γιατί δέν έχω καμ ια τέτοια αρμοδιότητα ούτε ανήκω σε καμιά κριτική επιτροπή αξιολογησης (όπως το παίζουν μερικοί μέλη αυτής) αφού δέν εχω τέτοια προσόντα αλλά και από ό,τι γνωρίζει δεν υφίσταται εδώ μέσα ... απλά το θεωρώ τρόπο φιλικής σχέσης για τον άλλον που σου καταθέτει τις σκέψεις και τις δημιουργίες του ...ίσως και ένα κομμάτι της ζωής και της ψυχής του .... που άλλους μπορεί να καλύπτουν και άλλους όχι ....
Και όταν κάποιος σου απευθύνει ένα χαιρετισμό.... πρέπει να του ανταποδίδεις αυτόν στο διπλάσιο !!!!! Έτσι με έχουν μάθει να πορεύομαι στη ζωή μου .... όπως επίσης ότι όταν κάποιος σε χτυπάει άδικα .... αμύνεσαι .....
Οσον αφορά το στιχομέλος κ. Χωρολάτρη ... του επισημαίνω και πάλι ότι εγώ εδώ μέσα είμαι μόνον με ένα πρόσωπο .... και όχι με πολλά όπως αρκετοί .....
Καλό σας απόγευμα
niotis@yahoo.gr
08-07-2009 @ 06:39
Εγώ ούτε είμαι ποιητής ούτε κάνω τον μεγάλο απλά είμαι ένας άνθρωπος με πλούσια προσφορά προς τον άνθρωπο!

Νικολα εγω καταλαβει τι ανθρωπος εισε γιαυτο και σε εχω μες την καρδια μου
καλο σου απογευμα αρχοντα φιλε μου::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
Nikos Krideras
08-07-2009 @ 08:35
Νά μέ καί γώ ! λοιπόν Νικόλα φίλε μου καλέ όταν ξεκίνησα
να γράφω σέ κάποιους στίχους μου δέχτηκα σχόλιο από τόν φίλο τόν χωρολάτρη δέν μου άρεσε τό έσβησα τέλος ,
ό Άνθρωπος έτσι έκρινε νά μέ σχολιάσει έτσι έκανε
ουτε κακία τού κράτησα ούτε τόν αγάπησα ή αλήθεια νά λέγεται ποιός ξέρει μπορεί νά είναι σέ άλλο επίπεδο σκεύτηκα
συνέχισα λοιπόν νά γράφω χωρίς νά φοβάμε τά αρνητικά σχόλια αυτό κάνε καί σύ μήν έρχεσε σέ αντιπαράθεση μέ τίποτα άς μιλάει τό τί γράφει ό καθένας μας Νικόλα μή χαλιώμαστε φίλε γιάτί δεν αξίζει τόν κόπο ούτε γιά σένα
ούτε γιά τό Γιάννη ούτε γιά κανένα !
Αγνή
08-07-2009 @ 10:42
Νίκο Πέτρωνα. Μόλις διάβασα το εξής σχόλιο του Χωρολάτρη προς εσέ:
..και γω βαρέθηκα την ανελέητη καταιγίδα από τους καθημερινούς στίχους μερικών..Ελεος πια..
Αφήστε λίγο τον χώρο να ανασάνει..αφήστε να γίνει μια κάπως πιο ουσιαστική δουλειά πάνω
σε αυτό που γράφει κάποιος, μακριά από τα παλαμοκροτήματα και τους ουρανομήκεις θαυμασμούς..
Ειναι δείγμα πολιτισμού θα έλεγα κατα μια γενική έννοια..και σεβασμού κατα μια πιο ειδικότερη που
και αξία μεγαλύτερη έχει..
το βρίσκω θαυμάσιο γιατί έχει δίκιο.
ο καταλληλότερος χώρος του θα ήταν ο χώρος των συζητήσεων, μα εκεί, σαφώς θα θαβόταν ανάμεσα
στα αστεία και γελοία.. ο στόχος του;;;;; ό,τι ακριβώς λέει.

