Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Γιατι ρε παιδιά,γιατί????
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130737 Τραγούδια, 269452 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Γιατι ρε παιδιά,γιατί????
 ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΨΕ.
 
Καθυστερω.........δεν ξερω πως να ξεκινησω,το σίγουρο παντως είναι οτι εδω και δύο εβδομαδες ψαχνω
το μυαλό μου στους σκουπιδοτενεκεδες του στίχοι.
Ενα μικρό ποσοστό αντιγραφών της ταξης του 10-20% το θεωρούσα και το θεωρώ φυσιολογικό.Ολοι
εχουμε ακουσει καποιες προτάσεις απο συγραφείς ,ποιητές,πολιτικούς(δυστυχώς),δημοσιογραφους
μας εχουν εντυπωθεί,και αθέλητα τις περισσοτερες φορές τις χρησιμοποιούμε σε κείμενα και ποιήματα
μας,λογικό και ανθρώπινο.Το παράλογο είναι αυτό που ανακάλυψα τον τελευταίο καιρό στο στίχοι.Το
ξεκίνησα απο ένα παλιότερο ποιημα στιχομέλους,γύρω απο το οποίο είχε δημιουργηθεί κάποιος θορυ
βος(για άσχετους λόγους)όπως συχνα συμβαίνει εδώ μέσα,κάτι όμως δεν μου πήγαινε καλά κι αρχισα
να το ψάχνω τι το ήθελα ??δεν ακουγα καλύτερα τον Παπανδρέου να αγορεύει μέρα νύχτα???Ατοφιες
προτάσεις απο διαφημισεις απορυπαντικών,εργασιών συντήρησης,χωματουργικών εργασιών,είχαν
γίνει στίχοι,που και που πετουσε στα ενδιάμεσα,προτάσεις απο ποιηματα γνωστων ποιητών και τραγου
δια,το αποτέλεσμα......σχεδον τελειο,τα χειροκροτήματα σωρήδον(μηδ εμού εξαιρουμένης).Ενα ποιημα
λέω είναι το μέλος αν και παλιο η βιαζοταν η ηθελε να εντυπωσιάσει,ίσως και λόγω της ιδιομορφίας του
ποιηματος.Δεν εκατσα όμως ήσυχα εψαξα και τις άλλες δημιουργίες του,το 80% ήταν έτσι,και απο που
δεν μαζεύε???τι να αναλυω τώρα.Είμαι έτοιμη να στείλω προσωπικό μηνυμα στο στιχομέλος και να το
ρωτήσω τι κερδίζει μ αυτό τον τρόπο?Σκέπτομαι όμως μήπως είναι άδικο και μηπως αυτό το κάνουν κι
άλλοι?
Και αρχιζω να ψάχνω.....πέφτω σε πιο σικ αντιγραφείς,αντιγραφουν φιλλοσοφους,διασημους ποιητές
και συγγραφείς,κάπου με τακτ.....και καπου τελειως ωμά χωρις να αφαιρεσουν ουτε κόμα.Κάποιοι άλοι
αντιγραφούν απο άγνωστα λογοτεχνικά έντυπα.....ποιος θα το καταλάβει τώρα???τελευταια ανακαλυψα
άρθρα του Παύλου Τσίμα και του Νικου Ευαγγελάτου ανακατεμένα με παραγράφους συγγραφέων του
19 αιώνα.Αφήστε πια εκείνα τα αναγνωστικά δημοτικού,γυμνασίου....αυτα έχουν την τιμιτική τους.Αμ
αυτές οι γνωματευσεις ψυχαναλυτών που έχουν ανεβει στο διαδύκτιο,2 στιχοι απο εκει δυο στιχοι απο
ευαγγελικη περικοπη ....υπεροχη στροφη για ποιημα.
Υπάρχουν βεβαια και τα πολύ καθαρά ατόμα,σε εκείνα που μιλάει η προσωπικότητα η περηφάνεια και
η αγάπη γι αυτο που κάνουν άσχετα με την ποιοτητα.
Και αναρωτιέμαι όλοι εσείς τι κερδίζεται,την αποδοχή στο στίχοι???(κάποιοι απο εσας εχουν μιλήσει
και για καταθεση ψυχής,κάποτε)δηλαδή με ξένες ψυχές ζείτε?.....ολα ψευτικα???πως μπορείτε??Και
έπειτα δεν είναι ιεροσυλία ν αντιγραφετε γνωστους και αγνωστους δημιουργους.Και επαναλλαμβανω
ότι δεν μιλάω για το 10 και 20%.........αλλα για εσας που το πατε πανω απο 50% και δυστυχως δεν
είστε λίγοι.Γιατι ρε παιδιά εδω μεσα δεν γραφουμε εκθέσεις για βαθμοθηρία,το μερακι μας την αισθητι
κη και την προσωπικοτητα μας καταδεικνύουμε.Γιατι όλα αυτά σ εσας να είναι δανεικά,τι κερδίζετε??
Σας αρεσει που στην αρχη εισπρατετε τα χειροκροτήματα μας,και όταν αποκαλύπτεσται τον οίκτο μας?
Ξέρω ότι πολλοί απόψε θα με μισήσετε,καν τε το τουλάχιστον έτσι δεν θα σας λυπάμαι....γιατι κάποιοι
απο εσας υπήρξατε η είστε ακόμα φίλοι μου.


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 41
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Αταξινόμητα
      Ομάδα
      Αταξινόμητα
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
στίχος
23-11-2010 @ 15:58
Καλημέρα Κατερίνα..............
Η Άγκαθα και ο Χολμς θα ήταν περήφανοι για σένα........... ::laugh.::

Τάσσομαι στο πλευρό σου...δεν θα πω τίποτε άλλο, μόνο θα επαναλάβω δικά σου λόγια που σε αυτά είναι η ουσία....

" Γιατι ρε παιδιά εδω μεσα δεν γραφουμε εκθέσεις για βαθμοθηρία,το μερακι μας την αισθητι
κη και την προσωπικοτητα μας καταδεικνύουμε.Γιατι όλα αυτά σ εσας να είναι δανεικά,τι κερδίζετε??
Σας αρεσει που στην αρχη εισπρατετε τα χειροκροτήματα μας,και όταν αποκαλύπτεσται τον οίκτο μας?
Ξέρω ότι πολλοί απόψε θα με μισήσετε,καν τε το τουλάχιστον έτσι δεν θα σας λυπάμαι....γιατι κάποιοι
απο εσας υπήρξατε η είστε ακόμα φίλοι μου. "

Ας το σκεφτούν αυτοί στους οποίους απευθύνεσαι και ας πράξουν αναλόγως.................
CHЯISTOS P
23-11-2010 @ 16:06
Υπερβολική, θα έλεγα, Κατερίνα, και χρόνια πολλά για αύριο..

Οι περισσότεροι εδώ μέσα , τη δικιά μας ψυχή β(γ)άζουμε !
ΚατεριναΘεωνα
23-11-2010 @ 16:11
ΧΡΗΣΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ Α ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ
ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

σ ευχαριστω για τις ευχες.
Νίκας Π.
23-11-2010 @ 16:38
!
Μπούρμπουρ Λίθρας
23-11-2010 @ 16:42
εγώ είμαι μέσα;
http://www.asian-central.com/stuffasianpeoplelike/wp-content/uploads/HLIC/pantheaunique.files.wordpress.com/2007/10/cute-cat2.jpg

::cry.::
aprobleptos
23-11-2010 @ 17:04
Κατερίνα Καλημέρα,
...προφανως, για να εχεις "φορτώσει" τοσο, εχεις την αιτία κ τα επιχειρήματα.
... κατανοω τον θυμο? σου,...ομως ακόμα & διασημοι συγγραφεις ή καλιτεχνες ,εχουν ομολογήσει,οτι δεχτηκαν επιρροεςαπο προγενεστερους δημιουργους & τα διαφορα ρευματα.
Βέβαια, αυτο διαφερει παρασαγγας,με οσα εσυ καταγγελεις.
...σαφως καποια ατομα το εχουν δει σαν ....πασαρελλα?
...τους προσπερνας!!!...αφησε τους να βαυκαλιζονται στο... επιπεδο τους.

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ & ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!! ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ...
arpistre
23-11-2010 @ 17:11
μπορεί τα μέλη να είναι 50.000
μπορεί και μόνο 70
πάντως έχουν τους δικούς τους λόγους, που είναι διαφορετικοί για τον καθένα
κατάθεση ψυχής, γνωριμίες, αποδοχή, γκομενιλίκια, στιχουργική εξάσκηση, χειροκρότημα, κλπ
έχουν κατηγορηθεί διάφοροι κατά καιρούς για αντιγραφές
υποτίθεται ότι αυτό αντιβαίνει στον κανόνα του σάιτ, ότι οι δημιουργίες πρέπει να είναι δικές μας
αν πέσει κάποιος στην αντίληψή σου, τον κατηγορείς ευθέως και τεκμηριωμένα για εξαπάτηση και μέχρι εκεί..
τα υπόλοιπα, ολόκληρη ανάρτηση δηλαδή με νουθεσίες, δεν τα καταλαβαίνω..
ενήλικες είμαστε όλοι και όλες, ελπίζω..

χρόνια πολλά για τη γιορτή σου

::smile.::
ΚατεριναΘεωνα
23-11-2010 @ 17:14
ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΘΡΑ
ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΤΑΙΩ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΑΓΡΙΕΜΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΣΥΝΑΙΒΕΝΕ
ΜΙΑ ΔΥΟ ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ....ΘΑ ΓΕΛΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΛΑ
ΓΙΩΡΓΟ
ΤΟ ΠΟΣΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ.....ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΕΠΙΡΟΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΙΣΩΣ
ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΩΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΠΑΡΤΙΔΑΣ ΠΟΚΕΡ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ....ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦαιρει
ΤΙΠΟΤΑ ::laugh.::
θα λειπετε ολοι αυριο βραδυ γιατι μου λετε απο αποψε χρονια
πολλα???
ΚατεριναΘεωνα
23-11-2010 @ 17:23
Μαρια σ ευχαριστω
αλλα εχω τις αποδειξεις
και αν ήσουν πιο συχνα εδω μεσα σαν καποιοα βλαμμενα οπως εγω
θα καταλαβαινες και γιατι οι νουθεσιες

Α και το τελευταιο που με νοιαζει είναι οι κανονες του σαιτ
για αυτο ας επιληφθουν οι υπευθυνοι.......ακομα και σχολια αντιγραφουν καποιοι και αν ηταν μονο 5 η 10 αυτοι
θα τους εστελνα μηνυματα τωρα ομως θα ήταν αδικο
ivikos
23-11-2010 @ 17:29
Κατερινάκι
δύσκολο να το διανοηθείς!!!!!!!!!!!!
ποιο το όφελος;
αλλά και ο...Αδολος....αυτόςπου καταθέτει την ψυχούλα του
πως τώρα θα πει:
Ρε παιδιά εγώ είμαι ο εαυτός μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
θα τον πιστέψει κανείς;

Δύσκολο θέμα ...πολύπλοκο...και άριστο θα ήταν να αναφερθούν παραδείγματα(όχι ονόματα)

Πάντως όλα πρέπει να λέγονται!!!!!!!!!!!!!

::up.:: ::love.:: ::up.::
ΚατεριναΘεωνα
23-11-2010 @ 17:34
ΘΑΝΑΣΗ
ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ
ΨΥΧΗΣ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΜΙΑ ΚΙ ΕΞΩ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΟ
Αν αναφερω παραδειγματα θα ψαξουν και θα βρουν τα ονοματα
κι αυτο αδικο......ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50% ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ
Μπούρμπουρ Λίθρας
23-11-2010 @ 17:43
γιατί δεν το παραδεχόμαστε όλοι ότι πρόλαβαν οι μεγάλοι ποιητές και γεννήθηκαν προγενέστερα πριν θελήσουμε και εμείς να πούμε τα ίδια αλλά αφού ήρθαμε πέθαναν;
το κατάλαβαν ότι δεν τους έπαιρνε να μείνουν::yes.::

πάντως να το ξέρετε ότι με τέτοιο κλίμα συναίνεσης που βλέπω να διαμορφώνεται στα σχόλια σας,απλώς με μομφές και χωρίς ονόματα και δημιουργίες δεν βλέπω να μας βγάζει πουθενά η νύχτα.τζάμπα κρατάω δαυλό και τσεκούρι και περιμένω
πφφφ ::vlax.::

λάθος εποχή γεννηθήκαμε,τώρα αν είμασταν στον μεσαίωνα θα χορεύαμε ήδη γύρω απ'την φωτιά στην πλατεία ::cry.::
arpistre
23-11-2010 @ 17:48
ένα τελευταίο σχόλιο αν μου επιτρέπεις
δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση, όπως γίνεται
μπορεί να οδηγήσει σε καχυποψία και "κυνήγι" φαντασμάτων
έχεις τα στοιχεία σου, καταγγέλλεις κάποιους ευθέως και χωρίς υπαινιγμούς και απαντούν οι ενδιαφερόμενοι
μπορεί και να κάνεις λάθος..
ειδ' άλλως άδικη είναι όλη αυτή η ιστορία που ανοίγεις, αφού δεν οδηγεί ουσιαστικά σε κάποιο αποτέλεσμα..
ivikos
23-11-2010 @ 17:57
εντάξει λοιπόν
το...κατάθεση ψυχής....αφού ενοχλέι σαν όρος τον αποσύρω..
πως να το πω;
κατάθεση γραφής;(ελπίζω να μην ενοχλεί....)

η Μαρία με καλύπτει με το τελευταίο της σχόλιο απόλυτα!!!!!
κυνήγι φαντασμάτων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπούρμπουρ Λίθρας
23-11-2010 @ 18:11
πάλι δεν θα ψήσουμε;
κάποιον τελοςπάντων, τουλάχιστον τον γκαλάντα που είναι και πρόχειρος;::cry.::

άντε αφού κανένας δεν παραδέχεται τίποτα εδώ μέσα για τον εαυτό του παρά μόνο για τους άλλους εγώ θα το πώ.
την τελευταία δημιουργία μου ήταν να την γράψει κανονικά ο ρίτσος ή ο σολωμός αλλά δεν προλάβανε.τους πρόλαβε ο χάρης ::yes.::

θα με αντέγραφαν κανονικά.στο σταυρό που σας κάνω και που δεν λέτε να βάλουμε κανέναν επάνω.
η φωτιά είναι πρόοδος το είπε και ο προμηθέας ::cry.::
ΚατεριναΘεωνα
23-11-2010 @ 19:03
ΕΣΒΗΣΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ
ΠΙΘΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗΛΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙ ΕΔΩ
ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΤΙ ΠΕΤΙΕΤΑΙ ΜΕΣ ΤΗ ΜΕΣΗ ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΛΑ....ΤΙ ΦΑΤΣΑ ΜΟΥ
ΘΑ ΤΙ ΒΑΛΩ ΣΕ ΟΣΑ ΓΙΟΥ ΤΙΟΥΜΠ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΨΩΝΙΟ......ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ
ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ....ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑ
ΝΤΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ. ::laugh.::

λοιπον
ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΡ.........ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ
ΣΤΙΧΟΜΕΛΩΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ
ΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙ.....ΜΙΛΑΩ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙ
ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΒΡΟΥΝ ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΡ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΘΑΝΑΣΗ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑ
ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ
ΕΤΣΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ......ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΤΕ
ΘΙΜΕΝΗ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
ΤΟΥΣ....ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΙΝΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥ
Ν ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ???
monajia
23-11-2010 @ 21:33
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ.....ΚΑΙ ΓΩ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ,,,,,,,,,,
ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΣΤΟ ΑΕΡΑ....
ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΑ, ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ... ::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
ALIROS
23-11-2010 @ 22:24
Καθυστερω.........δεν ξερω πως να ξεκινησω,το σίγουρο παντως είναι οτι εδω και δύο εβδομαδες ψαχνω
το μυαλό μου στους σκουπιδοτενεκεδες του στίχοι.
ayto einai poihsh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yiannistellidis
23-11-2010 @ 23:09
kalimera katerino !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mia xara ta les .............h alh8eia sto telos lampei estw kai sta skoupidia opws leei o filos Aliros ............to 8ema einai pou 8eloume na tin topo8etisoume...anyway !!!!!! Respect katerinio !!!!!!!!!!!! ::up.:: ::yes.:: ::theos.::
Χρίστος Κ.
23-11-2010 @ 23:24
Αγαπητή Κατερίνα,
Καλά κάνεις και μας παραθέτεις τις εντυπώσεις σου που παίρνεις από το site.
Προσωπικά αντιλαμβάνομαι ότι όσοι σε διάβασαν καλό είναι να κάμουν μίαν αυτοκριτική για να δουν σε ποιο βαθμό τους αντικατοπτρίζει.
Υπάρχουν θεματικές ενότητες όπως χιουμοριστικά στα οποία κάποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει αποσπάσματα από άλλα κείμενα για να δημιουργήσει χιούμορ.

Για μένα που δεν διαβάζω ποίηση και λογοτεχνία ότι διαβάσω στο stixoi.info το πιστεύω σαν προσωπική αυτοδημιουργία του μέλους.

Πιστεύω τώρα πώς επειδή όλοι οι άνθρωποι έχουν περίπου τις ίδιες αισθήσεις, τα ίδια προβλήματα και τα ίδια ενδιαφέροντα είναι φυσικό τα στιχοδημιουργήματα τους να ταυτίζονται.

Τουλάχιστον από όσα διαβάζω στο stixoi.info δεν πρόσεξα μέλος να αντιγράφει άλλο μέλος.
::smile.::
μηχανοδηγος
23-11-2010 @ 23:29
::sad.:: ::sad.:: ::sad.::
http://www.youtube.com/watch?v=dA9WsUvqHbk
oneiropola
23-11-2010 @ 23:48
http://www.youtube.com/watch?v=CyTmq1Sfpvk
Καλημερα Κατερινα ::hug.::
Nikos Krideras
23-11-2010 @ 23:55
Κατερίνα καλημέρα υπάρχουν καποιες περιπτώσεις που βγάζουν μάτι πχ ολοι γνωρίζουμε τό ύφος γραφής τού καθενός μας
αν πχ εγώ αρχίσω καί γράφω περί ανέμων καί υδάτων
ε δεν θα σου φανεί περίεργο καί μέ το δίκιο σου !
::yes.::
φλοισβος
24-11-2010 @ 01:51
Κατερίνα, καταρχήν θα ήθελα να πω πως εκτιμώ απεριόριστα τους ανθρώπους που έχουν το θάρρος της γνώμης τους και δεν κρύβονται πίσω από ψευδώνυμα...
Αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα, σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις όπου η αντιγραφή υπάρχει, σε ποσοστό που δεν θα μπορούσα να το προσδιορίσω..... αυτή κάποτε γίνεται εκούσια και κάποτε ακούσια.... Για να φτάσει κάποιος να αντιγράφει στον βαθμό που αναφέρεις, θα πρέπει να συμβαίνουν δύο πράγματα.... Είτε να λείπει η έμπνευση, είτε να υπάρχει τεράστια ανάγκη για αυτοπροβολή μέσω σίγουρων και δοκιμασμένων λύσεων...
Η ποίηση είναι κάτι σαν την ευρεσιτεχνία... αλλάζεις δυο βίδες στην εφεύρεση και την παρουσιάζεις σαν δική σου.... Καλή σου μέρα.
Rannia . k
24-11-2010 @ 02:02
Καλό μεσημέρι Κατερίνα!!!
::theos.:: ::theos.:: ::theos.::
Ναταλία...
24-11-2010 @ 04:30
::oh.:: ::oh.::
peiraiotissa
24-11-2010 @ 04:49
Τώρα εσείς θα νομίσετε πως ίσως είμαι μία απ΄αυτούς που αναφέρει η Κατερίνα....μιας και σχολιάζω τόσο αργά!
Λοιπόν δεν είμαι-τουλάχιστον έτσι μου είπε!
Αλλά και απ΄ότι ξέρω αφ΄εαυτού μου...δεν το κάνω,αλλά δεν προλαβαίνω κιόλας...
.Νομίζω πως γενικότερα υπάρχουν πολλοί ματαιόδοξοι γύρω μας...πόσο μάλλον εδώ!Οπότε...δεν θα έπρεπε να μας κάνει εντύπωση,αφού ένας ελλειπής άνθρωπος,από πλευράς προσωπικότητας,έιναι το πιο σύνηθες που μπορεί να κάνει!
Και βέβαια-σου το΄πα κιόλας Κατερίνα-θεωρώ σωστό να αναφερθείς σε ονόματα,εφ΄όσον έχεις στοιχεία που το αποδεικνύουν.Και όσοι έχουν τη μύγα....να την φέρουν πίσω!!!!!!
idroxoos
24-11-2010 @ 05:28
Κατερίνα έχεις δίκιο ..και το ξέρω ότι γίνεται αυτό απο ''αρκετα''
μέλη κατα καιρούς...είχα άλλωστε παρόμοια περίπτωση που
ένα μέλος του στίχοι ανέβασε στις 10-9-09 ένα δικό μου για δικό του ''ολόκληρο'' κι όχι μια πρόταση η δυο.....τα μέλη που τότε με στηρίξαν .....ήταν μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού..... χώρια που κάποιοι άλλοι κλέβουν με τον τρόπο του να γράφουν το ίδιο θέμα σε άλλο χρόνο......παρα κάτω θα δείς
την αλήθεια τως όσων σου λέω.....!
idroxoos - Χαραλαμπος Παπαδημητρίου
idroxoos (Παπαδημητρίου χαράλαμπος) © 10-09-2009 @ 22:13

idroxoos
10-09-2009 @ 22:14 καλά να περνάτε........
ΜΙΤΣΕΦ
10-09-2009 @ 22:16 φοραει και κουκουλα ε? Μπαμπη φιλε μας εχουν μονιμα στην κρεμαλα ρεεεεεε!!!!!!!!! καλησπερα φιλε....
Helene52
10-09-2009 @ 22:20 Ή αυλαία έχει πέσει
κι όμως μένεις πάντα εκεί
δεσμοφύλακας δικός μου
στου μυαλού τη φυλακή...

Υπέροχο !!!!!!!!!!!!!!!
Την καλησπέρα μου Μπάμπη
mytilinia
10-09-2009 @ 22:24 ερωτικότατο μπάμπη μας...
heardline
10-09-2009 @ 22:25 Πολύ ωραίο Μπάμπη, εξαιρετικό, συνεκτικό, χωρίς περιττολογίες, για γέμισμα και όγκο μαλλιών, αυτή η λιτότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της καλής ποίησης !!!!!!!!!!!!
La Petite
10-09-2009 @ 22:30 Σ' αυτό το θέατρο σκιών τι περιμένω
θολή φιγούρα δίχως πρόσωπο και λόγια
οι θεατές μ' έχουνε κιόλας ξεγραμμένο
και φεύγουν βιαστικά κοιτώντας τα ρολόγια
κι εσύ σα σφίγγα θα μου το κρατάς κρυμμένο
ποιος είναι ο θεατής και ποιος ο θεατρώνης
σ' αυτό το θέατρο σκιών τι περιμένω.......
idroxoos
10-09-2009 @ 22:31 Μη με ρωτάτε αν πονώ
μη με ρωτάτε
αν έφταιξε στο χωρισμό
μη με ρωτάτε......................

Μη με ρωτάτε αν ακόμα
με θυμάται
σε άλλη ξέρω αγκαλιά
μέσα κοιμάται.....................

Μη με ρωτάτε πως περνώ
χωρίς εκείνη
από μια αγάπη μόνο στάχτη
έχει μείνει............................

Αν έπαψε να μ' αγαπά
δικαίωμά της
εγώ δε θέλω να ακούω
τ' ονομά της ..........................

Μη ρωτάτε να σας πω
μη με ρωτάτε
δε θέλω πια για αυτή
να μου μιλάτε................

Μη με ρωτάτε πια για αυτή
μη με ρωτάτε
δε θέλω πια στο παρελθόν
να με γυρνάτε......................


--
idroxoos

καταγγέλω το μέλος james bond 14....γιατί αναρτησε σήμερα δικό μου τραγούδι που έχω αναρτήσει στο site εγώ στις 17΄7΄09 σαν δική του δημιουργία.....

idroxoos
sofianaxos
10-09-2009 @ 22:31
Nikos Krideras
10-09-2009 @ 22:40 Καλησπέρα Μπάμπη πολύ ωραίο !
Nikos Krideras
10-09-2009 @ 22:41 πρόκειται πραγματικά περί κλοπής Μπάμπη τό είδα και γώ καί λυπάμε πού τόν σχολίασα !
idroxoos
10-09-2009 @ 22:53 Λυπάμαι...... μα λόγο του γεγονότος αυτού...δεν θα κάνω άλλα σχόλια σήμερα.....και ίσως να πάψω να γράφω πλέον στο site....ειλικρινά λυπάμαι......!!!!!!!

idroxoos
heardline
10-09-2009 @ 22:54 Φίλε Υδροχόε, την πάτησες (φίλος είμαι πραγματικός), εδώ μέσα μόνο σχόλια επιτρέπονται, το ξεσκόνισμα απαγορεύεται, το είδες και σε μένα ίσως με τον κ. Μπαρμπούτσαλο, δεν περίμενα κάποιον να αντιδράσει, όμως φαίνεται ότι δεν υπάρχει θάρρρος με τρία ΡΡΡ. Υπήρξε ένα μόνο άτομο το οποίο μου έστειλε πεοσωπικό μήνυμα, το οποίο παραμένει σε ανωνυμία (δεδομένο αυτό), αλλά αν τους έπαιρναν στο κυνήγι όλοι οι σοβαρά σταθεροί του χώρου θα έφευγαν άμεσα. Είναι λανθασμένη αντίδραση αυτή, δε σημαίνει πως θα βρίσουμε ή θα τσαμπουκοσυμπεριφερθούμε, όχι αυτό, μα σοβαρή αντιμετώπιση τέτοιων στιχομελών. Εγώ σου συμπαραστέκομαι και δημόσια, είναι ξεκάθαρο αυτό και λέω στο κύριο αυτό να παραδεχτεί δημόσια επίσης την κλοπή, έχεις απόλυτο δίκιο και καλά το έκανες το σχόλιο, η φωτιά όμως δεν προληματίζει του γείτονα, να το ξέρεις, έχουμε το ραγιαδισμό μέσα μας, ή έννοια της ιδιοκτησίας και του δημοσίου χαρακτήρα απωλέσθη απο Τουρκοκρατίας και αυτό σημαίνει ότι μόνο έμας μη κλέψουνε, τους άλλους ας τους τα αρπάξουνε όλα
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
10-09-2009 @ 23:03 Μπαμπη καταπληχτικοι στιχοι...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helene52
10-09-2009 @ 23:06 Το είδα ... τώρα Μπάμπη !!!!!
Απαράδεκτο !!!!!!!!!!

sofiagera
10-09-2009 @ 23:14 Ωραίο και πρωτότυπο
peiraiotissa
10-09-2009 @ 23:23 Χαραλάμπη μου μη σκας...θα εξαφανιστεί ο απατεώνας!!!!!!
Εδώ μέσα εσύ έχεις οντότητα,όχι αυτός και μη σκέφτεσαι να σταματήσεις γιατί σε σεβόμαστε και σ΄αγαπάμε!!!
Φτάνει όλοι να τον κράξουν γι αυτό που έκανε....εγώ το έκανα ήδη!!!!!!
Καλό βράδυ!!!!!!!
**Ηώς**
10-09-2009 @ 23:39 δεσμοφύλακας δικός μου
στου μυαλού τη φυλακή.................

ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΣΟΥ ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΠΑΜΠΗ!

oneiropola
10-09-2009 @ 23:49 Ή παράσταση αρχίζει
βγήκες πάλι επί σκηνής
πέλαγος η ομορφιά σου
και εγώ ο αρμενιστής..................

Του μυαλού το θεατρό μου
έχει πρωταγωνιστή
έχει εσένα πρώτη ντίβα
και εμένα εραστή..................

Ή αυλαία έχει πέσει
κι όμως μένεις πάντα εκεί
δεσμοφύλακας δικός μου
στου μυαλού τη φυλακή.................

Ή παράσταση αρχίζει
η αγχόνη στη σκηνή
ρόλο δήμιου διαλέγεις
στη δική μου την ποινή.............
Christa E.
11-09-2009 @ 00:02 ρόλο δήμιου διαλέγεις
στη δική μου την ποινή....................
Εκπληκτικό!!!! Όσο για την κλοπή των στίχων σου,δεν έχω λόγια!!! Κάποιοι έχουν μεγάλο θράσος!!!!!!! Αλλά θα τους χαθεί!!!!!!!!!!! Είμαστε μαζί σου!!!!!!!!!!
Simos_Vassilis
11-09-2009 @ 00:08 Μπάμπη, είσαι ωραίος.........

Όσο για τα άλλα..................
ΜΙΤΣΕΦ
11-09-2009 @ 00:12 του τα εχωσα κι εγω ρε Μπαμπη.......αλλα απορω με τον εαυτο μου γιατι ημουν τοσο σεμνος???? μαλλον θα ξανα παω να του ριξω το κατι παραπανω!!!!
pithanos
11-09-2009 @ 06:47 ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΑΝ ΑΚΟΥΓΑΤΕ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΡΜΑ Κα ΠΑΠΑΡΙΔΟΥ ΣΤΙΧΟΥΣ ΣΑΣ… ΈΣΤΩ ΚΑΙ 4 ΛΕΞΕΙΣ (ΠΧ ΒΑΔΙΖΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΙΛΏ Μ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΦΟΡΆ ΜΟΥ - Η ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ Η ΑΓΑΠΗ ΕΊΝΑΙ ΖΆΛΗ) ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΣΎΜΠΤΩΣΗ?
ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΧΙ
ΑΠ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ (40) ΤΑ ΕΠΑΙΖΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΗΤΑΝ ΣΤΙΧΟΙ (ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ) ΠΟΥ ΜΕΝΑΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.. ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΛΑΤΙΝ ΚΑΙ ΤΖΑΖ ΠΑΛΙΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΒΟΛΕΥΕΙ.. ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΑΛΛΟΣ ( ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΓΚΟΥΡΜΕ ΦΑΓΗΤΟΥΛΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ) ΚΑΙ ΤΟ ..ΚΡΑΤΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΣΟΚΟΨΕΙ ( ΕΥΤΥΧΩΣ) ΣΕ ΜΙΑ ΝΤΙΣΚΟΠΑΠΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ ΠΡΟΠΕΡΣΙ. ΑΣΦΑΛΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ(ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΙ ΝΤΟ ΑΠ ΑΥΤΑ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ) ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ (ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

ΑΛΛΑ

ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
Η
ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΚΟ

Η (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ)
ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΜΠΑΜΠΗ
ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΚΑΙ ΠΑΡ’ ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ
(ΑΠ’ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ 1ον ΑΠ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΣΟΥ
ΚΑΙ 2ον ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ)

ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΤΕΙΟ
ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ –ΠΑΝΤΑ- ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΒΗ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΗΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ.
(ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ)
ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
(ΑΣ ΤΙΣ ΣΥΓΝΩΜΕΣ)
ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΒΑΠΟΡΙ
(ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ)
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ

φραγκοσυριανος
11-09-2009 @ 22:28
Του μυαλού το θεατρό μου
έχει πρωταγωνιστή
έχει εσένα πρώτη ντίβα
και εμένα εραστή..................

Ή αυλαία έχει πέσει
κι όμως μένεις πάντα εκεί
δεσμοφύλακας δικός μου
στου μυαλού τη φυλακή.................



FRACTALS
24-11-2010 @ 05:30
Κατερίνα Τα πολλά λόγια δεν μου κάνουν πια …
Το κατηγορώ σου πρέπει να έχει πρόσωπο , αλλιώς είναι εντυπωσιασμοί.
Ότι έχεις να πεις κατονόμασε το …αλλιώς σιώπησε.
Οι υπαινιγμοί και η θολούρα δημιουργούν αθλιότητα .

Με εκτίμηση Ευτυχία

Αταξίδευτος
24-11-2010 @ 06:06
Με Νίκο Κριδερά και γω
Όποιος το κάνει πρέπει να ντρέπεται για
τον εαυτό του
idroxoos
24-11-2010 @ 06:12
Γιατί να κατονομάσει κάποιον 'α'...και εγώ που το έκανα τι κέρδισα??????οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται και ούτε που
ασχολούνται...θα το κάνουν μόνο όταν βρεθούν στη ίδια θέση....τότε μόνο.....τρεις φορές έχω κάνει καταγγελία για διάφορα που συμβαίνουν στο site...και μάλλον έγινα κακός
για κάποιους.......από δήθεν υποστηρικτές και γλείφτες πάμε
καλά.....!!!δείτε ποιοι μας κυβερνάνε τόσα χρόνια και θα καταλάβετε....σιγά να μην αλλάξει αυτό στο στίχοι....

::mad.::
arpistre
24-11-2010 @ 06:59
ωραία το θέτεις υδροχόε, τελικά εκεί πάει το πράγμα από μόνο του..
ζούμε σε μια κοινωνία που δεν προωθεί το θάρρος της γνώμης
δεν αρέσκεται σε τεκμηριωμένες απόψεις,
καλλιεργεί τη δύναμη της φήμης και της αναπόδεικτης λάσπης
σε μια εικονική κοινότητα όπως αυτή του stixoi, είναι ελαφρώς γελοίο να συμπεριφερόμαστε με τέτοιον τρόπο
τι φοβάται κανείς;; μη δε γίνει αρεστός σε άγνωστους;;
μη δεν του κάνουν ηλίθια μονολεκτικά σχόλια με ένα κοσμητικό επίθετο και τριανταδύο θαυμαστικά;;
τίποτα χειρότερο δεν πρόκειται να συμβεί..
νομίζω είναι ένας κατάλληλος χώρος να λέμε ακριβώς αυτό που έχουμε να πούμε και να το στηρίζουμε, "χωρίς φόβο και πάθος"
προτείνεται έτσι και μια συμπεριφορά εναλλακτική του μοντέλου των μεσημεριανάδικων..
κάπως πρέπει να αντιδράμε στον καταιγισμό της μαλακίας..
Alianthi
24-11-2010 @ 08:40
Αν μου επιτρέπεται να πω την ταπεινή μου γνώμη γιατί εγώ δεν μπορώ να πω ότι γράφω και τους κακλύτερους στίχους , θέλω να πω ότι αν δεν μπορείς και δεν έχεις την δυνατότητα να γράφεις καλύτερα να μην γράφεις καθόλου. Το να αντιγράφεις και να οικειοποιείσαι στίχους άλλων ή οτιδήποτε δεν είναι δικό σου συγγνωμη...αλλά αυτό είναι κατάντια!
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
24-11-2010 @ 10:05
::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
idroxoos
24-11-2010 @ 11:20
Έγώ έτσι κι αλλιώς πάντα θα λέω ότι σκέφτομαι....
τώρα αν κάποιοι φοβούνται την απώλεια σχολίων
και κρύβονται ....τι να.πω????δικαίωμα τους....σκέφτομαι πόσες
φορές έχει ξανα συμβεί το ίδιο θέμα .....η πόσες ακόμα θα συμβεί στο μέλλον .....και λυπάμαι...!!!!
Στη ζωή τελικά αλλά και εδώ μέσα ...κερδισμένοι είναι οι κλέφτες......!
Amersa K
24-11-2010 @ 11:28
Γμτ...
έχω τέτοια έλλειψη έμπνευσης που ούτε αντιγραφή το κείμενό σου δεν μπορώ να κάνω...

κάνω άλλες αντιγραφές αυτόν τον καιρό...
http://www.youtube.com/watch?v=8us27gcOPD4&feature=related
::angel.::
kantadoros
24-11-2010 @ 13:22
Πω πω τα μάτια μου πόνεσαν!
Να πω κάτι γραφικό; Τίποτα να μην κάνουμε. Εγώ αμφιβάλλω αλήθεια αν καταλάβω ποτέ στο βάθος γιατί γράφω. Αυτοί γιατί να ξέρουν γιατί αντιγράφουν;
Ένα είναι βέβαιο, οι αντιγραφείς διαβάζουν... ::lost.:: ::smile.::
Helene52
24-11-2010 @ 13:44
Καλησπέρα Κατέρινα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το σκονάκι ...δηλ.... πάει σύννεφο !!!!!
Με τον Γιώργο (Απρόβλεπτο) περισσότερο αλλά και με τους περισσότερους θα συμφωνήσω !!!!!!!!!!!

Χρόνια σου Πολλά ::hug.:: ::kiss.::
XARMOLYPH
24-11-2010 @ 14:03
Απλά ντροπή...σ'όσους λείπει...
kapnosa-v-ainigma
01-12-2010 @ 23:45
....με την Αμέρσα Κ ανεπιφύλλακτα!!!!! μια φορά ενας εβαλε το "μαντήλι κόκκινο" για δικο του! χαχαχχα ::love.:: ::love.:: ::love.::
EΡΩΤΙΚΟΣ
03-02-2011 @ 00:54
::up.:: ::up.:: ::up.::

Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο