Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /home/stixoi/public_html/core.php on line 23
stixoi.info: Πέλαγα
 
Σύνδεση

Εγγραφή

Πλαίσιο χρήσης
130461 Τραγούδια, 269384 Ποιήματα, 28913 Μεταφράσεις, 26571 Αφιερώσεις
 

 Πέλαγα
 Μελοποιημένο
 
Όταν βρεθείς σε μέρη ξεχασμένα
όταν οι άγκυρες δεν έχουνε σκοπό

Οι αναμνήσεις σου σαν βράχια φαγωμένα
κι όλα τα όνειρα μ’ αλμύρα και καημό

Μεριάστε κύματα και κάντε παραπέρα
απόψε θέλησε για λίγο να χαρεί
Τούτη τη νύχτα τον καημό του κάνει πέρα
θέλει μονάχα να ξεχάσει όσα μπορεί

Οι προσδοκίες σου αμπάρια σκουριασμένα
και η καρδιά σου δίχως ένα στεγανό

Τα λογικά σου μες τα πέλαγα ριγμένα
πολύς ο δρόμος κι έχει λίγο γυρισμό

Μεριάστε κύματα και κάντε παραπέρα
απόψε θέλησε για λίγο να χαρεί
Τούτη τη νύχτα τον καημό του κάνει πέρα
θέλει μονάχα να ξεχάσει όσα μπορεί


 Στατιστικά στοιχεία 
       Σχόλια: 13
      Στα αγαπημένα: 0
 
   

 Ταξινόμηση 
       Κατηγορίες
      Πρόσωπα,Ταξίδια
      Ομάδα
      Ελεύθερος στίχος - Ποίηση
 
   

 Επιλογές 
 
Κοινή χρήση facebook
Στα αγαπημένα
Εκτυπώσιμη μορφή
Μήνυμα στο δημιουργό
Σχόλια του μέλους
Αναφορά!
 
   

 
black cloud
14-02-2011 @ 03:41
φανταστικο ιωνα,μπραβο σου!!! ::up.::
ΣΤΙΧΟΠΟΙΟΣ
14-02-2011 @ 03:46
πρώτα μιλάς σε μένα
Όταν βρεθείς σε μέρη ξεχασμένα

και ύστερα μιλάς για κάποιον άλλο
Τούτη τη νύχτα τον καημό του κάνει πέρα

πρόσεχε το συντακτικό σου
ΣΤΙΧΟΠΟΙΟΣ
14-02-2011 @ 04:01
αυτός που το μελοποίησε δεν το διάβασε?
ο τραγουδιστής δεν άκουγε τι έλεγε¨?
η δισκογραφική εταιρία έκλεισε τα μάτια?
γιαυτό δισκογραφικά πάμε από το κακό
στο χειρότερο
Δ.ΣΚΟΥΦΟΣ
14-02-2011 @ 04:02
::yes.:: ::theos.:: ::yes.::
smaragdenia
14-02-2011 @ 04:13
Μεριάστε κύματα και κάντε παραπέρα
Απόψε θέλησε για λίγο να χαρεί
Τούτη τη νύχτα τον καημό του κάνει πέρα
Θέλει μονάχα να ξεχάσει όσα μπορεί


πΟΛΎ ΚΑΛΌ!!!!!!!!!!!!!! ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Ίωνας
14-02-2011 @ 05:56
Αγαπητέ στιχοποιέ, ουδέποτε στην ιστορία της λογοτεχνίας ο έμμετρος λόγος αντιμετωπίστηκε ως καθημερινός λόγος ή αμιγώς αφηγηματικός. Ουδέποτε καταρτίστηκε κάποιος λογοτεχνικός κανόνας ο οποίος επιβάλει να χρησιμοποιείται η ποιητική γλώσσα σύμφωνα με τους κανόνες της κοινής καθομιλουμένης. Κάτι τέτοιο θα καθιστούσε αδύνατη την δημιουργία έμμετρου λόγου. Αντιθέτως το συντακτικό εμπλουτίζεται παίρνοντας στοιχεία και φαινόμενα απο τον ποιητικό λόγο τα οποία εντάσει στα γλωσσολογικά φαινόμενα δημιουργώντας πλούτο για την κοινή καθομιλουμένη. Συγκεκριμένα υφίσταται ένας όλόκληρος τομέας στο συντακτικό που ονομάζεται “σχήματα λόγου”. Κάποια απο τα φαινόμενα στα οποία αναφέρεται είναι:
Αποκλίσεις σειράς
Αποκλίσεις συμφωνίας
Αποκλίσεις πληρότητας
Αποκλίσεις κύριας σημασίας
Υπερβατό
Πρωθύστερο
Χιαστό
Κύκλος
Παρονομασία
Ασύνδετο
Πολυσύνδετο
Σχήμα κατά το νοούμενο
Σχήμα συμφρύσεως
Σχήμα ανακολουθίας
Σχήμα καθολικού και μερικού
Σχήμα έλξεως
Σχήμα υπαλλαγής
Σχήμα προλήψεως
Έλλειψη πληρότητας
Σχήμα απο κοινού
Εξ αναλόγου
Ζεύγμα
Πλεονασμός
Παραλληλία
Περίφραση
Σχήμα ένα με δύο
Επαναφορά
Υποφορά και ανθυποφορά
Προδιόρθωση και προθεραπεία
Αναδίπλωση

Και πάρα μα πάρα πολλά άλλα, τα οποία το συντακτικό τα εντόπισε, τα χαρτογράφησε και τα ενέταξε στα περιεχόμενά του, βασιζόμενο στον ποιητικό λόγο. Σε όλα αυτά ΔΕΝ αναφέρω τα γλωσσολογικά φαινόμενα που καταγράφουν τα λεξικά λογοτεχνικών όρων (διακειμενικότητα, συμβολισμός, Παρνασσισμός και πάρα πολλά ακόμη).
Οι κυρίαρχοι κανόνες του έμμετρου λόγου έχουν καταγραφεί στα βιβλία μελετών της μετρικής και τους ακολουθώ με μεγάλο σεβασμό.
Αν επιθυμείς ο έμμετρος ποιητικός λόγος να έχει όμοιο χαρακτήρα με την κοινή χρήση της γλώσσας, τότε πρέπει να απορριφθούν τα πάντα στην ποίηση σύμφωνα με την επιβαλόμενη συντακτική τάξη που προβλέπει η γλωσσολογία στις συντακτικές μελέτες της.
Όσο για το προκείμενο να πω μόνο ότι το σημείο που εσύ εξέλαβες ότι απευθύνεται σε σένα, ως αναγνώστη, στη δική μου οπτική ήταν απλά ένας ατομικός, εσωτερικός διάλογος του υποκειμένου με συμπερασματικές προεκτάσεις.
Θεωρώ ότι λανθασμένα βρήκες στο πρόσωπό μου τον δαίμονα που εκφυλίζει την ελληνική δισκογραφία. Πόσο μάλλον όταν δεν έχω δισκογραφία "στις πλάτες μου".
Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.
merlin17254
14-02-2011 @ 06:31
.....Τό βρίσκω όλο ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ....
Τήν καλημέρα μου.
aridaios
14-02-2011 @ 10:30
ΚΑΛΌ!!!!!!!!!!!!!! ::up.:: ::yes.::
ΣΤΙΧΟΠΟΙΟΣ
14-02-2011 @ 12:38
κίριε ΙΩΝΑ συγνώμη που σας έβαλα σε κόπο
όμως και πάλι δεν με πείσατε


Όταν βρεθείς σε μέρη ξεχασμένα

απευθύνεται σε μένα που το διαβάζω

Τούτη τη νύχτα τον καημό του κάνει πέρα

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ

ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ

δεν υπάρχει ούτε ένα ποίημα μεγάλου ποιητή
με συντακτικό όμοιο με το δικό σας
ευχαριστώ
monajia
14-02-2011 @ 12:55
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ............ ::yes.:: ::yes.:: ::yes.::
Ίωνας
14-02-2011 @ 15:17
Φίλε στιχοποιέ, έχει κάθε δικαίωμα να διατηρείς την προσωπική σου θεώρηση. Ο τρόπος που εκλαμβάνεις το περιεχόμενο των στίχων είναι αυστηρά υποκειμενικός.
Θα μπορούσα να παραθέσω εδώ εκατοντάδες τραγούδια που απευθύνονται σε πολλαπλά πρόσωπα και διάφορους χρόνους (ενεστώτα, αόριστο κ.α.). Κατά συνέπεια είναι πολλή μεγάλη κουβέντα το "δεν υπάρχει ούτε ένα ποίημα μεγάλου ποιητή". Θα διαφωνήσω. Και φυσικά κάθε προσωπική θεώρηση δεν αποτελεί παγκόσμια αλήθεια.
Είναι παραγωγικό να έχουμε διάφορες και πολλαπλές απόψεις. Διαφορετικά θα είχαμε συστήσει μια επιτροπή παραγωγής απόψεων που απλά θα μας κοινοποιούσε αυτά που οφειλουμε να πιστεύουμε. Οπότε δέχομαι την θεώρησή σου καλοπροαίρετα.
Όπως και να 'χει σε ευχαριστώ και συγνώμη αν σπατάλησα μέρος του χρόνου σου.
Ίωνας
14-02-2011 @ 15:57
Με αυτά και με εκείνα ξέχασα να ευχαριστήσω και του υπόλοιπους σχολιαστές.
Να είστε πάντα καλά, σας ευχαριστώ πολύ.
ΣΤΙΧΟΠΟΙΟΣ
14-02-2011 @ 18:59
ΚΥΡΙΕ ΙΩΝΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
ΠΕΡΙ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ Η ΛΕΞΗ -ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ-
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΣΤΙΧΟΥ

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΣΤΙΧΟ ΣΑΣ
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΤΕ

ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ
ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΛΟΓΟΣ

Όταν βρεθείς σε μέρη ξεχασμένα

Τούτη τη νύχτα τον καημό του κάνει πέρα



Πρέπει να συνδεθείς για να μπορείς να καταχωρίσεις σχόλιο