θαυμάσια δεν βρίσκω την επιλεκτική αυτή ανάρτηση εμπρός στο λαϊκό δικαστήριο-σαπουνόπερα
των Στίχων που έχει ένα σαφώς κατώτερο!!!!!!!!! ηθικά στόχο: να γελοιοποιήσει και να αμαυρώσει την
προσωπικότητα ενός όχι τυχαίου μέλους> ενός μέλους που ποστάρει με αυτοσεβασμό ανά κάποια
χρονικά διαστήματα, δεν επινοεί κλώνους να τον χειροκροτούν και όταν σχολιάζει, δίνει τον πενταπλάσιο
χρόνο στον σχολιασμό του απ' ότι οι περισσότεροι. Η απαρίθμηση πρόχειρη και λειψή. Γιά την ποίησή
του δεν θα μιλήσω που τόσο πολύ εκτιμώ, καθώς δεν έχει θέση εδώ.

διαφωνώ κάθετα με όσους θέλουν την ησυχία τους αλλά μπαίνουν να ανακατευτούν, είναι φαιδροί.
ύστερα, αυτά είναι ζητήματα που αφορούν όλο το πλαίσιο των Στίχων, όπως και οι αναρτήσεις με
σκουληκίσιες βρισιές, ψυχογραφήματα αχρεία και φασιστικά που συνήθως επικροτούνται σαν στο Κολοσσαίο.

Και αναρωτιέμαι, τι είναι χειρότερο; ένα σχόλιο μιάς γλώσσας που τσακίζει με θάρρος, ή μιάς γλώσσας που γλείφει;;;;
Αντί να σας πλακώνει ο ουρανός των κλωναριών και των βομβαρδιστικών αναρτήσεων, πάμε γιά μπύρες, πάμε,
γάμησέ τα, γάμησέ τα, κάθε μέρα "γάμησέ τα" διαβάζω, σας πλακώνουν τα ελάχιστα πουλιά που πετούν ελεύθερα;
---
ΚατεριναΘεωνα
08-07-2009 @ 12:04
Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ???
ΓΡΑΦΩ ΤΡΕΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ
ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΘΑΡΥΝΑΝ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΑ ΣΤΟΝ
ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ΄............................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
..................................................................................................................Κ.Τ.Λ.....
ΑΡΙΘΜΩ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 2000 ΣΤΙΧΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝΣΤΙΧΟΠΑΡΕΑ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
ΡΙΧΝΩ ΚΛΗΡΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ
ΜΟΥ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΗ ΣΚΕΨΗΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟ
ΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ?24-34-44...................2004 ΣΧΟΛΙΑ
ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
Υ.Γ.....ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ
ΚΕΙΜΕΝΟ
azoritis
08-07-2009 @ 12:05
καλησπέρα ..Νίκο......
Αγνή
08-07-2009 @ 13:09
θα ήθελα να διευκρινίσω και εδώ Νίκο τα εξής:
άλλο ειδικό βάρος έχει ένας αρνητικός (ή ίσως και εποικοδομητικός) σχολιασμός,
και άλλο ένα κάκιστο "ψυχογράφημα" εναντίον μέλους, όπως η επόμενη ανάρτησή
σου (εκτός αυτής), διότι δημοσιεύεται με κατώτατα κίνητρα υπό την αιγίδα της ποίησης
ώστε να μην έχει δικαίωμα να το σβήσει κανείς διαχειριστής, και ας μην επιτρέπεται ο
σχολιασμός των μελών, αρκεί που το διάβασαν.

ΚατεριναΘεωνα, πιστεύω πως πράγματι, η συχνότητα που γράφουμε, δείχνει σεβασμό
ή όχι στους υπόλοιπους, καθώς με 80 και 100 αναρτήσεις την ημέρα, πόσους διαβάζει
κανείς εις βάθος, πόσους νέους αγνοεί ως ανύπαρκτους και σε πόσους λέει απλώς
καλημέρα με ένα φαλακρό φατσίδιο;
agrafos
08-07-2009 @ 13:27


μια φορα...ρουφιανος
....για παντα ρουφιανος



επειδη σε αυτο το σαιτ πρωτιστως
γραφονται ποιηματα και στιχοι
και δεν κρινονται Ανθρωποι απο μηνυματα
(με το οποιο συνφωνω κι ολας δηλαδη)
και μαλιστα με...συνοπτικες διαδικασιες
θα δηλωσω την Αγαπη μου στον Χωρολατρη
γιατι πρωτα πρωτα μου χαριζει..απλοχερα συγκινηση
στις περισοτερες δημιουργιες του αφου πρωτα
.....αυτοκανιβαλισθει.....και αυτομαστιγωθει...
(πως τα λεω ετσι ο πουστης)
για την δικη μας..απολαυση
κι επειδη δε γουσταρω να την πεφτουν στους φιλους μου
κι ο Χωρολατρης ειναι φιλος μου


πως το 'πες ρε Γιαννη;;;;;
Αντε..καληνυχτα τωρα




agrafos
08-07-2009 @ 13:59


δηλαδη ρε νικο εγραψες το δικο σου μηνυμα
τοσα γλυκο και αθωο......τοσο υπερανω....
ενω ηξερες πως δεν θα το δημοσιευες;;;;
σε τα μας ρε ;;;;; ασε......
σε κανα χαζο....

μια ευκαιρια ειχες κι εσυ να γραψεις
σε στημενο παιχνιδι...καλυτερα απο Χωρολατρη
και πεταξες την μπαλλα εκτος γηπεδου
στο χωριο σου...
...στα Γλυκαναλατα

υπατία
08-07-2009 @ 14:01
ωραία, ωραία!!
δε με χαλάει που δυο μέλη επέλεξαν να κάνουν την προσωπική τους κόντρα, κοινό θέαμα
τόσο τους κόβει, τόσα κάνουν..
αλλά ένα σωρό μέλη, να μπαίνουν στο χορό
να παίρνουν θέση υπέρ του ενός ή του άλλου, να υποστηρίζουν τον ευνοούμενό τους, αυτό θεωρώ εγώ Κολοσσαίο, λίγο θέλει για να πέσουν και στοιχήματα..
αρχίζω και σκιάζομαι
γαμώ τους λυρισμούς και τις αγάπες και τις ευαισθησίες μας εδώ μέσα
αλλά τι λέω η βλαξ..
ότι γίνεται έξω από το διαδίκτυο, γίνεται και στο διαδίκτυο
οι ίδιοι άνθρωποι είμαστε
άντε, ας ξοδέψουμε την ευθιξία μας σε ανέξοδες μεγαλοστομίες..
Xωρολάτρης
08-07-2009 @ 14:03
Σας ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σας Χάρη,Αγνή και Αγραφάρα..Με συγκινήσατε..Είναι ωραίο τελικά ρε γαμώτο να βλέπεις ότι δεν έχεις ξεγελαστει ως προς το θέμα ανθρώπων που πίστεψες..
Νικο Κριντερά..Ομολογώ ότι δεν θυμάμαι καν το γεγονός που ανέφερες..μπορεί και να γινε έτσι όπως τα λες..έγινε μάλλον..δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω..Και λοιπόν?..Επειδή έγραψε ενας κάτι που δεν σου άρεσε τον διαγράφεις?..Για ποιο λόγο?..Θεωρείς καλύτερο να σε κοροιδέύει κάποιος -που είμαι σίγουρος πως δεν διάβασε καν το ποιημα σου -με μια ενθουσιασμένη φατσουλα?..Δεν ξέρω αν θυμάσαι αλλά στο παρελθόν έχω "τσακωθεί" και με ανθρωπους που ακολουθούσανε παρόμοια τακτική πάνω στα ποιήματά μου..Αυτό για μένα είναι κοροιδία..Είναι ξεφτίλα..τελείως..
Νίκο Πετρώνα..προσωπικά με εσένα εξακολουθώ να λέω πως δεν έχω κανένα προβλημα με αυτά που γράφεις..Η συχνότητα με ενοχλεί και θα με ενοχλει ότι κι αν γίνει..Ξέρω πως για κάποιους ακούγεται εγωιστικό μιας και ο διαχειριστής επιτρέπει την καθημερινή δημοσίευση..΄Καλά κάνει και την επιτρέπει αυτός..Υποτίθεται ότι είμαστε ανθρώποι που για καποιον λόγο άλλο έχουμε βρεθεί εδω μέσα..Εχουμε χρέος να ανιχνέυσουμε τον διπλανό μας..τους λόγους ,τις αιτίες και τις αφορμές του που τον έσπρωξαν να μιλά με αυτό τον τρόπο..Το μόνο πραγματικό πρόβλημα που έχω μαζί σου και θα το έχω για πάντα αν δεν ζητήσεις συγνώμη αποσύροντάς το συνάμα ,είναι αυτοί οι εμετικοί χαρακτηρισμοί του ποιήματος σου..Ο πατέρας μου ζει ακόμα και τα χέρια του έχουν γίνει φέτες από το ξυνάρι προκειμένου να με δει μια μέρα να είμαι καλά..Δεν επιτρέπω σε κανέναν μα κανέναν αυτόν τον ήρωα για μενα να μου τον αποκαλεί φασίστα..κανέναν..και επειδή τυγχάνει να είμαι και ο ίδιος πατέρας που τρεμει για τα παιδιά του και αυτά για τον μπαμπά τους, δεν επιτρέπω επίσης σε κανέναν να λέει αυτόν τον μπαμπά τους σκουλήκι..κανέναν..
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ και να επανορθώσεις..
Αγνή
08-07-2009 @ 14:41
εσένα υπατία δεν σε χαλάει που "δυο μέλη επέλεξαν να κάνουν την προσωπική τους κόντρα,
κοινό θέαμα, τόσο τους κόβει, τόσα κάνουν.."

εμένα με χαλάνε απέραντα
τόσο η παραπάνω συνειδητά λανθασμένη σου πρόταση, καθώς
ΜΟΝΟ ΕΝΑ μέλος επέλεξε να κάνει το ζήτημα Κολοσσαίο ενώ το άλλο ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ,
(διάβασε καημένη με τέτοιο όνομα και λίγο Λυσία),
όσο και οι "ποιητικές" αναρτήσεις που προσβάλλουν αξιοπρέπειες μελών και αυτό αφορά
ΚΑΘΕ μέλος!

Προτού αρχίσεις να σκιάζεσαι λοιπόν, αναρωτήσου, αν δεν είναι φρονιμώτερο με γνώμονα
το κοινό της σελίδας καλό, να ξοδέψεις λίγη από "την γαμώ ευαισθησία και λυρισμό σου"
όπως δηλώνεις, σε μιά ΘΕΣΗ υπευθυνότητας μέσα στην κοινότητα αυτή.
υπατία
08-07-2009 @ 15:29
θα κάνω τη θέση μου λοιπόν πιο αναλυτική για σένα και όσους, όσες δεν κατάλαβαν
αυτός ο χώρος φιλοξενεί μέλη με διαφορετικές απόψεις, διαφορετικούς προσανατολισμούς και γιατί όχι;; διαφορετικούς στόχους
το ελάχιστο κοινό ανάμεσά μας είναι η ενασχόληση με τους έμμετρους και ελεύθερους στίχους (για σένα ειδικά και καναδυό μέλη ακόμα θα επέλεγα τη λέξη ποιήματα)
και εκεί νομίζω πως πρέπει να παραμείνουμε
το πόσες δημιουργίες ανεβάζει κανείς, είναι εκ των προτέρων καθορισμένο, όποιου δεν του αρέσει, τη βόλτα του
αν ο χωρολάτρης γουστάρει ν' ανιχνεύσει ψυχές, γούστο του και καπέλο του, δε με κόφτει
αν ο πέτρωνας γουστάρει να το παίξει θιγμένος και να μας απαγγείλει το ρίτσο, παρομοίως δε με κόφτει
ας το κάνουν υπό μορφήν δημιουργίας, ώστε να ξεφύγει από το προσωπικό τους, και να διαβάζουμε οι υπόλοιποι, υπόλοιπες, κάτι που είναι σχετικό με το λόγο που μπαίνουμε σ' αυτή τη σελίδα
ειδάλλως δε βλέπω το λόγο ύπαρξής τους εδώ..
και όποιος, όποια, δεν μπορεί ν' ανεχτεί κάτι διαφορετικό και επιτίθεται, εμένα με σκιάζει, γούστο μου και καπέλο μου, και θα το λέω όταν το συναντάω..
και να κάνω πιο λιανά τη θέση μου, αν δεν κατάλαβες ακόμα..
πάρτε τις ορμόνες σας και άντε να παίξετε αλλού, το σάιτ έχει να κάνει με καταχωρήσεις στίχων τραγουδιών και αναρτήσεις δημιουργιών, τα προσωπικά σας απωθημένα δεν έχουν θέση εδώ..
σαν παλιότερο μέλος θα έπρεπε να το υποστηρίζεις αυτό, και όχι να παίρνεις θέση σε αλλονών θέματα..

επί προσωπικού (petrwnas, συγγνώμη που καταχρώμαι το χώρο σου για κάτι τέτοιο)
είναι γελοίο να με αποκαλείς καημένη και να μου συνιστάς τι να διαβάσω
δεν ξέρεις τίποτα για μένα, ούτε για το όνομά μου, ούτε για τη σχέση μου με τα δικανικά..
εγώ σε έχω κρίνει από τις δημιουργίες σου και από τα σχόλιά σου που έχω διαβάσει
και μόνο από αυτά
σε χαρακτηρίζω σαν, κρίμα ρε Αγνή, σκέτη απογοήτευση είσαι..
Αγνή
08-07-2009 @ 16:03
υπατία
απαντώ στην επιχειρηματολογία σου μόνο και όχι στις τραγικές
κατινοατάκες σου περί ορμονών και τι σε κόφτει ή όχι.

όταν ένα μέλος κατηγορείται μέσω ενός φασιστικού (λόγω της αδιαμφισβήτητης ποιητικής του φύσης)
λιβελλογραφήματος έχω υποχρέωση ως άλλο μέλος να αντιδράσω!

αυτή η σελίδα στηρίχθηκε εδώ και πολλά χρόνια εκτός των άλλων στην ενεργή συμμετοχή
των μελών της και στις προτάσεις τους, ακόμα και στους πολέμους των που την ανανέωσαν.
εάν εσύ θες να πας την βόλτα σου, πας την βόλτα σου, με το ΙΔΙΟ δικαίωμα, ο χψ Χωρολάτρης
δικαιούται να μην την πάει και να καυτηριάσει ό,τι επιθυμεί και ας τον σβήσουν, η χψ Αγνή να
επικροτήσει τις απόψεις του, και ο χψ Κάποιος να πεθάνει στα γέλια και με τους δυό.
όμως ο χψ Πέτρωνας δεν δικαιούται να θίγει ιερά και όσια εις το όνομα οιασδήποτε ποιητικής
και ιντερνετικής ελευθερίας.
Την θέση σου όχι απλώς την κατάλαβα, αλλά μου είναι πασίγνωστη και αφόρητη από χρόνια
γενικώς, ελληναράδικη κάργα: "δε βαριέσαι, ποιός φταίει ποιός δεν φταίει, εγώ να 'μαι καλά".
Το αποδεικνύει το τσουβάλιασμά σου στην πρόταση: δυο μέλη επέλεξαν να κάνουν την
προσωπική τους κόντρα, κοινό θέαμα, τόσο τους κόβει, τόσα κάνουν.." άσχετα αν δεν ανταποκρίνεται
στα γεγονότα, το αποδεικνύει το μαγκίτικο στρες σου, θα μας τα κάνεις λιανά και δεν συμμαζεύεται.

Ως Αγνή και ως παλαιότερο μέλος επιλέγω να υποστηρίζω την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ και ΜΟΝΟ.
αν σε απογοητεύω, τιμή μου να απογοητεύω ανθρώπους σαν και σένα τότε.
και μην ανησυχείς, ανήκω στους ελάχιστους που διαχωρίζουν εντελώς το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα
από τον χαρακτήρα του δημιουργού, θα συνεχίσω να σε διαβάζω.
/
υπατία
08-07-2009 @ 16:33
ήθελα να βάλω φάτσα με γέλια τώρα, αλλά άστο, θα το επιχειρηματολογήσω καλύτερα, να μην παρερμηνευτώ

υπάρχουν τα θέματα συζήτησης όπου εσύ και το κάθε μέλος μπορούμε να υποστηρίξουμε ή να διαφωνήσουμε με τους όρους που λειτουργεί το συγκεκριμένο σάιτ. Όταν το κάνουμε όμως σε σχόλιο κάτω από δημιουργία ενός ενεργού σε καθημερινή βάση μέλους, υπάρχει διαφορά, δε νομίζεις;;
και πιο αναλυτικά: η διαφορά έγκειται στο ότι η ενέργειά μας αυτή είναι ευθεία επίθεση στην πρακτική ενός μέλους που δεν κάνει κάτι περισσότερο από αυτό που έχει ήδη οριστεί, για παράδειγμα, μία δημιουργία ανά εικοσιτετράωρο
πώς το μαγκίτικο στρες μου αποδεικνύει ότι όσα έγραψα παραπάνω δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, δεν το κατάλαβα ακόμα
εγώ νομίζω ότι όταν διαφωνείς επί της ουσίας, βασίζεσαι σε γεγονότα, που δεν μεταβάλλονται από την υποτιθέμενη διάθεση του συνομιλητή σου
αν μπορούσες να μιλήσεις (να γράψεις) βασιζόμενη στη λογική και όχι σε χαρακτηρισμούς, θα ήταν χαρά μου να συνεχίσουμε
τέλος, επί του προσωπικού δημιουργικού, με νοιάζει μόνο τι διαβάζω εγώ, το αν με διαβάζεις εσύ ή με αγνοείς μου είναι παντελώς αδιάφορο

κρίμα, δεν έχω άλλα σχόλια
μιαν άλλη φορά, όσα υπολείπονται..
Αγνή
08-07-2009 @ 17:14
είτε βάλεις φατσίδιο με γέλια είτε την περιγράψεις είναι το ίδιο.

τώρα, στην θέση σου θα μελετούσα τα κύρια σημεία του λόγου της Αγνής πριν της απαντήσω:
ανέπτυξα την ειδοποιό διαφορά του σχολιασμού που προσβάλλει και δίνει το δικαίωμα στον
προσβληθέντα να σβήσει τον σχολιασμό ή να αποκλείσει τον ...εχθρό!
από τον λίβελλο που θίγει τα ιερά του άλλου και δεν σβήνεται, παρά μόνο αν αποφασίσει ο
λιβελλογράφος να τον αποσύρει, και χωρίς ηθική αποζημίωση.
στην περίπτωσή μας ο προσβληθείς προτίμησε να δημιουργήσει κι ένα κολοσσαίο τηλεθέασης,
από το να σβήσει τον αρχικό σχολιασμό κλπ., θεωρώντας πως έτσι έχει μακρύτερο σπαθί.
Η ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΗ δεν με πείθει γιά τις ευγενείς προθέσεις του και καταργεί πανηγυρικά τις
φωνασκίες περί ήθους ποιητών, σεβασμός σε στύλους ζωής!!!! κλπ.

το μαγκίτικο στρες σου απέδειξε πως πανικόβλητα στερούμενη απαντήσεων αποφάσισες
να θολώσεις το κλίμα με μαγκιές.
απάντησέ μου παρακαλώ όταν βρεις τόπο στο ερώτημα 1. ποιός δημιούργησε το κολοσσαίο.
επί του προσωπικού, δεν υπάρχει. υπάρχεις μόνο μέσω των κειμένων σου, και αν σου ήταν
αδιάφοροι οι αναγνώστες σου δεν θα ήσουν σήμερα εδώ.
/
αυτό είναι το τελευταίο μου επιτρεπόμενο σχόλιο.
καλό βράδυ
thrasher
09-07-2009 @ 00:56
συγνωμη ρε παιδια..παρατηρισατε λιγο που φτασαμε?ξεκινησε κατι μεταξυ 2 ατομων,και επεκταθηκε σε αλλη μια προσωπικη κοντρα...ελεος δηλαδη!ενταξει!! ειπαμε οτι ειπαμε,φταιξαμε οσοι φταιξαμε...το θεμα ειναι,πισω απ'ολον αυτην την φασαρια,τα σχολια τα καυστικα,μπορουμε πλεον αναγνωριζοντας τα λαθη τα δικα μας,και την υπερβολη των αλλων,να κανουμε μια γερη αγκαλια?...αν δεν γινεται αυτο,παρακαλω τον πετρωνα να κλειδωσει αυτη την σελιδα γιατι οπως βλεπετε απο τα τελευταια σχολια το πραγμα εχει παραπροχορισει....
ΚΑΡΑΝΤΙ
12-07-2009 @ 10:11
αγαπητοί μου,
είχα κάνει την πρόταση να μην μπορεί κανείς να ανεβάσει περισσότερες από μία δημιουργίες την εβδομάδα, η ποσότητα είναι καταφανώς εις βάρος της ποιότητας,
εγώ αδυνατώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις,
οι περιστάσεις μου δεν μου επιτρέπουν να διαβάζω 80 δημιουργίες την ημέρα και ευγενικά να τις σχολιάζω.
Έπαψα να ανεβάζω προσωπικές μου δημιουργίες και μέσα στα τόσα μαγαζιά, άνοιξα κι εγώ ένα μικρό καφενείο...
Νομίζω δε πως πολύ κακώς προέκυψε αυτή η αντιπαράθεση με τον Χωρολάτρη, γιατί ο Γιάννης είναι ένας από τους λίγους χωρολάτρες.

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο