Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Ο Φόβος Είναι Αγάπη Υποβαθμισμένη
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130585 Τραγούδια, 269415 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Ο Φόβος Είναι Αγάπη Υποβαθμισμένη
 STEFANO ELIO D' ANNA - H ΣΧΟΛΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ( Οικονομολόγος - Κοινωνιολόγος - Ακαδημα'ι'κός δάσκαλος - Συγγραφέας )
 
Ο φόβος είναι ένα ναρκωτικό που κυλούσε ανέκαθεν στις φλέβες της ύπαρξης σου κι εξακολουθεί.Δεν είναι φόβος για κάτι. Είναι φόβος και τίποτα παραπάνω. Τώρα πια είσαι εθισμένος.

Οι συνθήκες που συναντάει ένας άνθρωπος στον κόσμο των γεγονότων, είναι χρήσιμες γιατί αποκαλύπτουν αυτό από το οποίο προσπάθησε να ξεφύγει, να μη δεί μέσα του.
Αντιθέτως με όσα πιστεύει ο άνθρωπος,πρώτα έρχεται ο φόβος και έπειτα επιλέγουμε από τι να φοβηθούμε.

Αμφιβολίες, φόβοι και πόνος καθορίζουν από νωρίς τα όρια των δυνατοτήτων στη ζωή ενός καθημερινού ανθρώπου...ένας υπνωτικός χώρος, ψεύτικος ,όπου νοιώθει σιγουριά σαν να βρίσκεται μέσα σε ένα οχυρό, μισό καταφύγιο, μισό φυλακή.
Η εγκατάλειψη του φόβου είναι το πρώτο βήμα προς την ακεραιότητα, προς την ενότητα του Είναι...πάνω στο φόβο δεν χτίζεται τίποτα, ούτε μπορείς να προσθέσεις ευφυ'ί'α.
Η έλλειψη φόβου είναι ο πρωταρχικός νόμος του πολεμιστή. Ο φόβος σε κάνει να εξαρτάσαι από μια δουλειά και σε σπρώχνει να βρείς κρησφύγετο στην αρρώστεια. Κάνε το φόβο ευκαιρία!

Ο άνθρωπος έχει μόνο δυο αισθήματα : το φόβο και την αγάπη. Δεν είναι αντίθετα μεταξύ τους...Είναι η ίδια η αλήθεια σε διαφορετικά επίπεδα του Είναι...Ο φόβος είναι υποβαθμισμένη αγάπη, η αγάπη είναι εξυψωμένος φόβος.
Ο φόβος είναι εσωτερικός θάνατος. Ήρωας είναι ένας άνθρωπος χωρίς φόβο, χωρίς εσωτερικούς θανάτους. Ήρωας ,από τη λέξη έρως, amore, a-mors,σημαίνει α-θάνατος.

Όποιος δεν έχει το θάνατο μέσα του δεν θα τον συναντήσει έξω.

Ήρωας είναι μια βαθμίδα της ανθρώπινης σκάλας που δεν κερδίζεται στον αχό της μάχης αλλά στη μοναξιά, νικώντας τον εαυτό μας.

Η μάχη χρειάζεται μόνο για να καταστεί ορατό εκείνο που ο ήρωας έχει ήδη κατακτήσει στο αόρατο.

Το αήττητο , το απρόσβλητο είναι απλά η επαλήθευση για κάτι που ήδη συνέβη στο Είναι του : η τεκμηρίωση της νίκης του ενάντια στο θάνατο.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 37
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Φιλοσοφικά
      Ομάδα
      Πεζά
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

...έλα,μην κλαις,μη μου κλαις,στ'ορκίζομαι,για παραισθήσεις καλές φημίζομαι...
 
ferrer
16-10-2010 @ 21:58
Το βρίσκω πολύ αληθινό !
monajia
16-10-2010 @ 22:32

Ο φόβος, σε αντίθεση με όλα τα άλλα αμαρτήματα, κάνει έναν άνθρωπο να σκέφτεται το καλύτερο για τους άλλους και το χειρότερο για τον εαυτό του.
Philip Sidney,1554-1586,Άγγλος Ποιητής και Αυλικός

ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ.......... ::hug.:: ::hug.:: ::hug.::
sofiagera
16-10-2010 @ 23:03
Η εγκατάλειψη του φόβου είναι το πρώτο βήμα προς την ακεραιότητα, προς την ενότητα του Είναι...πάνω στο φόβο δεν χτίζεται τίποτα, ούτε μπορείς να προσθέσεις ευφυ'ί'α.

Φόβος είναι το άγνωστο... ::angel.::
αντικλείδι
16-10-2010 @ 23:10
Όποιος δεν έχει το θάνατο μέσα του δεν θα τον συναντήσει έξω. !!!!!!!!!
Σοφό !!!!!! και αληθινό "όλο" !!!!!!!! ::theos.:: ::love.:: ::hug.::
Ναταλία...
16-10-2010 @ 23:44
Πολύ καλό ::yes.:: ::theos.:: ::theos.::
Tranquillity
17-10-2010 @ 00:36
Είσαι απαίδευτη.
Αυτά που γράφεις είναι φαντασιώσεις της λογική σου.
Δεν γνωρίζεις για ποιο πράγμα μιλάς.

Να με συγχωρείς που σου τα λέω έτσι?!!!?
Αλλά αυτά μόνο σε αφελείς ανθρώπους περνάν.

Δεν είναι φαντασίωση. μιλας για πραγματα που δεν γνωριζεις
και μην παρασυρεις και άλλους σ΄ αυτό.

Ποιος λέει ότι ο πολεμιστής δεν φοβάται???!!!

Λες ότι (Ο άνθρωπος έχει μόνο δυο αισθήματα )κτλ ,κτλ
Που τα είδες γραμμένα αυτά?


Δεν θέλω να αναφερθώ σε όλα όσα γράφεις γιατί δεν μου φτάνει
το σχόλιο

Και τέλος πάντων ούτε ποιητική αδεία δεν είναι αυτό.

Καταργείς όλους τους φιλοσόφους εν αγνοία σου!!!!

Και τέλος πάντων ζήσε πρώτα και μετά γράψε για αυτά.

Σου τα λέω με όλη μου την συμπάθια και την καλή μου διάθεση.

Γράφεις καλά, αλλά αυτό......?

Να διαβάζεις πιο πολύ πριν γράψεις κάτι σαν αυτό.

Φιλικά.
και να με συγχωράς.

Τα σέβη μου.
aspigon
17-10-2010 @ 00:41
FOVOS O EXTHROS TIS AGAPIS
OPIOS FOVATE DEN AGAPA
KE OPIOS AGAPA DEN FOVATE
KE DEN MILAO GIA EROTA MILAO GIA AGAPI
AGAPI INE I PSIXIKIMAS DINAMI NA DIOKSOUME TOUS FOVOUS MAS KE NA ZISOME TIN ZOI STO FOUL
SE EFHARISTO XRISTINA::love.: OTI KANIS TO KANIS PANDA SOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love.:: ::love.::
Tranquillity
17-10-2010 @ 00:48
Φίλε aspigon ούτε εσύ ξέρεις τι λες!
Ότι κατεβάζει η κούτρα σας!
Δεν είμαι εχθρικός αλλά λες ότι να΄΄ναι.

aspigon
17-10-2010 @ 01:11
DEN SE VLEPO KATHOLOU SAN EHTHRO FILE.... TIN APOPSI SOU IPES KESI OPOS KE MIS....
I FILIMAS METEFERE AFTIN TIN OPTIKI GONIA TON PRAGMATON
KE DIMOSIEPSE PIOS TIN EGRAPSE
DEN INE APARETITO OLI NA SINFONISOUN....
KE I GNOMIS SOU INE SEVASTI OPOS KE TIS FILIS MAS OPOS KE I DIKIA MOU...NASE PANDA KALA
KE KALO KALO MESIMERI NAXIS
Tranquillity
17-10-2010 @ 01:27
Μικρά μου παιδιά δεν πρόκειται για οπτική γωνία!
Αλλά για άγνοια!
Δεν σχολιάζω χωρίς λόγο και γενικώς δεν σχολιάζω!

Λέω λοιπόν κακώς

Ο (ανθρωπος) που το έγραψε αυτό ειναι ανοητος.
Γι΄ αυτό λέω πως κακός που το δημοσίευσε η φίλη μας!
Προφανώς δεν το μέτρησε σωστά!
Και είναι συνένοχη.
Ίσως χωρίς να το ξέρει συνειδητά.

Την καλημέρα μου.
αισχυ(λος)
17-10-2010 @ 01:35
καλημερα ! Ο φοβος ειναι ενα συνιφασμενος με τον ανθρωπο
και αναγκαιος. Εσυ μιλας για κατι αλλο ομως για τον φοβο να βγουμε απο την καθημερινοτητα μας και βολευομαστε οπως ζουμε χωρις να τολμαμε αλλαγες. Απο αυτη την αποψη πραγματι σκοτωνει τον ερωτα. Η συνηθεια δηλαδη.

Ο ηρωας που δεν φοβαται ομως δεν ειναι ηρωας αλλα ανοητος!!
στίχος
17-10-2010 @ 01:35
Kαλημέρα σε όλους !
Παιδιά γράφω με κεφαλαία τον συγγραφέα του κειμένου και τις ιδιότητές του...ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ αυτό το κείμενο,απλώς το μετέφερα...
Πάντα θα υπάρχουν διαφωνίες ακόμα και στα λόγια του Χριστού...
Δεκτά και σεβαστά όλα...
Διαβάστε πρώτα το βιβλίο,απόσπασμα αντέγραψα εδώ και μετά θα δείτε ότι απευθύνεται σε ονειρευτές,σε ουτοπιστές πραγματιστές και όποιος επιθυμεί το ασπάζεται ή όχι...
Το να είμαστε δογματιστές είναι το ευκολότερο πράγμα,αφήστε λίγο χώρο και στα όνειρα !
Ευχαριστώ !
aggelos sigalas
17-10-2010 @ 01:40
καλημέρα στίχε. ::up.:: ::up.:: ::up.::
Tranquillity
17-10-2010 @ 01:45
Ναι στα όνειρα ναι και στην φαντασία!!
Όχι στους λάθους κώδικες του κάθε ανόητου!
sakti
17-10-2010 @ 01:55
Ήρωας είναι μια βαθμίδα της ανθρώπινης σκάλας που δεν κερδίζεται στον αχό της μάχης αλλά στη μοναξιά, νικώντας τον εαυτό μας.
O Axristos
17-10-2010 @ 02:58
http://en.wikipedia.org/wiki/Tranquillity
::smile.::

πιστεύω οτι πρέπει να μην είμαστε υπερβολικοί στην έκφραση των απόψεών μας
Tranquillity
17-10-2010 @ 03:27
Εσύ φίλε έχεις μια άποψη μη υπερβολική?
Κι αν έχεις ποια είναι?

iraklisv
17-10-2010 @ 04:03
Μιλώ μόνο για τα γραφόμενα.
Λέω και συμφωνώ ότι ο άνθρωπος λέει απίστευτες μαλακίες.

Καλημερα Γλυκιά μου.

Να είσαι καλά.
TAS
17-10-2010 @ 04:04
εκπληκτικό . .
kallia
17-10-2010 @ 04:25
Ήρωας είναι μια βαθμίδα της ανθρώπινης σκάλας που δεν κερδίζεται στον αχό της μάχης αλλά στη μοναξιά, νικώντας τον εαυτό μας.

Καλημερα!!!!!
poetryf
17-10-2010 @ 04:59
Εξαιρετικό κείμενο ::yes.::
Σ' ευχαριστούμε που το ανέβασες !!!
στίχος
17-10-2010 @ 06:04
...και το αναφέρει ο συγγραφέας στο κλείσιμο του βιβλίου : " θα συναντήσεις τεράστια αντίδραση από το κατεστημένο "...
manospanou
17-10-2010 @ 06:18
σε εκδοσεις "νορα" ή "βιπερ" ?

Συμφωνω απολυτα με τον Tranquillity

Ειμαστε κατεστημενο?
στίχος
17-10-2010 @ 06:21

...εσεις ξέρετε...
manospanou
17-10-2010 @ 06:44
οχι ρε Χριστινα
ελεος
εσυ ξερεις
που με ξερεις
ελεος πια
στίχος
17-10-2010 @ 06:45
εντάξει τότε ,το αλλάζω : συ είπας !
manospanou
17-10-2010 @ 07:08
τι θελεις τωρα
να τ ακουσεις γερα?
οπως τα ακους παντα?
ο τυπος που επελεξες δινει στερεοτυπες συμβουλές
για ναμαστε ευυχισμενοι
μακαρι ναταν τοισο απλο
και σιγα τον μαλακα μην βρηκε την απολυτη αληθεια
και δημιουργει το αλλοθι του κατεστημενου για να ακυρωσει τους αλλους
στίχος
17-10-2010 @ 07:11
δεν ακυρώνει κανέναν,μόνο τις βλακώδεις πεποιθήσεις μας ...

γιατί τόση αντίδραση σε όποιους επιθυμούν να ονειρεύονται ;
δεν το επιβάλλει με το ζόρι
αν δεν συμφωνείτε,το προσπερνάτε...τόσο απλό ...
manospanou
17-10-2010 @ 07:14
μην εισαι αθωα
ή κανεις την αθωα
δεν επιτιθεμαι εναντιον αυτου του ανεγκεφαλου
εναντιον σου επιτιθεμαι
που αναδημοσιευεις συμβουλες μαγειρικης περι ευτυχιας
και παρασερνεις κοσμο
manospanou
17-10-2010 @ 07:17
πολυ ασχοληθηκα
καλη νυχτα
με ονειρα γεματα απο εμενα
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
17-10-2010 @ 07:45
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Alianthi
17-10-2010 @ 07:52
Πολλή φασαρία για το τίποτα!
Θεωρώ οτι καλύτερα θα ήταν να μασάμε και όχι να μιλάμε!
Εμένα ως κείμενο μου άρεσε!
iraklisv
17-10-2010 @ 12:42
Alianthi είσαι τουλάχιστον ανόητη!!!
Απορώ!!!
Τι έχετε μες το κεφάλι σας!
Helene52
17-10-2010 @ 12:50
Καταπληκτικό !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο ::theos.:: ::yes.:: ::hug.::
O Axristos
18-10-2010 @ 00:26
@Τranquillity: καλημέρα. αυτό που ήθελα να πω είναι να μην εκφραζόμαστε υπερβολικά. Διαβάζοντας μια άποψη τύπου "τι μαλακια που είπε ο τύπος" περιμένω να δω και τον αντίλογο. Αν αυτός δεν υπάρχει τότε το πιο ευκολο συμπέρασμα που μορω να βγάλω είναι οτι το σχόλιο ειναι κακοπροαίρετο.
Το πιθανότερο βέβαια είναι να εξοργίστηκες διαβαζοντας κάτι που είναι τόσο διαφορετικό από τις απόψεις σου αλλά νομίζωότι θα βοηθουσε περισσότερο να συζητούσαμε στις συζητήσεις μας και να μπινελικώναμε στις δημιουργίες μας.

Όσο για την άποψή μου για το κείμενο καλύτερα να μην σου την πω. Φοβάμαι τις αντιδράσεις σου
::naugh.:: ::naugh.:: ::naugh.::
TAS
18-10-2010 @ 00:42
http://www.e-shop.gr/show_bks.phtml?id=BKS.0358042

Καλημέρα. Για ρίξε μια ματιά κι εδώ . .
Dimitri Favvas
18-10-2010 @ 03:31
Ο άνθρωπος έχει μόνο δυο αισθήματα : το φόβο και την αγάπη. Δεν είναι αντίθετα μεταξύ τους...Είναι η ίδια η αλήθεια σε διαφορετικά επίπεδα του Είναι...Ο φόβος είναι υποβαθμισμένη αγάπη, η αγάπη είναι εξυψωμένος φόβος.

Που το ερμηνεύω: Ανοσία στο φόβο=ανοσία στον έρωτα......
Ίσως κάτι μου λέει

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο